Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 61 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:05:
[...]
Ahaa, vandaar. Snapte er al niks van waarom die via China naar Duitsland en dan weer naar China ging.
Ja bij mij ook idd.
Hij is nu in Kazachstan, bij jou? Ik denk dat wij namelijk in één batch zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 16:14
Dat lijkt er wel op idd. Nu ècht in Keulen. :)
Koeln, Germany 26/07/2011 10:16 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Almaty, Kazakhstan 26/07/2011 14:01 Aankomstscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:00:
Dat lijkt er wel op idd. Nu ècht in Keulen. :)

[...]
Same for me!
Hopelijk morgen dan binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 20 juli 2011 een inspiron 15, mini en switch deksel bestelt. Gisteren 25 juli 2011 geleverd. De inspiron en mini zijn via china naar dubai gegaan van dubai naar keulen waar ze ingeklaard werden. Zondag avond in keulen, maandag morgen om 10.30 geleverd via UPS.
De deksel is van waalwijk naar brussel gegaan en daar vandaan naar amsterdam.
Dus super snelle levering.

PS Bestelling met Creditcard

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
JPtjee007 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:21:
[...]

Same for me!
Hopelijk morgen dan binnen!
En hier ook. Zelfde vlucht voor onze XPS'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
DJTimo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:35:
[...]
Updatemailtje ontvangen met verwachte leverdatum op 27 juli. Status is ook aangepast in 'verzonden'. :)
Hophop!
Afgeleverd op:
Woensdag, 27/07/2011 op 9:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
En jij woont in welke plaats/provincie?! :D
Misschien komt die van mij zo meteen dan.
Er staat wel: In transit, dus hij is wel onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:34
kellhus schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:00:
[...]

En hier ook. Zelfde vlucht voor onze XPS'en ;)
Die van mij zal er ook bij zitten, maar heb een ander leveradres
dus ik weet nog niet meteen waneer hij binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 11:51
Datum bestelling: 22 juli 2011
Datum orderbevestiging: 26 juli
De verwachte leverdatum: op of voor 8 augustus

XPS 17, betaalt via iDeal, huidige status 'in productie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
JPtjee007 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:48:
[...]

En jij woont in welke plaats/provincie?! :D
Misschien komt die van mij zo meteen dan.
Er staat wel: In transit, dus hij is wel onderweg.
Amsterdam centrum, redelijk dicht bij schiphol dus. :P
Die van jou zal vandaag ook wel komen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
DJTimo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:00:
[...]
Amsterdam centrum, redelijk dicht bij schiphol dus. :P
Die van jou zal vandaag ook wel komen hoor ;)
Oké, ik omgeving Heemstede, dus denk dat die van mij pas rond een uur of 1 komt.
Staat ook voor het einde v/d dag bij, maar dat zal bij iedereen staan denk ik?

[ Voor 11% gewijzigd door JPtjeeNL op 27-07-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 19:45
Ik heb afgelopen vrijdag ochtend (22-07-2011) een Dell XPS 17 besteld. ik heb hierbij gekozen om via financiering (dus gespreid) te betalen. kan iemand mij vertellen hoe lang dit duurt? ik heb al door dit topic gesearched maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden. misschien dat jullie mij hier een antwoord op kunnen geven?

alvast bedankt!

PS. ik heb de klantenservice van dell al gebeld die zeiden dat ze aan het wachten waren op goedkeuring van de "leasemaatschappij" en dat ze verder geen indicatie van een mogelijke levertijd konden geven.

PS 2. vinden jullie het ook uitermate storend dat je zelfs de naam, adres en telefoon nummer van je werkgever op moet geven? ik vind dit eerlijk gezegd niet zo fijn i.v.m privacy etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Mijn XPS 17 is zojuist afgeleverd (19-07 bestelling geplaatst)

Mon dieu, wat een scherm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
jessy100 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:50:
Ik heb afgelopen vrijdag ochtend (22-07-2011) een Dell XPS 17 besteld. ik heb hierbij gekozen om via financiering (dus gespreid) te betalen. kan iemand mij vertellen hoe lang dit duurt? ik heb al door dit topic gesearched maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden. misschien dat jullie mij hier een antwoord op kunnen geven?

alvast bedankt!

PS. ik heb de klantenservice van dell al gebeld die zeiden dat ze aan het wachten waren op goedkeuring van de "leasemaatschappij" en dat ze verder geen indicatie van een mogelijke levertijd konden geven.

PS 2. vinden jullie het ook uitermate storend dat je zelfs de naam, adres en telefoon nummer van je werkgever op moet geven? ik vind dit eerlijk gezegd niet zo fijn i.v.m privacy etc.
Niet om de mooraalridder uit te willen hangen, maar van dit soort financieringen krijg ik altijd jeuk. Je bent doorgaans vele procenten duurder uit onder de streep. Gewoon langer doorsparen en in een keer betalen. Heb ik nu eenmaal van huis uit meegekregen. :)

Lijkt me overigens dat de leasemaatschappij aan de hand van een schatting op (vast) inkomen zal bepalen of je kredietwaardig bent. Als je geen werkgever kunt overleggen krijg je wellicht geen financieringsplan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
XPS 15
26-07-2011: Bestelling geplaatst, betaling gedaan
27-07-2011: Betaling aangekomen (heb gisteravond besteld), bezig met verwerking van betaling

Geschatte leverdatum: 16-08-2011 :X

Configuratie:
- i7-2720QM
- 4GB RAM
- Backlit US/International QWERTY keyboard
- GT540M 2GB
- 500GB 7200rpm HDD
- 8x DVD-RW
- Intel Centrino Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth combo card)
- 3 jaar Next Day Hardware Support
- 9-cel lithium ion hoofdbatterij (90Wh)
- FHD B+RGLED TL (1920x1080) met 2MP camera

