[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:19
Als BF2 speler met gemiddelde 'skills' eindig ik toch regelmatig in de top 3, iets wat me bij BF2 toch zeker nooit lukt(e), over het algemeen een vermakelijke shooter, met nu nog weinig maps, waardoor het na een uurtje begint te vervelen.

Over de performance op huis/tuin en keuken PC's kan ik niets zeggen, met een HD4850+q6600 gaat het iig prima ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
dat is ook een huis tuin en keuken pc :D ..

Ik vind het spel wel grappig maar mis wel een aantal dingen, ze kunnen beter de map direct rechtsonder laten zien dat het altijd blijft staan en niet door middel van de n of m knop.

Waarom niet 3th person? de hele tijd z'n rug zien is ook niet alles. Er zit wel 1 voordeel aan dat je langs de muren kunt kijken wat er op je af komt.

Verder een erg komisch spel wat leuk voor als je niks te doen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:52:
dat is ook een huis tuin en keuken pc :D ..

Ik vind het spel wel grappig maar mis wel een aantal dingen, ze kunnen beter de map direct rechtsonder laten zien dat het altijd blijft staan en niet door middel van de n of m knop.

Waarom niet 3th person? de hele tijd z'n rug zien is ook niet alles. Er zit wel 1 voordeel aan dat je langs de muren kunt kijken wat er op je af komt.

Verder een erg komisch spel wat leuk voor als je niks te doen hebt :)
Dat is toch juist 3rd person?
Bedoel je 1st person?

Maar ik weet het niet hoor, heb namelijk geen key. Maar ik had begrepen dat het spel 3rd person zou zijn, 'hitman/gta-style'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Mijn fout ja, inderdaad dat het 1st person zou moeten zijn. Het richten gaat wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:43
het spel is vind ik ook iets wat je niet "full time" speelt zegmaar, gewoon ter afwisseling van je Empire Total War/ Red Alert 3/ Counter Strike ofzo ik heb het een keer een week achter elkaar alleen maar gespeeld, toen begon het toch wel erg te vervelen, nu kan dat natuurlijk ook veranderen als er meerdere maps komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:56
Sinds een aantal weken de key gehad, maar kom niet verder dan de 1002 error (could not login to your account) waar je op de BF forums al genoeg over leest. ;(
Plugin opnieuw geinstalleerd. Zowel in FF als in IE7 werkt 't niet.

Helaas, 't leek me erg leuk maar dit is wel een beetje :X

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Erg vreemd, ik sta al een maand of 3 op de Beta-key lijst maar heb vooralsnog niets ontvangen. Hebben ze dan zo weinig keys?

Lijkt me erg leuk om eens te proberen op school. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Als je een key weg wilt geven geef je hem weg, maar spam voor 'signature contests' hoeven niet ;)

[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
MOAW schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:46:
Erg vreemd, ik sta al een maand of 3 op de Beta-key lijst maar heb vooralsnog niets ontvangen. Hebben ze dan zo weinig keys?

Lijkt me erg leuk om eens te proberen op school. :P
er zijn er 50.000 verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn key ontvangen maar heb het alleen kunnen downloaden nadat ik mijn Panda volledig uitgeschakeld had (dus ook firewall) en nadat het gedownload was startte het niet op. Ik had ondertussen mijn Panda weer ingeschakeld omdat ik niet onbeveiligd op het net wil zitten maar dat maakte het er ook niet beter op. Iemand een idee wat ik moet doen om wel te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
Key over. DM me en de 1e krijgt hem!
weg!

[ Voor 15% gewijzigd door Tomino op 19-03-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:48
Te laat dus :(

[ Voor 92% gewijzigd door QuiCk01 op 19-03-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Link gevonden. Laat maar :).

[ Voor 89% gewijzigd door Ronwiel op 21-03-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

De 1002 error is "cannot connect to server", en heeft in 99% van de gevallen 1 van deze redenen:
1) De BF:H accountserver is down. Lees het forum om te zien of dit zo is (announcements)
2) Je hebt een firewall of peerguardian draaien die de verbinding tegenhoud

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vercetti
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06 16:40
Zijn er ook mensen die nog geen key hebben? Heb een server pre-ordered en krijg dan 16 keys.

