[Browser MMOG] Ikariam - deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 58.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:03:
Ik had een vraagje. Ik heb een spy naar een vestiging gestuurd en heb zo verschillende info verkregen.

Hij heeft geen defenses maar superveel resources + gold. Dus ik stuur er 1 mannetje op af om te pillagen en nu krijg ik maar heel weinig, iets van 50 gold 120 wood en 50 sufpher....

Krijg ik meer stuff als ik een groter leger erop stuur?
Dat ligt aan de level van de trading port van je slachtoffer, je hebt een bepaalde tijd na het plunderen om de zooi in een bootje te laden. Heeft hij een hogere trading port dan gaat dat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:06:
[...]

Dat ligt aan de level van de trading port van je slachtoffer, je hebt een bepaalde tijd na het plunderen om de zooi in een bootje te laden. Heeft hij een hogere trading port dan gaat dat sneller :)
Volgens mij werkt het anders. (Level trading port + 1) * 300 = wat je mee kan nemen AFAIK. Hoelang het duurt voordat alles is ingeladen hangt ook weer van zijn trading port af, hier te vinden: http://ikariam.wikia.com/wiki/Trading_Port

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
@Lassie

Na een pillage kan je 20 minuten lang looten. Afhankelijk van de trade port laad je dan een X aantal resources in.

Dus:
level 3: 58 goods/min * 20 min = 1160 goods.
level 2: 600 goods
level 1: 200 goods

Je ziet de grote stappen tussen de verschillende levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Dus eigenlijk heb je geen soldaten nodig maar een lage trading port ? Kost je uiteindelijk bijna evenveel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Martinspire schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:14:
Dus eigenlijk heb je geen soldaten nodig maar een lage trading port ? Kost je uiteindelijk bijna evenveel
Klopt, level 1 trade port kost je maar 200 resources iedere aanval. Alleen als mensen je trade port gaan blokkeren is het wel echt kut want dan kan je niets meer. Dus boten zijn wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Samopsa schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:35:
@Lassie

Na een pillage kan je 20 minuten lang looten. Afhankelijk van de trade port laad je dan een X aantal resources in.

Dus:
level 3: 58 goods/min * 20 min = 1160 goods.
level 2: 600 goods
level 1: 200 goods

Je ziet de grote stappen tussen de verschillende levels.
Je hebt helemaal gelijk |:(
Het gaat inderdaad om goods/minuut *20. Voor een overzichtje:

Level trading portMax lootMax ships nodig
1 200 1
2 600 3
3 1160 6
4 1840 9
5 2620 13
6 3520 18
7 4500 23
8 5580 28
9 6720 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat te doen, een mixed army of een phalanx only army.
Momenteel heb ik alleen phalanxes maar is het slim om ook swordsman te maken en met wat voor ratio dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Napo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:39:
Momenteel heb ik alleen phalanxes maar is het slim om ook swordsman te maken en met wat voor ratio dan?
Het is slimmer om wat Cook's mee te nemen in een pillage aangezien dan de strijd wat langer duurt ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Napo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:39:
Ik zou zeer zeker swords maken. Ze zijn goedkoper, en (daarom) efficienter voor aanvallen. Ik heb zelfs een ratio 2:1 swords:phalx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Voor aanvallen heb je toch alleen maar swordsmen nodig? Hun attack is sterker dan defense (ze zijn bedoeld als aanvalseenheid) en ze zijn stukken goedkoper. Ik gebruik eigenlijk alleen maar swordsmen, mn phalanxes blijven lekker thuis om te verdedigen, want hun verdediging is sterker dan hun aanval, en ze zijn veel duurder.

Ik doe alleen meestal geen hele grote battles, dus misschien dat het daar anders is?

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 14:27
Bosmonster schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:00:
Voor aanvallen heb je toch alleen maar swordsmen nodig? Hun attack is sterker dan defense (ze zijn bedoeld als aanvalseenheid) en ze zijn stukken goedkoper. Ik gebruik eigenlijk alleen maar swordsmen, mn phalanxes blijven lekker thuis om te verdedigen, want hun verdediging is sterker dan hun aanval, en ze zijn veel duurder.

Ik doe alleen meestal geen hele grote battles, dus misschien dat het daar anders is?
De vraag is natuurlijk of de attack van de swordmen ook beter is als die van een phalanx. Ik betwijfel het.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een phalanx heeft ook een betere attack dan een swordsmen :D

Kijk heb je genoeg grondstoffen dan zou ik alleen phalanxen trainen. Als je rustig aan moet doen met je sulpher dan kan je beter swordsman trainen die zijn wat goedkoper.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:17:
Een phalanx heeft ook een betere attack dan een swordsmen :D
Maar niet per kostprijs/upkeep

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je dan bv met een RAM? Beukt dat beter door de stadsmuur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MrAngry schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:18:
[...]

