Ik zou eerst dus voor de wind gaan. Maar nu ik die aankondigingen zie van de eee 1000, ga ik weer twijfelen. Het beste lijkt me om gewoon te wachten tot alles uit is en dan gewoon gaan vergelijken:).
Ik ben ook weer stiekem verschoven naar de 901, maja ik heb nu al in de gaten dat je kan blijven wachten er komen steeds weer nieuwe hippe varianten op de markt. Ik hak de knoop lekker eind augustus in 1x door als de meerderheid vd apparaten op de markt is.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:12:
Ik zou eerst dus voor de wind gaan. Maar nu ik die aankondigingen zie van de eee 1000, ga ik weer twijfelen. Het beste lijkt me om gewoon te wachten tot alles uit is en dan gewoon gaan vergelijken:).
Sowieso denk ik dat de markt van die kleine "goedkope" laptopjes snel aan het doodbloeden is omdat met de specificaties ook de prijzen fiks omhoog gegaan zijn. 400 euro voor een EEE901 is toch al heel wat anders dan 275 die je voor de 701 neertelt. Ik gok dat de fabrikanten snel genoeg in de gaten krijgen dat consumenten zo'n minilaptopje een leuk speeltje voor in de trein vinden maar dan moet ie wel onder de 300 eu blijven en een fikse accu hebben anders zijn er genoeg *veel* beter presterende alternatieven te vinden in de 15,4" laptopmarkt. Voor 450 eu vind je makkelijk een gewone laptop die *veel* betere specs heeft dan zo'n netbook.
youtube.com/@hisrep
Je betaalt ook voor een stukje mobiliteit. Daarom zijn er netbooks uitgevonden.
En aan de mobilieit zit ook een prijskaartje
Ik kan deze optie helaas nergens vinden op mijn 701, iemand die weet hoe is die energie waarschuwing uit kan zetten zodat de accu gewoon helemaal leeg loopt ? Dit scheel me namelijk 20-30 minuten op mijn bruikbare accuduurJelleMan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:36:
[...]
Hier misschien een oplossing
http://jkkmobile.blogspot...-pc-900-battery-life.html
[...]
Tuurlijk. Mijn punt is meer dat ik zelf niet zit te wachten op een leuke speelgadget met het prijskaartje van een normale laptop. De HP Mini gaat al richting de 600 euro, ik denk dat ze daar echt de plank misslaan. Het moet wel voor een leuk gadgetprijsje verkrijgbaar zijn anders gaat de consument hem echt negeren.DaMarcus schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:24:
youtube.com/@hisrep
De HP 2133 is werkelijk een dure grap, het enige voordeel die notebook is de resolutie van 1280 x 768.
Voor dat geld koop je al bijna een XXODD 720R
Voor dat geld koop je al bijna een XXODD 720R
Zow ik heb vandaag mijn EEE weer terug gekregen en hardstikke blij geen dode pixels en een grote batterij.
Maar eens even aan de slag met het dingetje, ik had op de vorige vanalles geisntalleerd en dit is helaas weer allemaal weg.
Maar eens even aan de slag met het dingetje, ik had op de vorige vanalles geisntalleerd en dit is helaas weer allemaal weg.
Wel mooi om te zien dat de EEE 900 nu ook bij Mycom binnen een week beschikbaar moet zijn. Maar ik ga hier eigenlijk niet vanuit. Ik gok dat ik het ding zo rond 20 juni heb. Zal morgen eens kijken bij de Mycom.
En ik zie dat Castle mijn verhaal heeft bevestigd
En ik zie dat Castle mijn verhaal heeft bevestigd
Ik twijfelde ook, wilde eerst een witte maar heb toch gekozen voor de zwarte.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:06:
Nu zit ik heel erg te twijfelen tussen een witte en een zwarte. Net bij de MediaMarkt geweest en daar hadden ze alleen de zwarte.
Verkoper zei dat de witte erg goedkoop en speelgoedachtig overkwam (zou ik ook zeggen als ik alleen de zwarte had)
Wat voor kleur hebben jullie. Is het witte een beetje vuilbestendig, oftewel zie je er alles op.
Is het trouwens applewit of meer een creme kleur.
Ik hoop dat ik een snelle reactie krijg, zodat ik die zwarte vandaag nog kan halen.
Mijn dank is groot.
Als ik alleen al kijk naar de verschillende laptop modellen die wit zijn en in de winkel liggen, ze zien er niet meer uit. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld nintendo DS, de witte worden erg snel vies.
Kortom, ik vind wit mooier eruit zien maar zwart toch meer praktisch en dat is juist waarvoor ik een EEE pc heb gekocht.
Ik weet niet of het uitmaakt maar ze praten wel over een 900 misschien dat het daar wel kan?Y-Foxy schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:33:
[...]
Ik kan deze optie helaas nergens vinden op mijn 701, iemand die weet hoe is die energie waarschuwing uit kan zetten zodat de accu gewoon helemaal leeg loopt ? Dit scheel me namelijk 20-30 minuten op mijn bruikbare accuduur
Onder windows ?Y-Foxy schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:33:
[...]
Ik kan deze optie helaas nergens vinden op mijn 701, iemand die weet hoe is die energie waarschuwing uit kan zetten zodat de accu gewoon helemaal leeg loopt ? Dit scheel me namelijk 20-30 minuten op mijn bruikbare accuduur
Settings / control panel /power options / tabblad alarms.
Nou dit geloof je toch niet, net mijn EEE pc omgeruild bij Norrod ivm een witte luie pixel, heb ik nu een rooie in mijn beeld Grrr
Het is ironisch maar wel waar: Net als dat bij een tankstation het kleine flesje spa blauw duurder is dan de 1,5 liter versie...DaMarcus schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:24:
Hoewel ik natuurlijk wel liever een kleinere laptop heb!
Ik draai de standaard linux distro die erbij zit en daar is niks van energie aard in te vinden =/wazzup105 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:47:
[...]
Onder windows ?
Settings / control panel /power options / tabblad alarms.
Er schijnt ook een fysiek verschil te zijn tussen beide toetsenborden....chippie777 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:39:
[...]
Ik twijfelde ook, wilde eerst een witte maar heb toch gekozen voor de zwarte.
Als ik alleen al kijk naar de verschillende laptop modellen die wit zijn en in de winkel liggen, ze zien er niet meer uit. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld nintendo DS, de witte worden erg snel vies.
Kortom, ik vind wit mooier eruit zien maar zwart toch meer praktisch en dat is juist waarvoor ik een EEE pc heb gekocht.
http://asuseeehacks.blogs...ite-eee-pc-keyboards.html
Hm... nu wordt het toch wel aantrekkelijk om een touch screen in mijn 701 te modden.

Het pakket heeft een USB hub/touch screen controller die tussen de webcam en zijn usb poort wordt geplaatst. Dus geen geklooi met dingen. En dan met die intel drivers je beeldscherm 180 graden draaien, toetsenbord in de lucht, scherm plat op tafel en touchscreenen maar.
Ik weet zelf niet of er nuttige software is eigenlijk, maar ik vind het idee nog steeds tof.
http://jkkmobile.blogspot...-screen-kit-for-asus.html

Het pakket heeft een USB hub/touch screen controller die tussen de webcam en zijn usb poort wordt geplaatst. Dus geen geklooi met dingen. En dan met die intel drivers je beeldscherm 180 graden draaien, toetsenbord in de lucht, scherm plat op tafel en touchscreenen maar.
Ik weet zelf niet of er nuttige software is eigenlijk, maar ik vind het idee nog steeds tof.
Verwijderd
Kan iemand mij zeggen of je ook TV met linux kan streamen, zoals met videolan onder windows?
Of is het aan te raden hiervoor een window versie te nemen?
Kunnen de processors dit aan van de oudere versie's?
groetjes,
John
groetjes,
John
Alternate gaat nu ook de EEE-pc verkopen. Het gaat om de modellen 701 en 900.
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=PN9AX1
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=PN9AX5
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=PN9AX1
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=PN9AX5
Ik heb mijn EEE PC 900 weer doorverkocht, na een halve dag spelen had ik het wel gezien: het is mij te klein, ik werk er niet lekker mee.
Ik heb er een aardige winst op gemaakt, dus ik kan die centen weer gebruiken voor een nieuw notebook.
Ik heb er een aardige winst op gemaakt, dus ik kan die centen weer gebruiken voor een nieuw notebook.
Videolan is er ook voor linux, alleen moet je dan met de commandline gaan rommelen maar daar is voldoende info te vinden in de documentatie van videolan.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:08:
Kan iemand mij zeggen of je ook TV met linux kan streamen, zoals met videolan onder windows?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik kan het me voorstellen. Denk je dat een 10,2" wel groot genoeg is voor je? Of 12"?ScanWeb schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:53:
Ik heb mijn EEE PC 900 weer doorverkocht, na een halve dag spelen had ik het wel gezien: het is mij te klein, ik werk er niet lekker mee.
Scherm plat op tafel?marrk schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:05:
Hm... nu wordt het toch wel aantrekkelijk om een touch screen in mijn 701 te modden.
[afbeelding]
Handiger lijkt me om de EEE in book-stylete houden als je alleen de touchscreen gebruikt.
Maar ik gebruik zelf de touchscreen vooral als vervanging van de touchpad. Werkt vele malen sneller.
Verwijderd
Ik heb mijn asus eee nu ongeveer 2 weken, en gebruik hem dagelijks. Niet te lang want daar is die te klein voor. In de trein komt die heel goed van pas ( moet 2 en een half uur in de trein elk weekend ) en ga dan op me luie gemak designen. Verder ben ik zeer te spreken over de helderheid van dit "kleine" ding. Icm eeectl kan je de brightness nog hoger zetten ( AANRADER! ). Ik ben wel blij met mijn 701 maar als de 901 komt ga ik die waarschijnlijk wel kopen!
[ Voor 23% gewijzigd door een moderator op 04-06-2008 20:35 ]
Verwijderd
Wat ik me nog wel afvroeg. Als ik via mijn mobiel wil internetten op mijn EEE dan moet ik neem ik aan wel XP installeren.
Gisteren verbonden met een USB kabel en onder Xandros werd ie niet eens herkend.
Gisteren verbonden met een USB kabel en onder Xandros werd ie niet eens herkend.
Vind ik ook. 2x een defect in het scherm is wel degelijk ontopic. Topic heet immers: [Ervaringen] ASUS EEE PC.
Hier wat nieuws over de Acer Aspire One, de specificaties en nog wat plaatjes.
http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=7&
* 8.9-inch 1024 x 600 LED-backlit display
* 1.6GHz Atom N270
* 512MB DDR2 SDRAM (expandable)
* 1.3 megapixel camera, SDHC and multi-format media readers
* 802.11b/g, Ethernet, three USB 2.0, VGA, and 3.5mm audio out
* One free mini PCI slot for WWAN
* 80GB hard drive (with XP) or 8GB solid state (with Linux)
* 2.5 or 5 hours on 3 or 6-cell batteries in XP model, 3 or 7 hours on Linux
* 1kg
En ik ga dit topic ook eens nieuw leven inblazen...
De 7 tot 11 inch subnotebook markt.
http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=7&
* 8.9-inch 1024 x 600 LED-backlit display
* 1.6GHz Atom N270
* 512MB DDR2 SDRAM (expandable)
* 1.3 megapixel camera, SDHC and multi-format media readers
* 802.11b/g, Ethernet, three USB 2.0, VGA, and 3.5mm audio out
* One free mini PCI slot for WWAN
* 80GB hard drive (with XP) or 8GB solid state (with Linux)
* 2.5 or 5 hours on 3 or 6-cell batteries in XP model, 3 or 7 hours on Linux
* 1kg
En ik ga dit topic ook eens nieuw leven inblazen...
De 7 tot 11 inch subnotebook markt.
