[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Je moet natuurlijk wel een muis kunnen bewegen. Iemand met een motoriek van een paardenkeutel zal er weinig lol in hebben.

Maar als het goed is speel je tegen anderen die ongeveer hetzelfde niveau hebben. Je zal dus lekker mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Bor de Wollef schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:37:
[...]

Was het doel juist niet dat FPS skill weinig uit zou maken en dat het spel voor iedereen leuk moest zijn? Er staat me iets van bij dat de game in het begin op die manier werd aangeprezen.
Ja dat is mijn punt dus, daar zijn ze imo flink in gefaald. Als ik kijk hoevaak ik word neergeknald en dat doortrek naar mn zusje die nu wat rond zit te kutten in GTA:SA dus wel íets kan gamen, denk ik dat de echte mainstream persoon het toch te moeilijk vind. Ik ben benieuwd wat ze er uiteindelijk van bakken. Ik vind het idee best leuk, maar ik denk niet dat het echt een geweldig commercieel succes gaat worden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:58:
Over een tijdje komt battlefield 1943 al. Speel ik die onderhand liever. Niet gratis maar zal niet veel kosten.
Nah, BF2142, wat gewoon een slechte mod van BF2 was wilde ze ook 50,- voor hebben ;)

(Niet gekocht overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus, het duurt echt een eeuwigheid om iemand neer te halen :p

verder leuk spel voor in de dooie uurtjes. Ook nog best zwaar voor je pc :p op mijn laptop met x1270 speel ik op ultralow :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Net een e-mail binnen gekregen met een beta-key!
Ga meteen spelen, te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:52
Ik heb er net ook een gehad, niet zo verwonderlijk als op de frontpage staat:
"We are, right now, sending out FIFTY THOUSAND Beta keys! about 3 hours ago"

Net even gespeeld, maar het is wel erg leuk!
Mensen neerknallen lukt goed, 3 potjes gespeeld, 2 levels omhoog (geen idee wat 't zegt, maar goed!)

Hier ga ik me wel even mee vermaken

(maar misschien met het geluid uit, ik word helemaal knetter van dat melodietje!)

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net alsof het een voorrecht is om je als proefkonijn beschikbaar te mogen stellen.

:r Closed Beta :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:05:
Net alsof het een voorrecht is om je als proefkonijn beschikbaar te mogen stellen.

Bedankt voor de nuttige toevoeging aan dit topic. Mijn dank is groot!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

harmageddon schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:22:
[...]

Bedankt voor de nuttige toevoeging aan dit topic. Mijn dank is groot!
Hij heeft wel gelijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Omdat?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nou ja, een beta is meestal voor een beperkte groep mensen, vooral een closed beta. Maar met de manier waarop zij met keys gooien, lijkt het meer op een open beta. Maar goed, ze hebben vast wel een reden waarom ze dit doen. Waarschijnlijk proberen ze de server up te houden met een grote hoeveelheid mensen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ze hebben al eerder een beta ronde gehad met een veel beperktere groep mensen. Nu nodigen ze meer mensen uit om de laatste bugs eruit te halen. Logisch toch!?
Het zal niet lang meer duren voordat het gereleased zal worden. Zeker nu ze met keys aan het gooien zijn.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele idee dat het een voorrecht is om als proefkonijn te spelen is gewoon absurd. Of dat je alleen een key krijgt als je een File Plant account hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Ja het wordt een beetje gehypt omdat ze natuurlijk van het een jaar uitstellen enorme bekendheid hebben verloren. Nu proberen ze zogenaamd met dingen als NDA :') te doen alsof het top secret classified info is. Vandaar dat ik ook gewoon ff wat screenshots postte, ik ga de hype niet versterken. Het spel bewijst zichzelf maar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ah verrek. Ik lees het in je post. Daar staat dat hij gelijk heeft. Dan zal het wel zo zijn.
Gaan lopen klagen over een beta programma van een spel dat over een tijdje voor iedereen gratis te spelen zal zijn :z

Ik heb net ook een key gekregen. Zo maar eens ff downloaden een potje doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasplank op 03-04-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Welke classes spelen jullie?
Ik gewoon de Soldier.
Commando vind ik wel leuk maar ga vaak dood en weinig kills.
Gunner is een beetje te lomp en sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:43
Heraclius schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:58:
Welke classes spelen jullie?
Ik gewoon de Soldier.
Commando vind ik wel leuk maar ga vaak dood en weinig kills.
Gunner is een beetje te lomp en sloom.
Ik vind de Soldier en de Commando het leukst om te spelen, Soldier om met blasting strike vliegtuigen en jeeps weg te blazen en Commando om Sneaky met Piercing Shot iemand een kogel door zn hoofd te jagen ;)
Ik speel alleen gunner als ik zin heb om Rambo op iedereen af te gaan

[ Voor 6% gewijzigd door k4kl44s op 03-04-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

jcvjcvjcvjcv, oude vriend, stuur even een pm op het i3d forum, fixen we het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel eigenlijk bijna alleen maar gunner. Lekker hakken met de "botte bijl". Met de machineguns mannetjes overhoop schieten en met de bazooka tanks mollen. Als ik niet zelf in een tank aan het rondraggen ben tenminste. Imho is er in heroes bijna niets zo leuk als mensen platwalsen met een tank. :D })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
heb gisteren de betakey ook eindelijk gehad en heb nu even gespeeld tot level 6.

Ondanks dat ik verschillende keren "connection lost " te zien krijg loopt het voor de rest heel soepel.

Ik merk alleen wel dat mijn fps ervaring met andere shooters wel degelijk helpt. En om eerlijk te zijn vind ik het verschil tussen spelers nu al best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:05:

Hoewel je het een beetje bot brengt heb je wel een punt. In principe help je EA de bugs uit de game te helpen en de game in zijn geheel commercieel aantrekkelijker te maken. EA doet echter net of het een voorrecht is mee te mogen doen aan de beta. Commercieel gezien erg slim gezien ze al een hype creëren voor de game überhaupt uit is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het is nu eenmaal zo dat veel gamers het als een voorrecht beschouwen om een game nog voor de release te kunnen spelen, en dat developers en uitgevers daar handig op in spelen. Maar goed laten we wel wezen, je krijgt wel de kans een game gratis te spelen. In dit specifieke geval maakt dat dan niet uit (BF:H is ook na release gratis) maar in veel andere gevallen moet je er na de release dik voor betalen, dus wat dat betreft zitten er wel voordelen aan. Daarnaast vind ik het persoonlijk ook leuk om op deze manier dichter bij de ontwikkeling van een game te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een beta tester zal in de meeste gevallen ook voor de final moeten betalen dus die vlieger gaat niet helemaal op. Ik vraag mij af hoe nuttig een beta test voor een game als dit is. Ik verwacht dat het gros van de testers nooit feedback geeft of bugs indient. Ik heb een paar keer een closed beta van een game gedaan en in al die gevallen leek er nauwlijks feedback van de testers te komen.

De manier waarop beta testers aangetrokken worden: contests, willekeurig etc doet mij mij ook denken dat er maar weinig echte beta testers zijn en veel previewers die het spel gewoon eerder willen spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

Zelf ben ik sinds donderdag voorzien van een key, en ook druk aan het spelen, en tegelijkertijd de bugs/opmerkingen die ik heb allemaal braaf ingeschoten... Maar goed, dat ben ik in het dagelijks leven ook gewend :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Ik vind het spel zelf heel leuk, maar ik vind het echt stom dat ze nu echte betaling hebben ingevoerd. Het spel is nu namelijk heel eentonig, 80% van alle poppetjes heeft zijn standaardpakje aan! En dat komt alleen maar omdat er nauwelijks uniformjes zijn die je met je verdiende "Valor Points kan kopen. En de items die je ervoor kan kopen, zijn echt stinkend duur (of je hebt ze maar een dag).

Kijk, dat de wapens (die je gelukkig niet met echt geld maar alleen met Valor Points kan kopen) duur zijn, dat vind ik rechtvaardig, daar moet je ook wel voor werken. Maar een shirt of broek kost ook de helft van een wapen, waardoor je dus écht niet dat shirt aan gaat schaffen maar natuurlijk doorspaart voor een wapen. Waardoor iedereen dus z'n standaard pakje aan houdt.

Daarom speel ik het niet meer :O, het enige leuke eraan vond ik het tweaken van personages en het zien van andere personages in je team die er grappig uit zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
GekooktEi schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:20:
Ik vind het spel zelf heel leuk, maar ik vind het echt stom dat ze nu echte betaling hebben ingevoerd. Het spel is nu namelijk heel eentonig, 80% van alle poppetjes heeft zijn standaardpakje aan! En dat komt alleen maar omdat er nauwelijks uniformjes zijn die je met je verdiende "Valor Points kan kopen. En de items die je ervoor kan kopen, zijn echt stinkend duur (of je hebt ze maar een dag).

Kijk, dat de wapens (die je gelukkig niet met echt geld maar alleen met Valor Points kan kopen) duur zijn, dat vind ik rechtvaardig, daar moet je ook wel voor werken. Maar een shirt of broek kost ook de helft van een wapen, waardoor je dus écht niet dat shirt aan gaat schaffen maar natuurlijk doorspaart voor een wapen. Waardoor iedereen dus z'n standaard pakje aan houdt.

Daarom speel ik het niet meer :O, het enige leuke eraan vond ik het tweaken van personages en het zien van andere personages in je team die er grappig uit zagen.
Ik denk dat dit gaat veranderen als ze meer betalingsmethoden mogelijk gaan maken, dan kunnen meer mensen dingen kopen, o.a. ik :) heb nog geen toegang tot een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
GekooktEi schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:20:

sorry hoor, maar je gaat een spel tog niet enkel spelen om de ( al dan niet verschillende ) uniformen van je teamgenoten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Volgens mij hebben ze gisteravond/vandaag nieuwe kleding geadd of niet?
Ik kan nu ineens veel meer kopen dan voorheen met VP, of ligt dit aan mijn level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Skybullet schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:17:
[...]

sorry hoor, maar je gaat een spel tog niet enkel spelen om de ( al dan niet verschillende ) uniformen van je teamgenoten. |:(
Mijn laatste regel was inderdaad ook een beetje verkeerd. Ik zal het even uitleggen:

Zoals ik zei, het speelt ook heel lekker... Maar de charme van het spel die het had boven andere shooters die ik ook wel heb, zoals CoD4, was de grafische stijl PLUS de uiteenlopende pakjes van de spelers... Nu ziet het er gewoon saai uit. Vrolijk en blij maar saai.

[ Voor 7% gewijzigd door GekooktEi op 04-04-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Wellicht al 100x gezegd, maar een headshot bij een sniper, is niet altijd een headshot.. Valt echt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Tomino schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:27:
Wellicht al 100x gezegd, maar een headshot bij een sniper, is niet altijd een headshot.. Valt echt op :)
En met de rest van de wapens kán je geen headshots maken, valt nog meer op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het zo zeggen dat de personages een groot hoofd hebben die je meerdere keren moet raken voor een headshot. Als ik op het hoofd mik (en raak) dan krijg is 5 punten meer dan op het lichaam en klopt het dus wel een beetje.

Heerlijk als ik met mijn long range thomson of pistol een sniper own. Just makes my day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik kreeg net mijn beta key.

Ik had al een EA account dus ik moest nog de optie nemen ''tie mykey to my ea account''

Dat dus gedaan, en vervolgens kon ik inloggen op http://play.battlefield-heroes.com.

Echter pakt ie dan mijn inlog niet :? Wat doe ik verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Silent Thunder schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:21:
Ik kreeg net mijn beta key.

Ik had al een EA account dus ik moest nog de optie nemen ''tie mykey to my ea account''

Dat dus gedaan, en vervolgens kon ik inloggen op http://play.battlefield-heroes.com.

Echter pakt ie dan mijn inlog niet :? Wat doe ik verkeerd? :)
Typ je wel je Security Layer account in i.p.v. je EA account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

je hebt 2 accounts aangemaakt op de beta registration site. De eerste die je nodig hebt is NIET je ea account

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
Apart, ik kreeg vandaag ook een beta key. Alleen heb ik al een tijdje geleden een code gekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Heraclius schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:42:
[...]

Typ je wel je Security Layer account in i.p.v. je EA account?
Dat was het dus :)

Hij werkt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik zat net in een paar potjes waarin zowat iedereen een sniper is :')
Met z'n alleen op de vuurtoren totdat je zelf omhoog klimt en ze allemaal kapotmaait. En dan lekker zwaaien naar je maten beneden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
lol ik krijg deze error:

* Sorry, unrecognized username or password. Have you forgotten your password?
* warning: array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 646.
* warning: array_fill() [function.array-fill]: Number of elements must be positive in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 647.
* warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 647.
* warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 648.
* user warning: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') OR r.rid IS NULL) ORDER BY b.region, b.weight, b.module' at line 1 query: SELECT DISTINCT b.* FROM blocks b LEFT JOIN blocks_roles r ON b.module = r.module AND b.delta = r.delta WHERE b.theme = '' AND b.status = 1 AND (r.rid IN () OR r.rid IS NULL) ORDER BY b.region, b.weight, b.module in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/includes/database.mysql.inc on line 172.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58

The Zep Man

🏴‍☠️

icegodd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:40:
lol ik krijg deze error:

* Sorry, unrecognized username or password. Have you forgotten your password?
* warning: array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 646.
* warning: array_fill() [function.array-fill]: Number of elements must be positive in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 647.
* warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 647.
* warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/modules/block/block.module on line 648.
* user warning: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') OR r.rid IS NULL) ORDER BY b.region, b.weight, b.module' at line 1 query: SELECT DISTINCT b.* FROM blocks b LEFT JOIN blocks_roles r ON b.module = r.module AND b.delta = r.delta WHERE b.theme = '' AND b.status = 1 AND (r.rid IN () OR r.rid IS NULL) ORDER BY b.region, b.weight, b.module in /opt/web/battlefield-heroes.com/pages/includes/database.mysql.inc on line 172.
Leuk om te zien dat er ook mensen zijn die zich niets aantrekken van een NDA en zelfs bugs posten op de verkeerde plek. :)

Wel slordig dat er SQL queries in staan, zeg. Maar ja, het is nog maar een beta, dus handig om snel te debuggen...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:35:
[...]
Leuk om te zien dat er ook mensen zijn die zich niets aantrekken van een NDA en zelfs bugs posten op de verkeerde plek. :)
Mwah, ik vind het eigenlijk wel apart/knap dat zo'n enorme groep beta-testers zich wél aan de NDA houdt. Er zijn veel dingen met minder gebruikers en even strenge/strengere regels waar veel meer uitlekt...

