[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 102.303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:45
videora video voor converteren ;) wel op iphone zetten want als je itouch 1g doet doet die het niet

cd hoesjes kan via een apple account maar als je dat niet wilt kun je ze zelf toevegen.. alle liedjes van album selecteren> rechtermuisknnop info tonen> rechtermuisknop plakken
(wel eerst ff googlen naar het album natuurlijk zodat je een mooi plaatje ervan hebt ik gebruik mestal 500*500 maar soms ook wel kleinere

edit: veel plezier met dat ding trouwens :)

[ Voor 5% gewijzigd door LeVortex op 17-03-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik vind de hoesjes die ik nodig heb altijdop Amazon.com! Gewoon copy/paste

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255767

Ja, ik heb inmiddels de meeste missende hoesjes gevonden, ziet er wel heel gelikt uit hoor, ik blijf er maar doorheen rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Red schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:20:
[...]

Tsja, en daarvoor heeft Apple de MacMini.... de iPod Touch is niet voor niets een iPod.... geen HTPC of iets in die richting. Dat je het kan aansluiten op je TV en Home Cinema set is mooi mee genomen
Mmmm, vind ik een beetje onzin eigenlijk. Apple geeft mij de mogelijkheid om de Touch te integreren in m'n media-systeem. Ik weet dat de Touch makkelijk Front Row aan moet kunnen. En het is niet meer dan logisch dat je in ieder geval een menu op afstand kan bedienen... waar slaat het nu op dat ik vanuit de bank het volume kan regelen, maar vervolgens ernaartoe moet lopen om de volgende video te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-04 02:21
[...]

[ Voor 158% gewijzigd door Vihaio op 17-03-2008 11:57 . Reden: O, er was nog een pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Hoelang doen jullie ongeveer met de batterij van je touch ?

Ik heb vandaag 1 film gekeken, muziek geluisterd en een beetje zitten surfen (vanaf 7:30 tot 16.00) en toen was hij echt leeg.. :x

beetje jammer dat hij niet zo lang op de batterij doet.. 1 dag was toch wel beter geweest :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

wat je daar beschrijft is ook bijna 9 uur full time werken....vind er maar eens 1 die dat ook haalt of in ieder geval dik overtreft?

nog een leuke tip trouwens, via iphoneclub en onemorething: wisselkoersen invoeren in Stocks. Vul USDEUR=X en EURUSD=X in voor de wisselkoersen. Handig!

[ Voor 56% gewijzigd door Pretorian_ op 17-03-2008 20:40 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Pretorian_ schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:30:
wat je daar beschrijft is ook bijna 9 uur full time werken....vind er maar eens 1 die dat ook haalt of in ieder geval dik overtreft?

nog een leuke tip trouwens, via iphoneclub en onemorething: wisselkoersen invoeren in Stocks. Vul USDEUR=X en EURUSD=X in voor de wisselkoersen. Handig!
Hmzz, daar gebruik ik het programma Converter voor. Zit volgens mij standaard al in de installer.app. Die haalt ook recente koersen op van i-net wanneer je verbinding hebt en kan nog veel meer omrekenen dan alleen valuta.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194290

Sinds gister ook de trotse eigenaar van een 32GB iPod Touch. :9
Welk hoesje raden jullie aan?
Ik zit te denken aan de Incase Protective Cover (zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Converter kan het ook inderdaad, alleen daarvoor moet je gejailbreakt hebben. Via de app aandelen kun je ook zonder te jailbreaken de huidige koers zien. Voor mij een uitkomst in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:11

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik ga binnekort een iPod touch kopen, en ben langs een paar winkel geweest om te kijken hoe duur ze daar zijn. Een man van de Its, die er wel verstand van leek te hebben, zei dat er 2 versies zijn (ik wilde 8gb versie) 1tje voor 235 euro, en 1 voor 280 euro. Hij zei dat het prijsverschil komt doordat er andere software op zit (waarschijnlijk bedoeld ie firmware denk ik) en de oudere versie vaak vastloopt etc.

Bedoelt hij hiermee dat er op die van 235 euro bijvoorbeedl 1.0.0 firmware, en op die voor 280 euro 1.1.4 zit? En welke van de 2 zou ik kopen? 235 euro is wel erg aantrekkelijk, maar als hij degelijk verschilt van de duurdere, zou ik het niet weten.

Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

De 'nieuwe' ipods hebben de nieuwe software reeds voorgeinstalleerd er op staan. Denk aan de mail app etc. de 'oude' hebben dat niet. En kun je er opzetten door de firmware te upgraden naar de nieuwste versie. En ze vervolgens voor zo'n 20,- te kopen. In dat geval is de oude goedkoper bij jouw.
verder zou er geen verschil moeten zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:43
Het lijkt er op dat er een pricedrop plaats gaat vinden voor de iPod Touch. Want volgens de Nederlandse iTunes-store kost de iPod Touch 8 GB 199 euro. Zie hier voor meer informatie. 8)