Verwijderd
Die van mij doet niks meer. Hij blijft op Starting System hangen. Als ik nog een keer op de powerknop duw sluit ie wel gewoon af.
Niks veranderd in instellingen, alleen een USB kaartje erin geduwd.
Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden.
Is trouwens gisteren gekocht en misschien 5 keer opgestart.
Niks veranderd in instellingen, alleen een USB kaartje erin geduwd.
Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden.
Is trouwens gisteren gekocht en misschien 5 keer opgestart.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 13:16 ]
Heb je geprobeerd om tijdens de start de usb er even uit te halen? Kan zijn dat via dat ding probeert te booten maar dat het niet lukt (het zou heel goed kunnen dat je dat natuurlijk al geprobeerd hebt maargoed, je weet maar nooit...)
Verwijderd
Heb maar een totale reboot gedaan. Als ik de USB erin liet kreeg ik een vage melding en deed ie nog niet. Ook al haalde ik hem eruit dan deed ie nog niks. Als ik bij het starting screen de spatiebalk indrukte werd heel het scherm langzaam zwart....ECiftci schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:19:
Heb je geprobeerd om tijdens de start de usb er even uit te halen? Kan zijn dat via dat ding probeert te booten maar dat het niet lukt (het zou heel goed kunnen dat je dat natuurlijk al geprobeerd hebt maargoed, je weet maar nooit...)
En als je CTRL+ALT+T doet (volgens is dat de toestcombi voor terminal)
krijg je dan een bepaalde fout te zien?
Ook kun de Reset knop gebruiken. (niet bij de Eee suf) aan de onderkant van de EeepcECiftci schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:37:
En als je CTRL+ALT+T doet (volgens is dat de toestcombi voor terminal)
Wil jullie even mededelen dat vanaf 6 juni de eepc 701 verkrijgbaar gaat zijn bij carrefour belgië.
specificaties:
windows xp, windows live suite, microsoft works
Gewicht: minder dan 920 g
intel processor
Geheugen: 512 mb
Flash schijf 4 gb
webcam-wifi
3 usb 2.0 aansluitingen
1 uitgang voor externe monitor
De Eee pc biedt een ongelooflijke ervaring om zich aan te sluiten op het internet (al dan niet draadloos), online te communiceren (windows Live!, e-mail en webcam), te werken (tekstverwerking, tabellen, databases,...), of fotos en videos uit te wisselen (kaartlezer, youtube) De pc Eee biedt een intuïtieve interface waarbij u geen dikke handleidingen hoeft te lezen en die zowel beginnelingen als meer gevorderde gebruikers en vooral kinderen zal verrukken!
prijs: 339
Even de uitleg van carrefour erbij gezet...
specificaties:
windows xp, windows live suite, microsoft works
Gewicht: minder dan 920 g
intel processor
Geheugen: 512 mb
Flash schijf 4 gb
webcam-wifi
3 usb 2.0 aansluitingen
1 uitgang voor externe monitor
De Eee pc biedt een ongelooflijke ervaring om zich aan te sluiten op het internet (al dan niet draadloos), online te communiceren (windows Live!, e-mail en webcam), te werken (tekstverwerking, tabellen, databases,...), of fotos en videos uit te wisselen (kaartlezer, youtube) De pc Eee biedt een intuïtieve interface waarbij u geen dikke handleidingen hoeft te lezen en die zowel beginnelingen als meer gevorderde gebruikers en vooral kinderen zal verrukken!
prijs: 339
Even de uitleg van carrefour erbij gezet...
Dat kan je nazoeken/update in de pricewatcht-town schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:19:
Wil jullie even mededelen dat vanaf 6 juni de eepc 701 verkrijgbaar gaat zijn bij carrefour belgië.
specificaties:
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Trouwens, ik wil me verontschuldigen dat er al zo lang geen nieuwe topic start is...
Ik ben op DIT moment bezig met afstuderen, dus ja, zoals jullie begrijpen, het is ietsje druk
Ik heb al wel een gedeelte van de introductie af. Alleen, nu komen er weer EEE 1000 modellen bij, dus ik ben nog wel even bezig...
In Ander Nieuws
EEE 901 Ontmanteld!

Plaats voor een extra SSD en een SIM kaart, en ook ruimte voor een 3.5G/4G unit of 1.8" HDD.
Wie weet wat de toekomst gaat brengen
Ik ben op DIT moment bezig met afstuderen, dus ja, zoals jullie begrijpen, het is ietsje druk
Ik heb al wel een gedeelte van de introductie af. Alleen, nu komen er weer EEE 1000 modellen bij, dus ik ben nog wel even bezig...
In Ander Nieuws
EEE 901 Ontmanteld!

Plaats voor een extra SSD en een SIM kaart, en ook ruimte voor een 3.5G/4G unit of 1.8" HDD.
Wie weet wat de toekomst gaat brengen
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Nu heb ik op eeeuser een scriptje gevonden hoe je je Bluetooth dongle kan aanzetten.
Weet iemand of ik iedere keer dit via ctrl+alt+t moet invoeren of kan ie hem ook automatisch herkennen.
Nog een vraag. Als ik een .deb bestandje wil installeren vraagt ie om een beheerderscode. Iemand enig idee wat die code zou kunnen zijn.
Weet iemand of ik iedere keer dit via ctrl+alt+t moet invoeren of kan ie hem ook automatisch herkennen.
Nog een vraag. Als ik een .deb bestandje wil installeren vraagt ie om een beheerderscode. Iemand enig idee wat die code zou kunnen zijn.
Dat is het wachtwoord van je account als je admin rechten hebt. Anders is het je wachtwoord van de root.
Al deze antwoorden komen overigens door mijn ervaringen met ubuntu en niet door met ervaring met eee of xandros linux (maar het zo overeen moeten komen gezien is debian based is...)
Al deze antwoorden komen overigens door mijn ervaringen met ubuntu en niet door met ervaring met eee of xandros linux (maar het zo overeen moeten komen gezien is debian based is...)
