...:::everybeat.nl
Hmm maar heb jij niet het gevoel dat het toch wel wat langer is dan 100 seconden? Ik vind dat eigenlijk wel vrij kort! Maar zal het even uittesten als ik weer kan spelen....krijg nu met de launcher een vage melding dat hij iets van PB niet kan installeren.. Heb nu maar alles verwijderd en alles opnieuw aan het installeren! Site is weer wat op gang gekomen btw!Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:37:
[...]
Als ik het goed heb uit x:\Battlefield Heroes\mods\bfheroes\Objects\Weapons_server.zip\Weapons_server.zip\Abilities\ExplosiveKeg_GER en daarin een willekeurige .tweak bestand openen met notepad ofzo:
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/100/0/0
100 seconden waarschijnlijk, dus als je sneller kunt leggen kun je er meer doen. En ze blijven liggen als je dood bent. Alleen heb ik het idee dat ze dan wel sneller verdwijnen. Maar kan zo 123 geen 'bewijs' daarvoor vinden.
Tja, downloaden kan wel, maar je hebt nu de "exceeded maximum logins" boodschap.Robkazoe schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:10:
Er is licht. Ik kan zowaar op battlefieldheroes.com komen. Kijken of ik de game kan installeren.
...:::everybeat.nl
Verwijderd

Daarom zelf ook altijd een taunt doen als je iemand gekilled hebt. Ik gebruik gewoon die standaard van hee hallo oid. Met VP kun je volgens mij ook geen mooiere taunts kopen, moet je BF voor hebben helaas.
Met VP kun je wel een paar mooiere taunts kopen hoor.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:54:
[...]
Daarom zelf ook altijd een taunt doen als je iemand gekilled hebt. Ik gebruik gewoon die standaard van hee hallo oid. Met VP kun je volgens mij ook geen mooiere taunts kopen, moet je BF voor hebben helaas.
Wel jammer dat het er nog steeds uit ligt. Had graag die nieuwe map eens gespeeld
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Lol! Erg herkenbaar. Ik moet altijd wraak hebben als iemand dat doet.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:54:
Hmm nog steeds niks nah ja. Wat ik mij nog bedacht. Hoe irritant is het als je gekilled bent en dat ze zitten te tauntenIk betrap mijzelf er nog vaak genoeg op dat ik speciaal achter zo'n gast aan ga terwijl dat eigenlijk niet het beste is voor het team als je wilt winnen als team
Ik merkte ook dat de "trage" sniper rifle een ander geluid heeft. Ik heb met veel geluk 3 rondjes kunnen spelen vandaag, kom er nu met geen mogelijkheid in. Maarja, beta hé? Niet zeuren.
Verwijderd
Leukste komt echter nog. In plaats van een HP per 2 levels omhoog, kreeg ik er nu een bij ieder level. Jammer genoeg maar eventjes kunnen spelen, maar met level 4 zit m'n cloak nu al bijna vol. Geen idee of me dit nog wordt afgenomen, want het lijkt een bug te zijn.
Viel me ook op dat als je een level omhoog gaat, 100 VP krijgt. Dit was eerst toch nog niet het geval?
Nieuwe map is toch wel heel erg in voordeel van snipers. Heel veel plekken met een mooi uitzicht en dus veel mogelijke slachtoffers.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2009 09:45 ]
Dus tot op heden ben ik nog steeds lvl 5 en heb ik gister geen schot kunnen lossen
Dus maar weer een aflevering of 6 van COPS gekeken
Verder vind ik dat snipers vs planes te sterk zijn, vooral als die sniper in de loop van de startbaan staat op zo'n heuvel, opstijgen is dan al moeilijk.
Ik zal m'n indeling van abilities toch maar moeten veranderen en me aanpassen.
Verwijderd
haha owkey je kan wel rekenen dusEngineer Stewie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:13:
[...]
Je zal er heus niemand mee lastig vallen, maar bedenk wel dat een jaartje zitten al gauw 15000 a 25000€ weggegooid is, naargelang je capaciteiten.
Reken dat mee in een 40 jarige carrière met 2% intrest (gemiddelde inflatie) en je hebt 21700 tot 36200€ weggegooid.
Dit geld natuurlijk alleen bij voltijdse studie, uiteindelijk ga je het niet merken omdat alles een jaartje later begint.
