Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.644 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Megalodon_67 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Als je bijna alle functies uit wil hebben van dit toestel moet je jezelf echt de vraag gaan stellen of de N95 geen overkill voor je is, er zijn eenvoudiger toestellen op de markt waarbij al die functies standaard uit staan...omdat ze er niet op zitten.
Dat is onzin. Als al die opties erop zitten hoeft nog niet te betekenen dat je 24/7 deze opties ook constant aan moet hebben staan.

- BlueTooth gebruik ik alleen in de auto en dat is 1 uur per dag. Met 2 klikken is dat ding aan en uit.
Waarom dan 23 uur dat ding batterij laten vreten ?

- Wifi. Is leuke optie, maar ook hier zit ik wellicht een paar uur per week mee te internetten. Ik heb geen databundel, en ik zit op mijn werk met standaard internet op bijn workstation. Dus Wifi alleen aan als ik het gebruik via mijn eigen WLAN.

- GPS is voldoende voor SMS en telefonie. Zie punt hiervoor. Geen extra bandbreedte nodig en mocht dat wel zo zijn, dan is dit zo ingeschakeld.

Of je nu een gratis N95 neemt bij een simpel abonnement of een -niet- smartphone voor iets mindere kosten per maand. Dan toch maar een N95 om de opties ten minste te hebben op commando !
Maar wel zo efficient mogelijk ingesteld !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:20:
[...]

Nah, ik bedoelde dat ik hem had gevonden met Google, je werd er gewoon doorheen gesluisd tijdens de installatie, GOED lezen was de key bij mij (doe ik wel eens niet :P).
Dat was mij al duidelijk hoor. Ik meldde alleen nog even extra wat *mij* tijdens de installatie opviel :) Voor toekomstige gebruikers handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xymox schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Dat is onzin. Als al die opties erop zitten hoeft nog niet te betekenen dat je 24/7 deze opties ook constant aan moet hebben staan.

- BlueTooth gebruik ik alleen in de auto en dat is 1 uur per dag. Met 2 klikken is dat ding aan en uit.

- Wifi. Is leuke optie, maar ook hier zit ik wellicht een paar uur per week mee te internetten. Ik heb geen databundel, en ik zit op mijn werk met standaard internet op bijn workstation. Dus Wifi alleen aan als ik het gebruik via mijn eigen WLAN.

- GPS is voldoende voor SMS en telefonie. Zie punt hiervoor. Geen extra bandbreedte nodig en mocht dat wel zo zijn, dan is dit zo ingeschakeld.

Of je nu een gratis N95 neemt bij een simpel abonnement of een -niet- smartphone voor iets mindere kosten per maand. Dan toch maar een N95 om de opties ten minste te hebben op commando !
Maar wel zo efficient mogelijk ingesteld !
Helemaal mee eens. Je laat toch thuis ook niet de lichten continue branden, alleen maar omdat je ze nu eenmaal hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Xymox schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Misschien kost het aanzetten van de verlichting door deze acties wel meer energie dan het simpelweg aanlaten van bluetooth. Tussen 3G en BT aan (maar idle, geen active connectie) en in offline mode is echt geen schokkend verschil te merken met Energy Profiler.
dafmay schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:25:
[...]

Helemaal mee eens. Je laat toch thuis ook niet de lichten continue branden, alleen maar omdat je ze nu eenmaal hebt ;)
Wat nou als de lichten automatisch aan- en uitgaan, als je een ruimte in- of uitloopt?

[ Voor 19% gewijzigd door Fuzzillogic op 01-06-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Fuzzillogic schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:59:
[...]

Misschien kost het aanzetten van de verlichting door deze acties wel meer energie dan het simpelweg aanlaten van bluetooth. Tussen 3G en BT aan (maar idle, geen active connectie) en in offline mode is echt geen schokkend verschil te merken met Energy Profiler.

[...]

Wat nou als de lichten automatisch aan- en uitgaan, als je een ruimte in- of uitloopt?
Tsja daar hebben we Psiloc MiniGPS voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

shameblaster schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:49:
[...]

Heb al verschillende navigatie programmas, een Nintendo emulator :>
Linkje voor die emulator? :P

Paar die ik heb gevonde moest je voor betalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 20:03
aangezien ik hier de laatste dagen wat mensen zie posten dat ze een n95 hebben aangeschaft, vraag ik me af waar jullie hem hebben gehaald en hoeveel er voor betaald hebben.

mijn abbo loopt binnekort af, en mijn w950 is wel aan vervanging toe.
zit te twijfelen of ik hem nu koop, of nog een maandje wacht.
iemand advies?

In de startpost staat een linkje naar de pricewatch. Discussie over abonnementen willen we in dit topic niet zien. :)

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 01-06-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

ReFresh F5 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:23:
[...]

Linkje voor die emulator? :P

Paar die ik heb gevonde moest je voor betalen :'(
Ik heb alleen de telefoon nog niet hehe, staat op een bepaald forum *knip* communicatie verloopt via het forum

Bij primafoon was de telefoon niet op vooraad, en de verkoopster zei dat die de dag erna binnen zou komen.
Dag erna wisten ze niet wanneer die geleverd zou worden, hier hadden ze geen inzicht over, waarschijnlijk deze week pas : (

Hoe is de foto kwaliteit van deze foon ivm de n82 ( heeft mn vader ) Overdag maakt deze telfoon erg mooie fotos, is dit vergelijkbaar met de n95 8gb?

De xenon flitser is het grootste voordeel op de n82 ( wat een foto's maakt dat toestelletje savonds nog _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 01-06-2008 16:23 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:59:
[...]

[...]

Nou ik denk toch dat je meer energie kwijt bent als je BT de hele dag aan houd, je bent de hele dag te vinden, en dat gaat niet zonder een signaal, en een signaal gaat niet zonder stroom.

Mensen die alles aan laten en tegen anderen zeggen dat je niet voor niets een N95 hebt begrijp ik niet, bovendien hebben vrijwel alle eerder genoemde bespaarfuncties meestal een 2e voordeel.

Zo is Bluetooth dacht ik nog steeds niet waterdicht kwa beveiliging, en vind ik auto-rotate niet altijd gewenst.

Laten we het er zo op houden:
Mensen die willen besparen (ik) gaan lekker hun eigen gang, en mensen die ''niet voor niets een N95 hebben'' laten lekker alles aanstaan.

Al vind ik niet dat als je alles zoveel mogelijk bespaart je geen N95 waard bent ofzow, een ander voorbeeld is je peperdure Core 2 Quad computer, die laat je ook neit aanstaan omdat je ''hem daarvoor hebt''.

Owjah TomTom heeft het weer lekker verprutst, hij wou net rechtdoor terwijl mijn vader altijd naar links gaat (scheelt een behoorlijk stuk). Toen hij doorhad dat wij toch links wilde paste hij zich aan, ok, tot zo ver. Maar dan zegt hij ineens naar links, rondje maken naar rechts (soort van terug rijksweg op), terwijl we naar rechts moesten, wegen bestaan al een tijdje.

Gelukkig was het maar een test ronde en zat ik alleen maar achterin te ouwehoeren met dat ding (gps signaal was ook neit ''je van het'').

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Ik heb alleen de telefoon nog niet hehe, staat op een bepaald forum [mbr]*knip* communicatie verloopt via het forum[/]

Bij primafoon was de telefoon niet op vooraad, en de verkoopster zei dat die de dag erna binnen zou komen.
Dag erna wisten ze niet wanneer die geleverd zou worden, hier hadden ze geen inzicht over, waarschijnlijk deze week pas : (

Hoe is de foto kwaliteit van deze foon ivm de n82 ( heeft mn vader ) Overdag maakt deze telfoon erg mooie fotos, is dit vergelijkbaar met de n95 8gb?

De xenon flitser is het grootste voordeel op de n82 ( wat een foto's maakt dat toestelletje savonds nog _/-\o_
Mja, ach. De cam is identiek m.u.v. de Xenon flitser. Ik vind het een onding, flitst véél te fel op korte afstand en veel te zwak op lange afstand. Geen echte toevoeging mijn inziens. Overdag heb je de flitser niet nodig en in de schemer en in het donker prefereer ik een echte digicam boven elke cameracam tot nu toe. Is trouwens zonder flitser best te doen als je niet kritisch bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisV1984 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:11:
Ik vrees dat de 16gb een klein leugentje is. Of een typefoutje 12gb lijkt me dan toch waarschijnlijker, maar of de n95 die vreet, dat durf ik niet te zeggen. ik heb een n95 8gb dus ik prop er geen kaartjes in.
Het is de SanDisk 16GB SDHC. Hoe en waar kan is niet van belang. Binnenkort in de winkel verkrijgbaar. Al moest ik dat dingetje gewoon kopen voor een slordige 90 Euro. Lang leve werkgevers! 8)7

Als het laatste bericht van jou is, gebruik dan aub de edit-knop ipv een nieuw bericht te plaatsen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 01-06-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:24:
[...]
Het is de SanDisk 16GB SDHC. Hoe en waar kan is niet van belang. Binnenkort in de winkel verkrijgbaar. Al moest ik dat dingetje gewoon kopen voor een slordige 90 Euro. Lang leve werkgevers! 8)7

[mbr]Als het laatste bericht van jou is, gebruik dan aub de edit-knop ipv een nieuw bericht te plaatsen. :)[/]
12GB komt eerst nog, 16GB zal zeer snel daarna volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Dit is niet de eerste keer dat we je op dit soort berichten aanspreken ...

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 01-06-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:14:
[...]

12GB komt eerst nog, 16GB zal zeer snel daarna volgen.
Dan wil ik dat heel graag horen en zien, m'n werkgever zal dan heel blij zijn!. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:05:
[...]

Nou ik denk toch dat je meer energie kwijt bent als je BT de hele dag aan houd, je bent de hele dag te vinden, en dat gaat niet zonder een signaal, en een signaal gaat niet zonder stroom.
Nope, het het is niet dat de module de hele tijd zijn aanwezigheid staat te verkondingen. De transmitter doet niks, totdat de receiver een request opvangt waarmee de ontvangende apparaten opgeroepen worden om zich te melden. Het is dus de receiver die de hele tijd actief is. Kost aanzienlijk minder energie.
Laten we het er zo op houden:
Mensen die willen besparen (ik) gaan lekker hun eigen gang, en mensen die ''niet voor niets een N95 hebben'' laten lekker alles aanstaan.
Het gaat mij om de misinformatie te doorbreken die zovaak hardnekkig blijft rondhangen. Als iemand features uitschakelt om energie te besparen dan moet hij dat helemaal zelf weten, maar doe dat dan wel op basis van juiste feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmm iemand die weet hoe dit kan? Ik sluit mijn telefoon aan via de USB kabel en kies: Gegevensoverdracht. Als ik dan schijf K open en daar muziek in sleep, geeft de PC wel aan dat ze in de map staan, maar als ik de N95 dan vernieuw (daar vraagt ie zelf om) komen ze er niet bij. Hoe kan dit?!

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:39:
[...]

Nope, het het is niet dat de module de hele tijd zijn aanwezigheid staat te verkondingen. De transmitter doet niks, totdat de receiver een request opvangt waarmee de ontvangende apparaten opgeroepen worden om zich te melden. Het is dus de receiver die de hele tijd actief is. Kost aanzienlijk minder energie.

[...]

Het gaat mij om de misinformatie te doorbreken die zovaak hardnekkig blijft rondhangen. Als iemand features uitschakelt om energie te besparen dan moet hij dat helemaal zelf weten, maar doe dat dan wel op basis van juiste feiten.
Mmm... OK, maar waarom hou je dan alsnog je Bluetooth aan, om je naam te verspreiden?

Ik vind (vond inmiddels, examens gehad :P) er genoeg in de aula, ik laat hem liever uit aangezien het mogelijk is om gehackt te worden d.m.v. Blueooth (nou weet ik niet hoe goed dat tegenwoordig beveiligd is, maar ik dacht nog steeds niet waterdicht).

Gisteren haalde mijn batterij weer de avond niet (wel een complete film in DivX gekeken). :P

Hebben trouwens meer mensen een flut-verbinding bij Vodafone, ik word er een beetje para van, thuis heb ik meestal 3G, dan klik ik een pagina aan en verspringt hij naar 3,5G en vervolgends weer naar 3G laden doet hij dan niet of heel even, echt een RAMP om pagina's aan te vragen.

In Ridderkerk zat ik de hele dag (naja 9/10) op GSM gisteren, ook behoorlijk waardeloos.

Tot nu toe valt de internetervaring een tikkeltje tegen, niet erg makkelijk om pagina's aan te vragen (intikken), ok, daar heb je bookmarks voor. Niet stabiel (thuis valt hij ook vrij veel op GSM terug de laatste dagen en laad hij erg slecht).