Hopelijk is het geen tikfout.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Anoniem: 194290 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:05:
Sinds gister ook de trotse eigenaar van een 32GB iPod Touch. :9
Welk hoesje raden jullie aan?
Ik zit te denken aan de Incase Protective Cover (zwart).
Sinds gisteren heb ik een Iskin voor mijn Touch. Niet te bulky en ligt lekker in de hand. Wordt geleverd met screenpad (scherm blijft goed en gevoelig reageren) en een belt-clip (die je ook eraf kunt laten).
Kostte €29,99 bij Dixons.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxa270
  • Laatst online: 15-12-2023
Koploper schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:21:
Het lijkt er op dat er een pricedrop plaats gaat vinden voor de iPod Touch. Want volgens de Nederlandse iTunes-store kost de iPod Touch 8 GB 199 euro. Zie hier voor meer informatie. 8)

Hopelijk is het geen tikfout.. :)
Lijkt me gewoon een typfout. De prijs van de Nano is pas verlaagd met maar liefst €10 (€189 voor de 8GB), dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de Touch met €80 omlaag gaat van €279 naar €199. Tis waarschijnlijk slordig overgenomen van de UK store: vergelijk
http://forum.onemorething.nl/album_pic.php?pic_id=20563
http://att.macrumors.com/...108359&stc=1&d=1205860442

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:43
Het was inderdaad toch een tikfout. Ze hebben de prijs al weer aangepast naar €279. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:37
Ik ben op zoek naar een Web App die 9292ov.nl makkelijker bereikbaar maakt. Weet iemand toevallig een web app die alles heeft dat 9292ov ook heeft, maar dan in een soort van iPod Touch menu?

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 09-08-2024
Froggle schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:24:
Ik ben op zoek naar een Web App die 9292ov.nl makkelijker bereikbaar maakt. Weet iemand toevallig een web app die alles heeft dat 9292ov ook heeft, maar dan in een soort van iPod Touch menu?
Dat zou echt ideaal zijn als er zoiets was! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
De ov9292 lookalike is er als app:
(Voor NS op het moment...)

Probeer:
http://m.ns.nl/mobiel/planner.action

Het maakt gebruik van dé database die de conducteurs ook dmv hun eigen handhelds benaderen.
Zelf even een icoontje naar je homescreen brengen, en fwalla.

~Wie voegt hem toe aan de TS?~

[ Voor 5% gewijzigd door RoRoNL op 19-03-2008 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 22-04 21:40
Ik heb de 16GB Touch een paar weken geleden gekocht en het dingetje deed het uitstekend tot gisteren.. de browser, youtube en google maps springen om de haverklap terug naar het beginscherm, meestal wanneer ze nog bezig zijn met laden van websites/data. Mn wifi verbinding is goed, zou het probleem ook niet zijn want ik verwacht dan dat de browser of maps gewoon stopt met laden.

Ik heb de nieuwste firmware en geen jailbreak. Iemand een oplossing of suggestie?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

cbr600f4i schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:18:
Ik heb de 16GB Touch een paar weken geleden gekocht en het dingetje deed het uitstekend tot gisteren.. de browser, youtube en google maps springen om de haverklap terug naar het beginscherm, meestal wanneer ze nog bezig zijn met laden van websites/data. Mn wifi verbinding is goed, zou het probleem ook niet zijn want ik verwacht dan dat de browser of maps gewoon stopt met laden.

Ik heb de nieuwste firmware en geen jailbreak. Iemand een oplossing of suggestie?
Probeer gewoon een restore, wellicht is er iets niet helemaal fris met de install op je Ipod :) (dus Restore vanuit ITunes)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
roronl schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 02:26:
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
roronl schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 02:26:
De ov9292 lookalike is er als app:
(Voor NS op het moment...)

Probeer:
http://m.ns.nl/mobiel/planner.action

Het maakt gebruik van dé database die de conducteurs ook dmv hun eigen handhelds benaderen.
Zelf even een icoontje naar je homescreen brengen, en fwalla.

Als ik deze pagina open, moet ik eerst nog inzoomen. Dat maakt het dus niet makkelijker. Ik heb nu een reisplanner gevonden, die gebruik maakt van 9292ov, actuele NS vertrektijden, file informatie, flitsers en taxi's weergeeft.
http://iphone.sossie.nl/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 21-04 09:57
Ik heb sinds zaterdag een iPod touch 16GB met 1.1.4. jailbroken, maar elke keer als in een liedje via iTunes erop zet gaat alles behalve dat nieuwe liedje weg, en heb nu al 5x 500 nummers erop moeten zetten. Ik heb automatisch synchroniseren uitgezet, maar ik kan niet gewoon 1 nummer naar mijn iPod touch slepen :?...

Muziek en Video's handmatig beheren aanzetten heeft geholpen... hoe makkelijk kan het ook zijn :P .