Mja, nu dwalen we af.
Veel plezier met battlefield, als je er wat tijd in steekt en skills ontwikkeld is het echt een fijn spel.
Ga aub niet onmiddelijk whinen en speel met de klasse die je ligt, voor mij is dat soldier omdat je hier veel richtingen mee uit kunt.
nou ik heb een jaar overgeslagen dus het is geen problemo
nou ik whine zowiezo niet
nou bedankt voor je advies soldier lijkt me wel wat jah.
Ik heb ook wel gemerkt dat als je er bv meer als 3 legt de eerste dan ontploft. Heb ook wel gezien dat als je er 1 legt en dood gaat en weer spawnd de troop trap soms ontploft. Kan natuurlijk ook met die 100 seconden te maken kunnen hebben. Troop traps zijn sowieso handig om tussen de huizen te leggen. Dan wordt de tegenstander van de ene muur naar de andere muur gelanceerd. Meestal gegarandeerd een killVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:37:
[...]
Als ik het goed heb uit x:\Battlefield Heroes\mods\bfheroes\Objects\Weapons_server.zip\Weapons_server.zip\Abilities\ExplosiveKeg_GER en daarin een willekeurige .tweak bestand openen met notepad ofzo:
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/100/0/0
100 seconden waarschijnlijk, dus als je sneller kunt leggen kun je er meer doen. En ze blijven liggen als je dood bent. Alleen heb ik het idee dat ze dan wel sneller verdwijnen. Maar kan zo 123 geen 'bewijs' daarvoor vinden.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Verwijderd
Ja, dit is inderdaad een groot nadeel. Ze zijn nu al 2 dagen aan *lote en god mag weten hoe lang het nog gaat duren. Dit is geen goede reclame in iedergeval voor toekomstige spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:27:
We zien gelijk het grote nadeel van een dergelijk systeem als dit. Dat je afhankelijk bent van 1 internetservice om überhaupt het spel op te kunnen starten. Als een bedrijf besluit de stekker eruit te trekken kun je er dus niets meer mee. Nu valt het nog mee omdat je voor deze service niet perse hoeft te betalen. Maar ik zou grote vraagtekens zetten bij een internetservice die je alleen kunt gebruiken met een internetverbinding waar je voor moet betalen.
[ Voor 60% gewijzigd door M0nkeymen op 05-06-2009 17:57 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Heb na de "grote update" nog geen rondje kunnen spelen.
Heb een commando en een soldier, allebei rond de level 12
Het was altijd een stuk makkelijker om XP te halen met de soldier, maar als GS generft is, ga ik misschien toch maar weer terug naar mn commando...
BTW Go Nationalists
[ Voor 3% gewijzigd door Rainmaker op 06-06-2009 04:22 ]
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Maar toch, ik wil ook graag spelen...
Ze zullen wel alles na moeten lopen of alles de juiste connectie maakt. Dat was namelijk de meest voorkomende probleem op de website na de update. Sommige dingen linkte nog naar de beta omgeving of zo, zoiets werd er verteld door een ene Goodman(developer van BFH).
Het zal wel dieper liggen dan dat, aangezien het niet zomaar opgelost is.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Als die het vervolgens 3 dagen niet doen... kan ik me voorstellen dat ze dat niet leuk vinden.
daar baal ik best van, want elke keer heeft ie wel weer een andere melding... nu de site weer offline... het zit me niet mee!
Ik blijf geduldig wachten, het is tenslotte een beta, wie weet.
www.janvandoornik.nl
Verwijderd
Hi, we are currently testing some potential improvements to the website performance. Hang in there & thanks for playing the closed beta!
mensen die juist battlefunds hebben gekocht hebben pech, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat je in een beta zit en volgens mij staat er wel ergens iets over zo'n situatie in de voorwaarden waarmee je bent akkoord gegaan om de beta te spelen.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Er is altijd gezegt dat je je eigen account en zelfs je heroes behoudt als de game public is geworden dus ook account resets vinden niet plaats. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat de VP's, HP's en BF's gewoon meegenomen worden naar de public release.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:45:
mensen die juist battlefunds hebben gekocht hebben pech, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat je in een beta zit en volgens mij staat er wel ergens iets over zo'n situatie in de voorwaarden waarmee je bent akkoord gegaan om de beta te spelen.