Maar niet per kostprijs/upkeep
Yeah dat is de voornaamste reden en qua attack liggen ze niet zo ver van elkaar vandaan. Je kan ook nog wel eens verliezen maken bij grote battle en dan kies ik liever voor veel swordsman in een aanval dan de helft daarvan in phalanxes voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
Heb een beetje lopen kijken. Maar ben er achter gekomen dat je niet meer dan 4 kolonies kan maken nu nog.
Je kan de spullen die nodig zijn voor upgraden niet opslaan.
En er is geen skill die de stoge vergroot of een skill die het bouwen laag maakt, dat het wel weer lukt.
Dus voor heel veel lvl's van gebouwen kan je gewoon iet halen.
Aan het einde wordt suprhur, wijn en crystal het belangrijkst.
Marble heb je niks meer aan als je niks kan upgraden.

Als er nog een reset is kunnen we beter op theta beginnen. Mensen keizen het meeste voor de middelste, boven of onderaan.
En dan proberen om zo dicht in de 40,40 te komen. Of duurt het een tijd om weer in de zelfde server te starten?

[ Voor 22% gewijzigd door Calamor op 10-03-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
Calamor schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:06:
Heb een beetje lopen kijken. Maar ben er achter gekomen dat je niet meer dan 4 kolonies kan maken nu nog.
En er is geen skill die de stoge vergroot of een skill die het bouwen laag maakt, dat het wel weer lukt.
Je hebt iig Pulley en Geometry (2% en 4% less build costs). Verder vergroot je storage bij het levellen van je warehouse. Heb je beide dingen al meegenomen in je berekening ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

redwing schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:41:
[...]

Je hebt iig Pulley en Geometry (2% en 4% less build costs). Verder vergroot je storage bij het levellen van je warehouse. Heb je beide dingen al meegenomen in je berekening ?
Met Spirit Level gaat er nog 8% af. Maar hij heeft wel een punt, het gaat wel meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
TheBorg schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:52:
[...]

Met Spirit Level gaat er nog 8% af. Maar hij heeft wel een punt, het gaat wel meespelen.
Klopt, gezien de getallen is het na de 4e kolonie ook haast niet meer te doen, maar ik vroeg me gewoon af of daar een harde onmogelijke grens ligt of dat je een paar jaar aan het sparen moet voor je volgende kolonie :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

uhm er is blijkbaar een zwaar tekort aan marble in mijn regio, en m'n eigen productie is nog niet genoeg voor de laatste uitbreiding van mijn paleis, kan ik met iemand ruilen voor wijn (glas mag ook maar daar heb ik nog niet zo veel van over)?

En kan ik de alliance nog joinen? Heb al enige tijd een embassy

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Erycius schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:01:
uhm er is blijkbaar een zwaar tekort aan marble in mijn regio
Hier ook, er zijn 20 mensen die Marble te koop vragen, 0 die het aanbieden. Ik heb zelf nog 600 nodig, dan kan ik eindelijk mijn Palace levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ik heb juist Marble over...alledrie mijn kolonies zitten nokvol met marble :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Cubic X schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:59:
Ik heb juist Marble over...alledrie mijn kolonies zitten nokvol met marble :+
Ik bied 50 gold op dit moment maar niemand die toehapt. :(
Ruilen? Waar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mijn begin eiland was marble, dus heb ook geen tekorten. Laatst nog 800 verkocht voor 30gold/stuk. Had ik achteraf gezien wel voor wat meer kunnen verkopen geloof ik :+

Ben net begonnen met de upgrade van mn palace, dus op naar mn tweede colony. Eindelijk eens wat crystal.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
TheBorg schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:03:
[...]

Ik bied 50 gold op dit moment maar niemand die toehapt. :(
Ruilen? Waar zit je?
[24;57] is een aardig eindje weg, maar heb toch 600 marble verzonden. Help natuurlijk mijn mede- GoTters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heb zelf ook weinig marble, heb alles nodig voor eigen productie. Maar hier is een zwaar tekort aan glas. Echt veel te weinig aanbieders hier. En als er 1 is dan wil ie er 40 of meer voor vangen. Al is dat laatste wel te begrijpen though. @ 24/30 trouwens

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 10-03-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Cubic X schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:05:
[...]

[24;57] is een aardig eindje weg, maar heb toch 600 marble verzonden. Help natuurlijk mijn mede- GoTters :)
Wat wil je terug hebben? Ik heb diverse alcoholische dranken, prachtige kristallen, hout, sulpher. Kies maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
je kan maar tot lvl 17 een warehouse bouwen. Misschien ook nog wel lvl 18 maar hoger kan je niet.
Ook al heb je 50% minder kosten dan kan je nog niet een upgrade doen. van je warehouse.

