Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 48 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

propheseus schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:10:
[...]

Van 2 februari tot 24 september? Dat is lang! :P
oop , 9 februari besteld (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

end of story, lekker aan iets anders denken hij komt vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Propheseus: wat is een sandybridge eigenlijk?
@ Opposite: Ideal gaat 1 op 1 zoals ze dat noemen bij de bank, ik heb 08-02-2011 na 16:00 betaald, dan staat het de volgende dag op hun rekening. Dus daar zal en mag het niet aan liggen. Bij een CC betaling zou je nog kunnen hebben dat je CC geblokkeerd is of op een STOP-lijst staat, dus dan hebben ze helemaal geen zekerheid dat het bedrag afgeschreven kan worden, maar je bestelling wordt dan we doorgevoerd! Vindt Dell een raar bedrijf...

Daarnaast, als ze weten dat die laptops van over heel de wereld vandaag moeten komen, pas je levertijd dan aan naar 1 week, dan kan het altijd nog meevallen in veel gevallen... En volgens mij heb ik ook een laptop met standaardconfiguraties, ik heb er een besteld die hun aanboden...
Maar ik zal maandag weer eens kijken hoe mijn order ervoor staat!

Fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 22:49

propheseus

Doo mer heanig an

Sandybridge is de nieuwe type processor van Intel. Ze zouden al geleverd moeten zijn maar dankzij een bug zijn ze allemaal teruggeroepen. De chip is erg snel vergeleken met de huidige I7. Voorbeeld:
Ik heb nu een T7500 in mijn laptop, na 3 jaar vervang ik deze voor een I7 740QM. De performance boost die ik haal is echter hetzelfde als ik ipv een I7 740QM een sandybridge zou nemen. Nu verdubbel ik dus mijn prestaties, anders zou ik mijn prestaties verviervoudigen.

Je kunt ook in het weekend kijken hoe je order ervoor staat, mijn order is namelijk sinds vanmorgen 'in productie' genomen. Ik ben het met je eens dat de reclame van Dell misleidend is geweest voor je. Bedenk echter anders dat het maar een stukje hardware is, geduld is dan een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

En toen bekeek ik op een brakke zondag de voortgang en zag ik dat mijn laptop al verzonden is. Nog eerder dan mijn geheugenstick?! Ik raak het spoor een beetje kwijt. Ik neem aan dat het een fout is maar anders moeten ze ook de richtlijn van 4 April in vervolg 'een beetje' bij stellen.

Datum van bestelling 10 februari, aankomst: een paar dagen van nu. Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld: 9 februari
Verzonden: 13 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Propheseus: Wat een zooitje dan zeg, hoop dat je hem van de week compleet mag ontvangen!
@ MP: Een snelle levring dus, fijn!

Dit van mij staat ook vanaf gister op ' in productie', dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-08 19:40
Besteld: 8 februari
Verwachte leverdatum: 16 februari!!!

Ik weet dat Dell die levertijden kan overdrijven. Bij mij was namelijk 31 maart als leverdatum gegeven, maar dit slaat wel echt alles! Niet dat ik het erg vind, helemaal niet eigenlijk! Gisteren stond hij echter al heel de dag over verzonden maar kon ik het bij UPS nog niet traceren. Nu is dat vanmiddag ook gelukkig gaan werken en blijkt hij nu in Shanghai te zijn, maar in Koeln (Germany) staat ook alweer een ander iets klaar... Misschien wel de sticker voor naar Nederland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

Hij wordt in Shanghai aangemeld voor Koeln, Germany. Keulen dus. Het lijkt dan alsof daar een pakketje staat maar het is alleen de aanmelding van je pakket. Straks krijg je weer een update en dan is hij weer in Shanghai. Daarna pas wordt hij verzonden naar Keulen. De mail is gewoon je richtlijn waar je vanuit moet gaan. Ik heb hetzelfde: verwachte levertijd 16 februari. Misschien dat dat terugroepen van de sandybridges goed heeft gedaan voor de vermeende productietijd. 16 Februari weer veel blije tweakers erbij dus.

Mijn extra bijbestelde geheugen komt pas 24 februari. Zal wel in een ander orderpakket zitten ofzo. Geheugen is ook verstuurd maar deze komt vanuit Ierland, Dublin. Het zou samen over twee dagen aankomen. Gezellig! Veel belangrijker is dat mijn SSD wel op tijd komt dus ik kan gelijk een SSD inbouwen en een nieuwe schone installatie erop gooien.

[ Voor 9% gewijzigd door propheseus op 14-02-2011 20:59 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij gaat via Shanghai naar Kazacstan...verder nog geen info, denk dat ik hem morgen dan krijg! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

Del XPS17
Besteld: 10 februari
Aankomst 16 februari

4 gig geheugen 1333Mhz (Dell):
Besteld: 10 februari
Aankomst: 15 februari (DHL is net aan de deur geweest)

Intel Postville SSD 80gig:
Besteld: 14 februari
Verzonden: 15 februari
Aankomst: 15 februari (chauffeur is onderweg)

