Pff gisteren zat ik weer bij een bunch of noobs in de server.
Ik had een crap team en de tegenstander was niet veel beter <-- wisten wel iedere keer onze vlaggen in te nemen, niet dat mijn team de vlag dan terug gaat pakken... Ik de hele tijd op en neer om Mansion en Town in te nemen (2 spawnplekken en ook spawnplek van voertuigen), maarja had ik Mansion dan werd town weer veroverd, pakte ik Town dan zag je iemand in een auto langs knallen richting mansion.
Ineens zei een gast dat iemand aan het cheaten was, de persoon die zou cheaten had 2300 punten en 5 kills met 0 keer doodgaan (makkelijke te behalen imo). Het was gewoon een kwestie van vlaggen innemen en mensen afschieten voor die punten. Maar ze vonden dat hij aan het cheaten was.
De persoon zei dat hij een Fraps movie ging maken om hem zo aan te geven, nou doe je best, hoe wil je een Fraps movie kunnen maken van iemand terwijl je alleen vanuit je eigen oogpunt het spel kunt zien? Dit was gewoon een gast die als Commando speelde en ongezien de vlaggen in kon nemen en mensen op afstand aan het afknallen was.
Nadat hij voor cheater werd uitgemaakt, zei hij 'no man you are cheating', na een halve minuut was de hele server elkaar aan het beschuldigen van cheaten. Toen de map wisselde ben ik er maar uit gegaan...
Trieste mensen... Iedereen voor cheater uitschelden terwijl ze zelf zo slecht zijn als wat. Ik had gemiddeld 11 kills en 2 deaths per ronde, terwijl de rest vrijwel allemaal een negatieve score had... En ik ben niet eens de beste in het spel, ik wordt zelf regelmatig geowned in sommige servers.
edit//
Gisteren 6th sense eens geprobeerd, dat is érg handig als ik naar een vlag toe ga. Ik activeer het en kijk of er vijanden in de buurt zijn. Kan zo mijn grenade spam ook wat gerichter gooien, dus dat was wel handig.
Maar aangezien ik vaak tegen commando's speel heb ik de 6th sense ability weer weggedaan en Burning Bullets geactiveerd. Zo kan ik de Commando's 'markeren' mochten ze camouflage gebruiken.
[
Voor 11% gewijzigd door
wsLy op 15-05-2009 09:29
]