[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:49:
[...]

Deze zijn tot nu toe alleen nog voor Gunners. Maar zou me niks verbazen als deze wapens straks uitgewisseld worden tussen classes...
Dat snap ik natuurlijk, maar dan zou je een echte uber-soldat hebben. Denk trouwens niet dat ze uitwisselen van wapens gaan invoeren, want dan gaat de hele charme van verschillende classes verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

het zal wel grappig geweest zijn als je kits van andere klasses zou kunnen oppakken ala bf1942 :P Hoewel dat natuurlijk bij dit spel niet zou werken. (Misschien alleen het wapen oppakken)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:55:
[...]
Dat snap ik natuurlijk, maar dan zou je een echte uber-soldat hebben. Denk trouwens niet dat ze uitwisselen van wapens gaan invoeren, want dan gaat de hele charme van verschillende classes verloren.
Dat snap ik. Maar een soldier met bijvoorbeeld een Bazooka bijvoorbeeld. Niet de abilities maar de wapens die bijvoorbeeld bij een andere klasse zouden kunnen. Een sniper met een MG zou idd overdreven zijn ;)
FikkieHo schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:05:
het zal wel grappig geweest zijn als je kits van andere klasses zou kunnen oppakken ala bf1942 :P Hoewel dat natuurlijk bij dit spel niet zou werken. (Misschien alleen het wapen oppakken)
Dat zou op zich ook wel leuk zijn ja. Maar dan zit je nog steeds met je "camo" outfit als je bijvoorbeeld sniper bent. Dat wordt dus ook niks ben ik bang.

Daarnaast heb ik net nog even gespeeld, maar ik val van de ene verbazing in de andere. MG is veel sterker geworden (stond op een gegeven moment op 13-1, en ik werd uitgemaakt voor Cheater, door een gast die Kipje heet :P).

Maar ik kom bug na bug tegen, echt ongeloofelijk. Een paar genoemd (vergeet er vast weer een hoop):

- Missions worden nu helemaal niet meer bijgewerkt in sommige gevallen, itt niet goed (bazooka weapon missie)
- Snipers die cloaked zijn, schieten, en cloacked blijven
- Tanks die ineens geen damage krijgen (zat in een tank, en na 5 rake schoten nog steeds 100% health). Daarna is het snel afgelopen, want dan schiet de damage ineens omhoog, en ben je ineens dood
- Scores die niet goed worden geteld bij een vlag capture
- Voor de capture van een vlag moet je er bijna onder staan ipv ernaast zoals voorheen

Kan zo nog wel even doorgaan. Heb het idee dat de update niet heel veel goed heeft gebracht, en juist alleen maar meer bugs. Zijn er mensen die dit ook ervaren, of stel ik me gewoon aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nergens last van gehad.
Mischien een beetje gekke vraag maar had je niet gewoon last van lagg?
Neem aan dat je dat wel gemerkt had dan maar ik zou het anders niet weten.

xBacardi/xSmirnoff/xWodka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:16:

xBacardi/xSmirnoff/xWodka
Ik heb samen met jou gestreden tegen de Nationals. :P
Jij was een commando genaamd xSmirnoff. Ik was ook een commando, BionicMan.

Deze naam kwam me al bekend voor.

En ik heb ook geen last van nieuwe bugs, behalve dat ik te vaak dood ben gegaan als commando. Moet even weer inkomen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:16:
Er zitten idd nogal laggy servers tussen, maar omdat het zo veel voorkwam dacht ik niet direct aan lag. Maar het zou natuurlijk goed mogelijk zijn. Vandaar ook de vraag of er meer ervaring hiermee is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Ook maar even aangemeld voor groep 2.

Eens kijken wat de update allemaal gebracht heeft :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Heb me aangemeld voor groep 2, nu ook maar eens de update proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
En we hebben een login cap...
Kan momenteel niet inloggen omdat ze een limiet erop hebben gezet..
Nou dat is fijn..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kicked by punkbuster (22) ... nou ja eens even kijken of daar wat over te vinden is.

Zat net even in de event viewer te kijken en zie sinds 11 juni steeds de volgende melding van symantec:

SYMANTEC TAMPER PROTECTION ALERT

Target: C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
Event Info: Set Information Process
Action Taken: Blocked
Actor Process: I:\Games\Battlefield Heroes\BFHeroes.exe (PID 3972)
Time: donderdag 11 juni 2009 15:02:40

En ook vptray.exe, gokje dat bfheroes de virusscanner wil uitschakelen tijdens het spelen?

Hoewel het geblocked wordt kan ik wel normaal spelen, nou ja normaal. Iedere 5 minuten ofzo zit het het spel vast voor een paar seconden sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die mogelijkheden tot stats wel echt vet geworden :)

Ik zit overigens in groep 1 met mijn 3 heroes :)... Mijn beste Hero staat op 17 van de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Misschien moeten we naast de groups ook een Got clan maken. Of elkaar in de friendslist zetten...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:02:
[...]

Ik heb samen met jou gestreden tegen de Nationals. :P
Jij was een commando genaamd xSmirnoff. Ik was ook een commando, BionicMan.

Deze naam kwam me al bekend voor.

En ik heb ook geen last van nieuwe bugs, behalve dat ik te vaak dood ben gegaan als commando. Moet even weer inkomen.
Haha zou goed kunnen, zal je even toevoegen :)
Want ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb wel een beetje meer de behoefte aan een community ingame. (met een vast groepje op een vaste server zoals vaker bij andere games).
Hopelijk komt die mogelijkheid na de release :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:42:
Kicked by punkbuster (22) ... nou ja eens even kijken of daar wat over te vinden is.
Je bent zeker niet de enige.

Ik heb ook nog een ander topic gevonden, met een kleine how-to over wat je kan doen. Wellicht is deze link ook wat voor de topic start? En zo zijn er nog meer topics die wellicht kunnen helpen.

Sinds ik vandaag over ben gestapt van W7b7100 naar W7b7229 heb ik last hiervan. Ik weet niet welk OS jij draaid?

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Heb me aangemeldt bij groep 2 (Spitie). :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:44:
[...]
Je bent zeker niet de enige.

