[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
net mijn beta key binnen gekregen, ben echt benieuwd naar het spel :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik ook:), maar mogen wij nou nog steeds niks zeggen over wat wij van het spel vinden, of is dit de public beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

En hebben jullie via de site de betakey aangevraagd?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
H3llSiNG schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:10:
En hebben jullie via de site de betakey aangevraagd?
Via battlefield-heroes.com/ ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
tweeny schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:50:
Ik ook:), maar mogen wij nou nog steeds niks zeggen over wat wij van het spel vinden, of is dit de public beta?
Nog steeds closed beta, officieel althans :p. Ondertussen zijn er al zoveel videos op het net vrijgekomen dat er weinig closed nog aan is, lol. EA lijkt er ook niet echt iets aan te doen, sommige staan echt al maanden lang op bijvoorbeeld youtube.

Zelf nog steeds geen key helaas, hopen dat ik er bij de volgende batch bij zit. Het lijkt me wel een grappig spel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
Ik gisteren helemaal blij dat ik een key had, blijkt hij door iemand anders gebruikt te zijn, weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen, ik heb me al opnieuw aangemeld voor de key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik moet weer eens gaan spelen.
Misschien worden sommigen wel jaloers als ik vertel dat ik een key heb.
Heb het eigenlijk best weinig gespeeld.
Is niet eerlijk tegenover andere mensen.

Best wel gaaf dat we toen via Tweakers.net samen de betakeys gingen oplossen.

offtopic:
(Marco, kap nou ff, en ga eerst aan je huiswerk, je zit al de hele tijd te no-lifen terwijl je genoeg huiswerk en hobby's hebt)

[ Voor 10% gewijzigd door Amanoo op 25-02-2009 21:38 ]

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Ok, EA heeft er weer een zooi van gemaakt: iedereen met een QA Boss signup krijgt geen betakey meer vanaf eergisteren: http://www.battlefield-heroes.com/news/more-beta-keys

Maar er zijn letterlijk nog honderden (waaronder ik) die al meer dan 30 weken ingeschreven staan en nu dus geen betakey krijgen _/-\o_ , check de forums: http://www.battlefield-he...-beta-key-official-thread

Beetje jammer dacht ik zo...

vogelaarke135

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

Ik heb sinds eergisteren ook een betakey (kan me niet meer herinneren dat ik me ervoor ingeschreven had), ben het spel meteen gaan spelen en ik vermaak me er prima mee!
De voertuigen besturen is echt makkelijk, (zelfs het vliegtuig besturen is eenvoudig, iets waar ik in andere games altijd moeite mee had), alleen het lopen mag wat sneller van mij, afstanden afleggen is te langzaam imho.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Sargan schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:17:
Ik heb sinds eergisteren ook een betakey (kan me niet meer herinneren dat ik me ervoor ingeschreven had), ben het spel meteen gaan spelen en ik vermaak me er prima mee!
De voertuigen besturen is echt makkelijk, (zelfs het vliegtuig besturen is eenvoudig, iets waar ik in andere games altijd moeite mee had), alleen het lopen mag wat sneller van mij, afstanden afleggen is te langzaam imho.
Ik heb ook een beta key gekregen! Stond al maanden ingeschreven. Ben benieuwd!!

http://www.xbmcfreak.nl/

• Sargan
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

Klopt het nou, dat je zelf geen server kan kiezen maar je automatisch bij een server wordt ingedeeld naar gelang je rang?

