Ik denk dat je niet teveel waarde moet hechten aan deze twee getallen. Volgens mij gebruikte hij deze gewoon omdat hij met een voorbeeld begon met die verhouding. Het punt is dat er minstens net zoveel werk te doen is aan de backend, en dat is niet zo heel gek natuurlijk.HawVer schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:02:
Vreemd verhaal. De verhoudingen van 10 procent en 90 procent onzichtbaar zijn nogal extreem. Daarnaast als je in beta gaat dan neem je toch heel de game in beta en niet alleen de frontend. Ik krijg het idee dat de backend er een beetje achter aan bungelt. Ik vind het ook vreemd dat niet Goodman het bericht plaatst. Als je het mij vraag is dit een één of ander slap excuus.
Verwijderd
Tja ik denk dat je niet moet vergeten dat bij dit soort games de game zelf "alleen maar" een client is. Zoals de ontwikkelaar opmerkt is er dus nog een hele backend waar ook het nodige werk in zit.
Dat doet er natuurlijk allemaal niks aan af dat ze wel een forse vertraging oplopen op deze manier. Ik vond zelf de beta al goed speelbaar maar er was nog een hoop te doen (speelde voor het laatst in september). Blijkbaar hebben ze daar nog een paar maanden voor nodig. Jammer, maar de game zal er alleen maar beter van worden.
Dat doet er natuurlijk allemaal niks aan af dat ze wel een forse vertraging oplopen op deze manier. Ik vond zelf de beta al goed speelbaar maar er was nog een hoop te doen (speelde voor het laatst in september). Blijkbaar hebben ze daar nog een paar maanden voor nodig. Jammer, maar de game zal er alleen maar beter van worden.
Verwijderd
Haha weer een game om in de statistieken te stoppen om het gemiddelde uit te rekenen wat EA nu bedoeld met "soon", "very soon" etc
"later this year" is volgens mij een nieuwe variabele.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 22:39 ]
Ik vind het logische dat je een complete game in beta neemt en niet de helft. Tijdenlang verkondigen ze 2008 en nu moet ineens de backend nog ontwikkeld worden. Wordt er in die organisatie niet gepland? Misschien heeft het wat te maken met de hoeveelheid cheaters in de beta?
/edit.
Tja, ik zal niet teveel klagen want het is en blijft een 'gratis' game.
/edit.
Tja, ik zal niet teveel klagen want het is en blijft een 'gratis' game.
Dat is waar, je wil natuurlijk niet dat de betaling verkeerd lopen. Daar zit wat in.DaMorpheus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:31:
[...]
Dit is helemaal niet vreemd. Deze game moet betaald worden, en hoe krijgt de maker het geld? Micro payments. Erg belangrijk dus.
Of een maandje..De game zelf is in beta, maar de backend, erg belangrijk, is in ontwikkeling.
Dan over het argument dat Goodman het niet post. Goodman is een mens (O JA? ja!) en ook hij wilt wel eens een dagje vrij of weekje vakantie opnemen
[ Voor 85% gewijzigd door HawVer op 14-11-2008 09:09 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Ik dacht dat de release zo met de kerst zou zijn?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Tegen de tijd dat de game "echt" public gereleased wordt is de hype al weer over. Kansloos dit spel na al die hype en nu helemaal niks meerJuliettPapa schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:06:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 16:14 ]
Tja, je zult nog even moeten wachten. Begin 2009 komt er weer een beta. De releasedatum is nog niet bekend.JuliettPapa schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:06:
Inderdaad, toen het spel aangekondigd werd had ik wel verwacht dat het er in/na het najaar zou zijn, zoals de meeste spellen. De 'hype' die ze hebben gemaakt is allang weer over, en er is alweer zat nieuws op komst. Het moet wel heel vreemd lopen wil dit nog echt aan slaan...Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:14:
[...]
Tegen de tijd dat de game "echt" public gereleased wordt is de hype al weer over. Kansloos dit spel na al die hype en nu helemaal niks meerEcht een gemiste kans.
You shall see, de beta-hype van afgelopen zomer is echt niet het enige dat dit spel zal brengen!
Als het nog meer 'hype' of publiciteit wordt dan er nu al is geweest wordt het gewoon vervelend. Iets met 'doodgooien' enzo 
Zeker als het spel gereleased wordt met twee maps en de features die we tot nu toe wel kennen...
Zeker als het spel gereleased wordt met twee maps en de features die we tot nu toe wel kennen...
Je kent echt maar een klein beetje van de features
Het is inderdaad enorm stil. Zo enorm stil dat mijn interesse al behoorlijk is verdwenen moet ik zeggen. Van de beta testers hoor en lees je ook weinig goeds op internet helaas. Ik hoop dat EA het tij nog kan keren anders vrees ik een behoorlijke eendagsvlieg.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Mja, over BF3 en patch 1.5 voor BF2 nog maar te zwijgen. Ik kan er al niet eens meer raar van opkijken.
Ciris gooit nog wat olie op het vuur en rent..............
Ciris gooit nog wat olie op het vuur en rent..............
Wel jammer dat het zo stil blijft momenteel. Dacht toen gelezen te hebben op de officele site, dat de release voor het einde van 2008 was maar dat hebben ze blijkbaar niet gered. Maar breng dan even een nieuwe trailer uit of iets erin met een nieuwe richt datum (bijv summer 2009). Weet iedereen tenminste waar die aan toe is 
We houden het topic maar weer in de gaten he
We houden het topic maar weer in de gaten he
Wat je nu krijgt is dat veel mensen het spel gewoon vergeten. De EA propaganda machine zal wel weer gaan stampen op het moment dat de release dichterbij komt denk ik. Op de een of andere manier zit ik niet meer zo op dit spel te wachten.
Klopt helemaal! In het begin zat ik echt te wachten op een funshooter, echt een spel wat beetje anders is..... en dan krijg je dit soort Duke Nukem achtige praktijken. Denk dat ze wel iets moeten doen om de aandacht beetje vast te houden!Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:30:
Wat je nu krijgt is dat veel mensen het spel gewoon vergeten. De EA propaganda machine zal wel weer gaan stampen op het moment dat de release dichterbij komt denk ik. Op de een of andere manier zit ik niet meer zo op dit spel te wachten.
Haha, gelijk de vergelijking met Duke Nukemdickiedick1977 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:01:
[...]
Klopt helemaal! In het begin zat ik echt te wachten op een funshooter, echt een spel wat beetje anders is..... en dan krijg je dit soort Duke Nukem achtige praktijken. Denk dat ze wel iets moeten doen om de aandacht beetje vast te houden!
Maar als de game nu gecancelt zou worden... ik zou er echt niet mee zitten

Ben wel blij met deze game, die heeft mij aan Team Fortress 2 geholpen. IMO de beste online teamshooter van het moment.
Dit wordt voor mij waarschijnlijk weer een spel van "Oh, voor even leuk om te spelen, maar de systeemeisen zijn belachelijk hoog en in EA-stijl krijg je allemaal meuk meegeleverd (de spyware genaamd PunkBuster, misschien SecuROM om hun programmacode te 'beschermen', wie weet wat In-Game Advertising allemaal installeert)".
Nee, ik pass. Gekeken ernaar wat er nu is uitgekomen (plus het vage en nutteloze commentaar van DaMorpheus) wordt het een shooter voor casual gamers die geld hebben om aan nutteloze in-game items uit te geven. Gevolg: Veel 12-jarigen met een microfoon op die het gaan spelen.
Ondersteuning voor Wine: gaat EA daar aan werken of niet?
Nee, ik pass. Gekeken ernaar wat er nu is uitgekomen (plus het vage en nutteloze commentaar van DaMorpheus) wordt het een shooter voor casual gamers die geld hebben om aan nutteloze in-game items uit te geven. Gevolg: Veel 12-jarigen met een microfoon op die het gaan spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 07-01-2009 07:43 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ja precies het is nu dat ik het weer omhoog zie komen in mijn bookmarks maar ben al een hele tijd niet meer up-to-date van alle games dus als ik dit niet weer had gezien had ik er wrs ook helemaal niet meer aan gedacht..Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:30:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wat een stemmingmakerij. De systeemeisen zijn helemaal niet hoog. Heb je de site zoiezo al bekeken of kom je hier alleen even Ea bashen? Verder is het spel helemaal gratis, dus SecuROM zal er niet aan te pas komen. EA denkt dmv micro betalingen omzet te genereren en voor zover ik weet komt er geen ingame advertising.The Zep Man schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 07:41:
Dit wordt voor mij waarschijnlijk weer een spel van "Oh, voor even leuk om te spelen, maar de systeemeisen zijn belachelijk hoog en in EA-stijl krijg je allemaal meuk meegeleverd (de spyware genaamd PunkBuster, misschien SecuROM om hun programmacode te 'beschermen', wie weet wat In-Game Advertising allemaal installeert)".
Nee, dit is wel een zinvol bericht. Heb je zelf al de beta gespeeld? Ga er dan inhoudelijk op in.Nee, ik pass. Gekeken ernaar wat er nu is uitgekomen (plus het vage en nutteloze commentaar van DaMorpheus)
Het wordt dan inderdaad een shooter voor mensen die geld hebben om dat aan in game items uit te geven. Ik denk dat het concept zeker wel gaat werken. Ik heb dat al meerdere keren goed zien uitpakken. Zie bijvoorbeeld het spel Carom3d, het 3d pool-biljart spel. Daar kan je andere keu's kopen. Dat loopt best goed.wordt het een shooter voor casual gamers die geld hebben om aan nutteloze in-game items uit te geven. Gevolg: Veel 12-jarigen met een microfoon op die het gaan spelen.
Verwijderd
Vergeet niet dat dit een gratis game betreft, en dat betekend in veel gevallen dat het ook voor de mass is bedoeld. En ik denk dat de meeste daarvan amper op dit soort forums komt, en al helemaal niet in de gaten houden welke game in aantocht is. Je zal verrast zijn hoeveel mensen geen idee hebben welke games er onder weg zijn. 
Ik denk dan ook als deze game uit kom dat enkel al door het feit dat die gratis is, er toch veel mensen gaan beginnen.
Ik denk dan ook als deze game uit kom dat enkel al door het feit dat die gratis is, er toch veel mensen gaan beginnen.
Dat zal hij niet doen. Hij zet zichzelf buitenspel door over hoge systeemeisen te praten ... voor een game die notabene gemaakt is om zelfs te draaien op oude pcsHawVer schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:13:
[...]
Nee, dit is wel een zinvol bericht. Heb je zelf al de beta gespeeld? Ga er dan inhoudelijk op in.

Zijn bash is meer iets persoonlijks, komt in meerdere game topics regelmatig terug ... Frontlines, Battlefield 2, Battlefield 2142, etc.. altijd gericht op de lui die aan de games werken.
[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 07-01-2009 11:34 ]
Weet er iemand nog of er nog Beta key's te verkrijgen zijn? Er zijn er behoorlijk wat uitgedeeld maar ik viel steeds naast de boot
Verwijderd
Even voor de volledigheid: er komt reclame in de laadschermen, scoreoverzichten en de interface waar je je karakters beheert, controls instelt, etc. Er komt dus geen reclame in de game zelf.HawVer schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:13:voor zover ik weet komt er geen ingame advertising.
Er is vast wel iemand die je een key wil geven, maar ik betwijfel of je er veel aan hebt nu de beta al een tijdje gesloten is.JuliettPapa schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:26:
Weet er iemand nog of er nog Beta key's te verkrijgen zijn? Er zijn er behoorlijk wat uitgedeeld maar ik viel steeds naast de boot
Hey, da's in ieder geval een vooruitgang in verhouding met Battlefield 2142.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:07:
[...]
Even voor de volledigheid: er komt reclame in de laadschermen, scoreoverzichten en de interface waar je je karakters beheert, controls instelt, etc. Er komt dus geen reclame in de game zelf.
Een site bekijken om systeemeisen uit af te leiden? Wie doet hier aan stemmingmakerij? En EA bashen? Gekeken naar het verleden heb ik meer reden om het wel te doen dan om het te laten.HawVer schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:13:
[...]
Wat een stemmingmakerij. De systeemeisen zijn helemaal niet hoog. Heb je de site zoiezo al bekeken of kom je hier alleen even Ea bashen?