Zou het hier lokaal iets kunnen zijn, want hij was nooit zo slecht geloof ik, hij lijkt een beetje te ontspore (verbinding maken, proberen, failed, wachten, verbinding maken (kleine kans), failed etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:22
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:56: ik zit rouwens met een irritante issue, elke keer als ik mijn telefoon start of hem loskoppel van me pc probeert hij iets te installeren en dat lukt dan niet iemand een idee?
Je hebt dan een installatiebestand op je geheugenkaart staan, hoogst waarschijnlijk van een routeplanner-prog. Telkens als je geheugenkaart dan wordt geactiveerd voert hij een soort autorun uit.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Misschien is dit in eerdere topics tersprake gekomen, in deze kan ik het niet vinden. Maar heeft iemand de Pathe Mobiel applicatie aan de praat gekregen? Als ik hem probeer te downloaden, word ik doorverwezen naar de website en het lijkt me dat de app het wel moet doen aangezien je er een n95 mee kan winnen en de voorbeeld plaatjes ook van een n95 zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthquake
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2023
Hebben jullie Drakkarious Signer werkend gekregen onder Vista? Ik krijg hier een foutmelding bij de installatie.
Melding:
code:
1
2
3
Er is een onverwachte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op doorgaan klikt wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddelijk afgesloten.

Toegang tot het pad C:\Program Fles\Signer\Drakkarious Signer\perm1.bat is geweigerd

Heb de rechten van de map al gewijzigd. Overigens bestaat perm1.bat niet, dus ik denk dat hij dit probeert aan te maken.

Stop de kleiduivenmoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:43:
Misschien is dit in eerdere topics tersprake gekomen, in deze kan ik het niet vinden. Maar heeft iemand de Pathe Mobiel applicatie aan de praat gekregen? Als ik hem probeer te downloaden, word ik doorverwezen naar de website en het lijkt me dat de app het wel moet doen aangezien je er een n95 mee kan winnen en de voorbeeld plaatjes ook van een n95 zijn.
Eerder heb ik deze app op mijn n95 draaiend gehad zonder problemen. Ik had nog een oud smsje met de link maar deze geeft nu geen download mogelijkheid, alleen het openen van de link en dan krijg ik gewoon via Internet het schema op de mobiel en dus niet lokaal.
Weet niet of dit n95 firmware is want ik had em op de vorige firmware draaien
Of misschien heeft Pathe in de tussentijd iets aangepast.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

shameblaster schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Ik heb alleen de telefoon nog niet hehe, staat op een bepaald forum [mbr]*knip* communicatie verloopt via het forum[/]

[...]

Het certificaat is verlopen van die emulator..Enig idee waar ik hem zou kunnen signen? ;(
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:10:
Uhmm iemand die weet hoe dit kan? Ik sluit mijn telefoon aan via de USB kabel en kies: Gegevensoverdracht. Als ik dan schijf K open en daar muziek in sleep, geeft de PC wel aan dat ze in de map staan, maar als ik de N95 dan vernieuw (daar vraagt ie zelf om) komen ze er niet bij. Hoe kan dit?!

Dankjewel!
Hmmm, als ik muziek heb toegevoegd en dan naar mijn muziek ga gaat hij automatisch scannen naar de nieuwe liedjes en dan komen ze gewoon in mijn lijst te staan..

Probeer eens als je de usb kabel erin geduwd hebt PC suite te selecteren en dan muziek naar de juiste map te slepen. Anders opnieuw opstarte en eens wachte of hij nog gaat zoeken naar nieuwe muziek. ;)

----

Ik heb een ook een probleempje met mijn spiderman 3 film die er standaard bij zit.. Als ik hem wil afspelen zegt hij geen activatie sleutel en sluit hij het scherm weer. :?
Bij het boekje enzo wat erbij zit kan ik er niks over vinden.. :|

[ Voor 55% gewijzigd door Laidback Luc op 02-06-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:13:
[...]

Mmm... OK, maar waarom hou je dan alsnog je Bluetooth aan, om je naam te verspreiden?
Waarom niet? "Stuur maar naar mijn mobiel" als iemand me een foto/muziekje/filmpje/visitekaartje wil sturen. Werkt prima.
Ik vind (vond inmiddels, examens gehad :P) er genoeg in de aula, ik laat hem liever uit aangezien het mogelijk is om gehackt te worden d.m.v. Blueooth (nou weet ik niet hoe goed dat tegenwoordig beveiligd is, maar ik dacht nog steeds niet waterdicht).
En, geslaagd? :P Ik ben geen kenner van BT security, maar wat ik er via wikipedia van gelezen heb is dat het met wat moeite mogelijk is om achter de gebruikte PIN-code van een bestaande link te komen. Langere pin-codes gebruiken maakt dat echter al aanzienlijk lastiger/onmogelijk. Veruit de grootste gaten zaten echter in de BT-implementatie van mobieltjes, maar ik ga er (naief) vanuit dat die gaten in onze N95 niet voorkomen.

Het direct inbreken op je mobiel, enkel omdat je je naam zichtbaar hebt, is vziw niet mogelijk, mits de BT-stack van de mobiel zelf dus in orde is.
Gisteren haalde mijn batterij weer de avond niet (wel een complete film in DivX gekeken). :P
GOH.

Je realiseert je dat al die energiebesparende maatregelen natuurlijk helemaal compleet insignificant zijn vergeleken met 'filmpje kijken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ReFresh F5 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:45:
[...]

Het certificaat is verlopen van die emulator..Enig idee waar ik hem zou kunnen signen? ;(

[...]

Heb je al geprobeerd om de datum een jaar terug te zetten ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:02:
[quote]ReFresh F5 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:45:
[...]

[...]

Heb je al geprobeerd om de datum een jaar terug te zetten ? :9
Ik zal het straks eens proberen! :)

Werkt dat meestal? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
ReFresh F5 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:08:
[...]

Ik zal het straks eens proberen! :)

Werkt dat meestal? :X
Ja dat werkt heel vaak. Zelfs met PC programma's :P alleen zijn er tegenwoordig maatregelen dat ze met een server contact maken waar ze hun eigen tijd op hebben staan zodat je het niet zo makkelijk kunt veranderen :P

Maar kijk hij is binnen!!!:
Heb nog ff geen foto's van het ding zelf maar wel van de resultaten:

Nokia N95 Telelens! :D

Met scope:
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/6905/01062008010fn4.th.jpg

Zonder scope:
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/2309/01062008011ou6.th.jpg

Met scope:
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/5394/01062008012zb3.th.jpg

Zonder scope:
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/2251/01062008013pi8.th.jpg

Best cool voor een lullig lensje van €14,95 incl. verzendkosten!

