[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Ik krijg m niet aan de praat :(
Installatie ging goed.

Klik op play now en alles gaat goed:
- login process ok
- Ik hoor de tune en heb beeld
- selecteer mijn held (choose hero)
- klik play now.......

zwart scherm (lijkt even te knipperen) en ik ben weer terug in mijn browser.
Het spel zie ik wel draaien op de achtergrond (taakbeheer) maar er gebeurt weinig.

Iemand suggesties?

Heb een AMD Athlon 7750 Dual Core (2.7)
4 gig geheugen
ATI Radeon HD4350 (goed genoeg voor far cry 2....)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:42

Side-Kick

Timmy!

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:27:
[...]

Ligt het nou aan mij of kun je niet een knive, pistool en sniper tegelijkertijd dragen? Je kan toch maar een combinatie van 2 dingen dragen.

Ik vind het trouwens jammer dat je niet meerdere soorten healings kan dragen. Zou best relax zijn als de ene nog aan het opladen is de ander te gebruiken..
Nee dat ligt niet aan jou. Wanneer je kiest voor een pistool gaat dat ten koste van je sniper of mes. Normaal gesproken kies ik voor mijn sniper en mes maar vind het soms ook wel leuk om met een pistool ten strijde te trekken. Dan hoef je je enemies niet altijd zo dicht te naderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Zosas schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:51:
Installatie ging goed.

Klik op play now en alles gaat goed:
- login process ok
- Ik hoor de tune en heb beeld
- selecteer mijn held (choose hero)
- klik play now.......

zwart scherm (lijkt even te knipperen) en ik ben weer terug in mijn browser.
Het spel zie ik wel draaien op de achtergrond (taakbeheer) maar er gebeurt weinig.

Iemand suggesties?

Heb een AMD Athlon 7750 Dual Core (2.7)
4 gig geheugen
ATI Radeon HD4350 (goed genoeg voor far cry 2....)
Deïnstalleer het eens. Ik heb het ook wel eens gehad na een update van BFH. Er wordt meer overgeklaagd op het forum van BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Side-Kick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:57:
[...]

Nee dat ligt niet aan jou. Wanneer je kiest voor een pistool gaat dat ten koste van je sniper of mes. Normaal gesproken kies ik voor mijn sniper en mes maar vind het soms ook wel leuk om met een pistool ten strijde te trekken. Dan hoef je je enemies niet altijd zo dicht te naderen.
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt dus echt niet. Hetzelfde verhaal als wat ik eerder zei, je gaat het nooit winnen tegen een gunner of soldier. Alleen met kniven van heel dichtbij wil dat soms lukken. Als commando ben je redelijk verdoemt om vanaf een afstand te schieten. Ik vind trouwens dat ze de commando wapens wel wat sterker mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:52
Zosas schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:51:

Iemand suggesties?
Ik had het zelfde probleem. Bij mij lag het aan m'n http://rocketdock.com/ die op de een of andere manier de focus weg trok. Na die af te sluiten kon ik gewoon perfect spelen. Ik weet niet of je iets dergelijks hebt draaien?

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:05:
[...]
Ik vind trouwens dat ze de commando wapens wel wat sterker mogen maken.
Heb je geen Piercing Shot ability? Want een beetje sniper heeft mij (soldier, inclusief '5-star' healen) in 2 schoten dood, 3 zeker.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:05:
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt dus echt niet. Hetzelfde verhaal als wat ik eerder zei, je gaat het nooit winnen tegen een gunner of soldier. Alleen met kniven van heel dichtbij wil dat soms lukken. Als commando ben je redelijk verdoemt om vanaf een afstand te schieten. Ik vind trouwens dat ze de commando wapens wel wat sterker mogen maken.
Ik vind de commando wapens best sterk eigenlijk. Wanneer je de sniper combineert met piercing shot dan heb je een commando om in twee schoten en de andere classes in 3 a 4 schoten. Een knive doet veel minder schade maar hoef je niet te herladen en je kunt vanaf achteren sneaken zodat je al snel een paar steken kunt doen voordat je slachtoffer het in de gaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:45:
[...]

Heb je geen Piercing Shot ability? Want een beetje sniper heeft mij (soldier, inclusief '5-star' healen) in 2 schoten dood, 3 zeker.
Ik ben op dit moment bezig met deze ability. Ik ben lvl 10 en heb nu Cloak 4/5, de rest heb ik in pierced shot gestoken. Het nadeel is dat je in een vuurgevecht dit vaak vergeet. Misschien moet ik me daar toch dan iets meer op gaan focussen. Daarbij is de tijd dat pierced shot gebruikt kan worden vrij kort, zeker als je vanaf een redelijke afstand moving targets probeert te schieten en rustig wil richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:58:
[...]

Ik ben op dit moment bezig met deze ability. Ik ben lvl 10 en heb nu Cloak 4/5, de rest heb ik in pierced shot gestoken. Het nadeel is dat je in een vuurgevecht dit vaak vergeet. Misschien moet ik me daar toch dan iets meer op gaan focussen. Daarbij is de tijd dat pierced shot gebruikt kan worden vrij kort, zeker als je vanaf een redelijke afstand moving targets probeert te schieten en rustig wil richten
maar rustig richten en 2-3 schoten uitdelen is ook niet echt goed. Als sniper is je aim belangrijk, je moet toch wel redelijk rap op het hoofd van je tegenstander kunnen ' kleven' en ik heb gemerkt dat je gewoon voordat je terugslag weer helemaal goed en wel weg is je nog is kan schieten en raakt. Mijn 2e schot is vaak zonder richten, gewoon BAM...BAM..en dan de derde heel even wachten en nog eens raken.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Piercing shot is ruk ability en zonde van je punten naar de eerste level. EN commando is moeilijk zat ik zie genoeg gehuil over die abilities op de forums her en der. Maar het halve team (Willekeurig welke kant) is altijd commando en de meeste zijn er nog extreem slecht mee ook.

Begin me aardig hard aan dat gezeur te ergeren over die commandoes overal(ja ik heb er ook 1 lvl 16 maar ik sta altijd positief en ik bewaak en stealth cap punten als we achterstaan of ingesloten dreigen te worden).
Niveau online is soms erg bedenkelijk.

Gister ook voor het eerst een cheater tegengekomen. Was ook niet te zuinig duidelijk. Poosje achter em aan gesneakt met de commando. De manier waarop ie richtte verraadde alles. Wel sneu maar goed zo is online gamen.

Maar voor de volgende mensen die iets willen melden over wat overpowered is of wat dan ook: Het ligt aan jezelf en niet aan de klasse laten we dat eens als uitgangspunt gaan nemen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
annuh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:50:
Net mail gehad, mag de BETA ook testen! :) Helaas krijg ik het spel nog niet geinstalleerd.
Setup geeft namelijk de volgende foutmelding:
'Failed to create the specified directory.
Check that you enough acces rights and that the path doesn't contain invalid characters.'
Terwijl ik hem gewoon in '/Program Files' wil installeren (onder Windows 7 though..) en administrator ben.. 8)7
Dit heb ik ook, kom er niet uit.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

bornin7ty2 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:47:
[...]

Moet je even je browser starten als Administrator (rechter muisknop->Starten als administrator) en het dan nogeens proberen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Hmm, ik heb iets te snel gehuild dit keer. Heb UAC uitgeschakeld en hij is nu aan t installeren. Ben benieuwd :d

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bornin7ty2 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:47:
[...]

Na wat klooien met de administrator account wou het nog niet lukken. Hierna de non-64bit versie van IE uitgevoerd als administrator en toen werkte 't wel.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/ie32.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Postius schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:22:
Piercing shot is ruk ability en zonde van je punten naar de eerste level. EN commando is moeilijk zat ik zie genoeg gehuil over die abilities op de forums her en der. Maar het halve team (Willekeurig welke kant) is altijd commando en de meeste zijn er nog extreem slecht mee ook.

Begin me aardig hard aan dat gezeur te ergeren over die commandoes overal(ja ik heb er ook 1 lvl 16 maar ik sta altijd positief en ik bewaak en stealth cap punten als we achterstaan of ingesloten dreigen te worden).
Niveau online is soms erg bedenkelijk.

Gister ook voor het eerst een cheater tegengekomen. Was ook niet te zuinig duidelijk. Poosje achter em aan gesneakt met de commando. De manier waarop ie richtte verraadde alles. Wel sneu maar goed zo is online gamen.

Maar voor de volgende mensen die iets willen melden over wat overpowered is of wat dan ook: Het ligt aan jezelf en niet aan de klasse laten we dat eens als uitgangspunt gaan nemen.
Ik ben ook al 'n keer als gecloakte command van n grote afstand, door een boom heen neer geschoten. leek me ook niet erg zuiver. Hij schoot me sowieso steeds terwijl ik gesneakt was.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

aicaramba schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:05:
[...]

Ik ben ook al 'n keer als gecloakte command van n grote afstand, door een boom heen neer geschoten. leek me ook niet erg zuiver. Hij schoot me sowieso steeds terwijl ik gesneakt was.
Als soldier kun je met een ability overal doorheen kijken. Dat hoeft geen cheaten te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Die ability heeft ook een bepaald bereik volgens mij dus grote afstand kan dan al niet.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Pff gisteren zat ik weer bij een bunch of noobs in de server.

Ik had een crap team en de tegenstander was niet veel beter <-- wisten wel iedere keer onze vlaggen in te nemen, niet dat mijn team de vlag dan terug gaat pakken... Ik de hele tijd op en neer om Mansion en Town in te nemen (2 spawnplekken en ook spawnplek van voertuigen), maarja had ik Mansion dan werd town weer veroverd, pakte ik Town dan zag je iemand in een auto langs knallen richting mansion.

Ineens zei een gast dat iemand aan het cheaten was, de persoon die zou cheaten had 2300 punten en 5 kills met 0 keer doodgaan (makkelijke te behalen imo). Het was gewoon een kwestie van vlaggen innemen en mensen afschieten voor die punten. Maar ze vonden dat hij aan het cheaten was.
De persoon zei dat hij een Fraps movie ging maken om hem zo aan te geven, nou doe je best, hoe wil je een Fraps movie kunnen maken van iemand terwijl je alleen vanuit je eigen oogpunt het spel kunt zien? Dit was gewoon een gast die als Commando speelde en ongezien de vlaggen in kon nemen en mensen op afstand aan het afknallen was.

Nadat hij voor cheater werd uitgemaakt, zei hij 'no man you are cheating', na een halve minuut was de hele server elkaar aan het beschuldigen van cheaten. Toen de map wisselde ben ik er maar uit gegaan...

Trieste mensen... Iedereen voor cheater uitschelden terwijl ze zelf zo slecht zijn als wat. Ik had gemiddeld 11 kills en 2 deaths per ronde, terwijl de rest vrijwel allemaal een negatieve score had... En ik ben niet eens de beste in het spel, ik wordt zelf regelmatig geowned in sommige servers.

edit//
Gisteren 6th sense eens geprobeerd, dat is érg handig als ik naar een vlag toe ga. Ik activeer het en kijk of er vijanden in de buurt zijn. Kan zo mijn grenade spam ook wat gerichter gooien, dus dat was wel handig.
Maar aangezien ik vaak tegen commando's speel heb ik de 6th sense ability weer weggedaan en Burning Bullets geactiveerd. Zo kan ik de Commando's 'markeren' mochten ze camouflage gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 15-05-2009 09:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik vind het altijd dom als me teammaten niet als eerst met de auto naar Roadblock gaan bij victory village. Als je roadblock hebt win je voor 90% zeker de ronde namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 15-05-2009 11:32 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Als je taktisch speelt met de commando is de commando goed zat, maar van dichtbij is het haast niet te doen.

Ik ben bijna level 16 commando en ik heb enkel full cloack en trooptrap, met de trooptrap weet je wanneer een enemy bij een vlag is en als je er meerdere heb gedumpt, grote kans dat je hem snel dood krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
iCy schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:32:
Ik vind het altijd dom als me teammaten niet als eerst met de auto naar Roadblock gaan bij victory village. Als je roadblock hebt win je voor 90% zeker de ronde namelijk.
Daarom zeg ik altijd in het begin van een ronde altijd 'Drive to roadblock' of 'Give me the car and 2 men and we will capture road block'.

Vaak genoeg doen ze dat dan ook.

Road block is een fijne spawnplaats, maar je moet het ook goed verdedigen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ben in de laatste 2 dagen 5 keer beschuldigd van cheaten ^^.Sorry dat ik nogal goed kan snipen ^^.
Begint vermoeiend te worden, doet me terug denken aan de gouwe oude counter-strike dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Mensen die nog een Beta Key willen.

Ik heb net via i3D.net een key aangevraagd en gekregen. En ze hebben er nog op voorraad als je maar snel bent, want ook daar kunnen ze opraken. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 17-05-2009 21:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Gedver, zit ik net over en weer te vuren met mijn gunner(Faust's Panzerfist) tegen een Sniper in Victory Village, Krijg ik een 'connection lost'.

Het ging net zo leuk. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Ome_Les op 17-05-2009 21:41 ]

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Postius schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:09:
Ben in de laatste 2 dagen 5 keer beschuldigd van cheaten ^^.Sorry dat ik nogal goed kan snipen ^^.
Begint vermoeiend te worden, doet me terug denken aan de gouwe oude counter-strike dagen.
Ik ben nog maar 1 keer beschuldig voor cheater vanwege een snelle headshot. De ander (ook als commando) zat op mij te schieten en ik schiet terug op het hoofd.
Heb hem maar verteld waar je op moet schieten als commando. ;)

Heb zelfs een keer meerdere headshots achter elkaar gehad.
Maar kan ook doordat de hitbox totaal niet klopt. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren zo een lol gehad met een nederlands talige kiddo in het andere team.
Hij was met een andere aan het 'trick jumpen' en vroeg of ze niet beschoten konden worden. Niemand die erop reageerd :p. Nja ik ga geen rekening houden met mensen die trick jumpen of wat dan ook, dat doe je maar in je eigen vrije tijd of je koopt jezelf maar een server. Hij schoot trouwens ook als je er liep dus dat schiet ik terug.

Iedere keer als je hem beschoot echt zo een dikke flame van 'OMFG STOP F****** SHOOTING US, IS IT SO HARD TO NOT SHOOT US??!1!??/!?'
Ik dacht, kerel relax of ga weg. Dit is zo 3 rondes doorgegaan, toen heeft hij maar besloten dat het niet werkte voor hem haha.

En gistermiddag had ik nog flink wat bier gedronken en toen wat regels in BF Heroes overtreden door dronken te gaan rijden :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

wsLy schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:59:
En gistermiddag had ik nog flink wat bier gedronken en toen wat regels in BF Heroes overtreden door dronken te gaan rijden :p.
Had je nu nog meer roadkills? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben dit weekend begonnen met m'n commando. Nadat ik aan het begin echt heel erg veel werd afgemaakt begin ik de class nu toch een beetje onder de knie te krijgen. Het is toch lastiger dan het lijkt die commando :P

Hij is inmiddels lvl 9 en het gaat steeds beter. Het enige waar ik me nog geen raad mee weet is knive-commando's met elixer. Zelf ben ik behoorlijk slecht met het mes (understatement) dus eigenlijk altijd delf ik het onderspit. Ik heb al een pistol geprobeerd maar dat zet ook te weinig zoden aan de dijk, plus bij een sneak attack mis ik mijn mes dan toch weer wel. Iemand tips over goed kniven anders dan het gewoon verschrikkelijk veel doen? :)

Wat ik leuk vind is de echte sniper duels. Steeds weer kom je die ene sniper tegen en op een gegeven moment ben je alleen nog maar met elkaar bezig. Elkaar in de val lokken, omlopen om van achter aan te vallen, etc. etc. Erg leuk werk! Alleen jammer dat men (non-commando's) je altijd van campen beschuldigt als je toevallig iemand doodt vanaf hoger gelegen grond. Ik loop juist de hele map over want op een plaats blijven is gewoon fail.

edit:
@Outerspace:
Kijk even terug in dit topic. Er was ergens een site waar als je je emailadres opgaf, je meteen een key kreeg. Weet niet of het iets voor je is, maar zo heb ik er een gekregen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 18-05-2009 11:03 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 14:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb me toch nog maar even ingeschreven voor dit spelletje. Ik ben wel redelijk hooked aan shooters, maar als ik dit hier allemaal lees zitten bij dit spelletje wel wat haken en ogen :P

* Outerspace wacht geduldig af.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ome_Les schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:36:
[...]

Had je nu nog meer roadkills? :p
In het begin was ik een beetje wazig, zowel met de auto als met het schieten. Maar later ging het beter :p.

Er reden mensen nog belabberder dan mij... echt abnormaal sommige mensen kunnen totaal NIET rijden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Tja, het rijden met grondvoertuigen vind ik nog wel okee, alleen ben ik zwaar de klos als ik in een vliegtuig stap.

Iemand wat pointers wat betreft vliegen? (Vliegen jullie bijna alleen maar op toetsenbord, met joystick, of?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Met het vliegtuig kan ik vrijwel niet overweg. Ik heb de muis ook al eens ge-'invert' maar dat hielp ook niet...
Tank en jeep is geen probleem voor mij. Maar dat vliegtuig, brrr.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Liever op de vleugels dan maar. :D

Schieten en de geplande drop van dynamiet, of knallen met de bazooka.
Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

wsLy schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:54:
Met het vliegtuig kan ik vrijwel niet overweg. Ik heb de muis ook al eens ge-'invert' maar dat hielp ook niet...
Met het vliegtuig is het voor mij onmogelijk om kills te maken. De damage die het vliegtuig doet is te laag waardoor het erg lang duurt voordat je een kill maakt. De lage damage geeft je slachtoffer de tijd om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nja maar er zijn mensen die zich specialiseren in laag vliegen en je zo van de grond scheppen...
Maarja het leukste is nog steeds om met een tank een vliegtuig uit de lucht te knallen :p Of gewoon sneaky achter een AA gun zitten wachten tot het vliegtuig weer voorbij komt en het dan neer te halen.

Wat me opvalt is ook dat mensen vaak niet de 2e groep auto's, tanks en vliegtuigen gaat pakken. Deze staat altijd op een afstand van je eerste spawnpoint.
Omdat deze zover wegstaan vergeten ze het vaak.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:52:
Ik heb me toch nog maar even ingeschreven voor dit spelletje. Ik ben wel redelijk hooked aan shooters, maar als ik dit hier allemaal lees zitten bij dit spelletje wel wat haken en ogen :P

* Outerspace wacht geduldig af.
wacht je op een betakey?

zowel fileplanet als i3d geven je meteen een key. Gewoon op de links klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 14:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:19:
[...]

wacht je op een betakey?

zowel fileplanet als i3d geven je meteen een key. Gewoon op de links klikken.
Ik had 'm direct binnengekregen via een eerder genoemde link paar posts boven mij :)
Thanks anyway :>

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

wsLy schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:54:
Stel hem in als de oude bf2 met puur keyboard. Werkt veel fijner voor veel mensen. Dus pitch en roll doe je met je pijltjes :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Side-Kick schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:02:
[...]

Met het vliegtuig is het voor mij onmogelijk om kills te maken. De damage die het vliegtuig doet is te laag waardoor het erg lang duurt voordat je een kill maakt. De lage damage geeft je slachtoffer de tijd om weg te komen.
Met vliegtuig kun je heerlijk veel kills maken door in de BB map vlak over het shipwreck te vliegen, bijna gegarandeerd dat je wingclip kills krijgt :).

Ik heb trouwens gister met mijn commando weer wat missies uitgespeeld, moet nu 5 kills met verschillende wapens en vehicles krijgen.. Eindelijk, want de missies begonnen beetje op te raken.. ben overigens bijna lvl 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
FikkieHo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:40:
[...]

Stel hem in als de oude bf2 met puur keyboard. Werkt veel fijner voor veel mensen. Dus pitch en roll doe je met je pijltjes :)
Hmm ga ik dat eens proberen als ik thuis ben!

Want met de muis is echt onhandig...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

FikkieHo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:40:
Nice! Die moest ik dan ook maar eens gaan proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste werkt nog altijd met de joystick :p , met pijltjes of muis vind ik er niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:12:
beste werkt nog altijd met de joystick :p , met pijltjes of muis vind ik er niets aan
Lijkt me toch vrij lastig om snel van toetsenbord en muis te switchen naar joystick. Alhoewel het me wel grappig lijkt om in een tank te rijden met een joystick >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Laatst online: 18-07 15:42
Wat ik mij al sinds de eerste keer BFH te hebben gespeeld,
is of in de toekomst, de tijdsduur van matches ook verlengd zullen worden.

Nu heb je namelijk nog zeer korte matches, duurdende tussen de 5min en 10min.
(Dit is regelmatig geclocked door mij)

Vaak erg kort dus, naar mijn ervaring. :?

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:18:
[...]

Lijkt me toch vrij lastig om snel van toetsenbord en muis te switchen naar joystick. Alhoewel het me wel grappig lijkt om in een tank te rijden met een joystick >:)
ik vlieg enkel met de joystick he ;) gewoon shooten met de muis etc tank en voertuig ook allemaal standaard. Switchen is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:01:
[...]

ik vlieg enkel met de joystick he ;) gewoon shooten met de muis etc tank en voertuig ook allemaal standaard. Switchen is geen probleem.
En ik steeds verwonderen waarom jullie zo goed vliegen,
en ik niet...

Sneaky bastards! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss_Stranger schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:27:
[...]

En ik steeds verwonderen waarom jullie zo goed vliegen,
en ik niet...

Sneaky bastards! >:)
ik vind het imho idd een voordeel als je een joystick hebt, kan je ihmo scherpere bochten nemen. Maar iemand die goed is met keyboard/muis zou in principe hetzelfde kunnen, vraagt alleen een stuk meer oefening denk ik.

joystick geeft ook wel een realistischer/fijner gevoel om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Miss_Stranger schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:04:
Wat ik mij al sinds de eerste keer BFH te hebben gespeeld,
is of in de toekomst, de tijdsduur van matches ook verlengd zullen worden.

Nu heb je namelijk nog zeer korte matches, duurdende tussen de 5min en 10min.
(Dit is regelmatig geclocked door mij)

Vaak erg kort dus, naar mijn ervaring. :?
Iedereen klaagt daar over, maar vraag me af of ze daar ook wat aan doen.

Als je net lekker op dreef bent is de ronde al teneinde. :|

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Larrs schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:40:
[...]

Inderdaad.

En daarbij komt ook nog eens kijken,
dat het behalen van een missie, het je hierdoor zo nu en dan tamelijk lastig kan worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Larrs schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:40:
[...]

Je zouden gewoon verschillende lengtes moeten inbouwen. Bijv. 50, 100 en 150. ofzo.

En over dat vliegen. Ik krijg dat ook maar niet voor elkaar en dan heb ik de besturing al op pijltjes + wasd staan. Maar doet dat vliegtuig zo slechte damage dan? Kan je bijv. geen bom laten vallen ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mij lukt vliegen al vrij goed met mijn muis.
En je kan enkel schieten, geen bommen laten vallen.

Je kan eigenlijk vrij veel schade doen, van boven naar een tank duiken is 3-4dmg/leer maar gezien de schietsnelheid telt dat snel op. Wingclips zijn ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 06:57:
[...]

Je zouden gewoon verschillende lengtes moeten inbouwen. Bijv. 50, 100 en 150. ofzo.

En over dat vliegen. Ik krijg dat ook maar niet voor elkaar en dan heb ik de besturing al op pijltjes + wasd staan. Maar doet dat vliegtuig zo slechte damage dan? Kan je bijv. geen bom laten vallen ofzo.
zoals iemand eerder zei zullen ze wel de missions moeten aanpassen als de rondes langer worden, met name de missions waar IAR objectives bij zijn.

vliegtuig doet niet zoveel damage op infantry nee, maar wel veel op andere vliegtuigen, jeeps en tanks. Voor infantry heb je wingclips. Als je vb in seaside iemand ziet lopen (lekkere open velden daar), gewoon laag er heen vliegen en wingclippen, normaliter kan hij/zij dat niet ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Heb daar wel een North-by-Northwest gevoel bij :D >:)

Afbeeldingslocatie: http://robertarood.files.wordpress.com/2009/01/north-by-northwest-hitchcock-cary-grant-pic-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nou ik houd deze even op pauze totdat er wat anti-hack dingen beschikbaar komen. Het is nu echt te gortig, ik pick de cheaters er zo tussen uit maar rapporteren heeft toch geen zin. Tis mijn probleem ook iet maar die van de makers maar ze moeten er wat aan gaan doen wat op hogere niveau's begint het de spui gaten uit te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 17:27
Ik had me beter in moeten lezen.... ik verwachte een first person shooter, maar het is dus third person. Daar ben ik niet zo kapot van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:05
tweakkuiken schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:19:
Ik had me beter in moeten lezen.... ik verwachte een first person shooter, maar het is dus third person. Daar ben ik niet zo kapot van :P
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar ik heb het toch een tijdje gespeeld, en ben redelijk verslaafd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het afgelopen weekend ook weer opgepakt (kon via oude beta nog erin), level 12 nu met commando.

Het is flink verbeterd allemaal. Maar zit elke ronde wel een cheater tussen. Ben ik clocked, en aan de andere kant van de map zit een een gastje mij doodleuk gericht neer te knallen. Eventjes zoeken naar wat cheats en het blijkt dat het inderdaad mogelijk is...

Ik zie punkbuster staan in de installatie folder maar niets op evenbalance.com over BFH. Is punkbuster nu wel of niet geactiveerd? Die gasten zijn sowieso sloom met het updaten. In het verleden genoeg bestanden gestuurd naar hen maar duurde altijd weken zo niet maanden.

De commando is wel een stuk moeilijker geworden, meest effectief op middelafstand. Lange afstand en zeker korte afstand is het waardeloos, verlies ik bijna altijd. Grenadespam mag ook wel een stuk gereduceerd worden. Die ability dat je een vijand kan spotten werkt ook 75% van de tijd niet (je moet echt open veld hebben, als er object tussen zit van welke hoogte dan ook gaat het mis), van de overige 25% is de helft van de vijand geselecteerd die je aanwijst en de andere helft @random selectie.

En 15 kills in 1 ronde als missie, die 10 in 1 ronde was al moeilijk genoeg :X Die heb ik gehaald toen ik in een server zat met 2 vs 2. Ook goed voor de XP trouwens met zo weinig, had er 8000 ofzo :P

Voor de rest is het een prima spelletje om een uurtje te spelen.

Trouwens damorpheus je bent van i3d toch? Ik heb altijd lag op jullie servers, zichtbaar in lopen en raak een groot gedeelte niet. Terwijl als ik op een multiplay.co.uk (meende ik) speel ik zichtbaar betere speelprestaties heb als in geen merkbare lag. Teveel servers op 1 machine?, hardware lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:49:
[...]
Ik zie punkbuster staan in de installatie folder maar niets op evenbalance.com over BFH. Is punkbuster nu wel of niet geactiveerd? Die gasten zijn sowieso sloom met het updaten. In het verleden genoeg bestanden gestuurd naar hen maar duurde altijd weken zo niet maanden.
[...]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat PB inderdaad nog niet geactiveerd is maar dat dit binnenkort wel gaat gebeuren. Het was volgens mij ergens op het forum maar ik kan het niet meer terugvinden.

Naja het is dan ook een beta. :) Sowieso ver voor de officiële release zal PB wel geïmplementeerd worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Punkbuster wordt pas geactiveerd nadat de beta gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben misschien iets te voorbarig geweest. Er schijnt een bug te zijn van mark target en stealth: http://play.battlefield-h...m/showthread.php?tid=2081

zal er eens op letten, zou wel een hoop verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is er trouwens een site waar alle wapens, equipment etc.. opstaan en op welk level/aantal punten je ze kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabamAppien
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

KabamAppien

IT Enthousiast

Ik heb het geprobeert, maar de game lag nog erg veel.

Is wel een mooie game om even tussen door te doen.

Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Rakkerzero schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:39:
Is er trouwens een site waar alle wapens, equipment etc.. opstaan en op welk level/aantal punten je ze kunt kopen?
Naar mijn weten nog niet,
zelf namelijk ook meerdere malen naar gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss_Stranger schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:30:
[...]

Is toch niet nodig, want mits je genoeg VP hebt kan je alles meteen kopen. Het is niet zo dat je op hogere levels nog nieuwe wapens kan kopen. Met levelen verdien je alleen HP, die je in abilities kan investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:15:
[...]

Is toch niet nodig, want mits je genoeg VP hebt kan je alles meteen kopen. Het is niet zo dat je op hogere levels nog nieuwe wapens kan kopen. Met levelen verdien je alleen HP, die je in abilities kan investeren.
Weet je dat wel zeker? Volgens mij worden bepaalde kledingstukken ook pas beschikbaar gesteld bij bepaalde levels. Ik kan me goed voorstellen dat dat voor wapens ook zo is.

In elk geval staat bij heel veel items vermeld welk level er voor nodig is. Nu is dat bijna altijd level 1, maar toch. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 20-05-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss_Stranger schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:30:
[...]

http://play.battlefield-h.../forumdisplay.php?fid=110

Hier staan verschillende guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Even een tip voor vliegen: Ga boven een vlag zo hoog mogelijk en dan recht naar beneden terwijl je afremt. (op 'S' drukken). Af en toe een beetje gas geven om te kunnen richten. Je gaat dan heel langzaam naar beneden (cartoonstyle ;) ) en de meeste mensen zien je niet aankomen }) Kost wel wat oefening!

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 20-05-2009 14:36 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
KabamAppien schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:41:
Ik heb het geprobeert, maar de game lag nog erg veel.

Is wel een mooie game om even tussen door te doen.
Dan kom je op Amerikaanse servers terecht.
Europese servers zijn wel goed op te spelen.

Ik erger me eraan als ik op Amerikaanse servers terecht kom.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Tot nu toe gelukkig alleen nog maar op de I3D en Engelse servers geweest. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Vanavond weer eens, na lange tijd, ingelogd. Dacht dat alle beschuldigingen over cheats een beetje overtrokken waren, maar maakte vanavond in het eerste potje kennis met een duidelijke cheater.
Werd 7 keer achter elkaar, terwijl ik cloaked was, gekilled door een sniper die geen schot mistte. Of ik nou in een vlietuig sprong, jeep, rondrendde. Was binnen 5 seconden na spawn dood. (buccaneer bay, ventje stond op een berg aan de rand van het spel). Dit soort praktijken (ik vind het echt te sneu voor woorden) http://www.viddler.com/player/659bae86/

Ja, ik erger me eraan. Nee, ik weet dat ik dat niet moet doen. Maar moest even mijn irritatie kwijt ;)

Verder blijft het een grappig spel. Vind wel dat ze meer abilities mogen toevoegen waardoor je je class meer specialiseert. Dan krijg je meer variatie.

[ Voor 32% gewijzigd door The_Bash op 20-05-2009 21:32 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Zijn cheaters zo'n groot probleem in het spel? Ik ben namelijk nog nooit een cheater tegengekomen, zelfs niet iemand die iemand voor een cheater uitmaakte. En het is nou niet dat ik gisteren ben begonnen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het spel helaas persoonlijk niks.
Beetje te vergelijke met TF2 in enig opzicht terwijl in TF2 nog een stuk beter vond.
Negatieve punten in mijn optiek:
- Het richten vond ik erg vervelend
- Nog geen goede serverlist (tja beta)
- Het hele spelverloop (veelste druk)

Ik zal eerlijk zeggen dat ik nog niet gek veel gespeelt heb (30 minuten) dus mischien ben ik iets te kritisch!
Veel speel plezier voor degene die er wel gek van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Sagaris schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:00:
Zijn cheaters zo'n groot probleem in het spel? Ik ben namelijk nog nooit een cheater tegengekomen, zelfs niet iemand die iemand voor een cheater uitmaakte. En het is nou niet dat ik gisteren ben begonnen te spelen.
Ik heb er een keer een echt in de map gehad. Met echt een belachelijke score van 30 - 2 ofzo.
Maar de laatste tijd geen meer gehad. Wel vaak gasten die uitgemaakt worden voor cheater, maar die gewoon beter zijn dan de rest. Normale scores van 15-3 oid, dat haal zelfs ik af en toe met m'n level 13 soldier. Maar dan beginnen ze gelijk weer heel kinderachtig te blearen "CHEATER!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
fsve schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 12:23:
[...]

Ik heb er een keer een echt in de map gehad. Met echt een belachelijke score van 30 - 2 ofzo.
Maar de laatste tijd geen meer gehad. Wel vaak gasten die uitgemaakt worden voor cheater, maar die gewoon beter zijn dan de rest. Normale scores van 15-3 oid, dat haal zelfs ik af en toe met m'n level 13 soldier. Maar dan beginnen ze gelijk weer heel kinderachtig te blearen "CHEATER!!!"
Ach op lage levels valt het allemaal mee. Veel van die kiddo's zuigen ook hard. Toen ik onder level 10 was had ik regelmatig dikke scores, nu ben ik lvl 14-15(speel het alleen niet echt meer) maar de scores werden toch slechter maar soms zitten er mensen tussen die echt skills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik werd vandaag weeral eens uitgemaakt voor cheater.
Ik kon zogezegd zijn team berichten zien (lijkt me dat dat zelfs niet mogelijk is met cheats) en dat ik niet stierf.

Niet mijn schuld dat hij het als soldier tegen mij wilt opnemen (gunner) maar wel niet burning bullet gebruikt, grenade spam gebruikt terwijl het weet dat ik minstens 1 level van I eat grenades heb terwijl ik rustig mijn lvl 1 schild gebruik (ik was toen nog lvl 13 dus 1 x ton, 1 x shield, 1 x IEG, 4xloopskill).

Ondertussen ben ik lvl 14 en hen ik de loopskill gecapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Het valt me wel op de de potjes vanaf de hogere levels wel leuker worden. Het team werkt wat beter samen, er worden abilities gedeeld en er wordt wat strategischer gespeeld.
Van de week een hele gave rush gehad met ongeveer 6 a 7 man allemaal bij elkaar. Meeste gunners en soldiers, iedereen deelde de healing powers (las dat als je deelt de healing groters zijn) de granade spams volgen de duitsers om de oren en alles en iedereen die we tegen kwamen werden afgeschoten (was in VV overigens) was echt heel gaaf om zo te spelen, het was echt chaos :)

[ Voor 0% gewijzigd door fsve op 21-05-2009 19:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

1 ding dat ik wat raar vind.
Ze hebben besloten om punten te geven als je iemand geneest, waarom dan niet als je je lopen skill deelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben niet besloten en zullen je dus ook niet aan een antwoord kunnen helpen. Ben het overigens wel met je eens dat ze het voor alle "deelbare" abilities in te voeren.

Gisteren trouwens 3 kills met een grenade spam....echt hilarisch, die reacties die je dan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat was eerder retorisch bedoelt.
Ik zal er wel eens een post over maken op het bfh forum.

Zelf erger ik mij eigenlijk aan 'egoïstische' soldiers die enkel hun heal skill gebruiken als ze zelf schade oplopen.
Dat er 2 bijna dode gunners rond hem lopen maakt hem niets uit.
Mensen snappen echt niet dat andere spelers je overlevingskansen verhogen en dat hen dus genezen nuttig is + je winkansen verhoogt.

Sommige spelers zouden ook beter wat dichter in de buurt van een gunner blijven.
Hoe vaak ik mensen in VV niet zie sterven door een grenade spam terwijl er meer dan genoeg gunners rondlopen met de I eat grenades skill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:35

Crp

Ik blijf daarentegen weer dicht bij iemand als ik in gevecht ben. dat zodra ik heal, zelf weer extra healpoints krijg en zo dus een grotere overlevingskans heb :P helemaal als je met een groepje van 3 man staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wat ik jammer vind is dat ik niet meer in mijn boxershort kan rondrennen in het spel :(.

Dat was altijd zo lachwekkend om gewoon in je boxershort met boots en een helm rond te rennen :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Het kan nog. Maar moet je alleen de 'naked legs' en 'naked shirt' (ofzoiets :p) kopen met BF's ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Huh, ik speelde net SS, we hadden hele ronde 3 basissen bezet, en alsnog verloren we? Mensen in de chat snapten het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

als jouw team gewoon geen kills maakt en zij schieten er meer af dan jullie, dan verliezen jullie gewoon :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dersan schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:33:
Huh, ik speelde net SS, we hadden hele ronde 3 basissen bezet, en alsnog verloren we? Mensen in de chat snapten het ook niet.
Dat is niet verwonderlijk, als het andere team jullie gewoon verschrikkelijk vaak weet om te leggen. De vlaggen bezet houden geeft géén punten anders dan persoonlijke experience. Als je wilt winnen, moet je zorgen dat het andere team eerder door hun levens (tickets) heen is dan je eigen team. De vlaggen zorgen er alleen maar voor dat het andere team sneller tickets kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, de bedoeling is niet om zo veel mogelijk kills te maken maar om niet gekilled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 22:00:
idd, de bedoeling is niet om zo veel mogelijk kills te maken maar om niet gekilled te worden.
En toch is de verleiding een sniper af te schieten met je long range pistol nooit te weerstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ahah dus zo zit dat in elkaar, dacht dat het juist meer met vlaggen veroveren te maken had...Had het zelf graag anders gezien, aangezien mijns inziens vlaggen de objective zijn, en mensen killen een doel. Dit is dus eigenlijk meer een TDM vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:30
Vlaggen veroveren is net zo belangrijk als mensen killen. Je moet de juiste balans zien te vinden tussen vlaggen veroveren en mensen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ja zit er verder over na te denken en vlaggen veroveren heeft natuurlijk dan weer voordelen.

Ben nu Soldier level 9, had eerst mijn nade spam op 3 en burning bullets op 1, maar nu maar alles op burning bullets gezet, vind het echt ideaal. Je doet er echt veel damage mee en het is handig als soldier tegen snipers, en vooral het lelijke ervan is dat je mensen in vliegtuigjes echt ontzettend makkelijk in de fik kunt zetten en dan ook heel wat damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:23
Vlaggen pakken is zeker belangrijk. Als jij alle vlaggen op 1tje na hebt, dan spawnen ze alleen daar, als gevolg dat jij daar continue heen kan gaan en ze daar kan opwachten (je kan ze dus forcen om ergens te spawnen). Als gevolg dat de tikken/credits/punten sneller naar beneden gaan en je wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Maar wel oppassen dat je niet 'per ongeluk' niemand meer neerschiet en alleen vlaggen pakt: straks wordt je gezien als een statpadder ;) :+

Wat wel mega-mega-irritant is, is dat steeds meer mensen de abilities-bug van de soldier gaan misbruiken. Dat is zo lame en kan echt een server helemaal verpesten. Ga maar een vlag cappen als iemand 10 TNT's per seconde rondstrooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Twhomp schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:11:
Wat wel mega-mega-irritant is, is dat steeds meer mensen de abilities-bug van de soldier gaan misbruiken. Dat is zo lame en kan echt een server helemaal verpesten. Ga maar een vlag cappen als iemand 10 TNT's per seconde rondstrooit :(
Mind to share wat die bug is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, iets met een NDA ;)

Het komt er op neer dat als je als soldier je abilities op slot 1 en 2 plaatst, dat je instant refill van je abilities hebt. Ik heb het zelf niet getest, maar gisteren het hele verhaal meegelezen toen de ene speler het in de gamechat uitlegde aan een andere speler |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik zelf niet gezien terwijl mijn abilities toch echt op 1 en 2 staan,

Spelen jullie trouwens ooit samen? want je kant toch op het begin iets van: Search friend doen?
Mischien leuk als iemand wat ingame namen bij elkaar zet?

Mijne: xBacardi/xWodka/xSmirnoff
(Nee, ben geen alcoholist ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drunk driving mag nie int spel he:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:05:
Dat heb ik zelf niet gezien terwijl mijn abilities toch echt op 1 en 2 staan,

Spelen jullie trouwens ooit samen? want je kant toch op het begin iets van: Search friend doen?
Mischien leuk als iemand wat ingame namen bij elkaar zet?

Mijne: xBacardi/xWodka/xSmirnoff
(Nee, ben geen alcoholist ;))
Ik speel met mijn dinnetje vaak :-) Alleen het is lastig om gelijk in de server te komen bijelkaar, vaak moet je wachten tot eind van de ronde want dan verdwijnen er veel mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ja en dan krijg je soms die rare error!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:39
Ik speel het nu ook bijna een week en vind het wel een leuk spel.
Gafe setting en ondanks 'slechts' 3 klassen zit er toch een groot verschil in de speelstijlen.
Hierboven is iemand die zijn abilities op burning bullets zet, ik ben nu level 10 en heb ze verdeeld over granade spam en healing. Als ik bijna dood ben en ik kan een groep van 2 a 3 personen healen is mijn levenskruis terug vol plus het brengt een boel punten op.
Verder is een goedgemikte granade spam effectief tegen infantry en vehicules, infantry wordt vrij vaak de lucht in geslingerd en zijn dan het noorden kwijt en dood voordat ze de grond raken >:) .

Zaterdag zelfs een heel deel goede rondes gehad, tot 4850 punten in een ronde aan toe, zat de hele tijd boven de 3000. Vooral victory village is meestal een puntenfestijn.
Moet nog een 16000 punten voor level 11, gisteren had ik er een uurtje over gedaan om 16000 punten bijeen te sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op maandag 25 mei 2009 @ 01:35:
Ja en dan krijg je soms die rare error!
of gewoon altijd |:(

west_friend_error oid

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 10:59 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.