righthand schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:37:
[...]
Sorry, ik zag je bericht nu pas. Volgens mij reageerde ik op de versobering van de leasemogelijkheden bij Ordina. Het was voor mij wederom een signaal dat ik de juiste keuze had gemaakt om Ordina te verlaten. Dit was namelijk de laatste drie jaar ook voor mij de trend; een steeds toenemende verslechtering van de secundaire arbeidsvoorwaarden en een steeds meer uit de pas lopende primaire arbeidsvergoeding.
En ik blijf het doodzonde vinden dat een dergelijke symphatieke organisatie dermate slecht gestuurd wordt. Misschien dat het voor een paar collega's in bepaalde BU's het nog goed toeven is, dat zal ik ook niet tegenspreken.
Ik snap em!
Volgens mij is er niet heel veel verandered de laatste jaren overigens, de budgetten zijn wat omlaag geindexeerd, maar in hoeverre dat echt een verslechtering is, en geen reactie op de beweging van leaseprijzen kan ik wat moeilijk inschatten, ik heb zelf vorig jaar voor een prive-auto gekozen, aangezien ik lange termijn op een opdracht vlak bij huis zit.
Ik sluit me overigens bij Curt aan, het tij lijkt definitief gekeerd, en er heerst zakelijk gezien toch echt optimisme, niet alleen in mijn (altijd al goed draaiende) unit, maar ook vanuit hoger op worden de signalen positief. In de context van de nieuwe wervingscampagne zijn zelfs de termen "en het behoud van bestaande medewerkers" gevallen in officiele communicatie, iets waar de afgelopen vijf jaar geen woord aan vuil is gemaakt.
Ik heb absoluut niet de illusie dat Ordina DE werkgever is in het vakgebied, maar het gaat weer de goede kant op, en dat is een fijn gevoel
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings