Wanneer heb je hem besteld?jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:04:
Mijn XPS 9560 wordt vandaag bezorgd volgens de UPS Tracking Information
Mijn order staat nog steeds op "Agent afhalen".. Had gehoopt dat ik de laptop dit weekend had, maar goed.
Ik denk dat het begin volgende week komt
. Zeer benieuwd naar de performance van deze machine en hoe het er uit ziet in person.
Ik denk dat het begin volgende week komt
[ Voor 21% gewijzigd door Kiragi op 27-01-2017 19:35 ]
Dit staat bij mijne ook, wat was jouw oorspronkelijke leveringsdatum? Bij mij was dit 10 februari, dus kan helaas nog wel even duren..Kiragi schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:57:
Mijn order staat nog steeds op "Agent afhalen".. Had gehoopt dat ik de laptop dit weekend had, maar goed.
Ik denk dat het begin volgende week komt. Zeer benieuwd naar de performance van deze machine en hoe het er uit ziet in person.
Edit: Het wachten duurt wel lang ..
Edit: Shit, zie nu dat het chinees nieuwjaar is van 26-01 tot 31-01... Volgens mij ligt gedurende die tijd alles plat daar. Vandaar de leverdatum in februari, gok ik.
[ Voor 17% gewijzigd door larsbeumer.apd op 27-01-2017 20:42 ]
Heb je hem binnen?jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:04:
Mijn XPS 9560 wordt vandaag bezorgd volgens de UPS Tracking Information
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Mijn originele leverdatum was 8 februari, maar het werd mij al snel duidelijk de leverdatum waarschijnlijk eerder dan dit zou zijn. Wachten tot de betaling akkoord was duurde het langste (iDeal..), maar na dit was de laptop binnen 4 dagen verzonden.larsbeumer.apd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:05:
[...]
Dit staat bij mijne ook, wat was jouw oorspronkelijke leveringsdatum? Bij mij was dit 10 februari, dus kan helaas nog wel even duren..
Edit: Het wachten duurt wel lang ..
Edit: Shit, zie nu dat het chinees nieuwjaar is van 26-01 tot 31-01... Volgens mij ligt gedurende die tijd alles plat daar. Vandaar de leverdatum in februari, gok ik.
Ik denk dat de laptops op zich wel uit China zijn nu, en dat ze nu ergens in een verwerkingshal staan in de EU (waarschijnlijk in Cologne, waar UPS een massa-sorteercentrum heeft.) Bovendien denk ik dat de fabrieken wel gesloten zijn tijdens oud en nieuw, maar ik kan me niet voorstellen dat cargovluchten niet gewoon door gaan tijdens oud-en-nieuw zolang Dell de units maar op pallets heeft staan..)
Maar goed, even afwachten dus.
(PS: Aan de mods: Ik weet dat dit een comment grotendeels betreffende de levertijd is, en dat dit dus in het levertijden topic thuis hoort. Maar is het misschien een idee om de komende week een uitzonderingsregel toe te passen tot de eerste mensen de 9560 hebben en dus ook goed discussiemateriaal kunnen leveren?
Zo niet, dan weet ik voldoende en zet ik mijn comments daar wel in
De eerste unboxing/review van de 9560 is trouwens binnen, aanschouw: YouTube: 2017 DELL XPS 15 9560 (KABY LAKE) UNBOXING & OVERVIEW
Mijn XPS15 9650 op woensdag besteld en staat momenteel nog steeds op "Bestelling wordt verwerkt".
Lijkt er toch op dat ze ergens vakantie aan het vieren zijn ;-)
Toch vreemd, aangezien ik mijne ook woensdag heb besteld en mijne ondertussen al verzonden is. (Het is trouwens niet de bedoeling om je jaloers te maken)Luapper schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:04:
Mijn XPS15 9650 op woensdag besteld en staat momenteel nog steeds op "Bestelling wordt verwerkt".
Beste mensen, ik had mijn XPS 15 18 januari besteld en ik kreeg vandaag een mail binnen dat deze maandag afgeleverd wordt. De indicatie tijdens de bestelling was 9 februari. De laptop werd vorig weekend (22 januari) al 'verstuurd' vanuit China en de status heeft de hele week, tot gisteren, gestaan op 'Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.'
Wilde dit even aangeven aangezien ik meerdere mensen had gezien die twijfelde over de verzendstatus. De status wordt dus pas vernieuwd wanneer de laptop in NL aankomt, maar is vrijwel zeker wel onderweg
(Mijn XPS 15 was overigens een 4K, i7, 16GB, 512GB SSD model)
Wilde dit even aangeven aangezien ik meerdere mensen had gezien die twijfelde over de verzendstatus. De status wordt dus pas vernieuwd wanneer de laptop in NL aankomt, maar is vrijwel zeker wel onderweg
Jseris meldde echter dat hij hem al binnen zou krijgen (eergisteren/gisteren) dus blijkbaar gaan de verzendingen sneller dan verwacht. Alhoewel Jseris niks meer heeft laten weten.meirnoordermeer schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:50:
Beste mensen, ik had mijn XPS 15 18 januari besteld en ik kreeg vandaag een mail binnen dat deze maandag afgeleverd wordt. De indicatie tijdens de bestelling was 9 februari. De laptop werd vorig weekend (22 januari) al 'verstuurd' vanuit China en de status heeft de hele week, tot gisteren, gestaan op 'Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.'