Edit://
Ja foto's zijn beetje kut kwaliteit maar zoals je ziet schemert het al best erg en dan lijken digitale foto's altijd kutter. Ook is dit met de 1.0.0 blbla firmware...want de laatste firmware gaat ik vanavond pas installeren ^^

[ Voor 10% gewijzigd door DutchManticore op 02-06-2008 16:00 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:58:
[...]

Waarom niet? "Stuur maar naar mijn mobiel" als iemand me een foto/muziekje/filmpje/visitekaartje wil sturen. Werkt prima.

[...]

En, geslaagd? :P Ik ben geen kenner van BT security, maar wat ik er via wikipedia van gelezen heb is dat het met wat moeite mogelijk is om achter de gebruikte PIN-code van een bestaande link te komen. Langere pin-codes gebruiken maakt dat echter al aanzienlijk lastiger/onmogelijk. Veruit de grootste gaten zaten echter in de BT-implementatie van mobieltjes, maar ik ga er (naief) vanuit dat die gaten in onze N95 niet voorkomen.

Het direct inbreken op je mobiel, enkel omdat je je naam zichtbaar hebt, is vziw niet mogelijk, mits de BT-stack van de mobiel zelf dus in orde is.

[...]

GOH.

Je realiseert je dat al die energiebesparende maatregelen natuurlijk helemaal compleet insignificant zijn vergeleken met 'filmpje kijken'?
Ja zo ver was ik dan nog net :P

Duurt nog meer dan een week voordat ik hoor of ik geslaagd ben :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben er achter :) (TomTom-ziet-geen-interne-gpsD-ontvanger-probleem)

Ik heb uren zitten kloten, zelfs NokiaMaps2.0 geinstalleerd (wat me belachelijk
leek, maar ik MOEST het aan de praat krijgen)

Uiteindelijk bleek ik TomTom steeds volledig te installeren op de MMC.
Nu ik TomTom (applicatie zelf) heb geinstalleerd op de N95 en de rest
(voices en kaarten enzo) op de MMC werkt het als een zonnetje !

Hoop dat je hier wat aan hebt als je ook al uren aan het klooien ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:27
dafmay schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:52:
[...]

Jawel hoor, maar dit kun je in de instellingen aangeven.
ooh gaaf dat ga ik nog even uitzoeken!!! :) thnx

Wel jammer dat het van die oude maps zijn he, wilde een straatnaam in Purmerend invoeren en deze stond er nog niet tussen (veel nieuwbouw daar) 8)7

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

sinds vandaag werkt me tril signaal niet meer,heb telefoon al opnieuw aan gezet, accu er even uit,maar geen tril signaal , nieuwste firmware 8gb

wat zou het kunnen zijn?
is er evt een soort code of wat ,om fouten te lezen/zien ?

alvast bedankt

Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:42:
Hoi

sinds vandaag werkt me tril signaal niet meer,heb telefoon al opnieuw aan gezet, accu er even uit,maar geen tril signaal , nieuwste firmware 8gb

wat zou het kunnen zijn?
is er evt een soort code of wat ,om fouten te lezen/zien ?

alvast bedankt

Jeffrey
Is de telefoon toevallig niet op een ander profiel gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nou net terug van de primafoon, nokia heeft leveringsproblemen.
Ze hebben geen indee wanneer de n95 8gb versie weer geleverd wordt ( kan zelfs enkele weken duren )

Erg jammer, kzal is op webshops gaan kijken naar aanbiedien van rond de 30e / maand incl sms/ onbeperkt internet (en dat de telefoon gratis is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:29:
Hoi iedereen,

Sorry als mijn vraagje irritant geeft...ik gebruikte de search al en kon de juiste antwoord op mijn vraag niet vinden.
Dus op dit manier zet ik mijn vraag maar..
Als ik m'n mobiel niet merkte/hoorde, bleek m'n mobiel paar smsjes te ontvangen.
Kan ik niet lezen hoelaat de zenders hebben verstuurd.

Weet een van jullie, hoe ik het kan instellen?
Uw reactie, alstublieft
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Antwoord is al gegeven hoor, gelijk onder je vraag.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

als je de sms geopend hebt kun je bij berichtgegevens zien wanneer deze is verstuurd.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Heeft iemand een tip voor een alternatieve Alarm applicatie ?

Het standaard alarm heeft een nogal 'gevaarlijke' snooze functie.
Het rechter knopje is snooze en de linker is alarm uitschakelen.
Meestal druk ik half in mijn slaap de verkeerde knop in (ik heb zowiezo al een probleem met rechts/links ;) ) en wordt ik uiteraard te laat wakker.

Ik zoek dus een alarm waarbij je echt iets meer moet doen om het echt uit te zetten (twee knoppen indrukken ofzo).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:59:
[...]

Is de telefoon toevallig niet op een ander profiel gegaan?
Nee ik heb al verschillende profielen gepbrobeerd,maar werkt op 1 of anderen manier gewoon niet meer, het tril signaal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:22:
Nou net terug van de primafoon, nokia heeft leveringsproblemen.
Ze hebben geen indee wanneer de n95 8gb versie weer geleverd wordt ( kan zelfs enkele weken duren )
ik heb hem vorige week nog gehaald bij de primafoon (rotterdam centrum), daar hadden ze er 15 binnen gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik hoorde van T-Mobile dat er nogal wat problemen zijn met de 8gb versie... dat hij vaak ze gegevens verliest enzo en nog andere kwaaltjes... mensen hier die er last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Zo, nu een aantal dagen kunnen spelen met de N95 en ik heb nu (pas) een minpunt weten te ontdekken.

De geluidskwaliteit is minder goed vergeleken met m'n oude N70, en die uitblinkte al niet echt uit.

Op de allerlaagste stand 10% hoor je erg veel ruis. Naar mate het volume omhoog gaat wordt het wel minder, maar ik irriteer me er wel aan. Ik gebruik een goede kwaliteit headphone en heb een vergelijkingstest gedaan met dezelfde goede kwaliteit MP3's...

Ik luister vaak ambient en rustige muziek met veel 'omgeving' en ik kan op de N95 de MP3 artifacts duidelijk horen. Kraakjes en onzuivere encoding in bepaalde passages. Lijkt erop dat de encoder niet van goede kwaliteit is en hier en daar 'struikelt'.

Jammer !

Iemand een goede tip voor een betere audiospeler waarbij je ook meer volume stapjes hebt ?

[EDIT]

Inderdaad is er het issue van "background hiss" zoals door anderen http://www.n95users.com/f...ia-n95-sound-quality.html is aangegeven.