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 20:52
Ja dat klopt, je kan momenteel wel een voorkeur geven voor of je vehicle maps of infantry maps wilt spelen.
Niet dat het systeem werkt tot op heden.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Heb mij zeer kort geleden ingeschreven voor een key, onlangs ook 1 gekregen! nog niet heel uitgebreid mee bezig geweest, mn LinkSys WRT54G (V7:( ) weigert vaak

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Sargan schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:58:
Klopt het nou, dat je zelf geen server kan kiezen maar je automatisch bij een server wordt ingedeeld naar gelang je rang?
Yeah! Daarmee kom je meestal in een erver van gelijke hoogte. Onafhankelijk van hoeveel je wel of niet gaat Laggen op die server |:(

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:13
Ik heb bij toeval een key gekregen, niet wetende dat er 100.000 anderen ook naar zaten te smachten. Nu ben ik aardig wat aan het gamen geweest, maar crashed het ELKE keer na +/- 2.30 minuten nadat ik op start geklikt heb :( :(.

Op die manier ook geen reet aan om elke keer 2,5e minuut te spelen en er dan weer uit geflikkerd te worden, waarna ook nog de loader crashed en ik weer helemaal van vooraf aan kan beginnen...

Dit hoort bij een beta begrijp ik, prima, maar misschien dus even voor alle belangstellenden een realitycheck.

• Sargan
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

flipjevandejam schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:26:
Ik heb bij toeval een key gekregen, niet wetende dat er 100.000 anderen ook naar zaten te smachten. Nu ben ik aardig wat aan het gamen geweest, maar crashed het ELKE keer na +/- 2.30 minuten nadat ik op start geklikt heb :( :(.

Op die manier ook geen reet aan om elke keer 2,5e minuut te spelen en er dan weer uit geflikkerd te worden, waarna ook nog de loader crashed en ik weer helemaal van vooraf aan kan beginnen...

Dit hoort bij een beta begrijp ik, prima, maar misschien dus even voor alle belangstellenden een realitycheck.
Ik had gisteren wel het probleem dat iedere keer dat er een game werd gestart deze er na een paar seconden weer mee ophield, werd er weer afgeteld tot 0 en dan weer hetzelfde verhaal. Na een paar uur was het opgelost.
Ik heb tot nu toe niet meegemaakt dat de game na +/- 2.30 crashed.

Vinden jullie het rennen in de game ook niet te langzaam?

[ Voor 3% gewijzigd door Sargan op 26-02-2009 13:36 ]

• psychodude
flipjevandejam schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:26:

Tsja, that's beta life ;). Je leert er wel aardig mee leven hoor als je al wat langer beta's draait :). Veel mensen zijn echter toch wel geneigd om dat te vergeten, en dan valt een CTD na 2.5 minuut nog mee. Heb er ook wel gehad waar je na een paar minuten met een BSoD opgezadeld werd, hehe.

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
tweeny schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:30:
Ik gisteren helemaal blij dat ik een key had, blijkt hij door iemand anders gebruikt te zijn, weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen, ik heb me al opnieuw aangemeld voor de key.
Het lijkt er op dat er niks aan te doen is, gezien de reacties op het bfh forum...

Verwijderd

zijn er nog mensen die hun battelfield heroes key helemaal niet gebruiken of niet meer van plan zijn te gaan gebruiken.

Ik zou er echt heel blij mee zijn. Mail adres staat in mijn profiel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 16:23 ]

• tweeny
en als er een 2e persoon is met een key, hier is nog iemand die hem kan gebruiken, want mijn eerste key bleek niet te werken, mijn mail: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/emailadres/?UserID=271160

[ Voor 24% gewijzigd door tweeny op 26-02-2009 16:34 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

PromoX

Flying solo

Modbreak:Vragen om keys: niet de bedoeling.
Melden dat je een key ontvangen hebt: voegt niets toe.

Als je keys hebt om uit te delen mag het wel geplaatst worden, maar laat de verdere afhandeling dan via DM/mail lopen en vervuil het topic er niet mee.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kunnen jullie nog inloggen op de website? Ik heb gisteren een key gehad en geactiveerd e.d. en toen had ik ook een PLAY button. De game starte wel op, maar updaten duurde best lang en daarna deed hij net niet. Ik was met andere dingen bezig dus ik had het afgesloten.