Wilde dit even aangeven aangezien ik meerdere mensen had gezien die twijfelde over de verzendstatus. De status wordt dus pas vernieuwd wanneer de laptop in NL aankomt, maar is vrijwel zeker wel onderweg(Mijn XPS 15 was overigens een 4K, i7, 16GB, 512GB SSD model)
Ik denk dat je betaling nog niet verwerkt is; toevallig met ideal of overschrijving betaald? Duurde bij mij 4 dagen tot mijn ideal betaling was verwerkt en dat de laptop in productie ging.Luapper schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:04:
(Mislukt!)larsbeumer.apd schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:32:
[...]
Toch vreemd, aangezien ik mijne ook woensdag heb besteld en mijne ondertussen al verzonden is. (Het is trouwens niet de bedoeling om je jaloers te maken)
Hoe laat? Ik pas 's avonds geloof ik.
Misschien hebben ze na een bepaalde tijd alles nog afgehandeld en daarna lekker vakantie gaan vieren.
Ik was inderdaad ook benieuwd naar zijn bevindingen, maar er verder niks meer over gelezen. Verzendingen gaan inderdaad snel, mijn XPS zal dus ongeveer 10 dagen eerder binnenkomen dan geplandPerfektOne schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:53:
[...]
Jseris meldde echter dat hij hem al binnen zou krijgen (eergisteren/gisteren) dus blijkbaar gaan de verzendingen sneller dan verwacht. Alhoewel Jseris niks meer heeft laten weten.
Hier nog steeds twijfels ;-). Laptop is volgens Dell maandag verzonden. UPS geeft nog steeds aan dat het trackingnummer onbekend is. Hopelijk volgende week meer nieuwsmeirnoordermeer schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:50:
Wilde dit even aangeven aangezien ik meerdere mensen had gezien die twijfelde over de verzendstatus. De status wordt dus pas vernieuwd wanneer de laptop in NL aankomt, maar is vrijwel zeker wel onderweg(Mijn XPS 15 was overigens een 4K, i7,
Hetzelfde hiero. Had gehoopt dat hij vandaag zou verspringen maar dat lijkt er niet opJay-v schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 20:42:
[...]
Hier nog steeds twijfels ;-). Laptop is volgens Dell maandag verzonden. UPS geeft nog steeds aan dat het trackingnummer onbekend is. Hopelijk volgende week meer nieuws.
Welke config heb je trouwens als ik vragen mag? Ik heb namelijk het idee dat config's met een 4K scherm eerder verzonden worden dan de FHD modellen

FHD 1799,- model inderdaadKiragi schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 21:27:
[...]
Hetzelfde hiero. Had gehoopt dat hij vandaag zou verspringen maar dat lijkt er niet op![]()
Welke config heb je trouwens als ik vragen mag? Ik heb namelijk het idee dat config's met een 4K scherm eerder verzonden worden dan de FHD modellen
Hier het 4k model op 19 januari besteld... ook nog onderweg naar UPS; dus weet niet of de theorie blijft staan 😉
Ik heb de mijne direct op de 17e besteld. En op reddit zag ik wat verhalen van mensen die hun laptop al hadden, en dat waren (misschien bij toeval) allemaal 4K modellen op uitzondering van een. Vandaar mijn theorieEricDH schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:18:
Hier het 4k model op 19 januari besteld... ook nog onderweg naar UPS; dus weet niet of de theorie blijft staan 😉
Maar goed, opzich maakt het niet uit. Het was mooi geweest dat ik de laptop dit weekend had gehad, zodat ik een fresh-install kon doen en al mijn programma's kon installeren.
Fresh-install is nergens voor nodig ;-). Geen bloatware.
Afgelopen donderdag avond de Inspiron 15 Gaming besteld met het volgende:
Intel Core i7 7700HQ Kaby Lake
16GB Ram
256GB SSD + 1TB HDD
Nvidia Geforce GTX1050 4GB
1920x1080 scherm
Heeft iemand hem al en kan dan zeggen hoelang het ongeveer duurde voordat je hem had ?
Mijn Inspiron 5720 17R was er binnen een week ( 7 dagen om precies te zijn ).
Al is die nu ook niet meer zoals die de fabriek uit kwam
, SSD + hdd, ram en WIFI upgrade.
Geschatte levertijd staat op 16-2 namelijk, maar mijn ervaring is dat dit niet klopt.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7567-laptop
Intel Core i7 7700HQ Kaby Lake
16GB Ram
256GB SSD + 1TB HDD
Nvidia Geforce GTX1050 4GB
1920x1080 scherm
Heeft iemand hem al en kan dan zeggen hoelang het ongeveer duurde voordat je hem had ?
Mijn Inspiron 5720 17R was er binnen een week ( 7 dagen om precies te zijn ).
Al is die nu ook niet meer zoals die de fabriek uit kwam
Geschatte levertijd staat op 16-2 namelijk, maar mijn ervaring is dat dit niet klopt.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7567-laptop
Hij is vrijdag bezorgdPerfektOne schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:53:
[...]
Jseris meldde echter dat hij hem al binnen zou krijgen (eergisteren/gisteren) dus blijkbaar gaan de verzendingen sneller dan verwacht. Alhoewel Jseris niks meer heeft laten weten.
