I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
Dat is namelijk op dit moment nog best wel jammer dat je nog geen 'vrienden' etc. kan vinden.
(of clans bijvoorbeeld ook al weet ik dat deze er wel zijn op forums)
Vind dit ook raar, daar je een server kunt huren.Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:48:
Weet iemand of er na de beta wel een normale serverlist komt? een friendslist en dat soort dingen?
Dat is namelijk op dit moment nog best wel jammer dat je nog geen 'vrienden' etc. kan vinden.
(of clans bijvoorbeeld ook al weet ik dat deze er wel zijn op forums)
Mij is het een raadsel hoe je deze kan joinen.
Vandaag kwam er een reparateur van Ziggo langs om even te kijken naar mijn internet en telefonie verbinding. Wat bleek, speelt hij zelf ook Battlefield Heroes.
...:::everybeat.nl
[edit]
volgens mij kan het niet.. kun je wel gewoon handmatig servers joinen? dat je überhaupt wel met een bekende dus op 1 server kan komen?
[edit2]
al gevonden
[ Voor 40% gewijzigd door Booth op 26-05-2009 12:30 ]
http://play.battlefield-h...read.php?tid=20596&page=1
share....Booth schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:11:
is er eigenlijk nog een soort van buddysystem? dat je vrienden kunt toevoegen, en kijken of ze online zijn en evt hun server joinen?
[edit]
volgens mij kan het niet.. kun je wel gewoon handmatig servers joinen? dat je überhaupt wel met een bekende dus op 1 server kan komen?
[edit2]
al gevonden
Je spreekt met een vriend af wie er het eerst een game ingaat. Doet je maat dat, dan typ je in het schermpje "Join A Friend" (na dat je een poppetje hebt gekozen) de nick van je maat in, dan zul je als het goed is hem achterna gaan.
Probleem bij mij is dat ik backspace niet kan gebruiken in dat schermpje en geen cijfers kan intoetsen..
Ik niet:FikkieHo schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:29:
dat is niet echt een buddysystem, maar een simpele, join friend.. Dat waren we onderhand wel achter
[edit]
[edit]
Jeetje, het stond ook gewoon 2 posts boven me

[ Voor 7% gewijzigd door Booth op 26-05-2009 13:42 ]
Maar toch bedankt.
Gaat velen malen beter dan met de muis
je kan er coastal clash spelen en er is een friendslist en je kan elkaar makkelijk joinen
nu nog pte omdat ze de echte beta profielen niet willen verknoeien en resetten (zoals eerder nog wel eens het geval was)
Omdat ze beloofd hebben dat de hero's die nu gemaakt worden mee gaan in de officieele release je moet dus een nieuw acc maken maar het is zeker de moeite waard
wel belachelijk dubbel beta maarja
Linkje?Ghostface9000 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:35:
nu ook al beta binnen beta zogenaamde pte
je kan er coastal clash spelen en er is een friendslist en je kan elkaar makkelijk joinen
nu nog pte omdat ze de echte beta profielen niet willen verknoeien en resetten (zoals eerder nog wel eens het geval was)
Omdat ze beloofd hebben dat de hero's die nu gemaakt worden mee gaan in de officieele release je moet dus een nieuw acc maken maar het is zeker de moeite waard
wel belachelijk dubbel beta maarja
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Stond gewoon bij het nieuws onder het kopje 'We have a test site now!'
Speel het sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe wel leuk vind.
9 van de 10 keer winnen de Nationalists gek genoeg. Ben er nog niet achter waar het nou aan ligt. (Iemand?)
Wel moeten de developers er voor zorgen dat er geen cheats meer mogelijk zijn.
Had laatst met mijn commando dat ik 2 keer achter elkaar werd neergeschoten terwijl ik onzichtbaar was en 100 meter verder op stond, niemand heeft zoveel mazzel.
[ Voor 58% gewijzigd door BoopMeister op 26-05-2009 17:46 ]
Ik zie alleen maar staan:
Is my Hero on the PTE permanent?
Nope. Your Hero will only live as long as the test phase lasts. It will be a short, but glorious life.
jouw bron is van de oude betaHello Heroes.
Now is the time to create your REAL Heroes!
We have removed all of your test Heroes. However, don’t be sad. Now is the time of REAL Heroes. No more practicing. These are the Heroes you can take with you into the full launch of the game – to show off to your friends, the n00bs and the world at large!
Verwijderd
Maar goed laten we de maps nemen.
Victory village: Nationals kunnen hier net iets sneller met de jeep bij road block komen, groot voordeel.
Sea side skirmish: feit dat de base van de nationals op een heuvel ligt heeft een voordeel. Base van de royals is veel makkelijker spammen.
Baconeer(?) Bay: ik zou hier zeggen dat de royals het hier iets makkelijker hebben, ze kunnen net iets sneller bij town komen met vliegtuig. Maar toch 50-50% kans.
Ik heb dat ik vrij veel nummer 1 met beide teams gecombineerd sta qua XP aan het einde van de ronde met 0 kills en vaak 0-2 deaths ofzo
Veel bewegen, veel mark target, trooptraps en natuurlijk vlaggen veroveren
Constant met dezelfde vlag als je onzichtbaar bent bezig zijn wil ook wel helpen het andere team voor frustratie te zorgen. Naast de XP punten voor jezelf is het ook goed voor de rest van je team die zelf kunnen bepalen waar naar toe te gaan.
Van de week had ik een trooptrap gelegd in Victory Village achter een gebruikte jeep, ik was onzichtbaar maar een vijand zag dat ik hem neerlegde voordat ie de jeep wou instappen. Hij loopt er van weg, komt zijn teammate. Teammate stapt in de jeep en schiet door de knal van de trooptrap keihard vooruit en lanceert zijn teammate die zag ik de trooptrap legde van de map, hilarisch moment
Jij kijkt naar de PTE, PTE is gewoon een testsite / omgeving / whatever, waar ze gewoon alles een beetje testen (bijv. die nieuwe map). Die accounts die je daarvoor aanmaakt, kan je niet meenemen naar de Final. De accounts in de 'gewone' Battlefield Heroes, neem je wel mee.Dersan schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:55:
Waar staat dan dat je de hero's wel mee kunt nemen naar de officiele release?
Ik zie alleen maar staan:
[...]
iig, zo lees ik het
n.a.
Jah ik heb het idd vanmiddag even geprobeerd, zaten bij mij alleen Nationals inDersan schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:51:
Ok, ik speel nu ook de PTE versie, maar ik kom of in geen server of in een lege? En als een vriend mij dan wil joinen krijgen we de bekende west error!

n.a.
Verwijderd
n.a.
Vaak genoeg zitten er gewoon erg goede spelers in het team die als Nationalists spelen. Als we tegenover een zware tegenstand staan van de Royals dan is het wel een leuke ronde, maar ik heb ook tijden erbij als nationalist dat mijn team zo noob is als wat... Ergens campen als wat (terwijl ze geen commando zijn), geen moeite doen om een vlag terug te pakken, niet opletten met wat ze doen.
Mijn speelstijl is rushen, liefst met een of twee extra mensen. Dus vlaggen cappen, zoveel mogelijk tegenstanders omleggen (grenade spam + TNT) en healen, allemaal goed voor de score.
Het grappigste moment van gisteren was toch wel een vliegtuig neerknallen met mijn tank, 3 man dood
Ben nu level 12 (speel van vandaag 1 week), gisteren nog 40000 puntjes bijeengesprokkeld op 2,5 uur tijd.
Heb wel nog geen andere wapens aangeschaft, geeft dit echt een voordeel?
Ik heb juist het idee dat de royals er sneller zijn, als ik met de jeep ben, ben ik er meestal als eerste. Dat is natuurlijk wel als ik dichtbij de jeep sta anders moet er er te ver naar lopen en ga ik meestal lopend naar church square.Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:28:
Maar goed laten we de maps nemen.
Victory village: Nationals kunnen hier net iets sneller met de jeep bij road block komen, groot voordeel.
Het enige voordeel wat ik tot nu toe heb ontdekt is dat de royals met hun tanks makkelijker boven langs kunnen gaan bij village. Ik bedoel dat je op die berg kan met de tank waardoor je weer een mooi uitzicht hebt op de graanvelden bij village. De nationals moeten ook meer rijden als ze naar village of lighthouse willen omdat er meer bomen en rotsen liggen aan hun kant heb ik het idee.Sea side skirmish: feit dat de base van de nationals op een heuvel ligt heeft een voordeel. Base van de royals is veel makkelijker spammen.
Wat ik hier wel een voordeel vind voor de nationals is dat ze een brug hebben naar hun base(mansion). Daardoor is de toegangsweg makkelijker verdedigen. Bij de royals komt het nog wel eens voor dat de base geraped wordt. Daarentegen hebben de royals wel beter sniping posities vanuit village.Buccaneer Bay: ik zou hier zeggen dat de royals het hier iets makkelijker hebben, ze kunnen net iets sneller bij town komen met vliegtuig. Maar toch 50-50% kans.
[...]
Ik haal met trooptraps regelmatig kills, vooral in VV. Als je zo'n ding namelijk tussen de huizen of tussen 2 muurtjes in legt dan doe je flinke damage omdat ze dan ook nog tegen een muur klappen.Van de week had ik een trooptrap gelegd in Victory Village achter een gebruikte jeep, ik was onzichtbaar maar een vijand zag dat ik hem neerlegde voordat ie de jeep wou instappen. Hij loopt er van weg, komt zijn teammate. Teammate stapt in de jeep en schiet door de knal van de trooptrap keihard vooruit en lanceert zijn teammate die zag ik de trooptrap legde van de map, hilarisch moment
Ik heb wel eens gehad dat ik een commando in 1x neer had. (lvl 3 troop trap)
Werkt ook goed tegen tanks bij de vlaggen. Meestal 60+ damage.
Maar is het nou ook zo dat degene die het meest betaald de grootste kans heeft om te winnen, want dat zou weer niet zo best zijn voor de experience lijkt mij?
Verwijderd
Ik zat gisteren wel met een level 16 tussen allemaal levels 4-8 ongeveer (tenminste als ik de chat mocht geloven), wel te merken want we verloren iedere ronde als nationals
Dit systeem werkt voor geen meter.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 16:30:
Als het goed is moet het automatisch selecteren van een server je indelen met gelijkwaardige mensen. Dus als je XP erbij kan kopen zou dat in theorie niet zoveel uit moeten maken.
Ik zat gisteren wel met een level 16 tussen allemaal levels 4-8 ongeveer (tenminste als ik de chat mocht geloven), wel te merken want we verloren iedere ronde als nationals
Maarja er wordt gekeken naar je skill level. Een noob kan alsnog level 20 zijn en dan superslecht spelen.
Imo zou je gewoon zelf de servers moeten kunnen uitzoeken waar je in wilt spelen. Maarja dit komt er toch niet van..
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Moet je niet steeds proberen, na de eerste keer gewoon het spel uitgaan en opnieuw inloggen op de beta site en ea account (cookies weggooien en/of browser afsluiten) en spel weer opnieuw opstarten.AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 16:42:
Nog vervelender is als je een kwartier lang op try again kan gaan zitten klikken, omdat er kennelijk geen servers die bij je skills passen zijn....
Trouwens zelf een server uitkiezen, krijg je situaties als level 30 die tussen levels 1 en 2 zit te spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 18:02 ]
Verwijderd
Infantry mapsVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:35:
Ik vind coastal clash beetje jammere map. Hij is zo klein. Ik vind sowieso vehicle maps leuker

Heel erg fijn om veel punten te behalen. Daarom speel ik ook zo graag Victory Village. Zit je snel genoeg aan de 3000 of 4000 punten per ronde, als je een beetje tactisch speelt. Voor mij mogen er nog een aantal infanterie mappen bij komen. Seaside skirmish is bijv. veel te groot, vooral als iedereen de voertuigen pakt en jij dan spawnt bovenop Hillside farm en dan helemaal naar Lighthouse of Village moet lopen, voordat je bij Lighthouse of Village bent ben je 1. alweer neergeschoten door een sniper 2. sowieso een minuut of twee verder 3. bestookt door een tank 4. overreden door een gast met zijn jeep 5. kaput door iemand met uber vliegskills.
Er moeten in die grote mappen meer vlaggen komen, of de voertuigen moeten sneller spawnen. Want zoals het nu is is het gewoon rot om te spawnen.
Buccaneer Bay gaat nog enigzins als je daar spawnt bij waar je start. Maar het is alsnog een pokke end lopen naar Shipwreck of Village
Inf maps zijn bij battlefield altijd de beste maps geweest.wsLy schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:46:
[...]
Infantry maps
Heel erg fijn om veel punten te behalen. Daarom speel ik ook zo graag Victory Village. Zit je snel genoeg aan de 3000 of 4000 punten per ronde, als je een beetje tactisch speelt. Voor mij mogen er nog een aantal infanterie mappen bij komen. Seaside skirmish is bijv. veel te groot, vooral als iedereen de voertuigen pakt en jij dan spawnt bovenop Hillside farm en dan helemaal naar Lighthouse of Village moet lopen, voordat je bij Lighthouse of Village bent ben je 1. alweer neergeschoten door een sniper 2. sowieso een minuut of twee verder 3. bestookt door een tank 4. overreden door een gast met zijn jeep 5. kaput door iemand met uber vliegskills.
Er moeten in die grote mappen meer vlaggen komen, of de voertuigen moeten sneller spawnen. Want zoals het nu is is het gewoon rot om te spawnen.
Buccaneer Bay gaat nog enigzins als je daar spawnt bij waar je start. Maar het is alsnog een pokke end lopen naar Shipwreck of Village.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Toch, ook al vermaak ik me prima met BFh als Gunner (ja, meestal de enige in mn team...) blijf ik van mening dat de cloak van de Commando verloren zou moeten gaan zodra hij zn wapen trekt. Nu kan iedere sniper rustig zn target uitzoeken en het eerste schot (tot 70 dmg indien headshot) is altijd voor hem. Maak die achterstand in HP maar eens goed als je de sniper dan ook nog eens moet zoeken....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ben niet echt een Battlefield speler, heb het nooit echt veel gespeeld. Battlefield 1942 speel ik wel vaak op de LAN omdat die gewoon uber vet is, ook met de Desert Combat mod. Battlefield 2 heb ik wel eens gespeeld maar niet vaak.Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:08:
[...]
Inf maps zijn bij battlefield altijd de beste maps geweest.
Battlefield heroes heb ik het meeste gespeeld en daar vind ik zelf ook de infanterie map de beste map uit het spel.
Door de bullet trail kun je makkelijk zien waar de sniper zich verscholen houdBoopMeister schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:39:
Klik
Stond gewoon bij het nieuws onder het kopje 'We have a test site now!'
Speel het sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe wel leuk vind.
9 van de 10 keer winnen de Nationalists gek genoeg. Ben er nog niet achter waar het nou aan ligt. (Iemand?)
Wel moeten de developers er voor zorgen dat er geen cheats meer mogelijk zijn.
Had laatst met mijn commando dat ik 2 keer achter elkaar werd neergeschoten terwijl ik onzichtbaar was en 100 meter verder op stond, niemand heeft zoveel mazzel.
Ik sluit mij daar toch ook bij aan.Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:08:
[...]
Inf maps zijn bij battlefield altijd de beste maps geweest.
In Victory village zit je altijd kort bovenop de gevechten, de map is klein maar dat stoort niet.
Hier heb ik regelmatig scores van 4000+ (maximum is 4850). Gisteren had ik op een gegeven moment een k:d ratio van 13:2, wat toch niet zo slecht is.
Door de vele huizen krijg je toch afgebakende zones.
Ik vind seaside skirmish ook wel leuk, maar als je in beginkamp spawnt en er is geen voertuig is het idd kut, meestal haal je de rest niet te voet.
Buccaneer bay valt nog mee, maar beginkamp is alsnog ver, maar door het water valt het weeral mee.
Ik moet alleen nog leren vliegen, ale het vliegen gaat maar iets neerschieten is een ander paar mouwen. De missie dat je 5 kills moet halen in een vliegtuig zal nog niet voor direct zijn.
*Stewie speelt 9 dagen en is level 13*
Indien je geen joystick hebt, zet dan je mouse controls, voor vliegtuigen, over naar het keyboard.
Dit heeft mij al een heel groot stuk geholpen, wat betreft vliegen!
...:::everybeat.nl
Dat heeft mij ook enorm geholpen, inmiddels me eerste plainkill gemaakt maar dat valt niet mee...Ome_Les schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:49:
Over het leren vliegen.
Indien je geen joystick hebt, zet dan je mouse controls, voor vliegtuigen, over naar het keyboard.
Dit heeft mij al een heel groot stuk geholpen, wat betreft vliegen!
Ik heb sinds gister ook infantry IV missie gehaald als soldier
Sniper is imho ook te sterk met z'n cloak, ik heb regelmatig dat ik niet dood ga als sniper en heb dan wel 5 kills waaronder ook gunners... Ik haal alleen nooit boven de 3000 punten
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
http://www.battlefield-heroes.com/grab-yourself-a-key-0
Snel zijn
Je hoeft echt niet in de rij te staan voor 5 keys op de site
Verwijderd
En je hebt ook een missie van voertuig schade iets van 2000 ofzo in 1 ronde, mijn record is zo'n 1200 maar de rondes zijn te snel voorbij.
Voor de vliegtuig missies moet ik mijn joystick maar weer eens aansluiten want dat is onmogelijk om met keyboard/muis te doen.
M'n neef had zich ook bij jullie aangemeld, maar kreeg niets.. Uiteindelijk - weken later - wel van de officiële site maar toch.DaMorpheus schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:03:
We hebben er nog duizenden: http://www.i3d.net/bf-heroes-beta-keys-signup.php
Je hoeft echt niet in de rij te staan voor 5 keys op de site
Dan moet hij even in z'n spamfolder kijkenSypher schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:35:
[...]
M'n neef had zich ook bij jullie aangemeld, maar kreeg niets.. Uiteindelijk - weken later - wel van de officiële site maar toch.
Het maakt niet uit welke server het is, ik kom er niet op. De map word geladen, daarna keer ik terug naar het hoofdscherm en krijg ik de melding dat ik gekicked ben van de server.
Is dit een bekend probleem met Windows Vista of met Windows 7? Ik had hier namelijk eerst last van op een Windows Vista machine en nu op een Windows 7 machine.
EDIT:
Net een nieuwe Hero aangemaakt, en die kan wel joinen?
Dan denk ik al te weten waar het door komt, heb onlangs is 1x ingelogd met dat tooltje BFHLoader wat iemand van GoT geplaatst heeft, zodat je niet elke keer meer hoeft in te loggen op de site. Sindsdien heb ik dus deze problematiek, al is het vergezocht.
EDIT:
En het is opgelost; het bleek aan de wapens te liggen die verlopen waren.
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 30-05-2009 23:47 ]
Nu heb ik er wel echter tijd voor en heb het ook geïnstalleerd. Echter loop het heel traag, ik heb alles op het allerlaagste gezet, maar nog haal ik niet veel meer dan 10 FPS
Mijn specs zijn een pentium 4 2,8 Ghz
1,5 GB ram
Radeon 9250 kaart.
Is dit echt te weinig om dit spel te spelen? zo enorm gecompliceerd ziet het er namelijk ook weer niet uit.
Verwijderd
je videokaart is niet krachtig genoeg, zet er een goedkoop videokaartje in van 20eur ofzo en je draait het prima, een 7600gt lijkt mij daarvoor wel geschikt. 2de hands vind je normaal wel leuke kaartjes
mijn laptop heeft een onboard ati x1270 en die draait het spel ook niet echt super, het loopt redelijk vlot, maar als iedereen begint te grenadespammen of in gevechten met meerdere mensen, dan heb ik wel lag
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2009 16:22 ]
Klopt, en daarna kun je ze zelf nog aanpassen mocht het nodig zijn. Maar tot nu toe gezien dat de standaard instellingen goed werken.Dersan schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:12:
De instellingen passen zich volgens mij ook automatisch aan.
Vliegen is juist makkelijk met de muisM0nkeymen schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:34:
[...]
Dat heeft mij ook enorm geholpen, inmiddels me eerste plainkill gemaakt maar dat valt niet mee...
Ik heb sinds gister ook infantry IV missie gehaald als soldier2000 damage & 15 kills
Eerst dacht ik dat het gewoon weg niet mogelijk was maar nu wel
Sniper is imho ook te sterk met z'n cloak, ik heb regelmatig dat ik niet dood ga als sniper en heb dan wel 5 kills waaronder ook gunners... Ik haal alleen nooit boven de 3000 punten
Bij mij stonden ze wat laag.Acid__Burn schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:56:
[...]
Klopt, en daarna kun je ze zelf nog aanpassen mocht het nodig zijn. Maar tot nu toe gezien dat de standaard instellingen goed werken.
Heb nu alles op max staan en het blijft goed draaien.
Heb dit weekend niet gespeeld (mooi weer + zwembad > BF: Hero's
Vanavond maar eens terug starten, op naar level 14 (65000 punten

Ik speel nu ook een week of wat BFH. Ben nu bijna een level 13 soldier (LokiNya)Engineer Stewie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:18:
Ben nu level 12 (speel van vandaag 1 week), gisteren nog 40000 puntjes bijeengesprokkeld op 2,5 uur tijd.