Omdat : je heb maar capaciteit voor 82,724 hout 36,132 marble. Upgrate kost 150,881 hout 78,734 marble.
Paleis upgrate lvl 5 : 216,576 hout de rest doet er al niet meer toe.
Heb zelf nog 4% dus als het 8% wordt komt je nog lang er niet bij.

Dus ik denk dat je best snel op die grens komt. En als er heel wat op die grens komen is marble niks meer waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Calamor op 10-03-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
TheBorg schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:14:
[...]

Wat wil je terug hebben? Ik heb diverse alcoholische dranken, prachtige kristallen, hout, sulpher. Kies maar. :)
Doe maar kristallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Ik vind het toch jammer dat de graphics niet eens heel klein beetje animated zijn. In de worldview springen er af en toe beesten uit het water, waarom kunnen de vlaggen/fonteinen in mijn stadsview niet een beetje bewegen. Ik denk dat het wel wat uitmaakt.

Verder hadden de gebouwen ook wel mooiere hogere levels mogen hebben: een tavern van level 6 ziet er nog steeds uit als een tavern van level 1. Waar het helemaal bij opvalt is de townhall: in islandview verandert het icoon wel, maar in townview niet.

Ik heb nu een town van level 13: het enige wat nu anders is, is de bestrating. Maar de gebouwen hebben allemaal nog een gras randje eromheen.

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/51vl2a.jpg

See what I mean? Misschien dat ze het nog gaan doen.
Ze mogen wel met meer dingen opschieten: ik kom steeds meer research/opties tegen hoe verder ik kom die nog niet werken.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik heb nu eindelijk een 3e kolonie, het enige wat nog ontbreekt is kristal. Helaas lijkt kristal op dit moment erg schaars hier in de buurt. Gaat wel steeds harder zo! :)

Hoe zit het nou eigenlijk met de GoT alliance? Ik heb wel GoT voor mijn stadsnamen staan maar het doet verder weinig. :p

Is er trouwens iemand in de buurt van 78:68 die cultural goods met mij wil traden? Ik snap nog niet helemaal hoe dat werkt, maar daar komen we vast wel uit. :)geregeld

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een museum hebt geven die cult. goods extra blije mensen (+50 per museumlvl/cult treaty).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb nu ook een 3e kolonie,dit keer marble,zodat ik nu wijn,cryal en marble heb,nu nog alleen een sulphur kolonie maken en dan ben ik klaar :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

mrsar schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:37:
ik heb nu ook een 3e kolonie,dit keer marble,zodat ik nu wijn,cryal en marble heb,nu nog alleen een sulphur kolonie maken en dan ben ik klaar :+
LOL, tja, je vierde kolonie (of beter: je derde kolonie, je vierde vestiging), daar zit ik ook al tegenaan te hikken: bijna 20k hout, 6k9 marble en 4k6 crystal om je Palace te upgraden 8)7

De 1k25 hout en 12k goud daarna lach je om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Your fleet has returned to shit from plundering

* Building material: 60

and brought:
GOT Kerkyraikos
beetje vreemde message , dingen in de verkeerde volgorde
Terwijl dat laatste echt mijn Town is

[ Voor 14% gewijzigd door ROFLASTC op 10-03-2008 20:15 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
En na de 4e kolonie? Wat dan? Als je geen steden over kan nemen is het einde na je 3e 4e kolonie snel in zicht denk ik, omdat er geen doel meer in het spel zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:59:
En na de 4e kolonie? Wat dan? Als je geen steden over kan nemen is het einde na je 3e 4e kolonie snel in zicht denk ik, omdat er geen doel meer in het spel zit..
Ik heb nu 4 steden en omdat je behoorlijk wat marble te kort komt schiet het idd niet echt meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Twhomp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:53:
[...]

LOL, tja, je vierde kolonie (of beter: je derde kolonie, je vierde vestiging), daar zit ik ook al tegenaan te hikken: bijna 20k hout, 6k9 marble en 4k6 crystal om je Palace te upgraden 8)7

De 1k25 hout en 12k goud daarna lach je om :+
Ik ben nu 2 daagjes aan het sparen en ben er al bijna. Ben begonnen op een sulfar colony (slecht begin), daarna Marble en vervolgens Crystal.