[ Voor 27% gewijzigd door Xymox op 02-06-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:23:
Ik hoorde van T-Mobile dat er nogal wat problemen zijn met de 8gb versie... dat hij vaak ze gegevens verliest enzo en nog andere kwaaltjes... mensen hier die er last van hebben ?
Voor zover ik weet biedt T-Mobile zelf niet de 8GB versie aan, zegt dat genoeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:25:
[...]

Nee ik heb al verschillende profielen gepbrobeerd,maar werkt op 1 of anderen manier gewoon niet meer, het tril signaal. :?
Ben je hem perongeluk niet aan het opladen? Als je m oplaad trilt ie namelijk ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Xymox schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:09:
Zo, nu een aantal dagen kunnen spelen met de N95 en ik heb nu (pas) een minpunt weten te ontdekken.

De geluidskwaliteit is minder goed vergeleken met m'n oude N70, en die uitblinkte al niet echt uit.
Je bent niet de enige die zich daaraan ergert. Ik vind het ook ongelooflijk hoeveel ruis een toestel van dit kaliber produceert. En het is niet exemplarisch, zoals ik eerst hoopte, andere N95's hebben het ook. Eerlijk gezegd vind ik het vreemd dat je hier in de reviews niks van leest. Ik zou er echt dikke aftrekpunten voor hebben gegeven.

Een workaround voor zowel de ruis als volume is een bluetooth headset. A2DP-headsets kunnen volgens de specs zelf ook MP3 en AAC decoderen, zodat de mobiel dat niet doet, maar dat is optioneel in de standaard. Zelf heb ik een Jabra BT3130 met een Sony EX71 headsetje, maar ook deze produceert nog opvallend wat ruis helaas - een stuk minder dan de N95 tho. En de kans is groot dat de muziek alsnog transcoded wordt, ipv dat de Jabra de MP3/AAC decodeert.

MP3 artifacts zijn me niet opgevallen tho. Je zou coreplayer eens kunnen proberen, dat is denk ik één van de weinige players die zijn eigen MP3 decoder heeft. Tevens ondersteunt-ie FLAC en andere formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Brummetje schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:23:
heb hem nu een paar dagen in huis en heb eigenlijk nog geen problemen gehad..Heb wat programmatjes geinstalleerd, muziek en videos erop gezet, en wat documentjes en het loopt allemaal goed. Zelfs heb ik een SNES emulator aan de gang gekregen :+

Aan de kwaliteit van het muziek afspelen heb ik niks op aan te merken. Heb nog geen last gehad van ruis ofzo, zelfs niet op 10% volume.

Btw, Iemand nog een tip voor een betere audio player die kan shuffelen enzo, en ik zoek een betere video speler! Ik moet een doorspoel functie hebbe in realplayer :P
Sick Nick schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:17:
[...]

Ben je hem perongeluk niet aan het opladen? Als je m oplaad trilt ie namelijk ook niet :p
Op semafoon trilt ie. Anders selecteer een profiel en selecteer aanpassen dan ga naar de optie trilsignaal en zet hem aan, als je alleen trillen wilt zet je de beltoon op stil/uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Laidback Luc op 02-06-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een animated theme heb gedownload , en stel die dan in dan beweegt er niets , of heb je daar een programma voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
iemand problemen met de camera na de nieuwe software updates?
Afgelopen week heb ik de software van versie 14 of zo naar 21 geupdate...
tot zover leek alles goed te gaan.
Nou was ik dit weekend op pinkpop en dacht schiet eens een paar foto's ..
Ik heb er 2 gemaakt en bij het volgende concert probeerde ik de camera te starten dmv het openen van de lens, maar nu start de camera software gewoon niet meer...
Ik heb Factory Reset & herinstallatie van de laatste software al geprobeerd maar dit mag allemaal niet baten..
Iemand een idee wat ik nog kan doen?
is het mogelijk te downgraden van firmware?

op het moment dat ik de lens open springt het beeld om naar landscape er flits ffkes wat langs... en het beeld springt weer terug naar normale stand..

Edit:
http://discussions.nokia....44&query.id=165968#M92644
Topic op het officele nokia forum.

Nog een post over gasten met dit probleem en wederom zonder uitkomst.
http://www.n95users.com/f...5-camera-not-working.html

[ Voor 16% gewijzigd door dna_fatrabbit op 03-06-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 12-09 20:25
Earthquake schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:49:
Hebben jullie Drakkarious Signer werkend gekregen onder Vista? Ik krijg hier een foutmelding bij de installatie.
Melding:
code:
1
2
3
Er is een onverwachte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op doorgaan klikt wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddelijk afgesloten.

Toegang tot het pad C:\Program Fles\Signer\Drakkarious Signer\perm1.bat is geweigerd

Heb de rechten van de map al gewijzigd. Overigens bestaat perm1.bat niet, dus ik denk dat hij dit probeert aan te maken.
Het lijkt met sterk dat jij de directory "Program Fles" op je C:\ hebt staan, zou daar het probleem in kunnen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:12:
[...]
Het lijkt met sterk dat jij de directory "Program Fles" op je C:\ hebt staan, zou daar het probleem in kunnen zitten?
Waarom zou dat niet kunnen?

Ow w8, fles, ja dat is I.D.D. erg vaag :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb een probleempje met mijn spiderman 3 film die er standaard bij zit.. Als ik hem wil afspelen zegt hij 'geen activatie sleutel' en sluit hij het scherm weer. :?

Btw, Iemand nog een tip voor een betere audio player die kan shuffelen enzo, en ik zoek een betere video speler! Ik moet een doorspoel functie hebbe in realplayer :P

[ Voor 26% gewijzigd door Laidback Luc op 03-06-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee waarom ik na het opnieuw opstarten van mijn telefoon steeds datum en tijd opnieuw moet invoeren?
het gaat om een n95 met firmware 21
ook heb ik de laatste tijd vaak last van dat ik me neit kan aanmelden met live messenger.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 27-08 16:14
zie mijn post van vanochtend
(dna_fatrabbit in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)")
die laatste patch is volgens mij zo brak als maar kan...
Test eens je cam...
Ik kon 2 a 3 foto's maken en daarna was het verkeken :P
Tot nu toe nog nergens een oplossing gevonden

Overigens heb ik dat met die welkoms venster en tijd ook regelmatig na deze patch.