[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 27-07-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Don't worry, mijn XPS 17 heb ik 19-07 besteld, waarna ik een geschatte leverdatum van 2-8 doorkreeg. Hij is echter zojuist afgeleverd. Dell zit altijd wat aan de ruime kant (waar niets mee is, under promise & over deliver enzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Top, bedankt voor de geruststelling. :) Moet eerlijk toegeven dat ik continue op F9 zit te rammen om te kijken of ze een bevestiging hebben gestuurd van de betaling.. :+

[ Voor 62% gewijzigd door S_Chief op 27-07-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 13:14
Waarschijnlijk heb je 'm volgende week wel binnen (als de iDeal problemen inmiddels opgelost zijn?). Ik heb 'm ook gisteravond besteld en verwacht hem in ieder geval eind volgende week.

De vorige keer ook een XPS 15 besteld (teruggestuurd) en die was na het verwerken van de betaling binnen een aantal dagen binnen:
Huidige status: Teruggezonden :+
Besteld op: 28-06
Betaald op: 28-06
Betaling bevestigd op: 07-07
Verzonden op: 09-07
Ontvangen op: 11-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb handmatig overgeschreven, geen iDeal. :) Betaling hebben ze dus zeker weten al binnen. Waarom teruggestuurd als ik vragen mag?

[ Voor 49% gewijzigd door S_Chief op 27-07-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Ah kijk, zat zelf ook nog te twijfelen wat ik zou doen, maar heb toch voor iDeal gekozen. En de betaling was al verwerkt bij jou? Of is de status nog "Verwerking van bestelling"?

Ik wist niet dat bluetooth apart geconfigureerd moest worden, had verwacht dat het gewoon ingebouwd zat in de XPS 15 en de achtergrondverlichting van het toetsenbord ben ik vergeten te selecteren. Dus nadat ik daar achterkwam is die weer retour gegaan (koop op afstand).

[ Voor 43% gewijzigd door Creadion op 27-07-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
"Verwerken van bestelling", maar via mijn eigen bank kan ik inzien dat het bedrag al op hun rekening staat.

Balen van je BT en backlit keyboard, kan begrijpen dat je em daarvoor terug hebt gestuurd.

[ Voor 30% gewijzigd door S_Chief op 27-07-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Oké, volgens mij kan ik dat niet inzien bij Rabobank.
Wel bij Global Collect

Bij mij IN PROCESS

[ Voor 10% gewijzigd door Creadion op 27-07-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Ik had op 24/07/2011 besteld en betaald met iDeal.
Op 26/07/2011 verwerkt door Global Collect.
Krijg net 27/07/2011 een mail van Dell met de orderbevestiging.

2 weken geleden nog een vostro 3750 besteld en deze had dezelfde doorlooptijd.

Dus gemiddeld 3x24 uur voordat je orderbevestiging.

En nu maar wachten. Planning staat voor 9/8/2011 voor de Vostro 3750 I5.

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 27-07-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 19:45
DJTimo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:26:
[...]
Niet om de mooraalridder uit te willen hangen, maar van dit soort financieringen krijg ik altijd jeuk. Je bent doorgaans vele procenten duurder uit onder de streep. Gewoon langer doorsparen en in een keer betalen. Heb ik nu eenmaal van huis uit meegekregen. :)

Lijkt me overigens dat de leasemaatschappij aan de hand van een schatting op (vast) inkomen zal bepalen of je kredietwaardig bent. Als je geen werkgever kunt overleggen krijg je wellicht geen financieringsplan ofzo.
Klopt. ik ook. ik heb dit, ook al ben ik zelf 18, met mijn ouders overlegt. het gaat nl. op hun naam & inkomen. dat weggelaten ik kan niet ff 1500 neergooien op tafel. en ik heb deze laptop over 1 maand nodig voor school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
OMG wtf....
UPS doet nu ook aan bezorgingen per teleporter!

donderdag mn xps15 besteld
maandag bevestigd
woensdag verzonden en nu dit:

http://img16.imageshack.u...4caf77cc9b414984fd941.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
rvdm88 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:18:
OMG wtf....
UPS doet nu ook aan bezorgingen per teleporter!

donderdag mn xps15 besteld
maandag bevestigd
woensdag verzonden en nu dit:

http://img16.imageshack.u...4caf77cc9b414984fd941.png
Nee, hij bevindt zich nu nog in China, had ik ook een paar dagen geleden.
Dan gaat hij langs Kazachstan, vervolgens langs Warschau (Polen), Keulen (Duitsland) en tot slot naar Amsterdam. Dit gebeurd allemaal vrij snel moet ik zeggen. Ik gok op overmorgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Vannacht is mijn laptop van 'in productie' overgegaan in verzonden...
nog geen status bij UPS... ben benieuwd wanneer ie arriveert.. :)

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn laptop 11 dagen en er zit een paarse vlek in mijn linkerbovenhoek van mijn scherm. Wat moet ik doen? moet ik bellen ofzo? krijg ik een nieuwe of moet ik de reparatie zelf betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:01:
Ik heb mijn laptop 11 dagen en er zit een paarse vlek in mijn linkerbovenhoek van mijn scherm. Wat moet ik doen? moet ik bellen ofzo? krijg ik een nieuwe of moet ik de reparatie zelf betalen?
lijkt me wel handig....
en wat er dan verder gebeurd zullen ze je wel vertellen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus gebeld, ik moest een foto er van maken en het opsturen naar hun e-mail. Ze zouden me terug bellen maar dat hebben ze nog niet gedaan. Weet iemand mijn rechten? ik heb me laptop nog geen twee weken en hij is al kapot...