Ik heb ook nog een ander topic gevonden, met een kleine how-to over wat je kan doen. Wellicht is deze link ook wat voor de topic start? En zo zijn er nog meer topics die wellicht kunnen helpen.

Sinds ik vandaag over ben gestapt van W7b7100 naar W7b7229 heb ik last hiervan. Ik weet niet welk OS jij draaid?
Andere games werken gewoon met punkbuster zonder rare foutmeldingen of hickups. Moet gewoon een fout zitten bij de implantatie er van in BFH of PB gewoon zelf. pbsetup weet ik van maar is geen oplossing helaas. Ook firefwall en anitvirus tijdelijk uitgezet maar is ook geen oplossing. Als die gasten van bfh of evenbalance eens zouden vertellen wat die error 22 inhoud i.p.v. vage oplossingen te bieden zou al veel constructiever zijn.

XP SP3 overigens.

Anyway, bijna tijd voor een derde groep :Y)

Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - Nog 1 plaats over - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
Army of GoT 3 - http://www.battlefieldheroes.com/groups/1090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In het topic die ik als laatste gaf, zie ik een mogelijke oplossing staan:
Deïnstalleren PB, deïnstalleren BFH en herinstalleren BFH.
Ben dit nu dus aan het proberen, alleen de installatie lijkt nu een beetje stil te hangen.

Ik ben trouwens Army of GoT 2 gejoined. :)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:15:
[...]

Andere games werken gewoon met punkbuster zonder rare foutmeldingen of hickups. Moet gewoon een fout zitten bij de implantatie er van in BFH of PB gewoon zelf. pbsetup weet ik van maar is geen oplossing helaas. Ook firefwall en anitvirus tijdelijk uitgezet maar is ook geen oplossing. Als die gasten van bfh of evenbalance eens zouden vertellen wat die error 22 inhoud i.p.v. vage oplossingen te bieden zou al veel constructiever zijn.

XP SP3 overigens.

Anyway, bijna tijd voor een derde groep :Y)

Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - Nog 1 plaats over - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
Army of GoT 3 - http://www.battlefieldheroes.com/groups/1090
You have Requested to Join the Group ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Net even de tip van herinstalleren geprobeerd, maar helaas, ook herinstallatie heeft niet geholpen tegen het gekicked worden door PB probleem. :(

Fijn, zo'n stukje 'techniek' als punkbuster... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
Aangemeld voor GoT3, Snijland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

ships, me aangemeld met de hero die ik nooit meer gebruik en eigenlijk wil deleten zodra dat kan.

Oh well, ik fix het tzt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:51:
ships, me aangemeld met de hero die ik nooit meer gebruik en eigenlijk wil deleten zodra dat kan.

Oh well, ik fix het tzt wel :)
Het maakt niet uit met welke van je hero's jij je aanmeld, ze komen allemaal erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hier als phuusk.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:46

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

* SandaX heeft zich (als het goed is) onder eigen naam aangemeld voor GoT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Iemand hier die de oplossing weet voor het probleem met Punkbuster? ("You were kicked by Punkbuster (22)")
Ik heb al van alles geprobeerd, updaten PB client, herinstallatie PB en BFH, browser draaien als Administrator (ik gebruik W7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die problemen ook. Heb het hele BFH forum al afgezocht en gelezen en allerlei mogelijk dingen geprobeerd (tot aan het verhogen van de prioriteit van de punkbuster proces aan toe). Maar nog niets constructiefs gevonden. Moet gewoon een fout zijn van BFH/punkbuster of een combinatie er van.

Kan zo het draadje niet vinden maar ik had iets gelezen over een bug en punkbuster samen met een nvidia chipset (moederbord) en dat ze elkaar de schuld geven van wie nu fout is om het op te lossen. Nu heb ik een moederbord met nvidia chipset maar geen idee hoe betrouwbaar dat bericht was aangezien het verder geen bronnen gaf. En in andere spellen heb ik geen last van freezes of kicks die ook punkbuster gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 07:41
Offens1490 als offens1 oorspronkelijke naam toegevoegd aan GOT 3

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:42
Hoe meld ik me aan voor GoT 3 ? :)

EDIT : Aangemeld :) Naam : Meerkoetje

[ Voor 37% gewijzigd door Bloemstukje op 14-06-2009 12:38 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:18:
Ik heb die problemen ook. Heb het hele BFH forum al afgezocht en gelezen en allerlei mogelijk dingen geprobeerd (tot aan het verhogen van de prioriteit van de punkbuster proces aan toe). Maar nog niets constructiefs gevonden. Moet gewoon een fout zijn van BFH/punkbuster of een combinatie er van.
Er zijn echt een heleboel mensen met deze problemen sinds dit weekend. Het forum van BFH staat er ook vol mee. Ik snap dan ook niet waarom er geen mensen weekenddienst draaien, hetzij bij EA of DICE, ook al is de game nog in béta. Gaming en met name online gaming, lijkt mij juist bij uitstek een vermaak in het weekend.
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 12:18:
Kan zo het draadje niet vinden maar ik had iets gelezen over een bug en punkbuster samen met een nvidia chipset (moederbord) en dat ze elkaar de schuld geven van wie nu fout is om het op te lossen. Nu heb ik een moederbord met nvidia chipset maar geen idee hoe betrouwbaar dat bericht was aangezien het verder geen bronnen gaf. En in andere spellen heb ik geen last van freezes of kicks die ook punkbuster gebruiken.
Ik denk eigenlijk niet dat het aan drivers van nVidia zou liggen. Ik zit hier met een P45 moederbord (dus Intel chipset) en heb deze problemen ook. Dat ze naar elkaar wijzen is tot daar aan toe, maar dat zal zich dan wel beperken tot BFH en PB. Moet zeggen, gezien de connectie problemen sinds de laatste update, zou het mij niet verbazen als het aan BFH ligt.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb me ook aangemeld voor GoT 3 als promwarm, maar ik zie de groep niet goed? Wel dat er 9 members in zitten. Ik zie ook friends, als ze online zijn (uit de groep dus), maar het lijstje is stuck. Zie screenshot.

Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p79uPPrFonSzRx7ZD50vSczc/thumb.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 21-08 10:12
En ik ook in GoT 3 als LokiNya.

Ligt het trouwens aan mij, of is de commando erg populair na de update. Ik ben nu al een paar keer weg gegaan uit een game omdat er gewoon te veel van die snipers zijn.
Erg irritant, vooral in eigen team, omdat er een totaal gebrek aan teamplay is.

Ik ben zo net nog gestopt omdat er maar 1 gunner en 1 soldier (ik dus) in mijn team zaten en de rest allemaal commando's. Gisteren overkwam me het zelfde in een paar games.
Bij de tegenstanders was het ook niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:42
Ja valt mij ook op :|
En veel duitse troepers, die winnen echt bijna altijd ( of speel je zelf ook duits ? :P ).

Maargoed, die commandos is echt super irritant, vooral omdat je niet altijd in de gaten hebt als je geraakt word.
Zo ineens is er 50 HP af oid.
en dat ze ineens achter je staan met zo`n irritant mes, knal je ze neer met een bux, maargoed ze zijn toch meestal sneller :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Zijn er meer mensen die last hebben dat er geen geschikte server (match) gevonden kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Dat vind ik ook echt het nadeel van coastal clash. Er zitten echt enorm veel snipers, en je kan makkelijk van de ene kant van de map naar de andere kant van de map schieten, je bent echt gewoon een sitting duck als soldier/gunner. Normaal op VV/SS/BB weet ik echt makkelijk de snipers van veraf te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik speel zelf ook als Duitser. :P
Als tegenstander zijn ze wel gemakkelijk dood te krijgen. Ik loop nu met 2 SMG's rond, de long range en short range. Dus met burning bullets zijn ze van alle afstanden wel makkelijk neer te knallen.
Commando's zijn wel goed om vlaggen te veroveren, maar als er 6 in je team zitten en 5 zitten te campen is het nogal eenzaam als soldier or gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:10:
Ik heb me ook aangemeld voor GoT 3 als promwarm, maar ik zie de groep niet goed? Wel dat er 9 members in zitten. Ik zie ook friends, als ze online zijn (uit de groep dus), maar het lijstje is stuck. Zie screenshot.

Iemand enig idee?

[afbeelding]
je moet even met je muis over dat blauwe klokje heen gaan zie je dit:
Cache Info

Last updated: 19h 52m ago

Cache lifetime: 24h

Next update: 4h 08m
Na de update kom je in de lijst te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Net even weer geprobeerd te spelen. Nu kon ik even spelen nadat ik de executable van Punkbuster killde in de Taakbeheerder. Nadeel is wel, dat als PB weer gestart is, dat je dan alsnog gekicked word.

Dat hele PB mogen ze schrappen van mij, doet meer kwaad als goed, en zo zijn er meer die er zo over denken.

Net overigens geprobeerd te herinstalleren (alweer), maar dan zonder PunkBuster. Echter, als je de EULA van PunkBuster weigerd, sluit de installatie af. Hoezo dingen er doorheen drukken?

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er persoonlijk gelukkig geen last van.
Dus in mijn geval mag het lekker erop blijven i.v.m. cheaters die ik hiervoor toch zo nu en dan tegenkwam.(als het helpt)

Overigens net enorm veel lagg.. onspeelbaar veel lagg, op meerdere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:15:
Overigens net enorm veel lagg.. onspeelbaar veel lagg, op meerdere servers.
Dat is dan ook de reden dat veel spelers gekicked worden, vanwege een (te) hoge ping. Waar ze dat vandaan halen weet ik dan weer niet, kan het niet bij mezelf nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je punkbuster niet installeert of verwijderd zul je weinig tot geen servers tegen komen waar je op kunt spelen. Punkbuster in het algemeen is helemaal niet zo erg. Helaas is de laatste update een fuckup maar zaal hopelijk wel weer goedkomen. Ok het houdt de die hard cheater niet weg maar de doorsnee huis, tuin en keuken gastjes wel. Veel beter ga je het toch niet krijgen.

Begin van de middag even 2 uurtjes gespeeld ofzo, iets minder freezes en maar 1 kick met error 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Wat ik interessanter dan het punkbuster verhaal vind:

Waarom draaien vrijwel alle servers alleen maar CC and SS? Ik begin VV en BB wel te missen zo...

* Twhomp vind dat er uiteindelijk 26 maps moeten komen: AA, BB, CC, DD, etc... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat, maar ik zit ook in groep 2, soldier EBraun.

De beta is echt vet! 3e potje gedaan net stond gelijk 5e :*) je moet de maps wel kennen gaat veel beter dan. vind t alleen beetje jammer dat je niet kan rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:21:
Wat ik interessanter dan het punkbuster verhaal vind:

Waarom draaien vrijwel alle servers alleen maar CC and SS? Ik begin VV en BB wel te missen zo...

* Twhomp vind dat er uiteindelijk 26 maps moeten komen: AA, BB, CC, DD, etc... :+
Ik kom alleen maar in servers die de nieuwe map CC niet hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:13

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

Vandaag voor het eerst weer Heroes gespeeld na de lange downtime en ik moet zeggen dat ik het er NIET beter op vind geworden. Het eerste probleem wat ik tegenkwam was dat de helft van m'n items gewoon verdwenen was en ik zonder wapens ingame stond, dus dat schoot niet op. Vervolgens wapens gekocht, maar toen kwam ik geen enkele server meer in, waardoor ik dus het spel opnieuw moest opstarten.

Uiteindelijk na 10 minuten toch een server gejoined en ik kwam erachter dat de soldier klasse een ontzettende devaluatie ondergaan heeft. Mijn grenade spam doet niet meer dan 20 damage en dan moet hij al ontzettend goed gemikt zijn (vaak doet hij totaal geen damage meer). Daarnaast zijn de commando's met hun snipers veel te sterk geworden, ik werd in Buccaneer Bay door een sniper met 3 schoten uit mijn vliegtuig geschoten :(. Ook hebben ze op sommige vlaggen de vlag ranges veranderd, waardoor je nu dus zo'n beetje onder de vlag moet staan om hem te cappen . Wat ik wel beter vond is dat je met een vliegtuig makkelijker damage kunt doen op infantry :)

Al met al een, in mijn ogen, slechte update waar we lang op hebben moeten wachten :). Even een vraag aan de heren (Lighteye) die de groepen hebben aangemaakt, kun je na het aanmaken van de groep de icon en header image nog veranderen? Zo ja, dan kan ik nu even snel een groep aanmaken voor mijn clan :)

[ Voor 0% gewijzigd door Currahee op 14-06-2009 19:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Currahee schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:37:
Vandaag voor het eerst weer Heroes gespeeld na de lange downtime en ik moet zeggen dat ik het er NIET beter op vind geworden. Het eerste probleem wat ik tegenkwam was dat de helft van m'n items gewoon verdwenen was en ik zonder wapens ingame stond, dus dat schoot niet op. Vervolgens wapens gekocht, maar toen kwam ik geen enkele server meer in, waardoor ik dus het spel opnieuw moest opstarten.

Uiteindelijk na 10 minuten toch een server gejoined en ik kwam erachter dat de soldier klasse een ontzettende devaluatie ondergaan heeft. Mijn grenade spam doet niet meer dan 20 damage en dan moet hij al ontzettend goed gemikt zijn (vaak doet hij totaal geen damage meer). Daarnaast zijn de commando's met hun snipers veel te sterk geworden, ik werd in Buccaneer Bay door een sniper met 3 schoten uit mijn vliegtuig geschoten :(. Ook hebben ze op sommige vlaggen de vlag ranges veranderd, waardoor je nu dus zo'n beetje onder de vlag moet staan om hem te cappen . Wat ik wel beter vond is dat je met een vliegtuig makkelijker damage kunt doen op infantry :)

Al met al een, in mijn ogen, slechte update waar we lang op hebben moeten wachten :). Even een vraag aan de heren (Lighteye) die de groepen hebben aangemaakt, kun je na het aanmaken van de groep de icon en header image nog veranderen? Zo ja, dan kan ik nu even snel een groep aanmaken voor mijn clan :)
Ja dat kan je nog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het gedeeltelijk met je eens maarja het blijft een beta dus geef ze even de tijd (ja ze nemen pauze in het weekend).
Komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Argh, ik koop net supreme bandage, maar op de een of andere manier kan ik hem dus niet in die balk beneden slepen. Nog voor de test even andere bandage gekocht en die kan ik dus wel gewoon naar beneden slepen. Iemand hier een oplossing voor?

Verder, hebben jullie ook niet ontzettend last van als je dwars door iemand heenrijdt dat het geen kill is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Heet dat niet gewoon lag??

Maar ik heb er ook last van, dat vind ik altijd zo jammer, dan kom je perfect vanachter aanrijden, die kerel denk dat hij cool is :) en dan rij jij hem aan! geweldig gevoel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Ter info: zoals het er nu naar uitziet gaan vandaag de eerste Battlefield Heroes servers online voor klanten van approved Heroes GSPs inclusief BF Heroes command&control manager! :)

Update: toch niet, dice heeft het nog niet approved.

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 15-06-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Aangemeld voor GoT3, onder zelfde naam als deze :)
Dit weekend weer lekker wezen knallen, nieuwe sniperrifle gekocht en wat missies gedaan. Dat je missies kon doen kwam ik pas later achter 8)7
Inmiddels lvl 9½, vanavond maar eens kijken of ik de 11 kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
In de PCzone en de PCgamer kun je de komende maanden redeem codes krijgen voor Battlefunds en speciale outfits, National en Royal, ik hoop dat ze deze magazines in de nabije comicshop ook hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCzone kun je ook wel in supermarkten vinden zover ik weet!

Trouwens, hoe krijg je Knife missies etc. ?
Ik kan alleen maar de globale missies vinden :S
(Infantry hunter etc. )

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ligt er ook aan welke class je bent en op welk level.

Ik heb nu nog maar 2 (praktisch) onhaalbare missies, meer niet :(

[ Voor 54% gewijzigd door Twhomp op 15-06-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
DaMorpheus schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:09:
Ter info: zoals het er nu naar uitziet gaan vandaag de eerste Battlefield Heroes servers online voor klanten van approved Heroes GSPs inclusief BF Heroes command&control manager! :)

bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Zucht, daar is punkbuster weer, elke 5 sec een kick na begin. Vuurmuur uit, update PB gedaan, update BFh gedaan, niets.

PB is en blijft een keiharde fail imho.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flapmo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:55:
Zucht, daar is punkbuster weer, elke 5 sec een kick na begin. Vuurmuur uit, update PB gedaan, update BFh gedaan, niets.

PB is en blijft een keiharde fail imho.
Schrijf jij een PB vervanger? Ik ken enkele studios die dan heel graag zaken met je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DaMorpheus schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:08:
[...]

Schrijf jij een PB vervanger? Ik ken enkele studios die dan heel graag zaken met je doen :)
Dat blijft een makkelijk antwoord natuurlijk. Als ik zeg dat de mijn belastingaangifte niet klopt vragen ze toch ook niet of ik zelf even de accountant kom uithangen? (niet zo'n goed voorbeeld maar you get the point).

Als er onvrede is jegens een product omdat het gewoon niet naar behoren werkt kan je moeilijk de mensen die de problemen hebben vertellen dan zelf maar de oplossing aan te dragen.

//edit
En om maar meteen het standaard argument: "we hebben het nodig, wil jij met cheaters spelen" te counteren:
counterstrike is de meest gespeelde shooter en gebruikt ook geen PB. Ja er zijn cheaters maar over het algemeen heb je er weinig last van.

[ Voor 17% gewijzigd door Flapmo op 15-06-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flapmo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:27:
[...]

Dat blijft een makkelijk antwoord natuurlijk. Als ik zeg dat de mijn belastingaangifte niet klopt vragen ze toch ook niet of ik zelf even de accountant kom uithangen? (niet zo'n goed voorbeeld maar you get the point).

Als er onvrede is jegens een product omdat het gewoon niet naar behoren werkt kan je moeilijk de mensen die de problemen hebben vertellen dan zelf maar de oplossing aan te dragen.
Ik bedoelde het serieus, jij nam het niet serieus :)
Vele studios zijn op zoek naar een nieuwe PB, het is gewoon niet op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Ik baal ik kom niet in de game. Ik heb een key, ik heb de software op de schijf. Iedere keer als ik op de grote overdreven aanwezige "play" knop duw start het validatie schermpje op en vervolgens knalt ie er uit naar een pagina waar ik in moet loggen met mijn EA account..

Heb ik inmiddels 50 keer gedaan en ik kom er gewoon niet door... Bruut irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ze kunnen beter wat aan de problemen met PB doen (Ja, die zijn er nog steeds, zojuist zelf weer gemerkt) en daarna pas deze ongein releasen. Dan heeft een klant met zo'n server ook meer plezier, omdat zijn spelers niet gekicked worden door PB.

Klinkt misschien beetje frusty naar jou toe, zo is het niet bedoeld.
Ik begin me gewoon te ergeren aan het kicken door PB, wat dat betreft kan ik het me voorstellen dat mensen vooral flamen naar PB.

Eerder in het topic, vroeg je ook of er misschien een betere PB is, maar als je je game goed bijhoudt en vooral goed programmeerd, zou heel PunkBuster niet nodig zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 15-06-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DaMorpheus schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:32:
[...]

Ik bedoelde het serieus, jij nam het niet serieus :)
Vele studios zijn op zoek naar een nieuwe PB, het is gewoon niet op de markt.
Ik bedoelde het bloedserieus :?. Je quote mijn reactie met een bericht dat er geen alternatief is, maar dat heeft toch niets te maken met dat PB een crappy programma is. Het een sluit het ander niet uit.

Maar NOFI naar jou verder, was meer een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update van vandaag nog geen kick van punkbuster gehad. Wel sowieso een paar seconden freeze bij de eerste start van een level en nog steeds, hoewel minder, tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:46:
Na de update van vandaag nog geen kick van punkbuster gehad. Wel sowieso een paar seconden freeze bij de eerste start van een level en nog steeds, hoewel minder, tijdens het spelen.
Hmmm, ik dan weer wel, spijtig genoeg. :( Heb er ook een ticket over lopen bij Even Balance, maar vraag me af of zij het kunnen oplossen, oh well... Komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coastal Clash is helemaal uit balans, 14 potjes gespeeld (National) waarvan 13 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er maar net aan, zat net in een team (nationals) waar meer dan de helft commando was en alleen maar aan het kamperen waren. De overige mensen durfden niet naar de overkant om een vlag te pakken en was ik daar telkens in mijn eentje aan het proberen de vlag te pakken :+ was op een gegeven moment de vlag grijs maar ging dood (hee geen vijandelijke spawns meer), duurde het een dikke minuut ofzo dat de vijand op hun gemak vrolijk naar die grijze vlag kon om het weer te pakken... dan denk je ook van, waar doe ik het voor terwijl de Royals de overige vlaggen ook pakten. Ben de server maar uit gegaan.

Ik zie sinds de update steeds meer commando's nu ik er op let :P veel mensen ook die op dezelfde plek steeds maar weer kamperen. Easy targets dat wel maar wordt het al snel saai van. Toppunt waren twee gastjes op BB die op de berg vlakbij shipwreck zaten, heb beide spelers elk tot 2 keer toe op die plek in de rug neer geschoten. Daarna begon er waarschijnlijk een lichtje te branden :+

Of op BB die hele hoge berg vlak naast de startpunt van de nationals, kun je alleen bereiken met vliegtuig. Nadat iemand mij had gekilled en ik die gast daarna. Komt ie weer vrolijk naar die berg, hij doet wat damage (zo merkte ik hem weer op) bij mij maar kon hem neer schieten. Dus ik dacht van hee laat ik ook een vliegtuig pakken en op hem wachten en jawel hoor hij kwam er weer vrolijk aanvliegen :P Heb tot twee keer toe een mark target aan hem gegeven terwijl ik op die berg zat. En daarna 4 schoten in de rug, beetje gewacht totdat ie klaar was met rondhuppelen als een konijntje en hij weer kon nadenken na de paniek aanval en de laatste schot gegeven :+ hij kwam daar niet meer iig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik zat net in een game met als tegenstanders 5 commando's en 1 gunner. Het was dit keer weer eens makkelijk winnen. :)

Ik moest overigens hard lachen toen BB begon. Ik pakte daar het vliegtuig, komt er een gunner naast me op de vleugel zitten. Vlieg ik naar de andere kant van de map en spring van een aardige hoogte uit het vliegtuig. Terwijl ik aan m'n parachute bungel, zie ik het vliegtuig heel rustig achter een berg verdwijnen met de gunner nog op de vleugel....BOEM!
Volgens mij overkwam mij het zelfde toen ik BFH voor het eerst speelde. :D

GSPs? command&control? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb gisteren ook nog gespeeld, samen met 2 collega's van op het werk.
We speelden als royals en de nationals hebben geen enkele keer kunnen winnen.

Het spel is echt een eitje als je samenwerkt.
Ben er nog eens in geslaagd een vliegtuig neer te halen met een tank in de vlucht. Helemaal aan het begin van de ronde kwam hij heel laag aanvliegen met een passagier op de vleugel.

Heb nu ook eens een keertje coastal clash gespeeld, das wel een kleine felle map zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 13:35
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 00:33:
Ligt er maar net aan, zat net in een team (nationals) waar meer dan de helft commando was en alleen maar aan het kamperen waren. De overige mensen durfden niet naar de overkant om een vlag te pakken en was ik daar telkens in mijn eentje aan het proberen de vlag te pakken :+ was op een gegeven moment de vlag grijs maar ging dood (hee geen vijandelijke spawns meer), duurde het een dikke minuut ofzo dat de vijand op hun gemak vrolijk naar die grijze vlag kon om het weer te pakken... dan denk je ook van, waar doe ik het voor terwijl de Royals de overige vlaggen ook pakten. Ben de server maar uit gegaan.

Ik zie sinds de update steeds meer commando's nu ik er op let :P veel mensen ook die op dezelfde plek steeds maar weer kamperen. Easy targets dat wel maar wordt het al snel saai van. Toppunt waren twee gastjes op BB die op de berg vlakbij shipwreck zaten, heb beide spelers elk tot 2 keer toe op die plek in de rug neer geschoten. Daarna begon er waarschijnlijk een lichtje te branden :+

Of op BB die hele hoge berg vlak naast de startpunt van de nationals, kun je alleen bereiken met vliegtuig. Nadat iemand mij had gekilled en ik die gast daarna. Komt ie weer vrolijk naar die berg, hij doet wat damage (zo merkte ik hem weer op) bij mij maar kon hem neer schieten. Dus ik dacht van hee laat ik ook een vliegtuig pakken en op hem wachten en jawel hoor hij kwam er weer vrolijk aanvliegen :P Heb tot twee keer toe een mark target aan hem gegeven terwijl ik op die berg zat. En daarna 4 schoten in de rug, beetje gewacht totdat ie klaar was met rondhuppelen als een konijntje en hij weer kon nadenken na de paniek aanval en de laatste schot gegeven :+ hij kwam daar niet meer iig :Y)
Moet je eens goed opletten in SS. Daar gaan ze gerust met z'n 5 man staan sniperen op die hele grote berg in het midden, ook alleen bereikbaar met ge vliegtuig......

Beetje zinloos want ze vallen erg op! >:)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

GJtje schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:14:
[...]
Ze kunnen beter wat aan de problemen met PB doen (Ja, die zijn er nog steeds, zojuist zelf weer gemerkt) en daarna pas deze ongein releasen. Dan heeft een klant met zo'n server ook meer plezier, omdat zijn spelers niet gekicked worden door PB.

Klinkt misschien beetje frusty naar jou toe, zo is het niet bedoeld.
Ik begin me gewoon te ergeren aan het kicken door PB, wat dat betreft kan ik het me voorstellen dat mensen vooral flamen naar PB.

Eerder in het topic, vroeg je ook of er misschien een betere PB is, maar als je je game goed bijhoudt en vooral goed programmeerd, zou heel PunkBuster niet nodig zijn.
Iedereen flamed PB, en vaak terecht. Ze geven vrijwel geen garanties aan de spelmakers, die patches brengen ze op eigen tempo uit, het ligt er maar aan hoeveel tijd het 2 koppige dev team aan de game geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmmm... gister maar ff voor 5 eu aan battlefunds gekocht via credit card. Nu eindelijk outfits permanent zijn geworden is het pas interessant. Een leuke outfit heb je al voor 5 eu + een aantal dagen extra xp. Vond het wel waard om het een keertje te proberen. Ik loop nu alleen in ondergoed rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zit er eerder aan te denken om gewoon voor 5 EUR bf te kopen en het permanente witte masker of trenchcoat te kopen.
Dat zijn toch de opvallendste items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ze hebben sinds 2 uur ook de website(nadat je voor de 2de keer inlogt) tijdelijk door laten linken naar een pagina met een trailer. Volgens de laatste update gaat het spel live.
14:00 CEST - Update:
We have just posted an announcement which can be seen in every forum. We won't be performing maintenance, instead we will Update "live".

More details soon.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:01
klomp schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:57:
Ik baal ik kom niet in de game. Ik heb een key, ik heb de software op de schijf. Iedere keer als ik op de grote overdreven aanwezige "play" knop duw start het validatie schermpje op en vervolgens knalt ie er uit naar een pagina waar ik in moet loggen met mijn EA account..

Heb ik inmiddels 50 keer gedaan en ik kom er gewoon niet door... Bruut irritant!
aanmelden via firefox werkt dan wel. ik heb het zelfde gehad en kwam er later wel weer in. via IE

ben net ook lid van groep 3 geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door kleefding op 16-06-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

GSP = Game Service Provider?
command&control? :?
Lijkt me een webbased beheertool voor de gehuurde server. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Niet webbased, maar net als de oude BF2CC een clientside applicatie :)
Ditmaal in C++ dus zonder dat .NET framework prutswerk van de vorige coder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DaMorpheus schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:53:
Niet webbased, maar net als de oude BF2CC een clientside applicatie :)
Ditmaal in C++ dus zonder dat .NET framework prutswerk van de vorige coder.
offtopic:
Grappig dat mensen altijd biased zijn naar .Net (C# wrs in dit geval) en C++ er direct boven verkiezen. Dit terwijl het hier gewoon om prutswerk van een coder gaat en niets te maken heeft met .Net of whatsoever :). C# .Net kan prima beter fungeren dan C++ code, zeker als het gecode is door iemand met <10 jaar ervaring met C++. Voordat je de voordelen van C++ (memory management vooral) beter kan benutten dan .Net zelf regelt ben je toch wel een aantal jaartjes ervaring verder :) zie ook hier en hier

[ Voor 10% gewijzigd door Flapmo op 16-06-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nou, na een paar uur spelen na de grote update (zo'n 80.000 punten), de eerste cheater alweer gespot. Zat met een huisgenoot van mij te spelen (hij national, ik royal), en ik had al een heel sterk vermoeden dat hij niet zelf zo goed kon aimen....Dus ik bij mijn huisgenoot kijken, hij naar die speler toe lopen, en ja hoor, het was weer raak..eerste PB proof cheats.

Erg jammer maar het blijft toch altijd kat en muisspel, net zoals de mensen die virussen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Gisteren ook nog ven aan het spelen geweest.

Op een gegeven moment waren 7 van de 8 nationals sniper. Dan is de lol er direct vanaf.
Toen liep de server leeg en was het 2 vs 2.
Hebben voornamelijk vlaggen gecaptured en de ronde afgesloten met meer dan 10.000 punten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:46:
[...]

Iedereen flamed PB, en vaak terecht. Ze geven vrijwel geen garanties aan de spelmakers, die patches brengen ze op eigen tempo uit, het ligt er maar aan hoeveel tijd het 2 koppige dev team aan de game geeft.
Plus dat PB fungeert als spyware. Het blijft altijd in de achtergrond draaien (tenzij je met een slim script daar wat tegen doet of de service handmatig uitschakelt wanneer je niet speelt) terwijl niemand weet wat het doet en het wordt niet verwijderd wanneer de installatie van het bijbehorende spel ongedaan wordt gemaakt.

Bij Valve's VAC heb je tenminste de keuze om een spel onder administrator-rechten te draaien of om de service te installeren. :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flapmo schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:31:
[...]

offtopic:
Grappig dat mensen altijd biased zijn naar .Net (C# wrs in dit geval) en C++ er direct boven verkiezen. Dit terwijl het hier gewoon om prutswerk van een coder gaat en niets te maken heeft met .Net of whatsoever :). C# .Net kan prima beter fungeren dan C++ code, zeker als het gecode is door iemand met <10 jaar ervaring met C++. Voordat je de voordelen van C++ (memory management vooral) beter kan benutten dan .Net zelf regelt ben je toch wel een aantal jaartjes ervaring verder :) zie ook hier en hier
offtopic:
Je quote mij letterlijk waar ik zeg dat het prutswerk van de vorige coder is :'( Anyway, zijn fout zat er vooral in dat het niet compatible was met nieuwe versies van het framework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Engineer Stewie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 07:13:
Gisteren ook nog ven aan het spelen geweest.

Op een gegeven moment waren 7 van de 8 nationals sniper. Dan is de lol er direct vanaf.
Toen liep de server leeg en was het 2 vs 2.
Hebben voornamelijk vlaggen gecaptured en de ronde afgesloten met meer dan 10.000 punten >:)
Jep, dit gebeurd vaker de laatste tijd. Verbazend eigenlijk, want volgens mij is dat niet echt leuk.

Heb vorige keer ook een ronde gespeeld als Gunner, met alleen Commando's als teammates. Ik vond er niks aan, omdat ik totaal geen backup kreeg van mijn team. Het enige dat ze deden was bij de vlag op de heuvel zitten (CC)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Acid__Burn schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:07:
[...]

Jep, dit gebeurd vaker de laatste tijd. Verbazend eigenlijk, want volgens mij is dat niet echt leuk.

Heb vorige keer ook een ronde gespeeld als Gunner, met alleen Commando's als teammates. Ik vond er niks aan, omdat ik totaal geen backup kreeg van mijn team. Het enige dat ze deden was bij de vlag op de heuvel zitten (CC)...
Dat is toch makkelijk op te lossen met een cap van 3 a 4 snipers aan elke kant (dat is al veel).
Binnenkort krijg je een game met enkel snipers omdat de rest gewoon stopt of overschakelt op sniper.

Het spel is zo niet leuk meer, het is bijna onmogelijk een vlag te cappen en dat was altijd het doel van de battlefield reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Engineer Stewie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:54:
[...]

Dat is toch makkelijk op te lossen met een cap van 3 a 4 snipers aan elke kant (dat is al veel).
Binnenkort krijg je een game met enkel snipers omdat de rest gewoon stopt of overschakelt op sniper.

Het spel is zo niet leuk meer, het is bijna onmogelijk een vlag te cappen en dat was altijd het doel van de battlefield reeks.
Nee, het is zeker niet onmogelijk om een vlag te cappen, integendeel. Maar met alleen maar snipers in het andere team is het idd lastig. Voordat je de vlag half neer hebt, ben je al dood. Gemiddeld 2 snipers per vlag, en het enige dat je dan maar hoeft te doen als team zijnde is wachten op tegenstanders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

DaMorpheus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:30:
[...]

offtopic:
Je quote mij letterlijk waar ik zeg dat het prutswerk van de vorige coder is :'( Anyway, zijn fout zat er vooral in dat het niet compatible was met nieuwe versies van het framework.
offtopic:
Het ging er om dat je in dezelfde zin C++ en .NET erbij haalde waar dit niet nodig was ;)

Nog geen fix voor mijn (22) PB probleem dus ik ga voorlopig maar weer QuakeLive spelen :+.

[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 17-06-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat ik gisteren in een server met statspadders. 3 vs 3. 3 vs 4 met mij erbij. Ze reden met een jeep van vlag tot vlag in CC om punten te pakken. Had ik eindelijk een mooie val gelegd met trooptraps en een mooie positie om ze op te ruimen, KICK punkbuster 22 aaargh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:55:
Zat ik gisteren in een server met statspadders. 3 vs 3. 3 vs 4 met mij erbij. Ze reden met een jeep van vlag tot vlag in CC om punten te pakken. Had ik eindelijk een mooie val gelegd met trooptraps en een mooie positie om ze op te ruimen, KICK punkbuster 22 aaargh :(
En die trooptraps zijn zo leuk. :)

Zo had ik in CC, als commando een aantal onder schot van achter een huisje. Ze hadden mij gezien, ik cloak mijzelf en leg er een trooptrap neer.
Eentje liep mijn kant op en ontdekte alleen nog maar een trooptrap. >:)

Beetje zelfde actie dus, alleen dan wel gelukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Flapmo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:41:
Nog geen fix voor mijn (22) PB probleem dus ik ga voorlopig maar weer QuakeLive spelen :+.
Als je Windows 7 gebruikt, zou het aan een KB artikel kunnen liggen. Bron: nomoregoatsoup.wordpress.com.
Ik draai echter tegenwoordig build 7229 van Windows 7 en heb de geposte fix (compatability modus) geprobeerd, maar mocht niet echt baten, ik blijf gekicked worden, al had ik Vista SP2 gedaan, zit te denken om XP SP3 nog te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:36:
[...]
Als je Windows 7 gebruikt, zou het aan een KB artikel kunnen liggen. Bron: nomoregoatsoup.wordpress.com.
Ik draai echter tegenwoordig build 7229 van Windows 7 en heb de geposte fix (compatability modus) geprobeerd, maar mocht niet echt baten, ik blijf gekicked worden, al had ik Vista SP2 gedaan, zit te denken om XP SP3 nog te proberen.
Ik speel met XP pro SP3 en heb die error 22 en freezes ook.

Van wat ik gelezen en begrepen heb is dat het een interne code (van bfh team) is waar evenbalance in eerste instantie niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kunnen we al wat meer mee.

pbcl.cfg maken in de pb folder.
pb_logtofile 1 als eerste en enige lijn in het bestand zetten.

Spelen totdat je gekicked wordt en moet er een pbcl.log gemaakt zijn:

ik had net dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[06.18.2009 00:02:59] pb_LogToFile = 1 (0=No, 1=Yes)
[06.18.2009 00:02:59] Attempting to resolve master3.evenbalance.com
[06.18.2009 00:02:59] Resolved to [216.240.146.139] (14)
[06.18.2009 00:02:59] PunkBuster Client (v2.178 | A0) Enabled
[06.18.2009 00:02:59] Game Version [1.02.1003.0]
[06.18.2009 00:02:59] Connected to Server 159.153.162.49:18577
[06.18.2009 00:03:25] PB Services socket initialized
[06.18.2009 00:03:41] PnkBstrA successfully loaded PnkBstrB
[06.18.2009 00:03:42] WARNING: PB Kicks for Level 1 PB Restrictions on this Server
[06.18.2009 00:03:42] PB Server assigned guid = even editten als je ook besluit te posten
[06.18.2009 00:03:42] Receiving from PB Server (w v1.660 | A1376 C2.178)
[06.18.2009 00:03:48] PnkBstrB service installed and started successfully
[06.18.2009 00:06:59] Master Query Sent to (MASTER6.EVENBALANCE.COM) 204.15.228.214
[06.18.2009 00:07:01] Received Master Security Information
[06.18.2009 00:08:17] Removing "Crimsontarget" c44b (0 minutes) RESTRICTION: Unknown Windows API Function [131134]
[06.18.2009 00:14:12] WARNING: PB Kicks for Level 1 PB Restrictions on this Server
[06.18.2009 00:14:12] Receiving from PB Server (w v1.660 | A1376 C2.178)
[06.18.2009 00:18:45] Not Connected to a Server

Ticket is nog in behandeling bij evenbalance met deze info. Een google search met de woorden van regel 15 leverde mij niks op.

ah toch wat meer:
Kick # Library API (signature fail)
131134 kernel32.dll DeviceIoControl

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa363216(VS.85).aspx
DeviceIoControl Function

Sends a control code directly to a specified device driver, causing the corresponding device to perform the corresponding operation.
Nu nog uitvinden welke applicatie deze api aanroept. Misschien zit het te vloeken met mijn usb hdd of dat bfh geïnstalleerd staat op een secundaire sata II schijf en de drivers die vloeken met punkbuster?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:28:
pbcl.cfg maken in de pb folder.
pb_logtofile 1 als eerste en enige lijn in het bestand zetten.
Die tip kreeg ik via mijn ticket ook.
Ik heb geprobeerd dat te doen, maar krijg geen logfile te zien. In welke PB folder had je het bestandje gezet? In de PB folder onder Battlefield Heroes?

Nu reageerd Even Balance niet meer op mijn ticket. :(

EDIT:
Gisteren trouwens kunnen spelen, zij het voor even op Coastal Clash.
Een potje gewonnen en drie potje verloren. Volgens mijn statistieken pagina heb ik alleen maar 6 minuten gespeelt? Zo kort duren die potjes toch niet? :?

Wel vreemd, want heb maar 2 potjes gespeelt op die kaart :+

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 18-06-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:24:
[...]
Die tip kreeg ik via mijn ticket ook.
Ik heb geprobeerd dat te doen, maar krijg geen logfile te zien. In welke PB folder had je het bestandje gezet? In de PB folder onder Battlefield Heroes?

Nu reageerd Even Balance niet meer op mijn ticket. :(
In de map die de naam pb heeft die in de BFH installatie map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Heuj, na een clean windows 7 RC install en een wissel van avira naar avg8.5 wil PB weer eens draaien. Verder heeft een upgrade in Windows7 er voor gezorgd dat ik nu netjes 4:3 verhouding fullscreen krijg op mijn 2e monitor. Ik ben tevreden voorlopig, maar PB is nog steeds ruk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Flapmo schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:51:
Heuj, na een clean windows 7 RC install en een wissel van avira naar avg8.5 wil PB weer eens draaien. Verder heeft een upgrade in Windows7 er voor gezorgd dat ik nu netjes 4:3 verhouding fullscreen krijg op mijn 2e monitor. Ik ben tevreden voorlopig, maar PB is nog steeds ruk :p.
Ik draai dus ook W7 icm Avira Antivir. Overstappen naar AVG heeft het voor jou opgelost of juist niet? Eerst zeg je namelijk dat PB weer wil draaien, maar later dat PB ruk is. Hoe moet ik dat nou zien? Al lijkt het me stug dat een AV dit soort dingen voorkomt.

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd welke virusscanner Lighteye gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 19-06-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben met een clean reinstall van windows 7 RC avg 8.5 geinstalleerd. Mijn antivira free 90 day license liep af. Ik weet niet zeker of het aan avira lag of aan de reinstall. Maar het zou Avira kunnen zijn. Het werkt nu ja.

[ Voor 22% gewijzigd door Flapmo op 19-06-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik speel op Vista x64 met AVG 8.5. Nooit problemen mee gehad en ik heb veel andere zooi (en meer dan 60 processen) open op de momenten dat ik speel.

Ik heb de laatste dagen minder gespeeld omdat het aantal snipers explosief is toegenomen. Je hebt er tegenwoordig wel altijd 5 of 6 bij de nationals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar is het nu BETA af en een officiële game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:32:
Misschien een domme vraag, maar is het nu BETA af en een officiële game?
Tis nog altijd beta.

Gisteren terug fatsoenlijk kunnen spelen met belanced teams zonder al te veel snipers.
Dan is het wel een pokkeleuk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik ben zelf soldier en dan is het idd wel leuk als er wat mensen mee lopen, had laatst dat ik de enige soldier was en dan is er echt geen f*ck aan... Het spel komt pas goed tot ze recht met 4 soldiers 2 gunners en 2 snipers of zoiets... Dan is het echt feest :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.