[ Voor 29% gewijzigd door dna_fatrabbit op 03-06-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earthquake
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2023
Phoolie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:12:
[...]
De tekst kan alleen niet gecopieerd en geplakt worden vanuit de foutmelding, dus in de snelheid van het overtikken ging het even fout. Uiteraard heet de dir gewoon Program Files

Stop de kleiduivenmoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:De laatste tijd worden er weer veel vragen gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:15:
iemand enig idee waarom ik na het opnieuw opstarten van mijn telefoon steeds datum en tijd opnieuw moet invoeren?
ook heb ik de laatste tijd vaak last van dat ik me neit kan aanmelden met live messenger.
is al vaak voorbij gekomen...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

nielsvv

100% Afol

Heb bijna heel deel 9 doorgelezen, en het gaat hier in vele gevallen over het werkend krijgen van de gps met tt etc.

Zelf ben ik opzoek naar een vervanger voor men se k800i. En deze stond in het begin bovenaan men verlanglijstje! Maar met de eerste lichting van toestellen zaten heel wat schoonheids foutjes, zoals instabiliteit van het os.

Mijn vraag is nu, heeft deze (de 8gb versie) nog last van vastlopers oid? Want hetgeen waar ik zoiezo op afknap zijn vastlopers! Heb vroeger enkele ppc gehad, welke allemaal naarmate van tijd gingen gaan vastlopen, en telkens een reset nodig was.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:26:
[...]

is al vaak voorbij gekomen...
welke is vaak voorbijgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:41:
[...]

welke is vaak voorbijgekomen?
Het antwoord op je vraag.

Sommige mensen lezen ook werkelijk niks voordat ze een reactie posten 8)7

Er staat een paar reacties boven je dat je eerst moet zoeken, geld dit voor jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 18:20
Ik heb al eerder erover gehad toen werd er aangegeven probeer een andere poort
of direct op moederboard. Heb ik geprobeerd. Tevens met een nieuwe pc ook geen succes

ik zal nog eens vertellen waar het fout gaat. Hij vind nieuwe software in nokia software updater
Als hij eenmaal aan het update gaat... dan herstart de telefoon ik zie dan in de taakbalk iets met BB5 en zie nokia staan op de telefoon. Dan opeens verbreekt de verbinding met me nokia en start hij gewoon op en vraagt mijn Pincode. Software update geeft system recovery aan maar er is niets te recoveren. Ik heb wel de product code veranderd naar een normale euro setting. Maar still no succes

iemand nog een idee...

Ps. ik heb al eerder een N95 geupdate zonder problemen maar deze ik weet het even niet meer
oh ja, dit gebeurd zowel in XP als windows 2000

[ Voor 3% gewijzigd door richards81 op 03-06-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
ReFresh F5 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:36:
Ik heb een probleempje met mijn spiderman 3 film die er standaard bij zit.. Als ik hem wil afspelen zegt hij 'geen activatie sleutel' en sluit hij het scherm weer. :?

in de audioplayer --> opties --> shuffle --> aan/uit...?
in realplayer(videospeler). n95 naar rechts uitschuifen en de doorspoelknop ingedrukt houden?

en over die activatiesleutel, heb je je toestel (zonder backup te maken) meteen geupdate? zoja ben je die activatie sleuten kwijt en kun je spiderman dus niet meer kijken, leuk hè DRM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:15:

Heb je toevallig Iremote van Psiloc op je phone staan?? Indien dit het geval is probeer deze dan te verwijderen en de tijd en datum blijft in het geheugen.

van een andere forum:
For all users that have problems with the clock, it is not because of the hacking or installing unsigned apps.
It is because you have installed Psiloc iRemote. You must uninstall iRemote first, then uninstall DRM Common Solutions too in the Application Manager. Thanks to tritituram for his advice.
This thing is tested on a non-hacked phone and the same problem appears with the clock.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvv schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:33:
Heb bijna heel deel 9 doorgelezen, en het gaat hier in vele gevallen over het werkend krijgen van de gps met tt etc.

Zelf ben ik opzoek naar een vervanger voor men se k800i. En deze stond in het begin bovenaan men verlanglijstje! Maar met de eerste lichting van toestellen zaten heel wat schoonheids foutjes, zoals instabiliteit van het os.

Mijn vraag is nu, heeft deze (de 8gb versie) nog last van vastlopers oid? Want hetgeen waar ik zoiezo op afknap zijn vastlopers! Heb vroeger enkele ppc gehad, welke allemaal naarmate van tijd gingen gaan vastlopen, en telkens een reset nodig was.
Sind firmware 20.xxx is het OS op de N95 wel stabiel te noemen en net zo goed als de N95 8GB.

sorry voor deze 2de post, maar weet niet hoe ik 2 berichten tegelijk kan quoten. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

cuberob schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:33:
[...]

in de audioplayer --> opties --> shuffle --> aan/uit...?
in realplayer(videospeler). n95 naar rechts uitschuifen en de doorspoelknop ingedrukt houden?

en over die activatiesleutel, heb je je toestel (zonder backup te maken) meteen geupdate? zoja ben je die activatie sleuten kwijt en kun je spiderman dus niet meer kijken, leuk hè DRM :+
thx :P , maar over spiderman..Ik heb de telefoon nu 4 dagen en heb nog geen reset gedaan of FW update. Ook zat in de doos een handleiding in een andere taal, italiaans ofzo 8)7 heeft dat er iets mee te maken? Is die sleutel niet ergens te vinden? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
ReFresh F5 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:47:
[...]

thx :P , maar over spiderman..Ik heb de telefoon nu 4 dagen en heb nog geen reset gedaan of FW update. Ook zat in de doos een handleiding in een andere taal, italiaans ofzo 8)7 heeft dat er iets mee te maken? Is die sleutel niet ergens te vinden? :|
Dan heb je dus GEEN nederlands toestel gekregen, de (waarschijnlijk) webshop waar je hem gekocht heeft, heeft voor je een FW er opgezet met nederlandse taal. Je hebt zelfs kans dat wanneer je je software update, dat je dan je nederlandse taal kwijt bent.

Ik zou gewoon klagen bij firma waar je hem hebt aangeschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 03-06-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:37:
Als ik een animated theme heb gedownload , en stel die dan in dan beweegt er niets , of heb je daar een programma voor nodig
Denk dat het niet werkt omdat je de vraag 2 keer binnen 24 uur stelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel raar ze zijn er wel gemaakt , maar ik heb er vrede mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Phoolie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:31:
[...]
Dan heb je dus GEEN nederlands toestel gekregen, de (waarschijnlijk) webshop waar je hem gekocht heeft, heeft voor je een FW er opgezet met nederlandse taal. Je hebt zelfs kans dat wanneer je je software update, dat je dan je nederlandse taal kwijt bent.

Ik zou gewoon klagen bij firma waar je hem hebt aangeschat.
Yup, heb hem van een webshop Ik kan er helaas niks aan doen, en ik zal mijn FW dan maar niet meer updaten. Ik kan hem niet terugsturen omdat ik de N82 besteld had. Krijg ik een paar dage later de N95 8GB 8)7 Dus als ik hem terug stuur zullen ze ook raar opkijken 8)7

Edit:Waar kan ik zien welke FW ik heb? Als ik Nokia software updater start blijft hij maar hangen op toepassing starten (vista :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Laidback Luc op 03-06-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:43:
[...]

ik heb hem vorige week nog gehaald bij de primafoon (rotterdam centrum), daar hadden ze er 15 binnen gekregen..
Tsjah, wat raar dan joh in geheel utrecht nergens te krijgen bij primafoon.
De levertijd kunnen ze niet zeggen.

Toestel wel te verkrijgen bij andere winkel enkel tegen ( hogere tot vrij hoog) bij betaling.

Bij primafoon is die nu overgens ook 0euro ipv 49 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
*weg*

crosspost

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 04-06-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Hoe lang blijft het Nokia N95 (8GB) - Deel 9 nog (tijdelijk) ? Of wordt het niet op gesplits ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

hetnet schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
Hoe lang blijft het Nokia N95 (8GB) - Deel 9 nog (tijdelijk) ? Of wordt het niet op gesplits ?
Inderdaad zo onoverzichtelijk als ik weet niet wat je zoekt je rot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Misschien leuk om te weten. De Nos heeft een applicatie ontwikkeld en dat maakt het mogelijk om straks live naar voetbal/tour/olympische spelen te kijken via onze mooie N95.

Verder kan je teletext kijken nieuws bekijken, Nieuws bekijken (journaal) en komt er waarschijnlijk nog de mogelijkheid van uitzending gemist.

m.nos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
shameblaster schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:34:
[...]

Inderdaad zo onoverzichtelijk als ik weet niet wat je zoekt je rot
Ja, alles in stukken hakken en voor elke scheet wordt je naar een ander topic gebonjourd, das pas lekker overzichtelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
hetnet schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:29:
Als het woordje 'tijdelijk' niet in de titel stond, hadden we deze periodieke vraag dan niet? :?

Er wordt aan gewerkt, maar zoals bekend hebben mensen naast GoT nog een leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of het mogelijk is om op de N95-1 een profiel aan te maken dat , als je handfree wil bellen, je met de groene toets opneemt en tegelijk de luidspreker aan zet.

Ik heb hier al naar gezocht , maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Twanjo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:04:
Wie o wie

Weet er wat je allemaal wel en niet op de bijgeleverde micro-sd kaart van je telefoon moet laten staan? Wilde hem eigenlijk formateren omdat ik veel heb liggen klote en uitproberen en er staat al een hoop zooi op. Had hem out off the box even moeten back-uppen maar dat ben ik vergeten.

- Staan er belangrijke dingen/mappen op die je beter niet kan wissen?
- Is er nergens een (backup) bestandje in omloop , zodat je dat terug kan zetten en je sd-kaart exact weer zo is als fabriek-af.
Je hoeft in principe niets op de microSD kaart te laten staan. Een lege nieuwe SD kaart inserten werkt ook; je N95 zt de benodigde mappen er vanzelf op. Maar als je bv. je foto's (of tomtom, of theme's) op je SD kaart hebt staan is het wel slim om die van tevoren even te kopieren voordat je em formatteert. (zals eerder opgemerkt.) Of je dat via je telefoon zelf, of via je PC doet maakt dus niets uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Native symbian applicatie van NOS Mobiel, live Olympische spelen, Teletekst etc:

http://www.nos.nl/mobiel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Laatst online: 22-08 12:29
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik wil op mijn nokia N95 8gb TomTom navigator 6 hebben maar ik lees zoveel dat ik het niet meer kan volgen.

kan iemand voor mij (en anderen) een stappenplan aangeven incl links e.d. waardoor het voor een leek mogelijk is om dit te realiseren?

Wel signen/niet signen zo ja kan dit nog wel/niet

Je hebt mail

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 03-06-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:35:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:15:

Heb je toevallig Iremote van Psiloc op je phone staan?? Indien dit het geval is probeer deze dan te verwijderen en de tijd en datum blijft in het geheugen.

van een andere forum:
For all users that have problems with the clock, it is not because of the hacking or installing unsigned apps.
It is because you have installed Psiloc iRemote. You must uninstall iRemote first, then uninstall DRM Common Solutions too in the Application Manager. Thanks to tritituram for his advice.
This thing is tested on a non-hacked phone and the same problem appears with the clock.
bedankt voor het wel kunnen reageren op een normale manier.
maar ik heb geen psiloc of iets dergelijke op mijn telefoon staan. wat zou het nog meer kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

wimbre schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:02:
Hallo,

Ik wil op mijn nokia N95 8gb TomTom navigator 6 hebben maar ik lees zoveel dat ik het niet meer kan volgen.

kan iemand voor mij (en anderen) een stappenplan aangeven incl links e.d. waardoor het voor een leek mogelijk is om dit te realiseren?

BVD

Wim
Kwestie van Google zoeken, op GoT is dit niet toegestaan volgesn mij aangezien het om een hack gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wimbre schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:02:
Hallo,

BVD

Wim
Er staat ergens in dit topic een uitgebreide uitleg, met de nadruk op uitgebreide. En wel zo uitgebreid dat je volgens mij net zo graag een andere navigator installeert die de interne GPS wel op de normale manier kan gebruiken. Maar dat is natuurlijk subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
shameblaster schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:18:
[...]

Kwestie van Google zoeken, op GoT is dit niet toegestaan volgesn mij aangezien het om een hack gaat....
Zie pven in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:57:
[...]

als je de sms geopend hebt kun je bij berichtgegevens zien wanneer deze is verstuurd.
Nee, alleen de tijdstip, wanneer de berichten in mijn mobiel ontvangen werden. Niet de tijdstip, wanneer het verstuurd werden.
Is dat bij jullie wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:13:
[...]

bedankt voor het wel kunnen reageren op een normale manier.
maar ik heb geen psiloc of iets dergelijke op mijn telefoon staan. wat zou het nog meer kunnen zijn?
kan zijn dat de accu , net als bij een autoradio om het geheugen cq zenders te onthouden, stuk is. Ik zou zeggen ga eens langs een N S P aangezien je nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Iemand al ervaring met de applicatie Guardian (zie hier een review)?

