Tja er zit geen zender in mijn hoofd die meteen weet wat ervan waar is, maar het zou prima kunnen kloppen, ik kan prima begrijpen dat Vodafone (en de andere) graag eigen software gebruiken aangezien ze je flinke kortingen geven.
Nokia zal dat dus moeten beschermen door wat jij zegt I.D.D. ''bangmakerij''.
Ik vind het persoonlijk beetje lastig, ik kan prima kosten genereren zonder Vodafone logo's op elke plaats in mijn firmware, ze zouden een orginele firmware + alle provider settings (alleen data instellingen dus!) + simlock moeten toepassen.
Gewoon lekker orgineel laten verder.
Het kan mensen weinig boeien dat er settings van Vodafone in staan, wel dat er overal aanpassingen zijn, mijn T-Mobile SDA was helemaal roze uitgevoerd, nee daar zit je op te wachten!
Enneh owja, als een NSP het doet is het een officiele monteur zeg maar die dat doet, dan mag het ineens wel, al blijft het krom.
En zoals ik al eerder zij, mijn drang is ook best groot, want ik heb opstart logo's, afsuit logo's, Vodafone Live iconen, en ik vermoed dat Vodafone de hele menu structuur heeft aangepast, zo staat browser bij mij in de programma map, is dit in een normale ook?
Staat namelijk in mijn E65 gewoon meteen onder menu.
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 05-06-2008 11:39
]