[Browser MMOG] Ikariam - deel 2

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 58.632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

seswa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:53:
Leuk spel, alleen dat traden vind ik nog een beetje... vreemd om het maar zo te noemen.
Heb al enkele mensen op buur-eilanden gemessaged om beetje resources te traden maar geen antwoord. Zit zelf op een Crystal eiland dus behalve Academy upgraden kan ik weinig. (pas begonnen, kolonies researchen duurt een poos :()
Heb ook al wat Cystal te koop gezet via de Trading Post maar nog niemand die dat heeft opgekocht.

Heeft iemand misschien wat tips voor me m.b.t. traden?
Misschien zelfs Crystal ruilen voor wat andere resources.

Epsilon server, username Track

Update: iemand heeft net dat Crystal gekocht via de Trading Post terwijl ik dit aan het tikken was :9
Breng je Trading Post naar level 3 en probeer zo slim mogelijk Crystal voor Marble te traden. Pak als volgende Colony een Marble island. Wat is je locatie? Dan stuur ik wat Marble om je op weg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seswa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08-2018
TheBorg schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:12:
[...]

Breng je Trading Post naar level 3 en probeer zo slim mogelijk Crystal voor Marble te traden. Pak als volgende Colony een Marble island. Wat is je locatie? Dan stuur ik wat Marble om je op weg te helpen.
Heb nu mijn Trading Post op level 2, ik heb tekort van 9 Marble om te upgraden naar level 3. Er zit gelukkig een redelijk leeg Marble eiland bij mij niet zover vandaan, dus zodra ik resources en research af heb om te koloniseren ga ik daarheen.
Ik stuur je een PM omdat geen coördinaten mogen doorgegeven via de posts (enorme waarschuwing tijdens posten hehe)
Bedankt voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04

dread

Sluwe vlaming

als ik op ikariam.com probeer in te loggen staat de wereld theta er niet meer bij. Is er iets gebeurd in de tussentijd?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:42

_Arthur

blub

dread schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:05:
als ik op ikariam.com probeer in te loggen staat de wereld theta er niet meer bij. Is er iets gebeurd in de tussentijd?
Ik gok dat je via ikariam.org moet inloggen.

Kennelijk hangen er verschillende servers achter de verschillende url's, erg handig van die knapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

seswa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:22:
[...]

Heb nu mijn Trading Post op level 2, ik heb tekort van 9 Marble om te upgraden naar level 3. Er zit gelukkig een redelijk leeg Marble eiland bij mij niet zover vandaan, dus zodra ik resources en research af heb om te koloniseren ga ik daarheen.
Ik stuur je een PM omdat geen coördinaten mogen doorgegeven via de posts (enorme waarschuwing tijdens posten hehe)
Bedankt voor de tips _/-\o_
leeg eiland is niet altijd goed eiland ;)
je wil ook dat de aanwezige mine (vineyard/sulhpur pit, crystal dinky) op een redelijk level is.

op mijn crystal eiland (waar ook men eerste colony op stond) gebeurt vrij weinig. gelukkig heb ik nog niet echt veel crystal nodig.
op men 2e colony eiland, wijn eilandje, gebeurt ook nog niet echt veel.
kijk ik echter naar mijn marble colonies (alle 3 op 1 eiland :*) )
groeit de mijn en de woodsnij dinges als kool.
bijna iedereen op dat eiland is actief en doet mee.
de rest wil ik er binnenkort af kicken btw :P

maaruh, wat ik wil zeggen, tot level 15 merk je niet zo veel van de grote van je wood/luxery resources. maar daarna wil je echt wel een groter gebouw hebben, zodat je meer binnen krijgt.
pak dus een eiland met liefst paar bekenden, veel mensen, veel grote gasten.
stuur desnoods iedereen mailtje dat je eerst ff 15 levels die hard pushed, en daarna ook mee gaat storten.

ik probeer bij alles in de top 3 te staan op al mijn eilanden (bij men marble colony is da tniet zo lastig ^^ ) en tot nog toe is dat erg goed te doen

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

TepelStreeltje schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:21:
de rest wil ik er binnenkort af kicken btw :P
Ik doe mee, ik wil er nog een Colony bij plempen. :P
Ik heb nu alle 5 de stadjes level 18 zonder corruption. Tijd om de oorlogs machine te laten draaien.

http://mathijs.info/ikariam/index.php/topic,450.0.html

[ Voor 8% gewijzigd door TheBorg op 03-05-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

En nog maar eens, er zijn nieuwe plekken in de GoT-Alliance op de Epsilon server, dus meld je aan via het betreffende forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je meerdere kolonies van jezelf op 1 eiland plaatst kun je dus ook 2 keer gebruik maken van een luxury mine? Dat zou erg handig zijn, dan kun je ze veel sneller upgraden inderdaad...

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:24:
Als je meerdere kolonies van jezelf op 1 eiland plaatst kun je dus ook 2 keer gebruik maken van een luxury mine? Dat zou erg handig zijn, dan kun je ze veel sneller upgraden inderdaad...
Ja dat kan gewoon, is dus erg handig om je productie vrij makkelijk te verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

SanderTje! schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:24:
Dat is zelfs erg slim 8)

Want elk stuk hout dat je dan doneert heb je 2x (of meer) profijt van :)

(Ik heb 3 marble colonies op 1 eiland en de 5e colonie komt ook op dat eiland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TheBorg schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:54:
[...]

Ik doe mee, ik wil er nog een Colony bij plempen. :P
Ik heb nu alle 5 de stadjes level 18 zonder corruption. Tijd om de oorlogs machine te laten draaien.

http://mathijs.info/ikariam/index.php/topic,450.0.html
ik wil eerst al men colonies op lvl 20 hebben.
corruption kan me niet zo veel boeien op het moment, gov's house is me te duur om te upgraden.
kan de marble die je daar voor nodig hebt veel beter gebruiken om bijv men townhall hoger te krijgen.
kan ik meer ventjes krijgen, dus meer geld, en wat ik verlies door corruption koop ik wel bij (10 units ofzo op het moment)

als ik 4 gov's houses naar 5 moet gooien heb ik van alle luxury goods totaal 100K nodig...
dikke lul dus ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
TepelStreeltje schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:24:
[...]
ik wil eerst al men colonies op lvl 20 hebben.
corruption kan me niet zo veel boeien op het moment, gov's house is me te duur om te upgraden.
kan de marble die je daar voor nodig hebt veel beter gebruiken om bijv men townhall hoger te krijgen.
kan ik meer ventjes krijgen, dus meer geld, en wat ik verlies door corruption koop ik wel bij (10 units ofzo op het moment)

als ik 4 gov's houses naar 5 moet gooien heb ik van alle luxury goods totaal 100K nodig...
dikke lul dus ^^
Ik heb nu 5 eilanden (dus paleis op lvl4) en heb mijn gov's house allemaal op lvl3 staan. Momenteel geeft dat geen corruptie. Tegen de tijd dat mijn paleis naar lvl5 gaat bedenk ik wel of/wanneer ik ze upgrade. (hetzelfde als jij dus, ik neem aan dat je gov's naar lvl4 bedoelt)

Verder kom ik momenteel vooral wijn tekort voor een upgrade van mijn paleis. De rest is goed aan te komen maar wijn verbruik je best veel als je steden wat groter worden (ik heb er 1 op 20, 4 op 19).

[ Voor 14% gewijzigd door redwing op 04-05-2008 19:38 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het eigenlijk dat je account op een gegeven moment vervalt ofzo? Ik kan niet meer inloggen en ook geen password meer requesten. Beetje jammer :D (tijdje niks mee gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thors
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
spel heeft een geinige look :p kga er maar mee aan de slag kijken of ik 't wat vind :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seswa
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:00:
Klopt het eigenlijk dat je account op een gegeven moment vervalt ofzo? Ik kan niet meer inloggen en ook geen password meer requesten. Beetje jammer :D (tijdje niks mee gedaan).
Tenzij je je vakantiemodus aan hebt gezet denk ik wel, zie onderstaande info.

Feature - Inactivity deletion will immediately be performed in regular intervals
  • Phase 0: If somebody takes no action within 5 hours after registering an account, it will be immediately deleted.
  • Phase I: Within the first 7 days: - Time until inactive: 2 days - Time inactive until deletion: 2 days
  • Phase II: Two weeks up to a month: - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 4 days
  • Phase III: 1 month to 3 months - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 14 days
  • Phase IV: from 3 months onward: - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 30 days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ook een weekje bezig in Epsilon, net m'n eerste kolonie op een marble-eiland gezet en het stroomt binnen. Aangezien er veel vraag is naar marble, verhandel ik het grootste deel en maak dikke winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:13:
Ben net ook een weekje bezig in Epsilon, net m'n eerste kolonie op een marble-eiland gezet en het stroomt binnen. Aangezien er veel vraag is naar marble, verhandel ik het grootste deel en maak dikke winst :+
Hehe, dat gaat snel veranderen als je wat verder komt en meer kolonies krijgt.. mijn tip: sparen

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thors
bahh, nu dagje bezig en al door men marble heen, enige wat aangeboden word is 3000 marble / 80g p.s. (zit overigens op sulfur eiland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Veel mensen gebruiken die trade ook gewoon om tijdelijk resources in op te slaan als hun normale opslag vol zit. Dan gooien ze hun zooi gewoon @ 80 of 99 per stuk en niemand die het koopt.. na beetje levelen kan je 10k tot 20k aan grondstoffen kwijt in die trade, dus das lekker..

Gebruik dat zelf zo niet, maar weet van aantal anderen dat ze wel zo werken. Beetje jammer wel, maar voor een goeie prijs spullen scoren is toch al niet simpel. Beste werkt het tegenwoordig voor mij om gewoon een buy request in die tradepost te zetten, dan komen ze vanzelf wel langs met hun wijn e.d. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thors
hmm mijn capacity gaat omlaag als ik iets bij trade neerzet, dus bijv als ik 50 sulfur wil verkopen dan gaat mijn capacity van 800 naar 750 :P misschien was t vroeger zo en is 't intussen fixxed?

(edit: sowieso ga ik proberen wat jij zegt, gewoon gold bieden voor marble maar op het moment gaat het gold nog niet zo hard :> , ook bezig met expansion onderzoeken, daz morgen rond 18:00 klaar, ff hopen dat een ventje me niet opeens aanvalt terwijl ik alles op spaar voor een kolonie.)