Belangrijk is om veel effort te steken in research. Met bepaald research dalen de prijzen en met helping hands kan je veel resources extra uit de bronnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Maarja, het is nog steeds beta 0.1.8. Hoop echt dat ze wat gaan veranderen aan de langere speelbaarheid van het spel. Anders ga ik beginnen morgen met de speedserver van travian... (dat werkt ook n stuk fijner op n iPod touch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Nu online
mat.hi.as schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:26:
Maarja, het is nog steeds beta 0.1.8. Hoop echt dat ze wat gaan veranderen aan de langere speelbaarheid van het spel. Anders ga ik beginnen morgen met de speedserver van travian... (dat werkt ook n stuk fijner op n iPod touch)
Ik ben het wel met je eens, ik vind het vooral storend dat je niet door kan klikken op namen en locaties om al hun scores en steden te zien. Erg irritant. Verder ben ik pas 3 dagen bezig dus loop nog niet tegen niet geimplementeerde dingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khoop dat je maar max 4 eilanden kan, en dat je zoals dennis zegt, bijvoorbeeld veel te veel marble tekort komt.

Ze moet je tenminste handelen, en misschien zelfs 2 marble eilanden nemen inplaats van 1 sulphur ofzo. Zal nauturlijk wel wat variatie in moeten komen maar daarom zullen ze waarschijnlijk ook niet steden totaal laten innemen, zodat je ook moet blijven handelen en niet uiteindelijk alles op eigen houtje kan. Ach, we zullen zien wat de toekomst brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
max4 eilanden zou juist suf zijn, want als je dan 4 eilanden hebt, dan heb je niks meer te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zojuist heb ik een eerste versie van een calculator voor Ikariam online gezet. Er zijn er meer, dat weet ik, maar ik hou zelf van eenvoud en dat je er snel mee kan werken. ;)

Met de calculator kun je een geld- of goederenhoeveelheid invoeren, de groei per uur en het gewenste aantal. De calculator zal je dan vertellen wanneer de gewenste hoeveelheid is bereikt.

Link naar de calculator: http://www.deltaserv.nl/ikariam/

Op het forum van krvabo (het special GoT-Ikariam forum) heb ik ook deze post geplaatst, daar kunnen de grotere feedback zaken neergezet worden. Hier is feedback ook welkom wat mij betreft ;)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SCIxX schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:59:
max4 eilanden zou juist suf zijn, want als je dan 4 eilanden hebt, dan heb je niks meer te doen..
Een leger opbouwen en iedereen aanvallen met GoT in de naam? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Result:

Remaining amount: 99999989
Seconds per product: 3600
Remaining seconds: 359999960400
The target will be accomplished at Tuesday 20 February 13416, 04:22:12

growth van 1 ;x Dat duurt lang voordat dat klaar is. in 13416 hebk dan 9999999 wood, zou dat spel dan nog bestaan [a]? of ik uberhaupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus max 4 eilanden voorlopig en dan alles upgraden totdat je niet meer kan en dan zelfmoord plegen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Wat een doemdenkers hier :P

Als je het zat bent, dan stop je. En als je het niet zat bent, dan ga je door. Het is voor de makers niet te doen om een soort doel te maken, wat men kan gaan halen. Ja, of wel, maar we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Twhomp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:23:
Wat een doemdenkers hier :P

Als je het zat bent, dan stop je. En als je het niet zat bent, dan ga je door. Het is voor de makers niet te doen om een soort doel te maken, wat men kan gaan halen. Ja, of wel, maar we zullen zien ;)
Misschien is het doel wel 4 volledige colony's ;)

Magoed, boeien inderdaad. Ik speel het omdat ik het leuk vind nu en ben nog wel even zoet. Tuurlijk hoop ik wel voor uitbreidingen tegen de tijd dat ik tegen de cap aanloop, maar anders ga ik net zo leuk weer wat anders doen (dan zet ik hem wel even in vacation mode :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:32:
[...]

Misschien is het doel wel 4 volledige colony's ;)

Magoed, boeien inderdaad. Ik speel het omdat ik het leuk vind nu en ben nog wel even zoet. Tuurlijk hoop ik wel voor uitbreidingen tegen de tijd dat ik tegen de cap aanloop, maar anders ga ik net zo leuk weer wat anders doen (dan zet ik hem wel even in vacation mode :P)
Je kan ook nog proberen om te kijken wat het max geld of max lvl mine is.
En kijken wat er dan gebeurt als je er overheen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik ben vanmorgen begonnen op Epsilon, Crystal eiland. Na het eerste uurtje bouwen moet ik nu al lang wachten voordat er weer iets gebeurd (research af).
Ik vermoed dat dit een spelletje is waar je 1 of 2x per dag inlogd om iets te doen? Wel lekker in de pauze op je werk en dan 's-avonds nog eens.
Ben beniewd of het me kan blijven boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
Ik snap even het volgende niet:

Afbeeldingslocatie: http://www.bjornenlizet.nl/hout.jpg

Zoals je kan zien gaat het om een level 9 sawmill. Op de wiki is ook te vinden dat er maximaal 154 mensen kunnen werken. Echter hebben een paar mensen het toch voor elkaar gekregen dat er meer mensen werken. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helping hands.... lees maar op de wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:05
cardinal808 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:01:
Zoals je kan zien gaat het om een level 9 sawmill. Op de wiki is ook te vinden dat er maximaal 154 mensen kunnen werken. Echter hebben een paar mensen het toch voor elkaar gekregen dat er meer mensen werken. Hoe kan dat?
Ik vermoed dat dit mogelijk is nadat "Helping Hands" ge-researched is, die maakt dit mogelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Die hebben Helping Hands geresearched, en kunnen ze dus 50% meer mensen in de sawmill kwijt. Die 50% doen echter maar 25% van een normale worker, dus die krijgen maar max +193 wood per uur. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Afbeeldingslocatie: http://jobborn.nl/wp/wp-content/uploads/2008/03/ikariam.jpg
Ik vind dit knapper eigenlijk. 73k tegenover 20k van de rest.
Die gast staat nr 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ach, dat kan natuurlijk ook zijn omdat de rest gewoon slackt in vergelijking met die speler. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/35MRoOzrihqpgYVehOuCf4Sj/full.gif

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 11-03-2008 14:12 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:05:
[afbeelding]
Ik vind dit knapper eigenlijk. 73k tegenover 20k van de rest.
Die gast staat nr 26.
lol, welk level is dat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
tollo71 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:59:
Ik ben vanmorgen begonnen op Epsilon, Crystal eiland. Na het eerste uurtje bouwen moet ik nu al lang wachten voordat er weer iets gebeurd (research af).
Ik vermoed dat dit een spelletje is waar je 1 of 2x per dag inlogd om iets te doen? Wel lekker in de pauze op je werk en dan 's-avonds nog eens.
Ben beniewd of het me kan blijven boeien.
True, later als je meerdere kolonies hebt wordt het wel wat drukker. Maar je loopt dan weer snel aan tegen de niet toereikende resources. Het is dus echt voor in de pauze en 's avonds. Maar dat is juist wel fijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:48:
[...]

True, later als je meerdere kolonies hebt wordt het wel wat drukker. Maar je loopt dan weer snel aan tegen de niet toereikende resources. Het is dus echt voor in de pauze en 's avonds. Maar dat is juist wel fijn vind ik.
Volgens mij zit ik helaas niet echt in de buurt van mede-Gotters :(. Ik heb er 2 die een beetje in de buurt zitten een berichtje gestuurd dus we wachten maar af.
Zit pas met een lvl2 dorp dus het duurt nog wel even voordat ik aan het handelen/oorlogvoeren/diplomatie begin.
Als ik hier zo de screenshots zie heb ik nog een heeeeeele lange weg te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Level 14
Wijn is level tien, daar heeft hij ook al 60k gedoneerd. 40k meer dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicenice, zulke mensen moet je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
En hem dan proberen in te halen :+ Nee, zonder gekkigheid, het is heeerlijk om zo;n speler op je eilandje te hebben. Vraag me af hoeveel colonies hij heeft. Ff opgezocht, hij is nummer 27 van het spel :P Dan mag je ook wat doneren, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik heb hem wel is gevraagd hoe hij dat doet. Maar daar antwoord hij niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
tollo71 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:12:
[...]

Volgens mij zit ik helaas niet echt in de buurt van mede-Gotters :(. Ik heb er 2 die een beetje in de buurt zitten een berichtje gestuurd dus we wachten maar af.
Zit pas met een lvl2 dorp dus het duurt nog wel even voordat ik aan het handelen/oorlogvoeren/diplomatie begin.
Als ik hier zo de screenshots zie heb ik nog een heeeeeele lange weg te gaan :+
Je zit redelijk dicht bij mij in de buurt. Ik had je nog berichtje terug gestuurd.
Misschien kunnen we als je je town wat hebt opgezet wat resources uitwisselen :)

Het is echt een probleem om marble en sulphur te krijgen via handelen. Best irritant, want voor ik m'n 3e kolonie op een eilandje met marble kan starten heb ik eerst nog wat marble nodig om m'n palace te upgraden.. en daar is dus op dit moment niet aan te komen.

Gelukkig is m'n alliantie collega zo vriendelijk geweest om me wat te sturen, maarja die zit op 1 dag van mij |:(

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Tjonge, wat is die server traag af en toe zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

B-Buster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:06:
[...]

