Ik speel nu zo'n drie weken met m'n 701, ben ermee op vakantie geweest en vind het allemaal prima! Heb er hier in NL 333 euro voor betaald. Ga dus echt geen 450 tot 500 euro voor 1 tot 2 inch 'meer' scherm betalen. Heb trouwens een 4400 mAh accu in m'n 4G Surf en vind die twee uur batterijtijd echt wel genoeg.
Nog even voor de statistieken (anders wordt het zo'n nutteloos bericht...) dit heb ik er momenteel op draaien:
Paint Shop Pro 7 (ja, nogal gedateerd, maar slechts 26 MB)
Sumatra PDF (véééél sneller dan Acrobat Reader, gratis en 1 MB 'groot')
Sudoku Portable (496 kB, gratis, wil ook nog wel es een spelletje spelen...)
VLC Media Player Portable (16 MB, speelt ALLES, alle codecs zitten erin, gratis)
Garmin MapSource Europe (1,56 GB, om onderweg routes te maken)
Google Earth Portable (12 MB, om die routes nog eens na te rijden, gratis)
Cookies Manager (60 kB, gratis)
Office 2003 (Word, Excel en Picture Manager, 53 MB)
NOD32 AntiVirus (28 MB)
PC Tools Firewall Plus (15 MB, gratis)
CCleaner Portable (1,08 MB, schoont alles netjes op, gratis en SNEL)
Eee Control (35 kB, voor wijzigen kloksnelheid en ventilator, gratis)
RocketDock (5,48 MB, leeg bureaublad, alles in een balk, gratis)
WinDirStat Portable (1,5 MB, mooie tree van alle directories, gratis)
WinRAR (3,6 MB, handige compressietool)
PDF4Free (402 kB, print alles naar PDF)
Verder ben ik toch maar weer teruggegaan naar IE6 en Outlook Express6. Ze zijn klein, geintegreerd en snel. Alles tezamen beslaat 2,38 GB, inclusief mijn nLited XP, zónder pagefile en zonder de ballast van Windows Update. Dus is er nog steeds 1,38 GB vrij en dat is voor mij meer dan genoeg!
Bij Brando in HongKong heb ik een échte 220V adapter gekocht, want zo'n 110V ding met gammel stekkertje zuigt enorm. Er zat ook nog een 12V adapter bij voor op de motor/auto voor samen 27 € (44 $). Ik heb zojuist een 2GB geheugenbankje besteld voor 26 € (incl. verzenden), want MapSource kan toch wel wat vlotter werken.
Overigens heb ik
hier m'n cleartype goed ingesteld en heb ik
hiermee m'n nLite image gebakken.

Eee Pc RULEZ!!!
Heb nog iets op m'n verlanglijstje staan: een mooie leren hoes/map of handig tasje. Iemand hier ervaring mee?
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 04-05-2008 22:01
]