Ik weet het, ik weet het, heb de FAQ gelezen, het is hier geen plek om leden te werven voor clans etc, maar wilde toch even erbij vermelden dat mocht je interesse hebben (21+), reply hier dan maar even.

MVG,
Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg nog geen key ontvangen, dus als je er eentje over hebt......

Zou top zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vercetti
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:12:
Jammer genoeg nog geen key ontvangen, dus als je er eentje over hebt......

Zou top zijn _/-\o_
Ik krijg ze komende week opgestuurd (vandaag server besteld, betaling wordt maandag verwerkt....)
Mail even op Frankkeijze[AT]gmail[DOT]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00
Ik heb laatst samen met een vriend ook allebei een key aangevraagd, aangezien we battlefield 1942/2 fanaten zijn ... die jongen kan me een potje vliegen das niet gezond meer :p

Helaas hebben we beiden nog geen keys ontvangen :(

Mag ik je dan ook mailen voor een key?

[ Voor 12% gewijzigd door Airdack op 22-03-2009 18:17 . Reden: typo ]

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vercetti
Airdack schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:17:
Ik heb laatst samen met een vriend ook allebei een key aangevraagd, aangezien we battlefield 1942/2 fanaten zijn ... die jongen kan me een potje vliegen das niet gezond meer :p

Helaas hebben we beiden nog geen keys ontvangen :(

Mag ik je dan ook mailen voor een key?
Uiteraard. Ik ga er max 4 weggeven, en heb bij deze al 3 mensen die gereageerd hebben, dus is er nog eentje vrij.

EDIT: Als je me snel mailt, heb je de laatste key, maiadres zie paar posts terug.

[ Voor 7% gewijzigd door Vercetti op 22-03-2009 19:24 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 15:00
Het mail adres dat daar staat werkte niet, dus ik heb aangenomen dat je achternaam ook nog een r bevat op het einde ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vercetti
Airdack schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:22:
Het mail adres dat daar staat werkte niet, dus ik heb aangenomen dat je achternaam ook nog een r bevat op het einde ;)
Hehe inderdaad, sorry had hem even aangepast, de @ en de punt weggehaald.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Vragen om keys is niet de bedoeling.

Weggeven van keys is prima, maar laat dan de verdere communicatie buiten het topic om lopen via bv DM of mail, zodat het topic er niet mee vervuild wordt :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Hoe langer ik dit spel speel, hoe leuker het wordt! Ik had gister een potje, we bleven met 4 man bij elkaar, moet je dan zien hoe lang je blijft leven als je in een team samen werkt :) af en toe wat zwaaien naar elkaar echt komisch :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb me een tijdje geleden ook ingeschreven maar nogsteeds geen key ontvangen...
Worden dezen niet meer vrijgegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Ik stond 8 weken ingeschreven en afgelopen weekend eindelijk een beta key gekregen!
Wat een super spel! geweldig! :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
harmageddon schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:29:
Ik stond 8 weken ingeschreven en afgelopen weekend eindelijk een beta key gekregen!
Wat een super spel! geweldig! :D
Het werd van het weekend meer gespeeld dan GTA 4 online volgens de BH twitter :o.

[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 23-03-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vrijdag een key, leuk spelletje. Lekker levelen en veel upgrades. binnenkort een update en dan zijn al je skills en punten weg dus koop en test wat wapens nu het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Is iedereen er klaar voor? Morgen worden alle Heroes gewist en vanaf dan kan je de Heroes aanmaken die je in de hele game zal houden. Tevens komt een joekel van een update online! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DaMorpheus schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:35:
Is iedereen er klaar voor? Morgen worden alle Heroes gewist en vanaf dan kan je de Heroes aanmaken die je in de hele game zal houden. Tevens komt een joekel van een update online! :)
Houdt dit in, dat je morgen eindelijk ook eens kan registreren? :) Anders hoeft het namelijk niet meer en is deze game een grote flop in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
GJtje schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:48:
[...]
Houdt dit in, dat je morgen eindelijk ook eens kan registreren? :) Anders hoeft het namelijk niet meer en is deze game een grote flop in mijn ogen.
Ik weet het niet, maar volgns mij is de open BETA zeer binnenkort beschikbaar.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
GJtje schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:48:
[...]
Hier het hele bericht:
Hello Heroes!