Laatstgenoemde heeft natuurlijk niets met Dell te maken. Al met al van alle bedrijven keurige ondersteuning gehad. Daarbij viel het allemaal reuze mee met productie en leveringsdata. Dat zal straks wel anders zijn als die Dell XPS17 L702x uitkomt met sandybridge. Topdrukte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:23:
Die van mij gaat via Shanghai naar Kazacstan...verder nog geen info, denk dat ik hem morgen dan krijg! :*)
Zit blijkbaar in hetzelfde vliegtuig als de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Zojuist is mijn XPS 17 alweer aangekomen in Warsow. Dacht dat hij vanaf Kazachstan wel direct naar Keulen zou gaan, maar dat was blijkbaar niet zo! Is hij dan nog wel morgen bij mij in huis? Vorige Dells kwam uit Ierland 4.5 en 2.5 jaar geleden dus ik heb nog geen ervaring met de UPS leveringen vanuit Shanghai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

caspercornege schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:26:
Zojuist is mijn XPS 17 alweer aangekomen in Warsow. Dacht dat hij vanaf Kazachstan wel direct naar Keulen zou gaan, maar dat was blijkbaar niet zo! Is hij dan nog wel morgen bij mij in huis? Vorige Dells kwam uit Ierland 4.5 en 2.5 jaar geleden dus ik heb nog geen ervaring met de UPS leveringen vanuit Shanghai...
Ik zou me niet druk maken. Mijn XPS17 is ook in Warschau Polen. Hou gewoon je mailtje aan die aangeeft zeer waarschijnlijk 16 februari. En anders wordt het nog een dagje langer (wel jammer maar niet erg, toch?)
Mijn geheugen kwam dus ook uit Ierland en is een dag te vroeg aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspercornege
Ach ik maak me ook geen zorgen, morgen toch bijna geen tijd om er mee te ''spelen'' ... Maar het geeft altijd een geruststellend gevoel als ik zoiets binnen heb. En op de een of andere manier kan ik het niet uitstaan als ze zeggen 16 februari waarna ze er weer op moeten terugkomen. Maar ach zo ver is het gelukkig nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne zit nu ook in Polen... Nachtvluchten zijn daar ook verboden zeker? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• propheseus

propheseus

Doo mer heanig an

Ik denk dat ze in de transport wel lekker snachts door werken. Ondertussen is hij namelijk al in Keulen aangekomen en je kunt er van op aan dat hij morgenvroeg al wel ergens in Nederland bij UPS of DHL binnen is gekomen.

Edit:
En ja hoor, mijn Dell staat deze ochtend al klaar voor vertrek in Apeldoorn.

[ Voor 16% gewijzigd door propheseus op 16-02-2011 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is aangekomen bij mij (Gent, België) om 13:45.

Heb hem dus in een paar uur minder dan een week. 8 Dagen eerder dan de oorspronkelijke leveringstermijn. Kan hem wel nog niet echt testen, want ik moet nu echt naar de les :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen 14:25!!
Allemaal bedankt voor jullie reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 11:43
Ik heb zaterdag een XPS 15 besteld en zag vanmorgen dat deze 'In productie' is. Echter, wanneer ik nu naar de MyOrder pagina ga krijg ik de melding dat de ingevoerde gegevens niet kloppen?! Is dit bij iedereen zo en is het een probleem met het systeem van Dell of moet ik me zorgen gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alienware m17x r2 besteld op : 15-02-2011
geschatte leverdatum: 14-03-2011
Status nog steeds: Werk in uitvoering :-(

Hopelijk gaat die snel in productie er was iets niet op voorraad pfffff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omeomi schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:28:
Ik heb zaterdag een XPS 15 besteld en zag vanmorgen dat deze 'In productie' is. Echter, wanneer ik nu naar de MyOrder pagina ga krijg ik de melding dat de ingevoerde gegevens niet kloppen?! Is dit bij iedereen zo en is het een probleem met het systeem van Dell of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik kijk iedere dag naar mijn status en ik kan gewoon kijken... Ik zal voor de zekerheid maar even bellen met dell. Ze maken veel fouten. ik had al 10 dagen betaald voor me laptop en dat hadden ze niet eens in de gaten pas naar paar x bellen ging me status na 10 dagen op uitvoering. Nu staat die weer 10 dagen al op uitvoering omdat er weer iets niet op voorraad is :(

status: staat nu op productie :p yeahhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 13:00
Hmm, bij mij was het ook maar raar allemaal, bij het bestellen van 2 Dell XPS 15 systemen (met cover en full HD scherm)
Eerst offerte aangevraagd voor ons systeem via Dell (omdat we 2 zakelijke wilden, met afwijkende dingen), zou ze sturen vrijdagmiddag, maar was ze vergeten (systeem gecrasht oid), dus maandag gestuurd. Meteen goedgekeurd en gevraagd of we achteraf konden betalen op factuur. Dag later kregen we bericht dat we gekozen hadden voor vooraf betalen (wat dus niet was), dus weer gebeld maar bleek niet te kunnen omdat we nieuwe klant waren. Toen iDeal link gekregen en die betaald. Toen was onze order daarna veranderd in geanuleerd, kregen we een dag later een nieuwe en nog een dag later was die weer geannuleerd. Dus weer gebeld, bleek dat ze iets van verkeerde codes had ingevuld en dat er foutcodes kwamen, die ze niet wist, dus toen maar opnieuw had ingevoerd (wat dus weer niet werkte).. Uiteindelijk staat hij nu wel op 'in verwerking'..
Maar het was dus:
11 feb offerte aanvraag
14 feb offerte gekregen
17 feb betaald via iDeal
23 feb status 'Werk in Uitvoering'
2 mrt status 'In productie'
4 mrt status 'Verzonden'

Komt allemaal een beetje knullig over zo.. Nu dus maar afwachten wanneer we daadwerkelijk de laptop krijgen. (verwacht is dus 23-3, maar dat is hopelijk niet)

Edit: Yes, ondertussen verzonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Barryvdh op 04-03-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb daarnet een XPS17 besteld online via creditkaart (belgische visa). Nu las ik in de supportpaginas dat enkel betalingen met creditkaart waarbij het factureringsadres hetzelfde is als het leveringsadres. Nu is dat bij mij niet het geval en laat ik het afleveren bij mijn vriendin thuis. Doen ze daar moeilijk over ? Hopelijk loopt mijn bestelling geen vertraging op daardoor..

