Okay hier de loader, heb het zaakje maar op rapidshare gezet omdat ik zelf geen host heb.
(Pas op: mogelijk ads / popups)
Download hier
wat het doet?
Hiermee kan je met 1 druk op de knop Battlefield Heroes (Beta) starten zonder steeds op de site te hoeven inloggen.
gebruik:
1.) Plaats het bestand "BFHLoader.exe" in welke map je maar wilt.
2.) Maakt een snelkoppeling naar het bestand zodat we command-line arguments kunnen toevoegen.
Ik heb de snelkoppeling op de desktop geplaatst.
3.) Command-Line arguments:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| -host
Hiermee kan je de host instellen. Deze is standaard "play.battlefield-heroes.com" en zou je alleen moeten
veranderen als de heroes site is verandert.
-login
Dit is het EA Account login object. Deze is standaard "/user/login?destination=/" en zou je alleen moeten
veranderen als de heroes site is verandert.
-sluser
Dit is je "Beta Security Layer Username". Op dit moment moet je deze invullen omdat het nog steeds een closed beta is, mocht het een public worden dan hoef je deze niet meer in te vullen.
-slpass
Dit is je "Beta Security Layer Password". Op dit moment moet je deze invullen omdat het nog steeds een closed beta is, mocht het een public worden dan hoef je deze niet meer in te vullen.
-eauser
Dit is je EA Account username (het e-mail address!). Deze moet je invullen.
-eapass
Dit is je EA Account password. Deze moet je invullen. |
Voorbeeld:
code:
1
| "C:\Program Files\BFHLoader\BFHLoader.exe" -sluser "Foo" -slpass "Bar" -eauser "john@doe.com" -eapass "eapassword" |
Disclaimer:
Je -sluser en -slpass worden alleen verzonden naar de host als die erom vraagt.
Je -eauser en -eapass worden naar het host login object gepost nadat een connectie is gemaakt met de host.
Verder word er niets met deze info gedaan.
Ik heb het programma werkend getest op Windows XP Prof Sp3.
Ik ben niet verantwoordelijk als er iets mis gaat.
Technish:
Ik maak gebruik van de wininet apis om http requests te zenden naar de website.
En lees een register sleutel om te kijken waar heroes is geinstalleerd.
Als er problemen zijn, hoor ik het graag.
Ik heb liever niet dat de loader over het gehele internet verstuurd word, omdat ze misschien dan de website gaan aanpassen om het tegen te gaan.
[
Voor 0% gewijzigd door
Vuurvli3gje op 24-04-2009 21:24
. Reden: link aangepast naar nieuwe binary. ]