Megalodon_67 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:52:
[...]
Als je bijna alle functies uit wil hebben van dit toestel moet je jezelf echt de vraag gaan stellen of de N95 geen overkill voor je is, er zijn eenvoudiger toestellen op de markt waarbij al die functies standaard uit staan...omdat ze er niet op zitten.
Nou, ik ben persoonlijk ook iemand die alles uitzet om stroom te besparen, ik heb al heel wat dingen omgezet om net dat beetje extra te besparen, mijn telefoon MOET namelijk al elke dag aan de lader (gebruik het toestel vrij veel de hele dag).
Vanochtend viel hij tijdens mijn krantenwijk uit, hij zat zonder prik.
Tja zo heb ik een heel lijstje ook:
1. Bluetooth uit (waarom zou je hem aan hebben, voor het zenden even aanzetten is 1 klik werk)
2. WiFi scan uit (waarom zou je willen weten of er netwerken zijn, thuis heb ik mijn eigen, onderweg Vodafone)
3. Schermverlichting op zijn laagst (nog steeds duidelijk leesbaar voor mij)
4. Auto-rotate uit (vind ik persoonlijk niet altijd even fijn want hij draait niet altijd naar mijn zin en bovendien wil ik soms geen rotate als ik bijv. op mijn bed lig)
5. Schermverlichting tijd laag houden (die gebruik ik dan even niet, staat op 60 sec. voor de verandering, want als je je toestel gebruikt is het wel zo makkelijk om verlicht te zijn en zodra je hem dichtschuift is ie zo donker)
6. Netwerk zelf selecteren (ik geloof dat hij dan niet hoeft te zoeken naar netwerken, maar kan ook niet zo zijn)
7. Netwerk op GSM (gebruik ik ook niet, want ik betaal niet voor niets € 9,50 per maand)
8. WiFi power op 4mW (signaal nog steeds prima)
9. WiFi beschikbaarheid uit (ook niet echt nodig, weet heus wel wanneer ik thuis ben)
10. Nieuwste firmware (bespaart ook weer door verbeteringen)
11. Stand-by tijd verlagen (gaat ook vrij snel bij dichtschuiven, dus ook niet in gebruik)
Dat waren ze geloof ik zeg nou niet dat je niet voor niets een N95 heb, want ik vind het best prettig om er even mee te doen.
Enneh owjah ik denk niet dat die adapter zoveel stroom vraag idle dus die heb ik in de stekkerbak van me pc zitten, pc aan = adpater onder stroom = ikkeh thuis = telefoon ff inpluggen (al dzit hij er niet de hele tijd in als ik thuis ben).
Ik zet er dan maar niet bij dat ik de hele dag push-mail gebruik.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 31-05-2008 22:49
]