Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.627 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
nvanthoff schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:24:
Andere vraag, de N95-1 support alleen tot 2GB kaarten toch? Of kan je er ook een grotere kaart in steken? Ik zie namelijk dat ze te koop zijn tot 8GB...
Ik heb er een 8GB kaartje in en het werkt perfect !

Ps dit bericht via iPhone verstuurd...wat een gadget :)

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 07-05-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Ja de Iphone is nice! Laatst een uurtje mee zitten pielen, maar het gadget gehalte is toch echt 100x groter dan van de N95. Jammer dat interne GPS en UMTS ontbreken, maar verder _/-\o_

Zit sterk te denken om er eentje aan te schaffen. Wat een verademing qua beeldscherm en heldere kleuren. Tevens vind ik hem heerlijk in bediening.

Voor meer iPhone discussie: [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 (just in case you didn't know)

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 08-05-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
nvanthoff schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:24:
Ik wil graag dat programma installeren waardoor je beeldscherm kantelt wanneer je de N95 kantelt, net als de iPhone kan. Maar dat progje zou hier onder software moeten staan, maar daar staat die niet. Kan iemand me vertellen hoe het progje heet of waar ik het kan downloaden?

Andere vraag, de N95-1 support alleen tot 2GB kaarten toch? Of kan je er ook een grotere kaart in steken? Ik zie namelijk dat ze te koop zijn tot 8GB...
Rotateme: http://www.bysamir.fr/rotateme/. Je moet hem wel ff Signen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:46
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:41:
[...]

Ja de Iphone is nice! Laatst een uurtje mee zitten pielen, maar het gadget gehalte is toch echt 100x groter dan van de N95. Jammer dat interne GPS en UMTS ontbreken, maar verder _/-\o_

Zit sterk te denken om er eentje aan te schaffen. Wat een verademing qua beeldscherm en heldere kleuren. Tevens vind ik hem heerlijk in bediening.
Voor iemand die veel om de camera geeft is het niets...
Ik vind de iPhone heel vet hoor begrijp me niet verkeerd maar die prachtige camera en gps van de N95 zijn toch wel heel vet!!!
Net terug van vakantie ongeveer 200 fotos gemaakt waarvan 75% niet onderdoet voor een normaal fototoestel :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N95 ondersteund 512mb, 1gb, 2gb micro SD en 4gb, 6gb en 8gb micro SDHC kaarten. Straks komt ook de 16gb microSDHC uit en die ondersteund hij hoogstwaarschijnlijk ook.

Je hebt oa RotateMe, RotationPy en LandscapePro. Op de 8gb versie zit dit standaard in de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:41:
[...]

Ja als gadget erg gaaf, en dan vooral het grote superheldere scherm en de geinige bediening. Maar als multi-functioneel apparaat gaat er niets boven de N95. Zoals Kernie al aangaf, de gps en goede camera zijn geweldig en ik zou mijn N95 dan ook niet vervangen door de iphone. Ik heb 'm 3 weken te leen van een vriend en kan dus nog even er mee spelen. Maar ik gok dat de nieuwigheid er bij mij na ongeveer 1 week wel vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er vandaag achter dat de camerafunctie niet meer start als ik op de knop op de zijkant van de telefoon druk. De knop zelf is niet kapot, want als ik de camera via het menu inschakel kan ik gewoon foto's en filmpjes maken. Ik heb hem ook al even gereset, maar dat heeft ook niets geholpen. Ik denk dat ik hem sowieso voor onderzoek ga aanbieden, want de filmpjes die ik maak zijn niet lip-sync, en ik heb een brakke slider.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kernie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:12:
[...]

Voor iemand die veel om de camera geeft is het niets...
Ik vind de iPhone heel vet hoor begrijp me niet verkeerd maar die prachtige camera en gps van de N95 zijn toch wel heel vet!!!
Net terug van vakantie ongeveer 200 fotos gemaakt waarvan 75% niet onderdoet voor een normaal fototoestel :)
Dan heb jij een slechte normale foto toestel IMHO. De kleuren echtheid en scherpte van mijn digicam 4 mpix is toch duidelijk veel beter dan die van mijn N95 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Z___Z schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:34:
[...]

Dan heb jij een slechte normale foto toestel IMHO. De kleuren echtheid en scherpte van mijn digicam 4 mpix is toch duidelijk veel beter dan die van mijn N95 8gb.
Toch slaat de N95 geen slecht figuur. Ik ben op vakantie met familie, en hier slingeren tevens een HTC Touch Cruise, Canon 300D, 30D en 5D rond. Voor de kiekjes op 10x15 of 13x18-formaat is N95 uitstekend geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:52:
Ik heb een probleem met mijn N95 8GB. Ik heb de nieuwste firmware (15.0.015). Een aantal dagen geleden werkte het speakertje opeens niet meer (handsfreespeaker wel, 'bel'speaker niet). Ik hoor dus de andere persoon niet als ik bel, en de toetstoon werkt ook niet. Ik heb toen de batterij eruit gehaald en opnieuw aangezet, en daarna werkte hij nog steeds niet. Een half uur later opeens weer wel. Ik heb nu weer hetzelfde probleem. Speakertje werkt niet meer, ook 2 uur later niet.
Iemand dit eerder gezien?
Even een update... toestel is 3 weken geleden weggegaan ter reparatie en kwam na een kleine 3 weken terug met een software update :X na 2 dagen werkte de speaker al niet meer, dus hij is nu weer 3 weken weg :X
Echt veel plezier heb ik er nog niet van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:09
Hey,

Ik heb sinds een paar dagen een Nokia n95 gekocht.

Nu heb ik even een paar vraagjes.

Ten eerste, de batterij is na een paar uur al leeg. (Denk aan 7-8 uur, is dit normaal?)
Ten tweede, als mijn slider dicht geklapt is er zon 5 MM 'vrij', waardoor ik hem dus lichtjes kan bewegen, (als ik de telefoon lichtjes schud, hoor ik het ook 'tikken') is dit normaal, of is dit een probleem bij mij?

En dan als laatste, wat is de laatste Firmware?
Mijn telefoon geeft aan dat ie 12.0.013 heeft, terwijl er al nieuwere firmware's zijn, toch? (Nokia updater zegt dat de nieuwste is geinstalleert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:51
Rprp schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:45:
Hey,

Ik heb sinds een paar dagen een Nokia n95 gekocht.

Nu heb ik even een paar vraagjes.

Ten eerste, de batterij is na een paar uur al leeg. (Denk aan 7-8 uur, is dit normaal?)
Ten tweede, als mijn slider dicht geklapt is er zon 5 MM 'vrij', waardoor ik hem dus lichtjes kan bewegen, (als ik de telefoon lichtjes schud, hoor ik het ook 'tikken') is dit normaal, of is dit een probleem bij mij?

En dan als laatste, wat is de laatste Firmware?
Mijn telefoon geeft aan dat ie 12.0.013 heeft, terwijl er al nieuwere firmware's zijn, toch? (Nokia updater zegt dat de nieuwste is geinstalleert).
Als je even de moeite neemt om dit forum (en al die andere over de N95, 1t/m 8, ) even door te kijken kan je zelf al je antwoorden vinden. Jouw vragen zijn al tientallen keren besproken...... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:09
sonsan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:08:
[...]

Als je even de moeite neemt om dit forum (en al die andere over de N95, 1t/m 8, ) even door te kijken kan je zelf al je antwoorden vinden. Jouw vragen zijn al tientallen keren besproken...... :z
Jup, zag het net.

Beetje te snel door het topic gespit, hehe.

Gevonden nu, thnx anyway. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
sonsan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:08:
[...]

Nou ben ik met je eens dat zijn vragen er al stonden, maar vind je het zelf reëel om iemand 8 topics te laten lezen? Met 1 topic ben je al lang genoeg bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
dafmay schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Ja, mooi en al, maar heb je die in je N95-1 of je N95-2 (8GB), want ik vraag me toch af of mijn normale N95-1 die geleverd is met een 1GB kaartje en software versie 21.0.016 die 8GB kaarten aan kan, want in de handleiding staat dat er maar support is tot 2 GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:50:
[...]

Ja, mooi en al, maar heb je die in je N95-1 of je N95-2 (8GB), want ik vraag me toch af of mijn normale N95-1 die geleverd is met een 1GB kaartje en software versie 21.0.016 die 8GB kaarten aan kan, want in de handleiding staat dat er maar support is tot 2 GB...
in de 8GB kun je geen eigen kaartjes stoppen. Dus logischer wijs zal hij een N95-1 hebben. Zo een heb ik er ook, met 4 gb kaartje en dat werkt prima.
Overigens is dat, zelfs in dit topic, al meerdere keren besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Thrilled schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:33:
[...]

Nou ben ik met je eens dat zijn vragen er al stonden, maar vind je het zelf reëel om iemand 8 topics te laten lezen? Met 1 topic ben je al lang genoeg bezig..
Nou vooruit, alleen deel 8 is ook goed. Maar dan wel helemaal lezen hè! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
Nu heb ik flink ruzie met het signen van m'n symbian sis bestanden, de beschrijving in het Blog van Micheal, waar een link naar staat in Deel 7, werkt niet meer. Je moet nu ineens een TC trustcenter certificaat hebben!? Anders kan je niet je DevCertRequest progje gebruiken. Maar een certificaat kost je minimaal 13,50 €. Weet iemand nog een gratis mogelijkheid!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Laatst online: 22-03-2024
Fuzzillogic schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:46:
[...]

Toch slaat de N95 geen slecht figuur. Ik ben op vakantie met familie, en hier slingeren tevens een HTC Touch Cruise, Canon 300D, 30D en 5D rond. Voor de kiekjes op 10x15 of 13x18-formaat is N95 uitstekend geschikt.
Nu ook weer niet overdrijven. Als je de kwaliteit van de door jouw genoemde Canons vergelijkt met de N95 en jij vind de kwaliteit op 10x15 vergelijkbaar vraag ik me werkelijk af wat je/jouw familie met de Canons doet om zulke slechte foto's te krijgen ;)

De N95 heeft prima foto's: voor een camphone. Maar een echte camera en zeker een spiegelreflex heeft toch echt wat betere lensen en beeldsensoren dan de N95. En lensen/beeldsensor zijn toch nog altijd veel belangrijker voor een camera dan megapixels.
Maar nog belangrijker is natuurlijk de persoon achter de camera: ken genoeg mensen die zelfs met de allerduurste spiegelreflex op volautomatische autofocus en image stabilisatie toch nog onscherpe foto's krijgen.

Gebruik zelf mijn N95 camera heel erg zelden omdat ik de foto's eigenlijk onbruikbaar vind voor elk ander gebruik dan even snel leuk een snapshot waar kwaliteit er niet toe doet.
Snap daarom ook niet goed waarom iedereen zo enthousiast is over de N95 camera. OK, de foto's zijn (stukken) beter dan foto's van andere camphones, maar het is geen enkele vergelijking met een goede normale camera (wellicht afgezien van de echte budgetklasse camera's).

[ Voor 9% gewijzigd door xahmol op 08-05-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Hallo,

Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar O-)

Nou vraag ik mij al een aantal versies af of de TMC functie die hier in zit gebruikt kan worden. ik kan wel bij de GPS device wizzard aangeven dat ik TMC wil gebruiken maar dan vraagt sygic naar een poort van een dus aan te sluiten apparaat wat ik niet heb.

Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe :D

[ Voor 0% gewijzigd door pt0x op 08-05-2008 11:28 . Reden: spellingshizzle ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:27:
Hallo,

Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar O-)

Nou vraag ik mij al een aantal versies af of de TMC functie die hier in zit gebruikt kan worden. ik kan wel bij de GPS device wizzard aangeven dat ik TMC wil gebruiken maar dan vraagt sygic naar een poort van een dus aan te sluiten apparaat wat ik niet heb.

Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe :D
Heb je McGuider zelf al gemailt erover oid? De hele site is nu actief...

http://www.mcguider.com/nl/

En daar staat o.a.:
Can I get real time traffic information?
TMC will be available in summer 2008 via software update. Please contact the Tele Atlas Service Centre or navigation.teleatlas.com for latest news.
Zou je toch moeten zien.. aangezien volgens mij dat de enige plek is om het te kopen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mau_Maus op 08-05-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Mau_Maus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:31:
[...]

Heb je McGuider zelf al gemailt erover? De hele site is nu actief...

http://www.mcguider.com/
nog niet gedaan maar wel behoorlijk wat zitten zoeken op fora e.d. er wordt daar simpelweg niet over gesproken of er wordt niet beantwoord.

mocht ik geen antwoord krijgen dan mail ik die mensen zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:33:
[...]

nog niet gedaan maar wel behoorlijk wat zitten zoeken op fora e.d. er wordt daar simpelweg niet over gesproken of er wordt niet beantwoord.

mocht ik geen antwoord krijgen dan mail ik die mensen zelf wel.
Naja meestal is de juiste weg volgens mij om eerst zelf uit te zoeken en pas daarna hulp te zoeken in een forum, maar goed...

Bedoel na je vraag ging ik gelijk zoeken. Zonder die vraag nooit gezien te hebben zelf of over nagedacht te hebben.. en kijk hoe snel ik je antwoord kon geven... maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dandelion schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:13:
[...]

in de 8GB kun je geen eigen kaartjes stoppen. Dus logischer wijs zal hij een N95-1 hebben. Zo een heb ik er ook, met 4 gb kaartje en dat werkt prima.
Overigens is dat, zelfs in dit topic, al meerdere keren besproken.
Yep wat hij zegt :) (N95-1 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Upquark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:35:
[...]

Nou vooruit, alleen deel 8 is ook goed. Maar dan wel helemaal lezen hè! >:)
En vergeet de zoekfunctie niet. Je hoeft niet het hele topic door te lezen om antwoorden te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:27:
Hallo,

Sygic heeft deze functie op het moment nog niet, pas later dit jaar. Maar je kunt bijv Route66 Mobile 7 gebruiken voor TMC. Dat doe ik ook, dus naast navigatie met Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Mau_Maus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:36:
[...]

Naja meestal is de juiste weg volgens mij om eerst zelf uit te zoeken en pas daarna hulp te zoeken in een forum, maar goed...

Bedoel na je vraag ging ik gelijk zoeken. Zonder die vraag nooit gezien te hebben zelf of over nagedacht te hebben.. en kijk hoe snel ik je antwoord kon geven... maar goed
Ik stel mijn vragen liever direct aan personen als ik iets niet kan vinden, aangezien die er niet zijn ga ik naar een minder direct forum toe zoals got want hier geven mensen snel reacties.

Het antwoord wat je mij hebt gegeven is een verwijzing en zoals ik je heb verteld wil ik dit best gaan doen maar aangezien ik niet zoveel zin heb om een hele mail op te stellen naar een of ander sloveens (ofzo) bedrijf, en vervolgens 4 weken moeten wachten op een antwoord vraag ik het eerst hier. nu goed?

plus.. ik had je onderstaande "bij gevoegde" gedeelte nog niet gelezen, maar ja. dit heb ik ook gelezen ja, enkel zit er in de huidige versies wel een Traffic knop die grayed-out is.

[ Voor 9% gewijzigd door pt0x op 08-05-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:46
Z___Z schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:34:
[...]

Ik kan denk ik gewoon goed fotos maken :P tuurlijuk je moet ze niet enorm gaan uitvergroten etc. voor normaal afdruk werk en normaal op pc bekijken vind ik ze absoluut niet onder doen (mits je natuurlijk op alle details etc gaat letten..) :D

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

dafmay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:40:
[...]

Sygic heeft deze functie op het moment nog niet, pas later dit jaar. Maar je kunt bijv Route66 Mobile 7 gebruiken voor TMC. Dat doe ik ook, dus naast navigatie met Sygic.
?? :) je bedoeld dat je 2 navigatie systemen naast elkaar draait, sygic voor nav en r66 voor tmc?
zit je dan niet elke keer te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak gebruik van het ophalen van email in de standaard applicatie uit Messaging. Nu zou ik graag een shortcut hiervoor hebben maar dit lijkt niet altijd te kunnen (althans: de ene emailbox is wel te selecteren als shortcut en de andere niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Kan je alleen een shortcut op je stand by scherm krijgen voor pop mailbox? Het lijkt erop dat dit niet lukt voor IMAP of zou het ergens anders aan kunnen liggen?
Bij de mailbox zelf zie ik bij mijn pop mailbox een rood sterretje en bij mijn imap mailbox folder zie ik dit niet :|

Vraagje 2: ik kan nog steeds binnen geeneen applicatie de Help functie opvragen. Ik heb gelezen dat er iemand anders is op dit forum die hier ook last van heeft (Mau_Maus naar mijn herinnering). Is hier al meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:27:
Hallo,

Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar

Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe
Heb je McGuider zelf al gemailt erover oid? De hele site is nu actief...

http://www.mcguider.com/nl/

En daar staat o.a.:
quote:
Can I get real time traffic information?
TMC will be available in summer 2008 via software update. Please contact the Tele Atlas Service Centre or navigation.teleatlas.com for latest news.
Zou je toch moeten zien.. aangezien volgens mij dat de enige plek is om het te kopen
Kan je flitspalen en trajectcontroles inladen in de nieuwe final versie van Sygic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
mobile625 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Kan je flitspalen en trajectcontroles inladen in de nieuwe final versie van Sygic?
Kon in de eerste versie al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, heb dit gister getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Ik stel mijn vragen liever direct aan personen als ik iets niet kan vinden, aangezien die er niet zijn ga ik naar een minder direct forum toe zoals got want hier geven mensen snel reacties.