Gelukkig is m'n alliantie collega zo vriendelijk geweest om me wat te sturen, maarja die zit op 1 dag van mij |:(
Niet zo zeuren, ben er over een uurtje of 12 al :+

Trouwens, mn kolonie is morgen om 19u ook al klaar en dan gaat het gewoon wat sneller.
Maar valt me wel op dat mensen zo snel van die belachelijke prijzen gaan vragen. 99 goud per stuk is echt gewoon teveel.
Maarja, qua ontwikkeling van ikariam gaat het ook niet zo denderend snel heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Martinspire schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:10:
[...]

Niet zo zeuren, ben er over een uurtje of 12 al :+
Dat zeg ik. Je bent immers al sinds vanmiddag onderweg :P
Maar valt me wel op dat mensen zo snel van die belachelijke prijzen gaan vragen. 99 goud per stuk is echt gewoon teveel.
Maarja, qua ontwikkeling van ikariam gaat het ook niet zo denderend snel heb ik het idee.
Mja, heel irritant. Het is me ondertussen wel paar keer gelukt een akkoordje te sluiten met iemand dichtbij om wat resources uit te wisselen, maar als ik echt wat tekort kom en het wil inkopen dan kan ik het tot op heden vaak schudden, of het druppelt met kleine hoeveelheden binnen.

En dan bied ik ze toch een hele aardige prijs, als ik kijk naar wat anderen ervoor willen geven bij offers.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja het is dan ook aan te raden om je koloniën wat uit elkaar te zetten want ondanks dat je dan wat langer aan het varen bent zijn de prijzen erg verschillend en heb je bovendien dat op de ene plek marble mist en op de andere glas, waardoor je de een goedkoop kunt inkopen en de ander duur kunt verkopen.
Moet je alleen wel aardig wat schepen kopen, maar dat haal je er heel snel weer uit.

Een grote tradingpost is dan ook wel belangrijk.

Maar zoals zovelen heb ik het idee dat ik over een tijdje (maandje at the most) al enigszins tegen de randen aan zit van wat nu mogelijk is. De meeste zinvolle upgrades heb ik dan wel gehad en qua researchen ook wel. Vraag me af of daar nog iets aan gedaan gaat worden.

En trouwens, een speed server zou ook wel wenselijk zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

van dat probleem ben ik byna af, want ik ben nu aan het sparen voor een palace upgrade en kan dan mn 3e kolonie maken ^^
heb inmiddels ook al tegen de 300k gold en 3 steden met een town hall van min. lvl 10 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
B-Buster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:06:
[...]

Je zit redelijk dicht bij mij in de buurt. Ik had je nog berichtje terug gestuurd.
Misschien kunnen we als je je town wat hebt opgezet wat resources uitwisselen :)

Het is echt een probleem om marble en sulphur te krijgen via handelen. Best irritant, want voor ik m'n 3e kolonie op een eilandje met marble kan starten heb ik eerst nog wat marble nodig om m'n palace te upgraden.. en daar is dus op dit moment niet aan te komen.

Ah, kijk eens aan :) Heb je berichtje inderdaad gezien. Als ik er aan toekom kan ik voor een kolonie kiezen op Marble/Sulpher natuurlijk. Kan ik die altijd ruilen met je.
Maar da's nog een paar dagen weg vrees ik, want Winepress uitvinden duurt 12 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hmmm, weinig crystal wordt in mijn buurt aangeboden, iemand die wat in de verkoop heeft rond 50:57 op de epsilon server, heb ongeveer 1800 crystal nodig. Natuurlijk kunnen we wel een mooi prijsje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 14:04

dread

Sluwe vlaming

Calamor schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:06:
Dus voor heel veel lvl's van gebouwen kan je gewoon iet halen.
Aan het einde wordt suprhur, wijn en crystal het belangrijkst.
Marble heb je niks meer aan als je niks kan upgraden.

Als er nog een reset is kunnen we beter op theta beginnen. Mensen keizen het meeste voor de middelste, boven of onderaan.
En dan proberen om zo dicht in de 40,40 te komen. Of duurt het een tijd om weer in de zelfde server te starten?
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:02:
Ik stop officieel met epsilon server.
Zit te kut, weinig got'ters om me heen + vind Theta server op het moment leuker.

Iedereen die Theta speelt --> 63:39 is coords, word waarschijnlijk geen GoT clan daar want zullen niet genoeg mensen voor komen. Khoop nog wat mensen daar tegen te komen ;).
Hey, Ik zit ook in Theta. We kunnen zowieso al een alliance beginnen.