[ Voor 14% gewijzigd door MacorgaZ op 19-03-2008 16:57 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
Nice!
En dan ga ik persoonlijk eens kijken naar die link van Froggle hier een paar postings boven, misschien is dat ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03 17:26
Ik heb sinds twee weken de iPod Touch 8GB in bezit. Wat een prachtding!
Het is mijn eerste iPod en ook mijn eerste dure MP3 speler. Ik heb slechte dingen over de geluidskwaliteit gelezen op internet, maar ik kan niet klagen. Natuurlijk hoor ik verschil tussen de muziek op mijn computer en mijn iPod, maar dat is logisch.
Van de kleine apps uit de january update gebruik ik eigenlijk alleen Weather en Mail regelmatig. Daarnaast gebruik ik YouTube bijna dagelijks, het werkt echt goed!
Met Calendar heb ik kunnen zorgen dat deze synct met Google Calendar via Outlook. Ik vind het toch wel handig om een offline agenda bij de hand te hebben voor als er geen WiFi is.
Films kijken is een verademing op deze iPod. Het scherm is groot genoeg om een 'full experience' te hebben. Videos converteren doe ik met TuneBite. Helaas kan die geen DVDs direct converteren, dus daarvoor gebruik ik SUPER.
Foto's heb ik er ook op, leuk om de accelerometer en de multi-touch functionaliteiten aan je vrienden te demonstreren :9.

Wat betreft accessoires: ik wist dat de achterkant ernstig zou gaan krassen, als ik er geen beschermhoesje omheen zou doen, maar ik wilde geen silicone case of zoiets lomps kopen.
Daarom heb ik een invisibleSHIELD gekocht, een soort soepel materiaal dat strak om de iPod heen klemt en maar een halve millimeter dik is. Inderdaad, het is niet geheel invisible, maar het stoort absoluut niet en de iPod ligt wat mij betreft beter in de hand.
Daarbij heb ik uit Singapore een FabrixCase laten komen. Simpel maar effectief.

Een groot nadeel van de iPod Touch vind ik dat hij geen ingebouwde speaker heeft, iets dat de iPhone wel standaard heeft. Iets laten horen aan je vrienden, of een muziekje opzetten zonder oordopjes is er dus niet bij. Ik heb er een minispeakertje van 12 euro bijgekocht, maar dat is ook niet veel soeps. Als je al in een beetje rumoerige ruimte zit, hoor je niks meer.

Met de batterijduur ben ik ook niet geheel tevreden. Ik moet hem echt elke dag in de computer stoppen, anders haalt hij de volgende dag niet. Op zich is een dag voldoende, omdat de computer toch elke dag aanstaat, maar het valt me erg tegen. Maarja bij elke MP3 speler is het altijd gehannes met de batterij, dus daar kan ik mee leven.

Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop, hoewel Apple in het pakket wel wat meer accessoires had mogen doen. Een netstroom-lader zou bijvoorbeeld erg handig zijn :).

[ Voor 7% gewijzigd door huorpalantir op 19-03-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

huorpalantir schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:57:
Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop, hoewel Apple in het pakket wel wat meer accessoires had mogen doen. Een USB-lader zou bijvoorbeeld erg handig zijn :).
Die zit er dan ook bij... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hij bedoelt neem ik aan de usb naar netstroom adapter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
HammerNL schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:54:
[...]

Hij bedoelt neem ik aan de usb naar netstroom adapter :+
Inderdaad, die bedoel ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik geloof dat het hier nog niet gepost is: http://www.videohamster.com/iphone/
erg gaaf, want je kunt allerlei video portals (en de normale youtube!) gewoon bekijken op je touch of iphone. Er wordt al gewerkt aan ondersteuning voor dumpert.nl bijvoorbeeld. Het is een beetje omslachtig maar het werkt goed!

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Laatst online: 22:10
Als ik nu de touch koop bij digital street voor €235
http://www.digitalstreet....0rtu0hdnfgrsv3b0u6shdhbj3
Welke versie zit daar dan waarschijnlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:36

RnB

huorpalantir schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:57:

Met de batterijduur ben ik ook niet geheel tevreden. Ik moet hem echt elke dag in de computer stoppen, anders haalt hij de volgende dag niet. Op zich is een dag voldoende, omdat de computer toch elke dag aanstaat, maar het valt me erg tegen. Maarja bij elke MP3 speler is het altijd gehannes met de batterij, dus daar kan ik mee leven.
Dat is ook niet zo gek als je dagelijks youtube gebruikt (waar je wifi voor gebruikt + video + geluid + bufferen) en nog meer dingen ermee doet.
Ik gebruik hem voornamelijk voor muziek, dan staat ie mss zo'n uurtje/ 2 uurtjes per dag aan en dan één dagje ff internetten ermee, dan haal ik de anderhalve week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
jeroendh schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:05:
Versie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
en wat mag dat betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Geen firmware 1.1.3 waar je voor bij moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Wel de firmware, niet de extra applicaties en features ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Froggle schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:04:
[...]

Geen firmware 1.1.3 waar je voor bij moet betalen.
Voor firmware 1.1.3 hoef je niet te betalen, die kun je gratis downloaden. Het gaat juist om de Januari software-upgrade waarmee je vijf nieuwe applicaties krijgt, waar je voor moet betalen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Ik heb net het verschil kunnen zien tussen de oude en nieuwe lcd schermen. Deze zijn echt niet vergelijkbaar. Het 1ne type heeft een veel hoger contrast en helderheid + een grotere inkijkhoek. Zwart is zwarter etc.

Ik ben blij met m'n vervangende ipod touch (vorige had dode pixels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
jeroendh schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:05:
Daar heb ik hem gekocht. Er zit inderdaad geen january update op. Ik was niet zo blij toen ik daar achter kwam, maar gelukkig heeft een hack het opgelost.
Reef_91 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:09:
[...]

