Toon posts:

vergelijk met vista en XP

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek ergens een topic waar een vergelijk word gemaakt tussen vista en XP, gezien de meningen op het internet erg uiteen lopen allemaal.

ik heb net een nieuwe PC besteld, en wil graag uitzoeken of ik beter XP of vista kan gaan gebruiken.

ik heb al de zoekfunctie gebruikt van het forum, maar niet echt een duidelijk iets gevonden.

dus de vraag: waar kan ik een duidelijk vergelijk (of revieuw) vinden van Vista t.o.v. xp?

alvast bedank

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probeer Google eens?

Daarbij zijn er vast wel topics op dit forum waar uitgewijd wordt over verschillen tussen Vista en XP.
Gaming: Windows XP of toch Vista?
[vista] Vista vs XP
Slimme overstap Vista?

[ Voor 120% gewijzigd door anandus op 15-03-2008 14:18 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• w3rd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:09:
ik zoek ergens een topic waar een vergelijk word gemaakt tussen vista en XP, gezien de meningen op het internet erg uiteen lopen allemaal.

ik heb net een nieuwe PC besteld, en wil graag uitzoeken of ik beter XP of vista kan gaan gebruiken.

ik heb al de zoekfunctie gebruikt van het forum, maar niet echt een duidelijk iets gevonden.

dus de vraag: waar kan ik een duidelijk vergelijk (of revieuw) vinden van Vista t.o.v. xp?

alvast bedank
Hier staat een klein artikeltje over welk OS sneller is: http://pc-en-internet.inf...-xp-welke-is-sneller.html

Het is verder echt van wat je zelf fijner vind werken.
Ik vind beide OSen prima en heb geen problemen met Vista.

Verwijderd

Topicstarter
tx, hiermee kom ik er denkik wel uit :)

Verwijderd

Topicstarter
alles eens goed doorgelezen. blijkbaar is vista toch nog niet zo goed als het zou moeten zijn. ik denk dat ik toch maar voor XP ga, mogelijk over een jaartje overstap naar vista.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:09:

Een review zal altijd subjectieve elementen bevatten, daarom zul je er meerdere naast elkaar moeten leggen wil je zélf een besluit nemen (en daartoe wordt je wel geacht in staat te zijn als Tweaker zijnde).

Je zal dus geen één enkel topic tegenkomen wat 'the one and only truth' bevat.
Daarmee heeft je vraag eigenlijk weinig discussiewaarde, helaas kom je zelf ook niet met voorbeelden waar over gepraat zou kunnen worden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.