Alleen heeft dat in het weekend geen nut, de site komt in ieder geval dit weekend niet meer op.MetalfanBlackness schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 23:07:
Je kunt daar ook check4change voor gebruiken
Kan me niet voorstellen dat mensen bij Dice in het weekend werken.
Ik verwacht eerder a.s. Dinsdag of Woensdag met wat geluk.
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2009 12:41 ]
Verwijderd
Ja dat is idd logisch, maar ik bedoel dat mensen die bf's gekocht hebben en daarmee items hebben gekocht die items nu niet kunnen gebruiken terwijl de tijd gewoon doorloopt. Nu kan het zijn dat ze de "tijd gestopt hebben" zoals op de vorige pg ook al stond.GJtje schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:38:
[...]
Er is altijd gezegt dat je je eigen account en zelfs je heroes behoudt als de game public is geworden dus ook account resets vinden niet plaats. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat de VP's, HP's en BF's gewoon meegenomen worden naar de public release.
idd, hun twitter krijgt ook al even geen updates meerGJtje schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:38:
[...]
Alleen heeft dat in het weekend geen nut, de site komt in ieder geval dit weekend niet meer op.
Kan me niet voorstellen dat mensen bij Dice in het weekend werken.
Ik verwacht eerder a.s. Dinsdag of Woensdag met wat geluk.
Goodman is de community manager.Larrs schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:38:
Sommige dingen linkte nog naar de beta omgeving of zo, zoiets werd er verteld door een ene Goodman(developer van BFH).
En ook leuk, ze gaan de marketing machine aanzetten. Koop je straks PC Gamer, PC Zone, PC Games of PC Action in Engeland of Duitsland, dan zitten daar codes bij voor BF (ter waarde van de aankoopbedrag van het magazine) en voor unieke, permanente items.
Dus wil je toch BF kopen, misschien een interessante optie
Dit kan je (à la DeAgostini) bij elkaar sparen:

en

Zie ook http://www.battlefield-he...-rocket-vs-thors-turbojet
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ach ja, het is maar net hoe je het bekijkt. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel gek: het betreft hier een testversie van een product, in dit geval Beta. Dit is altijd minder urgent dan een probleem met een final version van een pakket.Dersan schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:09:
Vind het niet gek dat de officiële release van het spel steeds wordt opgeschoven, als je ziet met wat voor een mentaliteit ze aan deze major crash werken. Ik durf te wedden dat we vanavond geen twitter updates zullen zien, m.a.w., 9 to 5 mentaliteit.
En wat betreft die 9 tot 5 mentaliteit: ik geef ze gelijk, maar ook weer ongelijk. Gelijk hebben ze, dat ze tussendoor rusten en niet 24/7 werken om dit op te lossen. Dan ga je ook dingen missen, en misschien stomme fouten maken.
Ongelijk geef ik ze ook wel een beetje, omdat juist nu de community begint te groeien. Nu hadden ze dus juist een goed werkende versie moeten hebben, inclusief een juist verlopen update. Dat had de community waarschijnlijk goed ontvangen.
Maar ja, zoals altijd in de praktijk: Murphy is niet ver weg...
Ik heb Win7 RC1, maar de BFHeroes exe en pbsvc exe heb ik ingesteld in compatibility mode van vista SP1. Ook starten beide op met admin rechten.
Iemand een idee?
[ Voor 6% gewijzigd door Struikrover op 09-06-2009 10:17 ]
-EDIT- Het lag dus aan mij, want toen ik de admin rights van de .exe's afhaalde startte het spel wel op.
Probleem is nu dat ik na 5 seconden een melding krijgt dat het programma gestopt is met werken (APPCRASH van RendDX9.dll).
Meer mensen met dezelfde foutmelding en misschien een oplossing?
[ Voor 67% gewijzigd door Struikrover op 09-06-2009 10:33 ]
Zoek eens op het BFH forum. Daar staan de meest voorkomende problemen vermeld, en vaak ook inclusief oplossing.Struikrover schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:18:
Als dit een probleem is met mijn PC kan ik wachten tot ik een ons weeg neem ik aan, dan gebeurt er heus niks magisch. Dus ik was benieuwd of dit aan mij ligt of alweer aan de brakke site...