Het antwoord wat je mij hebt gegeven is een verwijzing en zoals ik je heb verteld wil ik dit best gaan doen maar aangezien ik niet zoveel zin heb om een hele mail op te stellen naar een of ander sloveens (ofzo) bedrijf, en vervolgens 4 weken moeten wachten op een antwoord vraag ik het eerst hier. nu goed?

plus.. ik had je onderstaande "bij gevoegde" gedeelte nog niet gelezen, maar ja. dit heb ik ook gelezen ja, enkel zit er in de huidige versies wel een Traffic knop die grayed-out is.
Ik weet niet, maar ik qoute ook een stukje tekst, die op die site van mcguider staat, in mijn bericht :S

En daar staat dat ze verwachten in de zomer van 2008 met een update... Dus zal niet lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:58:
Nu heb ik flink ruzie met het signen van m'n symbian sis bestanden, de beschrijving in het Blog van Micheal, waar een link naar staat in Deel 7, werkt niet meer. Je moet nu ineens een TC trustcenter certificaat hebben!? Anders kan je niet je DevCertRequest progje gebruiken. Maar een certificaat kost je minimaal 13,50 €. Weet iemand nog een gratis mogelijkheid!?
Of kan iemand vertellen hoe je nu überhaupt kunt signen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Mau_Maus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:52:
[...]

Ik weet niet, maar ik qoute ook een stukje tekst, die op die site van mcguider staat, in mijn bericht :S

En daar staat dat ze verwachten in de zomer van 2008 met een update... Dus zal niet lang duren
dat stukje tekst bedoel ik dus, mijn reply kwam voor je dat stukje erbij had geedit. maar maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:37
nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:52:
[...]

Of kan iemand vertellen hoe je nu überhaupt kunt signen?
Ja, gewoon via Open Signed Online

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ook een vraagje... je kunt printen vanf de N95, toch?
Kan dat ook via een netwerkprinter? Ik heb thuis een HP printer via mijn router aangesloten.
zou ik via WLAN met de N95 ook foto's kunnen printen? (tot nu toe lukt het iig niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:03:
[...]

dat stukje tekst bedoel ik dus, mijn reply kwam voor je dat stukje erbij had geedit. maar maakt niet uit.
ok, naja volgende keer bij een 2de reactie nog maar is de post goed lezen ;)
Maar toch had je die info ook makkelijk zelf ff kunnen opzoeken, maar goed hopelijk is het je nu duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Hmm, kriig net dit bericht in mijn RSS reader van de Nokia Software Update RSS feed:
Microsoft Vista support temporarily removed
from Nokia Software Update News:
Support for Microsoft Vista has temporarily been removed from the Nokia Software Updater. This is due to recent changes in certain Microsoft Vista configurations that cause the Nokia Software Updater to become unstable. Other Microsoft Operating Systems are not affected. Support will be reintroduced as soon as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.
Kennelijk werkt NSU niet goed met Vista SP1 of zo? NSU werkte iig bij mij tot zeer recent prima, maar heb het na installatie van SP1 nog niet geprobeerd bij gebrek aan nieuwe firmware.

[ Voor 15% gewijzigd door xahmol op 08-05-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:45:
[...]

?? :) je bedoeld dat je 2 navigatie systemen naast elkaar draait, sygic voor nav en r66 voor tmc?
zit je dan niet elke keer te switchen?
Alleen als ik TMC wil gebruiken (lees : zo af en toe onder het rijden), dan zet ik Mobile7 aan. Maar je kunt beide apps naast elkaar en tegelijkertijd gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Yep, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:18:
Hmm, kriig net dit bericht in mijn RSS reader van de Nokia Software Update RSS feed:

[...]

Kennelijk werkt NSU niet goed met Vista SP1 of zo? NSU werkte iig bij mij tot zeer recent prima, maar heb het na installatie van SP1 nog niet geprobeerd bij gebrek aan nieuwe firmware.
Bij mij werkt NSU (nieuwste versie!) prima op Vista SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

dafmay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Alleen als ik TMC wil gebruiken (lees : zo af en toe onder het rijden), dan zet ik Mobile7 aan. Maar je kunt beide apps naast elkaar en tegelijkertijd gebruiken.
Ok, gebruik je dan nog een extra antenne of gaat dat gewoon via GPRS ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:31:
[...]

Ok, gebruik je dan nog een extra antenne of gaat dat gewoon via GPRS ofzo?
Via gprs verbinding, ik heb Mobile7 aangegeven dat ik zelf handmatig verbinding wil opzetten (zodat ik kosten in de hand houd, ik heb namelijk geen databundel).

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 08-05-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
Kijk, dat zag er ff fantastisch uit, maar toen ik braaf mijn IMEI invulde, het e-mail adres waarmee ik ben geregistreerd bij https://www.symbiansigned.com en de sis selecteerde (in mijn geval rotateMe_2_0.sis) kreeg ik deze foutmelding!?

FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0x200087b5 )

Hoe los ik dat op!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Kijk, dat zag er ff fantastisch uit, maar toen ik braaf mijn IMEI invulde, het e-mail adres waarmee ik ben geregistreerd bij https://www.symbiansigned.com en de sis selecteerde (in mijn geval rotateMe_2_0.sis) kreeg ik deze foutmelding!?

FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0x200087b5 )

Hoe los ik dat op!?
Ik geloof dat alleen versie 2.1 beta 2 daarmee werkt op het moment. Later zorgt ie dat alle apps die iopensign aankunnen. Als ik de mail van Samir goed lees.

[ Voor 8% gewijzigd door Mau_Maus op 08-05-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:18:

[...]