Dat is ook niet zo gek als je dagelijks youtube gebruikt (waar je wifi voor gebruikt + video + geluid + bufferen) en nog meer dingen ermee doet.
Ik gebruik hem voornamelijk voor muziek, dan staat ie mss zo'n uurtje/ 2 uurtjes per dag aan en dan één dagje ff internetten ermee, dan haal ik de anderhalve week wel.
Daar heb je een punt. Als de batterij bij jou twee weken haalt, is dat erg goed. Mijn wi-fi staat de hele dag aan en ik kom wel op twee uur internet per dag. Daarnaast heeft de jailbreak de batterijduur ook weinig goeds gedaan.

[ Voor 41% gewijzigd door huorpalantir op 20-03-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01

KroeT

[...]

Op dit moment heeft de Mediamarkt te Alkmaar ook voor 239 euro de 8GB Touch in de 'aanbieding'. Ik ga er dus vanuit dat de januari-update daar nog niet op zit, daar lijkt me geen twijfel over te bestaan. Echter, ik lees hierboven iets over oude en nieuwe schermen. Hoe maak ik dat onderscheid? Er staat in de advertentie dat het een type 'B' betreft, maar dat zegt me persoonlijk niet al te veel.

Daarnaast las ik dat de iPhone Exchange-support krijgt (in juni IIRC). Nu kon ik nog geen berichten vinden over diezelfde ondersteuning voor de Touch. Hebben jullie daar wel al iets over gehoord?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
KroeT schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:59:
Op dit moment heeft de Mediamarkt te Alkmaar ook voor 239 euro de 8GB Touch in de 'aanbieding'. Ik ga er dus vanuit dat de januari-update daar nog niet op zit, daar lijkt me geen twijfel over te bestaan. Echter, ik lees hierboven iets over oude en nieuwe schermen. Hoe maak ik dat onderscheid? Er staat in de advertentie dat het een type 'B' betreft, maar dat zegt me persoonlijk niet al te veel.

Daarnaast las ik dat de iPhone Exchange-support krijgt (in juni IIRC). Nu kon ik nog geen berichten vinden over diezelfde ondersteuning voor de Touch. Hebben jullie daar wel al iets over gehoord?
De B versie zou wel de januari update moeten hebben. Gewoon ff goed kijken naar het modelnr.

Daarnaast komt alles dat voor de iPhone komt, ook op de iPod touch (dus ook exchange support), echter zullen iPod touch eigenaren daarvoor moeten betalen. (hoeveel is nog niet bekend.)

En over die schermen hoef je je geen zorgen te maken. Als het niet goed is, ga je gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01

KroeT

[...]

Verkeerd gelezen, er staat '2nd Edition'. Komt op hetzelfde neer denk ik. Zou mooi zijn als die januari-update erbij zat, scheelt weer jailbreaken ;)

Als Exchange-support komt wil ik daar best voor betalen, als ik tenminste ook afspraken kan invoeren op de Touch. Dan kan de pda de deur uit, of althans de auto in voor pure navigatiedoeleinden.

Wonderbaarlijk mooi apparaat.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Als die bij de media markt dan €239 moet je naar de BCC gaan kan je hem voor de zelfde prijs krijgen + 25% van het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:12

jelle.

Product Owner
Passen die normale iPod sokjes goed om de Touch heen? Heb er namelijk eentje gekregen van een vriend, zou wel mooi zijn als ik die voor mijn toekomstige Touch kan gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:34
jelle. schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:16:
Passen die normale iPod sokjes goed om de Touch heen? Heb er namelijk eentje gekregen van een vriend, zou wel mooi zijn als ik die voor mijn toekomstige Touch kan gaan gebruiken :)
Ik gebruik ze zelf ook, passen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Is er een manier om de muziek die op de iPod Touch staat, te kopiëren naar je harde schijf, of in iedergeval te veranderen/album illustraties op te halen?

Ik heb niks meer in mijn iTunes bibliotheek staan, en ik zou het fijn vinden als de muziek die op de iPod staat, albumillustraties krijgt.

Ik heb al geprobeerd via iTunes alles te selecteren in mijn iPod en dan via Geavanceerd --> Albumillustraties te doen, maar dat doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

En als je gewoon op synchroniseren klikt? Of ben je dan juist ook alles op je ipod kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Pretorian_ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:00:
En als je gewoon op synchroniseren klikt? Of ben je dan juist ook alles op je ipod kwijt?
Ja dat had ik geprobeerd, maar dan gebeurd er niks, dus blijkbaar kan je niet terugsync'en :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-04 10:54
Sander1991 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:32:
Is er een manier om de muziek die op de iPod Touch staat, te kopiëren naar je harde schijf, of in iedergeval te veranderen/album illustraties op te halen?

Ik heb niks meer in mijn iTunes bibliotheek staan, en ik zou het fijn vinden als de muziek die op de iPod staat, albumillustraties krijgt.