Bewijs: http://imgur.com/a/D29iG
Helaas moet ik nu weer de deur uit.... ik hoop er vanavond en anders morgen weer verder mee aan de slag te gaan.
Haha nice! Ben benieuwd naar je bevindingenjseris schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:41:
[...]
Hij is vrijdag bezorgdWegens omstandigheden heb ik 'm vanmiddag pas uit de doos kunnen halen en uitgeprobeerd.
Bewijs: http://imgur.com/a/D29iG![]()
Helaas moet ik nu weer de deur uit.... ik hoop er vanavond en anders morgen weer verder mee aan de slag te gaan.
Nee, gewoon via de NLse site. Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik weer Windows draai, maar ik heb met alle OS'es altijd de gewoonte om de boel op Engels te zettenPerfektOne schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:12:
[...]
Haha nice! Ben benieuwd naar je bevindingenheb je de laptop op de Engelse site besteld of heb je Windows altijd op Engels staan?
Ik heb hier trouwens een lijstje met m'n eerste bevindingen gepost: jseris in "Dell XPS 13 (2-in1) / 15 (Kaby Lake): Ervaringen & discussie"
Mijn XPS15 (2017, 1799 model) 24-01 besteld. Vandaag (30-01) kreeg ik een UPS-code, en staat erbij dat hij in China zit. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat hij hier is!
Verwijderd
Besteld: 24-1
Betaald: 24-1 (via I-deal; begrijp dat dit voor vertraging zorgt, helaas...)
Status op verzonden: sinds zaterdag 28-1
Ik probeer de UPS code al sinds zaterdag, maar die wordt nog niet herkend. Ik heb een Alienware Aurora besteld.
Ik hoop dat ondanks alles hij snel geleverd kan worden.
Ik probeer de UPS code al sinds zaterdag, maar die wordt nog niet herkend. Ik heb een Alienware Aurora besteld.

Mijn UPS code werkt nog steeds niet. Mijn notebook is 23-01 al verzonden. Vind het erg vreemd en lang durenMr_0izO schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:45:
Mijn XPS15 (2017, 1799 model) 24-01 besteld. Vandaag (30-01) kreeg ik een UPS-code, en staat erbij dat hij in China zit. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat hij hier is!
Ach, hier ook. UPS code doet het wel, verzonden op de 22ste, maar staat nog steeds stil. Had inmiddels wel verwacht dat er meer beweging in zou zitten. Afwachten maar denk ik dan.Jay-v schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:26:
[...]
Mijn UPS code werkt nog steeds niet. Mijn notebook is 23-01 al verzonden. Vind het erg vreemd en lang duren
Ik denk dat UPS/Dell met opzet geen specifieke leverstatus laat zien. De exacte route en de landen waar hij door de douane heen moet is meestal wel terug te vinden op de Amerikaanse site van UPS. Denk dat de levering een dezer dagen deze week opeens vooruitspringt naar 'Ontvangen bij UPS KÖLN of UPS TILBURG.
Dit ben ik ondertussen wel gewend bij Dell. Dit is nu mijn derde XPS15, en bij de vorige keren ging het ook zo met bestellen (heb zelfs bij de 2de dik een maand moeten wachten).Jay-v schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:26:
[...]
Mijn UPS code werkt nog steeds niet. Mijn notebook is 23-01 al verzonden. Vind het erg vreemd en lang duren
Ook op de 23e besteld, nog steeds geen voortgang. Volgens een Dell agent is er een goede kans dat er vertraging is ontstaan door het Chinese nieuwjaar en daardoor bestaat de kans dat het alsnog eind deze week geleverd word. Duimen maar..
[ Voor 3% gewijzigd door Kiragi op 30-01-2017 20:34 . Reden: Typo's ]
En inmiddels is er beweging bij UPS. Wordt morgen afgeleverd volgens hun ;-)
Ik heb hier helaas nog niks gehoord. Hoe kreeg je de status update van je zending? Via de UPS site? En op hoe laat staat de timestamp?
UPS MyChoice account en de UPS app. Officieel is er nog geen nieuwe status wijziging, maar sinds vanavond is de verzender aangepast naar 'Dell Syncreon Decoupled Dom' en verschijnt de zending met afleverdatum morgen. Zal in de loop van de nacht wel een status update krijgen verder.RSFury schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:30:
Ik heb hier helaas nog niks gehoord. Hoe kreeg je de status update van je zending? Via de UPS site? En op hoe laat staat de timestamp?
Wanneer heb je 'm besteld?Backspace-NL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:21:
En inmiddels is er beweging bij UPS. Wordt morgen afgeleverd volgens hun ;-)
Edit: Ik zie in de app alleen staan FROM: TILBURG, NL . Zou dit ook inhouden dat het pakketje reeds in NL is?
[ Voor 20% gewijzigd door larsbeumer.apd op 30-01-2017 23:25 ]
Yess morgen komt ie dan eindelijk!
17-01 besteld.
De UPS order word pas geüpdate als het in Nederland is. Duurde bij mij vanaf 22-01 tot vandaag.
Te lang als je mij vraagt haha
17-01 besteld.