Je hebt gelijk, Nokia ondersteund op dit moment geen Vista todat er een nieuwe versie is, dit stond vandaag op hun site:
Microsoft Vista support temporarily removed - 8 May 2008
Support for Microsoft Vista has temporarily been removed from the Nokia Software Updater. This is due to recent changes in certain Microsoft Vista configurations that cause the Nokia Software Updater to become unstable. Other Microsoft Operating Systems are not affected. Support will be reintroduced as soon as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Barfman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:00:
[...]

Je hebt gelijk, Nokia ondersteund op dit moment geen Vista todat er een nieuwe versie is, dit stond vandaag op hun site:

[...]
Dank met het confirmeren met exact dezelfde quote als ik zelf al gaf ;) Geeft niet, ben alleen wel nieuwsgierig wat dan die issues zijn omdat NSU bij mij onder Vista dus nooit problemen gaf en iig bij dafmay dus ook onder SP1 prima werkte. Ben dan toch erg nieuwsgierig wat die 'certain Vista configurations' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:06:
[...]

Dank met het confirmeren met exact dezelfde quote als ik zelf al gaf ;) Geeft niet, ben alleen wel nieuwsgierig wat dan die issues zijn omdat NSU bij mij onder Vista dus nooit problemen gaf en iig bij dafmay dus ook onder SP1 prima werkte. Ben dan toch erg nieuwsgierig wat die 'certain Vista configurations' zijn.
Ik zal zodra ik weer thuis ben eens kijken welke versie van NSU ik nu precies heb draaien. Overigens draai ik Vista Home Premium SP1 (UK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Nu ook weer niet overdrijven. Als je de kwaliteit van de door jouw genoemde Canons vergelijkt met de N95 en jij vind de kwaliteit op 10x15 vergelijkbaar vraag ik me werkelijk af wat je/jouw familie met de Canons doet om zulke slechte foto's te krijgen ;)
Ik had het ook over kiekjes. Type "papamamakindje bij schommel". Uitvergrotingen zul je er nooit mee willen maken, maar om het zo de grond in te boren zoals jij nou weer doet vind ik ook overdreven. Ik kan me prima voorstellen dat voor veel mensen de N95 in al hun fotobehoeftes voorziet, want het is gewoon beter dan die snapshotcamera's van pak 'm beet 15 jaar geleden met die filmcassettes. En daar waren mensen ook al tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Fuzzillogic schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:40:
[...]

Ik had het ook over kiekjes. Type "papamamakindje bij schommel". Uitvergrotingen zul je er nooit mee willen maken, maar om het zo de grond in te boren zoals jij nou weer doet vind ik ook overdreven. Ik kan me prima voorstellen dat voor veel mensen de N95 in al hun fotobehoeftes voorziet, want het is gewoon beter dan die snapshotcamera's van pak 'm beet 15 jaar geleden met die filmcassettes. En daar waren mensen ook al tevreden mee.
Eens. Maar als jij de N95 gaat vergelijken met Canon spiegelreflex camera's (heb zelf overigens geen Canon SLR maar een ander merk SLR, dus ben geen Canon fanboy) gaat het mij net iets te ver ;)
Zeker omdat de meeste point en click camera's anders dan absoluut budget inmiddels ook wel iets betere foto's maken dan die snapshotcamera's waar jij nu op doelt.

En dat veel mensen tevreden zijn met foto's die ik zou weggooien is absoluut ook waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Ik heb sinds kort ook McGuiders (Sygic) maar als ik het programma start wordt er aangegeven dat er geen kaarten gevonden zijn. Terwijl er wel gewoon kaarten opstaan, want Nokia Maps werkt wel. Moet je voor McGuiders speciale kaart installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
GekkeCoen schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:28:
Ik heb sinds kort ook McGuiders (Sygic) maar als ik het programma start wordt er aangegeven dat er geen kaarten gevonden zijn. Terwijl er wel gewoon kaarten opstaan, want Nokia Maps werkt wel. Moet je voor McGuiders speciale kaart installeren?
uh ja natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
GekkeCoen schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:28:
Die krijg je er toch bij als je hem gekocht hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Ik zie net dat het programma niet meer gratis is. In de testperiode wel. Mja, €79,00 valt wel mee, dan toch maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
GekkeCoen schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:46:
Ik zie net dat het programma niet meer gratis is. In de testperiode wel. Mja, €79,00 valt wel mee, dan toch maar eens aanschaffen.
Dat het gratis was is omdat het beta was, maar ook toen zaten er al mappen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dafmay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Ik zal zodra ik weer thuis ben eens kijken welke versie van NSU ik nu precies heb draaien. Overigens draai ik Vista Home Premium SP1 (UK).
NSU v6.86.9.3. Deze versie werkt bij mij onder Vista SP1.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 08-05-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:05:
ook ik heb zojuist het eerste echte probleem met mijn n95-2 ondervonden. En nog wel eentje die ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen..
het is nu namelijk zo, mijn volume+ knop werkt prima (daar aan de zijkant) maar de volume- knop werkt helemaal niet meer! vrij vervelend als ik nu muziek af wil spelen (want staat op 90% en hij kan op geen enkele manier zachter worden gezet) dus morgen maar even langs de NSP... hopelijk dat het meteen gemaakt kan worden :S ik WIL echt niet meer zonder mijn N95...
Ik heb dit nu ook met mijn N95-1 en vroeg me af of jij je telefoon al hebt laten maken. De mijne is gewoon verzekerd, maar wil hem dus geen drie weken kwijt zijn! (als het al niet meer is). Of misschien iemand anders die hetzelfde probleem heeft/heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:32:
[...]