Lijkt mij wel interessant, ben alleen altijd een beetje bang dat je bij een verloren PW of storing je eigen telefoon straks niet meer inkomt.

Anyway: mijn N95 is in de reparatie, kan dus even nog niets proberen, maar was nieuwsgierig of hier mensen de app al geprobeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
xahmol schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:37:

Lijkt mij wel interessant, ben alleen altijd een beetje bang dat je bij een verloren PW of storing je eigen telefoon straks niet meer inkomt.
Ik vraag me af of zo'n tool bestand is tegen de 3-button-reset, firmware update/reinstall, of de safe-mode-boot... Hopelijk is dan tenminste de data veilig, in de zin dat dat encrypted is/verwijderd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

xahmol schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:37:

[...]
Zijn er nog andere apps waarmee je je toepassingen en mappen kan locken met een password?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:06:
[...]

Eerder heb ik deze app op mijn n95 draaiend gehad zonder problemen. Ik had nog een oud smsje met de link maar deze geeft nu geen download mogelijkheid, alleen het openen van de link en dan krijg ik gewoon via Internet het schema op de mobiel en dus niet lokaal.
Weet niet of dit n95 firmware is want ik had em op de vorige firmware draaien
Of misschien heeft Pathe in de tussentijd iets aangepast.. :'(
Ben bang dat dit het geval is, heb nog wel een link gevonden via Nokia, de download doet het nog in ieder geval, alleen geen idee of de applicatie zelf nog werkt.
http://mosh.nokia.com/con...050A443038CB/downloadToPc

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Laatst online: 14-09 19:01
heb in het verleden al aantal keren gevraagd.

Heeft onze N95 moeite met (https) forwards?

Als ik naar de mobiele versie ga van hyves>berichten dan kapt hij met laden omdat daar een forward zit.
Hetzelfde geldt voor gmail. Ik heb het bij elke firmware geprobeerd en nooit doet ie het goed.
Ligt het misschien aan mijn settings die ik altijd van een backup terug zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:59:
Ik vraag me af of het mogelijk is om op de N95-1 een profiel aan te maken dat , als je handfree wil bellen, je met de groene toets opneemt en tegelijk de luidspreker aan zet.

Ik heb hier al naar gezocht , maar niets gevonden.
je zou bv. wel bij een bepaald profile een applicatie kunnen starten (bijvoorbeeld Flipsilent waarbij je kunt instellen dat de slider naar beneden de call aanneemt het en het geluid over de speaker gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aii sorry dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:58:
[...]

Ben bang dat dit het geval is, heb nog wel een link gevonden via Nokia, de download doet het nog in ieder geval, alleen geen idee of de applicatie zelf nog werkt.
http://mosh.nokia.com/con...050A443038CB/downloadToPc
Idd deze werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:47:
[...]

Zijn er nog andere apps waarmee je je toepassingen en mappen kan locken met een password?
Ja, die zijn er. Kijk maar eens op de website van Psiloc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
hetnet schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:31:
[...]

Als je hem met je telefoon zelf formateerd is hij fabriek af :)
Ben nu alleen wel nokia maps kwijt en snake , maarja boeit opzich niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
vraagje... ik heb hier een N95-2 (8gb dus) waar ik problemen heb met de tril functie, ik heb mijn telefoon altijd op stil staan en 9 van de 10 keer trilt ie dus totaal niet.

de firmware die erop zit (sinds dat ik het ding gekocht heb) is 20.0.016 en heb al gekeken naar nieuwe firmware maar die is er niet voor mijn "code"

tevens irritant probleem met foto's dat die aardig wazig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat is je vraag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
*weg*

Kap eens met dat crossposten

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 04-06-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Laatst online: 12-09 10:31
Iemand hier een alternatief voor Noki? Gister firmware geupgrade, maar met het terugzetten van de backup werden contacten/sms/calender niet meer terug gezet.

Contacten was meeste prioriteit en dit was uiteindelijk wel gelukt, via Nokia Contact Transfer. Deze kon uit de backup de contactpersonen terughalen. Ik zie echter met Noki ook de andere gegevens, maar deze kan er maar 50 terugzetten of je moet ervoor betalen. Nu vind ik het betalen niet het grootste probleem, maar beetje zonde aangezien het voor mij verder niks toevoegd. Pc suite had het gewoon moeten terugzetten.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een probleem met het terugzetten van een backup voor mijn Nokia N95-1.
Ik heb gisteren nieuwe firmware op mijn N95 gezet 21.0.016, nu heb ik voordat ik de firmware heb geupdate eerst een backup gemaakt via de Nokia PC suite.

Nu wist ik niet dat alle nummers en smsjes uit mijn telefoon gewist zoude worden, deze was ik dus vervolgens allemaal kwijt. Nu heb ik alleen de standaard backup gemaakt via de PC suite en heb ik nooit mijn adressboek of iets dergelijks geexporteerd (weet ik niet slim)

Nu probeer ik d.m.v. de PC suite de backup terug te zetten en dit lijkt telkens goed te gaan. Echter elke keer blijft hij hangen op 72%. Het programma loopt niet vast maar backup terugzetten gaat gewoon niet verder. Nu heb ik gezocht naar wat het kan zijn maar kan ik verder niets vinden hierover.
Zijn er nog andere methode's om deze backup terug te zetten. Of kan ik hem misschien ergens mee uitlezen waardoor ik nog bij de gegevens kan?

Dit heb ik verder geprobeerd:
Nokia PC Suite opnieuw geinstalleerd. (CD)
Nokia PC Suite geupdate (internet)
Op 2 andere systemen geprobeerd de backup terug te zetten.

Andere mensen met hetzelfde probleem, of iemand die een oplossing heeft?

edit:
Ik zie dat de persoon boven me net hetzelfde probleem beschreef, Ik zal dat "Nokia Contact Transfer" eens proberen als ik vanavond thuis ben. Kun je de contacten/smsjes wel allemaal terugzetten zonder het programma te kopen of moet ik het daarvoor ook aanschaffen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Laatst online: 12-09 10:31
Zoals ik toevallig boven je al aangaf, het is uit te lezen met Noki

Alleen kan je er maar 50 terugzetten, zonder er voor te betalen

Reactie op hierboven:
Nokia Contact Transfer werkt wel naar behoren! Zonder restricties, maar zijn alleen contactpersonen!
Succes!

[ Voor 26% gewijzigd door Sendar op 04-06-2008 14:05 ]

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.