We are planning to introduce a new Game Update this coming Wednesday.

On March 25th, at 09:30 (GMT+1) we will be turning this site off temporarily.

We expect the Update to take between 3 and 4 hours, after which you will once again be able to log in and play.

Additionally:

* We will be introducing a plethora of new features
* TONs of new items in the store
* We have fixed a lot of the bugs that YOU helped us find

And I heard someone mention a parrot and a monkey...

When the site comes back up on Wednesday, we will post more details about the Store and the new Game Update, so stay tuned!

Please be aware that, as with previous Updates, we will once again be wiping stats and characters, so everyone will have a fresh start!
(This is very likely to be the LAST time we do a wipe.)

We will be updating this news later today. Keep an eye out.
Denk niet dat je je kan registreren, het is gewoon voor de gebruikers die al een key hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 25-03-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een key, net lvl 10 gehaald met mijn mannetje komt er een update. 8)7

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

k4kl44s schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 07:38:
[...]

Ik weet het niet, maar volgns mij is de open BETA zeer binnenkort beschikbaar.!!
Volgens mij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Vae Victus schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:43:
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een key, net lvl 10 gehaald met mijn mannetje komt er een update. 8)7
:D lullig.. Ik heb wel een beta key maar het spel nog maar één minuut gespeeld. Ik moest beginnen met lopen en kwam geen voertuig tegen. Toen dacht ik, geen tijd..

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

lvl 10 is niet zo moeilijk te halen, de maps zijn ook niet zo heel groot vind ik. Als je een jeepje vind ben je zo waar je naar toe wil. Heb ongeveer 2-3 uur gespeeld. Als soldier dacht ik, heb ook nog even commando geprobeerd maar volgens mij kan je pas echt lekker snipen als je wat verder bent en meer betere wapens hebt vrij gespeeld.

Ik weet trouwens niet wanneer je nieuwe wapens krijgt, ik hoorde iemand op de chat zeggen lvl 10 maar ik heb geen nieuwe wapens gezien die ik kon kopen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt VP sparen en in de Store tijdelijke of onbeperkte wapens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Dat heb ik ook gezien maar ik bedoel meer de verscheidenheid aan wapens, ik kan nu kiezen uit 2 machine guns en 2 shotguns, verder nog een aantal pistolen. Zijn er niet meer wapens die je "vrij" kan spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Vae Victus schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:19:
Dat heb ik ook gezien maar ik bedoel meer de verscheidenheid aan wapens, ik kan nu kiezen uit 2 machine guns en 2 shotguns, verder nog een aantal pistolen. Zijn er niet meer wapens die je "vrij" kan spelen dan?
Met andere karakters heb je andere wapens. En bij de huidige update zullen er wellicht ook nieuwe wapens bijkomen :)

Beta site maintenance extended

Vandaar dat het wat langer duurt voordat de beta weer up is :)

[ Voor 16% gewijzigd door harmageddon op 25-03-2009 16:42 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
TONs of new items in the store

Dus waarschijnlijk ook wel een stapeltje nieuwe wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 14:05

ET

Gisteravond een key gekregen, wil ik vandaag spelen, doet ie het de hele dag al niet. Heb alleen nog net de tutorial level kunnen doen. Het ziet er verder goed uit, en ben benieuwd hoe de multiplayer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ET schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:50:
Gisteravond een key gekregen, wil ik vandaag spelen, doet ie het de hele dag al niet. Heb alleen nog net de tutorial level kunnen doen. Het ziet er verder goed uit, en ben benieuwd hoe de multiplayer is.
Ze zijn nu bezig met een flinke update, je mannetjes worden helaas gewist maar daar staat tegenover dat je ze mee mag nemen naar de full release van de game, ze worden dan dus niet gereset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Back up!

spitsuur op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Echt niet te geloven he?
het duurt echt heel lang voor dat de site geladen is en je krijgt 8/10 keer een server timeout
nu maar hopen dat dat morgen niet zo is....

