[iPhone & iPod touch] Jailbreaken Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 130.055 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Heb je al iLiberty al gebruikt dan? Daar kun je toch gelijk Installeer bij mee installeren?

Je kan het beste apps over Wifi installeren als je dat bedoelt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 24-04-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258146

Anoniem: 86399 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:03:
Heb je al iLiberty al gebruikt dan? Daar kun je toch gelijk Installeer bij mee installeren?
Ik heb die installer er nu inderdaad op staan. Via iliberty.

Maar heb ik WiFi nodig om die source te vinden?
Want dat snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 16:38
Anoniem: 258146 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:05:
[...]

Ik heb die installer er nu inderdaad op staan. Via iliberty.

Maar heb ik WiFi nodig om die source te vinden?
Want dat snap ik niet helemaal.
Ja, daar heb je wifi voor nodig. Een wifi usb stick werkt ook. Gaat erom dat je telefoon internet heeft, internet via je GPRS abonnement werkt ook maar dan moet je dat wel hebben. En het is natuurlijk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 13:44

SiliconError

:(){ :|:& };:

Als je laptop WiFi heeft, kan je je laptop op je netwerk hangen, en dan via WiFi een ad-hoc netwerk opzetten en het internet delen ofzo.

Maar WiFi is echt overal. Als ik met m'n iPhone in de hand de hond uitlaat, dan verbaas ik me over het aantal (open) accesspoints. Maar dat is natuurlijk niet legaal ;) Dus, anders bel je een vriend die wel WiFi heeft ofzo.
Of misschien heb je XS4all, en je gaat naar een groot station met je login gegevens. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:56
Een aantal berichten zijn verwijderd, omdat die echt niets meer te maken hadden met het jailbreaken van de iPod touch en/of iPhone ;).

Om ook niet de kwaadste te zijn: hier kun je een goede tutorial vinden over het opzetten van een ad-hoc wifi netwerk onder Windows XP (SP2)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258146

Dankje voor de tip!..

Echter ik kwam net op internet tegen dat een ad hoc netwerk niet op vista kan, dus ook deze optie gaat aan mijn neus voorbij.

Maar toch bedankt!

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 258146 op 24-04-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Gebruikt hier iemand SwirlyMMS?

Ik kreeg de melding van een nieuwe mms. Vervolgens druk ik op fetch maar dan zegt ie:

Dat ie niks kan binnen halen, want of de instellingen zijn niet goed of ik moet wachten als ik denk dat de instellingen wel goed zijn 8)7
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 15:53

Flipm0de

geen

kort vraagje over de downloabable payloads van iLiberty+:

zijn er naast Installer.app, openSSH en BSD subsystems nog andere noodzakelijke payloads? En je kan, als je eenmaal unlocked en jailbroken hebt, toch niet meer zomaar nieuwe payloads installeren? Dan moet alles toch opnieuw

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
De apps van de payload kan je ook gewoon via Installer installeren :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

ik heb 1.1.1 jailbreak erop, als ik nu update naar 1.1.2 ben ik dan al mijn muziek en dergelijke kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 18:34

Nyana

Who?!

Anoniem: 109288 schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:30:
ik heb 1.1.1 jailbreak erop, als ik nu update naar 1.1.2 ben ik dan al mijn muziek en dergelijke kwijt?
je update toch alleen de firmware. Data blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat ligt eraan of je een update of een restore doet.

Bij een update blijft alles staan, maar een restore is aan te raden om problemen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 109288 op 27-04-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 109288 op 27-04-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

Ron!n schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:
[...]

als je in ilibery+ in opties get repo aanzet (oid, weet ff de exacte term niet) haalt hij een lijst met extra te installeren packages op, daar vink je heel simpel installer aan. Ik ben er zelf erg blij mij en doneer dus ook wat.
Heb gister m'n iPhone ook via Liberty+ op 1.1.4 gezet, maar heb ook geen Installer (waarschijnlijk die knop gemist?) dus mijn vraag is: weet je hoe ik de installer ook achteraf nog kan installeren? Please let me know, want van Cydia wordt je niet echt vrolijk, wil m'n ouwe apps trug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Anoniem: 102473 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:50:
[...]

Heb gister m'n iPhone ook via Liberty+ op 1.1.4 gezet, maar heb ook geen Installer (waarschijnlijk die knop gemist?) dus mijn vraag is: weet je hoe ik de installer ook achteraf nog kan installeren? Please let me know, want van Cydia wordt je niet echt vrolijk, wil m'n ouwe apps trug!
Denk niet dat dat kan. Misschien kan je via iLiberty+ alleen de Installer kiezen en dan op Go For It klikken, maar ik weet niet wat het resultaat daar van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Customize blijft bij mij crashen naar de desktop.. al 2 keer opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niets. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Install SUID Lib Fix en dan zou ie 't moeten doen... oh ja, en Summerboard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
Kan het zijn dat iliberty uit de lucht is. Ik kan blijkbaar niet op de site geraken van iliberty om de app te downloade om de ipod touch te jailbreaken

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 08:29
Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:55:
Vannochtend een verse iPhone (8GB) 113 OOTB onder handen genomen:

- Ziphone draaien (complete unlock, activate, jailbreak, baseband downgrade) -> 112 en niet helemaal OK
- In Itunes restoren naar 113
- Ziphone weer draaien (complete unlock, activate, jailbreak) -> 113 en wel OK

Resultaat -> werkt als een zonnetje tot nu toe (nog niet alles getest):
- Bellen en gebeld worden :-)
- SMS :-)
- Google maps + locator

Geen wifi op het werk dus dat komt vanavond.....
is dat zoals in dit filmpje? . http://nl.youtube.com/watch?v=Rx77fsVPfdQ . en dan kies je in Ziphone de bovenste optie.
als je iPhone rechtstreeks uit de doos unlockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 14:35

Nitai

Live the life you love.

Ikkeson schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:27:
Kan het zijn dat iliberty uit de lucht is. Ik kan blijkbaar niet op de site geraken van iliberty om de app te downloade om de ipod touch te jailbreaken
Je moet gewoon de root van de website pakken, de download locaties zijn veranderd, dus hotlinken werkt niet meer.

http://theiphoneproject.org/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Die is oud, nieuwste is 1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Heb een beetje een vaag probleem met het jailbreaken van mijn iPod Touch 16gb, het probleem is als volgt:
Ik begin met een schone iPod 1.1.4 deze jailbreak ik met ZiPhone 3.0 (Windows) dit gaat allemaal nog goed, als ik daarna applicaties installeer, maakt niet uit welke. Dan herkent de computer (maakt ook niet uit welke computer) mijn iPod niet meer als een 2.0 usb apparaat en krijg dan ook de melding "Dit apparaat kan sneller werken als een " dit is nog niet alles, toen ik gisteren mijn iPod op de pc aansloot begon deze na 5min enorm te trippen (ontkoppelen, aankoppelen, ontkoppelen, aankoppelen, enz. 3 min lang door) daarna een error in iTunes dat de ipod niet meer herkent werd, PC opnieuw opgestart en toen werd de iPod wel gevonden maar de muziek is niet meer zichtbaar nog op de pc nog op de iPod zelf, wel word de ruimte gebruikt die de muziek hoort in de nemen maar dan in de categorie "Andere". Ik zal dus mijn iPod weer moeten restoren. Dit probleem is eigenlijk begonnen met 1.1.3, ik had mijn iPod een paar maandjes gejailbreakt (1.1.3) en toen kwam dit zelfde probleem opzetten. Heb toen mijn iPod gerestored naar 1.1.4 toen toen dus gejailbreakt met ZiPhone.
Hebben jullie hier misschien een oplossing voor? Ik heb al heel wat gegoogled maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Laatst online: 17-02 09:32
Ik ga mijn ipod jailbreaken, opnieuw, maar ik zoek nog een manier om interessante sources makkelijk erin te zetten. Weet iemand een site of zo waar de interessantere sources worden opgesomd. Ik weet dat hier op T.net er een topic is ivm onmisbare apps, maar zijn er nog interessante sites met sources.

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
ikkeson> google helpt daarbij, gister nog opniew gejailbreaked en had binnen de kortste keren helehopen links op google (zoek maar op itouch repo ofzo) denk niet dat ik de link hier neer mag zetten in verband met die januari apps enzo..

om ze makkelijk toe te voegen weet ik niet, er zal best ergens een bestand in de installer staan met al de sources erin die je kunt overschrijven d.m.v. openssh

[ Voor 12% gewijzigd door LeVortex op 22-05-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

weet iemand hoe ik mms ontvangst enable met telfort? kan er bar weinig over vinden online... :(

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 17:13

amphora

Websites & Fotografie

dadj schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:01:
weet iemand hoe ik mms ontvangst enable met telfort? kan er bar weinig over vinden online... :(
Volgens mij kan je helemaal niet MMS-en met een iPhone.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wel als je Swirly MMS installeert. Waar je de instellingen voor Telfort kunt vinden weet ik niet, ik gebruik het zelf nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 21:30
dadj schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:01:
Zie het forum en de wiki van iphoneclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

w.d schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Zie het forum en de wiki van iphoneclub.nl
super! dat werkte!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Naar aanleiding van Apple forum vrij van GOT policy? is besloten om het linken naar jailbreak programma's niet langer toe te staan. Dit komt, omdat het inmiddels met vrijwel alle programma's ook mogelijk is om te sim-unlocken. Het bespreken van het verwijderen van de simlock is nergens toegestaan op GoT. Daarnaast worden ook de kant-en-klaar gepatchte firmwares snel gemeengoed en dat vinden we ook onwenselijk, aangezien het daarbij gaat om het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal.

Er mag dus gewoon gediscussieerd worden over het jailbreaken, alleen het linken naar de programma's om dat mee te doen is vanaf nu niet meer toegestaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

mensen ook al met smart aan wachten op 9 juni?
als steve ff ze keynote doet en dan gelijk de 2.0 iphone firware released kunnen we weer jailbreaken :) moet geen probleem zijn voor pwnage/winpwn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
de firmware is al gejailbreaked moet alleen nog uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
LeVortex schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:09:
De beta (1.2), maar het is natuurlijk nog maar de vraag wat Apple heeft verzonnen voor de nieuwe 2.0 software. Het kan best zijn dat dat nog even duurt voordat die is gekraakt :). Vooral bij de nieuwe iPhone hebben ze natuurlijk weer nieuwe mogelijkheden om het jailbreaken lastig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LeVortex schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:09:
ja en de installer werkt niet op 2.0 beta 6. dus nog nutteloze jailbreak.
jailbreak versta ik onder als installer ook werkt. dus het is meer een alleen een unlock nog.

ze hebben in de beta's ook al aan de security geknutseld.
pwn process zal ongetwijveld werken mits ze de tool aanpassen op de final 2.0 firmware.
nu moesten ze ook een update maken steeds om de nieuwe beta te kunnen pwnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb nu mijn iPod Touch 16GB gejailbreakt en nu probeer ik thema's te installeren alleen wil dat niet helemaal. Ik download en installeer ze maar het thema blijft nog op het standaart thema staan, hoe kan ik dit instellen op het nieuwe thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 18:49

RnB

Je moet ze na het downloaden en installeren wel instellen natuurlijk. ;) Kan geloof ik bij SMBprefs.

[ Voor 16% gewijzigd door RnB op 09-06-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Ah, ik heb het :). Ik was vergeten om Summerboard te installeren :'). Nu is het gefixt :) Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

als ik het goed begrijp, is een iPhone na het jailbreaken met een van de besproken programmas ook meteen simlock vrij?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 17:19

racoon

mooowwww

Tjado schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:43:
als ik het goed begrijp, is een iPhone na het jailbreaken met een van de besproken programmas ook meteen simlock vrij?
Als je voor die optie kiest wel.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Hoe kan je een lijstje trekken van alle applicaties die je door de installer hebt geinstalleerd?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
lijstje trekken?? geen idee wat je daarmee bedoel, maar als je gewoon in de installer kijk, bij unistal volgens mij (ieder geval 1 van die icoontjes aan de onderkant) dan zie je welke je hebt geinstalleerd (en kun je ze verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

LeVortex schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:28:
lijstje trekken?? geen idee wat je daarmee bedoel, maar als je gewoon in de installer kijk, bij unistal volgens mij (ieder geval 1 van die icoontjes aan de onderkant) dan zie je welke je hebt geinstalleerd (en kun je ze verwijderen)
Die lijst bedoel ik inderdaad, maar die zou ik graag "electronisch" hebben, dus ergens saven naar een txt bestand of iets dergelijk. Is nogal een lange lijst :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey jongens, kunnen jullie mij helpen, ik heb al een paar pogingen gedaan om te jailbraken ( met ziphone ne ilberty) maar ik krijg het niet voor elkaar om die installer na de tijd in beeld te krijgen.

Wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 17:54
Anoniem: 135919 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 17:33:
Hey jongens, kunnen jullie mij helpen, ik heb al een paar pogingen gedaan om te jailbraken ( met ziphone ne ilberty) maar ik krijg het niet voor elkaar om die installer na de tijd in beeld te krijgen.

Wat doe ik fout ?
Eerst een restore doen en de laatste software via iTunes installeren, daarna jailbreaken, dat was voor mij de truuk.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
installer aanvinken bij iLibertyhelpt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ron!n schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:12:
[...]

Eerst een restore doen en de laatste software via iTunes installeren, daarna jailbreaken, dat was voor mij de truuk.
Dat had ik idd al gedaan, dat werkte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LeVortex schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:15:
installer aanvinken bij iLibertyhelpt ook ;)
That did the trick...thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje... m.b.t. het toevoegen van een source.

Als ik een source toevoeg en daarna refres, komt hij onder het kopje UNCATEGORISED te staan als UNTITLED SOURCE, en kan ik er verder niks mee, behalve deleten.

Doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 22:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 135919 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:04:
Nog een vraagje... m.b.t. het toevoegen van een source.

Als ik een source toevoeg en daarna refres, komt hij onder het kopje UNCATEGORISED te staan als UNTITLED SOURCE, en kan ik er verder niks mee, behalve deleten.

Doe ik iets fout ?
Hangt er vanaf, als je een source toevoegt waarvan je zeker weet dat het een bepaalde app online heeft staan en deze staat vervolgens niet in je lijst met apps waar je uit kan kiezen, dan heb je waarsch de source fout ingevoerd.

Als je als source bijvoorbeeld www.touchrepo.com/repo.xml toegevoegd hebt, die staat bij mij ook in Uncategorized als 'untitled source' maar kan ik wel keurig alles van downloaden.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar er komt ook geen pijltje achter te staan zoals bij die anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 135919 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 23:05:
maar er komt ook geen pijltje achter te staan zoals bij die anderen
dan klopt ie idd niet.

check goed of je www. er tussen typt of niet, want bij de meeste sources hoeft er geen www te staan maar http://*source* (bijvoorbeeld: http://repo.ispazio.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 23:11:
[...]

dan klopt ie idd niet.

check goed of je www. er tussen typt of niet, want bij de meeste sources hoeft er geen www te staan maar http://*source* (bijvoorbeeld: http://repo.ispazio.net)
Thnx, ga eens ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264794

Twijfel twijfel... net sinds zaterdag een nieuw ipod touch 32gb.... nu jailbreaken of ff wachten van wat er in juli uit gaat komen. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
tjah kun je wachten om programmas erop te zetten? of wil je het nu/heb je het nodig (tegen verveling :p)?

eerst zou ik denken wachten, maar ik zie daar eigenlijk het voordeel ook weer niet van in. Als ik jou was gewoon jailbreaken, kun altijd nog restoren. En custimize en summerboard zijn wel heel vet :) leuke skins in plaats van die saaie zwarte, en ik vind dat dock (je weet wel, dat menu onderaan) echt zo lelijk. Dat kun je dan dus allemaal veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Anoniem: 264794 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:42:
Twijfel twijfel... net sinds zaterdag een nieuw ipod touch 32gb.... nu jailbreaken of ff wachten van wat er in juli uit gaat komen. Wat zouden jullie doen?
Wat wil je er extra mee gaan doen?

Overigens kan jailbraken altijd, je kunt m altijd wel weer herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat games en idd je skins... of summerboard als dat zo heet veranderen (is daar een site voor?). Verder (tot nu toe) eigenlijk nog niet.

Heb inmiddels al wel iLibertySetup_1.3.0.113.exe op de pc staan. En wat ik begreep is dus je hele ipod weer leeg halen en dan iliberty draaien.

Denk dat ik het maar doe ghehe...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 264794 op 17-06-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ik zou ipod herstellen, dan iliberty eroverheen doen.. installer aanvinken bij iliberty.. anders heb je er nog niks aan.

summerboard staat gewoon bij de installer op je ipod na jailbreak, moet je dus even installeren

custemise weet ik geen source van.. staat er geloof ik niet standaard in, maar http://customizeapp.com/ is de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou het is gelukt denk ik... heb het programmatje gestart en Jailbreak was aangevinkt en heb Cydia er ook bij aangevinkt.. in totaal 2 dus.

Ik ga maar eens wat dingetjes proberen. Bedankt tot dusverre ;)

Edit:... ik Moest Cydia weer updaten... en heb Install ALL gedaan. Heb ik dat goed gedaan? duurde best een tijdje namelijk, volgens mij waren het 40 updates in totaal.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 264794 op 17-06-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
40... lijkt me beetje heel sterk eigenlijk. als je bedoelt dat het balkje ongeveer 40 keer heen en weer gingen dan zou het eerder kloppen.

Het updaten van Cydia is alleen installer volgens mij en dat zijn er volgens mij maar 3/4.. weet niet at je er allemaal nog meer op heb gezet dat ook upgedate kon worden?
edit: Bij Cydia installer zit trouwens ook BSD package, maar volgens mij zijn daar geen updates voor omdat daar gewoon niks aan te verbeteren valt.

[ Voor 19% gewijzigd door LeVortex op 17-06-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik starte Cydia op..en die gaf aan dat hij geupdate moest worden voordat ik verder kon. En ik zag toch echt 40 stuks staan in dat rooie rondje. Maar maakt ook niet uit het werkt nu.. alleen nu krijg ik dus met geen mogelijkheid Iphysics gedownload.

Cydia > Install > iphysics > Install (rechtsboven) > Confirm en dan komt er een balkje onderin die heeel traag naar rechts gaat. En dan komt er vervolgens Close Window in beeld

Edit.. ff gauw Garf geprobeerd.. die doet het dan weer wel.

Edit2: Ik heb dus idd bij Cydia > Manage > Installed Packages 43 dingen staan ... klopt dat of niet? En ik heb zelf dan verder niks handmatig geinstalleerd.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 264794 op 17-06-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
nou laat ik het zo zeggen, ik weet niet helemaal wat Cydia is (volgens mij gewoon hetzelfde als wat ik heb).. ik heb gewoon een icoontje dat Installer heet, maar daar staat echt alleen maar in wat ik heb geinstalleerd.. maar een paar dingen dus.
raar dat iPhsycics het niet doet trouwens

edit: ik heb ook even opniew gejailbreaked om te controleren wat je zegt en het klopt wat je zei. Ik had zelf de normale installer, niet cydia. Maar nu heb ik ook Cydia en zie ik dat je gelijk heb, wel erritant dat je geen sources kunt toevoegen in cydia (heb zelf in iedergeval geen idee hoe)

[ Voor 34% gewijzigd door LeVortex op 18-06-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 06-06 10:41
ik heb dus mijn iphone simlock vrij gemaakt, en gejailbreaked via iliberty+ maar ik heb geen installer maar cybia fzo.

