[Browser MMOG] Ikariam - deel 2

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 58.516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251225

MochiGohan schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:17:
[...]

Marble kan je niet onderzoeken en zul je moeten delven/kopen/ruilen. Als je op een marble eiland zit moet je Wealth researchen. :) (waar zit je ergens ? )
Tja, ik zit op een crystal eiland. Maar ik bedoelde hoe ik een kolonie kan stichten, op een eiland die wel
marmer heeft. Inmiddels achtergekomen wat ik moet onderzoeken: Uitbredingen. Zodra ik dat gedaan heb een paleis stichten op een eiland die wel marmer heeft. Over dat ruilen/verkopen etc. Ik heb een handelspost, helaas wel lvl 1. Als ik marmer probeer te zoeken, kan hij niks vinden in een straal van 1.
Dus ik denk dat ik m'n handelspost moet uitbreiden voor ik in meerdere stralen kan zoeken.
En waar ik zit, .. Je mag toch geen coördinaten doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Die waarschuwing ging vooral op een tijd geleden. Toen waren de posts alleen "ik ben nieuw en zit daar". Verder is het geen probleem als iemand het eens vraagt.

Per oneven level trading post gaat de straal omhoog. Toen ik begon heb ik volgens mij best geluk gehad want iedereen wilde 1:1 traden. Ik heb gewoon emails gestuurd naar een aantal mensen op eilanden in de buurt en had een aantal vaste traders (via trading port).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42

_Arthur

blub

Anoniem: 251225 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:34:
Tja, ik zit op een crystal eiland. Maar ik bedoelde hoe ik een kolonie kan stichten, op een eiland die wel
marmer heeft. Inmiddels achtergekomen wat ik moet onderzoeken: Uitbredingen. Zodra ik dat gedaan heb een paleis stichten op een eiland die wel marmer heeft.
De volgorde is: Expansion onderzoeken, daarna een palace lvl1 bouwen in je eerste stad en daarna kan je elders een nederzetting bouwen.
Over dat ruilen/verkopen etc. Ik heb een handelspost, helaas wel lvl 1. Als ik marmer probeer te zoeken, kan hij niks vinden in een straal van 1.
Dus ik denk dat ik m'n handelspost moet uitbreiden voor ik in meerdere stralen kan zoeken.
Lvl1 is alleen je eigen eiland. Om verder dan straal 1 te kunnen zoeken moet je je handelspost naar lvl3 upgraden. Dus per 2 upgrades kan je steeds +1 verder zoeken. Met mijn lvl11 kan ik dus 6 eilanden ver zoeken.

En mocht je in de buurt zitten: er zijn altijd wel mensen die je gratis en voor niets een bootje goodies willen sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Arthur op 25-05-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kixtart schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:39:
Die waarschuwing ging vooral op een tijd geleden. Toen waren de posts alleen "ik ben nieuw en zit daar". Verder is het geen probleem als iemand het eens vraagt.

Per oneven level trading post gaat de straal omhoog. Toen ik begon heb ik volgens mij best geluk gehad want iedereen wilde 1:1 traden. Ik heb gewoon emails gestuurd naar een aantal mensen op eilanden in de buurt en had een aantal vaste traders (via trading port).
Oh ok, ik kan me voorstellen dat dat erg irritant is.
En bedankt voor je hulp, dat wordt dus m'n handelspost uitbreiden :)
En omdat ik nu zekerweet dat ik wel m'n coördinaten mag doorgeven, natuurlijk niet op die manier die Kixtart bedoelde. Maar m'n coördinaten zijn dus: 57:74. Op Alpha ;)

EDIT:
@ _Arthur
Dat is wat ik bedoel, bedankt! Nu ben ik in iedergeval een stuk verder ;)
EDIT:
OMG! Om m'n handelspost naar lvl 3 uittebreiden heb ik marmer nodig ;/. Een beetje rot probeerde juist via de handelspost marmer te krijgen. Ik heb nu eigenlijk geen idee hoe ik nu aan marmer moet komen ;/

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 25-05-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31

TheBorg

Resistance is futile.

Bouw een palace en sticht een Colony. Ik heb de help gechecked, volgensmij lukt dat zonder marble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop 't maar. Hopelijk worden de kosten niet te hoog voor het paleis.
Maar ff een dingetje, jullie hebben het vooral over engelse worden, spelen jullie soms de engelse variant, want ik dacht, I keep it simple en ging de nederlandse spelen..
EDIT: Heb de start post gelezen en zal gelijk ook een engels account aanmaken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 25-05-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42

_Arthur

blub

Anoniem: 251225 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:07:
Ik hoop 't maar. Hopelijk worden de kosten niet te hoog voor het paleis.
Maar ff een dingetje, jullie hebben het vooral over engelse worden, spelen jullie soms de engelse variant, want ik dacht, I keep it simple en ging de nederlandse spelen..
EDIT: Heb de start post gelezen en zal gelijk ook een engels account aanmaken ;)
Op welke server zit je? GoT zit voornamelijk op ikariam.org en dan de server Epsilon. Zoals ook in de startpost te vinden is.

Mocht je daar zitten, dan wil ik je best een bootje marble sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Zeg is niet tijd voor een nieuw deeltje? :P

/verkapt 'ik-wil-dit-topic-uit-mn-posthistory-hebben'-post :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
Anoniem: 251225 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:45:
m'n coördinaten zijn dus: 57:74. Op Alpha ;)
Ik zit helaas op Epsilon

[ Voor 45% gewijzigd door MochiGohan op 25-05-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:41
valt het jullie ook op dat steeds meer mensen weg gaan?
ik merk het zelf bij mijn eilanden(5) dat ik met steeds minder spelers ben, op 1 zit ik er nog met stuk of 4 5 terwijl die eerst vol was. server epsilon ;)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuentes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-05 15:39
stftweaker schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:45:
ik merk het zelf bij mijn eilanden(5) dat ik met steeds minder spelers ben, op 1 zit ik er nog met stuk of 4 5 terwijl die eerst vol was. server epsilon ;)
Heb hetzelfde op server Delta, veel mensen boeit het misschien weinig en duurt het misschien te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
stftweaker schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:45:
Vorige week toen de nieuwe versie werd ingevoerd zijn alle inactieve mensen gedelete, en dat waren een hoop mensen bij mij in de buurt :(
Zit nu op eilanden met: 15, 10, 9, 6, en 5 man. Ben nu mijn paleis naar level 5 aan het upgraden en ga dan naar een eiland met 12 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Account op ikariam.org op Epilson aangemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

heb inderdaad ook een kolonie,was eerst een vol eiland,nu zijn we nog met 3 steden :X

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Rakkerzero schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:38:
Zeg is niet tijd voor een nieuw deeltje? :P

/verkapt 'ik-wil-dit-topic-uit-mn-posthistory-hebben'-post :+
Zoals deze? :P
[Browser MMOG] Ikariam - deel 3

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
d:)b
Precies. En nu daar verder en deze op slot gooien. :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De coördinaten van je eiland horen NIET via dit topic doorgegeven te worden.