De UPS order word pas geüpdate als het in Nederland is. Duurde bij mij vanaf 22-01 tot vandaag.
Te lang als je mij vraagt haha
Bij mij stond er eerst alleen Tilburg, NL en dat werd afgelopen avond Dell Syncreon. Inmiddels nog wat updates er bij. Pakket was rond 14:34 in NL gescanned en zojuist Tilburg verlaten.larsbeumer.apd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:09:
[...]
Wanneer heb je 'm besteld?
Edit: Ik zie in de app alleen staan FROM: TILBURG, NL . Zou dit ook inhouden dat het pakketje reeds in NL is?
Ook hier een ups update. 18de besteld. 23ste verzonden. Vandaag (32ste) wordt hij geleverd
Aah, dan zal ik nog even geduldig moeten wachtenBackspace-NL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 01:02:
[...]
Bij mij stond er eerst alleen Tilburg, NL en dat werd afgelopen avond Dell Syncreon. Inmiddels nog wat updates er bij. Pakket was rond 14:34 in NL gescanned en zojuist Tilburg verlaten.
Zojuist bezorgd! Besteld 18-01, verzonden 23-01.
Unboxing video/fotoshoot en benchmarks pleaseJay-v schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:04:
Zojuist bezorgd! Besteld 18-01, verzonden 23-01.
Helaas. Ik zit op kantoor. Heb er enkel even een verse Win10-Enterpris install op gedaan. Vanavond even Overwatch proberen...PerfektOne schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:38:
[...]
Unboxing video/fotoshoot en benchmarks please
Damn, had er aangedacht even een unboxing video te maken, maar te laat..
Moet wel meteen zeggen (sorry voor deze tekst), maar komend van een MacBook, vind ik de bouwkwaliteit super, alleen het geluid en de ghosting in het scherm (4k) valt mij vies tegen.. Het lukt windows niet eens om de 'loading dots' te spinnen zonder dat het 1 grote circel lijkt...
Voor de rest super!
Moet wel meteen zeggen (sorry voor deze tekst), maar komend van een MacBook, vind ik de bouwkwaliteit super, alleen het geluid en de ghosting in het scherm (4k) valt mij vies tegen.. Het lukt windows niet eens om de 'loading dots' te spinnen zonder dat het 1 grote circel lijkt...
[ Voor 15% gewijzigd door DutchKevv op 31-01-2017 13:54 ]
Verwijderd
De UPS code doet het nu wel, morgen (1 februari) "voor het einde van de dag" wordt het bezorgd. Is dat 23:59 uur of 17:59 uur?Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:04:
Besteld: 24-1
Jaloers op jullie! Die van mij staat sinds donderdag op iets in de trant van wachten op ups facility China.
Het betreft de nieuwe Xps 15 besteld op 23-1
Het betreft de nieuwe Xps 15 besteld op 23-1
[ Voor 18% gewijzigd door Nielster op 31-01-2017 17:03 ]
Hè? De 28e verzonden en morgen al in huis? Mijne de 27e verzonden en nog steeds in transit to ups..Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:56:
[...]
De UPS code doet het nu wel, morgen (1 februari) "voor het einde van de dag" wordt het bezorgd. Is dat 23:59 uur of 17:59 uur?
Hij heeft een Alienware Aurora besteld, misschien heeft dat er iets mee te maken?larsbeumer.apd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:26:
[...]
Hè? De 28e verzonden en morgen al in huis? Mijne de 27e verzonden en nog steeds in transit to ups..
Zou kunnen, al lijkt het me weinig uitmaken hoelang een pallet dozen erover doet, los van wat er in die dozen zit. Ik hoop hem deze week nog te ontvangen..PerfektOne schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:42:
[...]
Hij heeft een Alienware Aurora besteld, misschien heeft dat er iets mee te maken?
Heb jij hem al binnen?
Ik heb 2x een XPS15 besteld.
23-01 besteld
27-01 verzonden
01-02 (vandaag) wordt het als het goed is geleverd door UPS.
Ben benieuwd
Enkel irritant dat je niet weet hoelaat de koerier komt. Tussen 09:00 en 17:00, daar heb je dus niets aan..
23-01 besteld
27-01 verzonden
01-02 (vandaag) wordt het als het goed is geleverd door UPS.
Ben benieuwd
Enkel irritant dat je niet weet hoelaat de koerier komt. Tussen 09:00 en 17:00, daar heb je dus niets aan..
[ Voor 27% gewijzigd door Step-han op 01-02-2017 08:46 ]
Krijg net een email dat hij vandaag afgeleverd wordt! Kon het eerst niet geloven haha. Helaas kan ik er niet voor thuis blijven omdat ik gisteren oom ben geworden😀. Achja, en jij?larsbeumer.apd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:15:
[...]
Zou kunnen, al lijkt het me weinig uitmaken hoelang een pallet dozen erover doet, los van wat er in die dozen zit. Ik hoop hem deze week nog te ontvangen..
Heb jij hem al binnen?
De mijne ook 
Besteld: 24-01-2017
Verzonden: 26-01-2017
Geleverd 01-02-2017
Besteld: 24-01-2017
Verzonden: 26-01-2017
Geleverd 01-02-2017
Gefeliciteerd! Goed nieuws! Die van mij wordt ook vandaag bezorgd. Al met al valt het me dan nog mee, binnen een week geleverd.. Alleen die spanning is gewoon vervelendPerfektOne schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:52:
[...]
Krijg net een email dat hij vandaag afgeleverd wordt! Kon het eerst niet geloven haha. Helaas kan ik er niet voor thuis blijven omdat ik gisteren oom ben geworden😀. Achja, en jij?
Het blijft spannend tot de laptop aangaatlarsbeumer.apd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:05:
[...]
Gefeliciteerd! Goed nieuws! Die van mij wordt ook vandaag bezorgd. Al met al valt het me dan nog mee, binnen een week geleverd.. Alleen die spanning is gewoon vervelend
Yes, mijn XPS 15 is ook binnen :-) 17-1 besteld 26-1 verstuurd... en vandaag bezorgd. Planning was oorspronkelijk 10-2.
Ik heb hem zojuist opgehaald. Had nog 3 minuten de tijd voordat de winkel dicht ging. Ben hem nu volledig aan het controleren.PerfektOne schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:10:
[...]
Het blijft spannend tot de laptop aangaaten dankjewel. Best snel gegaan gezien de verwachtingen toch? +1 voor Dell!
Edit: ik heb 1 dode pixel gevonden midden in het scherm. Probeer nu een AIDA 64 test. Iemand anders nog tips?
[ Voor 12% gewijzigd door PerfektOne op 01-02-2017 19:52 ]
Inmiddels is de status van de Inspiron 15 Gaming op Pre-Productie sinds gisteren ( na contact met Dell ), dus ben benieuwd of die morgen ook echt op Productie over gaat. Vindt het langzaam gaan, in vergelijking met 4 jaar geleden.
Geef ze nog tot Maandag de tijd, anders wordt er weer contact opgenomen met Dell.
Update: inmiddels is de laptop zojuist in productie gegaan.
Geef ze nog tot Maandag de tijd, anders wordt er weer contact opgenomen met Dell.
Update: inmiddels is de laptop zojuist in productie gegaan.
[ Voor 24% gewijzigd door daan_deurloo op 02-02-2017 10:04 ]
Ik heb op 31-1-2017 de Dell XPS 15/i7/512GB/FHD besteld met Ideal, kreeg op 2-2-2017 mijn order bevestiging.
Momenteel pre-productie!
Verwachtte levering: 20-2-2017 helaas
Momenteel pre-productie!
Verwachtte levering: 20-2-2017 helaas
[ Voor 13% gewijzigd door kevintjeb op 02-02-2017 19:44 ]
Dell XPS 15 i7/16GB/512GB/FHD
Besteld: 23-1
Order verwerkt: 27-1
Verzonden: 30-1
Levering: 3-2
Best redelijk, eerste indicatie was een week later. Wel vervelend dat ze om 6 uur 's ochtends pas een mail sturen dat ze vandaag leveren 'voor het einde van de dag'. Hopelijk is er iemand thuis ...
Besteld: 23-1
Order verwerkt: 27-1
Verzonden: 30-1
Best redelijk, eerste indicatie was een week later. Wel vervelend dat ze om 6 uur 's ochtends pas een mail sturen dat ze vandaag leveren 'voor het einde van de dag'. Hopelijk is er iemand thuis ...
Dell XPS 15 i7/16GB/512GB/4K
Besteld 1-2 via Ideal nog geen betaal bevestiging gehad, ben benieuwd hoe snel hij hier is voorlopige leverdatum staat op 20-2, ik hoop gezien de levertijden hier een klein weekje eerder
Besteld 1-2 via Ideal nog geen betaal bevestiging gehad, ben benieuwd hoe snel hij hier is voorlopige leverdatum staat op 20-2, ik hoop gezien de levertijden hier een klein weekje eerder
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
Zojuist is mijn laptop in productie gegaan na 1 halve dag de status pre-productie te hebben
Heb m'n Xps15 ook nu!
Besteld: 25-1
Verzonden: 31-1
Besteld: 25-1
Verzonden: 31-1
Inspiron 13"
Besteld: vr. 20-01
Orderbevestiging: wo. 25-01
Verzonden: do. 26-01
Inmiddels nog steeds op 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'
Besteld: vr. 20-01
Orderbevestiging: wo. 25-01
Verzonden: do. 26-01
Inmiddels nog steeds op 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'
En hij is geleverd!Mr_0izO schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:45:
Ik zie net dat mijn laptop de status verzonden heeft gekregen! Ik had ook de dell premier sleeve gekocht en heb dus 2 tracking codes ontvangen.
Ze werken echter beide nog niet.
Het verloop tot nu toe :
31-1 besteld
2-2 Orderbevestiging
2-2 pre-productie
3-2 in productie
4-2 verzonden
Nu maar hopen dat het vliegtuig geen 16 dagen nodig heeft zoals dell in de mail aangaf!
Ze werken echter beide nog niet.
Het verloop tot nu toe :
31-1 besteld
2-2 Orderbevestiging
2-2 pre-productie
3-2 in productie
4-2 verzonden
Nu maar hopen dat het vliegtuig geen 16 dagen nodig heeft zoals dell in de mail aangaf!
XPS 15
Besteld 25-01
verzonden 2-02
Staat momenteel nog steeds op "Agent afhalen, onderweg naar UPS facility" Blijkbaar ligt hij nog steeds in China. Gek want iemand anders hierboven die hem de 25e besteld had heeft hem al binnen.
Besteld 25-01
verzonden 2-02
Staat momenteel nog steeds op "Agent afhalen, onderweg naar UPS facility" Blijkbaar ligt hij nog steeds in China. Gek want iemand anders hierboven die hem de 25e besteld had heeft hem al binnen.
25 jan besteld
30 jan bevestigd
1 feb verzonden
vooralsnog in china, geschatte leverdatum was 10 feb, met een beetje geluk zal het iets eerder zijn.
Het gaat om de XPS 13 dus direct door de productie gevlogen.
30 jan bevestigd
1 feb verzonden
vooralsnog in china, geschatte leverdatum was 10 feb, met een beetje geluk zal het iets eerder zijn.
Sinds zaterdag heeft hij status pre-productie.
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
Waarschijnlijk zit hij in een vliegtuig of is hij in ieder geval onderweg. De UPS status wordt volgensmij pas geüpdatet op het moment dat deze in Nederland gescanned wordt. Dit was ook zo bij mijn xps 13, 2 jaar geledenLuapper schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:35:
XPS 15
Besteld 25-01
verzonden 2-02
Staat momenteel nog steeds op "Agent afhalen, onderweg naar UPS facility" Blijkbaar ligt hij nog steeds in China.
En het f5'n had effect! UPS geeft aan dat de laptop sinds 5:54 in Tilburg is
. Nu hopen dat hij vandaag of morgen geleverd wordt!
EDIT : Levering staat op vandaag!
[ Voor 12% gewijzigd door kevintjeb op 07-02-2017 09:39 ]
Netjes,kevintjeb schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 07:40:
En het f5'n had effect! UPS geeft aan dat de laptop sinds 5:54 in Tilburg is. Nu hopen dat hij vandaag of morgen geleverd wordt!
Ik heb 1 dag later besteld, en staat nog steeds in pre productie
Mijn XPS 15 Is binnen! 
31-1-2017 besteld
2-02-2017 orderbevestiging
3-02-2017 pre-productie & productie
4-02-2017 verzonden
7-02-2017 geleverd
31-1-2017 besteld
4-02-2017 verzonden
7-02-2017 geleverd
[ Voor 71% gewijzigd door kevintjeb op 07-02-2017 13:31 ]
Verwijderd
Zo niet eerlijk haha, zit hier elke dag te kijken hoe het met jou bestelling gaat. Ook ik heb de xps 15 op 31-1 met ideal besteld. Ik kreeg de orderbevestiging 3-02. Pre-production was 4-02. Sinds gisteren 6-02 staat die op productie. Volgens mij heb je net de mazzel dat je hem een uurtje eerder hebt besteld. Maar, heel veel plezier ermee! Hoop dat die van mij vandaag verzonden zal worden zodat ik hem vrijdag ongeveer binnen krijgkevintjeb schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:30:
Mijn XPS 15 Is binnen!
31-1-2017 besteld
4-02-2017 verzonden
7-02-2017 geleverd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2017 13:43 ]
Aii, je had dan net niet het geluk dat ik had. Waarschijnlijk hadden ze weekend op het moment dat jouw laptop in de pre-productie ging. Je laptop zal deze week wel verzonden worden gok ik!Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Zo niet eerlijk haha, zit hier elke dag te kijken hoe het met jou bestelling gaat. Ook ik heb de xps 15 op 31-1 met ideal besteld. Ik kreeg de orderbevestiging 3-02. Pre-production was 4-02. Sinds gisteren 6-02 staat die op productie. Volgens mij heb je net de mazzel dat je hem een uurtje eerder hebt besteld. Maar, heel veel plezier ermee! Hoop dat die van mij vandaag verzonden zal worden zodat ik hem vrijdag ongeveer binnen krijg
Is die van jou al verzonden? Mijne staat al sinds zaterdag in Pre productieVerwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Zo niet eerlijk haha, zit hier elke dag te kijken hoe het met jou bestelling gaat. Ook ik heb de xps 15 op 31-1 met ideal besteld. Ik kreeg de orderbevestiging 3-02. Pre-production was 4-02. Sinds gisteren 6-02 staat die op productie. Volgens mij heb je net de mazzel dat je hem een uurtje eerder hebt besteld. Maar, heel veel plezier ermee! Hoop dat die van mij vandaag verzonden zal worden zodat ik hem vrijdag ongeveer binnen krijg

Verwijderd
Nee, staat nog steeds op productie. Gaat nu wel lang durenJP_S schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:18:
[...]
Is die van jou al verzonden? Mijne staat al sinds zaterdag in Pre productie
Gisteren de levering gemist, vriendin was net boodschappen doen. Vandaag zelf een vrije dag genomen, omdat hij niet achtergelaten mocht worden bij een UPS service point, vanwege de handtekening bij bezorgen. Nu zonder resultaat al de hele dag thuis zittenRubenjanno schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:58:
25 jan besteld
30 jan bevestigd
1 feb verzonden

edit: om 18:49 is de beste bezorger nog langsgekomen
[ Voor 3% gewijzigd door Newuser030 op 08-02-2017 19:49 ]
XPS 15 / 16gb / uhd / 512gb ssd.