Kan ik nu toch installer erop krijgen zonder alles weer opnieuw te doen ? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt cydia en beste is toch opnieuw restore doen en weer jailbreaken.
dan in het menu van liberty cydia uitzetten en installer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264794 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:42:
tja in juli komt alleen nieuwe firmware die 10 dollar gaat kosten.
die kan je dan ook weer pwnen.
ik zou gewoon ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
warchaser schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:14:
ik heb dus mijn iphone simlock vrij gemaakt, en gejailbreaked via iliberty+ maar ik heb geen installer maar cybia fzo.

Kan ik nu toch installer erop krijgen zonder alles weer opnieuw te doen ? bedankt
Je kun ook gewoon via cybia de gewone apptap installer installeren (zo heet die geloof ik bij cydia). en dan gewoon natuurlijk cydia en die installer verplaatsen naar het tablad wat je wilt.

Gewone installer aanvinken kan volgens mij niet eens meer.. staat er bij mij nie tussen (bij iliberty dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je kan Installer gewoon downloaden vanuit iLiberty+, dan staat 'ie er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
MarcoC schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:10:
Je kan Installer gewoon downloaden vanuit iLiberty+, dan staat 'ie er wel bij.
huh?? bij iLiberty staan maar 5 payloads en er zijn er 0 beschikbaar op de repo.. hij is dus nergens aan te vinken.. heb alle menutjes en opties goed doorgelezen. Miscchien gebruik je een oude versie van iLiberty, ik gebruik de nieuwste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En als je refesh doet? ik heb ook de nieuwste versie en sinds gisteren is het me eindelijk gelukt. Ik heb bij Local nu 7 stuks staan.. heb bij Repo de Installer weggehaald en BSD Subsystem

Heb net nog ff weer gekeken.. en alles werkt gewoon...

Ik ga denk ik zometeen alles nog ff opnieuw doen en doe dan ook meteen OpenSSH erbij... is ook wel erg handig als ik het goed gelezen heb allemaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 264794 op 19-06-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 12:18
He,

Ik heb een iphone, en zat voornamelijk hiervoor op iphoneclub.nl . Ik heb mijn telefoon gejailbreakt &geunlockt etc. Ook met bootneuter de baseband en alles goed gezet. Toch wil hij mijn simkaart vaak niet herkennen, en als hij hem soms herkent (KPN NL ) dan is dat maar voor korte duur. Hebben jullie hier nog een oplossing of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

6pack15 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:43:
He,

Ik heb een iphone, en zat voornamelijk hiervoor op iphoneclub.nl . Ik heb mijn telefoon gejailbreakt &geunlockt etc. Ook met bootneuter de baseband en alles goed gezet. Toch wil hij mijn simkaart vaak niet herkennen, en als hij hem soms herkent (KPN NL ) dan is dat maar voor korte duur. Hebben jullie hier nog een oplossing of iets dergelijks ?
Nee, daar hebben we geen oplossing voor, omdat we hier geen simunlocks gaan bespreken. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weetikveel!
  • Laatst online: 15-04 00:44
misschien heb ik het ergens gemist maar hoe kan ik naar een normale versie 1.1.3 komen. dus een die niet gejailbreakt is? ik probeer vanaf 1.1.2 te shitft-bewerken naar 1.1.3 maar dan krijg ik een foutmelding, vanaf 1.1.1 ook.

weetikveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

weetikveel! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:29:
misschien heb ik het ergens gemist maar hoe kan ik naar een normale versie 1.1.3 komen. dus een die niet gejailbreakt is? ik probeer vanaf 1.1.2 te shitft-bewerken naar 1.1.3 maar dan krijg ik een foutmelding, vanaf 1.1.1 ook.
Kan je niet in iTunes zeggen dat hij moet zoeken naar een update. Als het goed is komt hij autmatisch met de 1.1.4 update. En met Shift herstellen via iTunes werkt niet met een handmatig gedownloade firmware?

