[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Kaasplank schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:54:
[...]

Je kunt nu max. 4 hero's aanmaken en (nog) niet deleten of hernoemen. Deleten kan wel maar dat moet je via het forum aan de developers vragen en hopen dat ze je aanvraag goedkeuren.
Je kunt inderdaad 4 heroes aanmaken. Ik heb er nu al 2 aangemaakt, binnen een uur. Waarom vraag je je af? Omdat ik een naam op moest geven voor een hero, en heb deze een random naam gegeven. Daar bleek dat die naam je ingame nick is... 8)7.

Maar met het forum bedoel je het forum dat bereikbaar is via play.battlefield.com of via battlefield-heroes.com? Zou je eventueel een link kunnen posten voor een luie tweaker? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamplay komt tot op zekere hoogte toch wel voor hoor. Bestuurders van jeepjes wachten meestal wel even en toeteren er dan op los tot ze vol zitten. Meerdere malen loop je ook gewoon lekker met een groepje rond en dan zie je aan de namen wel wie er om health roept.

Maar het is idd wel per potje verschillend. Vaak ook wel in de uitslag te zien. In de gevallen dat er goed samengewerkt wordt heb je veel sneller een ruime overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:42:
[...]

Je kunt inderdaad 4 heroes aanmaken. Ik heb er nu al 2 aangemaakt, binnen een uur. Waarom vraag je je af? Omdat ik een naam op moest geven voor een hero, en heb deze een random naam gegeven. Daar bleek dat die naam je ingame nick is... 8)7.

Maar met het forum bedoel je het forum dat bereikbaar is via play.battlefield.com of via battlefield-heroes.com? Zou je eventueel een link kunnen posten voor een luie tweaker? O-)
play.battlefield.com forum.

Ze hebben trouwens vandaag punkbuster aangezet op sommige servers. Het aantal cheaters liep wel aardig de spuigaten uit dus ik hoop dat het nog enigszins helpen gaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet vragen om een betakey (anders wordt ik mis. gebanned van dit fora en dat wil ik niet) maar, als ik er een heb ontvangen van iemand, hoe kan ik die dan activeren op mijn account?
alvast bedankt :)

(PS: als je een key hebt,,,,je weet me te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:25:
Ik wil niet vragen om een betakey (anders wordt ik mis. gebanned van dit fora en dat wil ik niet) maar, als ik er een heb ontvangen van iemand, hoe kan ik die dan activeren op mijn account?
alvast bedankt :)

(PS: als je een key hebt,,,,je weet me te vinden)
Alle informatie die je nodig hebt staat in de begeleidende mail.
eerst zeggen dat je niet wil vragen om een key en dan in de laatste regel er alsnog om vragen :') QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:44:
Teamplay komt tot op zekere hoogte toch wel voor hoor. Bestuurders van jeepjes wachten meestal wel even en toeteren er dan op los tot ze vol zitten. Meerdere malen loop je ook gewoon lekker met een groepje rond en dan zie je aan de namen wel wie er om health roept.

Maar het is idd wel per potje verschillend. Vaak ook wel in de uitslag te zien. In de gevallen dat er goed samengewerkt wordt heb je veel sneller een ruime overwinning.
Stom waarschijnlijk, maar hoe geef je die abilities aan anderen, zelf healen en repairen kan ik wel, maar anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Tomino schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:34:
[...]

Stom waarschijnlijk, maar hoe geef je die abilities aan anderen, zelf healen en repairen kan ik wel, maar anderen?
Healen kunnen alleen soldiers geloof ik. Wanneer je jezelf healed met een ability dan heal je ook andere die dichtbij je staan. Dacht niet dat dat met widgets ook zo ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Kaasplank schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:54:
[...]

play.battlefield.com forum.

Ze hebben trouwens vandaag punkbuster aangezet op sommige servers. Het aantal cheaters liep wel aardig de spuigaten uit dus ik hoop dat het nog enigszins helpen gaat,
Ik heb nog geen cheaters gezien eigenlijk. Geen problemen mee gehad tot nu toe.

Is er ook een lijst met updates (wapens e.d.) die je ontvangt bij het behalen van een level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:43:
Is er ook een lijst met updates (wapens e.d.) die je ontvangt bij het behalen van een level?
Die moet je zelf "kopen" met de punten die je verdient hebt. Dat kan je doen in het menu.

[ Voor 13% gewijzigd door CoolGamer op 17-04-2009 13:47 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasplank schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:33:
[...]

Alle informatie die je nodig hebt staat in de begeleidende mail.
eerst zeggen dat je niet wil vragen om een key en dan in de laatste regel er alsnog om vragen :') QFT
Een vraag eindigt met een "?", de mijne niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
TheCoolGamer schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:47:
[...]

Die moet je zelf "kopen" met de punten die je verdient hebt. Dat kan je doen in het menu.
Dat weet ik, maar ben op dit moment level 5. Heb een Axis hero gemaakt, en deze begint met een SMG (soort MP40). Op dit moment kan ik alle 4 wapens kopen (1x standaard SMG, 1x andere SMG). De ene is voor 7 dagen, de andere voor een maand.

Maar ik zie bijvoorbeeld mensen lopen met een HMG. Die zie ik in de shop niet staan. Moet ik deze nog unlocken door een hoger level te halen, of is dit alles wat ik kan unlocken? Ik heb ook de shotguns gezien, maar die wil ik eigenlijk niet kopen. Wil eigenlijk een HMG kopen i.p.v. een shotgun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:00

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Hoezo kan ik het spel niet spelen nu? Als ik het spel opstart krijg ik een melding dat ie niet kan verbinden :S

Edit: Ik zie het al, starten moet dus via de site :X

[ Voor 20% gewijzigd door -Tim- op 17-04-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:43:
[...]

Ik heb nog geen cheaters gezien eigenlijk. Geen problemen mee gehad tot nu toe.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_ndKXLCky_4]
Er zijn al ladingen hacks uit waardoor je als cloaked commando bijvoorbeeld vanaf de andere kant van een map door je kop geschoten wordt. Als soldier of als gunner valt het vaak minder op omdat je altijd zichtbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:51:
[...]

Dat weet ik, maar ben op dit moment level 5. Heb een Axis hero gemaakt, en deze begint met een SMG (soort MP40). Op dit moment kan ik alle 4 wapens kopen (1x standaard SMG, 1x andere SMG). De ene is voor 7 dagen, de andere voor een maand.

Maar ik zie bijvoorbeeld mensen lopen met een HMG. Die zie ik in de shop niet staan. Moet ik deze nog unlocken door een hoger level te halen, of is dit alles wat ik kan unlocken? Ik heb ook de shotguns gezien, maar die wil ik eigenlijk niet kopen. Wil eigenlijk een HMG kopen i.p.v. een shotgun...
HMG is alleen voor de Gunner, niet voor de soldier. Dus je kan als Soldier zijnde enkel en alleen je kiezen uit mp40, shotgun of pistool. Wat jij wil gaat dus niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Kaasplank schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:54:
[...]

Je kunt nu max. 4 hero's aanmaken en (nog) niet deleten of hernoemen. Deleten kan wel maar dat moet je via het forum aan de developers vragen en hopen dat ze je aanvraag goedkeuren.
Helaas is dit niet mogelijk. Ik heb even gekeken, en iedere mod die reageerd op een verzoek zegt dat het niet mogelijk is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Geloof dat ze dat alleen doen als het aanmaken van je hero mislukt is. Na de beta zul je ze wel kunnen verwijderen voor zover ik weet. Ik was ook iets te snel met klikken en nu heb ik een hero met een donkere huidskleur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Kaasplank schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:51:
Geloof dat ze dat alleen doen als het aanmaken van je hero mislukt is. Na de beta zul je ze wel kunnen verwijderen voor zover ik weet. Ik was ook iets te snel met klikken en nu heb ik een hero met een donkere huidskleur :+
Hier een hero met een hele rare naam. Maar inmiddels een nieuwe gemaakt, maar dan ben je dus al 1 slot kwijt :(

Hopelijk komt er binnenkort een mogelijkheid om Hero te deleten of wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ik heb nog een aantal keys.

Liefhebbers stuur maar een DM.

Ze zijn vergeven

[ Voor 29% gewijzigd door Alsatian op 18-04-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb vandaag eindelijk ook mijn key gekregen na iets van twee maanden :+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Alsatian schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:11:
ik heb nog een aantal keys.

Liefhebbers stuur maar een DM.
/noob modus aan 8)7 :X
Ik wil graag een key maar hoe stuur ik een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Door op het rechtste icoon onder de avatar van Alsatian klikken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
g0tanks schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:18:
Door op het rechtste icoon onder de avatar van Alsatian klikken.
/noobmodus on

is dat dat schilderijtje :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
in je profiel je DM aanzetten. Je kan nu geen DM ontvangen.

(als je je muisaanwijzer boven een icoon houdt kan je zien wat het is)

[ Voor 38% gewijzigd door Alsatian op 17-04-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
Alsatian schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:25:
in je profiel je DM aanzetten. Je kan nu geen DM ontvangen.

(als je je muisaanwijzer boven een icoon houdt kan je zien wat het is)
ik heb je nu een dm gestuurd als alles goed gegaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:43
Acid__Burn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:22:
[...]

Hier een hero met een hele rare naam. Maar inmiddels een nieuwe gemaakt, maar dan ben je dus al 1 slot kwijt :(

Hopelijk komt er binnenkort een mogelijkheid om Hero te deleten of wijzigen...
Er is een Topic voor geloof ik op het beta forum, daar moet je de naam van je hero opgeven en dan deleten ze hem, je bent dan wel alles kwijt, wapens/kleren etc,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
k4kl44s schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:38:
[...]

Er is een Topic voor geloof ik op het beta forum, daar moet je de naam van je hero opgeven en dan deleten ze hem, je bent dan wel alles kwijt, wapens/kleren etc,
Nee, heb gezocht, maar lijkt niet zo te zijn. Er zijn meer mensen die die vraag hebben gesteld, en er wordt altijd hetzelfde op gereageerd door devs: we gaan geen heroes deleten, want dan zijn we nog wel even bezig.

Maar hoe zit het met de wapen? Ben inmiddels lvl 8, en nog steeds geen nieuwe wapens. Ik weet dat je deze moet kopen in de store, maar daar zie ik maar 4 machineguns. 2 verschillende, en dan 1 voor 7 dagen, en 1 voor een maand. Maar komen daar nog wapens bij, of zijn dit alle wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Je kunt geen wapens vrijspelen met hogere levels.
Vanaf level 1 kun je alle wapens in het spel voor jouw klasse al kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoe zit het met kleding? Ben nu level 11 en zou graag wat leukere kleding willen maar krijg ik nog veel nieuwe of is dit het wel en moet je geld uitgeven voor leukere?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 19:43
Tsurany schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:26:
Hoe zit het met kleding? Ben nu level 11 en zou graag wat leukere kleding willen maar krijg ik nog veel nieuwe of is dit het wel en moet je geld uitgeven voor leukere?
op level 15 en/of 20 speel je dacht ik kleding vrij, of dit betaald is of niet weet ik niet, ik heb niet zoveel meer gespeeld na de update, ik vond vooral de bonte verzameling hero's die kriskras over het veld reden/liepen/vlogen leuk, maar ik ga het vanmiddag weer ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kleding moet je volgens mij aanschaffen dmv Battlefunds of Victory Points. Battlefunds = betalen.

Vind het jammer dat je wapens maar maximaal 30 dagen kunt gebruiken en dan moet je ze weer opnieuw aanschaffen...

Volgens mij zijn bij de release, deze zomer, ook maar 3 mappen. Seaside Skirmish, Deadly Shipwreck en Victory Village. Ik had graag wat meerdere mappen gezien en oa wat meer infanterie mappen zoals Victory Village. Die map is gewoon perfect voor mijn grenade spam te gebruiken :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:53:
Kleding moet je volgens mij aanschaffen dmv Battlefunds of Victory Points. Battlefunds = betalen.

Vind het jammer dat je wapens maar maximaal 30 dagen kunt gebruiken en dan moet je ze weer opnieuw aanschaffen...

Volgens mij zijn bij de release, deze zomer, ook maar 3 mappen. Seaside Skirmish, Deadly Shipwreck en Victory Village. Ik had graag wat meerdere mappen gezien en oa wat meer infanterie mappen zoals Victory Village. Die map is gewoon perfect voor mijn grenade spam te gebruiken :p.
toevallig is er vandaag een nieuwe map aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Het heet niet Deadly Shipwreck, maar Buccaneer Bay.

En ze zijn nu bezig met een nieuwe map. De naam weten ze nog niet, die mag je meehelpen verzinnen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Vind het het geld niet waard.
Was leuk BFH... Maar ik ga niet zoveel cash neerleggen voor een virtueel apenpakkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Dan betaal je toch met VP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
Binnenkort een nieuwe map lees ik :D je kan als beta tester een naam voor de map bedenken, die nog niet bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
DeX schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:05:
Vind het het geld niet waard.
Was leuk BFH... Maar ik ga niet zoveel cash neerleggen voor een virtueel apenpakkie.
Je hoeft niet te betalen voor een apenpakkie om te kunnen spelen dus ik snap niet goed waarom het dan ineens niet leuk is? Het huidige model waarbij je moet betalen om tijdelijk een maf pakje te kunnen "lenen"is wmb echt compleet waardeloos en ze zullen van mij daarom ook geen cent zien maar ik vermaak me prima in het standaardpakje. Wanneer je een spel pas leuk vind als je je character maffe kleren kunt aantrekken dan zou ik lekker the sims 2 installeren oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Oh ja. Was dat even uit het oog verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:52
Ik moet zeggen dat de lol er best snel vanaf gaat. Vooral het beperkt aantal maps zorgt daarvoor bij mij.
Ook het niet kunnen switchen tussen de maps door van class irriteert me een beetje. Nu moet je weer helemaal uitloggen, van class wisselen en dan kom je weer in een heel andere map uit met andere mensen en classes...

PS ik heb een extra beta-key, dus mocht iemand hem willen... DM me even
vergeven

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu echt niet meer bf spelen, niet in IE, niet in Firefox.

Het probleem is dat als ik op playnow druk, er 3/4 van de tijd niks gebeurd, en ik via de taskmanager bfupdater moet beëindigen. En als hij eindelijk update check doet, start het spel zelf niet (BFheroes.exe).

Eerst had ik hier nog niet zo'n last van, omdat ik gewoon nod32 disabled had staan tijdens het spelen.
Maar sinds vandaag kan ik er echt niet meer op komen.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:13
Net een serialkey in mijn mailbox gevonden, dus gelijk geregistreerd e.d.

Maar wanneer ik via play.battlefield-heroes.com in wil loggen keurt-ie m'n inloggegevens niet goed? Alle mogelijke combinaties al geprobeerd dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee?

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Thijs_O schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:55:
Net een serialkey in mijn mailbox gevonden, dus gelijk geregistreerd e.d.

Maar wanneer ik via play.battlefield-heroes.com in wil loggen keurt-ie m'n inloggegevens niet goed? Alle mogelijke combinaties al geprobeerd dus daar ligt het niet aan. Iemand een idee?
Om daar te kunnen spelen heb je twee wachtwoorden nodig. Het eerste wachtwoord waar om gevraagd wordt, wordt gevraagd door een venster van je browser, moet je de gegevens van je "Security layer"-account opgeven. Daarna kan je jezelf inloggen met je EA-account.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjeBE
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 11:44
Je moet je BF Heroes account linken aan een EA account dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 19:13
Daar lag het niet aan. Inmiddels toch een topic kunnen bekijken op het forum van BH - de site gaat op het moment ook enorm traag - waaruit blijkt dat iedereen op dit moment niet kan inloggen. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er zijn behoorlijk wat keys uitgegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

Met gevolgen:
Team @ twitter:
hey folks, we are aware of some beta login issues. working on it.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 00:02
Vrienden van mij hebben ook een key gekregen maar die konden niet gelijk inloggen op de site.. Denk dat de login gegevens nog niet verwerkt zijn. (op dit moment ook nog niet)

Wordt trouwens na tijdje best lastig om missions te halen. Ook als je wat hoger bent en bij betere spelers komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Yup klopt, de in a round, zijn meestal erg onmogelijk me een lage ticketcount en vooral wanneer de server vol is.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesh, eindelijk een key :D Heerlijk spel, nu al 1 van mijn favorieten! Maar emmm, beetje rare vraag, maar ik zit hier op mijn laptop, wil de plugin even downloaden, maar ik kan de beta site (met de play now knop) helemaal niet meer vinden :S Google uiteraard geprobeert, maar nee hoor, nergens komt hij tevoorschijn. Zou iemand die dus eventjes willen linken :P Heb hem thuis op de pc netjes onder de favorieten staan, hier ook even doen, moet ik de site uberhaupt wel vinden :P Vreemd dat me dit niet lukt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play.battlefield-heroes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06-2023
Ik vond gisteren ook een betakey in mn mailbox en ben nu aan het downloaden, ik ben erg benieuwd of het spel mijn (hooggespannen) verwachtingen een beetje waar kan maken :).

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 09:19

jelly

Arch Linux

net de key binnen , genial spel zeg. Ik verlies alleen vaak mijn connectie , terwijl mijn firewall op game mode staat etc. Het is wel erg komisch met ze tweeen op de vleugel van een vliegtuig etc. erg tof gemaakt.

Alleen heb ik problemen met mijn connectie wat echt heel stom is .

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Heb je draadloos internet? Dat kan namelijk voor aardig wat connectie problemen zorgen tijdens het gamen als het niet goed werkt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Nee niet eens gebruik gewoon kabel , kan daarmee ook normaal cod4 spelen , dus voor mij is het een raadsel. Heb net ook mijn eigen wapens gekocht switchen met wapens met scroll muis nog niet gelukt . De mappen zijn wel aardig groot je moet meestal wel een voertuig nemen

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:50
Ik heb er soms ook last van bij bepaalde servers, behalve die uit NL daar gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
harmageddon schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:00:
Het heet niet Deadly Shipwreck, maar Buccaneer Bay.

En ze zijn nu bezig met een nieuwe map. De naam weten ze nog niet, die mag je meehelpen verzinnen.
|:(

Heb Buccaneer Day en Deadly Shipwreck door elkaar gehaald.
Ik zei Deadly Shipwreck door het spawnpunt Shipwreck in Buccaneer day.

Buccaneer day vind ik een enorme rotmap..

Vind het wel jammer dat er geen server browser is. Weet niet of ze nog van plan zijn deze te maken voor BF Heroes, maar het zou veel fijner zijn. Als ik een server leave omdat er kneuzen inzitten dan wil ik graag in een andere server terecht kunnen. Maar nu kom je meestal in dezelfde server terecht, of je moet de client sluiten en dan weer openen...

[ Voor 28% gewijzigd door wsLy op 21-04-2009 16:47 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
buccaneer bay ;)

Dat verbindingsprobleem heeft volgens mij iedereen wel als ik dat beta forum zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Kaasplank schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:49:
buccaneer bay ;)

Dat verbindingsprobleem heeft volgens mij iedereen wel als ik dat beta forum zo lees.
Heeft zeker te maken met de populairteit ? ;)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Laatst online: 23:23

Thapous

Nee toch niet.

* Thapous meld zich ook voor verbindingsproblemen, al is het maar af en toe.

Verder denk ik ook dat het er mee te maken heeft dat het zich allemaal nog in een BETA stadium bevind waardoor het vast nog niet allemaal is geoptimaliseerd... Maargoed, dat is alleen maar mijn vermoeden.

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasplank schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:49:
buccaneer bay ;)

EA probleempje, Battlefield Bad Company was ook al zo verschrikkelijk. Hun servers staan ergens in Afrika ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:54:
[...]