Ik zit in Anaxandros op 61:80.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Speel nu een weekje denk ik, gaat behoorlijk goed. Mijn main island is Crystal en mijn 1e kolonie is Wijn. Steen krijg ik van een vriend, wat ik nu nodig heb ik Sulphur. Dit omdat een irritant gastje mijn wijn kolonie aanvalt, hij wil dat ik meer share. Heb net als beginnende kolonie 150 in de mill gestoken en toen ik wealth had ook 150 in de wijn, dus ik vind het wel goed. Ik ga gewoon hem aanvallen en pillagen met mijn main island })

Wie wil er met mij Sulphur tegen Crystal traden? 300 tegen 300 zoiets?
Ik zit op Episilon uiteraard, 66,21 en de town naam is GoT Strife.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Crowmeister schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:15:
Speel nu een weekje denk ik, gaat behoorlijk goed. Mijn main island is Crystal en mijn 1e kolonie is Wijn. Steen krijg ik van een vriend, wat ik nu nodig heb ik Sulphur. Dit omdat een irritant gastje mijn wijn kolonie aanvalt, hij wil dat ik meer share. Heb net als beginnende kolonie 150 in de mill gestoken en toen ik wealth had ook 150 in de wijn, dus ik vind het wel goed. Ik ga gewoon hem aanvallen en pillagen met mijn main island })

Wie wil er met mij Sulphur tegen Crystal traden? 300 tegen 300 zoiets?
Ik zit op Episilon uiteraard, 66,21 en de town naam is GoT Strife.
ik heb je zojuist een message gestuurd @ ikariam,
We komen er denk ik wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Gaat lekker hier!! Onderhand al 568e (hoop ergens morgen of overmogen wel rond de 450 te zitten :D)

Bijna genoeg grondstoffen om mijn palace naar level 3 te brengen. Ik neem aan dat een kolonie daarna gewoon weer dezelfde prijs heeft? Of kost het meer dan 12k goud en aantal bomen?

P.S. Is er nog nieuws over de alliantie?

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:02:
Gaat lekker hier!! Onderhand al 568e (hoop ergens morgen of overmogen wel rond de 450 te zitten :D)

Bijna genoeg grondstoffen om mijn palace naar level 3 te brengen. Ik neem aan dat een kolonie daarna gewoon weer dezelfde prijs heeft? Of kost het meer dan 12k goud en aantal bomen?

P.S. Is er nog nieuws over de alliantie?
Nog een uurtje voor mijn paleis level 3 is.
De kosten voor een kolonie blijven het zelfde zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Speel 2 dagen, mooi uitgewerkt spel, weet niet of ik het zo fanatiek als cybernations ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 20:40
ach, cybernations staat hierdoor op een kouder vuurtje. dit is veel leuker dan een suffe oorlog voeren tegen een allang verslagen vijand (gpa). Alleen krijg ik hier niet de impressie dat ik ooit bij de alliance ga horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ben nou aan het wachten op mijn 3e kolonie, ik upgrade alleen mijn warehouses nog en laat de research lekker doorgaan. Jammer dat er nu niks meer te doen valt, misschien dat je in de toekomst daadwerkelijk anderen kan slopen/overnemen. Met mijn 2kolonies zonder harbour heb ik ook geen defence nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SCIxX schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:52:
Ben nou aan het wachten op mijn 3e kolonie, ik upgrade alleen mijn warehouses nog en laat de research lekker doorgaan. Jammer dat er nu niks meer te doen valt, misschien dat je in de toekomst daadwerkelijk anderen kan slopen/overnemen. Met mijn 2kolonies zonder harbour heb ik ook geen defence nodig.
Geen extra mensen nodig? Ik upgrade mijn town hall, research, tavern, trading post nog regelmatig. Ook kijk ik of ik nog bij mijn resources wat meer mensen kan laten werken.

Maar het lijkt me dat je nog wel wat meer kunt doen dan wat je nu doet? Of ben je niet zo'n handelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

cardinal808 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:
ach, cybernations staat hierdoor op een kouder vuurtje. dit is veel leuker dan een suffe oorlog voeren tegen een allang verslagen vijand (gpa). Alleen krijg ik hier niet de impressie dat ik ooit bij de alliance ga horen.
Je mist vrij weinig hoor.
Het is niet zo dat de reistijden het permiteren om mensen ook maar überhaupt te helpen. Je kunt ook niet fatsoenlijk aanvallen omdat je kans hebt dat je legers tegen elkaar gaan vechten van 2 mensen uit dezelfde alliantie (de verdediger stuurt zijn troepen gewoon weg)..

Nee een alliantie in Ikariam is zwaar nutteloos.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Nu online
krvabo schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:24:
[...]
niet fatsoenlijk aanvallen omdat je kans hebt dat je legers tegen elkaar gaan vechten van 2 mensen uit dezelfde alliantie (de verdediger stuurt zijn troepen gewoon weg)..
Wat? Kan dat serieus? Ik krijg steeds meer twijfels bij dit spel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Is de GoT alliance uberhaupt nog wel enigszins actief? Kreeg net aan aanbod van een eiland genoot voor een nieuwe alliance namelijk. Wil er wel eentje joinen inmiddels. (liefst GoT natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

krvabo schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:24:
[...]