Ik ben momenteel in Taipei en heb vanmiddag een EEE 901 gekocht. De 12GB Windows variant. Erg leuk dingetje, oogt net wat strakker dan de 900. Adapter is kleiner dan ik had verwacht (echt een miniscuul dingetje).
Op het moment ben ik een engelse versie windows aan het installeren (hoewel ik allang geen teksten meer hoef te lezen om mijn weg in Windows te kunnen vinden was die Chinese versie die erop stond toch wel erg onhandig), dus ik kan nu nog eventjes geen benchmarks ofzo leveren, maar dat zal spoedig geen probleem meer zijn. Ik ben benieuwd of die gespecificeerde 7.8 uur zal halen
Mochten jullie vragen hebben over de 901, stel ze gerust, ik hou dit topic in de gaten.
Die EEE 901 kostte me overigens NT$16700, oftewel ongeveer €360. Nu moet ik nog wel langs de douane, dus hou daar rekening mee.
Op het moment ben ik een engelse versie windows aan het installeren (hoewel ik allang geen teksten meer hoef te lezen om mijn weg in Windows te kunnen vinden was die Chinese versie die erop stond toch wel erg onhandig), dus ik kan nu nog eventjes geen benchmarks ofzo leveren, maar dat zal spoedig geen probleem meer zijn. Ik ben benieuwd of die gespecificeerde 7.8 uur zal halen
Mochten jullie vragen hebben over de 901, stel ze gerust, ik hou dit topic in de gaten.
Die EEE 901 kostte me overigens NT$16700, oftewel ongeveer €360. Nu moet ik nog wel langs de douane, dus hou daar rekening mee.
@ Darkflow, de Wind vond je mooier maar je hebt toch een Asus gekocht. Wat waren je overwegingen?
@ boven mij, cool!!
maar, wat ik merk en hier ook gepost heb is dat als mijn 900 uit standby komt, en weer een keer teruggaat daarna na een uurtje oid, staat in mn bios het WIFI uit. Zomaar ineens. dit gebeurd alleen maar met standby en etc, meer mensen dit?
maar, wat ik merk en hier ook gepost heb is dat als mijn 900 uit standby komt, en weer een keer teruggaat daarna na een uurtje oid, staat in mn bios het WIFI uit. Zomaar ineens. dit gebeurd alleen maar met standby en etc, meer mensen dit?
De Wind pastte net niet in mijn cameratas, de 901 welPhilflow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:24:
@ Darkflow, de Wind vond je mooier maar je hebt toch een Asus gekocht. Wat waren je overwegingen?
Ok, nou ik vind het een chique ding op de foto's. Ik ben gek op glimmend zwart 
Heb jij de Wind in het zwart gezien? Zoja hoe vond je de finish/het materiaal?
Heb jij de Wind in het zwart gezien? Zoja hoe vond je de finish/het materiaal?
Ik ben eigenwijs en heb toch een andere tas besteld:
De Case Logic HDC-3 die oorspronkelijk is bedoeld voor externe harde schijven.
Enkele foto's van een andere site:

Gekocht voor 19,99 euro bij bol.com.
[ Voor 6% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 04-06-2008 17:53 ]
Kan je als je hem hebt een foto maken met een vergelijkins iets ernaast om even aan te geven hoe dik hij ongeveer is?
voor degene die nog aan een klein blootooth ding willen komen.. , kwam dit tegen:
http://cgi.ebay.com/Ultra...Q_trksidZp1742.m153.l1262
verder iemand bekend met silicon keyboard protectors? Hoe maak je die vast bijvoorbeeld?
http://cgi.ebay.com/New-S...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Youtube
Iemand ervaring met een silicon case? Een plastic stroeve hoes om je eee heen dus? Is zoiets een beetje schokbestendig? Ik ga mn eee in mn eastpak vervoeren, dus die tas krijg wel eens een stootje. Is dan zon siliconen case beter, of beter een leer hoes kopen?
Silicon:
http://cgi.ebay.com/White...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
en tsja die leren dingen kent iedereen
voor degene die nog aan een klein blootooth ding willen komen.. , kwam dit tegen:
http://cgi.ebay.com/Ultra...Q_trksidZp1742.m153.l1262
verder iemand bekend met silicon keyboard protectors? Hoe maak je die vast bijvoorbeeld?
http://cgi.ebay.com/New-S...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Youtube
Iemand ervaring met een silicon case? Een plastic stroeve hoes om je eee heen dus? Is zoiets een beetje schokbestendig? Ik ga mn eee in mn eastpak vervoeren, dus die tas krijg wel eens een stootje. Is dan zon siliconen case beter, of beter een leer hoes kopen?
Silicon:
http://cgi.ebay.com/White...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
en tsja die leren dingen kent iedereen
[ Voor 105% gewijzigd door Tomino op 04-06-2008 18:44 ]
Verwijderd
Fotos !DarkFlow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:26:
[...]
De Wind pastte net niet in mijn cameratas, de 901 wel
Je kan het niet veel helderder stellen dan ditDarkFlow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:26:
De Wind pastte net niet in mijn cameratas, de 901 wel
Goed prijsje trouwens! Dat wordt dus rond de 399€ - 449€ in NL.
Ja, die tas heb ik ook gezien en overwogen!F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:52:
De Case Logic HDC-3 die oorspronkelijk is bedoeld voor externe harde schijven.
Je kan em ook halen in standaard computerwinkels.
Best compact, maar toch te groot, ik stop em liever in een sleeve en vervolgens in mn normale tas.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Via bleutooth? GPRS Configuration Utility werkt hier goed. Eenmaal geconfigureerd start je dat programma, telefoon maakt verbinding (gprs/umts) en je kan online.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:34:
Wat ik me nog wel afvroeg. Als ik via mijn mobiel wil internetten op mijn EEE dan moet ik neem ik aan wel XP installeren.
Heb je hier wat aan?Tomino schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:24:
@ boven mij, cool!!
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=31193
Dankje, had m zelf ook al gezien maar dat is geen oplossing voor mn standby probsSangroid schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:50:
[...]
Heb je hier wat aan?
