Ik zie werkelijk schitterende namen voorbij komen voor onze characters.
Dit zijn mijn killers
Royals | ||
---|---|---|
(ingame) Naam | Class | Level |
GladiatriX | Soldier | 16 |
Nationals | ||
Brutos | Commando | 7 |
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
Royals | |
---|---|
(ingame) Naam | Class |
Josjen (11) | Commando |
------------------------------------ | ------------------------------------- |
Nationals | |
(ingame) Naam | Class |
Blaataapje (7) | Gunner |
Let niet op de naam van mijn nationals character.. ik had geen inspiratie
Hehe vooral die van mijSide-Kick schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:56:
Ik zie werkelijk schitterende namen voorbij komen voor onze characters.
Ik dacht: DIE ZIJN VOOR MIJ!!!!1!!!
FreddyKrueger en JasonVoorhees gewoon omdat ik ze über vind en RowwenHeze omdat ik een enorme fan van Rowwen Hèze ben.
Toen ik mijn character een naam gaf dacht ik dat die naam alleen voor mij bekend zou zijn en dat ik ingame gewoon mijn nickname zou hebben. Daarom heb ik ook zo'n vreemde ingame name nu.wsLy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:25:
[...]
Hehe vooral die van mij.
Ik dacht: DIE ZIJN VOOR MIJ!!!!1!!!
FreddyKrueger en JasonVoorhees gewoon omdat ik ze über vind en RowwenHeze omdat ik een enorme fan van Rowwen Hèze ben.
Nee, die van mij hebben mooie namen, beetje dom
DjIdee
DjIdeeG (van gunner)
DjIdeeC (van commando)
Zal ze binnenkort weer eens opzoeken, allemaal rond level 6-8 geloof ik

DjIdee
DjIdeeG (van gunner)
DjIdeeC (van commando)
Zal ze binnenkort weer eens opzoeken, allemaal rond level 6-8 geloof ik
"Mekker, blaat"
Royals | ||
---|---|---|
(ingame) Naam | Class | GoT nick |
Josjen | Commando | josjen |
bastijn | Commando | Flapmo |
bastijnII | Gunner | Flapmo |
VaeVictus | Commando | Vae Victus |
Vicecomes | Soldier | Vae Victus |
Villen | Gunner | Vae Victus |
General.Pardon | Commando | Ome_Les |
SandaX | Gunner | SandaX |
GiveYouHell | Commando | SandaX |
GladiatriX | Soldier | M0nkeymen |
Nationals | ||
(ingame) Naam | Class | GoT nick |
Blaataapje | Gunner | josjen |
KlammerDot | Soldier | Ome_Les |
Lt.Schnarcher | Gunner | Ome_Les |
Unhide | Soldier | SandaX |
FikkieHo | Commando | FikkieHo |
BarrieOpdam | Soldier | Side-Kick |
FreddyKrueger | Soldier | wsLy |
JasonVoorhees | Soldier | wsLy |
RowwenHeze | Gunner | wsLy |
CurryWorstNL | Soldier | Currahee |
Brutos | Commando | M0nkeymen |
Misschien vanaf volgende week ook maar eens #bfh op irc::tweakers zetten en rondhangen. Samen spelen > alleen rennen :d. Ook bovenstaande lijstje maar is dynamisch maken aan db koppelen op mijn site ofzo, simpeler
//edit
code:
1
2
3
| [13:49] * Now talking in #bfh * Retrieving #bfh modes... [13:50] * flapmo changes topic to 'Battlefield Heroes Kanaal van Gathering Of Tweakers!' |
idling
[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 08-05-2009 13:50 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zal thuis maar weer eens een IRC client installeren, dan idle ik wel als ik tijd heb
.
ben nu op het werk.
ben nu op het werk.
Het aantal royals en nationals is aan het bovenstaande overzichtje nagenoeg gelijk. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het aantal nationals in vergelijking met royals hoger zou zijn, zo is dat meestal wel in de servers.
Is het overigens geen tijd voor een nieuw deel van dit topic?
Is het overigens geen tijd voor een nieuw deel van dit topic?
ik heb een royal soldier met de naam kaasplank en een royal gunner met de naam plzdontshoot
[ Voor 7% gewijzigd door Kaasplank op 08-05-2009 14:15 ]
Verwijderd
Royals | |
---|---|
(ingame) Naam | Class |
Selsery (3) | Gunner |
Nationals | |
(ingame) Naam | Class |
Dolhesth(5) | Gunner |
Swampbur(3) | Commando |
Dorsath(10) | Soldier |
Volgens mij was dit het
Vanavond ben ik weer van de partij. Zal mijzelf ook wel deponeren op IRC.
En om nog iets meer dan alleen dit te dumpen:
Heb de afgelopen tijd best wat gespeeld. Op het moment is mijn soldier favoriet met een long range pistol en een short range smg. Merk dat ik het iets beter uit hou dan met een shotgun.
Verder vertoef ik zelf graag in een vliegtuig maar het kan vervelend zijn als je systematisch een commando als tegenstander hebt die hem eventjes uit de lucht knalt. Vliegen is ook niet echt krachtig, maar voornamelijk leuk om te doen. Wellicht als iemand nog tips heeft voor dogfights want die verlies ik nogal es. Het besturen heb ik onder controle, alleen ik maak beginnersfouten.
edit:
Ging mij dan ook om de levelswsLy schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:22:
[...]
Ja je kunt maar 4 characters hebben momenteel.
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 14:35 ]
Ja je kunt maar 4 characters hebben momenteel[b][message=31916666,noline]
Volgens mij was dit het. Dorsath is mijn primary
Maarja ik speel eigenlijk maar met 1 character
Maar voornamelijk speel ik als soldier met FreddyKrueger.
Dag mensen, ik vroeg me af of het nu al gereleased is, of dat er een open beta plaats vindt waar iedereen nu mee bezig is hier.
Ik kan in de OP niets vinden, althans niets over de eventuele laatste release.
Het lijkt me leuk om weer eens lekker met z'n alle in zo'n map als BF1942 te gamen.
Ik kan in de OP niets vinden, althans niets over de eventuele laatste release.
Het lijkt me leuk om weer eens lekker met z'n alle in zo'n map als BF1942 te gamen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
http://www.btfheroes.com/get-your-bf-heroes-beta-key-now/
Er zijn een paar sites die nu gewoon keys weg geven alleen even je email invullen en je krijgt een key opgestuurd ik heb het pas nog ff geprobeerd en het werkt die key mag je eventueel hebben aangezien ik niets aan 2 keys heb moet je maar pb'en
Er zijn een paar sites die nu gewoon keys weg geven alleen even je email invullen en je krijgt een key opgestuurd ik heb het pas nog ff geprobeerd en het werkt die key mag je eventueel hebben aangezien ik niets aan 2 keys heb moet je maar pb'en
Heel aardig van jeCrazyanz schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:03:
Of even mailen naar fragneck at gmail dot com, mocht je de moeite willen nemen voor mij.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Even een vraagje he?
Ik heb mijn betakey via i3d verkregen. Klopt het dan dat ik alleen maar op de servers van i3d kan, of is daar een mouw aan te passen, of is het beter om op die i3d servers te blijven?
Ik heb mijn betakey via i3d verkregen. Klopt het dan dat ik alleen maar op de servers van i3d kan, of is daar een mouw aan te passen, of is het beter om op die i3d servers te blijven?
...:::everybeat.nl
Royals | ||
---|---|---|
3CLipZ | Commando | 7 |
Nationals | ||
Eeruku | Commando | 12 |
Hou wel van die Commando class
[ Voor 18% gewijzigd door Eeruku op 08-05-2009 16:09 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
lijkt mij onzin en dat je gewoon op elke server kan spelen. maar i3d wilt natuurlijk liefst da jij server huurt daar en daarop gaat spelen. of da jij op hun servers gaat speleOme_Les schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:57:
Even een vraagje he?
How are you doing?
Volgens mij kan je helemaal niet kiezen op welke server je wilt spelen. Je start het spel en er wordt automatisch een server voor je gekozen. Lijkt me overigens niet zo dat je alleen op de servers van i3d kan spelen aangezien het aan beta key voor bf heroes betreft en niet specifiek voor i3d.Ome_Les schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:57:
Even een vraagje he?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
met tab+f5 kan je servers aan je favourites toevoegen, die je dan in options -> connect to server kan kiezenVae Victus schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:08:
[...]
Volgens mij kan je helemaal niet kiezen op welke server je wilt spelen. Je start het spel en er wordt automatisch een server voor je gekozen. Lijkt me overigens niet zo dat je alleen op de servers van i3d kan spelen aangezien het aan beta key voor bf heroes betreft en niet specifiek voor i3d.
maar verder is er idd geen keus :x
De site die je linkt geeft niets weg. De link is al vele malen voorbij gekomen:Crazyanz schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:03:
http://myinternetservices...field-heroes/giveaway.php
http://www.i3d.net/bf-heroes-beta-keys-signup.php
Een beta key is een beta key. Je kan hiermee de game spelen. Op elke server. De hele beta. Niets gelimiteerd tot alleen server XX of server YY.Ome_Les schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:57:
Even een vraagje he?
Waarom het beter is om op i3d servers te spelen?
zal je zo even mailen.FragNeck schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:25:
[...]
Heel aardig van jeMaar dan moet je wel even je pb aanzetten
Of even mailen naar fragneck at gmail dot com, mocht je de moeite willen nemen voor mij.
Trouwens wist niet eens dat er een pb functie was @ dit forum hoe zet ik die aan
Rechts boven in bij myreact en dan opties
Huh, ik kan opeens niet inloggen, 2e keer dat ik wil spelen. Laat een nieuw password opsturen en dan werkt het nog steeds niet. Meer mensen met dit probleem?
Sorry, Dersan is not recognized as a user name or an email address.
[ Voor 23% gewijzigd door Dersan op 08-05-2009 18:36 ]
Royals | |
---|---|
(ingame) Naam | Class |
BionicMan (10) | Commando |
JanWandelaar (12) | Soldier |
NotWilliam (11) | Gunner |
Nationals | |
(ingame) Naam | Class |
Hartwich (8 ) | Soldier |
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Level 14 commando ben ik bij nationaals en level 11 commando bij royals
Royals ook een gunner level 6 en bij nationals een level 8 soldier
Royals ook een gunner level 6 en bij nationals een level 8 soldier
[ Voor 87% gewijzigd door Meneer iCy op 08-05-2009 19:23 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nationals | ||
---|---|---|
BunnyWabbit | Soldier | 12 |
Ik sta te kijken hoe snel mensen al bij lvl 16 17 zijn, weet je hoeveel tijd je dan kwijt bent

Floccinoccinihilipilification
Is er geen andere manier van servers browsen dan die ingame browser? Heel irritant.
character naam: vonschwanzi
Nee die is er niet.Frggl schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 01:44:
Is er geen andere manier van servers browsen dan die ingame browser? Heel irritant.
Weet niet of ze nog van plan zijn om dit later in te bouwen, maar het zou wel érg handig zijn om een normale serverbrowser te hebben. Je komt nu gewoon tevaak in Amerikaanse servers etc. waardoor je flinke lag hebt..
jezus, 32 kills... Alleen haalbaar als je een aardig lege server hebt.. Maar wel mooie score
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Dat zijn erg veel kills, zoveel heb ik er nog niet behaald. Je bent bijna geheel verantwoordlijk voor het binnehalen van de ronde.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:23:
Wat is jullie beste ronde?
[afbeelding]
Dit is de mijne, was wel een aardig lange ronde. Ook direct twee 'in a round' missies gedaan in die ronde.
Ik zit bij de Royal Army, ben commando en sinds vandaag eindelijk L10, jeuj! 
Ik heb daarom dus weer een HP erbij gekregen, maar ik wil ook gelijk mijn HP verdelen, maar dan op een juiste manier. Mijn vraag aan jullie is daarom welke abilities kan ik daarom het beste nemen? Heb helaas maar 5 punten. Moet zeggen de Elixir lijkt me beetje nutteloos, net als de Mark Target (al vind ik het bloed irritant om zelf getargetted te worden!). Hierdoor blijven dus de volgende abilities over:
Stealth, Poisoned Blade, Troop Trap en Piercing Shot.
Hoe zouden jullie de 5 HP punten die ik nu heb, opnieuw in kunnen stellen? Moet zeggen dat ik veel met mijn sniper doe, dus Piercing Shot is dan wel handig, Poisoned Blade lijkt me ook wel handig, al gebruik ik het mes nauwelijks, maar kan dan natuurlijk wel overstappen, mijn Garreth Custom verloopt toch binnenkort.
En zou eventueel van alles 1 kunnen doen en van paar dingen L2, maar ik wil wel een zo optimaal mogelijke instelling natuurlijk
Ik heb daarom dus weer een HP erbij gekregen, maar ik wil ook gelijk mijn HP verdelen, maar dan op een juiste manier. Mijn vraag aan jullie is daarom welke abilities kan ik daarom het beste nemen? Heb helaas maar 5 punten. Moet zeggen de Elixir lijkt me beetje nutteloos, net als de Mark Target (al vind ik het bloed irritant om zelf getargetted te worden!). Hierdoor blijven dus de volgende abilities over:
Stealth, Poisoned Blade, Troop Trap en Piercing Shot.
Hoe zouden jullie de 5 HP punten die ik nu heb, opnieuw in kunnen stellen? Moet zeggen dat ik veel met mijn sniper doe, dus Piercing Shot is dan wel handig, Poisoned Blade lijkt me ook wel handig, al gebruik ik het mes nauwelijks, maar kan dan natuurlijk wel overstappen, mijn Garreth Custom verloopt toch binnenkort.
En zou eventueel van alles 1 kunnen doen en van paar dingen L2, maar ik wil wel een zo optimaal mogelijke instelling natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 09-05-2009 20:01 ]
zolang je weinig met de mes rondloopt, kan je beter geen poisoned blade doen. Aangezien de meeste mensen toch wel health recovery doen, waardoor je je poison nutteloos wordt.
De meeste mensen gaan voor Max Stealth. En de rest op of piercing stot (1shot headshot
). Troop trap vind ik zelf tamelijk nutteloos. Wel leuk op hoger niveau maar op lage niveau doet hij amper schade.
Ikzelf heb max poison blade
De meeste mensen gaan voor Max Stealth. En de rest op of piercing stot (1shot headshot
Mja dat heb ik gemerkt dat de meesten dat hebben inderdaad, max stealth en dan inderdaad piered shot maxen...FikkieHo schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:03:
De meeste mensen gaan voor Max Stealth. En de rest op of piercing stot (1shot headshot). Troop trap vind ik zelf tamelijk nutteloos. Wel leuk op hoger niveau maar op lage niveau doet hij amper schade.
Troop trap moet je niet onderschatten.
Het is best handig en je kan ze overal droppen.
Toen ik nog actief mijn commando speelde heb ik er veel kills mee gehaald. (ik speel nu meer mijn gunner).
Ik was level 12 dus ik stelde het met 3 puntjes in stealth, 1 punt in elixer en de rest in troop trap.
Het is best handig en je kan ze overal droppen.
Toen ik nog actief mijn commando speelde heb ik er veel kills mee gehaald. (ik speel nu meer mijn gunner).
Ik was level 12 dus ik stelde het met 3 puntjes in stealth, 1 punt in elixer en de rest in troop trap.
Troop trap is heerlijk... juist omdat het je niet uit cloak haalt 
Heb nu alle punten uit mn piercing shot gehaald en in TT gegooit (met lvl 5 stealth) en gooi het vaak in een groepje vijanden als ik er cloaked omheen loop
raak 3~4 mensen en je hebt al 120 dmg per TT
Met een erg leuke bijkomstigheid dat troop trap vaak ook mensen de lucht in schiet.. als ze dan vergeten te parachuten zijn ze zo dood
Heb nu alle punten uit mn piercing shot gehaald en in TT gegooit (met lvl 5 stealth) en gooi het vaak in een groepje vijanden als ik er cloaked omheen loop
Met een erg leuke bijkomstigheid dat troop trap vaak ook mensen de lucht in schiet.. als ze dan vergeten te parachuten zijn ze zo dood
[ Voor 20% gewijzigd door Eeruku op 09-05-2009 22:18 ]
Verwijderd
Hahaha, dat moet wel een érg lange ronde geweest zijn. Mijn topscore is tot noch toe 3330, met 19 kills.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:23:
Wat is jullie beste ronde?
-plaatje-
Dit is de mijne, was wel een aardig lange ronde. Ook direct twee 'in a round' missies gedaan in die ronde.
Ik heb toch wat problemen met de beta. 50% van de tijd is mijn scherm zwart tijdens het spelen .. ik zie mijn wapens e.d. wel maar de rest is zwart
De map werkt ook prima en het spelt loopt verder gewoon door .. restart helpt vaak niet. Iemand een idee?
Gister eindelijk een redelijke oplossing kunnen vinden voor al die prikkende commando's...
De blasting strike van de soldier is redelijk efficiënt om ze 10 meter naar achter te gooien en ze dan alsnog af te schieten (in plaats van zelf 1 prik te krijgen en zelf gelijk dood te zijn...)
Baal alleen dat ik in het begin te veel heb geprobeerd om balanced te zijn met alle 3 de classes. Als je gewoon vanaf het begin door speelt met 1 class kan je die veel sneller maxen op zijn sterkste punten.
Maar goed, we spelen lekker verder met een lvl 9 soldier.
BlitzFlitz is de naam
De blasting strike van de soldier is redelijk efficiënt om ze 10 meter naar achter te gooien en ze dan alsnog af te schieten (in plaats van zelf 1 prik te krijgen en zelf gelijk dood te zijn...)
Baal alleen dat ik in het begin te veel heb geprobeerd om balanced te zijn met alle 3 de classes. Als je gewoon vanaf het begin door speelt met 1 class kan je die veel sneller maxen op zijn sterkste punten.
Maar goed, we spelen lekker verder met een lvl 9 soldier.
BlitzFlitz is de naam
Be reasonable.... do it my way
Bedankt voor je advies. Als ik ergens veel door gedood word is het wel door een commando met zijn mes. Tot op heden heb ik nog geen blastingstrike geunlocked omdat ik voornamelijk gefocused heb op health en nade spam. Mijn volgende unlock zal daarom zeker blastingstrike zijn.fsve schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:41:
Gister eindelijk een redelijke oplossing kunnen vinden voor al die prikkende commando's...
Verwijderd
Ik ben zelf ook commando lvl10 en heb het zelf gegooit op cloak en pierced rifle. Een combinatie hiervan lijkt me vrij dodelijk. Ergens mooi gaan zitten en dan headshot knallen. Pierced rifle is op het begin echt totaal nog niet nuttig, pas als je hem goed geupgrade hebt heb je er wat aan.
ja, maar dat geldt voor heel veel skills, pas als ze na 2 zitten, zijn ze handig. Voor de commando dan.
[ Voor 11% gewijzigd door FikkieHo op 10-05-2009 13:29 ]
Dat is misschien de rede dat ik eerst totaal geen last had van commando's en dat ik nu relatief veel gedood word door hen. Meestal word ik in de rug gestoken en voordat ik dan kan reageren meestal nog een tweede keer en heb ik het loodje gelegd.FikkieHo schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:29:
ja, maar dat geldt voor heel veel skills, pas als ze na 2 zitten, zijn ze handig. Voor de commando dan.
Heb nog steeds bèta key over, maar nu staat de DM wel aan 
Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Pierce shot is een klote skill, niet meer dan 1 punt in steken als je voor de cookie cutter specs gaat. Commando heeft betere skills om punten in te steken.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:11:
Ik ben zelf ook commando lvl10 en heb het zelf gegooit op cloak en pierced rifle. Een combinatie hiervan lijkt me vrij dodelijk. Ergens mooi gaan zitten en dan headshot knallen. Pierced rifle is op het begin echt totaal nog niet nuttig, pas als je hem goed geupgrade hebt heb je er wat aan.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zoek nog wel een key..pm maar wie er 1 over heeft.
kan ik ook een keer meedoen :-) haha
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Waarom wachten? Als je er zelf een aanvraagt heb je hem direct.amdboy1983 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:55:
Zoek nog wel een key..pm maar wie er 1 over heeft.
Als er nog iemand een problemen heeft met de soldiers, lees onderstaande. Ik heb nu weer twee soldiers die eerst niet werkten maar nu wel! 
http://play.battlefield-h.../showthread.php?tid=24286
http://play.battlefield-h.../showthread.php?tid=24286
[ Voor 19% gewijzigd door HawVer op 11-05-2009 08:52 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Hoe kan je je HP weer terug krijgen dan? Ik heb ook een HP op een skill die ik liever terug zou hebben, maar heb geen idee hoe ik die weer in kan leveren?3CLipZ schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:17:
Heb nu alle punten uit mn piercing shot gehaald en in TT gegooit
Er zit een soort van recycled knopje als je op abilities kliktfsve schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:07:
[...]
Hoe kan je je HP weer terug krijgen dan? Ik heb ook een HP op een skill die ik liever terug zou hebben, maar heb geen idee hoe ik die weer in kan leveren?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Er zit een soort van "refresh" knop bovenin je HP skills. Als je die indrukt, krijg je al je HP's weer terug.fsve schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:07:
[...]
Hoe kan je je HP weer terug krijgen dan? Ik heb ook een HP op een skill die ik liever terug zou hebben, maar heb geen idee hoe ik die weer in kan leveren?
Verwijderd
Dat is wel handig om te weten. Dan kan je tenminste even wat abilities testen om uit te vinden welke je nou uiteindelijk wil.
Ik ben er maar mee gestopt 
BFH chocked 100% zeker weten en reproduceerbaar mijn router. Elke keer dat ik BFH heb gespeeld kan ik mijn router weer resetten. Dat is frecking annoying kan ik je vertellen.
En op het BFH-forum wordt niks gedaan met de klacht.
Dan maar wachten op de release of echte patch en hopen dat het gefixed is. Ik vind het namelijk wel een leuk spel
BFH chocked 100% zeker weten en reproduceerbaar mijn router. Elke keer dat ik BFH heb gespeeld kan ik mijn router weer resetten. Dat is frecking annoying kan ik je vertellen.
Dan maar wachten op de release of echte patch en hopen dat het gefixed is. Ik vind het namelijk wel een leuk spel
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Bizar,Twhomp schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:43:
Ik ben er maar mee gestopt
Heb je dit niet met andere spellen ook?
M0nkeymen schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:11:
Er zit een soort van recycled knopje als je op abilities klikt
Thanks! Vanavond gelijk even proberen!Aeon schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:13:
Er zit een soort van "refresh" knop bovenin je HP skills. Als je die indrukt, krijg je al je HP's weer terug.
Het klopt dat er een soort van 'refresh' knop zit, rechtsbovenin het hoekje van het abilities-scherm. Maar het klopt niet helemaal dat je al je HP's weer terug krijgt. Er blijft er namelijk altijd één staan. En dat is de HP waar je ook mee begint op LVL 1 zeg maar. Dus voor een Soldier zou dat 1 HP betekenen bij de heal-ability.Aeon schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:13:
Er zit een soort van "refresh" knop bovenin je HP skills. Als je die indrukt, krijg je al je HP's weer terug.
Nope. Alleen (100%) bij BFH en dan ook altijd (100%). Dus BFH is zeker weten in zijn eentje verantwoordelijk. Inderdaad bizar. Maar wat doe je eraan.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:28:
[...]
Bizar,
Heb je dit niet met andere spellen ook?
Ik hoop dat het (per ongeluk of expres) gefixed wordt.
Misschien is er de mogelijkheid om een aantal poorten to forwarden waar BFH gebruik van maakt. Maar dan zul je wel moeten achterhalen welke poorten dat zijn.Twhomp schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Nope. Alleen (100%) bij BFH en dan ook altijd (100%). Dus BFH is zeker weten in zijn eentje verantwoordelijk. Inderdaad bizar. Maar wat doe je eraan.
Verwijderd
Kun je anders eens naar je dataverkeer kijken. Logs van je router eens bekijken wat er nou precies voor zorgt in bfh dat de boel naar de klote werkt.. Zoiets moet toch wel te fixxen zijn lijkt me.
Iets heel anders.. Ik mis op dit moment nog echt de maps. Die 3 maps worden langzamerhand wel echt saai.. Wanneer komt eindelijk de nieuwe update met de nieuwe map
Iets heel anders.. Ik mis op dit moment nog echt de maps. Die 3 maps worden langzamerhand wel echt saai.. Wanneer komt eindelijk de nieuwe update met de nieuwe map

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 14:59 ]
Edit: Opgelost
[ Voor 95% gewijzigd door thelightning op 11-05-2009 20:39 ]
Ze zijn ermee bezig, that's for sure. Kan ook niet wachten op de nieuwe map. Volgens mij heeft iedereen wel een beetje dat deze 3 maps wat gaan vervelen. Maar nog niet zo heel lang geleden waren er nog maar 2 maps.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:51:
Kun je anders eens naar je dataverkeer kijken. Logs van je router eens bekijken wat er nou precies voor zorgt in bfh dat de boel naar de klote werkt.. Zoiets moet toch wel te fixxen zijn lijkt me.
Ik hoop op een heel nieuwe update binnenkort. Met een hoop bugfixes etc, en hopelijk dan ook de nieuwe map.
Wat mij betreft mogen ze er ook wel nieuwe wapens en voertuigen ingooien. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat ze dat doen na de officiele release aan het grote publiek.ExPlanE schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:00:
[...]
Ze zijn ermee bezig, that's for sure. Kan ook niet wachten op de nieuwe map. Volgens mij heeft iedereen wel een beetje dat deze 3 maps wat gaan vervelen. Maar nog niet zo heel lang geleden waren er nog maar 2 maps.
Ik hoop op een heel nieuwe update binnenkort. Met een hoop bugfixes etc, en hopelijk dan ook de nieuwe map.
Ik zou het ook wel leuk vinden moesten ze een timer toevoegen aan destroy vehicles.
Ik moet er nu 30 halen en dat is niet niets vermits zo goed als iedereen eruitspringt vlak voor ik ze vernietig want zo snel is de rocketlauncher van mijn gunner niet.
Ik moet er nu 30 halen en dat is niet niets vermits zo goed als iedereen eruitspringt vlak voor ik ze vernietig want zo snel is de rocketlauncher van mijn gunner niet.
Nog bedankt voor de tip M0nkeymen en Aeon van het terug krijgen van je HP door het verschrikkelijk-veel-te-kleine-recycle-knopje aan te klikken. Heb ze nu wat beter kunnen verdelen en gister gelijk wat goede scores gehaald. (eindelijk level 10 soldier!)
Zijn er trouwens nog mensen die die widgets kopen voor extra XP boost, of health en heb je er echt wat aan?
Zijn er trouwens nog mensen die die widgets kopen voor extra XP boost, of health en heb je er echt wat aan?
Meh, ik vind het zonde van het geld. Wel koop ik pleisters van mijn VP
FORUM NEWS
May 12, 2009
STORE NEWS - Prices reduced!
May 8, 2009
Hello Heroes!
We are very happy to announce that we have greatly and permanently reduced the prices on LOADS of Battlefund items in the store! Now it's even easier to customize your character, level up faster and earn more Valor Points!
Here are just a few examples:
XP Boost (30 days):
Was 2290 BF
Now only 1050 BF!
VP Boost (30 days):
Was 1740 BF
Now only 1050 BF!
BF Clothing Items (30 days):
Head, Face, Chest, Body, Accessory and Leg items now only 140 BF!
BF Emotes (30 days):
All 30 day BF emotes are now only 140 BF!
We've also introduced new longer versions of the XP and VP Boosts:
XP and VP Boost (90 days): 2730 BF each – Only 910 BF per month!
XP and VP Boost (180 days): 4200 BF each – Only 700 BF per month!
Be sure to drop by the Store, and grab yourself MORE for LESS!
Remember your current heroes are permanent and will not be wiped when the game launches.
May 12, 2009
STORE NEWS - Prices reduced!
May 8, 2009
Hello Heroes!
We are very happy to announce that we have greatly and permanently reduced the prices on LOADS of Battlefund items in the store! Now it's even easier to customize your character, level up faster and earn more Valor Points!
Here are just a few examples:
XP Boost (30 days):
Was 2290 BF
Now only 1050 BF!
VP Boost (30 days):
Was 1740 BF
Now only 1050 BF!
BF Clothing Items (30 days):
Head, Face, Chest, Body, Accessory and Leg items now only 140 BF!
BF Emotes (30 days):
All 30 day BF emotes are now only 140 BF!
We've also introduced new longer versions of the XP and VP Boosts:
XP and VP Boost (90 days): 2730 BF each – Only 910 BF per month!
XP and VP Boost (180 days): 4200 BF each – Only 700 BF per month!
Be sure to drop by the Store, and grab yourself MORE for LESS!
Remember your current heroes are permanent and will not be wiped when the game launches.
och, heb toch mijn char een beetje aangekleed, vond het het wel waard
.

Ik ben wel een beetje jaloers op soldiers, betere abilities naar mijn idee
. nadespam + sixth sense zijn imba. En dan nog heal
.

Ik ben wel een beetje jaloers op soldiers, betere abilities naar mijn idee
[ Voor 33% gewijzigd door Flapmo op 12-05-2009 12:05 ]
Maar dat leuke pakje van jou is nu over een maand weer weg? Of zijn sommige dingen weer oneindig?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Meeste items zijn dertig dagen. Steun de unlimited items thread!MsG schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:32:
Maar dat leuke pakje van jou is nu over een maand weer weg? Of zijn sommige dingen weer oneindig?
http://play.battlefield-h.../showthread.php?tid=13825
http://hawvie.deviantart.com/
Volgensmij wel, in iedergeval met de meeste dingen wel zoals wapens en taunts en speciale abilities.MsG schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:32:
Gisteren voor het eerst BFH gespeeld, had m'n beta key paar dagen geleden gekregen. Gelijk doorgespeeld tot level 5. Erg leuke game, alleen hadden ze wel een optie moeten inbouwen dat je de level's van andere spelers kunt bekijken.
Zo dacht ik gisteren lekker sneaky gecloacked in een hoekje te zitten en zo wat vlaggen te cappen, komt er direct een mannetje met een ''mitreur pistooltje'' die me met 2 schoten direct afschiet. En dat terwijl ik nog in de zelfde game zat vanwaar ik met level 0 was begonnen. Blijkbaar kunnen mensen met een hogere rang/cloack ability oid je blijkbaar alsnog zien.
Toch maar wat verder doorspelen denk ik. M'n cloack level is nu met bepaalde character points naar level 3
Winners never cheat, Cheaters never win
Als iemand nog keys nodig heeft: http://mmohub.org/game/battlefield-heroes/
Je hoeft alleen "een emailadres" in te voeren en je key verschijnt....
Werkte bij mij ook prima....
Je hoeft alleen "een emailadres" in te voeren en je key verschijnt....
Werkte bij mij ook prima....
Vanmiddag toevallig ook weer een batch gekregen: http://www.i3d.net/bf-heroes-beta-keys-signup.php
Al 30.000 gamers blij gemaakt
Had de key ook via i3D, aangezien ik een van de forum mods benDaMorpheus schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:55:
Vanmiddag toevallig ook weer een batch gekregen: http://www.i3d.net/bf-heroes-beta-keys-signup.php
Vandaar dat ik het ook al zo een flinke tijd speel.
Straks eens kijken om mijn abilities te resetten, mss toch wat anders indelen
Twhomp schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Nope. Alleen (100%) bij BFH en dan ook altijd (100%). Dus BFH is zeker weten in zijn eentje verantwoordelijk. Inderdaad bizar. Maar wat doe je eraan.
offtopic:
Jezelf quoten blijft toch een beetje 'vies'
Via het forum van BFH eindelijk toch een reactie gekregen, twee zelfs: de ene was kribbig, de andere heel kort ("Disable UPnP!").
Wat blijkt: BFH fokt met het UPnP-protocol van routers ofzo. Dus het was een kwestie van 1 vinkje

Dus als iemand last heeft: dit kan een antwoord zijn.
* Twhomp speelt weer BFH

Verwijderd
En zoals ik al verwacht had ligt de oplossing aan jou kantTwhomp schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:57:
[...]
offtopic:
Via het forum van BFH eindelijk toch een reactie gekregen, twee zelfs: de ene was kribbig, de andere heel kort ("Disable UPnP!").
Wat blijkt: BFH fokt met het UPnP-protocol van routers ofzo. Dus het was een kwestie van 1 vinkje![]()
Dus als iemand last heeft: dit kan een antwoord zijn.
* Twhomp speelt weer BFH
InderdaadVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:26:
[...]
En zoals ik al verwacht had ligt de oplossing aan jou kant..
Maar wel slecht van de developers dat BFH het eerste spel sinds jaren is die ik geinstalleerd heb die UPnP vern**kt op mijn router
Ik moet zeggen dat ik de commando class het meest underpowered vind. Ik bedoel ik kan er redelijk goed me spelen (lvl 13 nu) maar als ze eenmaal door hebben waar je zit is het snel over. Vooral als je burning bullets over je heen krijgt dan gaat het echt snel. De enige remedie is dan zsm weg komen en healen. Healen stopt de burning bullets meteen.
Ik zag trouwens dat er op de frontpage een mooie post staat van Goodman met een aantal goede guides. Zeker een aanrader.
Wat ik me wel afvraag is als je aan het spelen bent dat je dan soms zo'n rode ring om je heen krijgt. Mijn cloak als sniper is dan meteen weg. Ik heb geen idee wat het is. Iemand vertelde me dat het "mark target" is maar ik weet het niet zeker.
Ik zag trouwens dat er op de frontpage een mooie post staat van Goodman met een aantal goede guides. Zeker een aanrader.
Wat ik me wel afvraag is als je aan het spelen bent dat je dan soms zo'n rode ring om je heen krijgt. Mijn cloak als sniper is dan meteen weg. Ik heb geen idee wat het is. Iemand vertelde me dat het "mark target" is maar ik weet het niet zeker.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Underpowered?
Ik ben eerder geneigd om commando de meest overpowered class dankzij piercing shot.
En als ze weten waar je zit doe je het verkeerd, die game hint van de campfire ability is een echte hint.
Namelijk: camp niet.
Beweeg genoeg.
En je moet niet noodzakelijk wegrennen, elixer + knive durft ook al wonderen doen.
En dat van die ring is inderdaad mark target.
Ik ben eerder geneigd om commando de meest overpowered class dankzij piercing shot.
En als ze weten waar je zit doe je het verkeerd, die game hint van de campfire ability is een echte hint.
Beweeg genoeg.
En je moet niet noodzakelijk wegrennen, elixer + knive durft ook al wonderen doen.
En dat van die ring is inderdaad mark target.
Net mail gehad, mag de BETA ook testen!
Helaas krijg ik het spel nog niet geinstalleerd.
Setup geeft namelijk de volgende foutmelding:
'Failed to create the specified directory.
Check that you enough acces rights and that the path doesn't contain invalid characters.'
Terwijl ik hem gewoon in '/Program Files' wil installeren (onder Windows 7 though..) en administrator ben..
Setup geeft namelijk de volgende foutmelding:
'Failed to create the specified directory.
Check that you enough acces rights and that the path doesn't contain invalid characters.'
Terwijl ik hem gewoon in '/Program Files' wil installeren (onder Windows 7 though..) en administrator ben..

ALs je gezien bent ben je natuurlijk zo goed als dood dat is het idee, stealth.... 2-3shots en plek wisselen dus. Elixir gebruiken om snel weg te rennen.Vae Victus schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:33:
Ik moet zeggen dat ik de commando class het meest underpowered vind. Ik bedoel ik kan er redelijk goed me spelen (lvl 13 nu) maar als ze eenmaal door hebben waar je zit is het snel over. Vooral als je burning bullets over je heen krijgt dan gaat het echt snel. De enige remedie is dan zsm weg komen en healen. Healen stopt de burning bullets meteen.
Die rode ring is mark target, ook een commando skill overigens.. Toch nog even verdiepen in je class dus

Verder vind ik dat de classes goed gebalanceerd zijn, ik heb ze alle drie op level 10 om te kijken wat ik wilde spelen maar kan nog steeds niet kiezen. Soldiers zijn erg leuk en leuke abilities maar op tankmaps ben je genoodzaakt zelf in een tank te stappen omdat je en geen stealth hebt en geen rocket launcher, dus je moet openlijk naar de tank lopen om je TNT er op te plakken. SMGs en de abilities zijn echter heerlijk, heal + burning/grenadespam/sixth sense mogelijkheden zijn eindeloos. Gunners hebben lekker veel health maar abilities zijn wat minder, legIt is vet in combo met je shotgun maar je hebt toch een soldier nodig die je healt anders lig je als nog na een 2v1 dood door de 3e die aankomt. Commando is ubermachtig zo lang je maar slim speelt maar ik weet niet of ik het leuk vind te sneaken en alleen als het save is mensen af te knallen :d.
[ Voor 33% gewijzigd door Flapmo op 14-05-2009 08:19 ]
Ik vind een campende commando echt niet storend ofzo. Mede door de killcam weet je vaak meteen waar ze zitten. Vind het juist fijn als ze blijven zitten, free kill.Simon Verhoeven schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:40:
Beweeg genoeg.
Je sprayt een beetje en zodra je iets hit weet je dat ze daar zitten. Met een beetje mazzel gaan ze dood. Met wat minder mazzel springen ze van hun camp plek weg.
Het heeft als commando zijnde ook weinig zin om de hele map te gaan rondrennen. Je moet gewoon een goede plek vinden om vandaan te kunnen snipen. En na een (paar) kill(s) zoek je weer een ander plekje op. Zitten blijven is ook voor een commando niet echt slim. Ze weten je toch wel te vinden.
ExPlanE, dat was mijn punt.
Als de mensen vaak weten waar je zit dan speel je commando verkeerd
Dat is net zoals in de vuurturen zitten op seaside skirmish.
Het duurt eeuwen om op de toren te geraken, je kan geen flags cappen, zoveel kan je van daar niet raken en jan en alleman kan je raken.
En er zijn genoeg goede plekjes om van te snipen en toch actief mee te doen.
Bijvoorbeeld snipen vanachter een boom, de heuvels in seaside skirmish, het dak van het gebouw vlakbij guardpost op victory village, ...
Als de mensen vaak weten waar je zit dan speel je commando verkeerd
Dat is net zoals in de vuurturen zitten op seaside skirmish.
Het duurt eeuwen om op de toren te geraken, je kan geen flags cappen, zoveel kan je van daar niet raken en jan en alleman kan je raken.
En er zijn genoeg goede plekjes om van te snipen en toch actief mee te doen.
Bijvoorbeeld snipen vanachter een boom, de heuvels in seaside skirmish, het dak van het gebouw vlakbij guardpost op victory village, ...
Gister ook een betakey geregeld en meteen wat speeluurtjes er in gestopt. Erg vermakelijk spel voor een battlefield-leek.
Mijn characters:
De enige die ik tot nu toe echt flink gespeeld heb is SergeantFluke, die inmiddels level 7 is.
Ik heb alleen een vraagje over het scoring systeem. Ik kan nergens vinden hoe de puntentelling nu ongeveer werkt. Het enige wat ik vind is "hetzelfde als alle andere battlefield games", maar dat is me wat te kort door de bocht, want ik ken die games helemaal niet
Iemand een kleine verheldering?
Royals | |
---|---|
(ingame) Naam | Class |
MajorSquat | Commando |
SergeantFluke | Soldier |
Nationals | |
(ingame) Naam | Class |
ColonelMiss | Gunner |
De enige die ik tot nu toe echt flink gespeeld heb is SergeantFluke, die inmiddels level 7 is.
Ik heb alleen een vraagje over het scoring systeem. Ik kan nergens vinden hoe de puntentelling nu ongeveer werkt. Het enige wat ik vind is "hetzelfde als alle andere battlefield games", maar dat is me wat te kort door de bocht, want ik ken die games helemaal niet
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Over welke punten heb je het, valorpoints of de punten op je scorebord?Cloud schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:02:
Gister ook een betakey geregeld en meteen wat speeluurtjes er in gestopt. Erg vermakelijk spel voor een battlefield-leek.Mijn characters:
Royals (ingame) Naam Class MajorSquat Commando SergeantFluke Soldier ------------------------------------ ------------------------------------- Nationals (ingame) Naam Class ColonelMiss Gunner
Ik heb alleen een vraagje over het scoring systeem. Ik kan nergens vinden hoe de puntentelling nu ongeveer werkt. Het enige wat ik vind is "hetzelfde als alle andere battlefield games", maar dat is me wat te kort door de bocht, want ik ken die games helemaal nietIemand een kleine verheldering?
Hoe het precies zit met valorpoints weet ik niet. Soms krijg ik er spontaan 1 of 2 bij zonder iets te doen. Wel kun je missies aannemen voor valorpoints. Bij deze missies staat altijd beschreven hoeveel valorpoints je krijgt.
Wat betredt de punten die je terugziet op het scorebord na elke ronde. Volgens mij krijg je voor elke kill, damage, flag capture enz. punten. Stel je neemt een commando onder vuur, dan krijg je voor elk hp damage die je doet punten. Als je de commando weet om te leggen krijg je dus in totaal 80 punten. Uit een flag capture zijn veel meer punten te halen. Hoeveel dit er exact zijn weet ik niet precies.
Sorry als ik het wat cryptisch omschreef, maar ik bedoel geen van beide
Ik bedoel eigenlijk de punten die je tijdens de ronde bovenaan ziet naast de vlaggetjes. Datgene wat bepaalt welk team de ronde wint. Er staan grote cijfers naast en kleine cijfers onder de vlag. Die kleine betekenen volgens mij hoeveel vlaggen je team in bezit heeft, maar die grote snap ik niet.
Ik lees ergens dat die grote aftellen naarmate er mensen van dat team omkomen. Maar als dat de enige factor is, is het toch eigenlijk een deathmatch? Of zie ik dat verkeerd
Ik lees ergens dat die grote aftellen naarmate er mensen van dat team omkomen. Maar als dat de enige factor is, is het toch eigenlijk een deathmatch? Of zie ik dat verkeerd
edit:
@ hieronder; bedankt voor de verduidelijking!
[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 14-05-2009 10:41 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De grote cijfers geven inderdaad het aantal tickets (levens) weer dat een team nog bezit. Het team dat als eerste 50 tickets verliest, verliest de ronde. Het aantal vlaggen dat je in bezit hebt word weergegeven door het kleinere cijfer (dat op de vlag staat).Cloud schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:36:
Sorry als ik het wat cryptisch omschreef, maar ik bedoel geen van beideIk bedoel eigenlijk de punten die je tijdens de ronde bovenaan ziet naast de vlaggetjes. Datgene wat bepaalt welk team de ronde wint. Er staan grote cijfers naast en kleine cijfers onder de vlag. Die kleine betekenen volgens mij hoeveel vlaggen je team in bezit heeft, maar die grote snap ik niet.
Edit:
Battlefield Heroes features a modified conquest mode providing each team 50 tickets and eventually one flag at the start of the round. Killing enemies and holding more flags than the opposing army will progressively reduce their number of tickets.
Wanneer je dus meer vlaggen dan de tegenstander hebt, zal het aantal tickets van de tegenstander nog sneller zakken. Welke formule je hier tegenaan moet gooien weet ik niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Side-Kick op 14-05-2009 10:44 ]
Ik heb eigenlijk nog niets gemerkt van meer vlaggen => sneller minder ticks.
En als het toch zo is zal het effect zeer miniem zijn, voor zover ik tot nu toe heb gemerkt zijn flags gewoon spawnpoints.
En als het toch zo is zal het effect zeer miniem zijn, voor zover ik tot nu toe heb gemerkt zijn flags gewoon spawnpoints.
Door de vraag van Cloud ben ik wat gaan lezen. Ik wist aanvankelijk ook niet dat het aantal vlaggen dat je in bezit hebt invloed heeft op het aantal tickets van de tegenstander. Dit blijkt wel het geval te zijn.Simon Verhoeven schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:51:
Ik heb eigenlijk nog niets gemerkt van meer vlaggen => sneller minder ticks.
Ze spreken over een score modifier:
Each team races for 50 kills, but capturing a flag gives the successful team a score modifier that will affect the fragcount (meaning a 2x modifier will give your team two kills for the price of one).
Het killen van tegenstanders is effectiever dan vlaggen innemen, ik rush daarom altijd naar een vlag waar een spawnpoint bij is, die neem ik in en dan knal ik richting de enemy base en ga daar wat lopen killen.Side-Kick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:39:
[...]
Wanneer je dus meer vlaggen dan de tegenstander hebt, zal het aantal tickets van de tegenstander nog sneller zakken. Welke formule je hier tegenaan moet gooien weet ik niet.
De vlaggen hebben echt weinig effect in mijn ogen, het is ook niet zo dat als je een vlag inneemt dat er dan een ticket verdwijnt.
Maarja, de vlaggen zijn er om een punten boost te krijgen
BTW. de BONUSPUNTEN krijg je als je die dingen gekocht hebt voor extra valor points of extra XP punten. Aan het einde van de ronde krijg je dan te zien hoeveel XP en/of VP je extra krijgt. Je krijgt dan 150% aan XP of VP punten als je die boost hebt gekocht.
Verwijderd
Er gaat per kill een punt af bij de tegenpartij. Vlaggen systeem werkt volgens mij nog niet echt..
Het halen van vlaggen werkt prima. Zodra je 3 vlaggen (of meer) als team in je bezit hebt, dan vliegen de tickets bij de andere partij er af. Een map waar dit echt heel goed werkt is Victory Village omdat alles zo dicht bij elkaar zit. Maar ben nu wel benieuwd naar die nieuwe map.
Is het nou ook zo dat een ander wapen hogere damage doet. Ik kan bijvoorbeeld als commando meerdere typen snipers kopen met VP. Long-range slow reload, medium-range medium reload en short-range fast reload. Is het dan ook zo dat bijvoorbeeld de long-range wapens hogere damage doen + meer zoom? Of heb je alleen een betere zoom?
Verwijderd
Volgens mij is de zoom beter, het nadeel is wel dat ze onwijze terugslag hebben. Die short range kun je gewoon snel mee schieten, al vind ik dan zelf dat je dan je character tekort komt omdat je never nooit op short range het wint van een gunner of soldier. Mijn commando heeft gewoon long range slow reload, voor de rest ga ik gewoon keihard dood als ik wordt aangevallen van medium range. Short range is te doen met knive, hoewel het irritant is dat sommige mensen snel rennen
Voor shortrange heb ik mijn knive, voor medium range mijn handgun en voor longrange de sniper. In de praktijk is het eigenlijk zo dat ik mijn handgun bijna nooit gebruik. Als je op mediumrange een gunner of soldier onder vuur neemt leg je het vaak af. Daarom vind ik het prettiger om cloacked achter een tegenstander een te lopen en dan mijn mes in zijn rug te zetten.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:50:
Volgens mij is de zoom beter, het nadeel is wel dat ze onwijze terugslag hebben. Die short range kun je gewoon snel mee schieten, al vind ik dan zelf dat je dan je character tekort komt omdat je never nooit op short range het wint van een gunner of soldier. Mijn commando heeft gewoon long range slow reload, voor de rest ga ik gewoon keihard dood als ik wordt aangevallen van medium range. Short range is te doen met knive, hoewel het irritant is dat sommige mensen snel rennen
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of kun je niet een knive, pistool en sniper tegelijkertijd dragen? Je kan toch maar een combinatie van 2 dingen dragen.Side-Kick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:00:
[...]
Voor shortrange heb ik mijn knive, voor medium range mijn handgun en voor longrange de sniper. In de praktijk is het eigenlijk zo dat ik mijn handgun bijna nooit gebruik. Als je op mediumrange een gunner of soldier onder vuur neemt leg je het vaak af. Daarom vind ik het prettiger om cloacked achter een tegenstander een te lopen en dan mijn mes in zijn rug te zetten.
Ik vind het trouwens jammer dat je niet meerdere soorten healings kan dragen. Zou best relax zijn als de ene nog aan het opladen is de ander te gebruiken..
Verwijderd
je kan idd maar 2 primary's dragen.Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:27:
[...]
Ligt het nou aan mij of kun je niet een knive, pistool en sniper tegelijkertijd dragen? Je kan toch maar een combinatie van 2 dingen dragen.
Ik vind het trouwens jammer dat je niet meerdere soorten healings kan dragen. Zou best relax zijn als de ene nog aan het opladen is de ander te gebruiken..
dat over die healings zou nogal lame zijn imho
De long range sniper was perfect voor het neerhalen van vliegtuigen
. Voor de grote update heb ik als commando gespeeld en had ik de long range sniper icm piercing shot. 3 of 4 keer schieten op een vliegtuig en je had het uit de lucht
. Zelfde voor een auto, hehe.
Maarja als commando spelen was wel leuk maar ik doe toch liever iets waarmee ik direct de confrontatie met de tegenstander kan aangaan. Daarom voor soldier gekozen.
Maarja als commando spelen was wel leuk maar ik doe toch liever iets waarmee ik direct de confrontatie met de tegenstander kan aangaan. Daarom voor soldier gekozen.
Dit topic is gesloten.