En waarom 1.1.3 en niet 1.1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 11-10-2024
Wanneer wordT FW 2.0 nu gereleaset? Iemand enig idee hier over?
Kan er maar weinig info over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

11juli met de release van de iphone 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253649

Bijna dus:D.

Ik heb zelf nog geen iphone maar ik krijg hem over een paar dagen als het goed is.( niet de 3g maar de "oude").
Ik heb dit hele topic al doorgelezen als voorbereiding voor DE komst maar ik heb nog een paar onduidelijkheden:

- na het jailbreaken komt er een programmatje wat install heet. Maar hoe gaat dat installeren verder?
Kom je in een lijst met alle programmatjes of moet je een URL Opzoeken?
- Ik heb ook meerdere keren gelezen dat bijv de youtube of maps functie verdwijnt/ het niet meer doet na een jailbreak. Is dit altijd zo of is dat alweer oud nieuws en geldt het helemaal niet meer?

Het zijn noobie vragen, ik weet, maar voor mij nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 253649 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:14:
- na het jailbreaken komt er een programmatje wat install heet.
Het is "Installer", maar dit terzijde
Maar hoe gaat dat installeren verder?
Kom je in een lijst met alle programmatjes of moet je een URL Opzoeken?
In de Installer kan je naar 'Install' gaan en krijg je een lijst met categorieën waar je uit kunt kiezen:
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/IS1.jpg
- Ik heb ook meerdere keren gelezen dat bijv de youtube of maps functie verdwijnt/ het niet meer doet na een jailbreak. Is dit altijd zo of is dat alweer oud nieuws en geldt het helemaal niet meer?
Er verdwijnt geen enkele app. het is alleen wel zo dat je youtube app het soms pas wil doen als je je iphone aan je computer gehangen hebt gehad. Er zijn ook fixxes in de installer te downloaden. In mijn geval had ik een 1.1.3./.4 Cookie fix nodig omdat mijn safari em lijpte met inloggegevens onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 05:21
Is er al info of de nieuwe 3g versie te jailbreaken is of gaat dat nog komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

daar zijn ze wel mee bezig, maar pas als ze een officiele firmware hebben kunnen ze aan de slag lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256925

Ik ben ook erg benieuwd wanneer we ze de 3G kunnen kraken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Kan ik mijn iPhone met 2.0 met een bestaande versie iLiberty+ jailbreaken, of moet daar een nieuwe versie voor uikomen die 2.0 kan jailbreaken. Want dan wacht ik nog even moet het updaten van m'n iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 17:34

zAo

GPLv2 Fanboy

baquelappe schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 03:19:
Kan ik mijn iPhone met 2.0 met een bestaande versie iLiberty+ jailbreaken, of moet daar een nieuwe versie voor uikomen die 2.0 kan jailbreaken. Want dan wacht ik nog even moet het updaten van m'n iPhone :)
Er is nog geen versie uit die 2.0 kan breaken. Even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Ik heb perongeluk mijn 8gb iPhone 1st gen gisteren geupdated naar 2.0. Nu kan ik er niets mee buiten emergency calls. Ik heb al geprobeerd om hem te downgraden op deze manier. Zonder succes :(. Nu zit ik dus met een iPhone waar ik niets mee kan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 257404 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:13:
Ik heb perongeluk mijn 8gb iPhone 1st gen gisteren geupdated naar 2.0. Nu kan ik er niets mee buiten emergency calls. Ik heb al geprobeerd om hem te downgraden op deze manier. Zonder succes :(. Nu zit ik dus met een iPhone waar ik niets mee kan. Iemand een idee?
Download een 1.1.4 restore file, herstel je iPhone via iTunes (handmatig in restore-mode zetten door home en off-button tegelijk in te drukken)
Gebruik vervolgens WinPWN om hem te jailbreaken met je 1.1.4 firmware (wel zelf nog customizen) of gebruik ZiPhone (waar ik geen fan van ben)
hopelijk gaat dit werken. (en zit je op een mac of windows?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:01:
[...]