Dit is overigens geen oproep om je NDA te verbreken, bugs hoor je nog altijd op de juiste plaats te melden, en wat je daar buiten doet is op eigen verantwoordelijkheid. Je staat immers onder contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:05
er zijn trouwens weer beta keys te winnen op verschillende websites voor mensen die er nog geen hebben. o.a btfheroes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasplank schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:03:
Ik zat net in een paar potjes waarin zowat iedereen een sniper is :')
Met z'n alleen op de vuurtoren totdat je zelf omhoog klimt en ze allemaal kapotmaait. En dan lekker zwaaien naar je maten beneden :D
Ja, dit spel is al verrot voordat het goed en wel begonnen is. Buccaneer Bay is ook zo'n sniper map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Buccaneer Bay is wel een commando/sniper map inderdaad... Cloaked rondrennen in die boot, snipen in de heuvels erom heen.. Standaard als wij shipwrech hebben, en hun hebben town dat ik dat heuveltje ertussen bij langs kan om binnen 30 seconden 3 snipers om te leggen :) Het heeft ook voordelen :)

Dat stadje aan de haven is echt een leuke inf map, en dan die andere map met de vuurtoren en 2 dorpjes, dat is weer meer een tank/vliegtuigjes map.. Heb met vliegtuigen nog wel steeds de neiging om een duikvlucht te maken en met de rechtermuisknop een bom los te laten, maar die hebben we hier niet :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik vlieg met de joystick, een heerlijk gevoel. Soms vlieg ik gewoon voor de fun en niet meer.
Lekker rollen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Heraclius schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:49:
Ik vlieg met de joystick, een heerlijk gevoel. Soms vlieg ik gewoon voor de fun en niet meer.
Lekker rollen etc.
Doe ik ook vaak ja, gewoon lekker overal tussendoor vliegen en geinige weggetjes zoeken :)

De hoeveelheid snipers is ook wel uitermate veel, maarja het is soms ook wel leuk om een 10 kill streak te hebben en al je kills te Taunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegen is echt geniaal....vooral als je kills pakt door mensen te "over-vliegen" (in de trend van overrijden), of hoe je dat ook moet noemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Dat is 1 van de weinige keren dat ik echt kills kan maken tegen inf. Gewoon overheen rijen. Ik kan enkel met de guns jeeps en andere vliegtuigen uitschakelen (tanks als ze al half kapot zijn). Maar op poppen schieten werkt meestal niet goed genoeg, want of ze healen en rennen weg of je moet optrekken omdat er veel obstakels in de weg staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta inmiddels ook gespeelt, ik vind de voertuigen enso wel leuk, maar verder vind ik er niks aan. Het duurt egt een uur voordat iemand dood is als je gewoon 1 op 1 gaat met een geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Met vliegtuigen kun je poppetjes wel aardig schade toebrengen... En ook al healen ze weer, mooi voor je punten (immers, je kan nog zoveel kills hebben, de puntjes bepalen je ranking aan het eind)...

person vs person kun je alleen winnen imho als je van die 'upgrades' hebt, vlammen, of bij de mg's 1 of andere verbeter aim ding.. En cloaken en dan knifen is fijn natuurlijk....

Ga volgend rondje proberen wat die grenade eater abilitykan (gunner class).. Wordt soms zat van die grenade spams, eens kijken wat er tegen te doen is :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k4kl44s schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:39:
[...]

Doe ik ook vaak ja, gewoon lekker overal tussendoor vliegen en geinige weggetjes zoeken :)

De hoeveelheid snipers is ook wel uitermate veel, maarja het is soms ook wel leuk om een 10 kill streak te hebben en al je kills te Taunten :P
Het "probleem" met dit spel is dat vlaggen veroveren geen enkel effect heeft op het spelverloop, je kan je dus beter richten op de vijand, en dat is best wel jammer, in die grote open maps zijn sniper daarom onevenredig in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 21:27
Snipers zijn way overpowered imo. Op een server own ik alles en iedereen, alleen al met m'n sniper :/ . Behalve natuurlijk tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik speel het spelletje nu ook al ongeveer een week of zo.
In het begin vond ik hem niet zo, later (nu dus) vind ik hem wel leuk worden.
Alleen de items in de shop zijn vind ik wat overpriced, lijkt me ook niet bevorderend.

Heb soms alleen wel last van lag, baal ik wel van. Of ik ben gewoon zelf traag. :)
Ik speel overigens in The Royal Army als commando. Mijn naam ingame is GJtje1984.
Heb geloof ik al eens wat mede spelers van GoT gezien :)

Ook wel minpunt, dat er maar 3 maps zijn, had er wel meer willen hebben.
Hopelijk komt dat in een volgende update! :)
Killzone schreef op zondag 12 april 2009 @ 00:06:
Snipers zijn way overpowered imo. Op een server own ik alles en iedereen, alleen al met m'n sniper :/ . Behalve natuurlijk tanks.
Oh dat heb ik eigenlijk niet. De tanks vind ik niet zo, sniperen lukt mij nog niet helemaal, of ik gebruik de verkeerde sniperrifle... Heb eerder het idee dat The National Army wat overpowered is, vind dat zij iets te veel winnen... Maar kan ook liggen aan het team van The Royal Army waar ik mee speel.
Binnenkort maar eens een Hero aanmaken van The National Army.
GekooktEi schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:52:
En met de rest van de wapens kán je geen headshots maken, valt nog meer op :/
Que? Volgens mij heb ik met een pistol toch echt een keer een headshot voor elkaar gekregen. Heb er alleen geen screen van, zal het een volgende keer doen (if any).

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 12-04-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Items zijn min of meer overpriced. Ze zijn overpriced omdat er een limiet aan zit. Als ze gewoon deze prijzen aanhouden + unlimited duration, dan zou ik overwegen om er geld voor uit te geven. Maar aangezien ze nu maar een maandje houdbaar zijn, en je meer dan 5 euro moet uitgeven voor een hele kostuum. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik ben soldier, heb ook commando geprobeerd maar daar faal ik echt mee zeg.
Ligt misschien aan de map ook, in Victory Village kan ik niet fatsoenlijk snipen en wordt ik constant afgemaakt, in Buccaneer Bay kun je weer goed snipen.
Blijf toch bij m'n Duitse soldaat, ik sta daarmee vaak op nummer 1 van kills en weinig deaths, plus de XP natuurlijk. Bevalt me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

in VV ben ik als sniper altijd als een gek aan het knifen :) Snipen kan, maar meestal kan dat enkel als er een andere persoon bij me loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
FikkieHo schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:13:
in VV ben ik als sniper altijd als een gek aan het knifen :) Snipen kan, maar meestal kan dat enkel als er een andere persoon bij me loopt.
Level jij een beetje snel als Commando?
Ik vind het hele sfeertje om de Commando echt te gek! Soldier vind ik eigenlijk maar een beetje saai, maar is wel sterk. Graag zou ik toch Commando willen worden, heb je wat tips voor me?
Welk wapen, welke combi van wapens, skills etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Lvlen gaat redelijk, niet erg snel, maar ik eindig meestal wel in de top 3 van nationals. Gewoon veel flaggen pakken en goed gebruik maken van stealth, als je een flag overneemt en er komt iemand aan, wegrennen, wachten tot hij zich omdraaid, knifen en de flag overnemen, dan kan je in VV meestal wel zo'n +1500 halen, mits de andere team niet te slecht is.

Tips heb ik niet echt, aangezien ik meer zo'n rambo sniper ben... Gewoon altijd stealth aan, probeer te flanken, en knifen met die hap. Ik gebruik stefans' sharpshooter, aangezien je anders te vaak geks'ed wordt door je team maten, een geraakte schot is zo'n 40 damage, headshot is volgens mij met deze sniper instant kill. Verder heb ik alle punten op poison knife, (maar ik ben nu pas lvl 9). Hiervoor had ik alle punten op poison knife, 1 op elixer en de rest op stealth. Verder was ik niet gekomen.

Hiermee kan je fantastisch 2x knifen, weg rennen en je slachtoffer sterft.Maar het verschilt per persoon wat je speel stijl is hoe je je skills gebruikt. Sommigen zitten altijd, maar dan ook altijd ergens te snipen (+ de extra damage skill voor 2 schoten 1 kill). Is leuk en je krijgt vreselijk veel punten als je het goed kan, maar ik vind dat zo tergend saai.

[ Voor 5% gewijzigd door FikkieHo op 12-04-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Vandaag ook maar eens een key aangevraagd, ben benieuwd. Lijkt me een leuk spelletje omdat je het 'even' kan spelen. Iets wat bij veel spellen van tegenwoordig toch meteen weer een paar uur moet zijn :(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:25

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik speel het spel nu ook een aantal weken, meestal met de soldier, ben nu lvl 12. Verder vind ik ze wel goed uitgebalanceerd. Het is gewoon een kwestie van de juiste wapens pakken. sommige richten ver weg bijna geen schade aan en dichtbij heel veel en andere andersom. Alleen een kill maken met een vliegtuig valt niet mee vind ik :S (ben bezig met die missie :)). Verder vind ik het concept wel tof. met missies, punten, kleding, online, en lekker laag drempelig :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Heeft er iemand nog een beta key nodig, krijg er net een binnen via e-mail maar ik heb er al een.
Stuur me even een DM.

Weggegeven

[ Voor 7% gewijzigd door Vae Victus op 16-04-2009 15:10 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Vae Victus schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:16:
Heeft er iemand nog een beta key nodig, krijg er net een binnen via e-mail maar ik heb er al een.
Stuur me even een DM.
idem hier, wtf

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, gooi er dan maar 1 deze kant op hoor heren, als het zo'n kleine moeite is wil ik dat spel ook wel eens een keer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:05

Eijkb

Zo.

Ben al wel ingeschreven als beta maar nog geen key dus mocht er een over zijn dan houd ik mij aanbevolen!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
wat grappig ! ik heb ook mn 2e betakey gekregen :o had al eens eerder geprobeerd in te schrijven, maar nu voor de 2e keer een beta key

wie kan ik blijmaken? PM me maar

Al weggegeven

[ Voor 9% gewijzigd door rudyman85 op 16-04-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mij bijvoorbeeld?
Ik kan je niet PM'en :s, weet niet waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
er zijn weer 75.000 keys uitgegeven las ik. Heb me zelf ook een 2e keer ingeschreven dus hopelijk krijg ik d'r ook nog 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, dus voor de liefhebber...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18

User

S3

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:14:
Mag ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24
Ik heb nog wel interesse in een betakey.
Als het goed is staat DM aan.

Wel irritant, nou krijgen dus de verkeerde mensen een key, ik sta nou al een hele tijd ingeschreven maar krijg van EA maar geen key.

[ Voor 48% gewijzigd door Suicyder op 16-04-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ik er nog geen ontvangen heb, blijf ik roepen: ikke! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:14:
Moet je natuurlijk wel even DM(Direct Message) aanzetten in je profiel.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Vandaag ook beta code gekregen.

Ik heb alleen ingame wel dat de camera heel vreemd is, als ik niet met mijn muis beweeg is er niks aan de hand. Maar op het moment dat ik draai dan schiet hij heel erg heen en weer, het lijkt alsof hij het vooral heeft in drukke gebieden, dat hij heel onhandig probeert te voorkomen dat de camera door gebouwen heen gaat ofzo, speelt niet lekker.
In auto's enzo dus ook geen last van, alleen als ik loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een key overheeft, aub even mailen op rogermooren@hotmail.com of even een DM sturen, hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:50
Ik zou ook graag een Beta Key verkrijgen :) dus als iemand er nog eentje heeft, graag!

Inmiddels een key ontvangen van Rudyyy, Thnx!

[ Voor 24% gewijzigd door ErikCornelissen op 16-04-2009 16:58 . Reden: Key ontvangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 20:20

HaTe

haat niet

Het spel is wel grappig, maar de besturing is nog een beetje vaag en de poppetjes lopen heel langzaam..
Als je bovenop een tank zit, dan draai je meet met de tank en moet je tegen de draairichting insturen om op het zelfde punt te richten..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
ErikCornelissen schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:43:
Ik zou ook graag een Beta Key verkrijgen :) dus als iemand er nog eentje heeft, graag!
Je hebt een DM.
HaTe schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:46:
Het spel is wel grappig, maar de besturing is nog een beetje vaag en de poppetjes lopen heel langzaam..
Als je bovenop een tank zit, dan draai je meet met de tank en moet je tegen de draairichting insturen om op het zelfde punt te richten..
Dat langzaam lopen zijn abilities voor. EN natuurlijk teamplay + voertuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Heeft iemand nog een Betakay over?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

HaTe schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:46:
Voor als je het nog niet wist. Als je als 2e in een tank zit. Dan kan je met ctrl bukken waardoor je in de koepel verdwijnt. Wel handig tegen snipers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vae Victus schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:17:
[...]

Moet je natuurlijk wel even DM(Direct Message) aanzetten in je profiel.
Is misschien wel zo handig heh 8)7

Staat nu aan....dus wie wil?

EDIT: Hij is weg. Hopelijk krijgt de rest er ook snel een.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Ik heb er weer een (komt zeker omdat ik jarig ben ;) )

Eerste mailer krijgt de beta key.

Key is weg

[ Voor 10% gewijzigd door k4kl44s op 16-04-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k4kl44s schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:05:
Ik heb er weer een (komt zeker omdat ik jarig ben ;) )

Eerste mailer krijgt de beta key.
***never mind*** hoe delete je een post?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
oeps, dacht dat ik mijn mail aan had staan, staat in mijn profiel niet een emailadres??

kijk in mijn myReact daar staat als t goed is een MSN

[ Voor 24% gewijzigd door k4kl44s op 16-04-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k4kl44s schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:08:
oeps, dacht dat ik mijn mail aan had staan, staat in mijn profiel niet een emailadres??
bij je profiel niet, bij je Myreact wel
***maargoed je hebt mail***
****en we praten een beetje naast elkaar langs haha, had het gezien inderdaad****

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Key is vergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Voor die liefhebbers: DRR91-HR6AR-D1HTD-50AB4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24
Mja... keys hier neerzetten werkt niet echt, wie weet hoeveel mensen dezelfde nu pakken.

Ik zou dolgraag een key verkrijgen. DM staat aan.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteraard zou ik ook een key willen, DM staat bij mij ook aan

Maar laten we nou niet verzanden in een key-vraag wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Ik denk niet dat dit topic bedoeld is om keys uit te geven aan elkaar....

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Modbreak:Vragen om keys is niet de bedoeling. Ook het melden dat je er één ontvangen hebt is niet nodig.