Ik heb dit nu ook met mijn N95-1 en vroeg me af of jij je telefoon al hebt laten maken. De mijne is gewoon verzekerd, maar wil hem dus geen drie weken kwijt zijn! (als het al niet meer is). Of misschien iemand anders die hetzelfde probleem heeft/heeft gehad.
vlak onder de post die jij quote kwamen twee mensen (waaronder ikzelf) die hetzelfde probleem hebben gehad, en allebei wisten waar het aan lag:

er zitten 2 knopjes op je printplaat, die aangedreven worden door de knopjes die jij aan de buitenkant indrukt. soms breekt zon knopje af op de printplaat, en dan kun je uiteraard drukken wat je wilt op jouw buitenste knopje, maar gebeurt er niets.

dus, tenzij je zelf erg handig bent met dat soort dingen en zelf weer even een verbinding soldeert, ben je gewoon een foon een tijdje kwijt :+

edit: spelfouten er even geprobeerd uit te halen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
dafmay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:20:
[...]

NSU v6.86.9.3. Deze versie werkt bij mij onder Vista SP1.
Dat is het versie nummer van Nokia PC Suite, en niet van NSU :)

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 08-05-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
What will be new in next firmware for N95 series

• Full NGI
• Video content
• Maps 2.0
• Kastor UI
• Share online 3.0 with Ovi
• Nokia search with Google plug in
• Changes to music Shop and player
• Automatic screen Rotation (N95)
• Download 3.1

Kastor UI:
http://www.tat.se/products/kastor-platform
http://www.tat.se/images/demo/kastor_platform_01.mp4

Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:51:
[...]

vlak onder de post die jij quote kwamen twee mensen (waaronder ikzelf) die hetzelfde probleem hebben gehad, en allebei wisten waar het aan lag:

er zitten 2 knopjes op je printplaat, die aangedreven worden door de knopjes die jij aan de buitenkant indrukt. soms breekt zon knopje af op de printplaat, en dan kun je uiteraard drukken wat je wilt op jouw buitenste knopje, maar gebeurt er niets.

dus, tenzij je zelf erg handig bent met dat soort dingen en zelf weer even een verbinding soldeert, ben je gewoon een foon een tijdje kwijt :+

edit: spelfouten er even geprobeerd uit te halen
Dat heb ik ook gelezen, dat de printplaat kapot is had ik dus al begrepen. In de quote staat dat hij naar de NSP wilde gaan om te kijken of ze het daar direct konden maken. Dat vroeg ik mij dus af, heb je het daar laten maken of moest je de telefoon opsturen. Ben zelf namelijk best handig, maar ga niet zitten solderen in mijn telefoon :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Barfman schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:29:
What will be new in next firmware for N95 series

• Full NGI
• Video content
• Maps 2.0
• Kastor UI
• Share online 3.0 with Ovi
• Nokia search with Google plug in
• Changes to music Shop and player
• Automatic screen Rotation (N95)
• Download 3.1
Heb je ook een bron?

"Nokia Search with Google Plugin"

Erg vreemd, Yahoo heeft een kleine tijd geleden die exclusiviteit gekocht. Zou erg vreemd zijn als Nokia zo snel al zou overswitchen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Kan het niet vinden maar kan via bluetooth geen nummers afspelen in winamp op mijn laptop.

Winamp geeft netjes het telefoongeheugen en de 8gb aan, leest ook alle songs en playlists op mijn telefoon in, maar als ik iets laad in mijn playlist dan gaat hij van [Connecting] naar [timed-out]

ben ik iets vergeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ginz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Heb je ook een bron?

"Nokia Search with Google Plugin"

Erg vreemd, Yahoo heeft een kleine tijd geleden die exclusiviteit gekocht. Zou erg vreemd zijn als Nokia zo snel al zou overswitchen
Daar werd opzich al over gesproken tijdje terug:
http://www.allaboutsymbia...offer_Google_search_r.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Barfman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:41:
[...]

Dat is het versie nummer van Nokia PC Suite, en niet van NSU :)
:) Inderdaad suf van me. Ik zal later dan nog maar eens kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
BTW, misschien spuit 11, maar voor een tijdelijk topic begint dit topic al aardig groot te worden. Any news over gesplitste nieuwe topics?

Lijkt mijn werk wel: er is niets zo permanent als een tijdelijke oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomtom werkt deze op n95 of moeten we wachten op de v7 die rechtstreeks word geplaats op de htc touch diamond???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:10:
Tomtom werkt deze op n95 of moeten we wachten op de v7 die rechtstreeks word geplaats op de htc touch diamond???
TomTom heeft al officieel bevestigd dat het geen versie voor de interne GPS van de N95 gaat maken. Dat kun je dus vergeten. Op HTC apparaten is gewoon de pocket pc variant van TomTom 6 te gebruiken die wel gewoon werkt met de interne GPS van Windows Mobile devices.

TomTom-en met je N95 zul je dus met een externe GPS moeten doen (en blijven doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:14:
[...]

TomTom heeft al officieel bevestigd dat het geen versie voor de interne GPS van de N95 gaat maken.
Nooit officieel gelezen hoor... misschien niet meer voor deze versie, maar ik heb ze het nog nooit horen uitsluiten voor altijd... Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende:

Als ik Sygic gebruik met mijn Nokia CK7W carkit dan heb ik last van een vervelende vertraging bij het uitspreken van de route (met Garmin geen last van), is hier wat aan te doen of gewoon bad luck ???
Ik heb een Nokia N958GB, en werkt verders prima net als dit forum btw !!!!

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Mau_Maus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:35:
[...]
Nooit officieel gelezen hoor... misschien niet meer voor deze versie, maar ik heb ze het nog nooit horen uitsluiten voor altijd... Bron?
Ik heb het ook gehoord van een mijn contact bij TomTom, "Voorlopig geen plannen". Als je alleen hier al ziet hoeveel er hier al tussen de regels door over "creatieve oplossingen' wordt gesproken vind ik dat niet eens zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:00:
[...]

Ik heb het ook gehoord van een mijn contact bij TomTom, "Voorlopig geen plannen". Als je alleen hier al ziet hoeveel er hier al tussen de regels door over "creatieve oplossingen' wordt gesproken vind ik dat niet eens zo gek.
Die creatieve oplossingenheb je op elk platform.. dus ik blijf het een rare keuze, maar ik heb het nooit officieel ergesn gelezen dat ze het nooit zullen doen.. voorlopig geen plannnen lijkt me inderdaad wel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn er al mensen uit hier hoe ze Orb.com in samenwerking met Vodafone Live! kunnen laten werken? Zoals iemand hier in een eerder bericht schreef kon hij Orb uitsteken gebruiken met WiFi, maar niet met Vodafone Live!. Dat exact zelfde probleem heb ik ook.

