.Gertjan. schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:24:
Ik heb even als soldier gespeeld, maar ik vond de maps op de een of andere manier niet overzichtelijk. Vond ze een beetje groot en verdwaalde een beetje. Het duurde even voordat ik een beetje door had hoe een map in elkaar zat. Het werkt ook niet echt mee dat je steeds op een andere plek spawnt.
Dat ligt ook een beetje aan de map, als je bv seaside skirmish speelt dan is die map redelijk groot en uitgebreid. Dit geld ook een beetje voor bucanneer bay. Maar voor bijvoorbeeld victory village valt het wel mee, dan heb je je weg zo gevonden.
Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:34:
Ook is in de meeste rondes de teamplay ver te zoeken. Ik heb zelfs 1 teamlid gehad die de BF1942 spirit nog had: ik stap in het vliegtuig, en hij probeert het vliegtuig uit de lucht te schieten omdat hij erin wilde zitten. Dit is voor mij persoonlijk ook een reden om op die server te stoppen.
Ik vind de teamplay ook ver te zoeken, bijvoorbeeld wachten op iemand om in te kunnen stappen in een tank jeep. Misschien houd het spel je hierin ook wel tegen, je kan wel van die berichten posten van "i need a ride" maar je ziet dan niet waar diegene is op de map dus of je moet wachten of niet.
Verder kan je geen team kills maken, dus die team genoot kan schieten wat ie wil maar dat gaat volgens mij niet.
Maar ook al is de instap vrij laag, toch zijn er nog een aantal punten onduidelijk, en heb de hoop dat jullie hiermee kunnen helpen:
- Het renamen van een hero, of het weggooien ervan. Volgens mij niet mogelijk...?
- Het unlocken van wapens. Op dit moment heb ik een Axis hero, en speel dus met de MP40. Maar ik zie mensen met andere wapens lopen (Allied: Thompson en BAR), en het enige wapen dat ik kan aanschaffen is de MP40 (die ik al standaard heb), en een wapen dat sneller vuurt maar mindere kwaliteit heeft op lange afstanden. Wanneer unlock je precies wapens?
- Het joinen van een bepaalde game, en het hosten van eigen games. Dit lijkt me op dit moment ook nog niet mogelijk? Wordt dit in de toekomst nog wel mogelijk of helemaal niet?
Renamen of weg gooien weet ik niet, je kan wel makkelijk een nieuwe aanmaken, alhoewel hier volgens mij een limiet op zit van max 5.
Je kan wapens kopen in de shop. Je hebt hiervoor wel punten nodig(volgens mij valor points) Je kan per class een aantal wapens kiezen, je kan dus nooit als soldier met een bar lopen want die is voor de gunner.
Je kan inderdaad als soldier maar 2 typen wapens kiezen, 2 shotguns en 2 machine guns. Ze hebben allebei voor en nadelen. Ik weet niet of je dit misschien in hogere lvl's kan unlocken.
Je kan wel zogenaamde abilities (volgens mij heten die iets van widgets) unlocken.
Verder weet ik niet hoe dat zit met servers en het hosten ervan.
[
Voor 108% gewijzigd door
Vae Victus op 17-04-2009 10:43
]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis