Helemaal mee eens! En dat is ook gewoon 100% waar, Xeon's zijn veel beter getest. Dus grotere kans dat je verder kan overclocken.JazzySOB schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:41:
En toch heb ik liever een X3360 dan een Q9550 vanwege de betere selectie. De Xenons lopen op iets lagere voltages en zijn gewoon wat hoogwaardiger, omdat ze bedoeld zijn voor 24/7 stabiel servergebruik.
De mijne (X3360) wordt vandaag geleverd door TNT. Echter niet geleverd door Central Point, maar door Azerty. Die hadden er afgelopen vrijdag 2 op voorraad. Heb de bestelling bij Central Point geannuleerd! Ben benieuwd of ik als 'newbie' overklokker er iets mee kan!
Dan zal ik eerst maar eens wat gaan OC'en met je oude proc.. voordat je een proc van 500 euro naar z'n grootje helptPostmen schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:58:
De mijne (X3360) wordt vandaag geleverd door TNT. Echter niet geleverd door Central Point, maar door Azerty. Die hadden er afgelopen vrijdag 2 op voorraad. Heb de bestelling bij Central Point geannuleerd! Ben benieuwd of ik als 'newbie' overklokker er iets mee kan!

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Ik was ook zeker niet van plan om het onderste uit de kan te gaan halen. Ik wil mezelf die trauma's inderdaad besparen!
Oke mensen het is iets meer dan 2 geleden dat er posts zijn geweest zijn er al nieuwe uitgeleverd en zijn er al nieuwe testjes gedaan met verschillende moederborden ?
Ik zit nog steeds te wachten op mijn X3350... 11 april besteld bij 4launch, destijds levertijd 8 tot 10 werkdagen... Vorige week kreeg ik mail, of ik nog wenste te wachten, kwam 8 mei een levering maar was niet zeker. Zit nu nog te wachten, heb nog niks weer gehoord. Maar weer eens een mailtje achteraan sturen denk ik.
Verder is er ook een apart topic voor OC waar je ook informatie kunt vinden over diverse configuraties: [OC] Intel Core 2 Quad Penryn (45nm)
Verder is er ook een apart topic voor OC waar je ook informatie kunt vinden over diverse configuraties: [OC] Intel Core 2 Quad Penryn (45nm)
Zowel bij Zercom als bij 4Launch is de X3360 gewoon op voorraad, zelfs onder hetzelfde artikelnummer als waarvoor ik ze voor de lagere prijs besteld had. En nog staat er bij dat de levertijd langer dan 10 dagen/2 weken is. Ze willen gewoon niet leveren voor die prijs en blijven de order gewoon net zo lang rekken totdat je het opgeeft en annulleert. Nou ik heb geen haast want ik heb inmiddels al een X3360 voor m'n hoofdsysteem en wacht gewoon net zo lang tot ze hem leveren. Toegezegd = toegezegd!Alex Picard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:07:
Ik zit nog steeds te wachten op mijn X3350... 11 april besteld bij 4launch, destijds levertijd 8 tot 10 werkdagen... Vorige week kreeg ik mail, of ik nog wenste te wachten, kwam 8 mei een levering maar was niet zeker. Zit nu nog te wachten, heb nog niks weer gehoord. Maar weer eens een mailtje achteraan sturen denk ik.
Mijn X3360 is vandaag verzonden bij complus. Verwacht hem dus morgen binnen. Ik heb hem voor de lage prijs gekregen van 265 euro. Ze hebben er ook nooit moeilijk over gedaan en gewoon geleverd volgens afspraak. Hulde aan complus.
http://link.marktplaats.nl/168249564
Hoe betrouwbaar zou dit zijn?
Nieuwe Q9450 voor slechts 230 euro!
Klinkt wel heel optimistisch. Zo ongeveer alle webshops die hem leverbaar hebben vragen er rond de 300 euro voor. Als je ze daar dus ineens voor 230 nieuw kan krijgen twijfel ik toch erg aan de waarheid van de advertentie.FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:48:
http://link.marktplaats.nl/168249564
Als je hem zelf op gaat halen en hem in actie mag zien in een test opstelling kan er niet veel mis natuurlijk. Bon erbij vragen voor eventuele garantie maar dat spreekt voor zich.DarkShadow16 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:54:
[...]
Klinkt wel heel optimistisch. Zo ongeveer alle webshops die hem leverbaar hebben vragen er rond de 300 euro voor. Als je ze daar dus ineens voor 230 nieuw kan krijgen twijfel ik toch erg aan de waarheid van de advertentie.
Ik heb net 4launch aan de lijn gehad en die probeerde me wijs te maken dat mijn bestelde X3360 (besteld op 30-03-2008) EOL is en hij kwam aan om de order te annuleren.
Onzin je annuleert helemaal niks, de CPU is al uit voorraad leverbaar bij andere webshops dus ik wacht nog wel even.
Kortom, ze proberen de order zo lang mogelijk uit te stellen zodat je wel gaat annuleren.
Deze jongen is dat dus niet van plan, dus 4launch gewoon leveren die handel want ik haal wel het onderste uit de kan, bij mij zal je hier niet onderuit komen.
Andere webshops hebben wel geleverd voor die lage prijs dus jullie ook, het is toch wel te triest voor woorden dat jullie een vaste klant aan het lijntje proberen te houden.
Onzin je annuleert helemaal niks, de CPU is al uit voorraad leverbaar bij andere webshops dus ik wacht nog wel even.
Kortom, ze proberen de order zo lang mogelijk uit te stellen zodat je wel gaat annuleren.
Deze jongen is dat dus niet van plan, dus 4launch gewoon leveren die handel want ik haal wel het onderste uit de kan, bij mij zal je hier niet onderuit komen.
Andere webshops hebben wel geleverd voor die lage prijs dus jullie ook, het is toch wel te triest voor woorden dat jullie een vaste klant aan het lijntje proberen te houden.
XboxLive: Dave 130R
IS het een idee om voor het volle bedrag ook eentje te bestellen (onder andere naam ofzo), te laten leveren, ongeopend retour binnen 8 dagen volgens wet koop-op-afstand en ze daarna dus verplichten alsnog je goedkope bestelling te leveren?
Daar had ik al aan gedacht.Kippenijzer schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:02:
IS het een idee om voor het volle bedrag ook eentje te bestellen (onder andere naam ofzo), te laten leveren, ongeopend retour binnen 8 dagen volgens wet koop-op-afstand en ze daarna dus verplichten alsnog je goedkope bestelling te leveren?
Gewoon bellen als domme consument of ze hem kunnen leveren
En natuurlijk hier verslag doen
Heeft helemaal geen zin en is ook onverstandig, ze komen dan toch met het bekende "andere leverancier" lulverhaal.
Toch erg jammer dat deze shops (4Launch, Zercom) zich zo laten kennen terwijl andere shops zoals Azerty en Complus gewoon zonder gezeur de processor voor de bestelde prijs geleverd hebben en leveren, bij welke "leverancier" ze ook vandaan kwamen.
Het geeft voor mij in iedergeval aan bij welke shop ik voortaan wél en bij welke shop ik voortaan niet meer mijn bestellingen moet plaatsen.
Toch erg jammer dat deze shops (4Launch, Zercom) zich zo laten kennen terwijl andere shops zoals Azerty en Complus gewoon zonder gezeur de processor voor de bestelde prijs geleverd hebben en leveren, bij welke "leverancier" ze ook vandaan kwamen.
Het geeft voor mij in iedergeval aan bij welke shop ik voortaan wél en bij welke shop ik voortaan niet meer mijn bestellingen moet plaatsen.
Verwijderd
Wat wel grappig is, ik probeer mijn order te laten annuleren bij Zercom maar dat gebeurt maar steeds niet....
Eerst moet je moeite doen om iets voor een bepaalde prijs te bestellen en de order in leven te houden en vervolgens reageren ze nergens op als je een order wilt annuleren.
Ik had woensdag via het contact formulier een 'mailtje' gestuurd maar dat werkt kennelijk niet best ofzo.
Nu heb ik maar naar de service afdeling een mailtje gestuurd.
Mochten ze nou wel aankomende week die X3360 binnenkrijgen nou ja dan heb ik in ieder geval alsnog die CPU.
Eerst moet je moeite doen om iets voor een bepaalde prijs te bestellen en de order in leven te houden en vervolgens reageren ze nergens op als je een order wilt annuleren.

Ik had woensdag via het contact formulier een 'mailtje' gestuurd maar dat werkt kennelijk niet best ofzo.
Nu heb ik maar naar de service afdeling een mailtje gestuurd.
Mochten ze nou wel aankomende week die X3360 binnenkrijgen nou ja dan heb ik in ieder geval alsnog die CPU.
Ik kan een QX9770 aankomen voor slechts 400 euro. Alleen ik heb net die X3360 gekocht en zit krap bij kas.. Damn wat zal ik doen
Verwijderd
@ FiXeR.nl: Ik zou het wel kopen als je zeker weet dat het betrouwbaar is natuurlijk.
Ik heb nog steeds geen bericht gehad van Zercom.
Toen zij het wilden annuleren enzo kreeg ik steeds binnen 2uurtjes een mailtje terug en nu wil ik het annuleren en dan is het met 3 volledige dagen nog steeds niet gelukt om van daar uit een mailtje mijn kant op te krijgen.
Ik heb nog steeds geen bericht gehad van Zercom.
Toen zij het wilden annuleren enzo kreeg ik steeds binnen 2uurtjes een mailtje terug en nu wil ik het annuleren en dan is het met 3 volledige dagen nog steeds niet gelukt om van daar uit een mailtje mijn kant op te krijgen.
Kijk eerst maar eens wat je voor je X3360 krijgt, ik heb er 350 voor gekregenFiXeR.nl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:04:
Ik kan een QX9770 aankomen voor slechts 400 euro. Alleen ik heb net die X3360 gekocht en zit krap bij kas.. Damn wat zal ik doen
Nah ik denk dat ik het toch niet doe. De verkoper heeft namelijk geen feedbacks en is net nieuw. Dus 400 euro voor een QX9770 zonder Paypal is geen zuivere koffie.
Ruikt inderdaad naar een scam.FiXeR.nl schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:16:
Nah ik denk dat ik het toch niet doe. De verkoper heeft namelijk geen feedbacks en is net nieuw. Dus 400 euro voor een QX9770 zonder Paypal is geen zuivere koffie.
Iedereen wil die processor wel voor dat geld hebben!
Niet op ingaan dus.
Nou ik heb mijn X3360 vandaag opgehaald bij 4Launch, heeft me nog een telefoontje gekost maarja nu heb je ook wat 
Nu nog even wachten op de P45 bordjes en dan ken ik mijn oude S939 rommel opruimen
Nu nog even wachten op de P45 bordjes en dan ken ik mijn oude S939 rommel opruimen
Voor wat het waard is: zojuist van 4Launch de X3360 toegestuurd gekregen voor de aanbiedingsprijs van Maart (€271,50)
Duurde even, maar eind goed, al goed. Van het weekend maar een inbouwen.
B
B
[ Voor 3% gewijzigd door Bolleke op 20-05-2008 21:25 ]
Inderdaad, geheel onverwachts vandaag iemand van TNT langsgeweest met een pakketje met de X3360 van 4Launch voor 289,- of zoiets (incl. rembourskosten). Was helaas niet thuis (zit midden in de oplevering van m'n nieuwe terrasappartement) en hebben ze zich alsnog aan hun afspraak gehouden. Netjes!Bolleke schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:23:
Voor wat het waard is: zojuist van 4Launch de X3360 toegestuurd gekregen voor de aanbiedingsprijs van Maart (€271,50)![]()
B
Nou eens kijken wat ik met de proc ga doen.
Waarom is het nou opeens zo netjes dat ze 2 maanden later hun leveringsverplichting nakomen, terwijl ze dat in maart ook al hadden kunnen doen? De inkoopprijzen zullen wel weer gedaald zijn, waardoor ze weer met de door hun gewenste winstmarge kunnen leveren. Aangezien IC-prijzen op den duur altijd dalen, zou dat vroeg of laat atijd gebeurd zijn.
Een nette winkel had destijds credit bij zijn klanten opgebouwd, door gewoon zonder gezeur te leveren, ook al gaat dat dan eens een keer ten koste van hun marge.
Een nette winkel had destijds credit bij zijn klanten opgebouwd, door gewoon zonder gezeur te leveren, ook al gaat dat dan eens een keer ten koste van hun marge.
Beetje onzin, zoals je weet is de proc nog steeds niet goed leverbaar en de inkoops prijzen zullen zeker niet gedaald zijn in die korte periode.
Zeker niet met de beschikbaarheid van dit moment, met het ophalen vertelde de balie medewerker mij dat de proc voor hun een inkoops prijs heeft van 350 euro.
Toch wel netjes dat ik hem voor 271,50 heb gekregen, dus 4Launch
ondanks de lange wachtijd.
Zeker niet met de beschikbaarheid van dit moment, met het ophalen vertelde de balie medewerker mij dat de proc voor hun een inkoops prijs heeft van 350 euro.
Toch wel netjes dat ik hem voor 271,50 heb gekregen, dus 4Launch
[ Voor 7% gewijzigd door Earzz op 21-05-2008 21:40 ]
Mijn x3350 is onderweg vanaf salland en ik zie dat ze er nu zelfs 1tje op voorraad hebben. Het lijkt er dus op dat er een einde gaat komen aan de tekorten
X3360 €271,75 Klopt voor geen meter mere ondertussen staat hij in de pricewatch al voor €420.. forse stijging.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Verwijderd
Ik sta nu inmiddels zo'n 3 maanden in de wacht bij Azerty, met een X3350 processor.