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=31193
Overigens zelf een screenprotector net gekocht, ik laat wel even weten hoe en wat en of het bevalt. Nu nog een leuke hoes/mapje waar hij in kan die iets steviger is dan de pouch die je erbij krijgt )
erm onder mij, jeumig zeg, alsof dát niet zelf te vinden is.. sorry hoor

[ Voor 33% gewijzigd door Tomino op 04-06-2008 20:21 ]
De Asus EEE 4G Surf Pink heeft toch geen webcam? Gezien er een te koop staat op T.net V&A met webcam.
[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 04-06-2008 20:14 ]
OK, bij dezen een paar foto's van de 901:

Meer (detail) foto's kunnen op verzoek gemaakt worden, net als eventuele benchmarks en screenshots.
Meer (detail) foto's kunnen op verzoek gemaakt worden, net als eventuele benchmarks en screenshots.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkFlow op 05-06-2008 20:05 ]
* DaMarcus pakt SD-kaart en beseft zich nu pas hoe klein een EEE is ondanks zijn grote accu 
Zou je deze benchmarks willen draaien:
Zou je deze benchmarks willen draaien:
- HDTach
- PCMark Vantage HDD Test
- SYSMark
XanderDrake, het is tijd voor een nieuw en vers deeltje
. Zou je die binnenkort willen maken?
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Het is helemaal off-topic, maar waarom moet er steeds een nieuw deel komen? Ik zoek me elke keer een ongeluk in die 5 delen. Zoek liever in één deel...
Is op te lossen door in het eerste en laatste bericht een verwijzing naar het nieuwe deel te maken.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:42:
Het is helemaal off-topic, maar waarom moet er steeds een nieuw deel komen? Ik zoek me elke keer een ongeluk in die 5 delen. Zoek liever in één deel...
Wat is nu weer de beperking die ervoor zorgt dat deze topics in delen moeten gesplitst worden?
Ik denk dat hij bedoelt dat als hij naar iets specifiek op zoek is hij telkens 5 threads moet doorzoeken ipv 1, niet dat hij de vorige threads niet meer kan vinden.F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:50:
[...]
Is op te lossen door in het eerste en laatste bericht een verwijzing naar het nieuwe deel te maken.
De 901 is... best... mooi 

Om even terug te refereren naar mezelf:
NatuurlijkThandor schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:36:
XanderDrake, het is tijd voor een nieuw en vers deeltje. Zou je die binnenkort willen maken?
Om even terug te refereren naar mezelf:
XanderDrake schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:21:
Trouwens, ik wil me verontschuldigen dat er al zo lang geen nieuwe topic start is...
Als je nu ook even schrijft of dit een Eeepc met windows is of linux?bite schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:49:
[...]
Via bleutooth? GPRS Configuration Utility werkt hier goed. Eenmaal geconfigureerd start je dat programma, telefoon maakt verbinding (gprs/umts) en je kan online.
Ik zou dit graag willen laten werken met linux.
Verwijderd
Erg bedankt darkflow, very very niceDarkFlow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was de zwarte versie eigenlijk ook al te koop? en de 20G versie?
Over de 901: ik zie dat de powerknop iets naar beneden verplaatst is; waarvoor dienen de 4 extra knoppen links hiervan?
[ Voor 28% gewijzigd door bureno op 05-06-2008 01:03 ]
weggedit: foutje
[ Voor 98% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 05-06-2008 06:18 ]
Verwijderd
weet niet of dit al bekend was,maar Bol.com heeft ze ook...
ook hebben ze de 900 erbij staan, alleen levertijd 2-3weken
ook hebben ze de 900 erbij staan, alleen levertijd 2-3weken
Verwijderd
Nice! Congrats. Ik blijf erbij dat het ontwerp té ouderwets is, maar misschien oogt het in het echt toch anders. (afgeschuinde randen zijn zo '80-'90'sDarkFlow schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het wel eens met die comment over dat eee logo. Ik heb me al van bij de introductie van de 700 verwonderd over hoe ultiem lelijk en ouderwets die drie geschreven e'tjes waren, maar dit zou er bij mij toch echt af moeten kunnen
Hoe ervaar je het toetsenbord? Lijkt me toch vrij krap, waardoor de wind weer wat puntjes wint, maar die is dan ook weer redelijk wat groter, dus het is een afweging. Het plastiek van het toetsenbord ziet er ook wel uit alsof het snel gelig en versleten kan worden...
Als ik er zelf één zou bestellen zou het toch een zwarte moeten zijn. Verder, bouwkwaliteit? Stevig plastiek? Of kraakt het elke keer het aangeraakt of verplaatst wordt. Volgens mij kan er niet echt een probleem zijn op dat gebied met kleine laptops, gewoon door de kleinere afmetingen. Een compact stuk plastiek tordeert en kraakt niet zo hard als die gigantische flappen minderwaardig plastiek bij bvb een 17" acer. Dus dat zit volgens mij wel al goed.
Ohja, niet aan gedacht dat er ook mensen zijn die windows op hun eee zettenHatman schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:32:
[...]
Als je nu ook even schrijft of dit een Eeepc met windows is of linux?
Ik zou dit graag willen laten werken met linux.
Waar ik 'm vandaan heb hadden ze alleen de witte 12G versie. Ik vermoed dat de zwarte en 20G varianten wel te krijgen zijn, maar aangezien ik allang blij was dat ik er uberhaupt een zag heb ik 'm maar meteen meegenomen. Dit spul is waarschijnlijk in no-time uitverkocht.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:08:
[...]
Erg bedankt darkflow, very very nice
Was de zwarte versie eigenlijk ook al te koop? en de 20G versie?
Het voelt hetzelfde aan als de rest van het deksel. Volgens mij hebben ze het er eerst opgeprint en daarna nog een of andere coating erover gedaan. Verwijderen zal dus niet zomaar gaan. Het logo aan de binnenkant van het deksel is verzonken, dus dat is al helemaal geen optie om te verwijderen.s0k schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:23:
Zou dat "Eee" Linksboven aan de achterkant weg te halen zijn?
