[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 108.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Oh yeah! Ik kan weer spelen! :) Heeft me wel een herinstallatie gekost, maar ja, systeem was toch al niet zo snel na mijn upgrade van W7 build 7100 naar build 7229. Dus ben weer zo fris als een hoentje en weer terug op build 7100.
Waar het precies aan ligt weet ik niet, ik heb namelijk een andere anti virus in gebruik genomen.

Mogelijke oorzaken kunnen dus zijn:
[list]• een update van MS, zoals eerder door mij hier verteld
• Een virusscanner, ik gebruikte Avira

Even vraagje tussendoor, is er voor BFH ook een webkit beschikbaar? :) Lijkt me wel tof om ook voor onze 3 Army of GoT's een website te hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
waar zijn eigenlijk de army of Got groups heengegaan??
als ik zoek op Tweakers/AoT of army of tweakers vind ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoeken of Army of GoT en ze komen gewoon tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

army of got nog niet geprobeerd ;)

Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
Army of GoT 3 - 15 van 20 - http://www.battlefieldheroes.com/groups/1090

Moet de plaatjes nog eens veranderen, afmetingen zijn veranderd zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Het is Army of GoT

Ik ben gisteren maar eens begonnen met een commando, gewoon even proberen. Ik heb eens gekeken hoe dat campen is, maar dat is dood saai. Later steeds vlaggen pakken, tanks van achteren besluipen met TNT en op campers jagen. :)

Ik moest gisteren trouwens erg lachen toen ik een vlag beneden in de hoek vlak bij de royals base probeerde te veroveren in CC. Toen de vlag half naar beneden was kwam er ineens een gunner aan. Daar ga ik liever niet mee in gevecht, dus had me snel verstopt achter het hekje, waar ik nog steeds in range was van de vlag. De gunner dus de vlag proberen terug te pakken maar er zat geen beweging in. Hij maar steeds om zich heen kijken, tot dat hij m'n kant op kwam. Ik dus een troop trap plaatsen en snel weg rennen. Loopt hij in m'n troop trap, kijkt nog wat om zich heen en loopt weer terug naar de vlag, waar ik weer een troop trap achter hem gooi.
Dit verstoppertje spelen ging nog wel even door... daarna heb ik 'em maar uit z'n lijden verlost door even m'n mes in z'n rug te prikken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Invisible commandos bij vlaggen zijn echt mega irritant af en toe: dat vind ik wel leuk. Lekker in een tank zitten (anders wordt je geknived met poison) zoeken naar de sniper (oftewel: overal op schieten totdat je punten ziet verschijnen). En inees wordt er uit het niets TNT op je geplakt: waar zit die vent?!?!?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
Serieus beter fixxen ze nu even een keer die weapons expired bug want vind het een beetje irritant worden dat ik geen wapens meer kan kopen en met standaard wapens moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het al zin om BF te kopen? En wat mogen die dingen uberhaupt kosten? Ergens ook duidelijk wat je er precies mee kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:00:
Heeft het al zin om BF te kopen? En wat mogen die dingen uberhaupt kosten? Ergens ook duidelijk wat je er precies mee kan kopen?
Dat zijn de items met het logo'tje van BF in de Store. Wat jij er voor koopt moet jij weten, baal trouwens wel dat iDeal er niet tussen zit in de betaal mogelijkheden. :(
Dersan schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:35:
Serieus beter fixxen ze nu even een keer die weapons expired bug want vind het een beetje irritant worden dat ik geen wapens meer kan kopen en met standaard wapens moet spelen.
Daar heb ik dus ook last van. Al kan ik wel wat kopen, alle wapens, maar enkel voor een week?
Volgens mij is het wel afhankelijk welke faction je speelt. Ik speel het meeste als Commando bij Royals en heb daar volgens mij minder mogelijkheden.
Twhomp schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:03:
Invisible commandos bij vlaggen zijn echt mega irritant af en toe: dat vind ik wel leuk. Lekker in een tank zitten (anders wordt je geknived met poison) zoeken naar de sniper (oftewel: overal op schieten totdat je punten ziet verschijnen). En inees wordt er uit het niets TNT op je geplakt: waar zit die vent?!?!?
Je moet zoveel als mogelijk rijden. Dan kan er niemand TNT plakken ook. ;)

Wat ik eigenlijk ook wel mis n het spel, is een mogelijkheid tot wisselen van hero.

[ Voor 63% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:11:
[...]
Dat zijn de items met het logo'tje van BF in de Store. Wat jij er voor koopt moet jij weten, baal trouwens wel dat iDeal er niet tussen zit in de betaal mogelijkheden. :(
[...]
Daar heb ik dus ook last van. Al kan ik wel wat kopen, alle wapens, maar enkel voor een week?
[...]
Je moet zoveel als mogelijk rijden. Dan kan er niemand TNT plakken ook. ;)
Ik bedoel, wat kun je er uberhaupt mee kopen? Wapens, maar welke stats bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:16:
Ik bedoel, wat kun je er uberhaupt mee kopen? Wapens, maar welke stats bijv. :)
Dan moet je in de store (in game) kijken, dan zie je het. Bij elke categorie is wel iets te koop met BF. Ook zijn er met BF boosters te koop. Experience boosters, VP booster zijn de enigen voor zover ik weet.
Maar BF is voornamelijk voor looks en boosts, verder niet zo boeiend dus. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe map 5 sec startfreeze heb ik niet meer als ik pb_sleep 500 in pbcl.cfg zet :)

pbcl.cfg moet in de pb map staan en de pb map staat in de bfh installatie map. Als pbcl.cfg nog niet bestaat moet je het zelf aanmaken.