EA probleempje, Battlefield Bad Company was ook al zo verschrikkelijk. Hun servers staan ergens in Afrika ofzo. :+
Nee hoor :>
En voor Heroes staan ze juist heel goed verspreid door heel West Europa, alleen koppelt de matchmaking je soms aan een server in de VS. Als dat gebeurdt, meldt het even op de Heroes fora zodat ze dat kunnen corrigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18

User

S3

Wat een noobs lopen daar rond zeg. Niet normaal meer.
Wordt je vanaf de andere kant door je kop geschoten terwijl je gecloaked was.
Noem je die ander een cheater/hacker, beginnen ze me in mijn team uit te maken voor fag en childish. 8)7
Ze wouden beweren dat ik marked was. (was ik niet, wel 5-10 sec daarvoor) Rot toch op man, noobs.

Ik kan me echt aan zulke mensen ergeren, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:54:
[...]

Servers en EA is vaak geen goede combi leert de ervaring. Inloggen bij BF-2 is ook altijd een drama, Hellgate was een drama en ga maar door.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User.tmp schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:02:
Noem je die ander een cheater/hacker, beginnen ze me in mijn team uit te maken voor fag en childish. 8)7
Ze wouden beweren dat ik marked was. (was ik niet, wel 5-10 sec daarvoor) Rot toch op man, noobs.

Als iemand in het vijandelijke team 6th sense gebruikt dan kan iedereen in dat team de vijand zien door de muren etc.
Kan dus zijn dat je eerst gemarked was en dat iemand daarnaar 6th sense had gebruikt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18

User

S3

wsLy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:43:
[...]

Als iemand in het vijandelijke team 6th sense gebruikt dan kan iedereen in dat team de vijand zien door de muren etc.
Kan dus zijn dat je eerst gemarked was en dat iemand daarnaar 6th sense had gebruikt.
Heeft een commando die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

User.tmp schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:02:

Gelukkig verlaag je jezelf niet tot dat zelfde lage niveau? Spelen doe je voor de fun. Door het beginnen met het roepen van: Cheater/Hacker lok je natuurlijk ook een reactie uit. En dit is nou precies waarom veel online games op den duur niet meer leuk zijn. Er lopen altijd wel mensen rond die zich beter voelen en mensen die weer graag ruzie zoeken met de mensen die zich beter voelen. Beetje jammer.

Als het slechts een reactie was om je hart te luchten snap ik dat je boos bent, maar verwijten maken naar elkaar op een server loopt vaak slecht af en komt meestal ruzie van en dat verpest imo heel het spelplezier... Dus zie die niet als een persoonlijke aanval, maar het is iets dat me op begint te vallen op GoT (in het TF2 topic lopen af en toe ook mensen rond die snel gefrustreerd zijn). Chill jongens, het is maar een spelletje...

Tevens vind ik het smijten met Noobs/Newbies ook niet altijd terecht. Er zijn mensen die het af en toe voor hun plezier spelen en dus niet alle hoeken van de map kennen en ook niet alle trucjes beheersen. Laten we elkaar gewoon in ere houden. Als het niet bevalt ga je als "pro" toch naar een andere server...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User.tmp schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:59:
[...]

Heeft een commando die dan?
6th sense?
Volgens mij de Soldier of de Gunner heeft 6th sense. Als hij dit gebruikt dan kan iedereen de vijand zien. Dit kan erg handig zijn :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Gister avond viel het me ook op dat er vreemde dingen gebeurden met onmogelijke kills.
Even gezocht en kwam de volgende site tegen:

http://www.artificialaiming.net/forum/bfheroes_hacks.php

Kost 20 euro per maand, en dan heb je een prachtige aimbot. Vooral de filmpjes onderaan die site bevestigde voor mij in ieder geval wat er gebeurde. Nu ben ik echt een "voor de lol" speler dus kan het me niet echt boeien, maar zo gaat de lol er wel snel vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
triest ook eigenlijk, wat is hier leuk aan? Zal snel vervelen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Rudyyy schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:00:
triest ook eigenlijk, wat is hier leuk aan? Zal snel vervelen volgens mij
Vooral dit plaatje zegt genoeg denk ik:
http://img22.imageshack.us/img22/8749/fw3bfhsshot106.jpg

Als je er op kickt dat je 37 kills hebt, zelf niet 1x dood gegaan bent en iedere ronde de highscore pakt kan ik me er iets bij voorstellen. Maar voor mij zou het inderdaad ook snel gaan vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Wel raar, de enemy heeft 36 deaths terwijl die cheater in zijn eentje al 37 kills heeft gehaald. Dan de rest van zijn team erbij en dan kom je op meer uit dan die 36.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Tsurany schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:13:
Wel raar, de enemy heeft 36 deaths terwijl die cheater in zijn eentje al 37 kills heeft gehaald. Dan de rest van zijn team erbij en dan kom je op meer uit dan die 36.
Misschien iemand vroegtijdig de server uit gegaan o.i.d. Maar ben er gelukkig nog geen tegengekomen (denk ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Wat zou kunnen is dat iemand na 5 minuten in de game te zijn geweest en 30x voor z'n donder te zijn geschoten het voor gezien heeft gehouden en de game heeft verlaten :)
Anders zou ik het ook niet weten, maar die filmpjes op die site spreken wel boekdelen.

Edit: Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mensen verlaten een server snel als er een cheater is.