Is het een sticker, of inkt oid?
Ik zijn hier wel overal nieuwe skins voor de deksel van de 701 en 900 te koop, dus wellicht dat dat ook op de 901 past. Moet ik nog even naar kijken.
Meest linkse is om het scherm aan en uit te zetten, die daarnaast om de resolutie te veranderen en de andere twee knoppen kan je zelf in te stellen.bureno schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:59:
Over de 901: ik zie dat de powerknop iets naar beneden verplaatst is; waarvoor dienen de 4 extra knoppen links hiervan?
Kraken doet het inderdaad nauwelijks, daar heeft het gewoon het oppervlak niet voor. Het geheel voelt dus degelijk aan. Met name het scharnier voelt goed. Het meest krakkemikkige onderdeel is het toetsenbord (wat mogeljk best wel eens gevoelig zou kunnen zijn voor verkleuring ja, helaas is dat niet even snel te testen), maar dat geldt voor vrijwel alle laptops.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 01:37:
Hoe ervaar je het toetsenbord? Lijkt me toch vrij krap, waardoor de wind weer wat puntjes wint, maar die is dan ook weer redelijk wat groter, dus het is een afweging. Het plastiek van het toetsenbord ziet er ook wel uit alsof het snel gelig en versleten kan worden...
Als ik er zelf één zou bestellen zou het toch een zwarte moeten zijn. Verder, bouwkwaliteit? Stevig plastiek? Of kraakt het elke keer het aangeraakt of verplaatst wordt. Volgens mij kan er niet echt een probleem zijn op dat gebied met kleine laptops, gewoon door de kleinere afmetingen. Een compact stuk plastiek tordeert en kraakt niet zo hard als die gigantische flappen minderwaardig plastiek bij bvb een 17" acer. Dus dat zit volgens mij wel al goed.
Het toetsenbord typt op zich prima (ben er nu ook op bezig, maar soms merk ik wel dat ik een toets oversla of juist dubbel doe. Het is niet heel storend en zal grotendeels wel gewenning zijn, maar anders is het zeker.
Merk trouwens wel dat de knoppen van de mousepad aan de buitenkant relatief veel kracht vereisen om in te drukken. Dit komt duidelijk doordat het materiaal van de knoppen doorloopt rond de gehele mousepad (zie foto). De knoppen zijn verder wel van elkaar gescheiden, dus meer naar het midden valt het wel mee.
De benchmarks moet ik nog even een keertje goed aanpakken, maar de eerste vlugge test in HDTach leverde een random access time van 0.5s op, 3% CPU belasting en een stabiele 33MB/s.
Als er eenmaal een nieuw deel is zal ik nog wel een uitgebreide review schrijven, maar in de tussentijd zijn natuurlijk alle vragen welkom.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb met wat moeite WinXP op m'n eee gezet. Alleen vind ie nu geen draadloze netwerk kaart meer....Weet iemand hoe ik dit weer aan de praat krijg? In mijn bios staat de adapater aan, ook het blauwe ledje brand, dus ik denk dat de hardware het doet.
Ik vermoed dus dat het een software probleem is. Ik kan in het config scherm wel hardware toevoegen maar ik weet niet welk merk/type adapter ik moet selecteren en hoe ik aan de drivers kom....
Ik heb met wat moeite WinXP op m'n eee gezet. Alleen vind ie nu geen draadloze netwerk kaart meer....Weet iemand hoe ik dit weer aan de praat krijg? In mijn bios staat de adapater aan, ook het blauwe ledje brand, dus ik denk dat de hardware het doet.
Ik vermoed dus dat het een software probleem is. Ik kan in het config scherm wel hardware toevoegen maar ik weet niet welk merk/type adapter ik moet selecteren en hoe ik aan de drivers kom....
Verwijderd
Werkt inderdaad als een zonnetje, wel een paar keer trial en error maar alles doet het nu.bite schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:49:
[...]
Via bleutooth? GPRS Configuration Utility werkt hier goed. Eenmaal geconfigureerd start je dat programma, telefoon maakt verbinding (gprs/umts) en je kan online.
Heel handig.
drivers downloaden van de officiele asus site op een usb stick zetten en dan even gezonde verstand gebruiken..Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:08:
Hallo,
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
en deze reactie van een ebay verkoper op mijn vraag wanneer de 901 beschikbaar is op ebayjanesh schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:31:
[...]
drivers downloaden van de officiele asus site op een usb stick zetten en dan even gezonde verstand gebruiken..
We expected to have it on June 13th, I don't have the exact price yet, but a little more expensive than 900.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Verwijderd
Bedankt! Was idd een driver probleem. Hier staan trouwens de drivers ook:
http://www.eeeguides.com/...-download-windows-xp.html
http://www.eeeguides.com/...-download-windows-xp.html
Ziet er inderdaad goed uit, maar ik heb het nog niet werkend gekregen. Er wordt om bepaalde zaken gevraagd die mij (nog) niets zeggen, maar we lezen verder. Ook krijg ik geen icoontjes erbij in de easymode terwijl dat wel zou moeten.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:25:
[...]
Werkt inderdaad als een zonnetje, wel een paar keer trial en error maar alles doet het nu.
Heel handig.
Weet er iemand een winkel in NL (!) die die 900 echt op voorraad heeft op dit moment (dus geen pre-order) ??
Cdromland schijnt ze vandaag of morgen binnen te krijgen... (zwarte linux versie)Xivius schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:24:
Weet er iemand een winkel in NL (!) die die 900 echt op voorraad heeft op dit moment (dus geen pre-order) ??
Ik zou er maar niet van uit gaan. Al die kleine webwinkeltjes doen alsof ze hem gister al gehad hebben terwijl ze in praktijk nog niets weten...bureno schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:52:
[...]
Cdromland schijnt ze vandaag of morgen binnen te krijgen... (zwarte linux versie)
Is dit misschien wat:Tomino schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:06:
[...]