3-2 besteld.
Maar ik weet nog niks, is zakelijk besteld.
3-2 besteld.
Mijn order hangt nu ook al bijna een week op preproductie, kennelijk is het erg druk op het moment!kr4t0s schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:36:
XPS 15 / 16gb / uhd / 512gb ssd.
3-2 besteld.
Verwijderd
Die van mij is net eindelijk van productie naar verzonden gesprongen, dus hoop dat die van jou ook ieder moment geupdate zal wordenJP_S schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Mijn order hangt nu ook al bijna een week op preproductie, kennelijk is het erg druk op het moment!
Hij is vandaag naar productie versprongen, eindelijk weer wat voortgang in het proces, nu maar hopen dat de productie snel verloopt, hoop m eigenlijk voor volgende week zaterdag in huis te hebben
Hmm, de status van mijn bestelling: is vorige week woensdag (8/02) verzonden.
Maar de tracking werkt nog steeds niet. De status staat sinds 8/02 op: Agent pickup - In transit to UPS.
Volgens mij heeft UPS de bestelling opgehaald met paard & kar ...
Ziet iemand hetzelfde?
Maar de tracking werkt nog steeds niet. De status staat sinds 8/02 op: Agent pickup - In transit to UPS.
Ziet iemand hetzelfde?
Bij mij staat hij sinds afgelopen zaterdag op die status, hoop hem eigenlijk deze week nog binnen te krijgen maar dit belooft niet veel goeds.
Die van mij is ook sinds zondag op Agent Pick-up. Kijkend naar de historische reacties, denk ik dat de status straks in een keer naar "koerier onderweg" veranderd en dat de levering direct dezelfde dag plaats vindt.dadog schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:14:
Hmm, de status van mijn bestelling is vorige week woensdag (8/02) verzonden.
Ziet iemand hetzelfde?
Verwijderd
Alienware 17 R4
Besteld 07.02.2017
Bevestigd op 09.02.2017 met verwachte leverdatum 27.02.2017 (of eerder)
10.02.2017 Preproductie
12.02.2017 Productie.
Net weer eens gekeken naar de orderstatus en zie het heugelijke nieuws:
14.02.2017 Verstuurd (onderweg naar UPS Center in China)
Ben benieuwd of ik de laptop al voor het weekend krijg...
En och, als ie volgende week geleverd wordt, dan is dat ook geen ramp hoor....
Besteld 07.02.2017
10.02.2017 Preproductie
12.02.2017 Productie.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 16:04 ]
Verwijderd
Vanochtend berichtje gekregen dat mijn laptop vandaag zou worden bezorgd.
Ik krijg een halfuur geleden van UPS het volgende bericht:
"Het straatnummer is fout. De aflevering kan vertraging oplopen. Wij proberen het adres bij te werken."
Als ik vervolgens ga naar de tracking pagina zie ik alleen de stad staan en verder geen adres, contact opgenomen met Dell, die vroegen om meer informatie en vervolgens krijg ik niks meer te horen.
Vandaag dus voor niks thuis gebleven en het is nog maar de vraag of en wanneer ik de laptop dan binnen ga krijgen...
Edit: Reactie van Dell, volgens hun klopt het adres gewoon. Waarom klopt het volgens UPS dan niet?
Ik krijg een halfuur geleden van UPS het volgende bericht:
"Het straatnummer is fout. De aflevering kan vertraging oplopen. Wij proberen het adres bij te werken."
Als ik vervolgens ga naar de tracking pagina zie ik alleen de stad staan en verder geen adres, contact opgenomen met Dell, die vroegen om meer informatie en vervolgens krijg ik niks meer te horen.
Vandaag dus voor niks thuis gebleven en het is nog maar de vraag of en wanneer ik de laptop dan binnen ga krijgen...
Edit: Reactie van Dell, volgens hun klopt het adres gewoon. Waarom klopt het volgens UPS dan niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 17:06 ]
Same here, ook sinds zondag op agent pick-up. Hopelijk nog steeds vrijdag, zou inderdaad goed kunnen dat de tracking een beetje achter loopt en vrijdag ineens staat dat de koerier onderweg is.Gediminas schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:35:
[...]
Die van mij is ook sinds zondag op Agent Pick-up. Kijkend naar de historische reacties, denk ik dat de status straks in een keer naar "koerier onderweg" veranderd en dat de levering direct dezelfde dag plaats vindt.
Edit:
Geplande aflevering:
Woensdag, 15/02/2017, Voor het einde van de dag
Vestiging | Datum | Lokale Tijd | Activiteit |
China | 12/02/2017 | 8:09 | Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit. |
Netherlands | 14/02/2017 | 15:34 | Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS |
Tijd 15:34 maar dat staat er pas sinds een paar uur. Er zit dus weinig tracking tussen China en hier, maar het komt allemaal goed (zelfs twee dagen eerder dan gedacht).
[ Voor 37% gewijzigd door Chimera op 15-02-2017 00:51 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
XPS 15:
besteld 3-2
ontvangen 14-2
upgrade 16gb > 32gb besteld 15-2
besteld 3-2
ontvangen 14-2
upgrade 16gb > 32gb besteld 15-2
Geplande levering vandaag, vannacht is de status bijgewerkt
Ok, de XPS15 is onderweg en wordt vandaag geleverd:dadog schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:14:
Hmm, de status van mijn bestelling: is vorige week woensdag (8/02) verzonden.