Ik heb al geprobeerd via iTunes alles te selecteren in mijn iPod en dan via Geavanceerd --> Albumillustraties te doen, maar dat doet het niet.
Liedjes van je ipod naar je pc zetten kan helaas niet via itunes (behalve als je liedjes via je ipod touch hebt aangeschaft in de itunes store). Er is een programmaatje genaamd ipod2pc dat precies doet wat jij wil, enig nadeel is dat je ervoor moet betalen. Maar na een beetje googlen weet ik zeker dat er een gratis variant moet zijn te vinden ;)

Google bijvoorbeeld op "song from ipod to pc", de eerste hit legt je uit hoe je het gratis moet doen, had je makkelijk zelf kunnen vinden volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door tumke op 23-03-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

xtremekiller schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:53:
[...]

Liedjes van je ipod naar je pc zetten kan helaas niet via itunes (behalve als je liedjes via je ipod touch hebt aangeschaft in de itunes store). Er is een programmaatje genaamd ipod2pc dat precies doet wat jij wil, enig nadeel is dat je ervoor moet betalen. Maar na een beetje googlen weet ik zeker dat er een gratis variant moet zijn te vinden ;)

Google bijvoorbeeld op "song from ipod to pc", de eerste hit legt je uit hoe je het gratis moet doen, had je makkelijk zelf kunnen vinden volgens mij.
Dankje, ik zal dat eens uitproberen. Ja ik had het misschien wel op die manier zelf kunnen vinden maar ik dacht dat het misschien een optie was in itunes die ik over het hoofd gezien had, bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:48
Pretorian_ schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:37:
ik geloof dat het hier nog niet gepost is: http://www.videohamster.com/iphone/
erg gaaf, want je kunt allerlei video portals (en de normale youtube!) gewoon bekijken op je touch of iphone. Er wordt al gewerkt aan ondersteuning voor dumpert.nl bijvoorbeeld. Het is een beetje omslachtig maar het werkt goed!
Heel erg tof! Na hoe lang had jij de registration e-mail, en waar moet je inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dat hoeft niet. Ik heb niets geregistreerd. Het kan overigens wel, maar dat weet ik verder niet.
Bezoek gewoon de link en volg de how to op je ipod touch of iphone. Als dat klaar is: Wat je dan moet doen is als je een pagina bezoekt van een video (bijv. http://www.metacafe.com/watch/1177011/stupid_goal_keeperzz/) dan wacht je tot die geladen is en je gaat naar je bookmarks en selecteert de gemaakte bookmark. Daarna gaat het vanzelf.

Ik denk dat je in mijn post leest dat je ineens alles kunt bekijken? dat is niet zo. Het is een "work around"

[ Voor 12% gewijzigd door Pretorian_ op 23-03-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236261

Weet iemand hoe duur een Touch 8 GB kost bij MediaMartkt Amsterdam?

Ik wil een Touch kopen, maar volgens mij was de DigitalStreet Touch zonder januari update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Pretorian_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:50:
dat hoeft niet. Ik heb niets geregistreerd. Het kan overigens wel, maar dat weet ik verder niet.
Bezoek gewoon de link en volg de how to op je ipod touch of iphone. Als dat klaar is: Wat je dan moet doen is als je een pagina bezoekt van een video (bijv. http://www.metacafe.com/watch/1177011/stupid_goal_keeperzz/) dan wacht je tot die geladen is en je gaat naar je bookmarks en selecteert de gemaakte bookmark. Daarna gaat het vanzelf.

Ik denk dat je in mijn post leest dat je ineens alles kunt bekijken? dat is niet zo. Het is een "work around"
Op die site staat dat je je moet registreren om meer dan 20 seconden te kunnen kijken. Dat heb ik dus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Laatst online: 26-02 19:52
Een vraag mbt tot het importeren vanuit china van een Ipod Touch. Mijn pa gaat naar china in april en vroeg of ie nog iets mee moest nemen, nou was ik al een tijdje aan het kijken naar een Ipod Touch en wilde dus vragen, indien het substantieel goedkoper is (weet iemand dat? heb nog niet gezocht), of ie die wilt meenemen (16 gb is wel genoeg). Maar mijn vraag is hoe zit het dan met garantie? Kan je aanspraak maken op de wereldwijde garantie van Apple? Hoe zit het met taalverschillen? Is dit op engels in te stellen? Zijn er aansluitingen anders? Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@christiaan. Ik weet het niet, maar die 20 sec klopt niet. Heb al een aantal filmpjes bekeken van een paar minuten....dus dat is volgens mij een feature die niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Pretorian_ schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:15:
@christiaan. Ik weet het niet, maar die 20 sec klopt niet. Heb al een aantal filmpjes bekeken van een paar minuten....dus dat is volgens mij een feature die niet werkt.
Ik krijg maar 22 seconden of zo van een filmpje, jij doet het ook gewoon via de bookmark en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
leeke1984 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:33:
Een vraag mbt tot het importeren vanuit china van een Ipod Touch. Mijn pa gaat naar china in april en vroeg of ie nog iets mee moest nemen, nou was ik al een tijdje aan het kijken naar een Ipod Touch en wilde dus vragen, indien het substantieel goedkoper is (weet iemand dat? heb nog niet gezocht), of ie die wilt meenemen (16 gb is wel genoeg). Maar mijn vraag is hoe zit het dan met garantie? Kan je aanspraak maken op de wereldwijde garantie van Apple? Hoe zit het met taalverschillen? Is dit op engels in te stellen? Zijn er aansluitingen anders? Iemand die mij kan helpen?
Ik zit met hetzelfde en laat mijn vader komend weekend een iPod Touch 16 GB uit de VS meenemen. Hoe het prijsverschil in China is weet ik niet maar met de VS scheelt het bijna 100 euro.