Ik ben dus bang dat ik genaaid ga worden omdat ik al zo veel slechte reacties heb gehoord over de garantie van dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Creadion schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:45:
Oké, volgens mij kan ik dat niet inzien bij Rabobank.
Wel bij Global Collect

Bij mij IN PROCESS
Wat zou je dan in moeten vullen bij reference number? Het NLxxxx-xxxx-xxxxx nummer past er niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:45

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:39:
Ik heb dus gebeld, ik moest een foto er van maken en het opsturen naar hun e-mail. Ze zouden me terug bellen maar dat hebben ze nog niet gedaan. Weet iemand mijn rechten? ik heb me laptop nog geen twee weken en hij is al kapot...

Ik ben dus bang dat ik genaaid ga worden omdat ik al zo veel slechte reacties heb gehoord over de garantie van dell.
Zonder Dell te willen verdedigen, wees ook op de hoogte van het feit dat er ook veel tevreden klanten zijn, die juist ook de service roemen. 'Probleem' bij tevreden klanten is dat je deze minder snel zult horen.

Wanneer heb je de foto gemaakt en doorgestuurd naar Dell? Mijn advies zou zijn om eerst af te wachten wat Dell er aan gaat doen om dit probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat daarnet gedaan zo'n uur geleden. Ik moest een foto van de vlek in mijn scherm opsturen en ze zouden me terug bellen en dat is nogsteeds niet gebeurd. Ik ben zo bang dat ik gewoon word gedumpt met een kapotte laptop. lekker zge koop je een laptop van 600 euro zit je er na een week KAPOT mee opgescheept voor jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:03:
Ik heb dat daarnet gedaan zo'n uur geleden. Ik moest een foto van de vlek in mijn scherm opsturen en ze zouden me terug bellen en dat is nogsteeds niet gebeurd. Ik ben zo bang dat ik gewoon word gedumpt met een kapotte laptop. lekker zge koop je een laptop van 600 euro zit je er na een week KAPOT mee opgescheept voor jaren.
response snelheid van Dell (iig via mail) is niet heel hoog.
rustig afwachten waar ze mee komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik heb ze daarvoor aan de lijn gehad want ik heb ze eerst gebeld. Daarom vind ik het zo raar dat het zo lang duurt. Maarja ik wacht af als je over een uur nog niet gebeld hebben bel ik hun maar weer terug. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
SChief schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:52:
[...]

Wat zou je dan in moeten vullen bij reference number? Het NLxxxx-xxxx-xxxxx nummer past er niet in..
Staat bij mij bij de betaling op internetbankieren, maar misschien gaat het met bankoverschrijving wel direct naar Dell, en niet via GlobalCollect. Durf ik zo niet te zeggen.

Geen reference nummer gekregen die je bij je omschrijving in moets vullen behalve het NL-xxx nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:03:
Ik zou me niet te druk maken.. Dell reageert misschien wat traag, maar ze komen vast wel met een goede oplossing. ;)

Succes er in ieder geval mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Creadion schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:26:
[...]

Staat bij mij bij de betaling op internetbankieren, maar misschien gaat het met bankoverschrijving wel direct naar Dell, en niet via GlobalCollect. Durf ik zo niet te zeggen.

Geen reference nummer gekregen die je bij je omschrijving in moets vullen behalve het NL-xxx nummer?
Het NL-xxx nummer was het nummer wat ik in moest vullen bij omschrijving, heb niets anders gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:14:
Ja maar ik heb ze daarvoor aan de lijn gehad want ik heb ze eerst gebeld. Daarom vind ik het zo raar dat het zo lang duurt. Maarja ik wacht af als je over een uur nog niet gebeld hebben bel ik hun maar weer terug. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie.
Wat voor jou misschien lang duurt is voor Dell snel. Dergelijke problemen met computers worden doorgaans met een dag of twee behandeld (of sneller natuurlijk) en dan wordt er aangegeven welke oplossing Dell voor ogen heeft. Dell heeft een enorm klantenbestand. Ik kan me jouw frustratie goed begrijpen, maar biedt wel de ruimte om een dergelijk probleem op een goede manier te laten oplossen door Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
SChief schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:52:
[...]

Ik was ook een tijdje aan het zoeken wat je moest invullen.

Vul het bedrag in met in punt tussen de centen ipv een komma anders werkt het ook niet.
Bij mij iDeal betaling stond een nummer vermeld en voor het nummer stond KN.

Het NL nummer werkte weer niet bij mij.

Met deze gegevens kon ik de betaling zien.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeOO op 28-07-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat KN gebeuren heb je volgens mij niet als je een directe overboeking doet, dus dan houdt het op. :P

Dit is wel humor:
Vermeld uitsluitend het genoemde referentienummer in de omschrijving en betaal het gehele bedrag in één keer om een automatische en snelle verwerking van uw betaling te garanderen. (Uw bestelling wordt pas vrijgegeven nadat het te betalen bedrag door Dell is ontvangen).
Snelle verwerking, laat me niet lachen. :')

Ze blijven overigens mailen met de melding dat zij iets voor mij hebben opgeslagen, maar mijn account is leeg. :+

[ Voor 74% gewijzigd door S_Chief op 28-07-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEALdvd
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 04:50
Hallo allemaal,

Dinsdagavond (26/7) rond 23:00 uur een desktop besteld (XPS 8300), direct betaald met iDEAL.
Bij globalcollect staat er nog dat het 'IN PROCESS' is van woensdag (27/7)

Als ik bij bestelstatus kijk (dell), dan zie ik 'leeg' scherm met:
Meer informatie over de geschatte leverdatum
Items per pagina:2
Totaal aantal items: 2
Export
Items per pagina:2
Volgens mij zou je de status ook moeten zien via dat scherm, terwijl ik het doe via export (in excel).
Dan zie ik dat 'Verwerking van bestelling' er staat. Dus doen sommige browsers het niet goed (zoals Chrome)?

Maar ik ben benieuwd hoe het gaat, orderbevestiging wel binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt morgen een monteur langs voor het vervangen van mijn scherm. Ik val nog net op het randje volgens hun onder het collect en return ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
SEALdvd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:54:
Hallo allemaal,

Dinsdagavond (26/7) rond 23:00 uur een desktop besteld (XPS 8300), direct betaald met iDEAL.

[...]
Volgens mij zou je de status ook moeten zien via dat scherm, terwijl ik het doe via export (in excel).
Dan zie ik dat 'Verwerking van bestelling' er staat. Dus doen sommige browsers het niet goed (zoals Chrome)?

Dat uitschuifding ff veranderen naar 6 maanden, dan zie je em wel. Had ik ook last van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:00:
Er komt morgen een monteur langs voor het vervangen van mijn scherm. Ik val nog net op het randje volgens hun onder het collect en return ofzo?
Dit weet ik niet zeker, maar volgens mij heb je sowieso een jaar collect&return.

Maar goed om te horen dat er al zo snel een oplossing is aangedragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo bekijk is het toch wel een snelle service wat voor mij goed is. Maar ze hadden het over dat het misschien bij het transport gebeurd zou kunenn zijn maar dat kan niet, dus ik wil niet weten wat ze zouden zeggen als ik 2 weken later had gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ik wil binnenkort een Inspiron laptop gaan bestellen van 400 euro en dat meteen betalen met Ideal, dit alles via Dell.nl, maar daar staat dat verzending binnen 2 dagen is. Waarom is het bij jullie allemaal 2 weken?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

denikids schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:20:
Ik wil binnenkort een Inspiron laptop gaan bestellen van 400 euro en dat meteen betalen met Ideal, dit alles via Dell.nl, maar daar staat dat verzending binnen 2 dagen is. Waarom is het bij jullie allemaal 2 weken?
Niet iedereen koopt een '24-hours' product bij Dell. De meeste nemen de op maat gemaakte producten. Als je expliciet de 24-hours producten koopt, dan heb je het meestal binnen een paar dagen. Dit ligt heel erg aan de gekozen betaalmethode. Credit Card werkt meestal het snelst, Ideal duurt wat langer, omdat de betaling geverifieerd dient te worden eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:18:
Als ik het zo bekijk is het toch wel een snelle service wat voor mij goed is. Maar ze hadden het over dat het misschien bij het transport gebeurd zou kunenn zijn maar dat kan niet, dus ik wil niet weten wat ze zouden zeggen als ik 2 weken later had gebeld.
Niet bij stilstaan. Je hebt simpelweg recht op een werkend product en Dell is verplicht om een oplossing te zoeken bij een defect product. Zeker bij de leeftijd van jouw laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEALdvd
SChief schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:08:
[...] Dat uitschuifding ff veranderen naar 6 maanden, dan zie je em wel. Had ik ook last van. :P
Ik heb dit geprobeerd, maar het werkt niet. Ik denk dat dit aan Chrome ligt. I.E. doet het namelijk gewoon wel.
Maar ja, hopelijk gaat alles goed - heb nog nooit via internet zoiets grootst besteld (studieboeken wel). Dus ik ben een beetje nieuwsgierig waar mijn centjes zijn gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
SEALdvd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:54:
Hallo allemaal,

[...]

Dat duurt max 3 dagen voordat Dell de ideal betaling intern verwerkt heeft, tot die tijd zie je daar niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
SEALdvd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:33:
[...]

Ik heb dit geprobeerd, maar het werkt niet. Ik denk dat dit aan Chrome ligt. I.E. doet het namelijk gewoon wel.
Maar ja, hopelijk gaat alles goed - heb nog nooit via internet zoiets grootst besteld (studieboeken wel). Dus ik ben een beetje nieuwsgierig waar mijn centjes zijn gebleven.
Ik gebruik Chrome op W7, en het gaat hier prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Atratus schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:22:
[...]

Niet iedereen koopt een '24-hours' product bij Dell. De meeste nemen de op maat gemaakte producten. Als je expliciet de 24-hours producten koopt, dan heb je het meestal binnen een paar dagen. Dit ligt heel erg aan de gekozen betaalmethode. Credit Card werkt meestal het snelst, Ideal duurt wat langer, omdat de betaling geverifieerd dient te worden eerst.
Betalen met creditcard is helaas ook niet altijd snel. Ik had ook met creditcard betaald. Na paar dagen maar eens gebeld met Dell aangezien de order maar op Controle van betalen bleef staan. Medewerker ga aan dat mij creditcard geweigerd was ???

Dus vraag kan hij geannuleerd worden zodat ik hem met iDeal bestel. Geen probleem kreeg ik te horen.
Ik toch even met ING gebeld hoe dit nu kon, krijg je doodleuk te horen dat het bedrag gewoon gereserveerd is.

Snel weer Dell gebeld en verhaal uitgelegd aan andere medewerker. Zeg hij er is niets aan de hand met uw betaling en zag ook nergens dat de order geannuleerd was. Gevraagd of hij het evengoed aan zijn collega zou willen doorgeven dat de order gewoon door kon gaan.

Kreeg nog netjes een mail van hem om 16:15 dat de order gewoon door zou gaan.
16:50 mail van de andere collega: ik heb de order voor u geannuleerd. 8)7

Direct een mail terug naar haar met uitleg en dat de order door moest gaan, bellen ging niet meer was na 17u.
Kreeg ik toch nog reactie terug excuss voor het ongemak maar ik heb de order nu voor u geannuleerd. 8)7 8)7

Ze belde wel netjes de volgende dag op maar helaas de order kon niet meer geopend worden.
Dus direct maar weer besteld en nu met iDeal. Dat ging gelukkig wel goed.

Ze gaven zelf ook aan dat met creditcard het gemiddeld 1 dag sneller gaat todat je dus dit soort problemen krijgt en gaat het ineens veel langer duren.

Zondag mijn 2de laptop besteld en vandaag in productie gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
XPS 15
26-07-2011, 22:45: Bestelling geplaatst, betaling gedaan
27-07-2011: Betaling aangekomen (heb gisteravond besteld), bezig met verwerking van betaling
28-07-2011, 18:23: Betaling bevestigd, status naar "Werk in uitvoering"

Geschatte leverdatum: 16-08-2011 :X

Configuratie:
- i7-2720QM
- 4GB RAM
- Backlit US/International QWERTY keyboard
- GT540M 2GB
- 500GB 7200rpm HDD
- 8x DVD-RW
- Intel Centrino Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth combo card)
- 3 jaar Next Day Hardware Support
- 9-cel lithium ion hoofdbatterij (90Wh)
- FHD B+RGLED TL (1920x1080) met 2MP camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Very nice,

Maandag besteld, met cc uiteraard en komt morgen tussen 9 en 5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
SChief schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:31:
XPS 15
26-07-2011, 22:45: Bestelling geplaatst, betaling gedaan
28-07-2011, 18:23: Betaling bevestigd, status naar "Werk in uitvoering"
29-07-2011, 's morgens vroeg: "Werk in uitvoering" --> "In productie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Orderbevestiging net binnen gekregen :)

Ik zie mijn 'laptoprugzak' hier overigens niet tussen staan.
Moet is leren verder te kijken, het pdf'je had meerdere pagina's :+

[ Voor 44% gewijzigd door Creadion op 29-07-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn orderbevestiging binnengekregen. Nu zie ik net dat ik een foutje heb gemaakt :(.
Ik woon in de ******straat, maar ik heb per ongeluk ******staat ingegeven.
Hoe kan ik dit het best melden aan dell, door te bellen of een email te sturen. Ik woon trouwens in belgië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:57:
Ik heb net mijn orderbevestiging binnengekregen. Nu zie ik net dat ik een foutje heb gemaakt :(.
Ik woon in de ******straat, maar ik heb per ongeluk ******staat ingegeven.
Hoe kan ik dit het best melden aan dell, door te bellen of een email te sturen. Ik woon trouwens in belgië
Ik zou ff bellen...

zo... m'n laptop is ondertussen in Polen geland... Jammer dat ze niet in het weekend leveren... ;w

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Happy op 29-07-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Draait de Dell fabriek trouwens in het weekend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Donderdag mijn laptop besteld (XPS 17) GlobalCollect staat hij op paid maar
nog niks gehoord van dell zelf. Dat zal wel tot maandag duren ben ik bang voor :(

Verwachte levertijd staat nu op 12 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Sneakyman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:05:
nog niks gehoord van dell zelf. Dat zal wel tot maandag duren ben ik bang voor :(

Meestal na een paar werkdagen krijg je een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
UPS heeft nu ook aangegeven dat ie maandag wordt afgeleverd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Zondagavond 24-07 Alienware M11x besteld
Dinsdag 26-07 mail gekregen met daarin de opmerking dat de Dutch Keyboard niet leverbaar is en of ik de bestelling wilde annuleren of dat ik de UK versie zou willen. Gekozen voor UK.
Dinsdag 26-07 betalingsbevestiging.
Woensdag 27-07 status naar 'In productie'
Vrijdag 29-07 status naar 'Verzonden'

Waarschijnlijk 01-08 of 02-08 afgeleverd. Geen klachten van mijn kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb op 20-07 Alienware aurora r3 besteld hij is op 24 bevestigt daarna was tie tijdje in productie nou is tie op status verzonden ( dat is al sinds donderdag)

Maar nu is de transporteur WWI en ik kan de order niet traceren? Normaal is UPS toch de transporteur voor Dell.. bij mij staat er nu WWI iemand idee wanneer ik em krijg etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:26:
Hey ik heb op 20-07 Alienware aurora r3 besteld hij is op 24 bevestigt daarna was tie tijdje in productie nou is tie op status verzonden ( dat is al sinds donderdag)

Maar nu is de transporteur WWI en ik kan de order niet traceren? Normaal is UPS toch de transporteur voor Dell.. bij mij staat er nu WWI iemand idee wanneer ik em krijg etc?
Dell heeft een aantal partijen voor hun verzendingen. Grote verzendingen (dozen met daarin Aurora's bijvoorbeeld) worden ook wel door Walsh Western International gedaan. Als het goed is kun je wel track & trace doen via de orderstatus pagina van Dell.

De levertijd zou niet langer moeten zijn dan als het bijvoorbeeld via UPS zou gaan. Als je status sinds donderdag op verzonden staat, dan zal je ook een e-mail krijgen met daarin de leverdatum. Mijn verwachting zou 01-08 zijn of uiterlijk 02-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Sneakyman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:05:

Voor de mensen die het nog willen weten, zelfs op zaterdag doen ze daar de financiën
Ik heb nu net de orderbevestiging gekregen (tot mijn grote verbazing _/-\o_ )

Leverdatum is hetzelfde gebleven maar hoop toch nog deze week te krijgen wegens vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emootje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 07:45
Dinsdag 26-7 laptop besteld (XPS 15), toch wel met wat aanpassingen zoals een HD scherm en grotere accu.
Dinsdag wel de ontvangstbevestiging binnen gekregen.
Helaas was er iets niet goed gegaan bij de betaling waardoor ik die woensdag alsnog even overgemaakt heb.
Donderdag 28-7 de orderbevestiging binnen gekregen, verwachte leverdatum 16-08.
Zaterdag 30-7 mail met gewijzigde leverdatum: 01-08!

Kan niet wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Emootje schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:55:
Dinsdag 26-7 laptop besteld (XPS 15), toch wel met wat aanpassingen zoals een HD scherm en grotere accu.
Helaas was er iets niet goed gegaan bij de betaling waardoor ik die woensdag alsnog even overgemaakt heb.

Heb je ook de status van 'verzonden' al? Als dat niet het geval is, lijkt mij 01-08 erg optimistisch. (al kan de status soms vertraagd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Emootje schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:55:

Ik heb precies dezelde data als jij hebt, alleen je laatste mail van vandaag heb ik nog niet gehad, :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emootje
Atratus schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:24:
[...]

Heb je ook de status van 'verzonden' al? Als dat niet het geval is, lijkt mij 01-08 erg optimistisch. (al kan de status soms vertraagd zijn)
Jep.
Shanghai, China 31/07/2011 1:12 Exportscan
31/07/2011 1:04 Herkomstscan
China 30/07/2011 8:20 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Overigens zie ik nu op de UPS link dat hij op 2 augustus afgeleverd wordt, voor het eind van de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Emootje schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:40:
[...]

Jep.
Shanghai, China 31/07/2011 1:12 Exportscan

Overigens zie ik nu op de UPS link dat hij op 2 augustus afgeleverd wordt, voor het eind van de middag.
Kans is groot dat onze pakketten dan in hetzelfde vliegtuig zullen zitten. Vrijwel dezelfde tijden voor exportscan en ook mijn levering is verschoven naar dinsdag voor einde middag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emootje
Atratus schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:01:
[...]

Kans is groot dat onze pakketten dan in hetzelfde vliegtuig zullen zitten. Vrijwel dezelfde tijden voor exportscan en ook mijn levering is verschoven naar dinsdag voor einde middag :)
Woehoe. Ik heb er echt zin in hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzo_
  • Laatst online: 13-05-2024
Mijne is sinds de 29ste binnen.

Alienware m17x R3
MET de Radeon 6990M HD

Woensdag de 13e besteld, betaling verwerkt, en in werk in uitvoering.
Zaterdag de 23ste ging hij rond 23.30 eindelijk op in productie.
En woensdag de 27ste hebben ze hem verstuurd.

Leuke reis idd!
-China 27/07/2011 9:36 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
- 27/07/2011 21:42 Hubscan
-Shanghai, China 27/07/2011 21:48 Exportscan
-Koeln, Germany 27/07/2011 18:51 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
- 28/07/2011 13:16 Vertrekscan
-Shanghai, China 28/07/2011 14:57 Slechte weersomstandigheden
- 28/07/2011 16:23 Aankomstscan
-Incheon, Korea, Republic of 28/07/2011 17:33 Vertrekscan
-Koeln, Germany 28/07/2011 13:08 Pakket niet vrijgegeven door systeem in- /uitklaringsinstantie - documentinspectie vereist
- 28/07/2011 20:34 Aankomstscan
-Almaty, Kazakhstan 28/07/2011 22:23 Vertrekscan
- 28/07/2011 21:08 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op
vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
-Koeln, Germany 28/07/2011 21:09 Pakket niet vrijgegeven door systeem in-
/uitklaringsinstantie - documentinspectie vereist /
Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
-Warsaw, Poland 28/07/2011 22:44 Vertrekscan
- 29/07/2011 1:02 Aankomstscan
- 29/07/2011 2:21 Importscan
-Koeln, Germany 29/07/2011 3:57 Vertrekscan
-Drachten, Netherlands 29/07/2011 8:45 Aankomstscan

en Vrijdag de 29ste had ik hem rond een uurtje of 16.00 :D

EDIT.
Ik had er allemaal mooie rechte colommen ingezet, maar helaas heeft hij dat genegeerd en alles strak achter elkaar neergezet :(

Ik ben iig wel heel erg blij dat ondanks het slechte weer bij korea en problemen met de papieren? ik hem wel in 3 dagen binnen had :)

[ Voor 6% gewijzigd door Elzo_ op 31-07-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emootje
Atratus schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:01:
[...]

Koeln, Germany 31/07/2011 18:07 Aankomstscan
31/07/2011 16:11 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
31/07/2011 16:06 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Almaty, Kazakhstan 31/07/2011 15:20 Vertrekscan
Dubai, United Arab Emirates 31/07/2011 12:29 Vertrekscan
Incheon, Korea, Republic of 31/07/2011 10:44 Vertrekscan
Shanghai, China 31/07/2011 6:06 Vertrekscan
31/07/2011 1:12 Exportscan

De leverdatum is verwijderd maar dat zal de 1e of de 2e augustus worden. Toch nog best snel als je op de 16e rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Emootje schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:40:
[...]