[ Voor 43% gewijzigd door Thors op 06-05-2008 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
B-Buster schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:50:
Veel mensen gebruiken die trade ook gewoon om tijdelijk resources in op te slaan als hun normale opslag vol zit. Dan gooien ze hun zooi gewoon @ 80 of 99 per stuk en niemand die het koopt.. na beetje levelen kan je 10k tot 20k aan grondstoffen kwijt in die trade, dus das lekker..
Alleen jammer dat je max opslag wordt vermindert met wat je in de trade hebt zitten :+

Verder werken buy request best goed mits je een goede prijs geeft. Momenteel pillage ik ook veel grondstoffen die ik nodig heb. Gewoon de eilanden met die bep. grondstof afgaan en de inactives pillagen. Zeker als je er eentje vind waar nog een leger de boel aan het bewaken is (maar geen schepen heeft) kun je er veel uithalen.

[ Voor 19% gewijzigd door redwing op 06-05-2008 08:25 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05
ik had voor het weekend mijn account op vakantie mode gezet, wil ik net weer inloggen zie ik dat mijn account gebanned is. Heeft iemand dit al eerder gehad? Beetje wazig allemaal, ik doe volgens mij niks verkeerd. Ik val bijna nooit iemand aan, ben gewoon rustig mijn empire aan het opbouwen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:58:
ik had voor het weekend mijn account op vakantie mode gezet, wil ik net weer inloggen zie ik dat mijn account gebanned is. Heeft iemand dit al eerder gehad? Beetje wazig allemaal, ik doe volgens mij niks verkeerd. Ik val bijna nooit iemand aan, ben gewoon rustig mijn empire aan het opbouwen.
Staat er niet een reden bij of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:00:
[...]

Staat er niet een reden bij of iets dergelijks?
This account is banned for the time being! Please have a look at the Pillory
en de volgende pagina:
A public pillory will be released in the upcoming game update. Until then, to discuss your bans contact a GameOperator
Heb uiteraard al wel contact opgenomen, maar vind het allemaal een beetje wazig. Daarom vroeg ik me af of iemand dat al eens eerder had gehad.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Ik wil niet bedelen, maar zou iemand mij wat marble kunnen sturen?
Ik heb nog maar 16 marble over, en kan m'n trading post niet upgraden omdat ik daar meer marble voor nodig heb, en als ik m'n trading post niet kan upgraden kan ik het ook niet kopen (vanwege de range)
Als iemand wat naar mij zou willen sturen, ben ik die persoon eeuwig dankbaar ;)
Mijn coordinaten zijn: 16:28 , Stad: Voorschoten
http://s5.ikariam.org/index.php?view=city&id=115332 en ik zit op Epsilon ;)

Thx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:18
Het zou wel handig zijn als je kon zeggen hoeveel marble je echt nodig hebt en wat je daarvoor terug wilt/kan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
mwah, 20 marble ofzo, dan kan ik m'n trading post upgraden.
Kan er wel wat sulphur voor teruggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thors
Paleis net gebouwd en voor het eerst daadwerkelijk getrade! (verkocht:) 500 wood / 7gold (ben gold aan 't opsparen voor men kolonie) leek even alsof ik het allemaal zou moeten opbrengen zonder ook maar iets te traden, aangezien sulphur totaal niet verkoopt (iemand vraagt 7,5k en betaald 10g p.s. :|, terwijl marble in grote nummers 45 p.s. gaat), naja toch blij met mijn 500x 3g winst, nu gewoon zoveel mogelijk wood produceren => verkopen => genoeg wood overlaten voor kolonie => marble kolonie stichten, dan kan ik weer wat gebouwtjes upgraden :Y)

Ik had met de 50 marble die je cadeau krijgt mijn town hall geupgrade en daarna trade post, hou je 3 marble over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
Ja ik had dus per ongeluk m'n townhall 2x gedaan :(

M'n tradepost is ook wel level 2, maar het probleem is is dat er geen marble eiland in de range ligt.
Dus ik kan het ook niet makkelijk kopen van buureilanden oid

[ Voor 62% gewijzigd door NordicBlue op 06-05-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Cultural treaty please -> Smiejeos[12:54] > Bukkakelum :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Tripp schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:21:
done :P ik heb trouwens nu ook sulphur colony,dus ben compleet,kan nog steeds geen nieuw gebouw bouwen :( dus nu lekker leger aan het opbouwen zodat ik her en der eens ga aanvallen :P uit verveling

[ Voor 35% gewijzigd door mrsar op 07-05-2008 11:33 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik ben ook altijd op zoek naar cultural treaties : Epsilon > Soubyos[57:54] > GoT Veldhoven :)
En mijn vaste plekkies zitten vol, maar ik heb nog 1 museum in aanbouw welke morgenochtend af is. Oftewel nog 1 plekkie te gaan :)

En weer vol voor de komende dagen :)

[ Voor 24% gewijzigd door redwing op 07-05-2008 14:59 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seswa
NordicBlue schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:18:
Ik wil niet bedelen, maar zou iemand mij wat marble kunnen sturen?
Ik heb nog maar 16 marble over, en kan m'n trading post niet upgraden omdat ik daar meer marble voor nodig heb, en als ik m'n trading post niet kan upgraden kan ik het ook niet kopen (vanwege de range)
Als iemand wat naar mij zou willen sturen, ben ik die persoon eeuwig dankbaar ;)
Mijn coordinaten zijn: 16:28 , Stad: Voorschoten
http://s5.ikariam.org/index.php?view=city&id=115332 en ik zit op Epsilon ;)