<KNIP>
Ik zoek dus niet zon openklapbaar tasje, echt een dunne aktetas die aan de bovenkant opkan..
<KNIP>
http://www.3eportal.com/i...=com_virtuemart&Itemid=39
Al hoewel ik deze ook wel mooi vind, maar deze voldoet niet aan wat jij zoekt en ik vraag mij af in hoeverre het ook een bescherming is.
http://www.pdair.com/cata...11000203&products_id=6971
Geachte heer/mevrouw,
De EEE PC is nu toch echt verzonden en ontvangen wij morgen binnen!!!
Hij komt eerst binnen in de kleur zwart.
Graag verneem ik van u of de EEE PC nog wenst te ontvangen en wanneer u wit gekozen heeft of u wellicht toch de zwarte wenst.
Met vriendelijke groet,
Castle Electronics Online
Castle net aan de lijn gehad, ze krijgen morgen (vrijdag) 30 ZWARTE binnen (witte komen paar dagen later). Er zijn nog een aantal over, dus als je er snel bij bent heb je er één voor € 415,-, € 399,-!Je kunt telefonisch bestellen als je er zeker van wilt zijn.
De EEE PC is nu toch echt verzonden en ontvangen wij morgen binnen!!!
Hij komt eerst binnen in de kleur zwart.
Graag verneem ik van u of de EEE PC nog wenst te ontvangen en wanneer u wit gekozen heeft of u wellicht toch de zwarte wenst.
Met vriendelijke groet,
Castle Electronics Online
Castle net aan de lijn gehad, ze krijgen morgen (vrijdag) 30 ZWARTE binnen (witte komen paar dagen later). Er zijn nog een aantal over, dus als je er snel bij bent heb je er één voor € 415,-, € 399,-!Je kunt telefonisch bestellen als je er zeker van wilt zijn.
Ze belde mij net ook op van Castle.
Vandaag zou de witte binnen komen bij leverancier. Ze hebben ditmaal gecontroleerd dat het om de 900 ging. Deze wordt vandaag opgestuurd en komt morgen dus waarschijnlijk dus weer binnen met DHL. De witte wordt morgen verwacht bij de leverancier en wordt of zaterdag of maandag verwacht bij Castle. Kan niet wachten
Vandaag zou de witte binnen komen bij leverancier. Ze hebben ditmaal gecontroleerd dat het om de 900 ging. Deze wordt vandaag opgestuurd en komt morgen dus waarschijnlijk dus weer binnen met DHL. De witte wordt morgen verwacht bij de leverancier en wordt of zaterdag of maandag verwacht bij Castle. Kan niet wachten
Volgens Dixons is de 900 vanaf de 17e leverbaar.Ik heb net mijn 3e eee pc teruggebracht en besloten maar te wachten en over 2 weekjes een 900 te halen.
ik heb net Caste gebeld en ze worden deze week niet verwacht, levertijd ombekend ...Robkazoe schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:57:
Ze belde mij net ook op van Castle.
Je bedoelt de witte neem ik aan? Ze hebben mij gebeld dat de zwarte wel degelijk morgen binnenkomen! Iets te snelle reactie, staat er duidelijk!Xivius schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:14:
[...]
ik heb net Caste gebeld en ze worden deze week niet verwacht, levertijd ombekend ...
[ Voor 7% gewijzigd door EEE-lover op 05-06-2008 15:17 ]
Mensen dit is een ervaringen topic, geen verwachte levertijden topic...
Hou het topic schoon en nuttig aub...
Hou het topic schoon en nuttig aub...

INDERDAAD, ONTOPIC AUB!
Zijn er meer mensen met een 4G 701 Linux waarvan het toetsenbord gaar is? Ik heb 'm nu sinds eind maart. Besteld via eBay uit Taiwan... paar dagen terug begon het met cijfertje 4 die bleef hangen en nu zijn er meerdere toetsen die niet echt lekker indrukken of blijven hangen...
Ik baal wel, want ik denk dat ie, als ik aanspraak wil maken op de garantie, hij terug moet naar Taiwan
Daarnaast maar hopen dat ze niet ontdekken dat ik 'm open heb gehad om er een 2GB RAM module in te proppen. Heb wel wat reserve warranty stickertjes gekregen.
Ik baal wel, want ik denk dat ie, als ik aanspraak wil maken op de garantie, hij terug moet naar Taiwan
Is er nou nog iets bekend geworden over die aangekondigde prijsverlagingen voor de 701 en de 900?
ik heb niets gezien maar misschien heb ik iets gemist? die zouden toch tegelijk met de aankodiging van de 901 en 1001 bekend gemaakt worden?
ik heb niets gezien maar misschien heb ik iets gemist? die zouden toch tegelijk met de aankodiging van de 901 en 1001 bekend gemaakt worden?
Maak je geen zorgen, hiedoor vervalt je garantie niet hoor...christi schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:36:
Zijn er meer mensen met een 4G 701 Linux waarvan het toetsenbord gaar is? Ik heb 'm nu sinds eind maart. Besteld via eBay uit Taiwan... paar dagen terug begon het met cijfertje 4 die bleef hangen en nu zijn er meerdere toetsen die niet echt lekker indrukken of blijven hangen...
Ik baal wel, want ik denk dat ie, als ik aanspraak wil maken op de garantie, hij terug moet naar TaiwanDaarnaast maar hopen dat ze niet ontdekken dat ik 'm open heb gehad om er een 2GB RAM module in te proppen. Heb wel wat reserve warranty stickertjes gekregen.
Of heb jij geen klepje aan de onderkant zitten?
[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 05-06-2008 15:44 ]
Gaat het bij de 900's die nu binnen komen druppelen nu om 4400 mAH of 5800 mAH accu's?
Verwijderd
Ga er maar niet vanuit dat een product dat morgen (Misco net gebeld en die zeggen dat hij verzonden is) leverbaar is, direct al een prijsverlaging krijgt. Als er een prijsverlaging komt zal deze voor US/UK/Azië gelden, dus dan komen wij 3 maanden later ongeveer daarmee.Rubu schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:41:
Is er nou nog iets bekend geworden over die aangekondigde prijsverlagingen voor de 701 en de 900?
Ehm, jawel... maar over het schroefje zat een stickertje met de tekst "warranty void if seal broken"... dat bedoel ik dus.Windkracht13 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:42:
[...]
Maak je geen zorgen, hiedoor vervalt je garantie niet hoor...
Of heb jij geen klepje aan de onderkant zitten?
Maar ja, nog steeds balen dat ik hem helemaal op moet sturen naar Taiwan, hoewel dat natuurlijk mijn eigen keus is geweest bij aanschaf
Nog een vraag... zijn de windows xp drivers voor de 701 ook ergens online te vinden?
ja, gewoon op de asus-site. In de categorie EeePC (dus niet laptop), bij 701 Linux version (daar staan dus ook XP-driverschristi schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:59:
[...]
Ehm, jawel... maar over het schroefje zat een stickertje met de tekst "warranty void if seal broken"... dat bedoel ik dus.
Maar ja, nog steeds balen dat ik hem helemaal op moet sturen naar Taiwan, hoewel dat natuurlijk mijn eigen keus is geweest bij aanschaf
Nog een vraag... zijn de windows xp drivers voor de 701 ook ergens online te vinden?
Als het goed is heb ik 'm vanavond, ik ben ook benieuwd of het de 4400 of 5800 is...Toch schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:49:
Gaat het bij de 900's die nu binnen komen druppelen nu om 4400 mAH of 5800 mAH accu's?
Ow, zeg, handig van mePalomar schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:03:
[...]
ja, gewoon op de asus-site. In de categorie EeePC (dus niet laptop), bij 701 Linux version (daar staan dus ook XP-drivers).

Darkflow, wat zijn jouw ervaringen met de accuduur van de 901? Zou je misschien een testje SuperPI willen draaien, dat geeft al een beetje een beeld van hoe snel de Atom eigenlijk is, lijkt me zo. 
Ik wil nu echt supergraag een UMPC, zeker vanwege de mobiliteit maar ook omdat ze een stuk steviger zijn dan reguliere laptops. De nieuwe 9" lijken me perfect om mee te nemen naar school en om hier en daar wat dingen uit te typen. Verder werken de meeste old-skool games allemaal, dus dat is ook geweldig. Daarnaast is het natuurlijk makkelijk dat ze zo klein en handzaam zijn
Afijn, ik twijfel er nu nog een beetje over of ik voor de 900 of de 901 moet gaan.. Ik maak me vooral zorgen over het accu verbruik en de snelheid van de CPU. Ik ga maar eens duidelijk de verschillen langs elkaar zetten.. Ik ben overigens ook nog benieuwd of de prijs zo laag blijft of dat deze dadelijk kunstmatig hoog wordt gehouden..
Ik wil nu echt supergraag een UMPC, zeker vanwege de mobiliteit maar ook omdat ze een stuk steviger zijn dan reguliere laptops. De nieuwe 9" lijken me perfect om mee te nemen naar school en om hier en daar wat dingen uit te typen. Verder werken de meeste old-skool games allemaal, dus dat is ook geweldig. Daarnaast is het natuurlijk makkelijk dat ze zo klein en handzaam zijn
Afijn, ik twijfel er nu nog een beetje over of ik voor de 900 of de 901 moet gaan.. Ik maak me vooral zorgen over het accu verbruik en de snelheid van de CPU. Ik ga maar eens duidelijk de verschillen langs elkaar zetten.. Ik ben overigens ook nog benieuwd of de prijs zo laag blijft of dat deze dadelijk kunstmatig hoog wordt gehouden..
_@/'
Verwijderd
ik hoor zo nu en dan wel steeds meer verhalen van slechte kwaliteit spul, toetsenborden die na 2 maanden kaduuk zijn, hangers , niet meer opstarten enz
Heb 'm net opgehaald bij Cdromland, helaas zoals verwacht met 4400 accu.
Men had er vandaag 4 binnen gekregen. Inmiddels allemaal verkocht verwacht ik...
Nu ermee spelen
Men had er vandaag 4 binnen gekregen. Inmiddels allemaal verkocht verwacht ik...
Nu ermee spelen
ja idd, dit hele topic staat er vol vanVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:31:
ik hoor zo nu en dan wel steeds meer verhalen van slechte kwaliteit spul, toetsenborden die na 2 maanden kaduuk zijn, hangers , niet meer opstarten enz
Gezien de hoeveelheden units die er verkocht zijn heb ik juist tot nu toe erg weinig problemen gehoord. Over elke product zijn er wel problemen te vinden op internet. En hoewel er inderdaad wat meer posts komen dan eerst vind ik het nog steeds erg meevallen.Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:31:
Ikzelf heb helaas een stuck pixel. Ik ga nog proberen of ik dat kan fixen, anders heb ik gewoon pech. De dotpitch van de 701 is sowieso behoorlijk klein dus je ziet het niet zo goed.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Jammer, dan wacht ik nog even. Veel plezierbureno schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:46:
Heb 'm net opgehaald bij Cdromland, helaas zoals verwacht met 4400 accu.
Nu ermee spelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane :(
- Mijn Track en Trace nr doet het niet :'(
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~! :*)
Wil je wat weten over levertijden? Dat is allemaal (al dan niet in de vorige delen van deze topicreeks) lang en breed besproken. Gebruik dus even de quicksearch die rechtsboven het topic staat :o.
Diegene die willen chitchatten over de EEE PC: er loopt een irc kanaal op irc.tweakers.net genaamd #eeepc.
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane :(
- Mijn Track en Trace nr doet het niet :'(
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~! :*)
Wil je wat weten over levertijden? Dat is allemaal (al dan niet in de vorige delen van deze topicreeks) lang en breed besproken. Gebruik dus even de quicksearch die rechtsboven het topic staat :o.
Diegene die willen chitchatten over de EEE PC: er loopt een irc kanaal op irc.tweakers.net genaamd #eeepc.