Voor mijn antwoorde op je vragen wil ik je er even op wijzen dat dit opgaat voor de VS, en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of China hier als een van de weinige landen wellicht van afwijkt. Ik vermoed van niet, maar het zou zomaar eens kunnen. Wat betreft garantie zou je namelijk geen problemen moeten hebben. Je Apple garantie is wereldwijd dekkend, enige verschil is dat je geen dealer in Nederland hebt waarbij je terecht kunt om er aanspraak op te maken (moet dus direct naar fabrikant). Op elke iPod Touch zitten maar liefst 17 talen dus ook Nederlands (of Engels als je dat liever hebt). De aansluitingen zijn hetzelfde met de universele pin-connector. Je kunt een bestaande iPod-datakabel en/of USB lichtnetadapter dus gewoon blijven gebruiken!

[ Voor 4% gewijzigd door jelle. op 24-03-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

--Christiaan-- schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:23:
[...]

Ik krijg maar 22 seconden of zo van een filmpje, jij doet het ook gewoon via de bookmark en zo?
ok...nou wellicht heb ik mazzel gehad...Nu werkt het blijkbaar wel. Dat zal wel registreren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Laatst online: 26-02 19:52
Ik heb ondertussen gevonden dat de prijs in Hong Kong 286 euro is voor de 16 gb versie. Scheelt dus ook ongeveer 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 09:52
Zijn er hier mensen die docks voor hun ipod touch hebben?

Icbm met de bijgeleverde dock adapter past hij zeker vrijwel overal in?
Welk merk, en misschien fototje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
vergeet de 2 % inklaring en 19% tax over de totale kosten (verzending en aankoop) niet.

ze zijn weer streng bij tnt/douane deze periode.

[ Voor 23% gewijzigd door musiqman op 24-03-2008 19:27 ]

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
musiqman schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:25:
vergeet de 2 % inklaring en 19% tax over de totale kosten (verzending en aankoop) niet.

ze zijn weer streng bij tnt/douane deze periode.
Uh beide gevallen gaan over "meenemen" uit het buitenland. Bedoel je met streng dat ze veel controleren bij "nothing to declare" of uitsluitend bij pakketpost? Amerikaanse vluchten worden zelden gecontroleerd toch :?

Het is trouwens 3.5% invoerrechten. Maar ook in dat geval zou je met de dollar goedkoper uit zijn (zonder verzendkosten dan)... €60 aan invoer+BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194290

Hmm.
Nog steeds helemaal tevreden met m'n iPod Touch 32GB.
Al vind ik wel dat de foto's (van m'n canon eos 400d) die je erop zet er belabberd uitzien (je kan de pixels tellen af en toe) :'(
Ook de albumart die ik via de iTunes Store heb toegevoegd, albumart van 600x600 px, vind ik er niet optimaal uitzien.

(worden ze verkleind voordat ze op de Touch geplaatst worden ofzo?)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 194290 op 24-03-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Anoniem: 194290 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:56:
(worden ze verkleind voordat ze op de Touch geplaatst worden ofzo?)
Yep. Op zich wel wat voor te zeggen natuurlijk, je hebt niks aan 1600x1200 foto's op zo'n scherm toch? :) Misschien dat de compressie wat minder/beter had gekunt tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
jelle. schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:57:
[...]

Uh beide gevallen gaan over "meenemen" uit het buitenland. Bedoel je met streng dat ze veel controleren bij "nothing to declare" of uitsluitend bij pakketpost? Amerikaanse vluchten worden zelden gecontroleerd toch :?

Het is trouwens 3.5% invoerrechten. Maar ook in dat geval zou je met de dollar goedkoper uit zijn (zonder verzendkosten dan)... 60 aan invoer+BTW.
nee dan zal het weinig kans op controle zijn (denk vluchten naar de us wel trouwens)

Maar bedenk wel dat invoer rechten over het totale bedrag (dus verzending en bedrag) berekend worden, mocht je het wel verzenden.

ik ging in op:
de prijs in Hong Kong 286 euro
en dan word t een dure grap.
vandaar ;)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Hoe zit het met lyrics op de itouch?? ik heb een niet gejailbreakte 8gb itouch nu (heb weer unjailbreaked) maar ik wil graag lyrics, je kunt ze toevoegen met itunes, maar op de oude ipods kon je door op de middelste knop te drukken ze naar voren halen.. hoe zit dit met de itouch? ik las dat het alleen kon met de januarie upgrade. dan kon het wel, kan iemand mij uitleggen hoe? (als het werkt kan ik hem wel weer jailbreaken voor de upgrade)

Dat andere programmatje die ze van internet haalde vind ik maar erritant, omdat het niet gebeurd als je gewoon op de normale manier muziek luistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Als je de januari-upgrade hebt, dan kun je de lyrics zien door op de album-art te tappen. De lyrics komen dan in het midden in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
^en als ik jailbreak en dan die januarii upgrade installeer?? kan ik ze dan ook gewoon zien? bedankt alvast in iedergeval :) misschien toch maar aanschaffen

edit: ik heb me ipod in januarie gekocht geloof ik maar ik heb hem in iedergeval niet :(

[ Voor 22% gewijzigd door LeVortex op 27-03-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Dat kan, er zijn in januari ook nog iPods verkocht die de upgrade niet hadden. Als de januari-upgrade verder hetzelfde is na de jailbreak dan kun je lyrics wel bekijken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
^gisteravond gejailbreaked, het werkt idd :) geweldig, alleen is me ipod nu steeds in 2 tellen leeg lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Hoe kan ik zien (zonder de verpakking te openen) welke versie ik hier heb liggen?
SN 1B803AU514N
Part No MA623ZD/B

Is dit met de extra software?