Thx! :D
Ik heb ook niet zoveel, er komt 40 marble je kant uit. :)
Bootje is traag dus het zal vanavond pas aankomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
Wat wil je ervoor terug seswa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seswa
sulphur is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
Ok, wat zijn je coords?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

heb je ook nog 300 marble gestuurd,hoef er niets voor terug,kleine aantallen heb ik niets aan :P en duurt toch te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thors
in iets minder dan 3 dagen mijn eerste kolonie gesticht :D ! vanzelfsprekend marble :9~ , met Hermes erop, ik dacht er even aan om mijn kolonie op een eilandje met gaia erop te stichten, maar uiteindelijk leek het me toch niet slim omdat ik verwacht dat er binnen no-time een legertje voor de deur staat die liever zien dat ik vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
mrsar schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:42:
heb je ook nog 300 marble gestuurd,hoef er niets voor terug,kleine aantallen heb ik niets aan :P en duurt toch te lang :P
:> :*)
Thank you very much :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Iemand met 6 diplomatie punten wilt mij uitnodigen , maar hij kan me alleen maar weigeren... Is dit een bug? Er is nog niemand in zijn alliantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

PacinoAllstars schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:44:
Iemand met 6 diplomatie punten wilt mij uitnodigen , maar hij kan me alleen maar weigeren... Is dit een bug? Er is nog niemand in zijn alliantie...
Jij dient zelf het verzoek te sturen. En daar heb je dus minimaal een lvl1 embassy voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:44:
Hij zal dan waarschijnlijk te weinig punten hebben ge"transferd" naar zijn alliance. Voor elke extra persoon in je alliance heb je namelijk een punt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
  • Laatst online: 23-09-2024
Is er nog plek in de GoT alliance? Ik ben ook al uitgenodigd om bij Ash te komen maar dat kan natuulijk nooit zo leuk zijn ;-)

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
bibroni schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:29:
Is er nog plek in de GoT alliance? Ik ben ook al uitgenodigd om bij Ash te komen maar dat kan natuulijk nooit zo leuk zijn ;-)
Als ik de laatste getallen zo zie moeten er nog verschillende plekken vrij zijn. Aanmelden kun je via het forum dat in de startpost is genoemd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Nog meer nodig?

Anders heb ik nog wel wat plek: Swyndaios[19:47] > GoT-Tralalala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Ik ben nog opzoek naar een aantal cultuur treaties. 40:21 op Got nibbikCity of natuurlijk IV of V :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Name Player name Donated Level Number of workers Actions
GoT-scorpie IV scorpie 208,910 Level 1 0 Workers
GoT-scorpie scorpie 208,910 Level 20 367 Workers
Hmm gaat nog niet helemaal goed dat script als je een 2e stadje op hetzelfde eiland hebt :P (Ja, ik heb ontzettende behoefte aan marble en niemand donate, de persoon onder mij heeft ook 200K, en daarna begint het gelijk met 80K en daarna niks meer.)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
scorpie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:11:
[...]

Hmm gaat nog niet helemaal goed dat script als je een 2e stadje op hetzelfde eiland hebt :P (Ja, ik heb ontzettende behoefte aan marble en niemand donate, de persoon onder mij heeft ook 200K, en daarna begint het gelijk met 80K en daarna niks meer.)
Wat klopt er dan niet aan dat lijstje ? Jij hebt toch 208,910 gedoneert, het script doet per kolonie aangeven wat de eigenaar heeft gedoneert, hij geeft dus gewoon aan wat die persoon heeft gedoneert.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibroni
  • Laatst online: 23-09-2024
Vraagje: Hoe kan ik goederen tussen mijn capital en een kolonie uitwisselen? Bij een ander kan ik goederen naar z'n port sturen maar ik krijg deze optie niet bij mijn kolonie... Moet ik soms bepaalde gebouwen hebben in mijn kolonie?

Edit: Al gevonden (weet niet of het komt doordat mijn kolonie is gegroeid)

[ Voor 14% gewijzigd door bibroni op 11-05-2008 11:28 ]

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Taenadar schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:05:
Ik ben nog opzoek naar een aantal cultuur treaties. 40:21 op Got nibbikCity of natuurlijk IV of V :P
Kan er nog 1 gebruiken..

Me highscore blijft een beetje vast zitten in de top 300-400. Ik snap niet hoe onroptom al meer dan 200k punten kan hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Taenadar schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:41:
Kan er nog 1 gebruiken..

Me highscore blijft een beetje vast zitten in de top 300-400. Ik snap niet hoe onroptom al meer dan 200k punten kan hebben :S
Vraag 't hem eens :)

(Hij heeft meer dan 80 tradeboten en je krijgt aardig wat punten per geinvesteerd stuk goud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
_Arthur schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:05:
[...]

Vraag 't hem eens :)

(Hij heeft meer dan 80 tradeboten en je krijgt aardig wat punten per geinvesteerd stuk goud)
Ik heb er nu 74 (+/- 100k op plaats 20) , je krijgt iets van 250 punten per 100.000 die je uit geeft. Ik ben pas echt gaan stijgen toen ik veel ben gaan pillagen. Daarmee krijg je veel gold en goods, gold voor schpen en goods voor te bouwen wat ook punten oplevert.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Hierbij een link naar een interessant Greasemonkey-script, het toont onderaan je pagina van Ikariam een overzicht met alle resources die je hebt, welke gebouwen aan het bouwen zijn, hoe lang het nog duurt, etc.

Link:
http://userscripts.org/scripts/show/25124

Net geinstalleerd en werkt top. Ook kun je daar een prima Greasemonkey-script vinden voor auto-login:
http://userscripts.org/scripts/show/23591 . Maak een bookmark aan naar 'http://www.ikariam.org/index.php' en je bent klaar. Ik heb er nog een gesture aan toegevoegd en nu kan ik helemaal makkelijk inloggen. Als je de bookmark maakt, vergeet de index.php niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben enkele dagen geleden met Ikariam begonnen,
en tot dusver lijkt het een interessant browser game:Y)

Nu heb ik ~3 dagen terug een bericht via mijn embassy verzonden, met de vraag
of het mogelijk is de GoT alliance te joinen...
Heb tot dusver nog niets gehoord, dus ik dacht, probeer het eventjes via het forum...

Zijn er op het moment bepaalde voorwaarden of iets dergelijks, zo ja, welke,
want dan ga ik kijken of ik daar aan kan voldoen..

Heb inmiddels 3 colonies, Sulphur, wine en marble en een goede vriend heeft een glass colony,
dus helpen elkaar enigszins uit de brand als het op glass/sulphur aankomt...

Anyways, tot ingame hoop ik!

Jaefster
Ingame; Vhall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:31:
Heb tot dusver nog niets gehoord, dus ik dacht, probeer het eventjes via het forum...
probeer het eens via dit forum : http://mathijs.info/ikariam/
Zijn er op het moment bepaalde voorwaarden of iets dergelijks, zo ja, welke,
want dan ga ik kijken of ik daar aan kan voldoen..
Volgens mij is de enige voorwaarde dat het duidelijk is dat je een GOT'er bent, maar kijk even in het forum wat ik hierboven noem :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Redwing, ik zal zo dat forum eens opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
redwing schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Ik ben ook altijd op zoek naar cultural treaties : Epsilon > Soubyos[57:54] > GoT Veldhoven :)
En mijn vaste plekkies zitten vol, maar ik heb nog 1 museum in aanbouw welke morgenochtend af is. Oftewel nog 1 plekkie te gaan :)
En ik heb weer plekkies vrij. Per direct 2 maar aangezien ik net een nieuwe colony heb komen er daar nog 4 of 5 bij de komende dagen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

redwing schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:13:
En ik heb weer plekkies vrij. Per direct 2 maar aangezien ik net een nieuwe colony heb komen er daar nog 4 of 5 bij de komende dagen.
1 verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
En nog een van mij.

Heb ook nog wat cultural treaties nodig @ 86:44 (GoT_BusterRock) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Eventjes kort reclame voor het forum van de alliance en het irc-kanaal:
Forum:
http://mathijs.info/ikariam/index.php (hier zijn ook lijsten te vinden van mensen met museumplaatsen)

Irc:
irc.tweakers.net:6667
#Ikariam (lekker kletsen :+ )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

B-Buster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:07:
En nog een van mij.

Ik zit op 87:54 (GoT Karpathos), maar heb geen idee hoe et werkt :P

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

B-Buster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:07:
En nog een van mij.

Mischien intressant om de GoT Alliance te joinen? Er zijn plekken vrij zover ik weet.

Verder heb ik je een cultural treaty verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ja, we moeten meer mensen in de GoT-alliance hebben die fanatiek met Ikariam bezig zijn (dat is namelijk wel handig voor de punten).

En verder ben ik nog op zoek naar 3 cultural treaties op 56:15... Dus, wie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik wil best joinen. Als er ook nog een plekje vrij is voor m'n compagnon (Martinspire) in onze huidige alliantie (MaBu) :P

Die heeft ong. 38.000 punten, ik 40.000 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

B-Buster schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:53:
Ik wil best joinen. Als er ook nog een plekje vrij is voor m'n compagnon (Martinspire) in onze huidige alliantie (MaBu) :P

Die heeft ong. 38.000 punten, ik 40.000 geloof ik.
Zover ik weet is er nog plek (zat).

Meld je even aan op het forum: http://mathijs.info/ikariam/index.php Als je binnen mag verstuur je via je embassy een request om te joinen en refereer je aan je aanmelding op 't forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier nog cultural treaties? Ik zit op Piecaios[92:72] -> Cookie Factory

Kan nog wel een stuk of 5 gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:30:
Iemand hier nog cultural treaties? Ik zit op Piecaios[92:72] -> Cookie Factory

Kan nog wel een stuk of 5 gebruiken. :)
Je mag er mij altijd eentje sturen. Momenteel zit ik weliswaar vol maar mijn museum op mijn nieuwe eiland gaat nu van 3 naar 6/7 dus binnen een paar dagen heb ik weer plekken vrij en accept ik hem wel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:14:
[...]