Nu werd ik vanmorgen vroeg uit m'n slaap gewekt door een telefoontje van Azerty. Ze vertelden dat ze de processor allang verwacht hadden, maar dat deze nog altijd niet binnen is. Ze verwachtten hem rond half Juni, maar er werd me aangeraden om over te stappen op de Q9450, die weer iets duurder is. Wel verklapten ze, dat Azerty een deal heeft met Intel, en dat zij als eerste Nederlandse webshop de processor zullen binnenkrijgen wanneer deze uitkomt. Maar wederom konden ze hier geen datum op vastleggen.
Ook al was ik nog wat suf, ik dacht meteen aan een verhaal dat hier op Tweakers was geplaatst door een andere user. Deze persoon werd aangeraden zijn bestelling te verandere/annuleren bij 4Launch, en later werd dit product in prijs verhoogd. Waardoor dus het vermoeden ontstond dat 4Launch hem niet het product wilde verkopen voor een lage prijs.
Dit was ook nu mijn vermoeden bij Azerty, maar toch twijfel ik aan mijn gedachten. Misschien waren ze wel gewoon klantvriendelijk, en zie ik samenzweringen die er helemaal niet zijn.
Wat vinden jullie? Zou ik nog even op de goedkopere X3350 wachten? Of toch maar voor een duurderde Q9450 gaan?
Nu werd ik vanmorgen vroeg uit m'n slaap gewekt door een telefoontje van Azerty. Ze vertelden dat ze de processor allang verwacht hadden, maar dat deze nog altijd niet binnen is. Ze verwachtten hem rond half Juni, maar er werd me aangeraden om over te stappen op de Q9450, die weer iets duurder is. Wel verklapten ze, dat Azerty een deal heeft met Intel, en dat zij als eerste Nederlandse webshop de processor zullen binnenkrijgen wanneer deze uitkomt. Maar wederom konden ze hier geen datum op vastleggen.
Ook al was ik nog wat suf, ik dacht meteen aan een verhaal dat hier op Tweakers was geplaatst door een andere user. Deze persoon werd aangeraden zijn bestelling te verandere/annuleren bij 4Launch, en later werd dit product in prijs verhoogd. Waardoor dus het vermoeden ontstond dat 4Launch hem niet het product wilde verkopen voor een lage prijs.
Dit was ook nu mijn vermoeden bij Azerty, maar toch twijfel ik aan mijn gedachten. Misschien waren ze wel gewoon klantvriendelijk, en zie ik samenzweringen die er helemaal niet zijn.
Wat vinden jullie? Zou ik nog even op de goedkopere X3350 wachten? Of toch maar voor een duurderde Q9450 gaan?
Mijn X3350 is afgelopen woensdag persoonlijk door Salland geleverd, en na wat opstartproblemen doet ie het inmiddels prima bij mij.Viperke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:54:
Mijn x3350 is onderweg vanaf salland en ik zie dat ze er nu zelfs 1tje op voorraad hebben. Het lijkt er dus op dat er een einde gaat komen aan de tekorten
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Daar had ik ook last van. Heb de bios van mijn Striker II Fomula moeten flashen voor support. Nu loopt hij nog veel vast bij het geheugen wat nog niet goed ingesteld is (Corsair Dominator TWIN2X4096-8500C5DF).Bubbles schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:07:
[...]
Mijn X3350 is afgelopen woensdag persoonlijk door Salland geleverd, en na wat opstartproblemen doet ie het inmiddels prima bij mij.
Kick!
http://azerty.nl/producte...-boxed-q9550-socket-.html
256 euro!!
Weer een foute prijs? Aangezien de rest van de Pricewatch nog 400 euro is!
Azerty levert WEL voor deze prijs dus bestel SNEL als je er eentje wilt!
http://azerty.nl/producte...-boxed-q9550-socket-.html
256 euro!!
Weer een foute prijs? Aangezien de rest van de Pricewatch nog 400 euro is!
Azerty levert WEL voor deze prijs dus bestel SNEL als je er eentje wilt!
Let op:
Dit topic is niet voor de zogenaamde 'welke moet ik nemen?' of 'waar kan ik 'm kopen?'-vragen. Tevens zijn replies met 'ik heb 'm besteld!' en 'ik heb nu deze PC gekocht!!' nogal nutteloos, dit soort replies worden dus gewoon verwijderd.
Dit topic is niet voor de zogenaamde 'welke moet ik nemen?' of 'waar kan ik 'm kopen?'-vragen. Tevens zijn replies met 'ik heb 'm besteld!' en 'ik heb nu deze PC gekocht!!' nogal nutteloos, dit soort replies worden dus gewoon verwijderd.