-EDIT- Het lag dus aan mij, want toen ik de admin rights van de .exe's afhaalde startte het spel wel op.
Probleem is nu dat ik na 5 seconden een melding krijgt dat het programma gestopt is met werken (APPCRASH van RendDX9.dll).
Meer mensen met dezelfde foutmelding en misschien een oplossing?
Wel logisch. Er is een enorme rush geweest op de beta. Als je het nu helemaal vrij zou geven zou het binnen no time dicht slibben.Dersan schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:09:
Vind het niet gek dat de officiële release van het spel steeds wordt opgeschoven, als je ziet met wat voor een mentaliteit ze aan deze major crash werken. Ik durf te wedden dat we vanavond geen twitter updates zullen zien, m.a.w., 9 to 5 mentaliteit.
http://hawvie.deviantart.com/
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Maarja het is een beta en het is gratis dus je kunt geen gouden bergen verwachten
Daar kan ik me dan ook wel in vinden. Het is idd wel zo dat ze het doen voorkomen dat er ieder moment een gigantisch wonder kan gebeuren, waardoor het weer werkt. Er is niet echt een termijn o.i.d. doorgegeven waarop het weer zou moeten werken.Aeon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:04:
Tuurlijk, het is beta, maar wat mij wel begint te irriteren is dat ze de hele tijd al doen alsof het elk moment weer kan gaan werken.
Ik heb het ook een tijdje gespeeld.. maar na een paar uurtjes is het spannende er ook wel af, dus echt missen doe ik het niet in ieder geval.Acid__Burn schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:06:
[...]
Daar kan ik me dan ook wel in vinden. Het is idd wel zo dat ze het doen voorkomen dat er ieder moment een gigantisch wonder kan gebeuren, waardoor het weer werkt. Er is niet echt een termijn o.i.d. doorgegeven waarop het weer zou moeten werken.
Wat dan wel storend is, is dat ze misleidende informatie geven zoals jij aangeeft.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

als je bij je player stats kijkt, staat de nieuwe map er ook al tussen
Mwa, ik moet zeggen dat ik het vermakelijk blijf vinden. Spannend is anders, maar dat is ook weer per server verschillend.SpoTs schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:40:
[...]
Ik heb het ook een tijdje gespeeld.. maar na een paar uurtjes is het spannende er ook wel af, dus echt missen doe ik het niet in ieder geval.
Wat dan wel storend is, is dat ze misleidende informatie geven zoals jij aangeeft.
Maar snap niet dat ze de (groeiende) community zo laten wachten op iets dat misschien nog wel 2 weken kan gaan duren (who f*ckin' knows...?)...
Dit was vorige week al zo. Vlak na de grote update, en vlak voor de major downtime. Zijn wel een aantal spelerd die de nieuwe map hebben kunnen spelen...Rudyyy schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:25:
[afbeelding]
als je bij je player stats kijkt, staat de nieuwe map er ook al tussen
[ Voor 24% gewijzigd door Acid__Burn op 09-06-2009 14:27 . Reden: Added new quote... ]
Verwijderd
Maar als er een login limiet is, dan is de kans groot dat het niet gaat werken.
Verwijderd
EDIT:
jup, hij gaat niet
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 15:19 ]
Ik heb die nieuwe map al wel gespeeld, maar vond het erg klein. Je kon van de ene vlag nagenoeg direct naar de andere vlag schieten
Dat ze trouwens ook even naar de snelheid van de normale website kijken, dat lijkt mij wel belangrijk voor de toekomst van de game!
[ Voor 29% gewijzigd door Bender op 09-06-2009 17:11 ]
Kan ook ja.
Maar ik dacht dat hij ook meehielp met programmeren.
De communicatie verloopt al wel wat beter naar de community(beta-testers). Er was wat onenigheid en 1 iemand zich als Goodman voorgedaan met de laatste stand van zaken. Was niet echt netjes, maar hielp wel. Vooral met de vele onnodige gespam van sommige mensen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
we envy you!!Triloxigen schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:08:
En zojuist weer offline
Ik heb die nieuwe map al wel gespeeld, maar vond het erg klein. Je kon van de ene vlag nagenoeg direct naar de andere vlag schieten
Dat ze trouwens ook even naar de snelheid van de normale website kijken, dat lijkt mij wel belangrijk voor de toekomst van de game!
ik kwam er gisterochtend ook in.. maarja had er geen tijd voor dus moest sluiten..
Verwijderd
Ze hebben waarschijnlijk op woensdagmiddag vrij, want volgende update kunnen we morgen pas weer verwachten. Vraag me af wanneer het eindelijk weer zal werken.
Ze werken gewoon doorVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:31:
Als jij iemand over een langere periode helpt, wordt je waarschijnlijk tussendoor ook weleens bedankt. Niets vreemds aan dus.
Ze hebben waarschijnlijk op woensdagmiddag vrij, want volgende update kunnen we morgen pas weer verwachten. Vraag me af wanneer het eindelijk weer zal werken.
En hard!
Ik lees het ook net... Ik had al eerder het vermoeden (begin van de grote downtime) dat het overgezet zou worden naar een Final Version. Ik krijg dit vermoeden nu eigenlijk weer...oNNoZeLe schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:24:
[...]
Vreemde reactie, niet? Is er geen testing Closed beta meer dan?
Omdat ze ons ervoor bedanken?
Zou me niks verbazen als deze downtime gevolgd wordt door: Congratz, you're playing the final now...
Verwijderd
Gewoon een bedankje voor het helpen van de closed beta omdat de community nu natuurlijk al een paar dagen aan het wachten is.
Neen!Triloxigen schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:42:
Waarschijnlijk komt morgen of overmorgen uiteindelijk de release online.
De release in de UK is in ieder geval deze maand, duitsland volgende maand. Dus het komt er zeker wel aan.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:45:
Dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Gewoon een bedankje voor het helpen van de closed beta omdat de community nu natuurlijk al een paar dagen aan het wachten is.
bron? dan kan ik het ook ff lezenTriloxigen schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:49:
[...]
De release in de UK is in ieder geval deze maand, duitsland volgende maand. Dus het komt er zeker wel aan.
De items komen wel na pas april 2010 in de BF store.Dersan schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:23:
Omdat de magazines met die battlefield heroes campagne dan uitkomen, met speciale codes erin voor de aanschaf van bfh items. Zou lekker nutteloos zijn als het dan iig nog geen open beta was, aangezien iedereen die dat magazine leest dan eerst een key moet zien te bemachtigen, ook al is dat nu niet zo heel moeilijk meer.
Maar is de "Play Now" functionaliteit inmiddels weer up and running?Judaz schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:38:
De site is weer up and running
Voor zo lang als het duurt. Ik heb het eerder ook al overdag even kunnen spelen. Maar daarna was het gewoon weer down.Acid__Burn schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:53:
[...]
Maar is de "Play Now" functionaliteit inmiddels weer up and running?
kan iemand nog eens de link posten naar de got group op de site ?
http://www.battlefieldheroes.com/groups/29Ghostface9000 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:17:
werkt inderdaad weer even nu
kan iemand nog eens de link posten naar de got group op de site ?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 16:02 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| Starting PunkBuster Service Tests (v0.987) (06/11/09 17:56:22) Checking OS Windows NT 6.1 (build 7048) 64-bit Checking PnkBstrA service status RUNNING Checking PnkBstrA Version OK (1032) Extracting "PnkBstrB.exe" to: "C:\Users\wvisserb\AppData\Roaming\PnkBstrB.exe" OK Checking firewall settings OFF Checking if PnkBstrB is running RUNNING Manually stopping PnkBstrB STOPPED Getting port for PnkBstrA OK (44301) Opening socket for packet send OK Sending version packet to PnkBstrA SENT Receiving version from PnkBstrA OK Received 6 bytes from 127.0.0.1:44301 Response = 8424 (ms) Version = v1032 Getting PnkBstrB install instance OK Sending start packet to PnkBstrA SENT Waiting for packet from PnkBstrA OK Received 3 bytes from 127.0.0.1:44301 Response = 12948 (ms) PnkBstrB started. Load SUCCESSFUL. Watching for PnkBstrB instance change (7) CHANGED (8) Getting port for PnkBstrB OK (45301) Sending version packet to PnkBstrB SENT Receiving version from PnkBstrB OK Received 5 bytes from 127.0.0.1:45301 Response = 2996 (ms) Version = 2110 Checking PnkBstrK driver status NOT FOUND Manually stopping PnkBstrB STOPPED Removing test PnkBstrB file OK ---------------------------------- Tests finished. |
[ Voor 87% gewijzigd door Flapmo op 11-06-2009 17:57 ]
Verwijderd
Heb er wel een video van gemaakt maar geen idee waar ik toestemming kan vragen om het publiek te zetten. DM voor de url.
Member limit exceededEngineer Stewie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:47:
BF werkt, maar met een login cap, dat gaat veel refreshen worden vanavond
[ Voor 43% gewijzigd door Flapmo op 11-06-2009 18:06 ]
Verwijderd
Nergens last van?Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:05:
echt alle servers laggen als de malle
Als er lag is is het vrijwel altijd een PB issue of een issue met de server die niet gereboot is na een master server downtime.
*huilie*
-EDIT- ohja, voor de mensen met een inlog, heb ook een topic hier gepost met m'n probleem.
[ Voor 20% gewijzigd door Struikrover op 12-06-2009 00:26 ]
Toen nog een paar keer gehad dat er geen geschikte servers te vinden was, maar daarna toch 1,5 uurtje kunnen gamen.
Ben opnieuw begonnen met een royal soldier, omdat deze meestal in de minderheid zijn (de royals).
Maakt het mijn vrienden (alle 2
Hoe kan ik me aanmelden bij de groep? Ik zie wel dit staan bij de groeps pagina "Member limit exceeded"
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Dan kun je nu misschien niet inloggen, vanwege de login cap? en waarschijnlijk moet je ingelogd zijn om een request te doen en die moet lighteye dan accepteren. En dan moet hij nog de cache refreshen...Vae Victus schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:53:
[...]
Hoe kan ik me aanmelden bij de groep? Ik zie wel dit staan bij de groeps pagina "Member limit exceeded"
of er zit een max aan hoeveel members een groep heeft
[ Voor 6% gewijzigd door M0nkeymen op 12-06-2009 11:56 ]
Verwijderd
Dit is trouwens de huidige lijst:

Maken we er nog 1
Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
"Gunner Bart, reporting for duty........"
Verwijderd
oeps, ik heb me voor de 2e groep ook aangemeldVerwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:56:
Goh, er zit dus een limiet aan het aantal members in de groepals je andere groepen bekijkt zie je er ook maximaal 21 members en een bericht dat het vol zit.
Dit is trouwens de huidige lijst:
[afbeelding]
Maken we er nog 1
Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
btw, wat ben je er mee als je in een groep zit?
Verwijderd
Volgens mij kun je vrij weinig met een groep tot nu toe
[ Voor 29% gewijzigd door rudyman85 op 12-06-2009 14:18 ]
Verwijderd

Enige wat ie nog mist is een bazooka....
Misschien anders ook elkaar in de vriendenlijst zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:36:
Groep 29 heeft trouwens aan cache update gehad, iedereen is nu in het lijstje te zien
Volgens mij kun je vrij weinig met een groep tot nu toehooguit wat makkelijker om stats van elkaar te vergelijken. Wellicht dat er in de toekomst iets komt in de zin van elkaar makkelijk kunnen zoeken/joinen in een server oid.
Nu valt er inderdaad nog niks mee te doen.
Meer nut lijkt er vooralsnog niet te zijn neeEach group has its own, unique leaderboard so you can compete with just your friends.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Niet de groepsleden volgens mij?
1 persoon kan meerdere karakters hebbenVae Victus schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:52:
Ik heb me nu ook aangemeld bij groep 2. Ik zie wel een enorme lijst staan (60 personen) na die cache update. Wat is dit dan?
Niet de groepsleden volgens mij?
Deze zijn tot nu toe alleen nog voor Gunners. Maar zou me niks verbazen als deze wapens straks uitgewisseld worden tussen classes...Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:29:
Enige wat ie nog mist is een bazooka....
Dat lijkt me toch wel sterk. Dan vervaagt de scheiding tussen de classes echt teveel lijkt me. Een sniper met een machinegeweer en piercing shot ofzoAcid__Burn schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:49:
[...]
Deze zijn tot nu toe alleen nog voor Gunners. Maar zou me niks verbazen als deze wapens straks uitgewisseld worden tussen classes...
Dit topic is gesloten.