Sorry, ff zoeken in vorig deel gaf dit antwoord:
B= Nieuw, met applicaties
A= Oud, zonder applicaties
Dus met applicaties lijkt me dan.

[ Voor 32% gewijzigd door vectrex op 28-03-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

je kunt m toch ook aan doen? zie je het ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Pretorian_ schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:05:
je kunt m toch ook aan doen? zie je het ook ;-)
Dat gaat niet als je dat wil weten zonder de verpakking open te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257345

Zonet heb ik mijn touch 8GB gejailbraiked dmv ZiPhone 3.0. De installer app. behoort pre-installed te zijn. Deze onbreekt echter. Mis ik iets of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:29
Ik had hetzelfde. Na het jailbreaken met "ZiPhone best for ipod 8G" kreeg ik de installer gelukkig weer in het scherm. Probleem is dat ik niet meer weet waar ik 'm vandaan heb. Misschien dat iemand anders het weet. Zoniet, dan moet je je DM maar aanzetten..

[ Voor 5% gewijzigd door emiel74 op 31-03-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ben vanaf vandaag ook trotse eigenaar van een iPod Touch 16 GB :)

Voor andere mensen die hem ook uit Amerika willen halen: houd er rekening mee dat er nog 8.375% tax boven op de retailprijs komt. In mijn geval ($399) pakte dat uit in $33.42 aan tax, dus nog steeds zo'n honderd euro goedkoper dan hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205665

Tjo Jelle,

Bedankt voor die info over de tax. Ik wist dat deze er nog bovenop kwam, maar niet hoeveel. Altijd handig daar ik ook de 16gb variant over 2 weekjes ga halen in NY :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

is dat het tarief als je hem netjes aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
Dit topic gaat over ervaringen met de iPod touch, als je het wilt hebben over het importeren van een iPod touch open dan een nieuw topic. Overigens denk ik dat je het antwoord van je vraag ook kunt vinden in de topicstart: [iPhone] Importeren deel 2. Je moet sowieso 19% BTW betalen als je hem aangeeft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 13-01 16:01
Hoe zit het nou met de prijsverlaging van de Touch?

Of was dat een flauwe 1 april grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Anoniem: 205665 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:21:
Tjo Jelle,

Bedankt voor die info over de tax. Ik wist dat deze er nog bovenop kwam, maar niet hoeveel. Altijd handig daar ik ook de 16gb variant over 2 weekjes ga halen in NY :D
De belasting is in elke staan verschillend in de VS.. dus het hoeft niet overal 8% te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Dat was een foutje in de Nederlandse iTunes store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247343

Ik heb een probleem.

Gister 10.5.2 geïnstalleerd (kom van 10.4). Maar nu wil mijn touch niet meer synchroniseren. Hij verschijnt niet op de computer, ze zien elkaar niet, maar hij start wel met het laden van de accu.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, of beter nog --> een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Laguna

Connaisseur

Sinds vandaag ook de gelukkige eigenaar van de iPod Touch 16gb €299 bij de Mediamarkt (wel het model zonder de software-upgrade van januari).

Ziet er allemaal erg mooi uit, maar heb toch even wat vragen waar ik het antwoord niet op kon vinden:

1. Klopt het dat de Accelerometer niet werkt zodra je de iPod horizontaal houdt?
2. Zit er stereo geluid bij het afspelen van YouTube filmpjes op de iPod, want bij het afspelen van Virtual Barber hoor ik links en rechts gewoon hetzelfde geluid?

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 02-04-2008 15:38 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 13-01 16:01
Laguna schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:23:
Sinds vandaag ook de gelukkige eigenaar van de iPod Touch 16gb €299 bij de Mediamarkt (wel het model zonder de software-upgrade van januari).
Kan je hem dan niet upgraden via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 20:36

RnB

1. Klopt het dat de Accelerometer niet werkt zodra je de iPod horizontaal houdt?
2. Zit er stereo geluid bij het afspelen van YouTube filmpjes op de iPod, want bij het afspelen van Virtual Barber hoor ik links en rechts gewoon hetzelfde geluid?
1. Wat bedoel je daar precies mee? Want de Accelerometer werkt voortdurend, kijk maar bij je muziek, als je m horizontaal houdt en daarna weer horizontaal zal je zien dat ie gewoon werkt.
2. Verrek, nu je het zegt, ik hoor ook geen verschil in rechts en links bij dat filmpje op mijn Touch, maar wel op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt. Bedenk zelf maar eens: als jij plat ligt voel jij niet of je naar het noorden/zuiden/oosten/westen wijst, dat kan zo'n sensor ook niet meten.
Djerique schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:55:
[...]
Kan je hem dan niet upgraden via internet?
Kost 18,- euro.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 02-04-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Laguna

Connaisseur

@Djerique
Dat is mogelijk en heb ik intussen ook gedaan, was alleen ter informatie.