Maarja helaas zijn de kneuzen weer bezig geweest met cheats te maken voor BF Heroes :(

In de eerste beta fase was het ook al op het einde dat er veel cheaters waren :(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik had al een tijdje een key maar gister toch maar een keer begonnen met spelen. Ben meteen begonnen met sniper, weet niet of dit de beste keuze was want ik werd soms echt achter elkaar afgeslacht.. Maar het spel is wel echt ubervet :).. Jammer dat ik er hier en daar door de server wel eens uitgeknald werd.. Maar het spel is echt een hoop fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:29:
Zo, ik had al een tijdje een key maar gister toch maar een keer begonnen met spelen. Ben meteen begonnen met sniper, weet niet of dit de beste keuze was want ik werd soms echt achter elkaar afgeslacht.. Maar het spel is wel echt ubervet :).. Jammer dat ik er hier en daar door de server wel eens uitgeknald werd.. Maar het spel is echt een hoop fun :)
Commando is echt een character waarmee je rond moet sluipen en je vijand vanaf een afstand moet uitschakelen, op korte afstand ben je niks tegen een soldier of gunner. Als je knife hebt met poisened blade dan kun je wel een soldier snel uitschakelen.

Health points per character:
Soldier: 120 HP
Gunner: 150 HP
Commando: 80 HP

Gunner kan ook nog eens het schild activeren dat begint bij 30 extra punten, dit blijft voor een paar seconden. Handige in fikse vuurgevechten.

Met de Commando kun je een vliegtuig met 3 tot 5 schoten uit de lucht knallen als je het sterkste geweer hebt.

Ik raad je aan om je stealth ability ook volledig te upgraden. Iedere 2 levels krijg je een Hero Point, dit kun je dan aan een ability besteden. Victory punten eventjes sparen en dan de zwaarste rifle kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 22-04-2009 10:43 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor de uitleg :).. Ik was al van plan om het zwaarste gun te kopen. Ik zit inmiddels lvl 5 en heb alleen mijn cloaking lopen updaten dus dat zit wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

hm, op korte afstand is elixer + poison knife(op max) heilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
wsLy schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:42:
[...]

Commando is echt een character waarmee je rond moet sluipen en je vijand vanaf een afstand moet uitschakelen, op korte afstand ben je niks tegen een soldier of gunner. Als je knife hebt met poisened blade dan kun je wel een soldier snel uitschakelen.

Health points per character:
Soldier: 120 HP
Gunner: 150 HP
Commando: 80 HP

Gunner kan ook nog eens het schild activeren dat begint bij 30 extra punten, dit blijft voor een paar seconden. Handige in fikse vuurgevechten.

Met de Commando kun je een vliegtuig met 3 tot 5 schoten uit de lucht knallen als je het sterkste geweer hebt.

Ik raad je aan om je stealth ability ook volledig te upgraden. Iedere 2 levels krijg je een Hero Point, dit kun je dan aan een ability besteden. Victory punten eventjes sparen en dan de zwaarste rifle kopen.
Is niet helemaal waar. Volgens mij heeft de soldier maar 110 HP (speel met Soldier).

Heb je ook zulke tips voor het Soldier karakter? Heb namelijk maar 3 punten voor ability. Ben nu level 8, en heb nog geen extra punten gezien dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Acid__Burn schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:50:
[...]

Is niet helemaal waar. Volgens mij heeft de soldier maar 110 HP (speel met Soldier).

Heb je ook zulke tips voor het Soldier karakter? Heb namelijk maar 3 punten voor ability. Ben nu level 8, en heb nog geen extra punten gezien dacht ik...
Ja 110 of 120 punten, weet het niet meer zeker.
Speel zelf ook als soldier.
Ik heb gewoon de grenade spam helemaal vol gepompt :p. 7 granaten tegelijk gooien met een refresh tijd van 12 seconden. Nu even kijken wat ik verder ga doen, dat van health of burning bullets.

Aangezien het aantal deaths toch niet boeit ga ik voor de burning bullets denk ik :p.
Burning bullets en grenade spam is lekkere combinatie :p.
Op victory village zit ik gemiddeld aan 2500/3000 punten per ronde, met uitschieters naar de 3500 en 4000 punten.

Voor soldier heb ik deze 'setup':
Snelte SMG kopen (zéér effectief op korte afstand)
Zwaarste SMG kopen (voor lange afstand en vliegtuigen af te knallen)
Granaat of TNT
Regain health (die wat je standaard hebt)
Grenade spam (helemaal opgepompt)
Burning Bullets

dat is een lekkere combo om mee te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door wsLy op 22-04-2009 11:59 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Damn, dit spel ziet er wel erg fun uit! Jammer dat deze niet op de Xbox360 uitkomt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jobbie schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:17:
Damn, dit spel ziet er wel erg fun uit! Jammer dat deze niet op de Xbox360 uitkomt! :(
Tja het is browserbased he ;).

