Hallo allemaal. Ik heb de N95-8Gb nu een weekje in bezit en lees ook al een kleine drie weken mee hier. Onvoorstelbaar waar een goed forum toe bijdraagt eigenlijk!
Een bedankje naar de velen die hier veel energie in stoppen lijkt me om te beginnen op zijn plaats!
Mijn telefoon is een Vodafone branded toestel, dus bij binnenkomst het toestel eerst onder handen genomen. Ik werk nu met de firmware V20.0.016
Ik had al een middag besteed aan een poging tot het signen van RotateMe totdat ik ergens (
hier dus) las dat de nieuwe firmware ASR (Automatic Screen Rotation) heeft.
Signen blijkt lastig, mede doordat het verkrijgen van een certificaat niet meer zo 1,2,3 gaat. Ook lijkt het me niet voor niets dat software nog niet gesigned is.
De accutijd viel in het begin tegen, ik schrok me rot toen het toestel na 4,5 uur al begon te piepen, ondanks een voorafgaande lading van 12 uur. Na een week echter is dit echter al opgelopen en twee dagen niet laden is geen uitzondering meer.
Wel valt met op dat communicatie via de usb energie zuigt. Jammer, want ze hadden bij Nokia een oplaadmogelijkheid moeten bieden via usb.
Nu wacht ik nog op een gesignde versie van slide hangup en heb direct een vraag aan jullie over dit programma:
Hangt dit programma alleen op bij gesprekken of sluit het sowieso waar je mee bezig bent als je de slide dicht doet? Of is het zelfs misschien in te stellen?