Je mist vrij weinig hoor.
Het is niet zo dat de reistijden het permiteren om mensen ook maar überhaupt te helpen. Je kunt ook niet fatsoenlijk aanvallen omdat je kans hebt dat je legers tegen elkaar gaan vechten van 2 mensen uit dezelfde alliantie (de verdediger stuurt zijn troepen gewoon weg)..

Nee een alliantie in Ikariam is zwaar nutteloos.
Inderdaad, behalve dat je een aanval iets beter kunt opzetten en Wars mag voeren heb je er eigenlijk niets aan. Om makkelijk met elkaar te handelen moet je nog steeds zo'n trading treaty doen. (maar dat kan alleen met zo'n market en die kun je niet maken geloof ik? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Bosmonster schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:36:
Is de GoT alliance uberhaupt nog wel enigszins actief? Kreeg net aan aanbod van een eiland genoot voor een nieuwe alliance namelijk. Wil er wel eentje joinen inmiddels. (liefst GoT natuurlijk)
sja wat heb je nodig voor 'n officiele Alliance? Moet je daarvoor wat researchen of is het gewoon een afspraak? Want als het gewoon een omgangsafspraak is dat wil ik wel weer eens wat traden met iemand in de omgeving van 12:59 Danatia , epsilon server.

;)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Even een melding over de Ikariam Calculator die ik heb gemaakt: hij is geupdate.

Je kunt nu ook uitrekenen wanneer je wijnvoorraad op zal zijn. Ook wel handig denk ik zo :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 12-03-2008 20:23 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

woeptiedoe, eindelijk me derde kolonie (vierde eiland, alleen wachten op me scheepjes)
maar wat zal ik doen, ik mis sulpher maar marble heb ik harder nodig....

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Geckoo schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:49:
woeptiedoe, eindelijk me derde kolonie (vierde eiland, alleen wachten op me scheepjes)
maar wat zal ik doen, ik mis sulpher maar marble heb ik harder nodig....
sulphur, groot leger maken en marble pillagen? :) Heb je ook nog wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik val al 25x iemand aan en al minstens 15x met dezelfde setup, maar nu opeens krijg ik dit bericht:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/GoT/wtf.gif

Maar er is niks veranderd... hoe kunnen er opeens 2 slachtoffers zijn? als de tegenstander 0 defensive powers of attack heeft. (en ja ik had zat gold :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:17:
Ik val al 25x iemand aan en al minstens 15x met dezelfde setup, maar nu opeens krijg ik dit bericht:

[afbeelding]

Maar er is niks veranderd... hoe kunnen er opeens 2 slachtoffers zijn? als de tegenstander 0 defensive powers of attack heeft. (en ja ik had zat gold :P)
Waarschijnlijk heeft hij jouw 2 units in de eerste ronde verslagen, en ook zijn troepen verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hoor ik een Detailed battle report te krijgen, maar die krijg ik niet. Als hij ook maar 1 slinger had, dan hoor ik dat te zien (lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Iemand in de buurt van Beyios[38:17] die een cultural exchange wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

[afbeelding]

Ik heb dit ook al gehad. En in een stad die al een tijdje roerloos staat en zeker geen soldaten had.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY

[afbeelding]

Heb ik ook eens gehad. Schijnt iets met vermoeidheid te maken hebben. Zal dus wel gestorven zijn aan oververmoeidheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
damn, ik heb een gigantisch marble tekort (heb eilanden op Wijn, Crystal en Sulphur) iemand die een overschot heeft en wil ruilen ? (ik zit op 30:35 maar heb genoeg boten om langere afstanden te varen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
MochiGohan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:27:
damn, ik heb een gigantisch marble tekort (heb eilanden op Wijn, Crystal en Sulphur) iemand die een overschot heeft en wil ruilen ? (ik zit op 30:35 maar heb genoeg boten om langere afstanden te varen)
Ik zit te ver maar heb er te veel :D

Anyway ik merk dat het heel traag laden is de laatste tijd :( iemand anders die hetzelfde ondervind?

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik wil wel wat marble ruilen voor een cultural exchange :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

@Bosmonster, ik heb je een exchange invite gestuurd. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Zit jij op Theta? dan wil ik gerust ruilen.

Misschien een idee om je realm erbij te zetten zodat mensen weten waar je zit.

Ik heb trouwens wijn nodig voor het algemene belang. Wie kan verkopen of traden in Theta (61:80).

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 13-03-2008 12:10 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De coördinaten van je eiland horen NIET via dit topic doorgegeven te worden.