Je moet nu betalen voor je speciale spulletjes, dat kan alleen nog maar via creditcard, ik hoop dat ze later ook ander methoden toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
heb tot level 2 kunnen komen, even er bij weg gegaan, en nu is het onmogelijk om te spelen zo druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 08:39
De beta is nu helemaal down. Ook twitter is overbelast, zal wel zijn omdat iedereen twitter aan het F5en is voor nieuwe updates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
And the beta is back down. We did NOT expect THIS many people to come back, at exactly the same time... we'll be working through the night.¨
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
k4kl44s schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:25:
[...]
Je moet nu betalen voor je speciale spulletjes, dat kan alleen nog maar via creditcard, ik hoop dat ze later ook ander methoden toevoegen.
Hier zijn ze mee bezig. http://www.battlefield-he...ns-credits#comment-222978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

je had natuurlijk ook al customization items in the store die je kon krijgen voor VP's ipv BF's. Moest je wel een bepaald level voor zijn though :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 22:14
Battlefield Heroes is current offline.

Thank you for your patience, we'll be back soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

in ieder geval tot morgenochtend volgens het berichtje dat er nu staat.
wel jammer :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

Het is een beta, ze zijn servers aant bijzetten, update voor het spel aan het doen. Dat duurt nou eenmaal even. Ze dachten dat het een ~2 uur job zou zijn, maar wegens problemen is het ~2 dagen geworden. Kan gebeuren natuurlijk :)

Anyway, ik geloof niet dat er een nieuwe map bijzit, gezien de grootte van de update. Wel versienummer 1.00, dus ik denk dat het binnenkort einde van de beta gaat zijn!

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:19
[b][message=31701306,noline]

Anyway, ik geloof niet dat er een nieuwe map bijzit, gezien de grootte van de update. Wel versienummer 1.00, dus ik denk dat het binnenkort einde van de beta gaat zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

Tsja, dat is wat ik denk, dat betekent niet dat het waar is. Maar waarom zouden ze een versie 1.00 releasen als het niet iets zou betekenen? Ik neem aan dat ze daarmee bedoelen (zoals meestal met een 1.00) versie dat het in principe "af" is :)
Daarom denk ik dat open beta of release eraan komt.

Ik ben wel benieuwd waarom DaMorpheus denk van niet...

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus de servers zijn wel down? want als ik naar de beta site ga krijg ik wel een zo'n kaal inlogvenster, maar ik geraak niet ingelogd met mijn username en pass van de bfheroes site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:43:
dus de servers zijn wel down? want als ik naar de beta site ga krijg ik wel een zo'n kaal inlogvenster, maar ik geraak niet ingelogd met mijn username en pass van de bfheroes site.
Ja, de servers zijn in ieder geval tot morgenochtend niet in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truss
Stiekem ben ik er wel blij mee, nu kan ik tenminste rustig leren in plaats van de hele avond BFH spelen :)
Ik hoop dat ze snel werk maken van alternatieve betaalmethoden, ik haat het om een generiek soldaatje te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
MLM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:28:
Tsja, dat is wat ik denk, dat betekent niet dat het waar is. Maar waarom zouden ze een versie 1.00 releasen als het niet iets zou betekenen? Ik neem aan dat ze daarmee bedoelen (zoals meestal met een 1.00) versie dat het in principe "af" is :)
Daarom denk ik dat open beta of release eraan komt.