Browser moet je open hebben wil je het spel kunnen spelen.
Vind het wel fijn dat BF Heroes PC only is. Xbox 360, PS3, Wii etc. hebben ook allerlei titels die alleen voor die console zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Dat is puur er in gemaakt om het makkelijk te maken. Het is gewoon Battlefield 2 met een visuele make over :). Het had net zo goed voor de 360 gemaakt kunnen worden. Het spel wordt ook gewoon geinstalleerd op de PC. Alleen krijgt het bepaalde variabelen meegestuurd via de browser.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

wsLy schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:07:
[...]

Tja het is browserbased he ;).

Browser moet je open hebben wil je het spel kunnen spelen.
Vind het wel fijn dat BF Heroes PC only is. Xbox 360, PS3, Wii etc. hebben ook allerlei titels die alleen voor die console zijn.
Browser based gaat er straks hopelijk uit. Vind het aardig dat ik voor de beta moet inloggen via de website, maar hoop dat ik voor de final versie gewoon een exe kan runnen vanuit mijn startmenu die de boel dan verder regelt. Als andere games dit kunnen waarom BF H dan niet uiteindelijk?

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik denk dat het via je browser blijft gaan maar dat de play now knop op een mooie pagina staat met flink wat reclamebanners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een betakey ergens zodat ik samen met een vriendje kan spelen :D:D:D.. Ik weet dat mensen die vragen worden overgeslagen.. maar mocht iemand er toch een over hebben :D

Ik ben zelf in iedergeval volop bezig en het is echt verslavend :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
.Gertjan. schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:18:
[...]

Browser based gaat er straks hopelijk uit. Vind het aardig dat ik voor de beta moet inloggen via de website, maar hoop dat ik voor de final versie gewoon een exe kan runnen vanuit mijn startmenu die de boel dan verder regelt. Als andere games dit kunnen waarom BF H dan niet uiteindelijk?
Ja dat zou wel fijn zijn.

Het zou ook fijn zijn als ze er een server browser instoppen. Zoals ik al eerder aangaf, dat wat er nu in zit is dus zo onhandig als wat. Als ik een server uitga en een andere wil joinen dan kom ik 9 van de 10 keer in dezelfde server terug :s.

En er moet ook nog een anti-cheat komen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

.Gertjan. schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:18:
[...]

Dat is in het begin al gezegd en het antwoord was dus dat je ten alle tijden via de browser moet opstarten. Dat is echt niet gedaan om lullig te gaan doen, maar zodat mensen langs advertenties komen waarmee de makers hun geld verdienen, zodat jij het gratis kunt spelen. Ik zou het ook handig vinden hoor, maar die zon gaat niet op omdat het gewoonweg niet rendabel is.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Laatst online: 27-02 16:16
Ik heb ook een beta-key bemachtigt. Vind het spel tot nu toe best leuk.
Alleen hoop ik dat er wat meer mappen gaan komen. Het aantal bugs wat ik ben tegengekomen is me eigenlijk ook behoorlijk meegevallen. Heb over het algemeen alleen wat vaker een server disconnect error.
En krijg ik die friend join niet aan de praat. Het spel geeft steeds een WEST error terug.
Doe ik iets verkeerd, of werkt die feature nog niet helemaal lekker?

Verder vind ik het ook iritant om steeds op de site te moeten inloggen, dus heb ik ff gauw een loader inelkaar geflanst. Nu kan ik dus gewoon met 1 druk op de knop het spel starten vanaf de desktop.
Wat die loader doet is eigenlijk precies wat je in de browser doet, alleen dan geautomatiseerd.
Als er interesse voor is kan ik de loader na wat verbeteringen wel online zetten voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Vuurvli3gje schreef op donderdag 23 april 2009 @ 06:19:

Verder vind ik het ook iritant om steeds op de site te moeten inloggen, dus heb ik ff gauw een loader inelkaar geflanst. Nu kan ik dus gewoon met 1 druk op de knop het spel starten vanaf de desktop.
Wat die loader doet is eigenlijk precies wat je in de browser doet, alleen dan geautomatiseerd.
Als er interesse voor is kan ik de loader na wat verbeteringen wel online zetten voor de liefhebbers.
Klinkt interessant. Hoe werkt het precies? Je opent de site vanuit die custom loader, en je doet een http post op die site, of hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
En krijg ik die friend join niet aan de praat. Het spel geeft steeds een WEST error terug.

Heb hetzelfde probleem.. De ene keer kan hij de Username niet vinden, de andere keer is het die West error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
West error wil geloof ik zeggen dat de server waar je vriend in zit vol is. Een betere foutmelding moet nog komen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb ook een beta-key bemachtigt. Vind het spel tot nu toe best leuk.
Alleen hoop ik dat er wat meer mappen gaan komen. Het aantal bugs wat ik ben tegengekomen is me eigenlijk ook behoorlijk meegevallen. Heb over het algemeen alleen wat vaker een server disconnect error.

Hmm ik heb wel interesse ja :).
Het is wel handig om direct vanaf je desktop te starten ipv eerst je browser te openen, in te loggen en dan pas het spel te starten.

@hierboven, ik krijg toch echt gewoon een server is full (13) melding of iets in die trend als een server vol is waarnaar ik aan het connecten was.
Misschien eens kijken op het beta forum of daar iets bekend is?