Uitdelen van keys is prima, maar laat dan de verdere communicatie via bijvoorbeeld DM (Direct Messages, aan te zetten in de Voorkeuren lopen, zodat het topic er verder niet mee vervuild wordt.

Ik zie dat ik deze mededeling ook al in februari en maart gedaan heb. Dit zou dan toch wel een keer duidelijk moeten zijn...
Ik neem aan dat jij en ieder ander begrijpt wat ik bedoel met 'uitdelen van keys is prima' :). Hoewel iedere zoveel uur het topic kicken dat je er weer wat hebt om weg te geven uiteraard niet wenselijk is, is het weggeven ervan geen probleem. Het vragen om keys of melden dat je er één bemachtigd hebt dus wel.

[ Voor 65% gewijzigd door PromoX op 16-04-2009 19:12 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Om het af te leren dan 159FR-474D0-D5061-T9H5A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ik heb vanmiddag ook een key gehad in mijn mail. Een complete verrassing, want sta al een tijdje ingeschreven, maar nooit een key gehad. Toen hier mensen riepen dat er keys waren had ik nog niets gehad (wel een gooi naar de prijzen via een DM, maar ik was net te laat), maar er is later op de dag toch een key bezorgd.

Net even zitten spelen. Ik moet zeggen best een geinig spelletje. Wel jammer dat je hem via je browser moet opstarten (vanwege de beveiliging) maar draait best aardig. Met mijn budget systeempje (C2D E2180 met 2GB mem en een HD3670) kan ik op de hoogste setting @ 1680 x 1050 spelen. Moet wel wennen aan de maps, die zijn een beetje rommelig en hebben in mijn ogen best een stijle leercurve.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ik vind het wel mee vallen met die steile leer curve. Ligt er misschien ook aan welke classe je kiest. Ik vond het met de commando in ieder geval een stuk lastiger dan als soldier. Maar dat kan ook aan de manier van spelen liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:05
ik vond commando juist het makkelijkst beetje onzichbaar rond huppelen en mensen door hun kop knallen met een sniper can it be any easier? als soldier werd ik om de 2sec neer gemaaid zonder rust te krijgen beetje met de controls te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de commando het simpelst. Beetje op een afstand onzichtbaar campen totdat er iemand voorbij komt. Flags capturen gaat ook een stuk makkelijker als je onzichtbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Vae Victus schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:59:
Ik vind het wel mee vallen met die steile leer curve. Ligt er misschien ook aan welke classe je kiest. Ik vond het met de commando in ieder geval een stuk lastiger dan als soldier. Maar dat kan ook aan de manier van spelen liggen natuurlijk.
Ik heb even als soldier gespeeld, maar ik vond de maps op de een of andere manier niet overzichtelijk. Vond ze een beetje groot en verdwaalde een beetje. Het duurde even voordat ik een beetje door had hoe een map in elkaar zat. Het werkt ook niet echt mee dat je steeds op een andere plek spawnt.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het niet snel door had omdat ik gisteren ook een beetje brak/ziek was en na een dag werken besloot eens even een poging te wagen. Vanavond nog een keertje proberen...

Maar grafisch vind ik het er in ieder geval wel leuk uitzien :) en het viel me op dat het spel ook goed gebruik maakt van dual core machines (het process trok een totaal van 60~70% op mijn machine wat dus duidt op gebruik van beide cores).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Ik ben sinds gister ook in het bezit van een Beta key, en heb BFH gelijk geinstalleerd. Ik ben begonnnen met een Hero (Soldier, Axis) en heb wat potjes achter de rug.

De eerste conclusie is goed. Je kunt makkelijk instappen, en je maakt dan ook nog kans op een hoge notering. Daardoor blijft het leuk, en is het voor mij persoonlijk leuker dan bijvoorbeeld COD4 online. Daarin wordt er gecheat, en ben je gebonden aan bepaalde wapens en speelstijl.

Daarnaast is het wel zo dat de speelstijl aardig wennen is. Omdat het makkelijk moet blijven voor beginners mist het op bepaalde punten diepgang. Zo vind ik het uitwerken van de balance af en toe te kort schieten, waardoor de teams vrij ongebalanceerd raken.

Ook is in de meeste rondes de teamplay ver te zoeken. Ik heb zelfs 1 teamlid gehad die de BF1942 spirit nog had: ik stap in het vliegtuig, en hij probeert het vliegtuig uit de lucht te schieten omdat hij erin wilde zitten. Dit is voor mij persoonlijk ook een reden om op die server te stoppen.