Client content ready, langzaam instroom verder laten gaan en denk dat ze officiele release ergens begin zomer zullen hebben ofzo. Servers zullen ze in de tussentijd waarschijnlijk nog wel even mee bezig zijn om stabiliteit etc te verbeteren.

Maar met een paar maanden zal die release er echt wel komen, het is al een jaar uitgesteld dan zo'n beetje en uiteraard willen ze echt wel winst gaan maken op dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truss
Ik denk dat winst maken ook nog best aardig gaat lukken. Ik vind het na een uurtje spelen al vervelend mn oude piratenoutfit niet meer te hebben en ik neem aan dat ik niet de enige ben. Battlefunds moeten rollen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MLM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:28:
Zie de kleine lettertjes: http://forum.i3d.net/atta...es-posters-bfh1_small.jpg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Wat bedoel je daar mee? 2008? Of zijn er nog kleinere lettertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
De beta is weer online. Niet veel veranderd. Op de battlefunds na dan.

[ Voor 50% gewijzigd door Alsatian op 28-03-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 16:10
Hmm een beetje jammer dat een "schone" account niet standaard wat battlefunds heeft.

Eens zien of het nu wel werkt op mijn gewone PC.
Edit: Nou wel een update van 0.12.x.x.x naar 1.0.x.x.x maar geen fix voor connectie problemen. Bah.

[ Voor 27% gewijzigd door Sypher op 28-03-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

ergens in april gaan de pre-ordered servers online, ik neem aan dat er daardoor meer mensen kunnen spelen -> open beta :)
april begint komende week al!

anyway, ik speel de closed beta, dus voor mij maakt het niet echt veel uit of het nou open of closed is, ik kan er toch wel in.
we gaan het wel zien :)

hopelijk tegen de tijd van release wel een paar extra maps erin, het is nu wel vrij snel repetitief...

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
MLM schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:20:
(...)

hopelijk tegen de tijd van release wel een paar extra maps erin, het is nu wel vrij snel repetitief...
Daar heb ik ook last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net weer eens BFH geprobeerd maar valt me eigenlijk toch wat tegen.
Aantal minpunten op een rijtje:
- Loopsnelheid is echt veel te laag.
- Verschillende 'accounts' voor iedere class, niet makkelijk te switchen naar wat anders hierdoor. Waarom niet gewoon één account en een menuutje waar je dat kan veranderen?
- Zeer onhandige manier van game opstarten, nog steeds stuk of 3x inloggen voordat je wat kan?
- Geen server browser.
- Irritante windowed scherm van te voren, doe dan meteen full screen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:23
server browser komt wss nog wel.
maar bf zijn echt wel duur he...
Nu loopt iedereen daar met een saai pakje, ik vind het jammer dat het zo duur is anders had ik echt wel betaald.
20euro voor 2800bf ? en de items die je koopt gelden maar voor 'n maand !:o

[ Voor 15% gewijzigd door Ghostface9000 op 28-03-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ze moeten ergens geld vandaan halen, niet alleen maar van servers en ads.. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die wel geld willen uitgeven hiervoor..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de hoofdletters en de leestekens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:40:
Zijn de hoofdletters en de leestekens op?
blijkbaar ! ..maar gelukkig zijn er ouwe wijven genoeg. :+

Echt gekkehuis hoeveel geld ze vragen en dat die items die je 1maal gekocht hebt beperkt houdbaar zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door MaXeRs op 28-03-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

FikkieHo schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:34:
Ze moeten ergens geld vandaan halen, niet alleen maar van servers en ads.. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die wel geld willen uitgeven hiervoor..
Dat vraag ik me af, ik denk dat ze inzetten op het verkeerde. Je gaat nu geld betalen om je te profileren als karakter, terwijl ik juist persoonlijk op een voordeel als betaler zou inspelen, hoe oneerlijk dat ook mag zijn. Nu betaal je voor een leuk hoedje om je te profileren, maar wat opzich niet nuttig is. Waarbij ook nog eens meespeelt dat de kledingstukken verlopen. Ook de emoticons, erg jammer. Geen 1 expressie is meer oneindig, zo blijf je bezig zeg.

Klopt het dat de sniper minder makkelijk raak schiet na de update? Volgens mij is de hitbox kleiner.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 16:10
MsG schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:06:
[...]
Klopt het dat de sniper minder makkelijk raak schiet na de update? Volgens mij is de hitbox kleiner.
Wel volgens de changelog ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
[...]

Dat vraag ik me af, ik denk dat ze inzetten op het verkeerde. Je gaat nu geld betalen om je te profileren als karakter, terwijl ik juist persoonlijk op een voordeel als betaler zou inspelen, hoe oneerlijk dat ook mag zijn. Nu betaal je voor een leuk hoedje om je te profileren, maar wat opzich niet nuttig is. Waarbij ook nog eens meespeelt dat de kledingstukken verlopen. Ook de emoticons, erg jammer. Geen 1 expressie is meer oneindig, zo blijf je bezig zeg.

Hier ben ik het deels mee eens, dat ze de balans in het spel niet willen verstoren door geen weapon upgrades e.d. te kopen dat vind ik goed, Maar ze zouden alle kleren/emotes etc. onbeperkt houdbaar moeten maken en gewoon veel erbij doen, Dan verkopen ze nog steeds veel en dan hebben wij alles onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Phyxion schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:26:
Net weer eens BFH geprobeerd maar valt me eigenlijk toch wat tegen.
Aantal minpunten op een rijtje:
- Verschillende 'accounts' voor iedere class, niet makkelijk te switchen naar wat anders hierdoor. Waarom niet gewoon één account en een menuutje waar je dat kan veranderen?
- Zeer onhandige manier van game opstarten, nog steeds stuk of 3x inloggen voordat je wat kan?
- Geen server browser.
Geef dit dan aan op het BH heroes forum!

Level 7 het begin is er weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt dat spel nou is officieel uit, aangezien ik nooit een beta key kryg -.-
En wanneer komt er weer een beta van 't spel?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:29:
Wanneer komt dat spel nou is officieel uit, aangezien ik nooit een beta key kryg -.-
En wanneer komt er weer een beta van 't spel?
De closed beta is nu bezig, versie nummer is 1.00.nogwat
dus ik denk dat ze in een van de laatste fasen van de closed beta zitten, dus binnenkort (lees een paar weken, 1,5 maand) komt er (denk ik) een open beta.
Nog even gedulde hebben dus, maar het is de moeite zeker waard!!

@phyxion
Hier hebben ze voertuigen voor bedacht, ja er zijn een paar mensen die de voertuigen pakken en snel wegracen, maar dat heb je helaas in elk spel. verder heeft de Commando Elixir en heeft de Gunner Leg It, als je bij een gunner blijft ga je dus wel degelijk sneller vooruit
-Zeer onhandige manier van game opstarten, nog steeds stuk of 3x inloggen voordat je wat kan?
Dat is een vloek van een Closed Beta
- Geen server browser.
Je kan direct een vriend joinen en je kan favorite servers maken, verder heb je (volgens mij) geen server browser nodig want er zijn maar 3 ronden per map dus de "stream" (hoe snel je van het ene in het andere level komt) van de levels gaat redelijk snel.
Opzich maakt dit toch niet zoveel uit?? Wat maakt het nou uit of het direct of pas als je een spel joined full screen word?? dit veranderd toch niks aan de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uiteindelijk is dit dus een verhulde abonnementsvorm. Mensen die het spel willen spelen en graag hun goodies willen houden betalen ervoor. Iedere maand weer. Lijkt me verder geen probleem, er moeten toch ergens centjes verdient worden om een spel te ontwikkelen met alles eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 17-09 14:30
Over een tijdje komt battlefield 1943 al. Speel ik die onderhand liever. Niet gratis maar zal niet veel kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
SCIxX schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:58:
Over een tijdje komt battlefield 1943 al. Speel ik die onderhand liever. Niet gratis maar zal niet veel kosten.
Moet je niet raar opkijken als Heroes aanslaat ;) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:54:
[...]

Moet je niet raar opkijken als Heroes aanslaat ;) ;(
:z Heroes aanslaan. misschien voor kinderen onder de 13 die geen geld hebben.
maar de gameplay vind ik niet vooruit te branden.

wel grappig op zijn tijd, maar veder ook niks.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:28:
[...]

Uiteindelijk is dit dus een verhulde abonnementsvorm. Mensen die het spel willen spelen en graag hun goodies willen houden betalen ervoor. Iedere maand weer. Lijkt me verder geen probleem, er moeten toch ergens centjes verdient worden om een spel te ontwikkelen met alles eromheen.
Het ging mij ook niet om een probleem, ik vraag me alleen af hoeveel mensen zo gek zijn om kleren te kopen e.d. die na een maand weer weg zijn? Doe zoiets gewoon eeuwig, net als bij habbo bijv. Je gaat toch niet investeren in iets met een tijdslimiet?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik denk ook niet dat die manier van betalen erg aan zal slaan voor dit soort casual shooters waar je over het algemeen toch redelijk snel flauw van bent. Volgens mij is het wel de eerste keer dat dit op deze manier (met een browser based shooter) gedaan gaat worden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

Ja, het is wel een experimentje van EA denk ik. Het is ook maar een relatief klein team dat er aan werkt, dus de kosten zullen ook niet enorm zijn.

Maar ik moet toegeven dat E5 voor een decoratietje op je karakter een beetje duur is, 10-20% daarvan zou redelijker zijn geweest in mijn bescheiden mening. Maar goed, het is een grappog spel, waar snel meer tijd in gaat zitten dan je had verwacht :)

Morgen zal ik ook weer es opnieuw beginnen, waarschijnlijk een stuk minder gedecoreerde poppetjes nu :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja en die 5 euro zou nog gerechtvaardigd kunnen zijn als het dan eeuwig bleef, nu is die 5 euro sowieso weggegooid geld. Vind het inderdaad wel jammer dat iedereen er nu bijna hetzelfde uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM

MLM

aka Zolo

moet eerlijk zeggen dat ik de store niet meer bekeken heb sinds de update, maar hiervoor had je wel degelijk varianten van kleding die eeuwig bleven... Anyway, er is kleding verkrijgbaar voor VP, dus als je een tijdje speelt kan je ook kleding losspelen :) Wel zo leuk!

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan moet je toch echt eens kijken, want praktisch alles heeft nu een houdbaarheidsdatum van een week of een maand. Dus als je iets koopt (met fysiek geld of punten) dan is het na een maand bijv. weer weg en moet je het wéér kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

SCIxX schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:58:
Ze roepen 10~20euro aanschafkosten, maar iets zegt mij dat ht tussen de 20~30 gaat kosten ;) Overgens kijk ik wel naar deze game uit. Battlefield Heroes gaat hem voor mij niet worden. Ja, tussen door ofzo. Of tijdens een lan als we moeten wachten op iemand die nog iets moet installeren ofzo :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Alsatian schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:44:
[...]

Wat bedoel je daar mee? 2008? Of zijn er nog kleinere lettertjes?
hij bedoelt dat hij bij i3d.net werkt en daardoor meer dingen weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Misschien ben ik een beetje dom, maar ik heb al zo lang niet meer ingelogd op mijn beta-account om te spelen dat ik ben vergeten hoe ik moet inloggen.
Dus, hoe moest dat ook weer?
Weet de hele website niet meer waar ik heen moest.

[ Voor 21% gewijzigd door Amanoo op 30-03-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
marco.meijer schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:52:
Misschien ben ik een beetje dom, maar ik heb al zo lang niet meer ingelogd op mijn beta-account om te spelen dat ik ben vergeten hoe ik moet inloggen.
Dus, hoe moest dat ook weer?
Weet de hele website niet meer waar ik heen moest.
Play.battlefield-heroes.com

dan inloggen met je security layer account, is waarschijnlijk je gebruikersnaam/forumnaam
dan inloggen met je e-mail adres op de website
dan op "Play Now" klikken, updaten en spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Stalllone schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:24:
[...]