Heb wel nog geen andere wapens aangeschaft, geeft dit echt een voordeel?
Mijn wapenkeuze is gevallen op de long range SMG en short range Shotgun. Het heeft zeker wel een voordeel, maar het ligt er maar net aan hoe je speelt.
Met de SMG kan ik ze van een flinke afstand neer knallen... ook snipers die ergens ver weg zitten knal ik wel eens neer.
Als ze dichter bij komen ren ik er op af en begin ik m'n shotgun leeg te schieten.
erg vreemd..
Maar wel een phun game.. jammer dat je geen local kan draaien tijdens een lan..
Verwijderd
ff vraagje weet niet of ik em kan draaie is het zwaar of niet???
heb 4 gb ram
radion 1g video kaart 3872 ofzo
en quad core 2,8 ghz
dat kan toch wel of is het zo hoog???
grts
Verwijderd
dat moet hij makkelijk aan kunnen, je moet wel een (beta)key hebben van battlefield heroes in dit topic worden er wel een paar genoemd waar ze misschien nog beschikbaar zijnVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:28:
hey ik ben net van school getrapt dus tijd over.. ga denk ook maar us battlefield herous spele..
heb 4 gb ram
en quad core 2,8 ghz
grts
je systeem kan het spel wel aan.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:28:
hey ik ben net van school getrapt dus tijd over.. ga denk ook maar us battlefield herous spele..
heb 4 gb ram
en quad core 2,8 ghz
grts
overigens vraag ik me af of je je vrije tijd in dit geval niet beter kan steken in het overdenken van je 'zonden' en het opstellen van een nette brief, in een poging terug op school te komen... je toekomst is toch zeker wel een stukkie belangrijker dan een spelletje?
Verwijderd
als hij zo graag zijn leven wilt verknallen prima toch zolang hij me er maar niet mee lastig valtAllSeeyinEye schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:37:
[...]
je systeem kan het spel wel aan.
overigens vraag ik me af of je je vrije tijd in dit geval niet beter kan steken in het overdenken van je 'zonden' en het opstellen van een nette brief, in een poging terug op school te komen... je toekomst is toch zeker wel een stukkie belangrijker dan een spelletje?
Hoe lang duurt de download en install gemiddeld? Anders kan ik wel installen en COPS kijken
BFH kun je vandaag overigens niet spelen omdat er flink onderhoud bezig is
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
@#%$&^##$^* GVD!!!Cloud schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:35:
BFH kun je vandaag overigens niet spelen omdat er flink onderhoud bezig is
Waarom sturen die jostie's dan die key op vandaag

De hufters
Verwijderd
Verwijderd
Alles is zo gigantisch traag, denk dat er 100-en mensen tegelijk proberen de site te bereiken. Niet alleen BFH.com, maar ook play-BFH.com...Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:53:
Hij is weer up, je kunt nu ook een groep aanmaken. Heb deze aangemaakt voor ons: http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Ik heb mij aangemeld voor de groep.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:53:
Hij is weer up, je kunt nu ook een groep aanmaken. Heb deze aangemaakt voor ons: http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Op website heet ik Larzo.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Wordt dit de GoT groep??? Dan is het een goed idee dat iedereen van GoT zich hier aanmeldt....Larrs schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:16:
[...]
Ik heb mij aangemeld voor de groep.
Op website heet ik Larzo.
Bacciballum btw
[ Voor 3% gewijzigd door RamO op 03-06-2009 20:30 ]
Floccinoccinihilipilification
Ik ben al een uur bezig met online te komen daar... Ben ik eindelijk online, eindelijk in het scherm waar ik mijn Hero kan kiezen krijg ik weer de foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en sluit dat pokke ding weer afAcid__Burn schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:09:
[...]
Alles is zo gigantisch traag, denk dat er 100-en mensen tegelijk proberen de site te bereiken. Niet alleen BFH.com, maar ook play-BFH.com...

Verwijderd
Coastal clash is een best leuke map
Hoort die beta key via anp.se te worden verstuurd? Ik heb echt vaag mailtje erover gekregen (ergens vorige week aangemeld)Capa schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:41:
[...]
@#%$&^##$^* GVD!!!
![]()
Waarom sturen die jostie's dan die key op vandaag![]()
De hufters
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Like i said... Zie Twitter:Acid__Burn schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:48:
Volgens de twitter zijn ze nu nog bezig met de laatste glitches fixen:
en daarnaToo many people logging in...oO
Zal morgen dus wel worden...We're looking into the site connection issue. Stay tuned!
[ Voor 0% gewijzigd door Acid__Burn op 03-06-2009 21:34 . Reden: typo... ]
Ja, dat is blijkbaar het nieuwsbrief-systeem wat ze gebruiken. Je krijgt inderdaad de melding dat hij mogelijk 'forged' is.SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:23:
[...]
Hoort die beta key via anp.se te worden verstuurd? Ik heb echt vaag mailtje erover gekregen (ergens vorige week aangemeld)
ze slapen blijkbaar toch nog niet bij DICE :
It looks like it will be a while longer, folks. Keep an eye on the site for more news.
Yep:SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:23:
[...]
Hoort die beta key via anp.se te worden verstuurd? Ik heb echt vaag mailtje erover gekregen (ergens vorige week aangemeld)
van The Battlefield Heroes Team <noreply@battlefieldheroes.com>
aan xxxxx@gmail.com
datum 3 juni 2009 13:01
onderwerp Your Battlefield Heroes Beta Key!
verzonden door mail.anp.se
Het heeft wel veel moeite gekost om in te loggen met diverse foutmeldingen.
Nu heb ik een vraagje.
Ik heb regelmatig dat ik een rode cirkel rond mijn voeten heb en een rode pijl boven mijn hoofd.
Blijkbaar zien andere spelers dit ook (collega die achter me liep toch), wat wil dat zeggen?
Dat is Marked Target. Daarmee worden commando's uit cloack gehaald, en kan een speler uit het andere team "bonuspunten" halen. Volgens mij is dit een ability van de commando. De soldier heeft ook "6th sense". Daarmee kan hij tegenstanders door muren e.d. heen zien. Maar volgens mij is wat jij beschrijft de "6th sense".Engineer Stewie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Ik heb gisteren tussen 22 en 22h45 toch nog kunne spelen samen met een collega.
Het heeft wel veel moeite gekost om in te loggen met diverse foutmeldingen.
Nu heb ik een vraagje.
Ik heb regelmatig dat ik een rode cirkel rond mijn voeten heb en een rode pijl boven mijn hoofd.
Blijkbaar zien andere spelers dit ook (collega die achter me liep toch), wat wil dat zeggen?
ik speel als soldier, moet dus niet uit cloak gehaald worden.Acid__Burn schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:00:
[...]
Dat is Marked Target. Daarmee worden commando's uit cloack gehaald, en kan een speler uit het andere team "bonuspunten" halen. Volgens mij is dit een ability van de commando. De soldier heeft ook "6th sense". Daarmee kan hij tegenstanders door muren e.d. heen zien. Maar volgens mij is wat jij beschrijft de "6th sense".
Ik gebruik de ability "6th sense" en weet dus hoe dit eruit ziet (wit/rood flikkerend door muren).
"6th sense", granade spam en shotgun = win in smalle steegjes (victory village).
Misschien toch maar eens andere klassen proberen zodat ik weet wat de mogelijkheden zijn, marked target is er blijkbaar één van de commando's.
Dit weekend ook maar eens wat andere wapens kopen + de 150% XP points om wat sneller te levellen.
Heb 1200 van de VP points ofzo.
PS.: Ik haat commando's

Verwijderd
lol nee zal je dr niet mee lastig valle.. en ik verknal me leve nietVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:41:
[...]
als hij zo graag zijn leven wilt verknallen prima toch zolang hij me er maar niet mee lastig valt
yea ff key opzoeke en game maar dan..
Dat zal nog lastig worden. Zie mijn eerdere posts met Twitter links en tekst. Ze hebben nog steeds performance issues, en ik zie dat nog niet zo 1 2 3 opgelost...Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:19:
[...]
lol nee zal je dr niet mee lastig valle.. en ik verknal me leve nietgewoon jaartje overnieuw doen voor mij..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Spel lijkt me wel vet, cartoonstyle shooter. Volgens mij is de game qua aankleding enigzins vergelijkbaar met Team fortress 2.
De wijzen komen uit het Oosten!
Je zal er heus niemand mee lastig vallen, maar bedenk wel dat een jaartje zitten al gauw 15000 a 25000€ weggegooid is, naargelang je capaciteiten.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:19:
[...]
lol nee zal je dr niet mee lastig valle.. en ik verknal me leve nietgewoon jaartje overnieuw doen voor mij..
Reken dat mee in een 40 jarige carrière met 2% intrest (gemiddelde inflatie) en je hebt 21700 tot 36200€ weggegooid.
Dit geld natuurlijk alleen bij voltijdse studie, uiteindelijk ga je het niet merken omdat alles een jaartje later begint.
Mja, nu dwalen we af.
Veel plezier met battlefield, als je er wat tijd in steekt en skills ontwikkeld is het echt een fijn spel.
Ga aub niet onmiddelijk whinen en speel met de klasse die je ligt, voor mij is dat soldier omdat je hier veel richtingen mee uit kunt.
Dit lijkt me niet echt verstandig. De sniper was toch al niet 1 van de sterkste karakters. Dus al het snipen moeilijker is geworden zou dat echt jammer zijn.M0nkeymen schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:14:
Zo is het richten als een sniper moeilijker geworden. En volgens mij is het spel iets sneller. Ik denk dat dit wel ten goede is.
Dat het spel sneller is, hoe bedoel je dat? Dat de rondes nog korter duren? Dat zou ik helemaal jammer vinden...
Verwijderd
Gisteren wel vrij makkelijk in VV 12-1 gescoord met de commando
Commando blijft mijn favoriet. Hoewel ik het normaal nooit op heb gehad met snipers past deze speelstijl wel bij mij in BFH. Vlaggen pakken en het andere team irriteren door proberen het onverwachte te doen.
Ah, ben blij dat ik dit lees zegVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:15:
Ik heb niet het idee dat de commando moeilijker is geworden. De groundbreaker heeft iig nog dezelfde handicap.
Gisteren wel vrij makkelijk in VV 12-1 gescoord met de commandoZal wel komen doordat het geluid moeilijker is te horen van de sniper en de grenadespam (GS) generft is (ik ga er minder vaak dood door en de teammates kunnen minder makkelijk scoren waardoor er meer voor de rest overblijft). Eindelijk maar toch hebben die mensen met GS ook een ability die normaal scoort t.o.v. de andere classes.
Commando blijft mijn favoriet. Hoewel ik het normaal nooit op heb gehad met snipers past deze speelstijl wel bij mij in BFH. Vlaggen pakken en het andere team irriteren door proberen het onverwachte te doen.
Nu commando level 12! Ik heb nu full cloak en de rest stop ik in troop trap, hoe heb jij de abilities ingesteld lighteye, ben wel benieuwd!
Wanneer krijg je dat soort leuke abilities eigenlijk? Of moet je ze kopen?Dersan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:20:
[...]
Ah, ben blij dat ik dit lees zeg. Was eerst ook een soldier, die doorgespeeld tot level 13, maar was inderdaad echt makkelijk scoren, burning bullets full is ook echt ongelooflijk sterk, nou nog wat grenadespam erbij en het spel was echt te makkelijk.
Nu commando level 12! Ik heb nu full cloak en de rest stop ik in troop trap, hoe heb jij de abilities ingesteld lighteye, ben wel benieuwd!
Ik zit thuis met het ATI-probleem, kan Bucanneer Bay niet spelen, loopt de boel vast..
Zit mede daarom nog maar op level 7...
Jammer dat het nog offline is
Verwijderd
5 cloak, 5 trooptrap en 1 mark target: level 20, bijna 21 (die gratis heropoint besteed aan de cloak, daarna MT en daarna om en om trooptrap/clock totaan level 3 ofzo, toen eerst cloak vol gezet en daarna de trooptrap). Kleren kopen enzo doe ik niet aan. Het standaard bruine goedje wat je hebt is imho het meest ideale van wat je kunt kiezen om het minst op te vallen. Hoedjes doe ik ook niet aan, wordt je alleen maar groter van zodat de vijand je sneller zietDersan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:20:
[...]
Ah, ben blij dat ik dit lees zeg. Was eerst ook een soldier, die doorgespeeld tot level 13, maar was inderdaad echt makkelijk scoren, burning bullets full is ook echt ongelooflijk sterk, nou nog wat grenadespam erbij en het spel was echt te makkelijk.
Met name trooptraps worden onderschat imo. Deze zijn zeer krachtig in de zin van de vijand weg te houden van vlaggen. Ik maak vaak genoeg mee in Buccaneer Bay dat ik een tijdje in Town zit te kamperen met trooptraps bij de vlag. Na de tweede of derde keer komt de vijand daar meestal niet meer terug in die ronde
De rest ga ik besteden aan helixer denk ik. Piercing shot heb ik het niet zo op, t.o.v. de andere mogelijkheden is dit de minste imho (je geeft je positie al weg zodra je het activeert en je kunt het maar een paar seconden gebruiken en je moet zeker zijn dat je de vijand kan raken. Teveel variabelen voor mij terwijl het in leven blijven je naar verhouding meer XP kunt krijgen en een betere grip hebt op de ronde). Maar PS past ook niet bij mijn speelstijl.
Mijn speelstijl verschilt niet eens zo heel veel met dat van bf1942. Enige verschil is dat ik in bfh gebruik maak van een sniper. Dat ding is vele malen effectiever waar het in bf1942 waardeloos was. Net als de knife.
Net als in bf1942 probeer ik liever wat achter de vijandelijke linies te zitten en zo vlaggen te pakken of trooptraps te plaatsen.
Wou eigenlijk even bfh spelen, aangezien dat nu vrijwel onmogelijk is toch nog een beetje mijn strategie.
Maar ervaringen en meningen voor een goede strategie vanuit een commando gezien:
- een vlag pakken hoeft niet altijd de juiste keuze te zijn. Bijvoorbeeld in Buccaneer Bay: als de vijand shipwreck heeft en jou team town kun je ze beter killen van een afstand en naar jou toe laten komen (als de vijand jou homebase pakt zou ik me niet zoveel zorgen maken en laten liggen als je 1 van de middelste vlaggen hebt, de score modifiers van de vlaggen werken toch nog niet). Andersom kan daar ook heel goed, maar town in bezit heeft een iets meer voordeel aangezien het op een hoogte ligt. Op Seaside Skirmish kun je de homebase gaan lastigvallen (niet cappen) of beter nog zorgen dat village in handen is van de vijand en jou team lighthouse heeft. Zeker als je 1 of 2 tanks hebt kun je ze heel makkelijk killen van een afstand. Op Victory Village is het beste als jou team roadblock heeft. Als dat niet het geval is kun je met de commando ze irriteren met trooptraps en cloak natuurlijk (of de eerste vlag (ben naam even kwijt) van de vijand cappen als afleiding in de hoop dat jou team wat meer lucht krijgt) . En met TAB in de gaten houden wie van de vijanden nog in leven zijn en een goed moment kiezen om die vlag wel te cappen (ik mis de killmessages enorm, daar speelde ik voornamelijk op in bf1942 net als de minimap). VV is eigenlijk het beste wel alle vlaggen te cappen.
Die Clash map heb ik nog te weinig gespeeld om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
- Als je een vijand ziet is het niet altijd de beste keuze gelijk maar te schieten (niet alleen voor de commando). Alleen als je zeker bent dat die vijand jou heeft gezien. Anders is het meestal het beste gewoon te negeren en eventueel je teammates op de hoogte te stellen. Zeker als die vijand niet echt in een cruciaal gebied bezig is (immers, anders spawned die vijand wel weer in een cruciaal gebied). Maar je moet daar wel veel voor spelen en bekend zijn met de map wil je snelle en goede beslissingen daar over kunnen nemen.
Zeker als commando ben je vrijwel kansloos als een gunner of soldier jou kan zien, dus alleen schieten als je een redelijk kans hebt de vijand dood te kunnen maken.
- Als je toch bezig bent met een vlag cappen: trooptraps leggen. En onthouden waar je ze gelegd hebt. Als je ergens anders bezig bent en je ziet ineens wat punten bij jou komen ter hoogte van wat een trooptrap geeft heb je een goede indicatie waar een vijand kan zijn.
- Hoogtes als de toren in VV en de vuurtoren in SS kan je als commando beter vermijden, het is misschien 1 of 2 keer mogelijk dat je een vijand neer kan schieten maar het zal je weinig XP opleveren en vooral je bent gewoon schietvoer en je staat op makkelijk te herkennen plaatsen waar een vijand snel even zijn wraak kan halen. Bewegen door de straten met een knife in de hand en de vinger op de knop van een trooptrap is het beste.
- Omdat ik nog geen helixer gebruik en als ik 1 op 1 gevechten wil vermijden, gebruik ik meestal de trooptrap en cirkel daarom heen terwijl ik probeer in de cloak te blijven. Heeft een betere kans van slagen om ongezien weg te komen.
- Mark target. Niet meer dan level 1. Hoger geeft je dacht ik alleen wat langer exposure time van de vijand (die 6 of 7 seconden van level 1 is in de praktijk vaak zat genoeg voor je team om de vijand uit te schakelen dus waarom meer). Een snellere reload tijd van de MT is ook niet echt een groot voordeel t.o.v. de andere mogelijkheden die je hebt met de abilities.
Dat was het wel zo'n beetje wat ik zo kan bedenken. Grootste deel van de tijd heb ik meer kills dan dat ik dood ben gegaan of speel het gelijk. Maar heb ook weleens rondes dat ik 0-0 heb maar in de top van delijst sta. Nadeel is dat je met de sniper zelf opzich vrij weinig schade aanricht en je moeite zult hebben met bepaalde missies te halen.
//edit: nog wat tips wat ik zo kan bedenken...
- speel alsof iedereen jou kan zien (cheaters). Klinkt paranoïde, is het misschien ook wel een beetje. Maar als je een beetje een idee hebt hoe die cheats werken kun je er makkelijker mee om gaan (99% van tijd is het toch clientside en gelden de regels van de server toch). In de praktijk zal het weinig uitmaken maar altijd een vluchtroute hebben en weten waarachter je gaat/kunt schuilen is toch wel vereist (niet alleen voor cheaters trouwens). Ik heb nog maar 1 geval meegemaakt in bfh waar het overduidelijk was dat er een cheater was (snipen van de andere kant van de map). Maar was opzich redelijk eenvoudig die gast om te leggen met wat geduld en omlopen. Je moet ook een goed idee hebben van waar je teammates zijn zodat zij als schietvoer/afleiding kunnen fungeren
- Ik zie het tegenwoordig wat vaker, als een tank je gezien hebt als commando beginnen ze maar wat lukraak te schieten op plaatsen waar je zou kunnen zitten. Het open veld kiezen zonder objecten als bomen/rotsen/whatever is meestal het veiligste. Maar is een beetje tegenstrijdig met het bovenstaande, hangt ook van de situatie af.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 18:25 ]
Bepaalde missies zijn idd moeilijk. Gister toevallig infantry IV gehaald, 16-1 score en 1500 schade aan infantry toebrengen in 1 rondeVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:03:
[...]
Dat was het wel zo'n beetje wat ik zo kan bedenken. Grootste deel van de tijd heb ik meer kills dan dat ik dood ben gegaan of speel het gelijk. Maar heb ook weleens rondes dat ik 0-0 heb maar in de top van delijst sta. Nadeel is dat je met de sniper zelf opzich vrij weinig schade aanricht en je moeite zult hebben met bepaalde missies te halen.
Ja lol, ik heb nu "al" 1 vliegtuigkill. Infantry killen met het vliegtuigkanon is best wel lastig.M0nkeymen schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:31:
De vliegtuig missies vind ik het moeilijkst 5 kills is moeilijk en vooral omdat wingclips niet mee tellen...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nog een vraagje over de troop traps, soms verdwijnen ze ook gewoon heb ik het idee. Hoelang blijven ze liggen? Ze gaan toch niet weg als je dood bent ofwel? En hoeveel kan je er maximaal neerleggen of is er geen limiet?
Verwijderd
Als ik het goed heb uit x:\Battlefield Heroes\mods\bfheroes\Objects\Weapons_server.zip\Weapons_server.zip\Abilities\ExplosiveKeg_GER en daarin een willekeurige .tweak bestand openen met notepad ofzo:Dersan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:59:
Dankje lighteye voor de grote en verhelderende post :)! Troop traps zijn inderdaad ook leuk omdat tegenstanders ook echt ver rondvliegen wanneer ze erop gaan staan. Het is wel superirritant als mijn eigen teammates mijn troop trap kapot schieten...
Nog een vraagje over de troop traps, soms verdwijnen ze ook gewoon heb ik het idee. Hoelang blijven ze liggen? Ze gaan toch niet weg als je dood bent ofwel? En hoeveel kan je er maximaal neerleggen of is er geen limiet?
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/100/0/0
100 seconden waarschijnlijk, dus als je sneller kunt leggen kun je er meer doen. En ze blijven liggen als je dood bent. Alleen heb ik het idee dat ze dan wel sneller verdwijnen. Maar kan zo 123 geen 'bewijs' daarvoor vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 19:42 ]
Dit topic is gesloten.