31/07/2011 16:11 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev

De leverdatum is verwijderd maar dat zal de 1e of de 2e augustus worden. Toch nog best snel als je op de 16e rekent.
Grote kans dat het morgen wordt! Ging ineens erg vlot, ik heb dezelfde gegevens praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
Dell XPS 17 L702x Bestelt 30-07-11
Orderbevestiging 30-07-11 (laat in de avond, 23:00ish) geschatte leverdatum 12-08-11
In productie 01-08-11

Specs:
XPS L702x : 2nd generation Intel Core i7-2630QM processor 2.00 GHz with Turbo Boost
2.0 up to 2.90 GHz
Memory : 6GB (1X4GB + 1X2GB) 1333MHz DDR3 Dual Channel (upgrade van 4 naar 6GB was graties)
750GB Serial ATA (7200RPM) (stond gratis van 320 naar 640, maar op factuur dus 750) komt mij beter uit want dit lijk 1 drive ipv 2x 320 heb nog een 500gb liggen kan die er bij.
3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card
17.3in Full HD WLED AG (1920x1080) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera

Best snel naar productie, en ik vermeen dat de productie fase niet erg lang duurt.
Ach zolang hij er voor 27 aug, dag voor herinstallatie en alles en dan 28ste Deus ex HR spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emootje
Emootje schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:40:
[...]

En hij is binnen! Om 13.30 stond UPS voor de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekno
  • Laatst online: 31-08 15:27
13 Juli XPS 15z besteld, staat vandaag nog steeds op werk in uitvoering....
Geschatte leverdatum is 11 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
tekno schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:03:
13 Juli XPS 15z besteld, staat vandaag nog steeds op werk in uitvoering....
Geschatte leverdatum is 11 augustus
Jemig, duurde bij mij anderhalve dag. Klinkt alsof er een onderdeel van je laptop lastig te krijgen is.
Misschien kan je ze bellen en vragen wel deel dit is en deze misschien omruilen voor een andere die sneller leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Laatst online: 03-10 11:51
zeeg schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:17:
Datum bestelling: 22 juli 2011
Datum orderbevestiging: 26 juli
De verwachte leverdatum: op of voor 8 augustus

XPS 17, betaalt via iDeal, huidige status 'in productie'.
Werkelijke leverdatum: 1 augustus. :)

Uiteindelijk zit er dus een ruime werkweek tussen bestellen en leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekno
  • Laatst online: 31-08 15:27
Scale schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Jemig, duurde bij mij anderhalve dag. Klinkt alsof er een onderdeel van je laptop lastig te krijgen is.
Misschien kan je ze bellen en vragen wel deel dit is en deze misschien omruilen voor een andere die sneller leverbaar is.
Aangezien deze laptop op dit moment op de website niet meer aangeboden wordt met een 1080p scherm gok ik zo dat daar op dit moment het probleem ligt. Telefonisch kreeg ik geen extra info, situatie was volgens de medewerker die ik sprak normaal. Veel valt er trouwens sowieso niet te veranderen aan de basisconfiguraties van de xps 15z wat betreft hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Atratus schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 10:45:
Zondagavond 24-07 Alienware M11x besteld
Dinsdag 26-07 mail gekregen met daarin de opmerking dat de Dutch Keyboard niet leverbaar is en of ik de bestelling wilde annuleren of dat ik de UK versie zou willen. Gekozen voor UK.
Dinsdag 26-07 betalingsbevestiging.
Woensdag 27-07 status naar 'In productie'
Vrijdag 29-07 status naar 'Verzonden'

Waarschijnlijk 01-08 of 02-08 afgeleverd. Geen klachten van mijn kant!
Net afgeleverd, dik in orde allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Atratus schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:48:
[...]
Net afgeleverd, dik in orde allemaal!
Jij ben nu mijn richtlijn geworden ;) Vandaag naar in productie gegaan, jouw twee dagen in productie dus zou ik hem als het mee zit woensdag of donderdag binnen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Scale schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:56:
[...]

Jij ben nu mijn richtlijn geworden ;) Vandaag naar in productie gegaan, jouw twee dagen in productie dus zou ik hem als het mee zit woensdag of donderdag binnen hebben :D
Vergeet de duur van transport niet! Daar was voor mij het weekend wel voor nodig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Atratus schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:57:
[...]

Vergeet de duur van transport niet! Daar was voor mij het weekend wel voor nodig nog.
Nou je het zeg, mijn vorige dell laptop kwam uit polen. Nu zag ik bij iemand china staan :(
Ik rekende 2 dagen voor shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Scale schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:48:
[...]

Nou je het zeg, mijn vorige dell laptop kwam uit polen. Nu zag ik bij iemand china staan :(
Ik rekende 2 dagen voor shipping.
Gaat vrij snel, ook wel vanuit China. Als ze je laptop woensdag verzenden, dan zul je hem waarschijnlijk maandag ontvangen of heel misschien vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Besteld: 26-07
Orderbevestiging: 29-07
Geplande leverdatum(01-08): 05-08
Mijn T&T nummer is al wel actief, alleen die geeft verder nog geen informatie, behalve dat verzendlabel werd aangemaakt én dat het etiket aangemaakt is op 04-08. (klantenservice vertelde mij dat dit waarschijnlijk de datum is wanneer het pakket bij Dell wordt opgehaald)

Met een ophaaldatum van 04-08 lijkt me de geplande leverdatum overigens ook niet reeël.