Ze roepen 10~20euro aanschafkosten, maar iets zegt mij dat ht tussen de 20~30 gaat kosten ;) Overgens kijk ik wel naar deze game uit. Battlefield Heroes gaat hem voor mij niet worden. Ja, tussen door ofzo. Of tijdens een lan als we moeten wachten op iemand die nog iets moet installeren ofzo :p
Je moet volgens mij BFH niet echt zien als een game met de zeelft speelbaarheid als een game waarvoor je geld neerlapt. BF'43 is ook ontworpen om te verkopen en zal een veel grotere Wow factor met zich mee moeten brengen. BFH is leuk, fun, makkelijk voor even tussendoor en ook zeer goed om mensen zonder BF ervaring in contact te laten komen met alle andere BF titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Heroes heeft gewoon zijn juiste tijd gemist. Ondertussen zijn er alternatieven zoals quakelive, die ook volledig gratis en webbased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 12:51
SCIxX schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 09:18:
Heroes heeft gewoon zijn juiste tijd gemist. Ondertussen zijn er alternatieven zoals quakelive, die ook volledig gratis en webbased is.
Heb het gespeeld, maar vind Quake gewoon niet zo! Ik wacht nog steeds vol smacht op een beta uitnodiging :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Quake Live en BFH met elkaar vergelijken is niet geheel geloofwaardig. Quake live is een web-based versie van Q3 die iedereen hier gespeeld heeft (ja meer is het ook niet). Alles draait om precisie, snelheid en hardcore fraggen. BFH is wat losser hierin, focussed meer op "fun" en laat ons iets compleet nieuws zien. Ik heb zowel Quake Live als BFH beta's gespeeld en vind ze niet vergelijkbaar. BFH is voor mij gewoon een stuk leuker en past zich meer op de gebruiker aan. Quake live is het huis van alle 15 jarige jochies die met een Logichech logo in hun hand gebrand je verrotschelden voor n00b terwijl ze al rocketjumpend de volgende "noob" aan gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Ben het wel deels met Dex eens, bij BFH maakt het spelen gewoon grappig, ook al wordt je neergeschoten, dan zie je de tegenstander even 5 secondes en die doet bijvoorbeeld een emotie zoals zwaaien, dan wil je hem terug pakken op een komische manier :D het is veel minder frustrerend als je verliest dan bij quake live :P

[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 31-03-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik denk zodra het open beta wordt, dat je bij BF heroes net zo good "noobs" en "pro's" krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
SCIxX schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:59:
Ik denk zodra het open beta wordt, dat je bij BF heroes net zo good "noobs" en "pro's" krijgt.
maar het percentage zal heel anders liggen, je hebt altijd van die jochies die uberserieus gaan spelen maarja dat heb je volgens mij in elke game wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou wat ik nu alleen zie op BF Heroes is dat ik nog best vaak afgeknald wordt, terwijl ik vaak FPS'en speel. De echte mainstream Wii-gamers (bij wijze van) vinden BFH denk ik niet lang genoeg leuk als je zo vaak ingemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

SCIxX schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:59:
Mwah, je speelt op den duur "op je niveau"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
MsG schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:40:
Nou wat ik nu alleen zie op BF Heroes is dat ik nog best vaak afgeknald wordt, terwijl ik vaak FPS'en speel. De echte mainstream Wii-gamers (bij wijze van) vinden BFH denk ik niet lang genoeg leuk als je zo vaak ingemaakt wordt.
Maar als je even doorzet dan lukt t uiteindelijk wel hoor ;)
in hetbegin is het ook wat moeilijker als je nog niet zoveel abilities hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MsG schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:40:
Was het doel juist niet dat FPS skill weinig uit zou maken en dat het spel voor iedereen leuk moest zijn? Er staat me iets van bij dat de game in het begin op die manier werd aangeprezen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.