Is er al meer (naast "Summer of '08") bekend over de release datum?
Het spel is as-is al super, dat zal alleen maar beter worden.Suicyder schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:34:
[...]
Bekend, maar ik stel ook vaak te hoge eisen aan een BETA, misschien dat het ook niet echt voor me weggelegd is.
is er al nieuws of deze Beta public wordt???
Floccinoccinihilipilification
Nee, dat kondigen ze zelf aan. De public beta / demo zal nog even op zich laten wachten gok ik.
Zijn er al mensen van hier toegelaten tot the closed beta?
Een twintigtal van ons forum sowieso alTazz@NL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 07:58:
Zijn er al mensen van hier toegelaten tot the closed beta?
Nu ik nog
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Precies, ik heb me ook een aantal weken ingeschreven maar niets meer vernomen.
Lijkt mij erg leuk om dit te spelen, daarnaast is het ook nog gratis! Mocht ik geen invite krijgen wacht ik geduldig tot de release
Leuk idee imo en goed uitgewerkt! trailer is ook erg leuk
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Natuurlijk zullen ze pas extra maps maken als ze merken dat het geld opbrengt. Ik heb een licht vermoeden dat EA ook zijn programmeurs moet uitbetalen op het einde van de maand. En een map maken kost jammer genoeg wat tijd...chrisO schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:34:
We hebben het hier wel over een spel van EA...en de support van EA is nou niet bepaald goed.... Hoogst waarschijnlijk zijn er slechts 3 mappen, omdat ze de kosten willen drukken en eerst willen zien of de advertentie inkomsten voldoende zijn...zo ja...zullen ze meer content leveren, zo nee, dan zal Battlefield Heroes waarschijnlijk vrij snel gedumpt worden...
Ik zeg niet dat EA een top bedrijf is, ze hebben zeker een aantal games uitgebracht met te veel bugs, maar dat ze in het begin maar 3 maps uitbrengen voor een gratis spel kan je ze toch niet kwalijk nemen? Er moet geld verdiend worden...
Er zit nog een andere positieve reden achter, maar die zal duidelijk worden rond de release.
Map editor???DaMorpheus schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:22:
Er zit nog een andere positieve reden achter, maar die zal duidelijk worden rond de release.
Zou wel gaaf zijn ja>
...:::everybeat.nl
De reden dat er ook "maar" 2 maps inzitten is ook dat EA kijkt welke map het meeste in smaak valt bij de gamers, op basis daarvan worden meer van dat soort maps gemaakt infantery/voertuigen. Is dus opzich wel een positief punt.
Vraag me af wat er komt aan mod-tools, zelf ook best veel bezig geweest met mapeditor maar aangezien er nu betaalt moet worden voor veel upgrades is de kans wat kleiner denk ik.
Vraag me af wat er komt aan mod-tools, zelf ook best veel bezig geweest met mapeditor maar aangezien er nu betaalt moet worden voor veel upgrades is de kans wat kleiner denk ik.
Heeft iedereen dit al gelezen:
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25729Problemen voor de organisatie van de beta van Battlefield Heroes. De QA Boss heeft namelijk problemen gehad met de bescherming van account gegevens en user names, e-mail adressen en wachtwoorden zijn op straat komen te liggen. De oorzaak en de grootte van het lek zijn nog niet duidelijk, evenmin is er een idee wie er met de gegevens vandoor is. Of dit invloed gaat hebben op de voortgang van de beta is ook nog niet duidelijk. QA Boss adviseert iedereen met een enkel wachtwoord voor veel belangrijke logins die dit wachtwoord ook gebruikt voor de Battlefield Heroes beta, om deze aan te passen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Iedereen is per e-mail geinformeerd als het goed is. Heb maar mijn password meteen veranderdBor de Wollef schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:10:
Heeft iedereen dit al gelezen:
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25729
Opzich zijn er een aantal opties :
- Typical EA fuck-up.
- Hype rondom de BETA en dat de mensen die zich hebben ingeschreven o zo belangrijk lijken voor EA
- Combinatie van bovenstaande 2
Laat ze maar lekker knutselen, totdat het ECHT af is zou ik zeggen ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat heeft QABoss precies met EA te maken? Dice is klant van QABoss, niet meer, niet minder.
Daarnaast loopt de beta geen gevaar, er zijn voldoende spelers in de beta die er niet via QABoss in zijn gekomen
Daarnaast loopt de beta geen gevaar, er zijn voldoende spelers in de beta die er niet via QABoss in zijn gekomen
EA huurt QABoss in dus zij zijn verantwoordelijk. Hoe dan ook : QABoss doet het niet gratis mag ik hopen ...DaMorpheus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:
Wat heeft QABoss precies met EA te maken? Dice is klant van QABoss, niet meer, niet minder.
Dat zeg ik niet : Het is wel lomp en onnodig.Daarnaast loopt de beta geen gevaar, er zijn voldoende spelers in de beta die er niet via QABoss in zijn gekomen
Je hoeft trouwens niet elke keer EA te verdedigen. Elk bedrijf maakt weleens een fout alleen EA wat meer dan gemiddeld ... zijn we wel gewend ondertussen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat is het punt ook niet echt. Het punt is gewoon dat er een fuck-up is geweest waardoor veel mensen risico lopen. Veel mensen gebruiken hetzelfde ww voor meerdere sites en applicaties.DaMorpheus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:53:
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 18-06-2008 16:50 ]
Volgens mij was er laatst een topic over waarom mensen telkens EA bashen. Blijkt toch populair te zijn. Het is toch vreemd dat EA de schuld krijgt van een foutje bij QABoss?nero355 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:06:
[...]
Je hoeft trouwens niet elke keer EA te verdedigen. Elk bedrijf maakt weleens een fout alleen EA wat meer dan gemiddeld ... zijn we wel gewend ondertussen.
Alsof je na een aanrijding Shell de schuld geeft, want de benzine is zo duur
Die vergelijking gaat niet geheel op gezien EA gewoon delen aan QABoss heeft uitbesteed afaik.DaMorpheus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:54:
[...]
Volgens mij was er laatst een topic over waarom mensen telkens EA bashen. Blijkt toch populair te zijn. Het is toch vreemd dat EA de schuld krijgt van een foutje bij QABoss?
Alsof je na een aanrijding Shell de schuld geeft, want de benzine is zo duur
WHaa, zag net een filmpje op de dumpert, deze game moet toch wel erg fun gaan worden 
al meer bekend over een release datum?
al meer bekend over een release datum?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Publiekelijk niet nee. Alle info die je daarover leest is of verzonnen of foutief. Twee weken terug kwamen een aantal websites met release dates rond 1 juli
[compleet offtopic]DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:13:
Publiekelijk niet nee. Alle info die je daarover leest is of verzonnen of foutief. Twee weken terug kwamen een aantal websites met release dates rond 1 juli
Ik hoop niet dat je "publiekelijk niet nee" bedoeld dat JIJ het wel weet, of doet dat je het wel weet, maar het ons niet wil vertellen, omdat dat 'zogenaamd' niet mag en je hier enkel min of meer reclame wil maken voor je gameserver hosting bedrijfje, want dan ben je gewoon ZIELIG. Vertel de informatie als je die hebt en zoniet, meld dan voortaanook niet dat jij het wel weet.... want dat is kinderachtig...zo van "lekker puh, ik weet het wel en jullie lekker niet..."
en als ik het fout heb en je met 'publiekelijk niet nee' iets bedoelde zoals dat de ontwikkelaar/uitgever het vast wel weet, maar de rest van de wereld nog niet...dan mijn excuses voor het bovenstaande.
[/compleet offtopic]
De verwachte release tijd was "ergens in de zomer" maar game ontwikkelaars kennende moet een release minimaal 1 maal worden uitgesteld. Ook denk ik dat een release datum in de zomer nooit goed is...veel mensen op vakantie etc... en als ze terug komen is het spel al 'oud'. Ik gok dan ook op september of begin oktober...
Zo! Verkeerde been uit bed chrisO?
My best guess is dat ze het nog niet weten en daarom niet bekend maken. Als de game in september uit zou komen, zou dat nu al bekend zijn. Een game gaat enkele weken tot een maand voor release gold.
My best guess is dat ze het nog niet weten en daarom niet bekend maken. Als de game in september uit zou komen, zou dat nu al bekend zijn. Een game gaat enkele weken tot een maand voor release gold.
"It will be released for the PC as a free download in Summer 2008"
- Zomer is de periode tussen 21 juni en 23 september
0110101001111010
Verwijderd
De vraag is of ze bij deze game ook zo'n ruime tijd van tevoren al gold gaan. Ze hoeven immers niet nog de cd's, hoesjes en boekjes te drukken en naar de winkel te verschepen. Iemand enig idee hoeveel verschil zoiets uitmaakt? Hoeveel tijd zit er tussen het gold gaan en het releasen van een steam-only game?DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:43:
ditmaal hoeft ie alleen helemaal niet gold te gaan, dus ze zetten hem gewoon online als ie af isDaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:43:
[ Voor 4% gewijzigd door Game Error op 04-07-2008 02:15 ]
In ieder geval kunnen we alvast fluitend van deze game dromen als de telefoon gaat!
Die cheese synth op de achtergrond?FeverDream schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:42:
In ieder geval kunnen we alvast fluitend van deze game dromen als de telefoon gaat!
Ben blij dat er hier toen een tijdje terug eentje was geplaatst waar alleen maar in gefloten wordt.
(Krijg vaak de opmerking dat het zo'n heerlijk vrolijk deuntje is.
edit:
Laat ik dit even herstellen, er is wel wat meer aanwezig, maar wordt door mijn broekzak kennelijk goed gefilterd.
Laat ik dit even herstellen, er is wel wat meer aanwezig, maar wordt door mijn broekzak kennelijk goed gefilterd.
[ Voor 11% gewijzigd door Ome_Les op 04-07-2008 15:48 ]
n/m
[ Voor 98% gewijzigd door 3dfx op 04-07-2008 12:37 ]
Ook mooi, beetje naar je eigen blog linken terwijl mijn post 2 pagina's terug staat
Niets meer dan een quick & dirty edit van de orginele versie trouwens.
Kijk! Nu kan ik eindelijk een naam bij de ringtone plakken.Pendaco schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:56:
[...]
Ook mooi, beetje naar je eigen blog linken terwijl mijn post 2 pagina's terug staat![]()
[...]
Niets meer dan een quick & dirty edit van de orginele versie trouwens.
edit:
Gedaan.
Gedaan.
Je kan blijven zeuren/ wachten op de release date. Maar ik heb liever een game die echt af is als ik hem speel ( lees irritante bugs eruit, zoals in COD4 de reload bug
) . Verder lijkt het me een grappig spel, het is toch gratis dus waarom zou je het niet proberen

Keep it simple stupid
Ik heb net ook pas voor het eerst dat promo filmpjes van battlefield heroes gezien. Vind dat ze echt inspelen op het publiek, super grappig filmpje.
"But at night I become Heinrich von Schnitzel"
"But at night I become Heinrich von Schnitzel"
Een kleine opmkering: ze kunnen deze game patchen zonder dat je het merkt en op elk gewenst momentjelly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:56:
Je kan blijven zeuren/ wachten op de release date. Maar ik heb liever een game die echt af is als ik hem speel ( lees irritante bugs eruit, zoals in COD4 de reload bug) . Verder lijkt het me een grappig spel, het is toch gratis dus waarom zou je het niet proberen
Bugs pletten wordt dan ook een stuk makkelijker. Ter vergelijking: bij console games moet de zak met geld open voor elke patch (50k - 100k) voor distributie en QA, op de pc zijn die kosten gelukkig minder, maar gaat er veel tijd zitten in het maken van de geschikte release en de patch installers.
Een spel dat uitgebracht wordt zonder bugs bestaat sowieso niet, en moet je ook niet verwachten. COD4 is sowieso een heel slecht voorbeeld omdat deze weinig bugs heef en erg goed speelbaar is.
Zonder dat je het merkt gaat natuurlijk niet op, er zal altijd iets naar de client gestuurd / gedownload moeten worden.DaMorpheus schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:03:
[...]
Een kleine opmkering: ze kunnen deze game patchen zonder dat je het merkt en op elk gewenst moment
Verwijderd
Hoe maakt een auto update functie het pletten van bugs makkelijker eigenlijk? En een installer bij een automatische update is wel heel erg omslachtig en onnodig werk voor de eindgebruiker.
Trouwens dat we nog helemaal niets horen wat de status is van Heroes is typisch weer EA, soon, very soon, very very soon, just a while now... of helemaal geen reactie... ze moeten eens leren hun beloftes na te komen.
Trouwens dat we nog helemaal niets horen wat de status is van Heroes is typisch weer EA, soon, very soon, very very soon, just a while now... of helemaal geen reactie... ze moeten eens leren hun beloftes na te komen.
Welke belofte hebben ze dan gemaakt om jou in te lichten over de game?
Natuurlijk wordt er eea gedownload, maar vergelijk het met een update bij Counter Strike Source, dat duurt enkele seconden bij kleine updates.
You shall see. Zoals de updates nu worden verspreid merk ik daar helemaal niets van als speler. Je klikt op play now en hop, daar ga je alBor de Wollef schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:30:
[...]
Zonder dat je het merkt gaat natuurlijk niet op, er zal altijd iets naar de client gestuurd / gedownload moeten worden.
Natuurlijk wordt er eea gedownload, maar vergelijk het met een update bij Counter Strike Source, dat duurt enkele seconden bij kleine updates.
[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 05-07-2008 17:09 ]
Tja, kleine updates kunnen natuurlijk redelijk snel maar hoe vaak zie je echt kleine updates? Ik heb eigenlijk nog nooit een game gezien waarbij je niets merkt van het updaten.DaMorpheus schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:07:
Welke belofte hebben ze dan gemaakt om jou in te lichten over de game?
[...]
You shall see. Zoals de updates nu worden verspreid merk ik daar helemaal niets van als speler. Je klikt op play now en hop, daar ga je al
Ondersteund de game ook nog iets van punkbuster oid?
Ik hoop dat het een eigen punkbuster heeft, aangezien ik niet vrolijk werd van punkbuster in het verleden.
Verwijderd
Ik had ook van Battlefield: Heroes gehoort, en dacht er zal vast wel een topic over zijn. Nou gevonden dus. Het spel ziet er echt heel erg fun uit. Die trailer al, het spel gaat om fun, niet om een 15 jarige jongen, die ultraskilled is en de game elke dag 8 uur speelt. Ik hoop ook niet dat het echt een hardcore shooter ofso wordt, het moet dus wel ''fun'' blijven. Lag de release date niet in eind zomer? In november (Heb ik gehoordt) natuurlijk weet ik het niet zeker. En over punkbuster software etc, ik hoop niet dat het punkbuster wordt. Wat mij betreft het slechtste anti-hackers programma ooit. Punkbuster heeft op de meeste spellen amper een functie. En als je dan gewoon normaal speelt wordt je wel weer om een of andere reden gekickt. Wat mij betreft de software die ze ook bij CSS hebben: VAC. Nooit problemen mee gehad.
Iedergeval, ik hoop dat BattleField: Heroes snel uitkomt, maar niet dat het overhaast is, wel geen half afgemaakte game spelen. 'T ziet er in iedergeval heel fraai, en funny uit.
Iedergeval, ik hoop dat BattleField: Heroes snel uitkomt, maar niet dat het overhaast is, wel geen half afgemaakte game spelen. 'T ziet er in iedergeval heel fraai, en funny uit.
Verwijderd
De belofte dat het in de zomer uit zal komen? Is het al 23 septemer 2008 geweest dan?Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:33:
Hoe maakt een auto update functie het pletten van bugs makkelijker eigenlijk? En een installer bij een automatische update is wel heel erg omslachtig en onnodig werk voor de eindgebruiker.
Hey!!! Er staat al een datum vast?
En we wachten maar en we wachten maar
Dit lijkt me echt een briljant leuk spel, vooral zo droog dat je op een vliegtuigvleugel kan zitten
Zolang er maar niet alsnog ultraskilled players komen!
Dit lijkt me echt een briljant leuk spel, vooral zo droog dat je op een vliegtuigvleugel kan zitten
Noobs worden ook groot, hehOssi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:17:
En we wachten maar en we wachten maar![]()
Dit lijkt me echt een briljant leuk spel, vooral zo droog dat je op een vliegtuigvleugel kan zitten![]()
Verwijderd
Als het spel 2 uur uit is dan ben ik iig al uberskilledOssi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:17:
Natuurlijk zijn er al ultra high skilled mega diamond gold platnium players in Heroes, maar met de ultra matchmaking spelen die tegen gelijkwaardige spelers.
Verwijderd
Als een game bij de release propvol met bugs zit is dat niet echt goede reclame. Om dit vervolgens achteraf op te lossen is in mijn ogen niet echt de beste manier om met je klanten om te gaan. Laat ze nog maar lekker even sleutelen, dat kan de game alleen maar ten goede komen!Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:33:
Het is daarentegen ook nog eens gratis. Dus volgens mij moeten de azijnpissers maar eens water bij de wijn doen ;-) Daarnaast zal deze game waarschijnlijk niet tegenvallen
Het lijkt mij een geweldige game, alleen hoop ik, dat deze niet zo geteisterd wordt door lag als bijvoorbeeld "Warrock".
Dit heeft mij echt doen besluiten om met die game te stoppen toendertijd.
Dit heeft mij echt doen besluiten om met die game te stoppen toendertijd.
Verwijderd
Denk dat 't wel mee gaat vallen. En met warrock heb ik er eigenlijk niet zo'n problemen mee.
Alleen je moet nooit de koreaanse warrock uitpoberen, want dat zyn alleen maar laggers.
Alleen je moet nooit de koreaanse warrock uitpoberen, want dat zyn alleen maar laggers.
Ik kan echt niet wachten. waarom zit er toch zoveel tijd tussen bf2142 en de volgende??
Tierelier
Um, omdat dice met BF: BC bezig was?
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
tja, dat is nou eenmaal een vijand van je als je games maakt: Tijd 
Ja of je kan het goed geheim houden als je met een nieuwe game bezig bent, zo voorkom je ook weer deadlines
Ja of je kan het goed geheim houden als je met een nieuwe game bezig bent, zo voorkom je ook weer deadlines
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Ik wil echt dat het spel snel uitkomt, het ziet er zo grappig uit. Kijk die trailer ook vet vaak. Die trailer al is ook zo grappig. Maarja, tot die tijd wachten op de offical open van combat arms. Op de 26e. Nu kan alleen nog Amerika, en Oceanië het spel spelen. Het is een tijdje geleden uitgekomen door nexon 
't ziet er goed uit. Uch. Stay on-topic. Heb er ongelooflijk veel zin in in BF:H
't ziet er goed uit. Uch. Stay on-topic. Heb er ongelooflijk veel zin in in BF:H
De releasedatum staat op Gamespot.com op Q3 2008, ten laatste september dus.
Maar ja, een uitstel is natuurlijk nooit uitgesloten.
Ik hoop echt dat het spel aan mijn verwachten kan voldoen en even succesvol kan worden als Trackmania Nations Forever
Ik hoop echt dat het spel aan mijn verwachten kan voldoen en even succesvol kan worden als Trackmania Nations Forever
Reken er maar niet op ... heb de "BETA" gespeeld dit weekend ... O-M-Glaurensi1 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:14:
De releasedatum staat op Gamespot.com op Q3 2008, ten laatste september dus.

1. Het is eerder een Alpha zo brak zit het in elkaar op dit moment.
2. Je moet het zin als een soort WoW achtige FPS waaraan 0,0 te modden valt en je niet eens kan kiezen op welke server je wil spelen.
3. Enkele basis dingen in het spel werken niet eens op dit moment 100% foutloos of gewoon niet

Heb het spel na 15 minuten spelen weer eraf gegooid en ga denk ik eerst over het een en ander klagen en dan weer testen vanaf install als het gepatched is en als het gepatched wordt. Wat een bagger uitvoering van een opzich erg leuk idee zeg

Zie het maar als een Alpha Release op dit moment wat mij betreft.
* nero355 is serieus teleurgesteld en had er totaal een ander beeld van.
Hou er rekening mee dat dit een beta is met gelimiteerde functionaliteit. Het is dus niet de game zoals deze dadelijk te spelen is. Niet voor niets is het een beta.
Desalniettemin vind ik de game niet pakkend, ikzelf zit ook in de beta (heb zelfs 2 keys gekregen) maar vind zelfs BF1942 nog beter spelen (ja dat spel uit 2002). Zitten wel enkele grappige/leuke dingen in om de game een beetje aantrekkelijk te maken voor iedereen maar de 'die-hard' gamer die zichzelf wel in BF2, en wellicht ook BF2142, thuis voelde zal het hier wel snel gezien hebben.DaMorpheus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:53:
Hou er rekening mee dat dit een beta is met gelimiteerde functionaliteit. Het is dus niet de game zoals deze dadelijk te spelen is. Niet voor niets is het een beta.
Het spel is dan ook gericht op de mainstream gamer 
Dit is geen shooter ala counter strike met uber high skilled diamond clans en mega pwnage power.
Dit is geen shooter ala counter strike met uber high skilled diamond clans en mega pwnage power.
Nou ... zoals het nu is zal een mainstream gamer niet eens aan spelen toe komen ... moet nog een hoop aangepast worden daarvoor.
Verwijderd
Ik weet niet of je een echte beta tester ben, want aangezien je info over wat voor bugs in een spel zitten en andere relevante info prijsgeeft hier bijvoorbeeld op tweakers, het is verboden.nero355 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:36:
[...]
Reken er maar niet op ... heb de "BETA" gespeeld dit weekend ... O-M-G
1. Het is eerder een Alpha zo brak zit het in elkaar op dit moment.
2. Je moet het zin als een soort WoW achtige FPS waaraan 0,0 te modden valt en je niet eens kan kiezen op welke server je wil spelen.
3. Enkele basis dingen in het spel werken niet eens op dit moment 100% foutloos of gewoon niet
Heb het spel na 15 minuten spelen weer eraf gegooid en ga denk ik eerst over het een en ander klagen en dan weer testen vanaf install als het gepatched is en als het gepatched wordt. Wat een bagger uitvoering van een opzich erg leuk idee zeg
Zie het maar als een Alpha Release op dit moment wat mij betreft.
* nero355 is serieus teleurgesteld en had er totaal een ander beeld van.
Zo zijn de regels van deze beta dus.
Je mag zelfs niet vermelden dat je in de beta zit.
Non disclosure Agreements ftw!
Als ik dat zo lees hadden ze dit spel voor de Wii moeten ontwikkelen ^^
Lekker mainstream, soortgelijk online systeem als mario kart (i.e. geen keuze
) en lekker cartoony.
Lekker mainstream, soortgelijk online systeem als mario kart (i.e. geen keuze
Verwijderd
Weten we gelijk waarom er geen nieuws is de laatste paar weken en de columns gestopt zijn, de zomer gaan ze dus niet halen. Op een crappy open beta na misschien om de 'goodwill' erin te houden.nero355 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:02:
Nou ... zoals het nu is zal een mainstream gamer niet eens aan spelen toe komen ... moet nog een hoop aangepast worden daarvoor.
Nu al?DaMorpheus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:03:
Komt ie: ZOMERVAKANTIE
Ik bedoel, de Zomervakantie loopt al aardig door.
[ Voor 15% gewijzigd door DeX op 21-07-2008 16:05 ]
Zie het als reactie op de opmerking dat de site nogal rustig wasDeX schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:04:
[...]
Nu al?
Ik bedoel, de Zomervakantie loopt al aardig door.
Verwijderd
Maar dat kan toch helemaal niet, hij zou released worden in de zomer? Heb nergens gelezen over een vakantieperiode? En op zijn minst een berichtje dat er een vakantieperiode is bij DICE/EA en ze dan minder updates uitbrengen op de site. Dat heet communiceren. Ze overtreffen zichzelf wel weer deze keer, doorgaans doen ze het op deze manier nadat de game uit is. Nu is het al voordat de game überhaupt uit is 
Maar goed. Geen nieuws vanuit de kant van EA is dus slecht nieuws. Dat gaat al vanaf bf1942 zo. Alleen als op allerlei websites/forums vol gaat staan met "wtf give us some update" zullen ze een klein berichtje gaan posten op de officiële site van "very soon".
Maar goed. Geen nieuws vanuit de kant van EA is dus slecht nieuws. Dat gaat al vanaf bf1942 zo. Alleen als op allerlei websites/forums vol gaat staan met "wtf give us some update" zullen ze een klein berichtje gaan posten op de officiële site van "very soon".
-
[ Voor 100% gewijzigd door Stewie! op 21-07-2008 16:54 ]
Kerel ik zeg niks over de bugs en geef je alleen een indruk. Als dat zelfs niet magVerwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:12:
Ik weet niet of je een echte beta tester ben, want aangezien je info over wat voor bugs in een spel zitten en andere relevante info prijsgeeft hier bijvoorbeeld op tweakers, het is verboden.
Zo zijn de regels van deze beta dus.
Je mag zelfs niet vermelden dat je in de beta zit.
Je zou weleens gelijk kunnen hebbenVerwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:20:
Maar dat kan toch helemaal niet, hij zou released worden in de zomer? Heb nergens gelezen over een vakantieperiode? En op zijn minst een berichtje dat er een vakantieperiode is bij DICE/EA en ze dan minder updates uitbrengen op de site. Dat heet communiceren. Ze overtreffen zichzelf wel weer deze keer, doorgaans doen ze het op deze manier nadat de game uit is. Nu is het al voordat de game überhaupt uit is
Ik gok op Kerst / Q1 van 2009 als ze een beetje doorwerken. Eerder zou alleen slim zijn als ze zichzelf voor schut willen zetten ...
Nieuwtje op website: http://www.battlefield-he...eroes-at-games-convention
Duurt nog wel even dus voor dat wij het spel te spelen krijgen. Want die convention is over 1 a 2 maanden.
Duurt nog wel even dus voor dat wij het spel te spelen krijgen. Want die convention is over 1 a 2 maanden.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Over minder dan een maand bedoel jeFalcon schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:44:
Nieuwtje op website: http://www.battlefield-he...eroes-at-games-convention
Komen jullie ook naar de Heroes stand? Is zeker de moeite waard
De gameplay filmpjes op youtube zien er erg vermakelijk uit, lekker rondspringen met een bazooka.
Hopelijk komt die snel uit, lage systeemeisen, gratis, echt ideaal om met vrienden te spelen.
Hopelijk komt die snel uit, lage systeemeisen, gratis, echt ideaal om met vrienden te spelen.
wie is er nu zo zot om helemaal naar leipzig af te reizen, om daar naar een stand te gaan van heroes ( of welke andere game dan ook )DaMorpheus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:16:
[...]
Over minder dan een maand bedoel je![]()
Komen jullie ook naar de Heroes stand? Is zeker de moeite waard

Zal deze game denk niet meer gaan spelen. Had me verheugd in de zomer het lekker te kunnen spelen, maar volgens mij duurt het nog wel even voordat de game er is.
jammer dat het dan toch schijnbaar deze zomer niet komt, ook ik had verwacht in de vakantie de Hero uit te kunnen hangen
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Dan hopen op de herfst vakantie danH3llsing schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:08:
jammer dat het dan toch schijnbaar deze zomer niet komt, ook ik had verwacht in de vakantie de Hero uit te kunnen hangen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
voor mij precies hetzelfde, de vakanties zullen de enige tijden worden waarin ik kan gamen
Ik kreeg gisteravond een uitnodiging voor de beta.
eens kijken of het wat is.
eens kijken of het wat is.
jammer dat BF:H is uitgesteld tot december
gelukkig kreeg ik vanochtend heel toevallig een beta keu
. met deze ben ik gelukkig nog wel ff zoet

gelukkig kreeg ik vanochtend heel toevallig een beta keu
Wie zegt dat het is uitgesteld tot december?
Liever een goed spel in december dan een slechte in augustus. Zo hebben ze extra tijd om die alpha waar nero355 het over het tot een gamma te maken.
Lijkt me wel vet zeg, vooral die character customation. In die andere Battlefields had je niet echt bepaald veel keuze daarin. Kan je in Vietnam voor elke class tussen twee uiterlijken kiezen. Is hier toch wel leuker aangepakt.
Maar idd ik wil ook wel weten hoe je bij december komt.
Lijkt me wel vet zeg, vooral die character customation. In die andere Battlefields had je niet echt bepaald veel keuze daarin. Kan je in Vietnam voor elke class tussen twee uiterlijken kiezen. Is hier toch wel leuker aangepakt.
Maar idd ik wil ook wel weten hoe je bij december komt.
[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 01-08-2008 20:32 ]
Verwijderd
Staat op de officiële site: http://www.battlefield-he...d-heroes-official-release
weliswaar later this year maar goed later dan december kan het dan niet worden
weliswaar later this year maar goed later dan december kan het dan niet worden
Verwijderd
Ik heb zelf net naast BF:2 de Orange Box van HL2 aangeschaft. Ik heb een heel tijd WoW gespeeld, was dat een beetje zat eigenlijk. Probeer nu weer een beetje te knallen. Was begonnen met UT:4, top spel, alleen ben ik eigenlijk op zoek naar een game met echt team werk
, en een beetje realistisch guns. De andere BF was me te futuristisch, vandaar dat ik BF:2 heb aangeschaft ... en er was nog genoeg online te beleven had ik begrepen.
Dit ziet er erg top uit moet ik zeggen, ik hou wel van die stijl. Ben benieuwd in ieder geval ! EA doet weinig goed, behalve dan de Battlefield reeks
(hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dat de nieuwe C&C niet gespeedl heb, komt denk ik door het tegenvallende Generals).
Dit ziet er erg top uit moet ik zeggen, ik hou wel van die stijl. Ben benieuwd in ieder geval ! EA doet weinig goed, behalve dan de Battlefield reeks
mijn excusesDaMorpheus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:20:
Wie zegt dat het is uitgesteld tot december?

maar zoals lighteye al zegt het kan niet later zijn dan december

ik zelf speel bf2 om de andere dag.Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:37:
Ik heb zelf net naast BF:2 de Orange Box van HL2 aangeschaft. Ik heb een heel tijd WoW gespeeld, was dat een beetje zat eigenlijk. Probeer nu weer een beetje te knallen. Was begonnen met UT:4, top spel, alleen ben ik eigenlijk op zoek naar een game met echt team werk, en een beetje realistisch guns. De andere BF was me te futuristisch, vandaar dat ik BF:2 heb aangeschaft ... en er was nog genoeg online te beleven had ik begrepen.
Dit ziet er erg top uit moet ik zeggen, ik hou wel van die stijl. Ben benieuwd in ieder geval ! EA doet weinig goed, behalve dan de Battlefield reeks(hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dat de nieuwe C&C niet gespeedl heb, komt denk ik door het tegenvallende Generals).
Online gaan gaat snel en je bent zo aan het knallen...
Soms is het alleen frusterend iedereen is meer voor zichzelf dan voor het team bezig.
TK voor een voertuig, of als je netjes bij een voertuig staat om erin te springen komt er een malloot tussen door die dat ding voor je neus wegkaapt..
Burp
Het duurde even maar 't gaat dus hierom:Skybullet schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:13:
[...]
wie is er nu zo zot om helemaal naar leipzig af te reizen, om daar naar een stand te gaan van heroes ( of welke andere game dan ook )

(hi-res)
Deze posters zal EA daar weggeven, er zijn 15.000 gedrukt
Dat is wel aardig van ze! Krijg je er dan ook meteen een beta key bij?DaMorpheus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:49:
[...]
Het duurde even maar 't gaat dus hierom:
[afbeelding] [afbeelding]
(hi-res)
Deze posters zal EA daar weggeven, er zijn 15.000 gedrukt
Teamplay hoef je in dit spel natuurlijk ook wederom niet te verwachten, dat is bij populaire FPSen sowieso meestal ver te zoeken. Counterstrike, COD4, Halo3 zijn enkele voorbeelden..
Hou de heroes site goed in de gaten voor datBart1983 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:26:
[...]
Dat is wel aardig van ze! Krijg je er dan ook meteen een beta key bij?
Ah net te laat! Maar zo te zien komen er meerDaMorpheus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:40:
[...]
Hou de heroes site goed in de gaten voor dat
Ook leuk: de global community manager spreekt ook vloeiend Nederlands, dus als je hem ziet in Leipzig kan je hem zonder schroom alles vragen (behalve de pincode)!
Dit valt onder spam en is derhalve niet gewenst
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 16:10 ]
Dit topic is gesloten.