Een oplossing heeft, voor zover ik (niet) heb kunnen vinden, nog niet in dit topic gestaan. Toch ben ik erg benieuwd of hier inmiddels wel een bepaalde instelling voor mogelijk is. Een beetje Google'n leverde al wel op dat het bij de Duitsers standaard in de portal van Live! is opgenomen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je scherm ook anders om kunt draaien zodat je full-screen hebt.

Heb momenteel ook rotate me erop staan maar hierbij gaat het ook niet mee.
Het is best ververlend omdat ik met mijn carkit anders tegen de ruitenwisselschakelaar aan zit, Ik wil het gebruiken tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 22:51
Thrilled schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:33:
[...]

Wel eens van de Quicksearch gebruik gemaakt bovenaan elke topic ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stappenteller.

Misschien leuk voor een aantal hier. Kom je nog eens achter de PC vandaan... :D

http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:38:
Weet iemand of je je scherm ook anders om kunt draaien zodat je full-screen hebt.

Heb momenteel ook rotate me erop staan maar hierbij gaat het ook niet mee.
Het is best ververlend omdat ik met mijn carkit anders tegen de ruitenwisselschakelaar aan zit, Ik wil het gebruiken tijdens het navigeren.
Hoe bedoel je? 90 graden, 180 (op zijn kop) of 270 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Hoe bedoel je? 90 graden, 180 (op zijn kop) of 270 graden?
Zeg maar 270 graden (full screen op zijn kop)

Bij rotate me kun je het scherm maar naar 1 kant laten draaien, Misschien samir een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 2.1 Beta van Samir die kan dit al..
Hoef je dus geen mail te sturen, alleen een beetje goed zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:53:
Versie 2.1 Beta van Samir die kan dit al..
Hoef je dus geen mail te sturen, alleen een beetje goed zoeken..
Je hoeft sowieso geen mail te sturen hoor... maar te doneren, of wachten tot de final komt.

En ook Landscape Pro kan het.

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 10-05-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Je hoeft sowieso geen mail te sturen hoor... maar te doneren, of wachten tot de final komt.

En ook Landscape Pro kan het.
Was wel op de site geweest maar heb zelf nog niet gedoneerd en dan kun je nog niet op het forum.

Toch maar ff doen, heb toch al een paypal account.

iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes over deze, in mijn ogen, waardeloze telefoon.

1ste probleem is dat ik de tijd elke keer opnieuw moet instellen als ik hem aanzet.
2de probleem is dat als ik mijn muziek wil vernieuwen dat hij vast loopt.

(hijs overigens al 3 keer naar dynafix geweest, weten jullie of ik nu niet gewoon een nieuwe kan eisen, bij of nokia, of dynafix, of belcompany?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

kwartiertje zitten zoeken op google maar niks kunnen vinden, ook unboxing filmpjes bekeken van n95 maar ook nada

mijn vraag, waar kan ik terecht voor een line out kabel voor de nokia95. dit om de n95 8gb aan te sluiten op de aux ingang van de bmw 1 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SYQ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:39:
kwartiertje zitten zoeken op google maar niks kunnen vinden, ook unboxing filmpjes bekeken van n95 maar ook nada

mijn vraag, waar kan ik terecht voor een line out kabel voor de nokia95. dit om de n95 8gb aan te sluiten op de aux ingang van de bmw 1 serie
Hier misschien
http://allekabels.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 12-09 22:13
Heeft hier iemand een programma waar tijdschema's voor treinen in staan?

ik kan via google wel dingen vinden voor ppc, palm en wm6 maar niet voor symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:26:

1ste probleem is dat ik de tijd elke keer opnieuw moet instellen als ik hem aanzet.
2de probleem is dat als ik mijn muziek wil vernieuwen dat hij vast loopt.

(hijs overigens al 3 keer naar dynafix geweest, weten jullie of ik nu niet gewoon een nieuwe kan eisen, bij of nokia, of dynafix, of belcompany?)
Standaardprocedure bij Belcompany is na de derde reparatie een claim neerleggen bij Nokia. Gewoon naar Belcompany gaan dus. Goeie kans dat je hele binnenwerk geswapt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:26:

Ah, ik dacht dat ik de enige was. Heb ik ook! Datum + tijd..

Ik heb een ander probleem (ben de N95 inmiddels écht zat - wat een probleemkind): ik ontvang pas berichten, nadat ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Dat allemaal sinds mijn smsgeheugen vol zat. Inmiddels heb ik 250 berichten verwijderd én een FW-update gedaan, maar niets helpt... Op dit moment verwijder ik nog maar eens 800 berichten, maar ik vrees dat dat geen oplossing zal zijn.

Herkenbaar? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Ik heb een ander probleem (ben de N95 inmiddels écht zat - wat een probleemkind): ik ontvang pas berichten, nadat ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Dat allemaal sinds mijn smsgeheugen vol zat. Inmiddels heb ik 250 berichten verwijderd én een FW-update gedaan, maar niets helpt... Op dit moment verwijder ik nog maar eens 800 berichten, maar ik vrees dat dat geen oplossing zal zijn.

Herkenbaar? Iemand een oplossing?
Ik vermoed toch dat het probleem 'm in de enorme hoeveelheden opgeslagen smsjes zit. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je het probleem nog steeds hebt als je sms geheugen leeg is en je een fw upgrade hebt gedaan. Ik denk dat de telefoon gewoonweg niet overweg kan met zulke enorme hoeveelheden smsjes, hoe vreemd dat dan ook mag klinken (al klinkt het mij wel logisch, maar goed).