Nog iets, Ik heb geen speciaal scherm besteld of andere opties die niet standaard ingesteld stonden gekozen. Is de kans op een snelle bezorging daardoor groter of is dat allemaal wat random ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 11:43
Hannes_ schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:58:
Nog iets, Ik heb geen speciaal scherm besteld of andere opties die niet standaard ingesteld stonden gekozen. Is de kans op een snelle bezorging daardoor groter of is dat allemaal wat random ?
Het komt mij redelijk random over, het hangt vooral af van de voorraad. Ik had in januari een standaard config besteld en die kwam pas ruim een maand later aan omdat er iets niet op voorraad was. Mijn XPS15 met FHD en andere processor was echter binnen een week binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:20
Zondagavond een XPS17 besteld met de nieuwe SandyBridge.
Betaald via IDEAL

Verwachte leverdatum: 30-3-2011 :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Ik gisterenavond en mijn verwachte leverdatum is 28/03/2011. Hopelijk is dat een grote overschatting en loopt de levering met die sandy bridges wat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Hannes_ schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:40:
Ik gisterenavond en mijn verwachte leverdatum is 28/03/2011. Hopelijk is dat een grote overschatting en loopt de levering met die sandy bridges wat goed :)
Dat hoop ik ook! Anders moet ik nog ruim 3 weken wachten op m'n laptoppiee :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Overigens zijn de Dell XPS 8300 (met Sandy Bridge) en de Alienware Aurora (ook met SB) weer leverbaar sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 16:39
Ik zit al een tijdje met smart te wachten op de precision T1600, die de T1500 moet gaan aflossen.
is er al zicht op wanneer die besteld / geleverd kunnen worden?
Ik wil eigenlijk geen i7 870 bestellen, omdat de i7-2600 sneller en zelfs zuiniger is.
ik krijg hier maar geen antwoord op van DELL.. :( voor het bedrag dat die T1500 moet kosten wil ik niet direct na bestelling al het verouderde langzame type in huis krijgen nadat de nieuwe al op de site staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
sjorremans schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:00:
[...]

Dat hoop ik ook! Anders moet ik nog ruim 3 weken wachten op m'n laptoppiee :+
Staat hij bij jou nog steeds op 'werk in uitvoering' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-07 10:59
Wat mij opvalt aan de levertijden van Dell op het moment betreft de nieuwe generatie Core i5/7 :
- Laptops zijn blijkbaar beschikbaar zonder vertraging, echter ga je naar de zakelijke markt en je kiest een vostro met een dergelijke setup:
De keuze voor dit systeem zal uw order met 20 dagen vertragen.
Krijgen de consumenten hier voorgaan op de zakelijke markt of waar komt dit nou door?

Probeer maar eens uit :
Laptop met nieuwe gen. core i5/i7 chip :
http://configure.euro.del...s=dhs&cs=nldhs1&kc=xps-15

Desktop met nieuwe gen. core i5/7 chip:
http://configure2.euro.de...D034603&rbc=D034603&s=bsd

Dus... 0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 16:39
komt misschien doordat ze in de consumenten pcs de sata300 poorten gewoon niet gaan aansluiten, en geen last gaan krijgen van eventuele problemen chipsetproblemen die daarmee kunnen ontstaan.

voor een zakelijke pc, met meer dan twee opslagapparaten al of niet af levering, willen ze geen risico lopen qua naam, service etc. en wachten ze op de moederborden met de nieuwe chipset.

voor laptops was de sata300 poort wellicht ook al geen probleem omdat die niet wordt gebruikt, omdat de HD en dvd al op de sata600 poort zat.
dus dan is de conclusie dat dell daar een eventueel risico voor lief neemt?

[ Voor 6% gewijzigd door engelbertus op 03-03-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Hm, al 4 dagen werk in uitvoering hier voor mijn XPS17-bestelling. Hopelijk komt hij echt wel vroeger dan de geschatte levering van 28/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
Hoe zie je bij UPS eigenlijk de verwachtte leverdatum? Mijn pakketje is enkele uren geleden in keulen aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Staat dat niet gewoon te lezen bij de tracking info ?