Ziet iemand hetzelfde?
3-2 Besteld
3-2 Bevestiging
5-2 preproductie
7-2 productie
8-2 verzonden met tracking info
15-2 Geleverd (sinds gisterenavond werkt de tracking)
Ik krijg vandaag ook mijn replacement. Binnen een week geregeld, hopelijk zonder defects!
Hier ook zojuist een update gekregen. Levering vindt morgen plaats.Chimera schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:26:
[...]
Same here, ook sinds zondag op agent pick-up. Hopelijk nog steeds vrijdag, zou inderdaad goed kunnen dat de tracking een beetje achter loopt en vrijdag ineens staat dat de koerier onderweg is.
Best wel snel geregeld wat mij betreft.
Hier is ie vandaag geleverd. Had hem vrijdag pas verwacht, zou vandaag even een sleeve en andere wifi-kaart bestellen (vanwege betere Linux-ondersteuning) dus dat moet ik nog eventjes doen.Gediminas schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:36:
[...]
Hier ook zojuist een update gekregen. Levering vindt morgen plaats.
Best wel snel geregeld wat mij betreft.
Heb de PC nog niet heel lang aan gehad, maar bouwkwaliteit van dit exemplaar is perfect. Alles sluit mooi aan, paneel zit recht in de behuizing, nog geen gekke pixels gezien. Vingerafdrukscanner werkt perfect onder Windows (net zo snel als m'n HTC 10), maar daar moet ik vanwege Linux waarschijnlijk afscheid van nemen (hopelijk komen er snel drivers).
Kortom, top apparaat!
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Zie dat veel mensen de xps 15 bestellen momenteel. Ik zit zelf ook na te denken over een upgrade van mijn inspiron 15z. Zijn er nog mensen die wachten tot ze de VIP code opgestuurd krijgen of is dat programma helemaal over? Meen dat er altijd wel veel te halen was..
Edit: mailtje gestuurd naar dell, ben benieuwd! Nu ook een 100 euro extra korting op xps modellen mochten er nog mensen zijn die twijfelen!
Edit: mailtje gestuurd naar dell, ben benieuwd! Nu ook een 100 euro extra korting op xps modellen mochten er nog mensen zijn die twijfelen!
[ Voor 21% gewijzigd door Ambianz op 16-02-2017 12:44 ]
Verwijderd
Het wordt maandag 20.02.2017.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:10:
Alienware 17 R4
Besteld 07.02.2017
10.02.2017 Preproductie
12.02.2017 Productie.
Nog steeds netjes.
Status is net veranderd en ze geven nu aan dat de laptop nu in Waalwijk is.
Mijne is net besteld, verwachtte leverdatum: 10-03. Hopelijk is het sneller
Cies custodiet ipsos custodes
Verwijderd
M'n Alienware is binnen.
Nog niet uitgepakt. Gaat zometeen gebeuren. Ik hoef me de komende dagen niet te vervelen denk ik zo....
@ Eury, ga er maar vanuit dat je m ongeveer een week eerder binnen hebt.
@ Eury, ga er maar vanuit dat je m ongeveer een week eerder binnen hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2017 18:52 ]
Heb mijn XPS 15, 4k, 32Gb, 1Tb SSD, Sleeve + Dell Dock op 20-2 besteld..
Staat nu sinds 26-2 op verzonden.. Verwachte datum vanuit Dell is 3-3
De enige wijziging die ik heb is Windows Pro ipv Home..
Ben erg benieuwd of dat gaat lukken, maar hoop wel op eerder...
Staat nu sinds 26-2 op verzonden.. Verwachte datum vanuit Dell is 3-3
De enige wijziging die ik heb is Windows Pro ipv Home..
Ben erg benieuwd of dat gaat lukken, maar hoop wel op eerder...
[ Voor 14% gewijzigd door mhensen op 27-02-2017 21:07 ]
Mijn XPS 15 is besteld op vrijdag 17-2, stond sinds woensdag 22-2 op productie en sinds gisteren op verzonden, bij UPS staat hij sinds 27-2 op "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"
verwachte leverdatum was 7 maart.
verwachte leverdatum was 7 maart.
Volgens mij ging mijne ook op de 22 in productie..?!?! bleef 2 dagen in pre-production staan.. was al bang dat er iets niet op voorraad zou zijn..
1 dag verschil in de verzenddatum maar wel 4 dagen later in de verwachte aflevering. Ok zit een weekend tussen, maar dan verwacht ik wel 6 maart ..
Ik hoop dan toch echt dat mijn op 3-3 blijft staan en niet over het weekend heen gaat.. Eerlijk toegevend, nu ik weet dat hij verzonden is wil ik hem hebben ook :-)
1 dag verschil in de verzenddatum maar wel 4 dagen later in de verwachte aflevering. Ok zit een weekend tussen, maar dan verwacht ik wel 6 maart ..
Ik hoop dan toch echt dat mijn op 3-3 blijft staan en niet over het weekend heen gaat.. Eerlijk toegevend, nu ik weet dat hij verzonden is wil ik hem hebben ook :-)
[ Voor 19% gewijzigd door mhensen op 28-02-2017 18:30 ]