Af en toe nog wel een 5 sec freeze als ik aan het spelen ben maar minder lijkt het wel. Ook nog geen kick 22 mee gehad maar heb er nog te weinig mee gespeeld of het een mogelijke oplossing is voor de kicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:03:
In dit soort gevallen is 6th sense heel handig. Heb hem gewoon op lvl 1 staan, maar het kan je net dat voordeel geven. Ook als je net op het punt een hoekje om te lopen is het handig dat je eerst even snel kan zien hoeveel man er staan.
Daarnaast profiteerd de rest van het team er ook nog eens van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:10:
[...]

In dit soort gevallen is 6th sense heel handig. Heb hem gewoon op lvl 1 staan, maar het kan je net dat voordeel geven. Ook als je net op het punt een hoekje om te lopen is het handig dat je eerst even snel kan zien hoeveel man er staan.
Daarnaast profiteerd de rest van het team er ook nog eens van.
Grote nadeel aan 6th sense is dat je van die grote grijzige koepels om je heen krijgt, een goeie commando (zoals ik >:) ) ziet dat vanaf een kilometer afstand 8)

Ik vind wel dat de Grenade Spam na de update (bijna) geen nut meer heeft, zelfs als commando ga je niet meer in een keer dood van die dingen.

Betalingsmethodes moeten ze nog wat aan veranderen, zo mis ik inderdaad iDeal, maar ook PayBySMS of Phonecall.

Wat ik trouwens wel heerlijk vind als commando:

Troop Trap op 5, en dan voor de voeten gooien van iemand die de base aan het cappen is, en hem dan afmaken met quick pistol :P

[ Voor 5% gewijzigd door k4kl44s op 21-06-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het valt mij op dat de Grenade Spam nauwelijks niet meer gebruikt wordt sinds de laatste grote update. Ik heb zelf ook de punten van de Grenade Spam verwijdert en aan Blasting Strike gegeven.
Verder heb ik de enkele Granaat aangeschaft, die doet ook wel goed zijn werk.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Zo'n enkele granaat leek mij ook wel handig... tot er een tank me lastig begon te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Word het niet tijd voor een nieuwe Bijgewerkte TS, ik wil best een nieuwe maken maar heb nog niet zoveel ervaring, dus als iemand mij even een beetje bij kan sturen.

Ik snap wel in grote lijnen wat de bedoeling is, heb ook al een paar ideeen (hoe het eruit moet zien enzo).
Dus als het tijd word voor een nieuwe TS dan wil ik daar wel voor zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

En nog steeds krijg ik op m'n vista bak die irritante "could not find build" melding als ik probeer te installeren. Ik heb alles geprobeerd wat ik op de forums gevonden heb en het werkt gewoon niet..

Dan maar spelen op m'n aspire one :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Larrs schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:29:
Het valt mij op dat de Grenade Spam nauwelijks niet meer gebruikt wordt sinds de laatste grote update. Ik heb zelf ook de punten van de Grenade Spam verwijdert en aan Blasting Strike gegeven.
Verder heb ik de enkele Granaat aangeschaft, die doet ook wel goed zijn werk.
Ik was ooit een fervent Grenade Spam gebruiker (lvl.5). Maar sinds de update doe je er geen of nauwelijks damage mee. Heb daarom de punten ook anders verdeeld. Meer naar Burning Bullets en naar Blasting Strike. Echt enorm jammer, want je kon er altijd leuke dingen mee doen. Wat mij betreft gooien ze die damage weer omhoog. Snipers zijn zo erg sterk geworden, vanaf een afstandje ben je namelijk kansloos, voorheen gooide ik nog wel ns nadespam die kant op.

Wat mij ook opvalt is dat de Royals nu veel meer winnen dan de Nationals? Voorheen werd, bij mij althans, nauwelijks een ronde gewonnen door de Royals. Maar sinds de update ineens veel meer? Misschien is het toeval, maar mij valt het zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een korte afstand is een commando meer fucked dan een soldier/gunner op lange afstand imho. Met name burning bullets zijn een pain in the ass. Sowieso is het verstandiger als gunner/soldier met 2 man op pad te gaan i.p.v. je eentje. Alhoewel, ik had afgelopen week op CC 4 soldier/gunners dood bij de homebase van de nationals met trooptraps in 1 keer :P altijd leuk aan het begin van de ronde daar even te kamperen en wachten op een vijandelijke jeep :+ er mogen blijkbaar nog steeds geen screens geplaatst worden anders had ik wel wat gepost.

Grenade spam doet nu net zoveel damage als ieder ander ability van welke klasse dan ook (hoezo niet eerlijk?). Nadeel van grenade spam is dat het meer verspreid is en je beter moet mikken. Dat veel mensen nu niet meer makkelijk kills kunnen maken en niet meer weten hoe te spelen en daardoor maar hun geluk bij een andere klasse proberen kan men weinig aan doen.

Ik heb geloof ik ook een oplossing voor de freezes en de kicks: PB uitzetten :o In pbclgame.cfg, cl_punkbuster op 0 zetten. Toen ik uit het spel kwam zonet stond ie weer op 1 terwijl ik geen kicks/freezes had. Maar even op read only gezet en zometeen even kijken wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klomp schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:15:
En nog steeds krijg ik op m'n vista bak die irritante "could not find build" melding als ik probeer te installeren. Ik heb alles geprobeerd wat ik op de forums gevonden heb en het werkt gewoon niet..

Dan maar spelen op m'n aspire one :P
hehe, die heb ik ook gehad :p

de oplossing was voor mij te dom voor woorden: je moet eerst ingelogd zijn op de site waar je op de play now button drukt, ingelogd met je email adres etc (niet gewoon via beta login en pass).

mss heb je er wat aan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:15:
Van een korte afstand is een commando meer fucked dan een soldier/gunner op lange afstand imho. Met name burning bullets zijn een pain in the ass. Sowieso is het verstandiger als gunner/soldier met 2 man op pad te gaan i.p.v. je eentje. Alhoewel, ik had afgelopen week op CC 4 soldier/gunners dood bij de homebase van de nationals met trooptraps in 1 keer :P altijd leuk aan het begin van de ronde daar even te kamperen en wachten op een vijandelijke jeep :+ er mogen blijkbaar nog steeds geen screens geplaatst worden anders had ik wel wat gepost.

Grenade spam doet nu net zoveel damage als ieder ander ability van welke klasse dan ook (hoezo niet eerlijk?). Nadeel van grenade spam is dat het meer verspreid is en je beter moet mikken. Dat veel mensen nu niet meer makkelijk kills kunnen maken en niet meer weten hoe te spelen en daardoor maar hun geluk bij een andere klasse proberen kan men weinig aan doen.

Ik heb geloof ik ook een oplossing voor de freezes en de kicks: PB uitzetten :o In pbclgame.cfg, cl_punkbuster op 0 zetten. Toen ik uit het spel kwam zonet stond ie weer op 1 terwijl ik geen kicks/freezes had. Maar even op read only gezet en zometeen even kijken wat het doet.
Als je PB uitzet zullen servers die het draaien je gewoon kicken imho.

Ik heb zelf mijn commando omgetoverd naar een dual pistol. Best grappig om zo te spelen. Is weer eens wat anders dan de standaard commando uithangen. Mijn Gunner is nog steeds 'expired' fucked dus daar kan ik niets mee atm :(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Flapmo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:22:
[...]

Ik heb zelf mijn commando omgetoverd naar een dual pistol. Best grappig om zo te spelen. Is weer eens wat anders dan de standaard commando uithangen. Mijn Gunner is nog steeds 'expired' fucked dus daar kan ik niets mee atm :(.
Haha ja met het tempo dat ze de bugs fixxen zal het nog wel een hele tijd duren voordat het spel uit is. Ik zeg niet dat het de schuld is van de devvers maar ik denk eerder dat EA er te weinig geld in stopt.

Hebben jullie er trouwens ook last van dat soms volle tank hits tegen andere tanks niet worden geregistreerd? Ik zie mijn kogel er dan vol in slaan maar er gaan dan helemaal geen punten af.

Verder mogen ze dat buggy roadkill gebeuren ook wel eens verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Is er nu überhaupt al een oplossing om BF Heroes te spelen op Windows 7?
Ik blijf gekicked worden door punkbuster met een 22-foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Dersan schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 02:00:
[...]

Hebben jullie er trouwens ook last van dat soms volle tank hits tegen andere tanks niet worden geregistreerd? Ik zie mijn kogel er dan vol in slaan maar er gaan dan helemaal geen punten af.
Klopt. Dat heb ik zowel met een tank als met een bazooka. Soms zie je ze erdoorheen schieten, erachter de grond raken, en omhoog schieten.
Verder mogen ze dat buggy roadkill gebeuren ook wel eens verbeteren.
Dit is de laatste tijd wel verbeterd, maar nog niet goed genoeg naar mijn idee. Ik maak nu wel af en toe roadkills, maar soms worden ze idd niet geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Bart© schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 07:52:
Is er nu überhaupt al een oplossing om BF Heroes te spelen op Windows 7?
Ik blijf gekicked worden door punkbuster met een 22-foutmelding.
Heb je toevallig Avira firewall +/ oude win7 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik vind dat ze dat spawnen op bepaalde punten ook wel aan mogen pakken hoor.

Ik heb al meerdere keren gehad dat ik als commando naast een gunner of soldier spawnde. Niet echt handig.
Ook bijvoorbeeld als ze met een tank in je base zitten, kan je weinig aan beginnen als commando.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Vae Victus schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:07:
Ik vind dat ze dat spawnen op bepaalde punten ook wel aan mogen pakken hoor.

Ik heb al meerdere keren gehad dat ik als commando naast een gunner of soldier spawnde. Niet echt handig.
Ook bijvoorbeeld als ze met een tank in je base zitten, kan je weinig aan beginnen als commando.
Zoiets heb ik ook al eens meegemaakt. Ik was toen al dood voordat ik überhaupt kon bewegen. 8)7

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Flapmo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:06:
[...]

Heb je toevallig Avira firewall +/ oude win7 beta?
Nope, heb alleen de standaard firewall en zelfs die heb ik uitgeschakeld.
Gebruik momenteel de 7201 build van Windows 7 64-bit.

Alles werkt als een trein, behalve Battlefield Heroes. :? ;(

Maar dat is dan ook de enige die ik met punkbuster speel

[ Voor 8% gewijzigd door Bart© op 23-06-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:22:
[...]

Ik blijf proberen, ook in de hoop dat het iemand anders een idee geeft voor een mogelijke oplossing.

Ik heb pbclgame.cfg op read only staan met cl_punkbuster 0 en kom gewoon in servers. Zelfs pbcl.log wordt geupdate dat ik connected ben naar een server maar geen freezes meer, heel vreemd.

Zodra ik in pbcl.cfg ook cl_punkbuster 0 had gezet, werd ik gekicked na 1 minuut ofzo iedere keer.

Ik had in beide files alles weer naar 1 gezet en opnieuw ingelogged op site en opnieuw opstarten etc. maar bleef gekicked worden na een minuut ofzo.

Toen dacht ik van hee laat ik de punkbuster services handmatig uitschakelen en door bfh laten opstarten (misschien zit het zo brak in de code dat er een bepaalde routine in zit die alleen aangeroepen wordt als die services nog niet bestaan en pas wordt uitgevoerd als de PB services worden aangeroepen). Maar ook geen oplossing.

Ondertussen al zo'n 7 keer een kick gehad. En of het nu toeval is of niet, ik zag in taakbeheer googleupdate.exe, zie ik wel vaker staan. Komt er op een 1 of andere manier steeds weer in. Ook nadat alles daarvan heb verwijderd. Maar goed googleupdate.exe heb ik gestopt als service en verwijderd van de PC. En ik kon gisteravond zonder kicks spelen, wel weer freezes.

Zometeen nog even proberen om met cl_punkbuster 0 in pbclgame.cfg te spelen of dat de freezes tegen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Bart© schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:40:
[...]

Bij mij was het probleem verholpen toen ik de Windows 7 RC geinstalleerd heb. Ook switchte ik tegelijkertijd van Avira naar AVG maar zelfs met Avira uit had ik problemen. Misschien dat windows 7 RC de oplossing biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:43:
En of het nu toeval is of niet, ik zag in taakbeheer googleupdate.exe, zie ik wel vaker staan. Komt er op een 1 of andere manier steeds weer in. Ook nadat alles daarvan heb verwijderd. Maar goed googleupdate.exe heb ik gestopt als service en verwijderd van de PC. En ik kon gisteravond zonder kicks spelen, wel weer freezes.
Kijk eens in je msconfig, ik gebruik hiervoor bv ccleaner. Daar staat die service altijd op opstarten. Ook al heb je hem niet geinstalleerd. Één keer iets van Google installeren en hij staat er tussen.

PS: volgende keer wel wat zeggen in-game he :X

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vae Victus schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:36:
[...]

Kijk eens in je msconfig, ik gebruik hiervoor bv ccleaner. Daar staat die service altijd op opstarten. Ook al heb je hem niet geinstalleerd. Één keer iets van Google installeren en hij staat er tussen.

PS: volgende keer wel wat zeggen in-game he :X
Ik lees niet altijd alles. Maar ik moet ook zeggen dat ik last heb van een 1 of andere bug ofzo. Op een 1 of andere manier kan ik geen teksten zien van het andere team. Dus als je in het andere team zat had ik het sowieso niet kunnen lezen. Bedankt voor het herinneren btw, staat al een tijdje op mijn todo lijst om uit te zoeken of het op te lossen is, maar iedere keer vergeet ik het weer en herinner het pas als ik alweer ingame zit :+ zal gelijk eens kijken op de forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ik zit inderdaad in het andere team, heb nog wel naar je gezwaaid in Town :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Is er trouwens iemand hier die al Plane III missie heeft gehaald? Is wel erg lastig!

Had net wel een 3 in 1 wingclip (H) jammer dat het niet meetelt in de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:15:
Laat me raden, jij speelt commando? :+

Nah, vind GS niet echt eerlijk zo. Met burning bullets kan je sprayen als een gek en je bent (na 1 hit) verzekerd van 36 dmg (maxed). Sinds de update haal je lang niet zoveel uit je GS, je moet al flink goed gooien. Da's een deel skill (goed mikken), maar ook een deel luck (hoe erg de nades zich verspreiden). >30dmg heb ik sindsdien niet meer gedaan met GS.

Zeg ook niet dat ze het weer terug moeten brengen op het oude niveau, zou het niet erg vinden, maar het is nu van het ene naar het andere uiterste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was geen bug, ik had ooit GeneralSettings.setChatMessagesFilter op 2 gezet in General.con (my documents/heroes map ergens).

1 = all chat
2 = team chat only
3 = chat uit

Staat ook nog GeneralSettings.setKillMessagesFilter maar die heeft geen effect helaas, zal er wel niet ingebouwd zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Spelers hebben trouwens ook een mail gekregen met 200BF. Nja, ik las het al in de servers, mijn huisgenoot ook, maar ik heb hem nog niet :(. Ook niet in de spam folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Dersan schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:35:
Spelers hebben trouwens ook een mail gekregen met 200BF. Nja, ik las het al in de servers, mijn huisgenoot ook, maar ik heb hem nog niet :(. Ook niet in de spam folder.
Heb hem ook inderdaad, wel even 200 erbij, toch aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

idd, toch weer een gratis jas :p. Nu die expired bug nog fixen..grr. Ik wil met me gunner spelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Als ze Paypal implementeren dan koop ik voor 5 Euro 700 BF erbij. Kan je tenminste iets kopen wat niet weg gaat.

Maar wel aardig van Dice om 200 BF weg te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Grenade spam werkt echt wel lekker vind ik.
Vooral tegen campende snipers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb ook de mail gekregen.
Eens hopen dat er nog 2 mails komen en dan koop ik een permanente item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
@Rudyy, heb je je wel aangemeld voor de nieuwsbrief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Zojuist m'n BF opgehaald, maar helaas net niet genoeg voor een permanent item... :(

Codes zijn altijd welkom O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Acid__Burn op 24-06-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Nou, dat was PB dan... op CC werd ik net 4 keer met m'n commando in maxed stealth neer geschoten door een andere commando aan de andere kant van de map.

Heb fraps maar even aan gezet en alles opgenomen.
Ik ben nu bezig om hem aan te geven, maar gaat niet echt lekker.
* The size of the attached files can't exceed 10485760 bytes
* This is not a proper file.
Filmpje is 5,09MB groot of 4,44MB zipped, alle 2 wil niet. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loki.Nya schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:12:
Nou, dat was PB dan... op CC werd ik net 4 keer met m'n commando in maxed stealth neer geschoten door een andere commando aan de andere kant van de map.

Heb fraps maar even aan gezet en alles opgenomen.
Ik ben nu bezig om hem aan te geven, maar gaat niet echt lekker.

[...]

Filmpje is 5,09MB groot of 4,44MB zipped, alle 2 wil niet. :s
Op http://www.vimeo.com/ kun je filmpjes uploaden met een wachtwoord erachter. Wordt ook veel gedaan voor bfh.

Het zal waarschijnlijk wel overduidelijk zijn dat het een cheater betreft maar het kan een kleine kans zijn dat het nog steeds een bug is of niet eens. Soms ben ik aan het spelen en zie ineens een vijand op mij schieten. En denk van wtf ben toch onzichtbaar? Niet dus, helemaal vergeten :P

Wat betreft de bug, soms wil de mark target volgens mij nog steeds niet helemaal lukken. Ik weet het niet hoe te reproduceren, maar soms ben ik ineens uncloaked maar zie geen markering van de mark target of soms voor een krappe seconde ofzo, misschien heeft het te maken als je gemarkt bent en je daarna direct een ability gebruikt. En heel af en toe 1 op de 100 ofzo zie ik een heel team op mij schieten terwijl ik mijzelf in de cloak zie terwijl de rest van de ronde het team mij niet ziet als ik cloaked ben.

En soms doe ik weleens op SS of BB voor de grap een mark target in de verte. Zie je bij wijze van aan de andere kant van de map een vijand op lichten en zo af en toe lukt het op goed geluk iemand neer te halen op die manier :Y) Kan soms wel wat raar voor de andere persoon overkomen, zeker als ie de mark bij zichzelf niet kan zien.

Overigens, heb nu twee dagen lang geen kicks of freezes gehad.
Heb een MTU patch gedownload (.reg bestand): http://majorgeeks.com/MTU_Patch_XP2K_d485.html
Oplossing voor kick 15 probleem: spel uit en punkbuster services allemaal stoppen en door spel zelf laten opstarten.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Dit is 'm. Zijn naam zegt al genoeg, en als dat nog niet genoeg is, heeft hij een 510, 51 Kill/Death ratio sinds de laatste update.... plus hij gaf het gewoon toe. xD
Ik heb hier overigens nog nooit problemen gehad met PB. Geen enkele kick of error. (XP Pro SP3)

Haha, omdat het mij niet lukt, post hij z'n eigen screen maar. http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=39748

[ Voor 33% gewijzigd door Loki.Nya op 24-06-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Zover het nog kan, is het mogelijk om maximaal 2 Hero's te laten verwijderen.
Vanaf gisteren 12:30 heb je 48 uur de tijd om het door te geven.

http://www.battlefieldher...read.php?tid=39297&page=1

Ik heb net mijn National Hero aangegeven om te laten verwijderen. Dan houd ik alleen nog Royals over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:23:
En soms doe ik weleens op SS of BB voor de grap een mark target in de verte. Zie je bij wijze van aan de andere kant van de map een vijand op lichten en zo af en toe lukt het op goed geluk iemand neer te halen op die manier :Y) Kan soms wel wat raar voor de andere persoon overkomen, zeker als ie de mark bij zichzelf niet kan zien.
Hoe kan je een mark target in de verte doen? Als ik op die knop druk doet hij het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Larrs schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:07:

Ik heb net mijn National Hero aangegeven om te laten verwijderen. Dan houd ik alleen nog Royals over. :)
Thanx voor de tip! Heb gelijk een bericht gestuurd! :)

Edit:
En krijg direct een mail terug dat de Hero verwijdert is. Damn... snelle service van EA!

[ Voor 9% gewijzigd door Acid__Burn op 25-06-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Larrs schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:07:

Hoe komt het dat ik het recht niet heb om naar dat deel van het forum te gaan? :S

Moet ik mijzelf daar weer ergens voor opgeven ofzo? :/

edit:
Ja, ook al ingelogd, kan gewoon posten op het forum, m'n heroes bekijken etc..
Maar het lukt gewoon niet :S

[ Voor 9% gewijzigd door Pimorez op 25-06-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Pimorez schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:29:
[...]
Hoe komt het dat ik het recht niet heb om naar dat deel van het forum te gaan? :S

Volgens mij niet... Maar je moet wel eerst inloggen volgens mij. Probeer dat eens.

@ Larrs:
Heb overigens direct een mail gehad van het verwijderen (zie message hierboven), maar Hero staat nog steeds in de lijst. Heb jij enig idee wanneer de Hero definitief verwijderd wordt...?

Inmiddels is de Hero verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door Acid__Burn op 25-06-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
[...]

edit:
Heb ik ook last van... heel vaag 8)7

Al vind ik het sowieso heel raar dat je niet altijd een Hero kan verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
[...]

edit:
heb ook het probleem dit probleem en wil echt een bugged hero verwijderen hoe is dit op te lossen
kan iemand instructies geven om een hero te verwijderen naar waar ik een bericht moet sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.battlefieldheroes.com/frontpage/landingPage lol, nieuwe trailer. Doet mij denken aan de turtles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
kut ea/dice heb nooit die topic gezien over dat deleten waarom stond die niet op de frontpage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Dat topic is verdwenen, vandaar dat niemand er in kan. Ik was waarschijnlijk ook te laat en mijn National wordt dan ook helaas niet verwijdert.

Opzich blijft het spel verder wel leuk om te spelen, al hoop ik wel dat ze het spel wat meer uitbreiden.

Als ik die nieuwe ingame video zie van Battlefield 1943, lijken is ook wel wat op elkaar.
Keuze uit de soldier, gunner en commando en 4 mappen. Alleen de engine is anders en BFH is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Mij eerder aan

POKEMON

OMFg kuttrailer tot de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Het is nu trouwens open beta, de NDA is opgeheven en iedereen mag weer zeggen wat hij wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
k4kl44s schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:28:
Het is nu trouwens open beta, de NDA is opgeheven en iedereen mag weer zeggen wat hij wil ;)
Ik dacht probeer het even te installen, maar no such luck met Windows 7 RC x64 icm. nieuwste firefox:
De installer loopt op het laatst vast:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3537/3660355809_733512b733_o.jpg

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

estorino schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:11:
[...]

Ik dacht probeer het even te installen, maar no such luck met Windows 7 RC x64 icm. nieuwste firefox:
De installer loopt op het laatst vast:
[afbeelding]
Weer een PunkBuster probleempje. Lijkt erop dat je je browser niet met admin rechten draait. Dan kan een stuk spyware als PunkBuster (dat altijd op de achtergrond draait als service) zich ook niet installeren.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Er zijn volgens mij zoiezo veel problemen met windows 7 geloof ik, nou ja ik heb er geen last van (Vista FTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is uit, zie www.battlefieldheroes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

Was me al opgevallen: de big yellow button is voor iedereen beschikbaar.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
Eens zien of dit spel een stuk leuker is dan WarRock. Wat ik zoek is: minder cheaters, minder lag, sneller levelen, meer fun. Kan iemand BFH vergelijken met WarRock?

Edit: Laat maar :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joep op 26-06-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Game vandaag en gister even gespeeld. Kan iemand mij vertellen wat is anders is, inverhouding met de beta die ik in september (oid) gespeeld heb?. Ik zie echt geen verschil :P.

Opzich best een leuke game, alleen vind ik dat de mannetjes veel te langzaam lopen, het wisselen tussen die karakters best irritant is en de game beginnen vanaf een website word ik ook niet echt vrolijk van.......
Leuke game om gewoon even 10 minuten te spelen, maar hij kan niet tippen aan tf2 _/-\o_.

[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 26-06-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Tortelli: dan moet je wat meer rond gunners hangen.
Gunners hebben een AOE sprint skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
Army of GoT 3 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/1090
Army of GoT 4 - http://www.battlefieldheroes.com/groups/2333

Als iemand trouwens nog logo's oid wil maken: http://lighteye.whyz.nl/temp/psd.rar (1,6 MB)

deze psd's waren ooit gemaakt voor de Army of GoT clan van BF1942 in 2002 ! Ik weet niet meer wie de originele maker van deze psd's is geweest.

Icon: 64x64 pixels.
Header image: 324 x 218 pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
Tortelli schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:34:
Game vandaag en gister even gespeeld. Kan iemand mij vertellen wat is anders is, inverhouding met de beta die ik in september (oid) gespeeld heb?. Ik zie echt geen verschil :P.

Opzich best een leuke game, alleen vind ik dat de mannetjes veel te langzaam lopen, het wisselen tussen die karakters best irritant is en de game beginnen vanaf een website word ik ook niet echt vrolijk van.......
Leuke game om gewoon even 10 minuten te spelen, maar hij kan niet tippen aan tf2 _/-\o_.
Langzaam lopen vind ik juist goed, de combat is toch vaak niet ver weg terwijl als de ze konden rennen moet je de map ook meteen groter maken.

(en ondertussen weer down)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Vraagje ik probeer dus te connecte maar ik kan helemaal geen server vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:27
Wouser schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:14:
Vraagje ik probeer dus te connecte maar ik kan helemaal geen server vinden :?
Ik heb ook problemen met de matchmaking, volgens mij worden er een paar servers overbelast atm want het aanmaken van een nieuwe hero levert ook nog al wat problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik kan ook op geen enkele server komen, waarschijnlijk omdat er en te weinig servers online zijn en er veel nieuwe mensen erbij gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Larrs schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:21:
Ik kan ook op geen enkele server komen, waarschijnlijk omdat er en te weinig servers online zijn en er veel nieuwe mensen erbij gekomen zijn.
Ik zat net ook een in e game, maar moest wachten om meerdere spelers, konden niet starten. Toen weg gegaan en kon geen nieuwe game joinen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
Heb net mijn email veranderd en krijg nu geen activation email.. :( 10x geprobeerd maar krijg helemaal noppes, kan dus niet meer inloggen en ook niet op support forum komen.. :( frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Gebruik je hotmail of live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
ben van hotmail naar gmail gegaan.. niks in spam of wat ook maar.

-edit-

geen idee hoe en wat, maar na email weer veranderd te hebben (op EA site) en weer naar mijn bedoelde email adres kan ik gewoon weer inloggen. zonder ook maar iets te hebben geactiveerd.. :? wie het weet mag het zeggen. Maar ik kan iig weer spelen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Rexcore op 28-06-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Op buccaneer bay is het zo makkelijk om te wingclippen he, vooral als je tegenstander shipwreck in handen heeft en je eigen team village. Zonet een ronde 13 wingclips en ronde erna 9, ook een keer 3 in 1 enzo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Dersan schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:04:
Op buccaneer bay is het zo makkelijk om te wingclippen he, vooral als je tegenstander shipwreck in handen heeft en je eigen team village. Zonet een ronde 13 wingclips en ronde erna 9, ook een keer 3 in 1 enzo :D.
Handige tip, dan is die achievement voor 5 kills met plane teminste te halen, k*t vliegtuig :9

Zelf net echt een wondergame gehad. 20 kills, 5 deaths, lvl 14 geworden. En zowel infantry focus III als Infantry hunter IV in een game gehaald. Heerlijk als het nationals team alleen uit snipers bestaat 8)

Overigens een request to join gedaan bij Army of GoT 4, nick: Ulfberth (player: Aegir)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Gemini NL schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:33:
[...]

Handige tip, dan is die achievement voor 5 kills met plane teminste te halen, k*t vliegtuig :9
Helaas: wingclips tellen niet mee als kills voor de plane-achievement. Puur infantry kills met het machinegeweer van het vliegtuig. En dat duurt even ja. De lastige cumulatieve mission imho. Sommige 'in a round' missions zijn nog moeilijker.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Het niveau is wel erg naar beneden gegaan nu het open-beta is. Net een ronde gewonnen met 47-0 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loki.Nya schreef op maandag 29 juni 2009 @ 01:19:
Het niveau is wel erg naar beneden gegaan nu het open-beta is. Net een ronde gewonnen met 47-0 8)7
Is het nog een open-beta? Bij mij werkt het prima.
Overigens zit ik bij the national army en we krijgen vaak slaag.
Over het algemeen heb ik het idee dat ik bijna een heel magazijn moet leegschieten op mijn tegenspelers om ze om te leggen. Verder vind ik het wel een vermakelijke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 07:53:
[...]

Is het nog een open-beta? Bij mij werkt het prima.
Overigens zit ik bij the national army en we krijgen vaak slaag.
Over het algemeen heb ik het idee dat ik bijna een heel magazijn moet leegschieten op mijn tegenspelers om ze om te leggen. Verder vind ik het wel een vermakelijke game. :)
je moet gewoon even uitvinden dat als je op het juist moment switched van Machine Gun naar Shotgun dat het dan way too easy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
Loki.Nya schreef op maandag 29 juni 2009 @ 01:19:
Dat maak ik mee vanaf het begin dat ik speel, maar dat zegt verder niks over je persoonlijke prestaties en dat vind ik meer tellen.
(echt in een team spelen doe je toch niet op een dergelijke manier op internet)

30 kills krijgen met een handgun duurt pas lang aangezien je daar niet zo snel veel damage van krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zo dan eindelijk eens BFH gespeeld.
Ging wel aardig maar is wel even inkomen (heb sowieso al een beste tijd geen FPS/3rd meer gespeeld).

Heb me meteen maar aangemeld voor de AoG 4, nick: 'kyozu.' :)

-Edit-
Opzich ook hoog tijd voor een nieuw deeltje lijkt me? The_Bash? :)
Ook zijn er een aantal pics niet meer beschikbaar oa. de header en de screenshots.

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2009 12:29 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend nog een potje gespeeld.
Nu wil het inloggen echter niet meer omdat ik een activation mail moet aanklikken. Ik heb echter nooit een mail ontvangen en hij stuurt ook geen nieuwe als ik dat vraag... Vaagjes weer. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 12-09 16:57
@Thorgrem: Daar had ik ook last van... als je hier inlogt https://profile.ea.com/login.do dan kun je een nieuwe activatie doen, en die werkt wel

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:14:
@Thorgrem: Daar had ik ook last van... als je hier inlogt https://profile.ea.com/login.do dan kun je een nieuwe activatie doen, en die werkt wel
Thx. Ik heb inmiddels de mail ontvangen. Toch vreemd dat dit schijnbaar niet op de normale manier werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:34
Ik heb een tijdje geleden de overstap gemaakt van commando naar soldier, en ik wil eigenlijk niet meer terug. Ik zat als commando altijd maar in een hoekje of op een toren te zoeken, later wat actiever zoeken naar mensen. Maar gewoon op het gevecht aflopen en rondknallen is toch veel leuker :) . Haal ook veel hogere scores nu, maar dat kan ook nog komen omdat mijn personage nog wat levels lager zit (11 vs 14).
Wel grappig dat ik me af en toe erger aan die laffe commando's overal.
Ik heb mij ook aangemeld voor AoG 4 (BartP).

[ Voor 4% gewijzigd door PowerUp op 29-06-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bart© schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:40:

Met Build 7229 had ik niks anders dan problemen met BFH. Ben terug gegaan naar build 7100 (installatie was toch supertraag) en sindsdien geen problemen meer.

Speel dus met de public RC en je hebt nergens last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerUp schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:47:
Ik heb een tijdje geleden de overstap gemaakt van commando naar soldier, en ik wil eigenlijk niet meer terug. Ik zat als commando altijd maar in een hoekje of op een toren te zoeken, later wat actiever zoeken naar mensen. Maar gewoon op het gevecht aflopen en rondknallen is toch veel leuker :) . Haal ook veel hogere scores nu, maar dat kan ook nog komen omdat mijn personage nog wat levels lager zit (11 vs 14).
Wel grappig dat ik me af en toe erger aan die laffe commando's overal.
Ik heb mij ook aangemeld voor AoG 4 (BartP).
ah commando is zo moeilijk niet :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gmqdiIt8CW4bLd779VJSdq6g/thumb.jpg

toegegeven, grootste deel was in een tank afgelopen zaterdag op SS :o maar heb normaal wel kills rond de 6-8 ofzo en niet al te vaak dood zonder tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Ik begin me zo gruwelijk te ergeren aan die Connection Problem fout in die game.

Ik kan met een beetje mazzel wel 5 hele minuten achter elkaar spelen. Daarna krijg ik een melding "There is a problem with you connection" in beeld en word ik er uit geknikkerd. Vervolgens mag ik een nieuwe game opzoeken en begint het weer opnieuw.

Ik heb nog niet één dag gehad dat ik zónder die bug kon spelen.

Als ze zo graag willen dat ik micropayments ga doen, dan mogen ze eerst zorgen dat ik ook daadwerkelijk fatsoenlijk kan spelen. En wat me nog het meeste irriteerd is dat het HELE forum volstaat met meldingen over error (3) connection problems, en dat er geen zak aan gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klomp schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:21:
Ik begin me zo gruwelijk te ergeren aan die Connection Problem fout in die game.

Ik kan met een beetje mazzel wel 5 hele minuten achter elkaar spelen. Daarna krijg ik een melding "There is a problem with you connection" in beeld en word ik er uit geknikkerd. Vervolgens mag ik een nieuwe game opzoeken en begint het weer opnieuw.

Ik heb nog niet één dag gehad dat ik zónder die bug kon spelen.
Die melding heb ik nog nooit gehad. Speel toch dagelijks een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Kan kloppen niet iedereen heeft er last van. Maar wat er wél mis is dat weten ze ook niet :P Enige dat vast staat is dat er heel wat mensen zijn die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:27:
[...]

ah commando is zo moeilijk niet :+

[afbeelding]

toegegeven, grootste deel was in een tank afgelopen zaterdag op SS :o maar heb normaal wel kills rond de 6-8 ofzo en niet al te vaak dood zonder tank :)
Net nog 17-1 gespeeld als commando. Meteen die sniper rifle missie gehaald. 15 kills in a round.
Als je een beetje om kan gaan met een tank is het echt makkelijk. Soms heb ik alleen nog 100+ en dan wordt je gesloopt door een andere tank. Echt vaag, mijn max hit is iets van 80 ofzo. Met TNT wel iets van 105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10

M0nkeymen

Monkeystyle!

Met TNT moet je hem op de achterkant plakken dan kun je makkelijk 100+ schade veroorzaken, op de zijkant is het maar iets van 60/70 voor de voorkant nog minder. Een tank is zwak aan de achterkant. Ik plak er altijd snel eentje op en sprint dan weg meestal raken ze me niet eens. omdat ze te dicht bij een schuilplaats rijden :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Laatst online: 19:04
Nog een cadeautje voor de beta-testers, we mogen pronken met medailles!

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Afbeeldingslocatie: http://anp.se/upload/DiceDemo/newsletter_beta_reward_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

ja, best leuk gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:58
Krijg je die als je hebt mee geholpen hebt met het testen van PTE??
Want ik heb nog niks gekregen xD
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.