Bij mij nog steeds werk in uitvoering (sinds 1 maar) voor de XPS17. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Laatst online: 15-09 20:45
Nee het staat er nergens bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

Datum van bestelling: 22-2-2011
Status van bestelling: Werk in uitvoering
Geschatte leverdatum: 21-3-2011

Er gebeurt nog niet heel veel, sinds de dag van bestelling staat hij op werk in uitvoering, dit betreft een xps17 sandy bridge met 3d scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk in uitvoering betekent dat ze wachten totdat er bepaalde onderdelen op voorraad zijn, pas bij in productie gebeurt er echt iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker zo'n chat die nergens antwoord op heeft zelfs niet op specificaties van de laptop.
nee meneer bellen, nee meneer dat weet ik niet.

mja ze gingen ook al te laat open 9:05...

beetje gemisde kans van dell... die chat kennen ze beter weer sluiten.
9:04:37 menno Eerste vraag/Commentaar: Dell XPS 17 met intel sandy bridge i7: Is het mogelijk hier een 2de hardeschijf bij te plaatsen en over hoeveel geheugen sloten beschikt deze laptop?
9:04:48 Systeem Wij danken u dat u voor een chat hebt gekozen om hulp te vragen bij uw aankoop op Dell.com. Een chatexpert van Dell.com zal u zo meteen te woord staan.
9:04:54 Systeem U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
9:04:55 Systeem U bent verbonden met Mo
9:04:55 Mo goedendag
9:05:13 menno goedendag
9:06:03 menno ik had een vraag met betrekking tot de nieuwe Dell XPS17 met sandy bridge i7 processor.
9:06:13 Mo voor netere info's kunt u beter de technischedienst bellen
9:06:13 Mo betere
9:06:44 Mo Hiervoor verwijs ik u om contact op te nemen met onze technische support , zij kunnen u verder hiermee helpen Algemeen Technical Support 020 674 4849 of 020 6744594.
9:07:05 menno is het ook mogelijk per email deze vraag te stellen?
9:07:55 Mo helees niet mogelijk
9:08:04 Mo het is beter dat u belt
9:08:52 menno tot hoe laat zijn ze telefonisch bereikbaar?
nou uiteindelijk toch met beetje door"zeuren" voor mekaar gekregen dat het per mail geregeld gaat worden want heb dit soort dingen toch echt graag zwart op wit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:12:
Werk in uitvoering betekent dat ze wachten totdat er bepaalde onderdelen op voorraad zijn, pas bij in productie gebeurt er echt iets.
Die leverdatum houdt daar toch rekening mee, of niet ? Zolang hij de beloofde leverdatum ongeveer haalt ben ik tevreden, maar het zou wel kut zijn om nog eens een week langer te wachten omdat er geen voorraad was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 april pas levering :shock:... tering dat duurt nog even...

dell xps17 met sandy bridge i7 2630..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Die van mij 6 april of ervoor.
Kan alleen de status update niet meer bekijken sinds ik mijn order heb laten wijzigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:40
Misschien een beetje offtopic, maar ik heb een vraag mbt de aanbieding op de 4 jaar in-home garantie.

Op de pagina waar je de garantie selecteerd wordt aangegeven dat je 4 jaar krijgt voor de prijs van 3. Dit wordt echter niet in de prijs verrekend. Op de Duitse website gaat het wel goed; hier dus niet.

Heeft iemand Dell hier op aangesproken? Ik heb het vanmiddag via chat geprobeerd, maar de dienstdoende chatter begreep er niets van en hing tenslotte de sessie aan de wilgen...

Kan iemand hier meer over melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:09:
Op de pagina waar je de garantie selecteerd wordt aangegeven dat je 4 jaar krijgt voor de prijs van 3. Dit wordt echter niet in de prijs verrekend. Op de Duitse website gaat het wel goed; hier dus niet.

Heeft iemand Dell hier op aangesproken?
Ik had dit ook opgemerkt toen ik mijn XPS 15 wou bestellen. Ik heb dit telefonisch gemeld en ze hebben mij vervolgens deze korting toegekend (samen met nog eens 5% op het totaalbedrag). Ze kon dit echter niet onmiddellijk aanpassen op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ha, dat is wel netjes; scheelt toch weer €60,- (goed voor ongeveer 5%).

Dank je voor de reply!

[ Voor 16% gewijzigd door guapper op 08-03-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
wjcastelijns schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:07:
Nieuwe Dell XPS 8300 Desktop besteld. 16 Jan besteld, verwachte afleverdatum staat nu op 28 Feb! Hij staat nu al bijna een halve maand op status "in productie". Yah, right! Ben benieuwd....
Heb je de XPS 8300 al binnen?

Afgelopen maandag ook zo,n apparaat besteld en ben benieuwd of de pc bevalt.

[ Voor 10% gewijzigd door evdv op 09-03-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Vandaag eindelijk in Productie :D

Bestelling:28/2
Werk in uitvoering:2/3
In Productie:9/3

Nu hopen op een snelle levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was je verwachte leverdatum?

edit; 28-3 zie ik net. hmm in productie dat zal toch geen weken kosten :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patbott
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 22:35
Gisteren XPS 15 bestelt

Bestelling: 9/3
Verwachte leverdatum: 13/04 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Nou hier gaatie ook lekker!
Heb mijn bestelling gewijzigd waardoor de order opnieuw is geplaatst en ik nog 30,34 extra moest overmaken. Dit heb ik vorige week gedaan en het bedrag is netjes afgeschreven. Kreeg ik vannacht een mailtje.

Our systems have indicated that the payment for your Dell Order 615579474 is
pending and hence your order is on temporary hold. Your order would be confirmed once we
receive the payment.

Schiet lekker op dus, straks maar weer even bellen. Gelukkig heb ik het directe nummer van degene die mijn order heeft geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:51
Vanmiddag na 2 uur heen en weer zitten bellen/mailen naar de klantenservice.
Krijg ik ineens te horen: 'Sorry meneer, 10% korting is alleen mogelijk als u online besteld.' Nou vooruit, dan maar 5% korting. Eenmaal tijdens het betalen: 'Uw creditcard wordt niet geaccepteerd. Ik krijg een foutmelding.' Zouden ze doorsturen naar de IT-afdeling, is blijkbaar afgehandeld.
En 3 uur later krijg ik een mailtje van Dell met m'n ordernummer. Zat ook een PDF'je bij. Ik kijk in die PDF: Blu-Ray speler weg, tv-tuner weg en Windows ineens weer Nederlands.
Weer gebeld naar Dell, had gelukkig het telefoonnummer nog van degene die mijn bestelling heeft geregeld. Blijkbaar omdat de creditcard problemen had, werd mijn order door een andere afdeling afgehandeld, en is er daardoor iets misgegaan. Hij heeft nu die order dus gecanceld, en (hopelijk) de juiste geplaatst. Intussen wacht ik maar af op een nieuw mailtje van Dell, ik hoop dat er maar niks fout gaat. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroomm
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb dinsdag een bestelling gedaan en heb direct een mail teruggekregen, maar nu hoor ik niets meer van Dell! Weet iemand hoe lang het duurt voor dat je je bestelling kan bekijken en opvolgen? Want dit gaat blijkbaar ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
XPS 8300 Desktop met nieuwe Sandy Bridge i7:

Datum van bestelling: 7-3-2011 per Ideal betaald
Geschatte leverdatum: 13-04-2011

Ik dacht, das lang 6 weken om zo,n Desktop te configureren.. :?

En staat nu al op verzonden, dussss geschatte levertijden zeggen niet zo heel veel bij Dell in mijn geval.
Heb link ontvangen van UPS, wordt as maandag geleverd, komt vanuit Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je het gek, na het sandy bridge fiasco? Alle sandy bridge moederborden werden teruggehaald, ik vind nog dat ze het snel hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
Jeroomm schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:05:
Ik heb dinsdag een bestelling gedaan en heb direct een mail teruggekregen, maar nu hoor ik niets meer van Dell! Weet iemand hoe lang het duurt voor dat je je bestelling kan bekijken en opvolgen? Want dit gaat blijkbaar ook niet..
Heb je al eerder wat bij Dell besteld?, dan kan je inloggen bij Dell (status van bestelling) met je klantnummer en IR nummer en daar kan je de status zien van je bestelling.

Anders morgen even bellen met Dell, die kijken eea zo voor je na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:12:
Vind je het gek, na het sandy bridge fiasco? Alle sandy bridge moederborden werden teruggehaald, ik vind nog dat ze het snel hebben opgelost.
Hebben ze zeker, HP bijvoorbeeld kan nog steeds geen Sandy Bridge leveren, pas vanaf april.
Dell heeft zo wel een mooie voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
Apple is supermooi maar veel duurder in prijs en Dell heeft mi prima pc,s.
Heb nu een Dimension 9150 desktop en Inspiron 6000 laptop en die werken uitstekend.
Heb alleen een brakke XPS 17 laptop gehad van Dell in november 2010 maar die is weer terug en heb daar mn geld van terug ontvangen.
Gezeur met toetsenbord en trillingen op niet geaard stopcontact.
Toetsenbord konden ze niets aan veranderen bij mij en Dell vertelde dat de trillingen erbij hoorde maar NOT, vriend van mij heeft ook XPS 17 en die trilt niet bij mij thuis dussssss....

Ga wellicht van de zomer wel voor de nieuwe XPS 17, heeft een chiclet toetsenbord maar wacht eerst de ervaringen af van XPS 17 gebruikers hoe dit bevalt voordat ik nieuwe ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Laatst online: 26-08-2022
Nieuwe XPS 15 besteld vandaag = levertijd 07/04
hopelijk dus een heel stuk minder :)

[ Voor 10% gewijzigd door Greenie op 11-03-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
afgelopen maandag ook een XPS 15 betsteld. verwachte levertijd 06-04 2011.
volgens de persoon van de dell chat zou die aanstaande maandag of dinsdag al geleverd worden.
lijkt me een beetje sterk omdat ie vandaag nog steeds op werk in uitvoering staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm dus de xps15 is later aangekondigd en eerder leverbaar xD!

SWEET ik dell niet snap...
mijn laptop week geleden besteld en pas 11-04-2011 maja dat was een XPS17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nakatomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-12-2023
Datum van bestelling: 28-2-2011
Status update : In productie sinds 15-3-2011
Status update : Verzonden op 19-3-2011
Status update : Laptop ontvangen op 21-3-2011
Geschatte leverdatum: 4-4-2011
Type: Dell XPS 17 met 3d scherm

Na mijn bestelling gelijk betaald maar ik kreeg maar geen order bevestiging, na 7 dagen maar eens gebeld, een hoop telefoontjes en mailtjes verder van onvriendelijke mensen kwamen ze erachter dat ze mijn geld kwijt waren. Eindelijk na uren zoeken hebben ze het toch gevonden, toen nog 5 uur later (en nog meer telefoon/mail) werd pas mijn status veranderd naar werk in uitvoering waar deze nog steeds op staat.

edit : status geupdate

[ Voor 12% gewijzigd door nakatomi op 21-03-2011 14:38 ]

Star Citizen Referal Code Join Star Citizen today and get 5000 UEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Datum van bestelling: 11-3-2011
Geschatte leverdatum: 6-4-2011
Type: Dell XPS 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
Datum van bestelling: 11-3-2011
Geschatte leverdatum: 6-4-2011
Type: Dell XPS 15

Laat maar komen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
XPS17;

Verzonden:13/3

Hoop hem dus deze week te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was je verwachte leverdatum daar ben ik dan wel even benieuwd naar?

want bij jou is het dus krap 2 weken levertijd.

mijn geschatte levertijd is meer dan een maand...

EDIT: 28-03-11 zie ik net op de vorige pagina
hmm dus dat is 2 weken sneller dan verwacht dat geeft hoop :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geschatte levertijd bij dell is de uiterste levertijd, de echte levertijd is zelden langer dan 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Nou hier schiet het niet echt op.
Status van bestelling is nog steeds verwerking van bestelling;

Of ze passen het niet aan omdat ik mijn order gewijzigd heb en nog 30 euro extra achteraf moest overmaken of het gaat toch niet helemaal goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen welk telefoonnummer ze hebben gebeld van de Dell.
Krijg alleen telkens van die stomme bandjes.
Ik heb 05-03 m'n nieuwe laptop besteld via internet, maar ze hebben nog steeds de betaling niet verwerkt(iDeal). Afgelopen vrijdag al z'n e-mail formulier ingevuld, maar heb ik ook nog steeds geen reactie op. Dus zou wel fijn zijn als ik eens een persoon aan de telefoon kon krijgen.
Vast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hannes_ schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:31:
XPS17;

Verzonden:13/3

Hoop hem dus deze week te ontvangen!
identiek bij mij :) vandaag naar UPS verzonden ... hoop ook deze week te kunnen ontvangen.

update:
Status van de zending
Vestiging Datum Lokale Tijd ActiviteitWat is dit?
Koeln, Germany 14/03/2011 15:51 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 14/03/2011 22:05 Exportscan
14/03/2011 22:05 Herkomstscan
China 14/03/2011 5:38 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datum van bestelling: 8-3-2011
22-3-2011 'In Productie'
24-3-2011 'Verzonden'
Verzonden of gefactureerd op:24/03/2011
Afgeleverd op: 28/03/2011 11:05

Je geduld wordt op de proef gesteld, maar het wachten loont.

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 11:46 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:22:
Zou iemand mij kunnen vertellen welk telefoonnummer ze hebben gebeld van de Dell.
Krijg alleen telkens van die stomme bandjes.
Ik heb 05-03 m'n nieuwe laptop besteld via internet, maar ze hebben nog steeds de betaling niet verwerkt(iDeal). Afgelopen vrijdag al z'n e-mail formulier ingevuld, maar heb ik ook nog steeds geen reactie op. Dus zou wel fijn zijn als ik eens een persoon aan de telefoon kon krijgen.
Vast bedankt!!
Probeer de 'chat' eens op de Dell website. Op die manier kun je snel chatten met een medewerker zonder dat je lang hoeft te wachten op je email of veel moet betalen voor je telefoongesprek.
(http://www1.euro.dell.com...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=pn)

Succes!

Simba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De chat had ik ookal geprobeerd, maar werd weer of naar de Order Status door gestuurd of naar het telefoonummer wat ik al geprobeerd had(met dat bandje waar dan natuurlijk niet tussen zit wat je zoekt, maar niet een optie heeft 'ik wil een mens spreken graag').

Aan het eind van de middag wel eindelijk bericht op het e-mail formulier, gek genoeg niet die van vrijdag maar die ik aan het eind van de ochtend nog eens had gestuurd.

Met eerst het bericht dat m'n order er wel is er, maar er is nog een onderdeel in bestelling waardoor die nog niet in productie is genomen. Na nog een mailtje (Jee, nu naar een normaal e-mail adres :D ) tenminste wel eindelijk de bevestiging dat m'n geld wel goed is ontvangen. 't was wel prettig geweest als ze dat even hadden kunnen laten weten toen ze het binnen kregen.
Ziet er naar uit dat het toch nog goed gaat komen. Hoop toch dat ie er wat sneller is dan 08-04 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
  • Laatst online: 03-07 15:46
Datum van bestelling: 12-3-2011
Geschatte leverdatum: 11-4-2011
Dell XPS 15

ik hoop eigenlijk datie eind deze week begin volgende week verzonden wordt ik ben niet goed in wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Yay!

XPS15 met i7-2630QM
Bestelling: 3-3-2011
Werk in Uitvoering: 7-3-2011
In productie: 15-3-2011

Sneller dan verwacht wat mij betreft.

[ Voor 20% gewijzigd door Bozozo op 15-03-2011 09:28 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
Bozozo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:17:
Yay!

XPS15 met i7-2630QM
Datum van bestelling: 3-3-2011
Status van bestelling: In productie!

Sneller dan verwacht wat mij betreft.
Hoelang heeft hij in de status werk in uitvoering gestaan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Een dag of 8... ik heb mijn vorige post even verduidelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
Hier ook eentje in productie! :D

Type: Dell XPS 15, i7-2720QM
Besteld: 11-03-11
Werk in uitvoering: 12-03-11
In productie: 15-03-11

Zal volgende week wel binnenkomen, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
MikeKiller schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:22:

Hey, dat is lekker nieuws. Staat/stond je verwachtte leverdatum ergens in de buurt van 15 april?

Heb je de FHD 3D versie of de 900p besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
De verwachte leverdatum heeft altijd al op 6 april gestaan.

Gezien het om een XPS 15 gaat, toch maar FHD genomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
MikeKiller schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:39:
De verwachte leverdatum heeft altijd al op 6 april gestaan.

Gezien het om een XPS 15 gaat, toch maar FHD genomen. :+
oh heb ik er weer eens stevig langs gelezen... Wishfull thinking i guess. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
MikeKiller schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:22:

Dat is mooi dat geeft me weer beetje vertrouwen dat ik hem waarschijnlijk ook volgende week wel krijg. Ik ben echt een vreselijke wachter haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

De door mij bestelde Xps 17 FHD 3D 550m i7-2630QM is in productie genomen. Volgens mij de eerste die ik in dit topic zie.

Geschatte leverdatum: 21-3-2011
Datum van bestelling: 22-2-2011
Status van bestelling: In productie

[ Voor 0% gewijzigd door TdV op 15-03-2011 20:14 . Reden: cpu fout type 2630 ipv 2720 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Laatst online: 17-09 13:15
Mijn XPS 17 is verzonden! Jippy! :D

Bestelt op 23-02-2011 en is nu met de UPS onderweg, krijg hem dus waarschijnlijk dees week binnen. Mijn ervaringen met UPS zijn beter als de lokale TNT post. Die willen nog wel eens het vertikken om aan te bellen... :?

En tijdens het typen van deze post krijg ik meteen mail van dell: 17-03-2011 verwachte leverdatum! :D

Zou ook tijd worden eigenlijk, Apple had dit alles in 7 dagen klaar (al brandde mn eerste macbook af door brand in het magazijn). Ik denk dat Dell zich flink door de klant op de kast laat jagen en dan krijg je dus rare bestellingen en administratie die niet meer klopt. Denk dat het daarom ook zo lang duurt bij sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 14:39
XPS 27 - i7-2630QM Processor

14-03-2011 per email mijn telefonische offerte bevestigd en gelijk het totaalbedrag overgemaakt. Tot op heden nog geen bevestiging ontvangen.

[ Voor 54% gewijzigd door polpol op 15-03-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:48
Vrijdagavond 11-03 besteld en betaald via ideal. Kreeg na betaling een foutmelding.bedrag was wel afgeschreven met in de omschrijving ook het internet ontvangstnr.

Maandag 14-03 over gebeld en medewerker zou bedrag aan order koppelen. Zou dezelfde dag nog orderbevestiging krijgen. Helaas niet gekregen.

Vandaag weer gebeld en kreeg melding dat ze het geld nog niet ontvangen hadden van hun partner? :S Zou opnieuw aan het eind vd dag een bevestiging krijgen, helaas weer niet gebeurd.. begin er nu een beetje van te balen! :(

[ Voor 8% gewijzigd door Mrk87 op 15-03-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Ik heb geen mail gekregen van Dell of UPS met de leverdatum. Mijn pakketje is ondertussen in Brussel aangekomen. Hij moet naar oost-vlaanderen, dus hij zal er hopelijk vandaag wel zijn.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Brussels, Belgium   
16/03/2011  5:29    Aankomstscan
Koeln, Germany
16/03/2011  2:52    Vertrekscan
16/03/2011  1:53    Importscan
16/03/2011  1:26    Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
16/03/2011  0:10    Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Koeln, Germany  
15/03/2011  23:04   Aankomstscan
Warsaw, Poland  
15/03/2011  21:15   Vertrekscan
15/03/2011  18:54   Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan  15/03/2011  17:52   Vertrekscan
15/03/2011  14:24   Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 
15/03/2011  11:01   Vertrekscan
15/03/2011  9:03    Aankomstscan
Shanghai, China
15/03/2011  6:22    Vertrekscan
Shanghai, China 
14/03/2011  21:55   Exportscan
14/03/2011  21:55   Herkomstscan
China   
14/03/2011  5:38    Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn zo toch weer wakker bij de Dell, na dat ik eergister eindelijk een beetje normaal contact met ze kreeg en bleek dat het geld wel was ontvangen en goed was, maar dat ie nog op besteling ontvangen blijft staan omdat ze zelf op een onderdeel wachten. Krijg ik vandaag een mailtje...... 'We hebben uw betaling nog niet ontvangen, graag binnen 5 dagen over maken, of uw bestelling wordt geannuleerd'......Na een heleboel telefoonnummers, en bandjes eindelijk een echt iemand aan de telefoon gekregen die het na heeft gekeken. De betaling is wel ontvangen, ze wachten nog steeds op het onderdeel, en ik moet het mailtje maar negeren.... Ben het intussen beetje erg zat aan het worden :'( , intussen zijn er 10 dagen verstreken na de bestelling, en ik ben nog net zover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:59:
Wat zijn zo toch weer wakker bij de Dell, na dat ik eergister eindelijk een beetje normaal contact met ze kreeg en bleek dat het geld wel was ontvangen en goed was, maar dat ie nog op besteling ontvangen blijft staan omdat ze zelf op een onderdeel wachten. Krijg ik vandaag een mailtje...... 'We hebben uw betaling nog niet ontvangen, graag binnen 5 dagen over maken, of uw bestelling wordt geannuleerd'......Na een heleboel telefoonnummers, en bandjes eindelijk een echt iemand aan de telefoon gekregen die het na heeft gekeken. De betaling is wel ontvangen, ze wachten nog steeds op het onderdeel, en ik moet het mailtje maar negeren.... Ben het intussen beetje erg zat aan het worden :'( , intussen zijn er 10 dagen verstreken na de bestelling, en ik ben nog net zover...
Heb je niet gevraagd of ze de ontvangst en status via een email kunnen bevestigen?

In de standaard ontvangsbevestiging zit ook een link naar de pagina waar je de status van je bestelling zou moeten kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:59:
Heb precies hetzelfde gehad als jij.
Gelukkig had ik het directe nummer van degene de mijn order in ontvangst had genomen. Nu is uiteindelijk na 9 dagen mijn orderstatus aangepast naar werk in uitvoering. Ook ik heb het mailtje gehad dat ze wachten op mijn betaling. Nog heel even geduld hebben en af en toe even je status bekijken op www.dell.nl/status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
Joepie, mijn Dell is daarnet binnengekomen! In totaal van bestelling tot levering dus 16 dagen. Zeker niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:48
Mrk87 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:02:
Vrijdagavond 11-03 besteld en betaald via ideal. Kreeg na betaling een foutmelding.bedrag was wel afgeschreven met in de omschrijving ook het internet ontvangstnr.

Maandag 14-03 over gebeld en medewerker zou bedrag aan order koppelen. Zou dezelfde dag nog orderbevestiging krijgen. Helaas niet gekregen.

Vandaag weer gebeld en kreeg melding dat ze het geld nog niet ontvangen hadden van hun partner? :S Zou opnieuw aan het eind vd dag een bevestiging krijgen, helaas weer niet gebeurd.. begin er nu een beetje van te balen! :(
Vandaag weer contact gehad met dell. Werd me vertelt dat ideal transacties 7 dagen in beslag nemen om verwerkt te worden. Dus vrijdag zou ik mijn bevestiging moeten krijgen. afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geschatte leverdatum: nieuw 07-04-2011 - oud 31-03-2011
Datum van bestelling: nieuw 03-03-2011- oud 01-03-2011
Status van bestelling: •Bestelling ontvangen

Xps 17 FHD 3D 550m i7-2720QM

02-03-2011 Gebeld door Dell voor een Prove off payment, zoals zei dit noemen. Bovendien willen ze een print screen van de betaling. Dit als bewijs van betalen van de orde.

03-03-2011 Gebeld door een medewerker van Dell, dat er een fout in de specificatie is gemaakt en dat de order opnieuw besteld moet worden. Deze fout kwam door Dell zelf in compensatie een gratis Logitech muis.
Dit zouden ze in orde maken.
Vervolgens op 08-03-2011 eindelijk (naar veel email's richting Dell) de gegevens van de nieuwe order ontvangen om te controleren of er geen fouten zijn gemaakt in de nieuwe order. Het is Dell en ik was huiverig voor fouten in de nieuwe order die zij zelf geplaatst hadden.

15-03-2011 Bestelling staat nog steeds op ontvangen. Contact gezocht via de chat om te vragen hoelang het nog zal duren voor er geleverd gaat worden. Vervolgens gebeld door een medewerker. Er is een fout gemaakt in de betaling met de BTW. of ik nog een klein rest bedrag wil overmaken. Bij de volgende bestelling krijgt u korting op het nieuwe product. Wel weer even een print screen van de betaling maken voor ze. Hierdoor maak je de koop definitief, wettelijk gezien. Dus heb mijn bedenkingen hierbij. :F

16-03-2011 Mail gestuurd op de 15de, hoelang dit nog gaat duren gezien de levering termijn. Kort bericht terug dat het bij de financiële afdeling ligt en dat ze er boven op zitten.

Raar is het wel, na alles wat ik op het internet heb besteld, is het bij Dell een uitzonderlijke vreemde gang van zaken. Tijdens de afhandeling moet u zelf richting Dell mailen of bellen om duidelijkheid te krijgen over je order. Eigenlijk hoort Dell B.V. zelf je als klant up-to-date te houden over de status van de bestelling.

Update: 18-03-2011
Status van bestelling: Geannuleerd
Heb geen idee waarom dit is gebeurd.. ;w Morgen weer even bellen! :-(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 01:09 . Reden: Status update order geannuleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroomm
  • Laatst online: 18-11-2023
Eindelijk bevestiging gekregen! Er was een probleem met men visa, nog nooit voorgehad maar bij Dell willen ze hem blijkbaar niet :p

Nu wachten tot 21/04 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status van de zending

Shanghai, China 14/03/2011 22:05 Exportscan
Brussel 16/03 + vandaag reeds aangeboden door UPS bij mij thuis ... morgen zelf ophalen in Diegem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog steeds werk in uitvoering.
Type: Dell XPS 15 I7-2630qm, Full HD Scherm, backlit toetsenbord
Besteld: 03-03-11
Werk in uitvoering: 07-03-11
Geschatte leverdatum: 07-04-2011

Zijn er al mensen waarvan de XPS15 verstuurd is?
Hoop hem eigenlijk volgende week binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

W00t!

XPS15 met i7-2630QM
Bestelling: 3-3-2011
Werk in Uitvoering: 7-3-2011
In productie: 15-3-2011
Verzonden: 17-3-2011

Ik kan het pakket helaas nog niet tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23
Mijn XPS 15 heb ik besteld op 10/3. Is ook op 15/3 in productie en vanochtend verzonden. Ook ik kan hem nog niet traceren, maar dan zullen ze wel samen in het vliegtuig gaan :P. Met een beetje geluk krijgen we hem zaterdag, en anders maandag neem ik aan als ik kijk naar de tijd die het verzenden bij anderen kostte.

[ Voor 34% gewijzigd door boaty op 17-03-2011 10:59 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Pagina: 1 ... 48 ... 105 Laatste