Dat een spel gratis is, betekend niet dat het niet 'beveiligd' wordt. Denk aan de gratis Trackmania spellen, die ook een tijd lang voorzien ware van een nare kopieerbeveiliging. Natuurlijk is daar een technisch excuus voor, maar leuker wordt het er niet op als je een spel verwijderd en die rotzooi wordt niet mee verwijderd.Verder is het spel helemaal gratis, dus SecuROM zal er niet aan te pas komen.
Van Wezz6400 hoor ik net wat anders, hoewel de reclame kennelijk beter verwerkt zal worden dan in 2142.EA denkt dmv micro betalingen omzet te genereren en voor zover ik weet komt er geen ingame advertising.
Moet je voor die beta niet een NDA ondertekenen? Lijkt me dan niet verstandig om te doen wat jij voorstelt.Nee, dit is wel een zinvol bericht. Heb je zelf al de beta gespeeld? Ga er dan inhoudelijk op in.
Wat ik helaas mis bij dit soort gratis spellen is een minimum leeftijdsgrens welke te forceren is. Maar al te vaak worden potjes vergalt door schreeuwende (pre-)pubers. Maar laten we hopen op een goede mute functie.Het wordt dan inderdaad een shooter voor mensen die geld hebben om dat aan in game items uit te geven. Ik denk dat het concept zeker wel gaat werken. Ik heb dat al meerdere keren goed zien uitpakken. Zie bijvoorbeeld het spel Carom3d, het 3d pool-biljart spel. Daar kan je andere keu's kopen. Dat loopt best goed.
Hetzelfde werd ook gedacht over de oude Battlefield-games. Echter, de minimum systeemeisen waren niet gebaseerd op de minimum speelbare systeemeisen.DaMorpheus schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:33:
[...]
Dat zal hij niet doen. Hij zet zichzelf buitenspel door over hoge systeemeisen te praten ... voor een game die notabene gemaakt is om zelfs te draaien op oude pcs
Wat is het minimale systeem (CPU, geheugen, videokaart) dat nodig is om het spel op het laagste detail op 30 FPS minimale constante framerate te draaien?
Als iemand ook matige spellen maakt (Frontlines: Fuel of War) of brakke functies implementeert (PunkBuster, domme 'kopieerbeveiligingen'), dan voorzie ik dat van commentaar. Zeker voor spellen waarvoor ze betalende klanten willen hebben. Er zijn helaas mensen die niet tegen dit commentaar kunnen, dit persoonlijk opvatten en erop ingaan.Zijn bash is meer iets persoonlijks, komt in meerdere game topics regelmatig terug ... Frontlines, Battlefield 2, Battlefield 2142, etc.. altijd gericht op de lui die aan de games werken.
Bovendien bash ik niet "altijd de lui die aan de games werken". Bijvoorbeeld: ik ben zeer te spreken over Valve, Steam-platform en hun methode van 'beveiligen', zoals ik al meermaals heb aangegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 07-01-2009 20:58 ]
er is weer een nieuwe actie waarmee je een bata-key kan krijgen, voor diegene die hem nog niet hebben (ik ook niet hoor
)
<KLIK>
<KLIK>
Als je iedere keer met hetzelfde verhaal komt, en nu zelfs al met bijna alleen maar aannames, dan snap ik gerust wel wat hij zo vervelend vind. Je hele boodschap is gewoon een oud verhaal, je kunt er wel iedere keer weer mee op de proppen komen maar daar schiet niemand wat mee op.The Zep Man schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:39:
[...]
Als iemand ook matige spellen maakt (Frontlines: Fuel of War) of brakke functies implementeert (PunkBuster, domme 'kopieerbeveiligingen'), dan voorzie ik dat van commentaar. Zeker voor spellen waarvoor ze betalende klanten willen hebben. Er zijn helaas mensen die niet tegen dit commentaar kunnen, dit persoonlijk opvatten en erop ingaan.
Bedankt !tweeny schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:42:
er is weer een nieuwe actie waarmee je een bata-key kan krijgen, voor diegene die hem nog niet hebben (ik ook niet hoor)
<KLIK>
Bedankt voor de Tip, maar hij is alweer gelostentweeny schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:42:
er is weer een nieuwe actie waarmee je een bata-key kan krijgen, voor diegene die hem nog niet hebben (ik ook niet hoor)
<KLIK>
Nee, gewoon goed lezen: http://www.battlefield-he...ld-heroes-beta-key-signupJuliettPapa schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:53:
[...]
Bedankt voor de Tip, maar hij is alweer gelostenWeer de boot gemist dus
Je kan gewoon je key aanvragen, je krijgt hem alleen niet meteen.
Nouja ik sta in reserve als er een nieuwe key vrij komt, althans dat zegt EA. Was dit spel alweer vergeten, duurt zolang tot het eindelijk uit komt terwijl het eigenlijk zo'n simpel spel is lijkt me.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
aangezien ik zowat alle battlefield games gespeeld heb, heb ik me ook maar ingeschreven, ben benieuwd
KPN - Vodafone Ziggo Partner
IndeedDaMorpheus schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:56:
[...]
Nee, gewoon goed lezen: http://www.battlefield-he...ld-heroes-beta-key-signup
Je kan gewoon je key aanvragen, je krijgt hem alleen niet meteen.
Edit: nee, nog niks gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 22-01-2009 01:28 ]
Ik kreeg vandaag dit mailtje :
Return of the Battlefield Heroes Beta
Hello Heroes!
The Battlefield Heroes team is almost ready to start the second phase of the closed beta! It’s been great to see so many of you showing so much interest already!
You may be wondering what we’ve been up to the past few months, and how this new beta phase will be different from the last time the beta was live…
The main thing we’ve been working on is building a new back-end and web system for the game. This means the Heroes website will look better and run faster and the forums, character profiles and stats will be leaner, cleaner, and meaner! We’ve redesigned and rebuilt the system that allows you to buy Battlefunds (virtual currency), earn Valor Points (in-game rewards), and to spend them on character customisation items like hats, weapons, and emotes.
We’ve also been working on improving what you see and feel in-game. We’ve fine-tuned our hit detection and made some balance improvements. We’ve hammered away on many of the bugs you were experiencing. We’ve even worked on some new customisation items and designed some new maps. These are things we will continue to work on throughout the beta and beyond.
Our aim is to bring the beta back up some time this February. Stay tuned to the Heroes site for the exact date!
If you haven’t already signed up or have friends that still want to sign up, you can read about how to do so here.
See you on the Battlefield!
The Battlefield Heroes Team
--------------------------------------------------------------------------------
More on the beta and some FAQs around it...
What is a beta?
The Beta phase is like a rehearsal for the launch. We test everything out with a small audience before allowing the rest of the world to play. In a beta, you are likely to find lots of small things that don't work as they should. We call these things “bugs”. We'll need your help in finding these bugs so we can eliminate them. With your help, once we're confident in the results of the beta, we'll open up Battlefield Heroes to the rest of the world.
Beta FAQs
Q) I was in the last beta phase, how do I get into this one.
A) You don't have to apply for a new beta key. On the day we reopen the beta (to be announced), just login to the beta site, create a hero, and play now!
Q) I didn't get an email when I signed up for the beta?!?!? What's going on?
A) That's ok, you will receive an email from us once you are accepted into the beta.
Dus ze gaan binnenkort door met de Beta! Ik heb er zin in
Return of the Battlefield Heroes Beta
Hello Heroes!
The Battlefield Heroes team is almost ready to start the second phase of the closed beta! It’s been great to see so many of you showing so much interest already!
You may be wondering what we’ve been up to the past few months, and how this new beta phase will be different from the last time the beta was live…
The main thing we’ve been working on is building a new back-end and web system for the game. This means the Heroes website will look better and run faster and the forums, character profiles and stats will be leaner, cleaner, and meaner! We’ve redesigned and rebuilt the system that allows you to buy Battlefunds (virtual currency), earn Valor Points (in-game rewards), and to spend them on character customisation items like hats, weapons, and emotes.
We’ve also been working on improving what you see and feel in-game. We’ve fine-tuned our hit detection and made some balance improvements. We’ve hammered away on many of the bugs you were experiencing. We’ve even worked on some new customisation items and designed some new maps. These are things we will continue to work on throughout the beta and beyond.
Our aim is to bring the beta back up some time this February. Stay tuned to the Heroes site for the exact date!
If you haven’t already signed up or have friends that still want to sign up, you can read about how to do so here.
See you on the Battlefield!
The Battlefield Heroes Team
--------------------------------------------------------------------------------
More on the beta and some FAQs around it...
What is a beta?
The Beta phase is like a rehearsal for the launch. We test everything out with a small audience before allowing the rest of the world to play. In a beta, you are likely to find lots of small things that don't work as they should. We call these things “bugs”. We'll need your help in finding these bugs so we can eliminate them. With your help, once we're confident in the results of the beta, we'll open up Battlefield Heroes to the rest of the world.
Beta FAQs
Q) I was in the last beta phase, how do I get into this one.
A) You don't have to apply for a new beta key. On the day we reopen the beta (to be announced), just login to the beta site, create a hero, and play now!
Q) I didn't get an email when I signed up for the beta?!?!? What's going on?
A) That's ok, you will receive an email from us once you are accepted into the beta.
Dus ze gaan binnenkort door met de Beta! Ik heb er zin in
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Zal mij benieuwen of ik nu ook eindelijk eens bericht kijg!
...:::everybeat.nl
Dat de beta word voortgezet betekend ook dat de uiteindelijke release nog langer zal gaan duren helaas.
Kan iig niet wachten op de nieuwe. Vond het spel concept wel grappig. Alleen wel heel veel problemen gehad in de vorige beta.
[ Voor 90% gewijzigd door MeneerKrab op 31-01-2009 11:22 ]
zou het langer dan verwacht op de release moeten wachten een economische oorzaak hebben?
de indruk die ik van de eerste public beta kreeg was dat het al behoorlijk af was. was goed speelbaar en ik ben geen noemenswaardige bugs tegengekomen.
de indruk die ik van de eerste public beta kreeg was dat het al behoorlijk af was. was goed speelbaar en ik ben geen noemenswaardige bugs tegengekomen.
Je hoort echt heel erg verschillende dingen. De een spreekt over een game die bijna af is en de ander over bugs bugs bugs en veel cheaters. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen denk ik.krakbracket schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:35:
zou het langer dan verwacht op de release moeten wachten een economische oorzaak hebben?
Ja, helaas maar waar bestaat de BF community vol met cheaters.. Ik wacht nog wel even af op een beta key.. Dan kan ik het zelf zien..
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Tja, cheaters heb je bij elk spel denk ik. Het gaat er om hoe makkelijk (of niet) cheaters te weren zijn. Bij CoD stikt het ook van de cheaters , bij de meeste andere games is dat niet anders.
Geen idee hoe dat bij BF gaat, maar bij CoD merk ik toch heel weinig van cheaters hoor, op punkbuster-enabled servers?
Cheaters blijf je houden, maar het verschilt *nogal* per game of ze irritant aanwezig zijn, of dat je ze maar zeer zelden tegen komt.
Cheaters blijf je houden, maar het verschilt *nogal* per game of ze irritant aanwezig zijn, of dat je ze maar zeer zelden tegen komt.
Hoewel offtopic zijn er in CoD4 plenty cheaters, ook op PB enabled servers. Bij een browser game lijkt mij de controle op cheats ook moeilijker dan bij een full blown installatie game.TheZeroorez schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 19:10:
Geen idee hoe dat bij BF gaat, maar bij CoD merk ik toch heel weinig van cheaters hoor, op punkbuster-enabled servers?
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 31-01-2009 19:15 ]
Hij moet voor April 2009 uitkomen volgens het onderstaande artikel!
Duurt lang, maar heb er wil zin in!
Vervolg Battlefield: Bad Company in 2010, Dead Space naar de Wii
Uitgegeven: 4 februari 2009 11:13
Laatst gewijzigd: 4 februari 2009 11:13
Tijdens een persconferentie heeft EA-baas John Riccitiello aangegeven dat er een vervolg zal komen op Battlefield: Bad Company. Daarbij heeft hij nog een aantal andere titels aangekondigd.
Zo laat Riccitiello weten dat Mass Effect 2 gepland staat voor het eerste kwartaal van 2010 en deze zal wederom ontwikkeld worden door BioWare.
Uitgever EA geeft aan dat de game uit zal komen voor de pc en de Xbox 360, een PS3-versie is nog niet bevestigd.
Online shooter
Het vervolg op Battlefield: Bad Company staat gepland voor dezelfde releaseperiode en Riccitiello geeft aan dat de game wederom uit zal komen voor de consoles. Battlefield Heroes, de gratis online shooter, zal voor april voor de pc verschijnen.
Daarbij heeft EA aangegeven dat de horror-shooter Dead Space voor de Wii zal verschijnen. “We brengen deze Wii-titel dit jaar uit en het zal absoluut dezelfde kwaliteit en ‘fear factor’ hebben die gamers voorgeschoteld kregen op de pc, Xbox 360 of PS3”, aldus John Riccitiello.
Duurt lang, maar heb er wil zin in!
Vervolg Battlefield: Bad Company in 2010, Dead Space naar de Wii
Uitgegeven: 4 februari 2009 11:13
Laatst gewijzigd: 4 februari 2009 11:13
Tijdens een persconferentie heeft EA-baas John Riccitiello aangegeven dat er een vervolg zal komen op Battlefield: Bad Company. Daarbij heeft hij nog een aantal andere titels aangekondigd.
Zo laat Riccitiello weten dat Mass Effect 2 gepland staat voor het eerste kwartaal van 2010 en deze zal wederom ontwikkeld worden door BioWare.
Uitgever EA geeft aan dat de game uit zal komen voor de pc en de Xbox 360, een PS3-versie is nog niet bevestigd.
Online shooter
Het vervolg op Battlefield: Bad Company staat gepland voor dezelfde releaseperiode en Riccitiello geeft aan dat de game wederom uit zal komen voor de consoles. Battlefield Heroes, de gratis online shooter, zal voor april voor de pc verschijnen.
Daarbij heeft EA aangegeven dat de horror-shooter Dead Space voor de Wii zal verschijnen. “We brengen deze Wii-titel dit jaar uit en het zal absoluut dezelfde kwaliteit en ‘fear factor’ hebben die gamers voorgeschoteld kregen op de pc, Xbox 360 of PS3”, aldus John Riccitiello.
Damn, dat is wel heel erg leuk nieuws!
Eerst zien, dan geloven in dit geval.
Het zou vast en zeker uitkomen: Zomer 2008.
Daarna: Voor het einde van het 2008 (Kerst).
Nu: voor April 2009.
Eerst zien, dan geloven
Het zou vast en zeker uitkomen: Zomer 2008.
Daarna: Voor het einde van het 2008 (Kerst).
Nu: voor April 2009.
Eerst zien, dan geloven
Er stond laatst toch "binnenkort" 
Sit back and relax!
Sit back and relax!
Ik hou dit ook in de gaten, ik ben al verslaafd aan de wat oudere enemy territory; tevens een gratis historische multiplayer shooter.
Nu die een beetje af aan het sterven is, ben ik blij om te zien dat BH veel gelijkenissen toont
2 maanden nog, fingers crossed
Nu die een beetje af aan het sterven is, ben ik blij om te zien dat BH veel gelijkenissen toont
2 maanden nog, fingers crossed
[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 06-02-2009 13:28 ]
Morgen kunnen degene die nog een beta key hebben dus weer aan de slag. Ook degene die zich op de website aangemeld hebben na de eerste Beta krijgen een key toegestuurd. Ik zit tussen deze mensen en ik ga morgen mijn mail scherp in de gaten houdenHello Heroes,
You will be happy to know that we will start the Battlefield Heroes Closed Beta tomorrow, February 11th.
If you already have a Beta Key from the earlier Beta phase or activated your Beta account already, you will be good to go. You will NOT need to sign up again*. Starting some time tomorrow, you will be able to Beta test Battlefield Heroes.
You will also receive a new email with guidelines and instructions in case you still need to activate your account, (re-)install the game, etc.
If you don't have a Beta Key yet, please keep in mind that we’ll be giving them out in the fairest way we can, which is as follows:
* Firstly, everyone still on the waiting list from the first Beta phase.
* Secondly, everyone else, including those of you who sign(ed) up using our form.
Haven't signed up yet?
To be able to sign up you must be logged into the Heroes website with your EA account. If you don’t have an EA Account already, you can sign up for one here. Once you are logged in, head over to the sign-up form.
I just signed up, but I didn't receive an email!
We're not sending out emails yet. As slots open up for the Closed Beta, we plan to be sending out Beta keys in the thousands!
With the Closed Beta starting again tomorrow, how will I know if I’ve been accepted?
* As soon as a Beta slot opens up for you, we’ll contact you at the email address you use to log into the Heroes website.
* As the Beta progresses we’ll be letting more people in, so don’t be put off if you don’t get a key immediately. We’ll be adding a lot of people to the beta.
What is a Beta?
As we develop a new game it goes through lots of phases. The final ones are called “Beta” and “Launch”. Launch is when we open the game up for the whole world to play. Before we do that we need to ensure everything is ready.
The Beta phase is like a rehearsal for the launch; where we test everything out with a small audience before allowing the rest of the world to play. In a beta you are likely to find lots of small things that don’t work as they should, we call these things “bugs”. We’ll need your help to find these bugs, so we can squash them.
*I had a Beta Key, but I lost the email. What do I do?
Unfortunately we can't re-send Beta Keys. If you didn't keep the email with your Beta Key, you will have to re-apply for one.
Stel ik zou er geen krijgen zou ik het niet erg vinden als iemand me zijn key geeft die hij evt. niet meer gebruikt
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik heb mij aangemeld, maar denk dat die beta ook wel via andere wegen te verkrijgen is
Ik hoop dat ze me snel mailen
Ik heb bij de eerste mensen van de Closed Beta gezeten, daarna heel lang niet meer gespeeld. Nu kan ik niet meer inloggen, ook kan ik geen PW aanvragen met mijn mail... Hij zegt wel dat mijn Key al in gebruik is en dat de 'security layer' naam ook al in gebruik is (door mijzelf), als ik mijn key probeer te activeren.
Gelukt
.
Gelukt
[ Voor 3% gewijzigd door TheJVH op 11-02-2009 01:47 ]
Dan moet je nog heel even wachten, want het schijnt zo te zijn dat ze vandaag nog niet gaan beginnen met het uitdelen van toegangscodes. Uit het laatste Twitter bericht van Ben Cousins blijkt dat ze vandaag enkel de spelers uit de eerste beta fase weer toegang geven.Alsatian schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 01:20:
ik zit ook met smart op een betakey te wachten...
Ik heb me ook pas paar weken geleden opgegeven, dus denk niet dat ik er eentje krijg. Misschien later want ze zeggen dat ze steeds meer mensen toelaten.
Handig, heb wel een mailtje gehad (was een oude inschrijver, die niet in de eerste beta mocht) met "welcome back" maar inloggen ho maar. Geen Beta key. Schijnt dat er meer mensen last van hebben.
Relax, gaat allemaal goed komen. Er zijn zoveel mensen die weer zitten te springen, ze hebben het al hartstikke druk,
Ik mag mezelf gelukkig prijzen als een van de beta testers. Alhoewel het aimen er echt op vooruit is gegaan zijn er nog best veel bugs aanwezig. Al met al speelt het wel beter weg dan de vorige beta. Een echte vooruitgang! (imo)
TnI 4 Life
Oud beta tester en begin deze week hebben we weer login. Ziet er al weer beter uit dan de laatste keer dat ik gekeken heb.
mag je ook ingame screens plaatsen?Str1ngS schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:33:
Ik mag mezelf gelukkig prijzen als een van de beta testers. Alhoewel het aimen er echt op vooruit is gegaan zijn er nog best veel bugs aanwezig. Al met al speelt het wel beter weg dan de vorige beta. Een echte vooruitgang! (imo)
Serieus, of wordt hier iemand ge-dist?
NDA!HawVer schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:09:
[...]
Serieus, of wordt hier iemand ge-dist?Zoja, waarom mag je geen ingame screens plaatsen
"Non-disclosure agreement" oftewel het is niet de bedoeling om content openbaar te maken van een closed beta
Ah, ik wist niet dat daar zwaar aan getild werd. Bedankt voor de info.
Ik ben niet zo into de hele game/beta wereld.
Yup. Kijk daar vooral voor uit voordat je op 'accept' klikt.
Overigens worden regels die niet te controleren zijn uiteindelijk richtlijnen. Hier een voorbeeld van een half jaartje oud (hoewel ik niet zeker kan weten of die beelden één of andere NDA schenden).
[ Voor 76% gewijzigd door The Zep Man op 13-02-2009 16:51 ]
Verwijderd
Aangezien de beelden zo te zien van gametrailers komen en na een half jaar nog online staan kun je er wel vanuit gaat dat dat wel snor zit lijkt me. Zo niet, dan hoor je het snel genoeg. 
NDA's zijn voor mij altijd heel simpel. Je mag mensen wel vertellen wat jouw mening is, maar je mag niets zeggen over de inhoud en uiteraard dus ook geen screenshots e.d. Simpel gezegd: je mag zeggen dat je het leuk vind, maar je mag niet zeggen dat je class x met wapen y in voertuig z leuk vind. Bij zo goed als alle beta's gaat dit op, de enige uitzondering van de afgelopen paar jaar die ik me zo 123 kan herinneren was de beta voor Supreme Commander. Daarvan mocht je destijds wel screenshots posten, maar dat was een grote uitzondering.
NDA's zijn voor mij altijd heel simpel. Je mag mensen wel vertellen wat jouw mening is, maar je mag niets zeggen over de inhoud en uiteraard dus ook geen screenshots e.d. Simpel gezegd: je mag zeggen dat je het leuk vind, maar je mag niet zeggen dat je class x met wapen y in voertuig z leuk vind. Bij zo goed als alle beta's gaat dit op, de enige uitzondering van de afgelopen paar jaar die ik me zo 123 kan herinneren was de beta voor Supreme Commander. Daarvan mocht je destijds wel screenshots posten, maar dat was een grote uitzondering.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 23:19 ]
Verwijderd
Als je nu begint met spelen heb je helemaal niets alleen een paar kut wapens en geen kleren. Dan moet je eerst gaan levelen om die spullen te kunnen kopen.
Dit vind ik echt raar aangezien ze altijd zeggen dat ze dit spel maken voor beginners en casual gamers (en ook zo dat je niet tegen die super goede spelers komt etc.) maar zo is het wel een stuk minder leuk als je begint. Al die mensen die al bezig zijn hebben namelijk veel betere spullen dan jij en nu moet ik een beetje proberen te overleven met een soort sniper.
Dit vind ik echt raar aangezien ze altijd zeggen dat ze dit spel maken voor beginners en casual gamers (en ook zo dat je niet tegen die super goede spelers komt etc.) maar zo is het wel een stuk minder leuk als je begint. Al die mensen die al bezig zijn hebben namelijk veel betere spullen dan jij en nu moet ik een beetje proberen te overleven met een soort sniper.
Aan de andere kant: elke keer opnieuw starten en steeds n00bs ownen (omdat je met een nieuw account als 'beginner' begint) lijkt ook wel interessant voor de 12-jarigen die in de microfoon schreeuwen hoe goed ze zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:00:
Dit vind ik echt raar aangezien ze altijd zeggen dat ze dit spel maken voor beginners en casual gamers (en ook zo dat je niet tegen die super goede spelers komt etc.) maar zo is het wel een stuk minder leuk als je begint.
Komen er geen servers waar je, om te mogen joinen, aan een leeftijdscriteria moet voldoen? Zoals registreren met een credit card, bijvoorbeeld? Dat zou nog eens handig zijn in een shooter.
[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 14-02-2009 23:15 ]
Toch de game maar weer eens downloaden + installeren.
Zat in de eerste beta wave en na een tijdje gespeeld te hebben ook lange tijd weer gestopt geweest.
Ik begrijp een hoop dingen wel, hoop dan ook dat je een filter kan krijgen zoals hierboven gezegt dat je met mensen speelt op jouw "niveau" en ook qua leeftijd (zal wel niet).
Zodat je ook gewoon teamwork kan verwachten en geen rambo werk van 12 jarigen (no offence ofc).
Dit spel heeft redelijk wat potentie maar zoals altijd eerst zien dan geloven.
Zat in de eerste beta wave en na een tijdje gespeeld te hebben ook lange tijd weer gestopt geweest.
Ik begrijp een hoop dingen wel, hoop dan ook dat je een filter kan krijgen zoals hierboven gezegt dat je met mensen speelt op jouw "niveau" en ook qua leeftijd (zal wel niet).
Zodat je ook gewoon teamwork kan verwachten en geen rambo werk van 12 jarigen (no offence ofc).
Dit spel heeft redelijk wat potentie maar zoals altijd eerst zien dan geloven.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
The Zep Man schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 23:11:
[...]
Aan de andere kant: elke keer opnieuw starten en steeds n00bs ownen (omdat je met een nieuw account als 'beginner' begint) lijkt ook wel interessant voor de 12-jarigen die in de microfoon schreeuwen hoe goed ze zijn.
Komen er geen servers waar je, om te mogen joinen, aan een leeftijdscriteria moet voldoen? Zoals registreren met een credit card, bijvoorbeeld? Dat zou nog eens handig zijn in een shooter.
Ik zou me direct aanmelden idd...
Dat n00b en cheat geschreeuwd op zo'n server wordt heel snel héél irritant en een van de redenen waarom ik CoD niet erg vaak meer online speel... Een 18+ server zou wel heel relaxed zijn in dat soort gevallen.
Toch zijn er genoeg 18+ spelers die zich net zo gedragen (vooruit, wel ee stuk minder).Luuk_Luchtloper schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:01:
[...]
![]()
Ik zou me direct aanmelden idd...
Dat n00b en cheat geschreeuwd op zo'n server wordt heel snel héél irritant en een van de redenen waarom ik CoD niet erg vaak meer online speel... Een 18+ server zou wel heel relaxed zijn in dat soort gevallen.
Maar die ***** kunnen toch alleen typen. In zoon geval zou het ook handig zijn als je een ignore functie ingame hebt.
TnI 4 Life
De meesten die ik zo hoor schreeuwen hebben inderdaad de schreeuwerige stem van een (pre-)puber.Str1ngS schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:03:
[...]
Toch zijn er genoeg 18+ spelers die zich net zo gedragen (vooruit, wel ee stuk minder).
Alleen typen? Was dat maar waar. Helaas hebben ze vaak microfoons. Een mute-functie is tegenwoordig verplicht om een gemiddelde shooter leuk te houden.Maar die ***** kunnen toch alleen typen. In zoon geval zou het ook handig zijn als je een ignore functie ingame hebt.
Dat maakt voor een shooter als deze toch geen zak uit? crosshair op iemands gezicht plaatsen en de trekker overhalen. Het maakt dan niet uit of je een m4 of een browning in je hand hebt, in een cannonfodder pakje of een elite SS pak rond loopt. Het zijn achievments waarmee ze je aan het spelen proberen te blijven houden. En dat werkt! Het blijft een spel, er moet wel een uitdaging in zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:00:
Als je nu begint met spelen heb je helemaal niets alleen een paar kut wapens en geen kleren. Dan moet je eerst gaan levelen om die spullen te kunnen kopen.
Ze zijn begonnen met het uitdelen van de keys, eerst zijn de mensen die zich hadden ingeschreven voor de 1e beta via QAboss aan de beurt daarna komen de mensen die zich gewoon via de Battlefield heroes website hebben ingeschreven,
@Stijnbos: het is een Matchmaking systeem, je komt alleen tegen spelers van je eigen skill level!!
@Seth_Chaos: idd maar als het goed is kun je geen voordelen krijgen uit kleren, dit is alleen om jou je eigen poppetje te geven, kwa wapens weet ik het niet maar volgens mij maakte dat ook niet veel verschil
@Stijnbos: het is een Matchmaking systeem, je komt alleen tegen spelers van je eigen skill level!!
@Seth_Chaos: idd maar als het goed is kun je geen voordelen krijgen uit kleren, dit is alleen om jou je eigen poppetje te geven, kwa wapens weet ik het niet maar volgens mij maakte dat ook niet veel verschil
Ok dat is mooi nieuws, omdat ik een hele tijd geleden via QA Boss heb ingeschreven (email dateert van 21-05
). Dus ik kan de komende dagen een nieuwe email verwachten. Ben alleen bang dat het tegenvalt, want het stijltje ken ik sowieso al van Team Fortress 2 (briljant spel overigens). Ook heb ik veel BF1942 gespeeld, is dit enigzins te vergelijken met BF:H? Ik vond BF1942 leuker dan BF2, met name met de vliegtuigen. Ground combat was natuurlijk drama met BF42, maar hoe vet waren die dogfights
vogelaarke135
ik denk dat BF:H nergens mee te vergelijken is, het is: 3d person, dus het speelt anders dan TF2, ik heb TF2 gespeeld, maar ik vind dat toch iets serieuzer dan BF: H
Heroes is echt zon spel waar je fluitend door een level rent en niet denk aan je l337 p0wnz0rds super Fragrater enzo.
Heroes is echt zon spel waar je fluitend door een level rent en niet denk aan je l337 p0wnz0rds super Fragrater enzo.
Dat is ook wat het zo aantrekkelijk maakt.[b][message=31519724,noline][..]
Daarom kan ik nogsteeds zo balen dat ik nogsteeds niets gehoord heb.
Vliegen was heel vet, dogfights in de ravijnen (onder de bruggen door) van Gazala, en later natuurlijk Coral Sea. Ground Combat had sterke maps (Battle of 73 Easting/Aberdeen (Tanks&Artillery)). Alleen de inf only achtige dingen waren in BF1942 niet zo sterk (berlin anyone).vogelaarke135 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:46:
Ok dat is mooi nieuws, omdat ik een hele tijd geleden via QA Boss heb ingeschreven (email dateert van 21-05). Dus ik kan de komende dagen een nieuwe email verwachten. Ben alleen bang dat het tegenvalt, want het stijltje ken ik sowieso al van Team Fortress 2 (briljant spel overigens). Ook heb ik veel BF1942 gespeeld, is dit enigzins te vergelijken met BF:H? Ik vond BF1942 leuker dan BF2, met name met de vliegtuigen. Ground combat was natuurlijk drama met BF42, maar hoe vet waren die dogfights
BF:H wordt echt een fungame denk ik, leuk tussendoortje, lekker even hersenloos knallen en rare fratsen uithalen
"Mekker, blaat"
En je special abilities!!....djidee schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:33:
[...]
Vliegen was heel vet, dogfights in de ravijnen (onder de bruggen door) van Gazala, en later natuurlijk Coral Sea. Ground Combat had sterke maps (Battle of 73 Easting/Aberdeen (Tanks&Artillery)). Alleen de inf only achtige dingen waren in BF1942 niet zo sterk (berlin anyone).
BF:H wordt echt een fungame denk ik, leuk tussendoortje, lekker even hersenloos knallen en rare fratsen uithalen
Welke beveiliging is er ingebouwd tegen het steeds opnieuw registreren van een account om newbies af te slachten?k4kl44s schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:37:
ehm, ik geloof nog geen, maar dat weet ik eigenlijk niet, k zal het eens vragen!
heb vandaag trouwens de beta gespeeld, vriend heeft een key!!
edit: dit zal waarschijnlijk wel goed gaan, je levelt vrij snel dus je komt snel uit de "newbie zone"
en op een gegeven moment heb je geloof ik geen zin meer om steeds een nieuwe email adress aan te maken, om de 2/3 uur spelen, want zo snel level je in het begin, ik was al lvl 8 na 2,5 uur!
heb vandaag trouwens de beta gespeeld, vriend heeft een key!!
edit: dit zal waarschijnlijk wel goed gaan, je levelt vrij snel dus je komt snel uit de "newbie zone"
en op een gegeven moment heb je geloof ik geen zin meer om steeds een nieuwe email adress aan te maken, om de 2/3 uur spelen, want zo snel level je in het begin, ik was al lvl 8 na 2,5 uur!
[ Voor 51% gewijzigd door k4kl44s op 18-02-2009 22:54 ]
Hopelijk hebben ze de levels nu niet zo abnormaal hoog gemaakt als BF2 gemaakt. Daar duurde het echt eeuwen voordat je een keer General bent. Niet zo snel als Call of Duty 4 maar iets sneller mag wel.
Je kan gewoon nieuwe hero's/characters aanmaken met 1 account..... weet niet of dat alleen voor de beta is trouwens. Lvlen gaat ook niet snel alleen de eerste lvl's gaan snel logisch want ze willen je aan het spel binden zodat je items gaat kopen.
[ Voor 80% gewijzigd door haakjesluiten op 19-02-2009 16:02 ]
ik zit nu op lvl 10 en dan ga je als je goed je best doet in een uurtje spelen naar 11
Wees blijPutyah schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:23:
Hopelijk hebben ze de levels nu niet zo abnormaal hoog gemaakt als BF2 gemaakt. Daar duurde het echt eeuwen voordat je een keer General bent. Niet zo snel als Call of Duty 4 maar iets sneller mag wel.
Ze kunnen beter maken dat je de rank kwijt raakt als je slecht speelt. Weet liever wie goed is dan wie loopt te no lifen... Systeem a la WiC, trackmania etc dus.JuliettPapa schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:35:
[...]
Wees blij! Er is toch niks aan als na 1 of 2 maanden de hele server vol zit met Generalen? Lekker lang levelsysteem vind ik veel beter. Dan zie je tenminste ook wie er echt veel speelt
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 19-02-2009 18:59 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dat maakt ook niet uit... want als je ff wilt "rellen" ga je met een 2e account van je aan de slag en laat je je echte ongemoeid. Dus of dat veel zin heeft....sdk1985 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:59:
[...]
Ze kunnen beter maken dat je de rank kwijt raakt als je slecht speelt. Weet liever wie goed is dan wie loopt te no lifen... Systeem a la WiC, trackmania etc dus.
Ik had echt gehoopt bij nu al wel een key te hebben!
Ik ook, las net op de site dat er al 4000 keys zijn weggegeven, zat er helaas niet tussen:(, maar ik vind dat ook niet zo gek met 100000+ aanvragen
Ik wacht wel gewoon op de uiteindelijke release. De beta interesseert me niet zo veel eigenlijk. Het hoge casual gehalte bij deze game doet mij vermoeden dat ik het toch niet zo vaak en lang zal spelen. Echt super enthousiaste geluiden hoor ik ook nog niet.
De nieuwe missies en punten systeem voor items maken het een stuk verslavender
Van de gene die het gespeeld hebben zie ik bijna alleen maar reacties in de trant van ''ik heb de key''.Bor de Wollef schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:28:
Ik wacht wel gewoon op de uiteindelijke release. De beta interesseert me niet zo veel eigenlijk. Het hoge casual gehalte bij deze game doet mij vermoeden dat ik het toch niet zo vaak en lang zal spelen. Echt super enthousiaste geluiden hoor ik ook nog niet.
Een mini review/preview zou wel leuk om te lezen zijn van de verschillende ervaringen
Maar goed, wie ben ik....
Hier zie je inderdaad niet meer dan "ik heb de key" maar ik spreek ook nog wel eens wat mensenSilent Thunder schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 07:52:
[...]
Van de gene die het gespeeld hebben zie ik bijna alleen maar reacties in de trant van ''ik heb de key''.
Een mini review/preview zou wel leuk om te lezen zijn van de verschillende ervaringen
Maar goed, wie ben ik....
Een mini review zul je niet tegen komen gezien de NDA die iedereen moet accepteren wanneer je deel gaat nemen aan de beta.
helaas ik had je graag vanalles verteld inderdaad, maar die verrekte NDA maakt dat niet mogelijk!
sorry!
Maar ik mag denk ik wel vertellen dat het het wachten zeker dubbel waard is!
al die pakjes/emotes/droge humor
sorry!
Maar ik mag denk ik wel vertellen dat het het wachten zeker dubbel waard is!
al die pakjes/emotes/droge humor
[ Voor 8% gewijzigd door k4kl44s op 20-02-2009 10:55 ]
Ik vind dat de public beta wel heel erg lang op zich laat wachten, voor een game die voor summer 2008 geplanned stond
Helemaal mee eens, maar als je over de economische kant gaat nadenken snap je wel dat EA een versnelling terug heeft gedaan. Zelf zit ik al een week in de closed beta, maar ben er nog niet over te spreken. Komt 100% omdat ik het nu vergelijk met andere games, (waarvoor je € neerlegt) en daardoor verwacht ik te veel. Voor een gratis game, is het "wel grappig".Skire schreef op zondag 22 februari 2009 @ 02:11:
Ik vind dat de public beta wel heel erg lang op zich laat wachten, voor een game die voor summer 2008 geplanned stond
Dit topic is gesloten.