Maar ook al is de instap vrij laag, toch zijn er nog een aantal punten onduidelijk, en heb de hoop dat jullie hiermee kunnen helpen:

- Het renamen van een hero, of het weggooien ervan. Volgens mij niet mogelijk...?
- Het unlocken van wapens. Op dit moment heb ik een Axis hero, en speel dus met de MP40. Maar ik zie mensen met andere wapens lopen (Allied: Thompson en BAR), en het enige wapen dat ik kan aanschaffen is de MP40 (die ik al standaard heb), en een wapen dat sneller vuurt maar mindere kwaliteit heeft op lange afstanden. Wanneer unlock je precies wapens?
- Het joinen van een bepaalde game, en het hosten van eigen games. Dit lijkt me op dit moment ook nog niet mogelijk? Wordt dit in de toekomst nog wel mogelijk of helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

.Gertjan. schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:24:
Ik heb even als soldier gespeeld, maar ik vond de maps op de een of andere manier niet overzichtelijk. Vond ze een beetje groot en verdwaalde een beetje. Het duurde even voordat ik een beetje door had hoe een map in elkaar zat. Het werkt ook niet echt mee dat je steeds op een andere plek spawnt.
Dat ligt ook een beetje aan de map, als je bv seaside skirmish speelt dan is die map redelijk groot en uitgebreid. Dit geld ook een beetje voor bucanneer bay. Maar voor bijvoorbeeld victory village valt het wel mee, dan heb je je weg zo gevonden.
Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:34:
Ook is in de meeste rondes de teamplay ver te zoeken. Ik heb zelfs 1 teamlid gehad die de BF1942 spirit nog had: ik stap in het vliegtuig, en hij probeert het vliegtuig uit de lucht te schieten omdat hij erin wilde zitten. Dit is voor mij persoonlijk ook een reden om op die server te stoppen.
Ik vind de teamplay ook ver te zoeken, bijvoorbeeld wachten op iemand om in te kunnen stappen in een tank jeep. Misschien houd het spel je hierin ook wel tegen, je kan wel van die berichten posten van "i need a ride" maar je ziet dan niet waar diegene is op de map dus of je moet wachten of niet.

Verder kan je geen team kills maken, dus die team genoot kan schieten wat ie wil maar dat gaat volgens mij niet.
Maar ook al is de instap vrij laag, toch zijn er nog een aantal punten onduidelijk, en heb de hoop dat jullie hiermee kunnen helpen:

- Het renamen van een hero, of het weggooien ervan. Volgens mij niet mogelijk...?
- Het unlocken van wapens. Op dit moment heb ik een Axis hero, en speel dus met de MP40. Maar ik zie mensen met andere wapens lopen (Allied: Thompson en BAR), en het enige wapen dat ik kan aanschaffen is de MP40 (die ik al standaard heb), en een wapen dat sneller vuurt maar mindere kwaliteit heeft op lange afstanden. Wanneer unlock je precies wapens?
- Het joinen van een bepaalde game, en het hosten van eigen games. Dit lijkt me op dit moment ook nog niet mogelijk? Wordt dit in de toekomst nog wel mogelijk of helemaal niet?
Renamen of weg gooien weet ik niet, je kan wel makkelijk een nieuwe aanmaken, alhoewel hier volgens mij een limiet op zit van max 5.

Je kan wapens kopen in de shop. Je hebt hiervoor wel punten nodig(volgens mij valor points) Je kan per class een aantal wapens kiezen, je kan dus nooit als soldier met een bar lopen want die is voor de gunner.
Je kan inderdaad als soldier maar 2 typen wapens kiezen, 2 shotguns en 2 machine guns. Ze hebben allebei voor en nadelen. Ik weet niet of je dit misschien in hogere lvl's kan unlocken.

Je kan wel zogenaamde abilities (volgens mij heten die iets van widgets) unlocken.

Verder weet ik niet hoe dat zit met servers en het hosten ervan.

[ Voor 108% gewijzigd door Vae Victus op 17-04-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Vae Victus schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:34:
[...

Renamen of weg gooien weet ik niet, je kan wel makkelijk een nieuwe aanmaken, alhoewel hier volgens mij een limiet op zit van max 5.
Je kunt nu max. 4 hero's aanmaken en (nog) niet deleten of hernoemen. Deleten kan wel maar dat moet je via het forum aan de developers vragen en hopen dat ze je aanvraag goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjeBE
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 11:44
Ik heb ook een week geleden een beta key gekregen van EA, en heb gelijk BFH geprobeerd.
Het spel speelt fijn, is niet te zwaar, maar de team play is zeer ver te zoeken (zoals in eerdere posts al vermeld). Ik vind het ook wel dom dat je je hero moet kiezen voordat je op de server terecht komt. Het is vrij idioot om als soldier op een server terecht te komen als allied wanneer de axis 5 van de 8 snipers hebben. Je kan ook niet tijdens een spel van class veranderen.

Verder is het wel leuk dat je punten kan verdienen door missions (soort van achievements). Met die punten kan je vervolgens een andere outfit kopen, of nieuwe wapens. Die wapens blijven dan bijvoorbeeld een maand aan je account gekoppeld, daarna verdwijnen ze en kan je ze opnieuw kopen. Hierdoor blijf je natuurlijk wel het spel spelen :P

Over het algemeen vind ik het een leuk uitzien spelletje, maar er kunnen zeker nog wel dingen beter zoals het zien wanneer iemand health nodig heeft en dergelijke.
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.