Download een 1.1.4 restore file, herstel je iPhone via iTunes (handmatig in restore-mode zetten door home en off-button tegelijk in te drukken)
Gebruik vervolgens WinPWN om hem te jailbreaken met je 1.1.4 firmware (wel zelf nog customizen) of gebruik ZiPhone (waar ik geen fan van ben)
hopelijk gaat dit werken. (en zit je op een mac of windows?)
Ja dat ben ik nu aan het doen. Kreeg hem eerst niet goed in DFU mode. Hopelijk krijg ik nu geen 1604 fout. Ik zit op een Mac, Leopard laaste versie. Als het lukt gebruik ik de Pwnagetool. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rock On! Gelukt! Kan men iPhoontje terug gebruiken icm de 1.1.4.. Phew ben ik even opgelucht!
Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234171

nog steeds niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Anoniem: 257404 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:13:
http://iphone-freak.com/en/page1/page1.html

Dit werkte voor mij perfect, na eerst uren lopen klooien omdat hij met andere manieren de baseband/bootloader niet terug wilde zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat ik dan de eerste zijn die iedereen even verblijdt hiermee :)

http://blog.iphone-dev.org/

om 20:00 is de poownagetool 2.0 beschikbaar die iphones 3G en 1stegen jailbraken en unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 234171 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 02:47:

om 20:00 is de poownagetool 2.0 beschikbaar die iphones 3G en 1stegen jailbraken en unlocken :)
Nu de iPod Touch nog waar ik mee zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ipod touch kan er ook mee gejailbraiked worden. Kijk de video maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Anoniem: 234171 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 02:47:

Call me stupid, maar ik hou die blog al weken in de gaten. Hoe kom je aan die 20:00 info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

baquelappe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:57:
[...]

Call me stupid, maar ik hou die blog al weken in de gaten. Hoe kom je aan die 20:00 info?
Die teller op http://www.ihazsupper.com/ telde eerst af tot 20:00 maar om onduidelijke reden nu niet meer. Blijft vaak, maar ik blijf hopen op 20:00 (volgens mij was het trouwens 18:00)

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 15-07-2008 15:27 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
amphora schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Die teller op http://www.ihazsupper.com/ telde eerst af tot 20:00 maar om onduidelijke reden nu niet meer. Blijft vaak, maar ik blijf hopen op 20:00 (volgens mij was het trouwens 18:00)
Ah, op die manier. Vond het optellende negatieve getal onder op de pagina al zo vreemd. Safari maakt foutje, of crappy code. :+

-1215995621249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

baquelappe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:44:
[...]

Ah, op die manier. Vond het optellende negatieve getal onder op de pagina al zo vreemd. Safari maakt foutje, of crappy code. :+

-1215995621249
FF3 en IE6 zelfde soort code, lijkt me het aantal seconden wat hij aftelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Wiethoofd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:01:
[...]

FF3 en IE6 zelfde soort code, lijkt me het aantal seconden wat hij aftelt.
Dat was gisterenavond iets van 68.000.000 (en wat meer) die snel aftelde (in miliseconden ongeveer 19 uur en het was gisterenavond rond 11 uur dus volgens mij moeten we nog 2 uurtjes geduld hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die vreemde aftelcode is de MD5 code ;)

http://yiphone.org/ voor de normale teller :)
Die telt nu af tot 18:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

hmm jou site doet het niet, en het is 18:00 en toen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Na, valt weer vies tegen. We moeten nog even wachten :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer.