...Al vraag ik me af waarom je nu nog BF2 keys zou willen stelen
Vind ik ook een beetje dom, maarja de scam moest iets met BF te maken hebben en BF2 is het populairst van de serie. Overal zijn mensen voorTheZeroorez schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:33:
...Al vraag ik me af waarom je nu nog BF2 keys zou willen stelen
Maar volgens mij maakt het nog weinig uit als je de cd key invoert, want bij bf2 moet je toch een account aanmaken aan de hand van je cd key?
Mja, het maakt ook weinig uit omdat je het spelletje toch niet zult kunnen spelen.
Oftewel: Niet het verkeerde pad op gaan en lekker weer over BF:H lullen \o/
Oftewel: Niet het verkeerde pad op gaan en lekker weer over BF:H lullen \o/
en zó lang zullen we niet meer hoeven te wachten:
qoute: "..Battlefield Heroes will be released for the PC as a free download in summer 2008..."
en de zomer is nu toch echt begonnen!
qoute: "..Battlefield Heroes will be released for the PC as a free download in summer 2008..."
en de zomer is nu toch echt begonnen!
Hadden jullie deze ingame screens al gezien..?

kwam ze tegen via een link op de site van battlefield heroes...
[edit]
Nog een paar...

kwam ze tegen via een link op de site van battlefield heroes...
[edit]
Nog een paar...

[ Voor 16% gewijzigd door digital8 op 13-05-2008 01:37 ]
Reclame krijg je tijdens het laden etc
Verwijderd
Welke ingame screens? Het zijn alleen screens van ie7. Hoop trouwens niet dat het IE only is dan kunnen ze mij wel vergeten.
De eerste afbeeldingen zullen wel op de site zelf draaien zodat je je char en stats kan bezichtigen. Het onderste plaatje draait niet in IE, dus dat zal dan ook wel niet gaan gebeuren ingame.
Verwijderd
zou idd kunnen, maar hij valideert geen zelf verzonnen key's. daarnaast had microsoft ondertussen geklaagd en had ws je virus scanner aan moeten slaan omdat er gebruik word gemaakt van een backdoor.SinergyX schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:28:
lol een heuze BF2 CDkey stealerNetjes verpakt in een 5GB lijkende client.. TF2 had zelfde problemen toendertijd, HL2 CDkeys in dat geval.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 19:20 ]
Op www.gametrailers.com staan 3 nieuwe Beta (HD) gameplay filmpjes van BattleField Heroes...
HD Filmpjes...
http://www.gametrailers.com/player/33875.html
http://www.gametrailers.com/player/33873.html
http://www.gametrailers.com/player/33871.html
SD Filmpjes...
http://www.gametrailers.com/player/33874.html
http://www.gametrailers.com/player/33872.html
http://www.gametrailers.com/player/33870.html
HD Filmpjes...
http://www.gametrailers.com/player/33875.html
http://www.gametrailers.com/player/33873.html
http://www.gametrailers.com/player/33871.html
SD Filmpjes...
http://www.gametrailers.com/player/33874.html
http://www.gametrailers.com/player/33872.html
http://www.gametrailers.com/player/33870.html
Het ziet er leuk uit dat je je chatacter zo uitgebreid kunt modden, maar bij het kijken naar de trailers blijf ik het gevoel houden dat ze allemaal wel heel sterk op elkaar lijken.
je ziet duidelijk dat het allemaal broers van elkaar zijn, alleen met een ander jasje of snorretje.
je ziet duidelijk dat het allemaal broers van elkaar zijn, alleen met een ander jasje of snorretje.
zoals ik dit lees:Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:16:
zou idd kunnen, maar hij valideert geen zelf verzonnen key's. daarnaast had microsoft ondertussen geklaagd en had ws je virus scanner aan moeten slaan omdat er gebruik word gemaakt van een backdoor.
zal je virusscanner danwel windows geen alarm slaan. Is gewoon een installatie met online stukje, menig installatie programma heeft dit.. Als je je CD-key invoert vraagt hij om connectie naar www.zero-labs.net.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De omgevingen zien er wel goed uit, leuk die puffy wolkjes, geeft ook goed de sfeer van het Franse platteland weer (neem aan dat t die streek is tenminste
).
Wat ik wel jammer vind zijn die dorky pling/plong geluidjes t wordt op die manier wel erg cheezy. Voor een game als Worms geen probleem maar vindt het de game erg kinderachtig maken. Ook lijkt t in die trailers alsof de hitboxes van geen kant kloppen of duurt het gewoon erg lang voordat je iemand omlegt?
Wat ik wel jammer vind zijn die dorky pling/plong geluidjes t wordt op die manier wel erg cheezy. Voor een game als Worms geen probleem maar vindt het de game erg kinderachtig maken. Ook lijkt t in die trailers alsof de hitboxes van geen kant kloppen of duurt het gewoon erg lang voordat je iemand omlegt?
Coole filmpjes maar hier ben ik het meer dan mee eens.Pendaco schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:42:
De omgevingen zien er wel goed uit, leuk die puffy wolkjes, geeft ook goed de sfeer van het Franse platteland weer (neem aan dat t die streek is tenminste).
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vooral de hitbox van het vliegtuig welke in de laatste trailer crasht is heel erg scheef idd. Op de een of andere manier is dit niet helemaal wat ik verwachtte van het spel, ook al kan ik niet precies uitleggen wat me tegenvalt.
Die vage Warner Bros geluidjes die de missles maken als ze vliegen mogen ze ook wel weghalen, want dat is wel heel erg geforceerd blij...
Die vage Warner Bros geluidjes die de missles maken als ze vliegen mogen ze ook wel weghalen, want dat is wel heel erg geforceerd blij...
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Had nog gehoopt op een verbetering omdat ze zeggen een doorontwikkeling van de engine van 2142. Maar na het zien van de filmpjes ziet het ernaar uit alsof het dezelfde systeem van random schieten weer heeft. Komt geen skill bij te kijken dus, alleen geluk en frustratie.
Heb het idee dat het de BF 1942 engine is, vooral dat vage blijven hangen in een gebouw en dan ontploffen was iets typisch van die engine. Al heb ik behalve BF Vietnam geen latere engine gespeeld, dus misschien hebben die ook dat kwaaltje?
pin me er niet op vast, maar zijn tot nu toe alle BF games in basis niet de 1942 engine, die steeds gemod is?
greatgonzo schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:11:
pin me er niet op vast, maar zijn tot nu toe alle BF games in basis niet de 1942 engine, die steeds gemod is?
Bron: http://planetbattlefield....nfo.Detail&id=268&game=10• Battlefield 2142 engine
onder Key Points
Bf2142 engine word niet gebruikt kwa grafische snufjes, maar op gebied van performance. Alle BF engine's hebben in mijn ogen glansrijk goed gelopen, op het begin van bf2 na dan.
Maarja, ik wacht wel op de open beta/release voordat ik oordeel, afterall: it's free
Maarja, ik wacht wel op de open beta/release voordat ik oordeel, afterall: it's free
http://www.youtube.com/watch?v=UsmPA52u7EM
word echt supergaaf. En ik denk dat die geluiden van tanks en launchers juist net grappig is in plaats van vervelend.
En wat is er nou beter als een kip na te doen of op je borst te kloppen als ja net iemand hebt omgelegd
word echt supergaaf. En ik denk dat die geluiden van tanks en launchers juist net grappig is in plaats van vervelend.
En wat is er nou beter als een kip na te doen of op je borst te kloppen als ja net iemand hebt omgelegd
hoop toch wel dat je de soundscheme misschien nog kan veranderen.
Als ze echt zo naar de community luisteren gaat daar vast wel vraag naar zijn.
Als ze echt zo naar de community luisteren gaat daar vast wel vraag naar zijn.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Vind die geluidjes wel leuk bij de game passen
haha dit lijkt me EGT zo een vette game. egt geweldig xD
kan bijna niet wachten om het te spelen
kan bijna niet wachten om het te spelen
Verwijderd
Mja alle BF series zijn uiteindelijk een voortbouwing op de Codename Eagle/BF1942 engine 
Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken.
Over de grafische snufjes en performance... Gecombineerd heeft het vanaf BF2 nooit gehad...
Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken.
Over de grafische snufjes en performance... Gecombineerd heeft het vanaf BF2 nooit gehad...
Nou telt realisme ook een stuk mee.Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:26:
Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken...
We zijn in het jaar 2142... we hebben de nieuwste en meest geavanceerde wapens tot onze beschikking... het is een nieuwe ijstijd... en mijn wapen overhit.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik vind bf2142 heel brak lopen zegmaar, maar dat kan ook aan de servers liggen, je wapen bibbert je mannetje rilt, en het loopt gewoon niet lekker.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik heb die filmpjes bekeken, maar die geluiden zijn echt enorme afknappers inderdaad. Het is net iets te cheesy en iets te veel "pief"
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Is dat niet de hele bedoeling van een Cartoon-fun-shooter?Postius schreef op zondag 18 mei 2008 @ 03:22:
Ik heb die filmpjes bekeken, maar die geluiden zijn echt enorme afknappers inderdaad. Het is net iets te cheesy en iets te veel "pief"
kan best zijn. Ik vind dat hele cartoon gebeuren best wel wat hebben. Maar die geluidjes weer te ver gaan.DeX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 08:44:
[...]
Is dat niet de hele bedoeling van een Cartoon-fun-shooter?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
ik vind juist net dat je het bij een cartoon-shooter niet kan maken om er realistische wapengeluiden in te bouwen.
Misschien dat ze de geluiden iets minder opvallend kunnen maken, maar het hoort er wel bij.
Misschien dat ze de geluiden iets minder opvallend kunnen maken, maar het hoort er wel bij.
Ik vind die geluidjes ook maar niets, cartoony look maakt het 'Gezellig' die geluidjes te dom en kinderachtig zegmaar.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Je speelt TF2. Daar heb je ook Cartoon-look, maar dan met (best wel vette) realistische geluiden van de wapens. Alleen daarom al snap ik je standpuntT!m0n schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:08:
Ik vind die geluidjes ook maar niets, cartoony look maakt het 'Gezellig' die geluidjes te dom en kinderachtig zegmaar.
Team Based, Control points, Abilities, Classes en dan nog een Cartoon look ook.
Die cartoon geluidjes zijn echt te grappig dat ik gewoon zin krijg in het spel 
Net de filmpjes bekeken en ziet er goed uit. Ik zat alleen te wachten totdat Bugs Bunny uit het gras sprong om die tank eens flink te grazen te nemen
Net de filmpjes bekeken en ziet er goed uit. Ik zat alleen te wachten totdat Bugs Bunny uit het gras sprong om die tank eens flink te grazen te nemen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zag net dat je je sinds gister kan aanmelden voor de closed-beta..., zie de link hieronder...
http://qaboss.com/index.p...name=Battlefield%20Heroes
http://qaboss.com/index.p...name=Battlefield%20Heroes
en iemand al ervaringen met de beta? ben hem nu net aan het installen na toch wel wat gehannes om in te loggen ( open link in new window...) ]
ben benieuwd!
ben benieuwd!
Yup ik speel hem al sinds donderdag
Bevalt erg goed eigelijk, verder zeg ik niks want dat mag niet 
(bedankt voor het opmerken @ hieronder)
(bedankt voor het opmerken @ hieronder)
[ Voor 70% gewijzigd door 3ddie op 26-05-2008 19:36 ]
Speel de beta ook al een tijdje (zo'n 2 weken). Maar omdat we een NDA hebben geaccepteerd, mogen we niets kwijt, behalve dat we beta testers zijn.
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd
.
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd
Jammer zeg, dat k niet in de beta zit, heb nooit een mail gehad na het inschrijven
oooeps....Killzone schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:18:
Speel de beta ook al een tijdje (zo'n 2 weken). Maar omdat we een NDA hebben geaccepteerd, mogen we niets kwijt, behalve dat we beta testers zijn.
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd.
moet toch eens de eula's gaan lezen ipv auto op akkoord te drukken
Dat is nou het leuke aan een gratis game die volledig online gekoppeld is. De piraterij heeft hier geen zin....Ome_Les schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:37:
IDD...
Of misschien komen er wel releases die her en der verspreidt worden.
Verwijderd
Zou er íemand achter komen, *giechelt*Killzone schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:18:
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd.
Oh helemaal niks
Naja maar even "gevoelige" info weghalen. Opzich is het niet echt veelzeggend over de beta.
(overigens was het bij bijvoorbeeld MoH: Airborne van EA wel zo dat je alles mocht zeggen maar niks aan beeldmateriaal mocht publiceren, veranderd dus wel is)

Naja maar even "gevoelige" info weghalen. Opzich is het niet echt veelzeggend over de beta.
(overigens was het bij bijvoorbeeld MoH: Airborne van EA wel zo dat je alles mocht zeggen maar niks aan beeldmateriaal mocht publiceren, veranderd dus wel is)
Verwijderd
Ziet er wel geinig uit maarja...Is dit de reden om een BF3 3 jaar uit te gaan stellen? Ik zie mezelf zoiets geen 3 jaar spelen. Ik hou wel van een realistische shooter, met veel tactiek en diepgang. Daarom vind ik BF2 zo ijzersterk.
En dit bericht dan: "This is a kind of shooter that is focused on fun, accessibility and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Ja heel leuk maar dus kan een 8-jarige kleuter mij zonder moeite uitschakelen? Is het zo'n luckz0r spel zeker. Je hoeft nu niet meer te aimen zoals bij BF2. BF2 is zwaar op skill gebaseerd en das toch ook normaal? Ultra-skills komen niet vanzelf dus ik vind het niet meer dan terecht. Gaan ze het spel ook nog eens extra noobvriendelijk maken pff
En dit bericht dan: "This is a kind of shooter that is focused on fun, accessibility and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Ja heel leuk maar dus kan een 8-jarige kleuter mij zonder moeite uitschakelen? Is het zo'n luckz0r spel zeker. Je hoeft nu niet meer te aimen zoals bij BF2. BF2 is zwaar op skill gebaseerd en das toch ook normaal? Ultra-skills komen niet vanzelf dus ik vind het niet meer dan terecht. Gaan ze het spel ook nog eens extra noobvriendelijk maken pff
Ze kunnen het beste met levels werken en servers maken met toegang voor mensen van xx tot en met xx level, dat level is dan gebasseerd op het gemiddelde van al je soldiers.
Verwijderd
En dat jets niet meer kunnen worden gebruikt om ook gronddoelen flink te bestoken vind ik ook nogal nep. Ik bedoel, daar is een vliegtuig toch voor?? Nu is het alleen voor dogfights ja geweldig. Kun je beter op de grond blijven...:S
Dat de graphics cartoony zijn is misschien wel grappig maar hou dan wel een sterke en verslavende gameplay aan, en ook het nodige realisme anders wordt het helemaal een kinderspel
Dat de graphics cartoony zijn is misschien wel grappig maar hou dan wel een sterke en verslavende gameplay aan, en ook het nodige realisme anders wordt het helemaal een kinderspel
Hoezo? Als ik een duikvlucht maak maai ik zo iedereen weg. Zet 2 hulpjes op je vleugel en je hebt het helemaal voor elkaar.
Ik denk dat zij via QABoss beta tester zijn geworden.
Dat snap ik, maar is het een kwestie van afwachten of kun je je verder nog ergens aanmelden?DaMorpheus schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:12:
Ik denk dat zij via QABoss beta tester zijn geworden.
offtopic:
Stewie
(WHT)
Stewie

[ Voor 5% gewijzigd door deCube op 27-05-2008 14:20 ]
Work hard & be brave.
Da's een beetje geluk hebben. Ik was bij de eerste 3000 geregistreerden en heb nooit iets ontvangen. Vriend van mij was bij de eerste 6000 en zit wel in de beta.
edit: om nog op die engines te antwoorden:
de nummering van Battlefield geeft ook de engines weer.
Battlefield 1942, Vietnam -> 1942 Engine
Battlefield 2, 2142, Heroes -> BF2 Engine
Battlefield 3 -> BF3 Engine
edit: om nog op die engines te antwoorden:
de nummering van Battlefield geeft ook de engines weer.
Battlefield 1942, Vietnam -> 1942 Engine
Battlefield 2, 2142, Heroes -> BF2 Engine
Battlefield 3 -> BF3 Engine
[ Voor 40% gewijzigd door Memphis177 op 27-05-2008 14:37 ]
Verwijderd
BF3 zou ik niet weten maar de rest hebben allemaal de naam Refractor 2 engine (1 was Codename Eagle) voorzover ik weet. Wikipedia: Refractor Engine is het met mij eens.
BF2 diepgangVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:42:
Ziet er wel geinig uit maarja...Is dit de reden om een BF3 3 jaar uit te gaan stellen? Ik zie mezelf zoiets geen 3 jaar spelen. Ik hou wel van een realistische shooter, met veel tactiek en diepgang. Daarom vind ik BF2 zo ijzersterk.

Heb je wel eens een shooter gespeeld als S.W.A.T. 4 of Americas Army? Dat is pas diepgang, dat is pas teamwork en tactiek.
Oh, en je hebt echt wel skills nodig voor Heroes. Je moet zorgen dat je je juiste wapens gebruikt, dat je je wapens leert kennen, je skills goed gebruiken + ze leren kennen. Wat jij zegt over de servers, hebben ze juist er in gebouwd. Zoiets heet Matchmaking, en als je het filmpje goed hebt begrepen, snap je dat ook.
Americas ArmyKillzone schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:49:
Heb je wel eens een shooter gespeeld als S.W.A.T. 4 of Americas Army? Dat is pas diepgang, dat is pas teamwork en tactiek.
als jij bf2 echt hebt gespeeld dan moet je weten wat ie bedoeld...Killzone schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:49:
[...]
BF2 diepgang. Tactiek?
![]()
Oh, en je hebt echt wel skills nodig voor Heroes. Je moet zorgen dat je je juiste wapens gebruikt, dat je je wapens leert kennen, je skills goed gebruiken + ze leren kennen. Wat jij zegt over de servers, hebben ze juist er in gebouwd. Zoiets heet Matchmaking, en als je het filmpje goed hebt begrepen, snap je dat ook.
en dan bedoel ik niet zoals het er nu nog op de servers aan toe gaat. je hebt tijden gehad dat er echte teamplay was en iedereen mee deed om te winnen als een team.
Verwijderd
Ja geweldig, het is juist leuk om skillz op te bouwen en daarna een paar naabs neer te raggen. Dat wordt nu dus door je neus geboord. Niet dat ik bang ben om tegen goeien te spelen maar ik vind dit nogal nep eigelijk. Krijg je zo'n soort W3 achtig systeem waardoor je constant 1 kill - 1 death, 1 win - 1 loss haalt. LeukKillzone schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:49:
[...]
BF2 diepgang. Tactiek?
![]()

En vergelijk BF2 maar eens met CoD4, CSS, etc. die spellen hebben echt 0,0 diepgang en strategie. Bij BF2 moet je goed samenwerken en daar komt dus strategie en tactiek bij kijken?
Swat 4 en Americas Army zijn nu niet echt grote multiplayer titels dus ik vind dat je ze niet echt kunt vergelijken hiermee..
Ik weet niet hoor maar heb je uberhaupt wel eens wars op hoog niveau van CoD / CSS gespeeld?Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 06:53:
[...]
Ja geweldig, het is juist leuk om skillz op te bouwen en daarna een paar naabs neer te raggen. Dat wordt nu dus door je neus geboord. Niet dat ik bang ben om tegen goeien te spelen maar ik vind dit nogal nep eigelijk. Krijg je zo'n soort W3 achtig systeem waardoor je constant 1 kill - 1 death, 1 win - 1 loss haalt. Leuk![]()
En vergelijk BF2 maar eens met CoD4, CSS, etc. die spellen hebben echt 0,0 diepgang en strategie. Bij BF2 moet je goed samenwerken en daar komt dus strategie en tactiek bij kijken?
Swat 4 en Americas Army zijn nu niet echt grote multiplayer titels dus ik vind dat je ze niet echt kunt vergelijken hiermee..
Daar zie je puur skill en tactiek, public is wat anders maar daar zul je ook vrij weinig skilled lui zien te laag niveau..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ja heb genoeg wars gespeeld vroeger bij CS en ook replays gezien van Heaton en consortenpsychoclown schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:44:
[...]
Ik weet niet hoor maar heb je uberhaupt wel eens wars op hoog niveau van CoD / CSS gespeeld?
Daar zie je puur skill en tactiek, public is wat anders maar daar zul je ook vrij weinig skilled lui zien te laag niveau..
Maar daar gaat 't niet om. Ik heb het over de gameplay van de multiplayer. Wars interesseren me niet meer zo, ik heb het dus over gewoon public. En daar heeft BF2 veel meer diepgang dan een CS of COD. Overduidelijk lijkt me. Tactische gedeelte is de verschillende klassen/kits. Support/engineer/medic etc. etc.
En het strategische gedeelte is dat je vlaggen dient te veroveren of verdedigen. Bij een Cod of CS loop je in principe vrij doelloos rond, iedereen campt in een hoekje en het doel levert verder weinig op. Terwijl bij BF2 het doel juist heel belangrijk is anders word je compleet afgeslacht. Ga maar eens met 1 vlag proberen wat te doen als de vijand je omsingelt met choppers/vliegtuigen etc. Daarom vind ik BF2 wel de sterkste shooter die ik ooit gespeeld heb...
Anders vertellen de bèta testers even iets meer over het spel zelf...
Hoe draait het? met welk systeem speel je het? De wapens, voertuigen, hitboxes, hoe speelt t?
En kom nou niet aan met die geheimhoudingsplicht voor een notabene gratis shooter
Hoe draait het? met welk systeem speel je het? De wapens, voertuigen, hitboxes, hoe speelt t?
En kom nou niet aan met die geheimhoudingsplicht voor een notabene gratis shooter
NDA is NDA, dat kun je onzin vinden maar ik neem aan dat de beta testers graag nog even blijven spelen...
En nee, ik ben geen beta tester, ook niet aangemeld maar moest hier gewoon ff op reageren
En nee, ik ben geen beta tester, ook niet aangemeld maar moest hier gewoon ff op reageren
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Volgens mij vertellen ze er niets over omdat ze zeggen dat ze aan de beta deelnemen maar in werkelijkheid helemaal niet mee doen! Ik heb nog helemaal geen goede informatie gezien hier. Ook geen foto's ofzo. Kom nou niet aan met de geheimhoudingsverklaringPendaco schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:15:
We praten over maanden voor de release. Uiteraard is er dan een geheimhoudingsplicht, anders beginnen de kids weer te zeuren dat feature X niet in het spel zit en feature Y half werkt en ga zo maar door....Pendaco schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:15:
Sorry hoor, maar Americas Army heeft nog steeds zo'n 100.000 spelers iircVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 06:53:
[...]
Ja geweldig, het is juist leuk om skillz op te bouwen en daarna een paar naabs neer te raggen. Dat wordt nu dus door je neus geboord. Niet dat ik bang ben om tegen goeien te spelen maar ik vind dit nogal nep eigelijk. Krijg je zo'n soort W3 achtig systeem waardoor je constant 1 kill - 1 death, 1 win - 1 loss haalt. Leuk![]()
En als jij liever noobs neerknalt (wat IMO te triest voor woorden is) op een server, is BFH niet voor jouw. Ik vind het juist leuk dat ik keihard m'n best moet doen om te winnen.
EDIT: Aan iedereen die meer info wilt van de betatesters: Ik ben betatester, heb een NDA getekend, en ik wil niet uit de Beta geknikkerd worden. Van mij mag iemand anders je wel wat vertellen, maar ik vind het niet heel verstandig
[ Voor 24% gewijzigd door TheJVH op 28-05-2008 15:14 ]
Goed nieuws. Ik heb me vrij in het begin aangemeld. Hoop dat ik er bij deze ronde bij zitKillzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:11:
[...]
Als je zo nodig meer wilt weten van de game, dan moet je je even inschrijven, ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers).
SpeculatieKillzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:11:
[...]
ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers).
Tja speculatie. Mag het wel hopen, want ik speel het nu niet meer, aangezien er niemand meer is om mee te spelen.
Als dat werkelijk zo is dan kunnen ze niet anders als nieuwe mensen uitnodigen. Ik vraag me wel af waarom er niemand is? Mischien zijn ze niet zo kappot van het spel? Laten we hopen van nietKillzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:14:
Tja speculatie. Mag het wel hopen, want ik speel het nu niet meer, aangezien er niemand meer is om mee te spelen.
Er zijn zat mensen online. Laten we het eens rustig aankijken, het wordt vanzelf wel duidelijk wanneer de massa het spel kan gaan spelen.
Er is niemand meer? Kunnen we hier iets uit afleiden, namelijk dat de game gewoon snel verveeld, of niet?Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:14:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Even een andere vraag. Iemand hier met Special Forces? die één minuutje even op mijn account wil spelen? Voor de unlocks
Verwijderd
Dat mag jij vinden. Imo is dat gewoon bullshit. Ik zeg gewoon waar het op staat. Uiteindelijk wil je mensen afknallen, en het zal mij verder een worst wezen of het een naab is of een pro. Zolang ik z'n aars 6 keer achter elkaar kan spawnrapen ben ik happy. Zo is 't gewoon. Kun je wel zeggen dat jij niet zo in elkaar zit maar als je zelf in-game de kans krijgt om 't te doen doe je het ook...Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:11:
[...]
Sorry hoor, maar Americas Army heeft nog steeds zo'n 100.000 spelers iirc. En waarom is een grote multiplayer game niet te vergelijken met een game die een minder grote speler basis heeft?
En als jij liever noobs neerknalt (wat IMO te triest voor woorden is) op een server, is BFH niet voor jouw. Ik vind het juist leuk dat ik keihard m'n best moet doen om te winnen.
EDIT: Aan iedereen die meer info wilt van de betatesters: Ik ben betatester, heb een NDA getekend, en ik wil niet uit de Beta geknikkerd worden. Van mij mag iemand anders je wel wat vertellen, maar ik vind het niet heel verstandig. Als je zo nodig meer wilt weten van de game, dan moet je je even inschrijven, ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers)
.
Dit spel hoort niet noob-vriendelijk gemaakt te worden, het is juist leuk om MOEITE te doen om goed te worden. En niet dat je vanaf 3 km met 1 kogel nog iemand neerknalt. Leren mikken, reactievermogen etc. Maar als ik het goed begrijp heeft dit spel dat niet zo.
En dat je niet zelfstandig een server kunt joinen maar gewoon automatisch wordt ingedeeld vind ik ook vrij nep. Dus als je gewoon naar een server wilt waar dagelijks zo'n beetje dezelfde hangjongeren uithangen dan kan dat dus niet. Of je moet weer lastig via priveberichtjes en xfire dat gaan doen...
Nouwja voor even zal het waarschijnlijk vast lollig zijn, maar toch lijkt het me duidelijk dat BF3 het echte werk moet worden. Dit kan niet BF2 vervangen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 19:04 ]
Nouw ja, jammer voor jouw dan, dat dit spel niet voor jouw is. Ga jij toch lekker noobs spawnkillen in BF2? Heb ik mooi geen last meer van jouw als ik keihard loop te vechten in BF Heroes
.
Heroes is gewoon zo gemaakt dat je niet een pro hoeft te zijn. Ben je daar niet mee eens? Dan speel je het toch lekker niet.
Heroes is gewoon zo gemaakt dat je niet een pro hoeft te zijn. Ben je daar niet mee eens? Dan speel je het toch lekker niet.
..En als je wel pro bent speel je tegen andere pro's. * TheZeroorez ziet het probleem niet zo...
Daarbij is het al tijden (sinds het begin) bekend dat dit spel JUIST arcade ging worden, voor jong en oud, n00b en pro. Dan moet je niet nu ineens de vergelijking tussen BFH en BF2/BF3 willen trekken
Daarbij is het al tijden (sinds het begin) bekend dat dit spel JUIST arcade ging worden, voor jong en oud, n00b en pro. Dan moet je niet nu ineens de vergelijking tussen BFH en BF2/BF3 willen trekken

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 28-05-2008 19:50 ]
toch vraag ik me af waarom ze bij deze shooter, die overduidelijk voor het grote publiek is bedoelt,
kiezen voor 3rd person. alleen omdat je dan je character goed kan zien rondhossen in zijn coole outfit?
ik denk dat je méér mensen qua gameplay trekt met het iets toegangelijkere 1st person.
verder LIJKT (
) het me een duidelijke casual, dus idd niet (of ook) voor de hardcore.
kiezen voor 3rd person. alleen omdat je dan je character goed kan zien rondhossen in zijn coole outfit?
ik denk dat je méér mensen qua gameplay trekt met het iets toegangelijkere 1st person.
verder LIJKT (
Verwijderd
Opzich lijkt het mij een grappig spel te worden, vraag me alleen af hoe makkelijk je het "even tussendoor" kan spelen met vrienden omdat je volgens huidige berichten wordt ingedeeld naar skill, dus tenzij je allemaal rond hetzelfde skillniveau zit kom je niet in dezelfde match, of zie ik dit verkeerd?
@cyclanus: Dat zie je verkeerd wat ze doen naast matchmaking ook aan een andere manier van koppelen, waaraan je als speler zelf invulling kan geven.
@krakbracket: 3rd maakt het juist zeer casual omdat je naast rondrennen en schieten ook andere leuke moves hebt
@thezeroorez: de pro-nonpro discussie is toch bij voorbaat kansloos. De zogenaamde ubermegadiamondhighgoldsuperskilled counter strike 1.6 spelers spelen toch alleen maar dat spel. Heroes is casual, echter zal er net als BF2 een leuke 8vs8 warscene ontstaan. Ook de vliegtuigen maken het spel weer als vanouds.
@krakbracket: 3rd maakt het juist zeer casual omdat je naast rondrennen en schieten ook andere leuke moves hebt
@thezeroorez: de pro-nonpro discussie is toch bij voorbaat kansloos. De zogenaamde ubermegadiamondhighgoldsuperskilled counter strike 1.6 spelers spelen toch alleen maar dat spel. Heroes is casual, echter zal er net als BF2 een leuke 8vs8 warscene ontstaan. Ook de vliegtuigen maken het spel weer als vanouds.
ik zoek de ringtone van de intro maar alleen dat stukje dat gefloten word
Heb al wel de mp3 van de theme gevonden maar daar begint dat stukje pas in het midden en ik ben niet zo handig in mp3 editing.
Heb al wel de mp3 van de theme gevonden maar daar begint dat stukje pas in het midden en ik ben niet zo handig in mp3 editing.
Je hoeft echt geen bink in MP3-editing te zijn om een stukje van het begin weg te knippen. Als je dat niet 'kunt' zoek je het op, het is in ieder geval niet de bedoeling dat stukje gefluit hier kant-en-klaar te requesten.
Here you go; http://rapidshare.com/fil...roes-theme-short.mp3.htmlH3llsing schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:11:
ik zoek de ringtone van de intro maar alleen dat stukje dat gefloten word
Thanks dude
Precies wat ik zocht.
Precies wat ik zocht.
Dit is idd weer eerder iets dat ze uitgeven om de tijd te overbruggen tussen BF2 en BF3.
Nee, Heroes is een geheel nieuw concept. Niet om te overbruggen, maar een nieuwe casual gratis game.
Je eigen site spammen wordt niet gewaardeerd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 02:26 ]
Van waar al die negatieve berichten de game is gratis vergelijk het met warrock en gunz the duel dat lijkt me eerlijker...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Negatieve berichten lees je alleen van mensen die het spel beoordelen aan de hand van previews of screenshots
Ik lees juist niets dan possitiefs eigenlijk in de previews enige nadeel wat ik hoor id e beperkte aantal maps (3)
Dat is alleen nu. Ze hebben nooit gezegd dat ze niet meer maps zullen maken. Het mooie aan deze game is dat ze ala minuut nieuwe content kunnen pushen naar alle spelers.
want iedereen die in de beta zit mag niets zeggenDaMorpheus schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:48:
Negatieve berichten lees je alleen van mensen die het spel beoordelen aan de hand van previews of screenshots
maar het klopt; je moet het in perspectief zien: het is absoluut geen game bedoelt voor de hardcore maar echt een casual die voor iedereen toegangkelijk moet zijn. zoveel is mij iig al wel duidelijk geworden in de beta.
We hebben het hier wel over een spel van EA...en de support van EA is nou niet bepaald goed.... Hoogst waarschijnlijk zijn er slechts 3 mappen, omdat ze de kosten willen drukken en eerst willen zien of de advertentie inkomsten voldoende zijn...zo ja...zullen ze meer content leveren, zo nee, dan zal Battlefield Heroes waarschijnlijk vrij snel gedumpt worden...DaMorpheus schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:15:
Dat is alleen nu. Ze hebben nooit gezegd dat ze niet meer maps zullen maken. Het mooie aan deze game is dat ze ala minuut nieuwe content kunnen pushen naar alle spelers.
Natuurlijk hoop ik dat het niet zo is...want battlefield Heroes ziet er erg leuk en hopelijk speelt het net zo leuk, maar tegenwoordig kijk ik bij EA toch eerst de kat uit de boom...want veel goeds leveren ze de laatste tijd niet meer...
ik snap serieus al het gezeur niet hoor. Het is een GRATIS spel.
Is het goed, dan is het mooi meegenmomen, Is het niks, dan verlies je er als consument ook niks mee.
Is het goed, dan is het mooi meegenmomen, Is het niks, dan verlies je er als consument ook niks mee.
Ik ben erg benieuwd naar dit spel, ik wacht alleen op de final na een paar teleurstellingen in beta's zie ik daar niet zoveel nut meer in. (Crysis, FFOW, WiC)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Suicyder schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:45:
Ik ben erg benieuwd naar dit spel, ik wacht alleen op de final na een paar teleurstellingen in beta's zie ik daar niet zoveel nut meer in. (Crysis, FFOW, WiC)
Bekend, maar ik stel ook vaak te hoge eisen aan een BETA, misschien dat het ook niet echt voor me weggelegd is.DeX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:22:
[...]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dit topic is gesloten.