Nu wil ik inloggen, maar dat kan dus niet meer. :? Wie heeft hier nog meer last van? (en ja, ik heb me key verbonden met me ea account gister ;) ! )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Stuur een mail naar ben cousins. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

JuliettPapa schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:58:
Kunnen jullie nog inloggen op de website? Ik heb gisteren een key gehad en geactiveerd e.d. en toen had ik ook een PLAY button. De game starte wel op, maar updaten duurde best lang en daarna deed hij net niet. Ik was met andere dingen bezig dus ik had het afgesloten.

Nu wil ik inloggen, maar dat kan dus niet meer. :? Wie heeft hier nog meer last van? (en ja, ik heb me key verbonden met me ea account gister ;) ! )
Is het niet beter dit op het Heroes forum te posten? Het is ten slotte een Beta game en hier kunnen ze alleen maar uit leren.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
@JuliettPapa log je in met een username of met je email>?? probeer hhet eens uit met beiden, en geeft ie ook een foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Dit spel is zo verslavend als de pest. Ik heb elke keer weer de neiging om "even" te gaan spelen. Je ingecalculeerde half uurtje eindigt al snel in een uur of langer.

Die missies zijn best tricky soms, beetje frustrerend als je elke keer daarmee opnieuw moet beginnen.

Verder, erg vermakelijk :) Alleen vreemd dat het enkel op mijn laptop werkt en niet op mijn gewone PC (zwart scherm & failed to login)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Sypher schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 01:40:
(...)Alleen vreemd dat het enkel op mijn laptop werkt en niet op mijn gewone PC (zwart scherm & failed to login)
Dat heb je met Beta's, maar heel veel mensen, heb je je probleem gereport??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
k4kl44s schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 07:21:
[...]

Dat heb je met Beta's, maar heel veel mensen, heb je je probleem gereport??
Uiteraard. Maar dit is "a known issue" en dan gooien ze het hangslot erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Re-Install geprobeerd??, en je kan niet vanaf je desktop launchen.
En Probeer Firefox 2 eens, of IExplorer 7(als je 8 hebt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word soms echt gek van die missies, vooral die je in één ronde moet halen. Dan heb ik 10 kills, kom ik aan het eind van het potje nog 200 punten te kort :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
daar loopt ook een suggestion topic over, als daar veel over gediscussieerd word dan veranderen ze het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
k4kl44s schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:16:
Re-Install geprobeerd??, en je kan niet vanaf je desktop launchen.
En Probeer Firefox 2 eens, of IExplorer 7(als je 8 hebt...)
Ik heb alles al geprobeerd;
  1. Reinstall browser plugin
  2. Reinstall BFH
  3. Firewall uit
  4. Virusscanner uit
  5. UPNP aan/uit
  6. Nieuw Firefox profile
  7. Firefox als Admin (al is dat al zo)
  8. Internet Explorer 7
  9. Internet Explorer 7 x64 bits versie
  10. Internet Explorer 7 als admin
  11. Wireshark vergelijken met werkende
Helaas is dit schijnbaar een minder eenvoudig te tackelen probleem
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:40:
Ik word soms echt gek van die missies, vooral die je in één ronde moet halen. Dan heb ik 10 kills, kom ik aan het eind van het potje nog 200 punten te kort :@
Dat ben ik met je eens. Of dat je 10 lives hebt en bijna de punten EN kills haalt en dan NET voordat dat lukt afgeschoten te worden waarna je dus opnieuw mag beginnen :(

[ Voor 24% gewijzigd door Sypher op 28-02-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Sypher schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 14:27:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd;
  1. Reinstall browser plugin
  2. Reinstall BFH
  3. Firewall uit
  4. Virusscanner uit
  5. UPNP aan/uit
  6. Nieuw Firefox profile
  7. Firefox als Admin (al is dat al zo)
  8. Internet Explorer 7
  9. Internet Explorer 7 x64 bits versie
  10. Internet Explorer 7 als admin
  11. Wireshark vergelijken met werkende
Helaas is dit schijnbaar een minder eenvoudig te tackelen probleem
Misschien nog iets...
Zet BFheroes.exe in compatibiliteitsmodus van XP, misschien werkt dat.
Staat in je game map.
Standaard C:/Program Files/Battlefield Heroes (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

k4kl44s schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:28:
@JuliettPapa log je in met een username of met je email>?? probeer hhet eens uit met beiden, en geeft ie ook een foutmelding?
Heb even de boel gereset en toen kon ik er weer in :) Spelletje speelt best leuk :) De mannetjes lopen alleen beetje raar :+ haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
k4kl44s schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:57:
[...]

Misschien nog iets...
Zet BFheroes.exe in compatibiliteitsmodus van XP, misschien werkt dat.
Staat in je game map.
Standaard C:/Program Files/Battlefield Heroes (oid)
Heb ik ook al geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ok, bij mijn broer werkte 't

oh, FireFox 2 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
k4kl44s schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:40:
ok, bij mijn broer werkte 't

oh, FireFox 2 ook?
Nee Firefox 3, maar het lijkt me erg stug dat het iets met de browser van doen heeft. Deze doet niet veel meer dan de updater lanceren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
das waar, maar t werkt wel op je laptop dus je kan t wel spelen/testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:11

MsG

Forumzwerver

Ik heb ook vandaag mijn key gekregen. Vind het wel een grappig spelletje. Zie het mezelf alleen niet vaker spelen dan bijv. CoD 4. Ook is de teambalance nog verre van goed te noemen. Ik speel als Arier met de naam "Kriegman". Kan je trouwens ook characters deleten?

Even een visuele impressie:
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/3412/battlefieldheroes.png

[ Voor 17% gewijzigd door MsG op 02-03-2009 15:11 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Uhm... je mag geen screens posten :X !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Daar zat ik ook net aan te denken inderdaad. ;)

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb nergens ook meer iets over die NDA gelezen. Volgens mij is dat opgeheven. Of het zit diep verstopt in de voorwaarden dus tja :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

MsG schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:29:
Ik heb nergens ook meer iets over die NDA gelezen. Volgens mij is dat opgeheven. Of het zit diep verstopt in de voorwaarden dus tja :).
NDA geld nog steeds en kan je terugvinden op het forum / tijdens de installatie.

En hoe kom je erbij dat de balance niet goed is?

Van wat ik heb gemerkt komt de (af en toe) slechte balance vooral door gebruikers die niet met hun classes/side om kunnen gaan.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou aangezien je van te voren al een side kiest en niet ingame switchen kan, krijg je dat er bijv minder allies zijn in een server. Zo speelden wij constant met, ik weet het niet exact maar iets als 7 tegen 4. Waardoor wij aldoor wonnen als Germanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Vraagje, ik heb vandaag de beta gespeeld, en ik heb een best wel leuk poppetje gemaakt in de creator zonder jas, alleen heb ik ingame wel een jas aan. Weet iemand of je ook kan spelen zonder jas?
(zoals die 3e dude hier bijvoorbeeld: http://www.pcgia.com/cont...ttlefield-heroes-guys.jpg )

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat is de makkelijkste manier om nu aan key te komen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
aegis3d schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:41:
Vraagje, ik heb vandaag de beta gespeeld, en ik heb een best wel leuk poppetje gemaakt in de creator zonder jas, alleen heb ik ingame wel een jas aan. Weet iemand of je ook kan spelen zonder jas?
(zoals die 3e dude hier bijvoorbeeld: http://www.pcgia.com/cont...ttlefield-heroes-guys.jpg )
Je kan in de store diverse kledingstukken en tatoeages kopen.
Rakkerzero schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:43:
Wat is de makkelijkste manier om nu aan key te komen?
Voor nu enkel het registreren voor een key op die website. Er gaat weer een grote batch aankomen volgens hun publiekelijke twitterfeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Sypher schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:03:
[...]
Voor nu enkel het registreren voor een key op die website. Er gaat weer een grote batch aankomen volgens hun publiekelijke twitterfeed.
En ze hebben een aantal contests draaien nu op die server hosts, beetje creativiteit tonen en kans om een key te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dit is wat er de hele tijd gebeurt omdat je van te voren een side kiest, en dit niet ingame kan veranderen, ook al heb je meerdere poppetjes aan beide zijden:

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/2676/unbalanced.jpg

Easy win for the germans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Sypher schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:03:
[...]

Je kan in de store diverse kledingstukken en tatoeages kopen.
Ik heb uit de store verschillende kledingstukken, maar de jas was er nogsteeds..
Ik heb het nu opgelost door een armtatoage te nemen..
Maar mn character ziet er ook erg grappig uit zonder broek.. en die gaat ook vanzelf aan.. :+

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sypher schreef op zondag 01 maart 2009 @ 09:59:
Nee Firefox 3, maar het lijkt me erg stug dat het iets met de browser van doen heeft. Deze doet niet veel meer dan de updater lanceren..
Complete herinstallatie geprobeerd na een complete deïnstallatie? Dus dat je daarna nog handmatig HKLM\Sofware controleert op keys bijbehorend aan BFHeroes in het register? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
MsG schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:32:
Dit is wat er de hele tijd gebeurt omdat je van te voren een side kiest, en dit niet ingame kan veranderen, ook al heb je meerdere poppetjes aan beide zijden:

[afbeelding]

Er is nog steeds een NDA geldig, als iemand dit report, ik ben niet zo lullig dat ik dat ga doen, maar als iemand dat doet ben je je key kwijt! dus misschien moet je ermee ophouden.
Ik heb er trouwens niks op tegen dat je wat naar buiten brengt ofzo hoor, maar andere mensen zijn niet zo als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet handiger om problemen op het betaforum te bespreken? Daar zitten meer mensen met kennis en is het posten van inside-info en/of screenshots ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

k4kl44s schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:09:
[...]

Er is nog steeds een NDA geldig, als iemand dit report, ik ben niet zo lullig dat ik dat ga doen, maar als iemand dat doet ben je je key kwijt! dus misschien moet je ermee ophouden.
Ik heb er trouwens niks op tegen dat je wat naar buiten brengt ofzo hoor, maar andere mensen zijn niet zo als ik ;)
Nou ja dit ging me meer even om de unbalancedheid. Ik vond het wat gedoe om het tekstueel te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

voor de mensen met een GMA 950 videokaart: de game loopt wel goed maar mooi is het niet..

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
MsG schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:32:

[afbeelding]

quote: NDA
Post or distribute any screen captures, pictures, videos, podcasts, screenshots or any other representations, known or unknown, of any content in the Game or other Beta Materials.

[...]

In the unfortunate event that a player has engaged in unacceptable behavior, said player will be treated accordingly. EA in its sole discretion, reserves the right to terminate the player's access to Battlefield Heroes beta test immediately and without further notice.
Het staat er wel degelijk in, en hij wordt natuurlijk nog stééds gehandhaafd. Waarom zou je in alleen in het begin een NDA instellen en naar mate er meer gebruikers (en dus meer exposure is) hem op te heffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

w00h000 ik heb ook een key binnen, straks even proberen..... :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Vanmorgen ook een key gekregen :) best een leuk spelletje, ook voor iemand als ik die niet zo enorm van shooters houdt. Het ziet er prima uit op mijn laptop het zou me qua stijl niks verbazen als er ook een versie van deze game gemaakt zou gaan worden voor de wii (of is dit misschien al aangekondigd?).

Waar ik me wel een beetje aan stoor is de traagheid in het lopen en het niet helemaal eerlijk verdeelde spelersveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
hele stomme vraag.

heb mijn key, die is geactiveerd, maar daarna moest ik mijn computere even uitzetten.
En ik kan noe echt nergens vinden waar de site is om te spelen.
Ik weet dat er een loginschermpje komt, maar echt niet meer te vinden

Wie weet waar, o waar?

ach, laat ook maar, ik reset de security layers wel

[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 04-03-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
play.battlefield-heroes.com ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik heb me gister aangemeld voor beta code, vannochtend ontvangen en net even gespeelt. Ik vind het maar niets hoor. Het is mij te ' kinderlijk ' . Ik houd niet echt van dat cartoonachtige. De muziek is wel erg leuk, maar verder, nee, niet veel aan. Beetje simpel schieten en vlaggetjes veroveren.. Nee, niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik vond het wel geinig, heb een half uurtje gespeeld. Nog wel erg buggy trouwens...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 22:14
Ben ook een beta-er.

Grappig spel( het is tenslotte gratis..) zitten inderdaad nog wel aardig wat bugs in.. een vriend joinen werkt bijna nooit maar dat komt omdat dan teams oneven worden denk ik dan.

Zou toch liever een serverbrowser willen maar zo is het spel nou eenmaal niet gemaakt. Ook vind ik het vervelend dat je invert mouse meteen voor alles moet instellen, ik zou bijvoorbeeld vliegen met invert aan willen maar gewoon schieten zonder..

[ Voor 1% gewijzigd door daaan_1992 op 04-03-2009 19:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Grappige is, ik heb maanden gelden ook de Beta gedaan van Quake Live en die speelde toen al beter dan Battlefield Heroes nu is :)

Id software heeft het toch beter opgezet momenteel.

Straks weer eens even potje spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

Dacht ik dat ik me aangemeld had (account gemaakt paar week geleden), nooit dat form ingevuld... Net nog maar ff gedaan O-) 8)7 .... Wel benieuwd

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
JuliettPapa schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:54:
Grappige is, ik heb maanden gelden ook de Beta gedaan van Quake Live en die speelde toen al beter dan Battlefield Heroes nu is :)

Id software heeft het toch beter opgezet momenteel.

Straks weer eens even potje spelen ;)
Mwuah, quake live is dan ook enkel een remake van Q3 (TA); battlefield heroes is een nieuw spel :p. Daarnaast is de opzet van battlefield heroes ook een stuk anders dan Quake, het maken van een shooter waarin die 15 jarige 8 uur per dag spelende je niet zomaar aan gort knalt. Simply put, ze willen het echt zo casual mogelijk houden. Terwijl shooters traditioneel gezien niet echt casual games geweest zijn maar redelijk competitief.

Waarschijnlijk zijn ze dus meer bezig om eerst dat basis principe goed afgerond te krijgen voordat de fijnere details in het spel worden uitgewerkt en gefixed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
brambest schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:15:
Ik heb me gister aangemeld voor beta code, vannochtend ontvangen en net even gespeelt. Ik vind het maar niets hoor. Het is mij te ' kinderlijk ' . Ik houd niet echt van dat cartoonachtige. De muziek is wel erg leuk, maar verder, nee, niet veel aan. Beetje simpel schieten en vlaggetjes veroveren.. Nee, niet mijn ding.
Meen je niet? Ik heb me in het begin aangemeld en ik heb nog geen key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

psychodude schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:22:
[...]

Mwuah, quake live is dan ook enkel een remake van Q3 (TA); battlefield heroes is een nieuw spel :p. Daarnaast is de opzet van battlefield heroes ook een stuk anders dan Quake, het maken van een shooter waarin die 15 jarige 8 uur per dag spelende je niet zomaar aan gort knalt. Simply put, ze willen het echt zo casual mogelijk houden. Terwijl shooters traditioneel gezien niet echt casual games geweest zijn maar redelijk competitief.

Waarschijnlijk zijn ze dus meer bezig om eerst dat basis principe goed afgerond te krijgen voordat de fijnere details in het spel worden uitgewerkt en gefixed :p.
Grote verschil tussen Quake live en BF:H is dat je in BF:H nog een kans maakt. In Quake ben cannonfodder voor de pro's :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

psychodude schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:22:
[...]

Ik bedoelde meer op de stabiliteit van de game. Nu knal je er gewoon uit, lagg, of slaat het vast .e.d Bij Quake Live had ik dit veel minder :p

Maar voor Quake Live hebben ze ook genoeg moeten aanpassen om het zo werkend te krijgen hoor en of BFH echt niet is kweet het niet... de editor lijkt allemaal best op BF2 in aangepaste vorm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Alsatian schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:37:
[...]

Ik zit ook nog te wachten. :|

Maar aan de andere kant. Het spel is gratis als het officieel uitkomt en dan kan iedereen het spel spelen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Alsatian schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:37:
[...]

Helaas wel. Ik raad je aan om je gewoon nog een x aan te melden. Ik had het ook in het begin gedaan, toen het net bekend was dat je dat kon doen.. Maar, gisteren dus opnieuw gedaan, of eergister inmiddels, en gisteren de key ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 22:14
Update geweest:)
Ik mag de inhoud van update zeker niet poste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Humm ik heb een key, en de key getied.(eerder al)

Nu wil ik spelen, maar zie nergens maar dan ook nergens een link om daad werkelijk te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

daaan_1992 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:07:
Update geweest:)
Ik mag de inhoud van update zeker niet poste?
Dat hangt van je NDA af. Als in die NDA staat dat je niets over het spel mag zeggen zolang de bèta nog loopt, dan mag je over een update ook niets zeggen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe kom ik er ooit achter of ik ooit een beta key g=heb gehad? Ik weet niet of ik em ooit per ongeluk heb weggegooid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ik had me al gelijk op het begin aangemeld voor de beta en kreeg maar niks. Toen naar het advies in dit topic geluisterd en me nog maar een keer aangemeld. En een uur later krijg ik een key in de mail _/-\o_
ronwiel schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:25:
Hoe kom ik er ooit achter of ik ooit een beta key g=heb gehad? Ik weet niet of ik em ooit per ongeluk heb weggegooid....
Je gewoon nog een keer aanmelden.

[ Voor 39% gewijzigd door H3llSiNG op 05-03-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
H3llSiNG schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:21:
Ik had me al gelijk op het begin aangemeld voor de beta en kreeg maar niks. Toen naar het advies in dit topic geluisterd en me nog maar een keer aangemeld. En een uur later krijg ik een key in de mail _/-\o_

[...]

Je gewoon nog een keer aanmelden.
En dat gaat dus niet, want als ik het aanmeldformulier wil invullen geeft ie aan dat ik em al een keer heb ingevuld.

EDIT: Is er nog geen datum beken waar op de open beta start?

[ Voor 6% gewijzigd door Ronwiel op 05-03-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ronwiel schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:18:
[...]

En dat gaat dus niet, want als ik het aanmeldformulier wil invullen geeft ie aan dat ik em al een keer heb ingevuld.

EDIT: Is er nog geen datum beken waar op de open beta start?
Ongeveer eind maart begin april geloof ik.

@Ronwiel, dan ben je zegmaar ehm... de sigaar

[ Voor 6% gewijzigd door k4kl44s op 05-03-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:15

Stewie!

Keen must die!

Even ter info: op HTTP://forum.i3d.net lopen 2 contests voor keys.Plenty keys en meer dan er deelnemers zijn. Beide contests eindigen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nou ik heb dus inderdaad op jullie aanraden gisteren maar eens op een ander enmail adres een key aangevraagd, ik hoop dat ie snel binnen is ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
ik heb even een baggerverhaaltje op id3net gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Weet iemand of er al een uitslag is voor de contests op i3d.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ja ze zijn weggegeven, ik weet niet aan wie, maar ik heb een Key gewonnen bij Elliot-Ness HAHA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Toch wel spijtig dat dit spel een jaar is uitgesteld ondanks dat het gratis is ;-) leek me zo een leuk " vakantie " spel om even te spelen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Alsatian schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:16:
Weet iemand of er al een uitslag is voor de contests op i3d.net?
Ja, staat gewoon hier: http://forum.i3d.net/contest-win-goodies-games/

We hadden gewoon nog beta keys over. Heel apart, de andere contests hadden een extreem lage winkans omdat de contest bestond uit "laat je mail adres achter", onze contests waren iets creatiever maar dan is het teveel moeite. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 11-03-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ik heb meegedaan maar ik heb geen reactie gekregen.

[ Voor 17% gewijzigd door Alsatian op 11-03-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

DaMorpheus schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:15:
[...]

We hadden gewoon nog beta keys over. Heel apart, de andere contests hadden een extreem lage winkans omdat de contest bestond uit "laat je mail adres achter", onze contests waren iets creatiever maar dan is het teveel moeite. 8)7
Er zijn nog keys over.... O-) Heb me vorige week ingeschreven op de Battlefield Heroes site in de hoop een key te ontvangen, maar helaas nog niets gehad. Dus mocht je van je keys af willen O-)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
DaMorpheus schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Dat is wel vreemd, als jullie nog keys overhebben ik heb ook meegedaan maar niks gekregen, alleen kreeg ik er wel een bij ElliotNess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Neem even contact op zoals in het winners topic staat, dan kan er gekeken worden waarom jullie geen key hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Reactie: Je zit er naast, alle keys zijn vergeven. Ze worden nu bij pre-orders weggegeven. Dat is ook marketing. :p

[ Voor 39% gewijzigd door Alsatian op 12-03-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Alsatian schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:04:
Reactie: Je zit er naast, alle keys zijn vergeven. Ze worden nu bij pre-orders weggegeven. Dat is ook marketing. :p
Pre-orders? dit spel zou toch gratis zijn? of zijn ze daar alweer vanaf gestapt.. :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Je kan een server huren.. Dat kost wel geld.

Het spel downloaden is gratis, het spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:50
yea, heb een beta key gekregen ik ben zo benieuwd! Vanavond direct testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ik heb 2 betakeys.

De eerste 2 die via een DM reageren krijgen er 1 van me.

Update: Ze zijn vergeven.

[ Voor 32% gewijzigd door Alsatian op 17-03-2009 12:25 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik vind het spel niet echt leuk.... ligt dat nou aan mij :X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Smaken verschillen. Ik vind het leuk voor af en toe tussendoor. Lekker voor de fun knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:18:
ik vind het spel niet echt leuk.... ligt dat nou aan mij :X?
Onderbouwing? :) Wat vind je er niet leuk aan? Ik denk alleen dat het spel zijn doel compleet misslaat als mainstream non-die hard game.

Als je niet gewend bent met FPS games wordt je continu geownd.
Het spel is een verkapte Battlefield 2 mod, wat het spel dus nog best zwaar maakt, zeker bij al die gezinspc met kutvideokaarten maar wel een hoge resolutie scherm.
En voor die hard gamers is het eventjes grappig, maar vraag me af of ik dit nou echt supervaak ga spelen als ik bijv CoD4 ook kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht gewoon lekker tot het spel zelf uit is. Ik sta al onwijs lang aangemeld en heb op het begin ook geprobeerd om een key te krijgen. Ik ben het spel nu al een beetje zat omdat ik al sinds begin vorig jaar er op wacht.. het had al lang vorige zomer moeten uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ging zeuren op het forum. Prompt had ik er 1. :Y)

Toeval of niet, who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Dat is toeval. Maar wel leuk toeval! ;)

josjen: kijk even naar je DM...

[ Voor 40% gewijzigd door Alsatian op 17-03-2009 13:22 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.