Kun je die smsjes niet op je pc zetten oid ? Waarom zou je uberhaput 800 smsjes willen bewaren...ontgaat mij echt volkomen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 11-05-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit verklaart mijn problemen denk ik ook een beetje. Ik heb nu 1500 smsjes in mijn inbox en ik begin te merken dat ie dat niet echt leuk vindt. Inbox opent traag, berichten afleveren gaat traag.
Tevens heb ik de laatste tijd problemen met de netwerk dekking. Ik heb op sommige momenten als ik mijn N95 uit mijn broekzak haal om te kijken of ik iets heb ontvangen gewoon compleet geen netwerk. En dit midden in de binnenstad waar ik volle dekking zou moeten hebben. Ik moet dan mijn toestel uit -en aan zetten en dan is het weer goed. Het vervelende hiervan is dat je dus niet weet hoelang je al onbereikbaar bent geweest.

Blijf het kansloos vinden dat de N95 na ik-weet-niet-hoeveel firmware updates nog steeds geen stabiele telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:40:
Dit verklaart mijn problemen denk ik ook een beetje. Ik heb nu 1500 smsjes in mijn inbox en ik begin te merken dat ie dat niet echt leuk vindt. Inbox opent traag, berichten afleveren gaat traag.
Tevens heb ik de laatste tijd problemen met de netwerk dekking. Ik heb op sommige momenten als ik mijn N95 uit mijn broekzak haal om te kijken of ik iets heb ontvangen gewoon compleet geen netwerk. En dit midden in de binnenstad waar ik volle dekking zou moeten hebben. Ik moet dan mijn toestel uit -en aan zetten en dan is het weer goed. Het vervelende hiervan is dat je dus niet weet hoelang je al onbereikbaar bent geweest.

Blijf het kansloos vinden dat de N95 na ik-weet-niet-hoeveel firmware updates nog steeds geen stabiele telefoon is.
Heb je al geprobeerd de 1500 smsjes te verwijderen van de telefoon / geheugenkaart, en daarna een fw upgrade te doen? Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vermoed dat de issues te maken hebben met de enorme hoeveelheden opgeslagen berichten. Maar goed, ik denk dat ik hier tegen een muur sta aan te lullen :? Ik begrijp dat sommige mensen het normaal vinden dat een telefoon 1500 berichten in de inbox makkelijk en zonder problemen moet aankunnen, ik weet echter dat dit technisch gesproken helemaal niet zo automatisch "normaal" hoeft te zijn.

Dus...probeer eens een fw upgrade op een kale telefoon, zonder al die smsjes. Dan weet je meteen ook of de netwerk issues opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Is al aantal keer voorbij gekomen.. Zeker in deel 8

Waaronder bij mij... Na 2de reparatie heb ik via Belcompany de helft van mijn aankoopbedrag terug gehad... 370 euro... En dan hield ik dit defect... Ik vind het prima... ik zet hem niet meer uit of aan, maar herstart hem, en dan geen probleem

[ Voor 30% gewijzigd door Mau_Maus op 11-05-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 20:44
Ik heb een Conceptronic CH3SNAS met upnp / DLNA ondersteuning aangeschaft. Nu zou ik graag m'n Nokia N95 8GB via DLNA laten babbelen met 't NASje. Ik denk dat dit geen probleem zal zijn. Waar ik wel benieuwd naar ben, is of ik ook films met losse ondertitelingen (*.srt) kan bekijken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Mau_Maus schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:51:
[...]

Is al aantal keer voorbij gekomen.. Zeker in deel 8

Waaronder bij mij... Na 2de reparatie heb ik via Belcompany de helft van mijn aankoopbedrag terug gehad... 370 euro... En dan hield ik dit defect... Ik vind het prima... ik zet hem niet meer uit of aan, maar herstart hem, en dan geen probleem
Als je dan ook nog Vodafone hebt, dan kun je de tijd uit het netwerk laten lezen en synchroniseren. KPN ondersteunt dat niet, van T-Mobile weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:29:
[...]

Als je dan ook nog Vodafone hebt, dan kun je de tijd uit het netwerk laten lezen en synchroniseren. KPN ondersteunt dat niet, van T-Mobile weet ik het niet.
T-mobile doet dat ook niet helaas... Ik dacht eerst ook dat dat een oplossing was toen der tijd, maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is er geen S60-programma waarmee je eens in de zoveel tijd (bv startup van je N95) je klok kan synchroniseren met een NNTP-server?

* pven heeft er niet naar gezocht

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
pven schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:35:
Is er geen S60-programma waarmee je eens in de zoveel tijd (bv startup van je N95) je klok kan synchroniseren met een NNTP-server?

* pven heeft er niet naar gezocht
Toch is het echt de bedoeling dat je zelf even op zoek gaat voordat je hier zomaar lukraak vragen gaat stellen. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Nevermind..

[ Voor 120% gewijzigd door SanderTje! op 12-05-2008 01:35 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Laatst online: 12-09 10:31
dafmay schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:06:
[...]

Heb je al geprobeerd de 1500 smsjes te verwijderen van de telefoon / geheugenkaart, en daarna een fw upgrade te doen? Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vermoed dat de issues te maken hebben met de enorme hoeveelheden opgeslagen berichten. Maar goed, ik denk dat ik hier tegen een muur sta aan te lullen :? Ik begrijp dat sommige mensen het normaal vinden dat een telefoon 1500 berichten in de inbox makkelijk en zonder problemen moet aankunnen, ik weet echter dat dit technisch gesproken helemaal niet zo automatisch "normaal" hoeft te zijn.

Dus...probeer eens een fw upgrade op een kale telefoon, zonder al die smsjes. Dan weet je meteen ook of de netwerk issues opgelost zijn.
Zelf heb ik meer dan 1500 smsje op mijn telefoon en ondervind geen hinder hiervan. Maar goed.. Ik had er ook niet aangedacht dat dat een probleem zou kunnen worden. Zal het eens in de gaten houden :P

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.