@Reef_91
Ok ligt het dus niet aan mij, maw YouTube filmpjes worden in mono op de Touch afgespeeld.

@Minnema
Als ik sta voel ik ook niet in welke richting ik wijs, maar dat terzijde ;) Maar bedankt voor de bevestiging.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik leg het misschien een beetje verkeerd uit, maar het heeft te maken met de invloed van de zwaartekracht, als je de sensor/ipod plat houdt tijdens het draaien verandert daar namelijk niks aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 02-04-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Pretorian_ schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:37:
is dat het tarief als je hem netjes aangeeft?
.... ik heb het toch over dollars. Nee dat is de tax boven op de retailprijs in de VS. Geef je 'm in Nederland aan dan komt er nog 19% BTW + 3.5% invoerrechten bij (en een boete als je gepakt wordt bij "niet aangeven").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik heb mijn Videohamster linkje gehad, maar als ik daarop klik activeert hij maar krijg ik nog steeds maar 20 seconden als ik mijn linkje gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257295

"Ik heb hem ook" voegt niets toe, zet er dan meteen wat ervaringen bij :)

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 03-04-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132718

Even een vraagje tussendoor, ik heb een tijdje terug toen de software update gekocht. Alleen nu wil ik graag weten hoe het precies werkt als ik mijn computer opnieuw installeer zijn die programma's aan me Itunes account gekoppeld en zijn ze gewoon weer beschikbaar als ik alles weer geinstalleerd heb en mijn ipod weer synchroniseer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
Ik ben ze net kwijtgeraakt met het installeren van de 1.2 firmware (toen die misging), en m'n computer kreeg ze niet gerestored toen ik weer terug kwam bij 1.1.4, dus volgens mij staat er niks op de computer opgeslagen. Heb ze nu wel weer terug met een goed geinstalleerde 1.2 trouwens, dus voor mij maakt het nu niks uit, misschien wel in juni als 1.2 geen beta meer is. Maar dat zien we dan wel weer.

[edit]
Ik bedenk net dat ik de applicaties heb geactiveerd op m'n windows laptop terwijl ik de firmware terug heb gezet op m'n mac. Heb hem daar trouwens nog wel op ingeplugged en toen wilde hij ook niet upgraden.

[ Voor 21% gewijzigd door Jeroen Sack op 03-04-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
sackie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:53:
Ik ben ze net kwijtgeraakt met het installeren van de 1.2 firmware (toen die misging), en m'n computer kreeg ze niet gerestored toen ik weer terug kwam bij 1.1.4, dus volgens mij staat er niks op de computer opgeslagen. Heb ze nu wel weer terug met een goed geinstalleerde 1.2 trouwens, dus voor mij maakt het nu niks uit, misschien wel in juni als 1.2 geen beta meer is. Maar dat zien we dan wel weer.

[edit]
Ik bedenk net dat ik de applicaties heb geactiveerd op m'n windows laptop terwijl ik de firmware terug heb gezet op m'n mac. Heb hem daar trouwens nog wel op ingeplugged en toen wilde hij ook niet upgraden.
Heb je hem gepwnd? Apple trackt toch de 1.2 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
--Christiaan-- schreef op donderdag 03 april 2008 @ 21:25:
[...]

Heb je hem gepwnd? Apple trackt toch de 1.2 dacht ik?
idd gepwnd, had alleen de originele firmware erin geladen, die scheen je dus eerst even te moeten modificeren zodat hij niet geactiveerd hoeft te worden.

Maar werkt wel perfect, ik druk in xcode op start en het start allemaal automatisch op en applicaties blijven daarna ook gewoon staan zodat je ze onderweg ook nog kan gebruiken. Hij is alleen nog wat instabiel, maar dat komt met de final release wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen Sack op 04-04-2008 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 09-08-2024
Laguna schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:02:

@Minnema
Als ik sta voel ik ook niet in welke richting ik wijs, maar dat terzijde ;) Maar bedankt voor de bevestiging.
Vergelijk het maar met een iPod die gevuld is met water. :+ Als je die op een tafel legt en hem vervolgens 90 graden draait blijft het waterniveau even hoog. Hou je de iPod verticaal en draai je hem dan 90 graden, dan treedt er dus een verandering op die geregistreerd wordt.

Hoop dat het zo een beetje duidelijker is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een ipod met aanraakding, alleen wat is iTunes langzaam zeg met vista 64bit........ en de ml_ipod zou wel moeten werken met de Touch/iPhone maar die krijg ik nog niet werkend...

maar verder echt een prachtding

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuentes
  • Laatst online: 17-04 20:23
Even een kort vraagje, ik heb een iPod touch 8GB (B-versie incl applicaties). Ben toch van plan om nu te gaan jailbreaken, maar als er iets misgaat, heb ik dan nog wel mijn applicaties als ik de restore/dfu doe?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.