Je mag er mij altijd eentje sturen. Momenteel zit ik weliswaar vol maar mijn museum op mijn nieuwe eiland gaat nu van 3 naar 6/7 dus binnen een paar dagen heb ik weer plekken vrij en accept ik hem wel.
Let er wel op dat je requests kunnen verlopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
SanderTje! schreef op maandag 19 mei 2008 @ 02:06:
[...]

Let er wel op dat je requests kunnen verlopen... :)
Sinds wanneer is dat dan ? Op de testserver heb ik nl. wel eens een request zo rond de 2 weken laten wachten voordat ik kon accepten. Hij was toen wel uit mijn mail verdwenen, maar als je in je overzicht van musea kijkt kun je via daar ook mailen en door handelsgut annehmen (oid) alsnog accepten.

(en zowiezo accept ik binnen een paar dagen dus dat zal wel goed komen ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door redwing op 19-05-2008 08:16 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:14:
[...]

Heb er even 1 verstuurd.

Is het trouwens handig om alles in je museum te gooien (upgraden) of moet je wat balans houden tussen de tavern en het museum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb zojuist m'n account opnieuw aan moeten maken om één of andere reden :X

Juiste wereld, accountnaam en wachtwoord maar hij bestond gewoon opeens niet meer... Dus op (wederom) Epsilon een account aangemaakt met exact dezelfde naam, en 't kan gewoon?

Iemand anders hier last van gehad? Gelukkig gisteren begonnen, maar als ik iedere dag opnieuw mag beginnen gaat 't feest natuurlijk niet door.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:45:
[...]
Heb er even 1 verstuurd.

Is het trouwens handig om alles in je museum te gooien (upgraden) of moet je wat balans houden tussen de tavern en het museum?
Vanavond zal ik hem accepten dan is er weer een leveltje bij mijn museum.

Verder doe ik iig een beetje een combinatie. Ten eerste omdat een museum heel veel kost om te bouwen (lvl8-> lvl9 is 57709 wood en 25648 marble). Daarnaast moet je je musea wel vol zien te krijgen en houden. Als er mensen stoppen heb je toch vervangers nodig en ik merk dat dat steeds lastiger wordt. Een tavern is wat goedkoper te bouwen maar daarbij moet je wel op je wijnvoorraad letten, aan de andere kant kun je dat altijd zelf regelen als je een wijn-eiland hebt. Beide hebben dus zijn voor en nadelen.
Snappie88 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:34:
Ik heb zojuist m'n account opnieuw aan moeten maken om één of andere reden :X

Juiste wereld, accountnaam en wachtwoord maar hij bestond gewoon opeens niet meer... Dus op (wederom) Epsilon een account aangemaakt met exact dezelfde naam, en 't kan gewoon?
Heb je nadat je je account had aangemaakt wel al iets gebouwd ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:08:
[...]

Heb je nadat je je account had aangemaakt wel al iets gebouwd ?
Yup, port, academy en barracks, en was bezig towncenter up te graden :S

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Snappie88 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:26:
[...]

Yup, port, academy en barracks, en was bezig towncenter up te graden :S
Vreemd dan. Als je nl. binnen 5 uur nadat je je account hebt aangemaakt zou je account nog 2 dagen normaal moeten blijven bestaan, 2 dagen in inactive mode en pas daarna verdwijnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Na aanleiding van mijn vorige posts:
Kon in de tussentijd allang weer spelen, krijg ik vandaag deze mail binnen:
You were banned for abusing the in-game message reporting system. In the future, please only report messages that contain vulgarity, real life threats, or racist content. Your ban will expire in less than 48 hours.
Ik ben me van niks bewust, heb die functie volgens mij nog nooit gebruikt. Maakt eigenlijk ook niets meer uit, ik kan alweer een tijdje spelen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 15:42
Ik ben nu ook maar weer eens verder gegaan. Merk ik als je de Hideout weg gehaalt en je bouwt het opnieuw op dat je spy er nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Freelance schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:05:
Ik ben me van niks bewust, heb die functie volgens mij nog nooit gebruikt. Maakt eigenlijk ook niets meer uit, ik kan alweer een tijdje spelen.
Bij het lezen van een mail misschien het verkeerde knoppie ingedrukt ?
Calamor schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:23:
Ik ben nu ook maar weer eens verder gegaan. Merk ik als je de Hideout weg gehaalt en je bouwt het opnieuw op dat je spy er nog zijn.
Klopt, er zitten nog wel meer van dit soort bugs in, o.a. bij het weghalen van je museum, barracks etc. Gewoon niets afbreken, momenteel heeft dat toch geen nut (behalve dan je trade port om pillagen te voorkomen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Nou, heb nu nogmaals dat ik opeens weer geen account blijk te hebben (volgens het sign-in systeem), en dat terwijl ik zojuist ook het e-mailtje heb ontvangen:
Hallo Snappie,

your citizens from world Epsilon are running around since 2 days, not knowing what to do!
Hoping for a sign from you, they have now gathered in front of the town hall, instead of working.
So come back to http://ikariam.org and give your citizens the advice they need!

We are looking forward to your return,

Your Ikariam-Team
Kunnen ze van mij lekker de hik krijgen. Ga 't niet proberen ook, na twee maal opnieuw te mogen starten...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hoevaak log je dan in?
Feature - Inactivity deletion will immediately be performed in regular intervals
Phase 0: If somebody takes no action within 5 hours after registering an account, it will be immediately deleted.
Phase I: Within the first 7 days: - Time until inactive: 2 days - Time inactive until deletion: 2 days
Phase II: Two weeks up to a month: - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 4 days
Phase III: 1 month to 3 months - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 14 days
Phase IV: from 3 months onward: - Time until inactive: 7 days - Time inactive until deletion: 30 days
While in the inactive phase the resource mining of all the player´s town´s is reduced by half.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:15:
[...]

Sinds wanneer is dat dan ? Op de testserver heb ik nl. wel eens een request zo rond de 2 weken laten wachten voordat ik kon accepten. Hij was toen wel uit mijn mail verdwenen, maar als je in je overzicht van musea kijkt kun je via daar ook mailen en door handelsgut annehmen (oid) alsnog accepten.

(en zowiezo accept ik binnen een paar dagen dus dat zal wel goed komen ;) )
Ik heb dat helaas vorige week es gehad dat ik dat niet meer kon doen: er stond dan zoiets als "Your request is out of date, maybe it has already been accepted or withdrawn.". Dit krijg je ook als je een bericht hebt geopend waarvan je de treaty al hebt geaccepteerd overigens; ik weet niet exact wat de verlooptijd is.

Het is ook erg vervelend als spelers worden verwijderd van de server als je een treaty met ze hebt. Daardoor nu ineens 6 plekken over. :(

Dus, wie er nog heeft, dat mag naar Hoogeveen op 56:15 ;)

[ Voor 67% gewijzigd door SanderTje! op 22-05-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Bij de laatste update zijn alle inactive players verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
SanderTje! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:21:
[...]
Ik heb dat helaas vorige week es gehad dat ik dat niet meer kon doen: er stond dan zoiets als "Your request is out of date, maybe it has already been accepted or withdrawn.". Dit krijg je ook als je een bericht hebt geopend waarvan je de treaty al hebt geaccepteerd overigens; ik weet niet exact wat de verlooptijd is.
Ja, maar is de treaty dan niet door degene die hem aanbood ingetrokken ? Dan krijg je nl die melding (pas op het moment dat je hem wil accepten trouwens, daarvoor hoor je er niets van)
Het is ook erg vervelend als spelers worden verwijderd van de server als je een treaty met ze hebt. Daardoor nu ineens 6 plekken over. :(
Dat probleem heb ik nu dus ook alhoewel ik nog een voorraadje offers al had staan te wachten maar die zijn nu op 1 na ook op :P Ook hier trouwens is het weer erg irritant dat je er totaal geen melding van krijgt.
TheBorg schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:23:
Dat merkte ik ook al ja, er waren er plotseling wel heel veel tegelijk verdwenen. Normaal verdwijnen ze nog enigszins random. Wel balen trouwens, ik had nog een paar leuke melk-koeien :+

[ Voor 15% gewijzigd door redwing op 22-05-2008 13:37 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

TheBorg schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:23:
Als ze nu eens alle (v) Vacation-mode puppets verwijderen grmbl!

Nu ben ik mooi een aantal farms kwijt, prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
SanderTje! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:21:
[...]

Dus, wie er nog heeft, dat mag naar Hoogeveen op 56:15 ;)
Hmm inderdaad. Zo was ik deze week ineens ook 5 plaatsen kwijt. Met opstandige volkjes als resultaat Nu weer bijna alles vol, heb de jouwe ook geaccepteerd :)

Ik kan er nog altijd gebruiken @ 85:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

B-Buster schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:44:
[...]

Hmm inderdaad. Zo was ik deze week ineens ook 5 plaatsen kwijt. Met opstandige volkjes als resultaat Nu weer bijna alles vol, heb de jouwe ook geaccepteerd :)

Ik kan er nog altijd gebruiken @ 85:45
check :P
ik was er ook ineens paar kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Sinds de nieuwe update kan ik geen spies meer trainen.

Andere mensen die hier ook last van hebben? De pagina refreshed gewoon, maar er gebeurt niets.

De hideout is dan niet aan het upgraden, geld en crystal genoeg aanwezig.

[edit]
Ah, de workaround is schijnbaar 1 maal vanuit een willekeurige stad van je een spy te sturen. Daarna kan je in de andere steden weer spies trainen.

Moet je wel een beschikbare spy hebben, anders heb je pech.

[ Voor 32% gewijzigd door _Arthur op 22-05-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Is het nu al mogelijk steden te bezetten?

verder zijn er mensen die in Theta spelen? please send me a message.

een vijfde kolonie is ok maar als je dan corruptie in de andere steden wil bestrijden dan heb je ongeloofelijk veel grondstoffen nodig!

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

dread schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:28:
een vijfde kolonie is ok maar als je dan corruptie in de andere steden wil bestrijden dan heb je ongeloofelijk veel grondstoffen nodig!
Die 2% corruptie die ik nu heb met 6 steden valt prima mee te leven (heb dus een lvl5 palace). De governor residences zijn lvl3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dunno of de wonders werken, maar ik heb iig voor de lol op de testserver de wonder geupgrade/getest (koste 797k) :P

Afbeeldingslocatie: http://s666.ikariam.org/skin/wonder2/deity.jpg
The wonder has been set off!
Ares´ Stronghold

Something great is imminent!

Hermes will make tomorrow unforgettable! For one day the whole island will receive:

Ares fights on the side of the island´s inhabitants for a day. Attack bonus for all troops on the island
Lijkt dus erop dat het werkt *O*

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

_Arthur schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:39:
[...]

Die 2% corruptie die ik nu heb met 6 steden valt prima mee te leven (heb dus een lvl5 palace). De governor residences zijn lvl3's.
respect man djeezus.

zeker dat je een level 5 palace hebt?
voor een level 5 palace heb je het volgende nodig:

# wood: 216,576
# Wine: 96,256
# Marble: 144,384
# Crystal Glass: 96,256

moet ik mij voorraadschuur wel een beetje upgraden ;)

de governor's residences zitten bij mij ook op 3.

na het bouwen van mijn 5de kolonie had ik wel het probleem dat mijn steden niets meer opbrengen. wat verdien jij nu ongeveer?

edit: kixstart wat bedoel je met testserver? weet je zeker dat het dan ook op de officiële servers werkt? en +700K gold :X

[ Voor 9% gewijzigd door dread op 23-05-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dread schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:15:
[...]

respect man djeezus.

Klopt wat hij zegt, met een level 5 paleis en lvl3 governor's heb je 2% corruptie (met 15% wat het ooit gaat worden)

lvl17 moet ie dan zijn :P
na het bouwen van mijn 5de kolonie had ik wel het probleem dat mijn steden niets meer opbrengen. wat verdien jij nu ongeveer?
Waarom brengen ze niets meer op ? Ik heb best veel researchers en een redelijk leger en ik houdt nu zo'n 12k per uur over, verder levert het pillagen van inactives ook heel veel op :P
edit: kixstart wat bedoel je met testserver? weet je zeker dat het dan ook op de officiële servers werkt? en +700K gold :X
Er is een testserver welke momenteel dezelfde versie draait als de echte servers. Volgens mij was echter niet het probleem dat ze helemaal niet werkten maar dat de kosten voor een blessing continue oplopen en daarnaast dat als je gedeeltelijk betaald er ook niet goed werd berekend hoeveel er nog betaald moest worden tot de volgende blessing.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

dread schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:15:
respect man djeezus.

Ik speel het spelletje op Epsilon al iets langer dan vandaag :)

En ja, ik heb een lvl5 palace en een lvl17 warehouse.
Ik maak welgeteld 388 gold per uur 8)

(En de rest pillage ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
_Arthur schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:55:
[...]

Ik speel het spelletje op Epsilon al iets langer dan vandaag :)

En ja, ik heb een lvl5 palace en een lvl17 warehouse.
Warehouse naar lvl18 begint trouwens echt lang te duren. Het bouwen kost dan al bijna 7 dagen.......

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

redwing schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:48:
Warehouse naar lvl18 begint trouwens echt lang te duren. Het bouwen kost dan al bijna 7 dagen.......
Doe ik pas als ik (zonder te sparen) rond de 100k aan grondstoffen van elk heb.

Ik kan trouwens nog 3 cultural treaties gebruiken.

Degene zonder treaty met mij mogen hem versturen naar: Swyndaios[19:47] > GoT-Tralalala

[ Voor 20% gewijzigd door _Arthur op 24-05-2008 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

_Arthur schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:26:
[...]

Doe ik pas als ik (zonder te sparen) rond de 100k aan grondstoffen van elk heb.

Ik kan trouwens nog 3 cultural treaties gebruiken.

Degene zonder treaty met mij mogen hem versturen naar: Swyndaios[19:47] > GoT-Tralalala
;) dat deed je snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Toevallig net online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden geregistreerd, best leuk spelletje. Ben natuurlijk nog een newbie op Ikariam. Maar ik had 1 vraag. Wat moet je onderzoeken om een kolonie te stichten ik heb namelijk marmer nodig ;>
Alvast bedankt! En wat hebben jullie veel grondstoffen + Geld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:44:
Paar dagen geleden geregistreerd, best leuk spelletje. Ben natuurlijk nog een newbie op Ikariam. Maar ik had 1 vraag. Wat moet je onderzoeken om een kolonie te stichten ik heb namelijk marmer nodig ;>
Marble kan je niet onderzoeken en zul je moeten delven/kopen/ruilen. Als je op een marble eiland zit moet je Wealth researchen. :) (waar zit je ergens ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernithag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-09 14:08
Ik heb zo'n beetje het zelfde als Chainebustererg. Ik ben ook een paar dagen geleden begonnen en weet ook niet hoe ik aan marmer moet komen omdat ik op een wijn eiland zit. En ik heb geen idee hoe je moet traden. Ik ben net begonnen met wijn farmen en heb nog wel wat hout over. Ben op aanraden hier maar op de Epsilon server gaan zitten, en mijn Ingame naam is Prelude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:44:
Ik speel dan ook sinds 3 maart :)

En je moet Expansion onderzoeken om nieuwe kolonies te kunnen maken.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De coördinaten van je eiland horen NIET via dit topic doorgegeven te worden.