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 23-04-2009 09:25 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Bleet schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:22:
[...]
Dat is in het begin al gezegd en het antwoord was dus dat je ten alle tijden via de browser moet opstarten. Dat is echt niet gedaan om lullig te gaan doen, maar zodat mensen langs advertenties komen waarmee de makers hun geld verdienen, zodat jij het gratis kunt spelen. Ik zou het ook handig vinden hoor, maar die zon gaat niet op omdat het gewoonweg niet rendabel is.
Mmm. Ik denk dat er nog genoeg mogelijkheden zijn om reclame op te dringen te tonen. Tijdens het laden van een match is er ook ruimte voor (ik geloof) 2 banners. Dus ik weet niet wat voor reclame ze in de browser willen tonen (of in welke vorm), maar het lijkt me dat het ook in game moet kunnen. Ik denk dat de mensen die een server hebben gehuurd (en daarvoor betalen) ook reclame willen gaan tonen. Dat kunnen zij niet via de browser doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

De west error is precies dezelfde als server full, alleen in een andere naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:50
Meer mensen vandaag erg veel last van disconnects? Ik wel namelijk, terwijl als ik bij een NLse server zat eerst alles goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen,

vandaag key gekregen ( blaat ) vraag me trouwens wat af, als ik het thuis ga spelen. Moet het spel dan zowiezo nog data op de schijf wegschrijven? ( lijkt me wel though ) En zo ja, hoeveel ruimte is dit?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
SpoTs schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:19:
Hey mensen,

vandaag key gekregen ( blaat ) vraag me trouwens wat af, als ik het thuis ga spelen. Moet het spel dan zowiezo nog data op de schijf wegschrijven? ( lijkt me wel though ) En zo ja, hoeveel ruimte is dit?
319MB voor het spel en voor het profiel een paar kB, maar vanwege de cache wordt dat een paar MB.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Larrs schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:54:
[...]

319MB voor het spel en voor het profiel een paar kB, maar vanwege de cache wordt dat een paar MB.
Thx :) dan kan ik het gewoon op m'n C:\ dumpen.

Heb je trouwens nog veel mogelijkheden om je graphics te tweaken of is dit gewoon een standaard resolutie?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

SpoTs schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:00:
[...]

Thx :) dan kan ik het gewoon op m'n C:\ dumpen.

Heb je trouwens nog veel mogelijkheden om je graphics te tweaken of is dit gewoon een standaard resolutie?
Even verder dan je neus lang is en de menu's doorzoeken (options ) en ja kan de resolutie aanpassen

Heb zelf trouwens ook nog last van time-outs .. zeer irritant

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Laatst online: 27-02 16:16
Okay hier de loader, heb het zaakje maar op rapidshare gezet omdat ik zelf geen host heb.
(Pas op: mogelijk ads / popups)
Download hier

wat het doet?
Hiermee kan je met 1 druk op de knop Battlefield Heroes (Beta) starten zonder steeds op de site te hoeven inloggen.

gebruik:
1.) Plaats het bestand "BFHLoader.exe" in welke map je maar wilt.
2.) Maakt een snelkoppeling naar het bestand zodat we command-line arguments kunnen toevoegen.
Ik heb de snelkoppeling op de desktop geplaatst.
3.) Command-Line arguments:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
-host
Hiermee kan je de host instellen. Deze is standaard "play.battlefield-heroes.com" en zou je alleen moeten
veranderen als de heroes site is verandert.
-login
Dit is het EA Account login object. Deze is standaard "/user/login?destination=/" en zou je alleen moeten
veranderen als de heroes site is verandert.
-sluser
Dit is je "Beta Security Layer Username". Op dit moment moet je deze invullen omdat het nog steeds een closed beta is, mocht het een public worden dan hoef je deze niet meer in te vullen.
-slpass
Dit is je "Beta Security Layer Password". Op dit moment moet je deze invullen omdat het nog steeds een closed beta is, mocht het een public worden dan hoef je deze niet meer in te vullen.
-eauser
Dit is je EA Account username (het e-mail address!). Deze moet je invullen.
-eapass
Dit is je EA Account password. Deze moet je invullen.

Voorbeeld:
code:
1
"C:\Program Files\BFHLoader\BFHLoader.exe" -sluser "Foo" -slpass "Bar" -eauser "john@doe.com" -eapass "eapassword"

Disclaimer:
Je -sluser en -slpass worden alleen verzonden naar de host als die erom vraagt.
Je -eauser en -eapass worden naar het host login object gepost nadat een connectie is gemaakt met de host.
Verder word er niets met deze info gedaan.
Ik heb het programma werkend getest op Windows XP Prof Sp3.
Ik ben niet verantwoordelijk als er iets mis gaat.

Technish:
Ik maak gebruik van de wininet apis om http requests te zenden naar de website.
En lees een register sleutel om te kijken waar heroes is geinstalleerd.

Als er problemen zijn, hoor ik het graag.

Ik heb liever niet dat de loader over het gehele internet verstuurd word, omdat ze misschien dan de website gaan aanpassen om het tegen te gaan.

[ Voor 0% gewijzigd door Vuurvli3gje op 24-04-2009 21:24 . Reden: link aangepast naar nieuwe binary. ]

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.