Nog fftjes geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Voor de mensen die het nog willen weten, zelfs op zaterdag doen ze daar de financiën
Ik heb nu net de orderbevestiging gekregen (tot mijn grote verbazing _/-\o_ )

Leverdatum is hetzelfde gebleven maar hoop toch nog deze week te krijgen wegens vakantie...
Zondag nacht overgegaan in Productie
Nu net overgegaan in verzonden :)

Geschatte leverdatum is nu niet meer bekend, maar zal wel donderdag of vrijdag zijn :9~
Precies genoeg tijd om een poging op refund van software te doen...

[ Voor 7% gewijzigd door Sneakyman op 02-08-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
Atratus schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

Gaat vrij snel, ook wel vanuit China. Als ze je laptop woensdag verzenden, dan zul je hem waarschijnlijk maandag ontvangen of heel misschien vrijdag.
Hihi, Very thing is going to plan :D
Ik dacht dat hij vandaag naar verzonden zou gaan en dat is ie.
Dus de donderdag vrijdag ga ik misschien nog halen ook :P En anders zaterdag i hope ;)

Dit is wel het snelste dat ik dell heb gezien zaterdag bestelt dinsdag ochtend verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Scale schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:54:
[...]

Hihi, Very thing is going to plan :D
Ik dacht dat hij vandaag naar verzonden zou gaan en dat is ie.
Dus de donderdag vrijdag ga ik misschien nog halen ook :P En anders zaterdag i hope ;)

Dit is wel het snelste dat ik dell heb gezien zaterdag bestelt dinsdag ochtend verzonden.
Ja, dat gaat wel lukken dan deze week! Op zaterdag niet, want dan rijdt UPS niet, maar als de status nu al op verzonden staat, dan komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sneakyman schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:32:
[...]

Zondag nacht overgegaan in Productie
Nu net overgegaan in verzonden :)

Geschatte leverdatum is nu niet meer bekend, maar zal wel donderdag of vrijdag zijn :9~
Precies genoeg tijd om een poging op refund van software te doen...
Dell geeft geen geld meer terug.

http://www1.euro.dell.com...&s=dhs&~lt=popup#software
Indien de Software geen apart product is, maar in de hardware is geïntegreerd en u een consument bent, kunt u gebruik maken van de bedenktijd van 7 werkdagen om de in de hardware geëntegreerde Software te retourneren

Anders even dit topic lezen
[Ervaringen] Nieuwe PC, OS/Software weigeren voor refund

Proberen kan altijd maar is verspilde moeite denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Ja, had ik al gelezen... Ik zit nog te twijfelen of ik de moeite ervoor wil doen.

Als je de voorwaarden leest zijn ze nog steeds verplicht om het geld te geven. Alleen moet je het dan terugsturen en halen ze de software eraf en krijg je het geld terug. Dit zal wel allemaal hoeken hebben zoals verzendkosten etc. die in rekening gebracht worden en kost zo 3 weken extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er niets van hoe je moet inloggen op de ups site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:08:
ik snap er niets van hoe je moet inloggen op de ups site
Als het goed is krijg je een kant-en-klare link van Dell, waarmee je alle pakketgegevens kunt inzien op de UPS site. Kan soms even duren voordat het in te zien is bij UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg wel zo ups site maar hij zecht steeds dat Zendingsreferentie niet goed is denk dat die nog goed is bij usp

hoelang duurt het meestal als die verstuurt is
vandaag is die verstuurt maar heb een mail van dell dat die pas de 26 word afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEALdvd
26/7/2011 - ontvangst order
29/7/2011 - bevestiging order
30/7/2011 - verzonden per UPS (1 item via DHL)
01/8/2011 - eerste item komt eraan (keyboard)
02/8/2011 - tweede item komt eraan (PC) - alleen was afwezig tijdens zijn aankomst - volgende dag weer

Echter kreeg ik wel een mail:

Geachte Klant,
Bedant voor uw recente bestelling bij Dell.
De vraag naar het product dat u heeft besteld, is groter dan door ons verwacht.
We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de bestelling plaatste, te herzien.
Hieronder vindt u de herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Dell :

Dit zou eerst 4 augustus zijn, maar 'nu' nog maar 10 augustus.

Maar het lijkt me allemaal oke? Wel erg snel gebouwd die pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:21:
ik krijg wel zo ups site maar hij zecht steeds dat Zendingsreferentie niet goed is denk dat die nog goed is bij usp

hoelang duurt het meestal als die verstuurt is
vandaag is die verstuurt maar heb een mail van dell dat die pas de 26 word afgeleverd
Meestal duurt het 2 werkdagen na status verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
SEALdvd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:43:
26/7/2011 - ontvangst order
29/7/2011 - bevestiging order
30/7/2011 - verzonden per UPS (1 item via DHL)
01/8/2011 - eerste item komt eraan (keyboard)
02/8/2011 - tweede item komt eraan (PC) - alleen was afwezig tijdens zijn aankomst - volgende dag weer

Echter kreeg ik wel een mail:

Geachte Klant,
Bedant voor uw recente bestelling bij Dell.
De vraag naar het product dat u heeft besteld, is groter dan door ons verwacht.
We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de bestelling plaatste, te herzien.
Hieronder vindt u de herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Dell :

Dit zou eerst 4 augustus zijn, maar 'nu' nog maar 10 augustus.

Maar het lijkt me allemaal oke? Wel erg snel gebouwd die pc...
Kreeg ik ook en dezelfde dag een email dat hij verstuurd was, en dat was ook zo. Dus je kunt gewoon aannemen dat hij er aan komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem volgens mij nu 4-8-2011
Pagina: 1 ... 61 ... 105 Laatste