[iPhone & iPod touch] Jailbreaken Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 130.044 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 10:50
Ja ook geprobeerd maar bij het voorbereiden op het herstellen gaat het mis, zodra mijn iphone voor de eerste keer restart.

Itunes kan de iphone ook niet uitlezen hij herkend dat hij (alleen maar) in recory mode is maar kan niet zien hoeveel gig hij vrij heeft of een serie nummer uitlezen of wat dan ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Dapie007 op 19-03-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:57
Ik heb m'n iPod touch gejailbreaked en ik kon paar dagen geleden nog rustig de apps downloaden. Maar telkens als ik nu op Install druk krij ik meteen de error: Package download failed!

Hoe kan ik dit verhelpen?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dapie007 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:29:
[...]

Ja ook geprobeerd maar bij het voorbereiden op het herstellen gaat het mis, zodra mijn iphone voor de eerste keer restart.

Itunes kan de iphone ook niet uitlezen hij herkend dat hij (alleen maar) in recory mode is maar kan niet zien hoeveel gig hij vrij heeft of een serie nummer uitlezen of wat dan ook.
Geeft Itunes een unknown error? Ik had dat ook en ik vond via Google een tip om de SIM kaart te verwijderen, zowel de PC als de Iphone uit en aan te zetten en de SIM kaart terug te stoppen in de iPhone die al aan staat. Hierna kon ik de Iphone weer via Itunes recoveren en werkt iPlus vlekkeloos. Ziphone zou dan ook wel gewerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
regmaster schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:13:
[...]

Geeft Itunes een unknown error? Ik had dat ook en ik vond via Google een tip om de SIM kaart te verwijderen, zowel de PC als de Iphone uit en aan te zetten en de SIM kaart terug te stoppen in de iPhone die al aan staat. Hierna kon ik de Iphone weer via Itunes recoveren en werkt iPlus vlekkeloos. Ziphone zou dan ook wel gewerkt hebben.
Ik heb natuurlijk ook eindeloos zitten googlen, deze tip niet tegen gekomen. Net geprobeerd het is echt geniaal it worked like a charm! heel erg bedankt hij doet het weer in alle volledigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:04:
Ik heb m'n iPod touch gejailbreaked en ik kon paar dagen geleden nog rustig de apps downloaden. Maar telkens als ik nu op Install druk krij ik meteen de error: Package download failed!

Misschien moet je even je download queue leegmaken. Er gaat waarschijnlijk iets fout bij het bestadn wat bovenin je download queue staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:04:

Of wat hierboven wordt gezegd, of al je sources verwijderen en community sources opnieuw installeren. Dat werkte bij mij in elkgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:55

Puck

W32.Deadcode.A

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 13:57
Anoniem: 44509 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:29:
[...]

Of wat hierboven wordt gezegd, of al je sources verwijderen en community sources opnieuw installeren. Dat werkte bij mij in elkgeval.
Thanks! Het werkt weer.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:37
Wat me opvalt is dat vrijwel niemand zn springboard laat zien, of in general wat er allemaal verandert is aan zn ipod
Dus dan ga ik wel eerst :P
(De screenshots komen der iets fletser/donkerder uit als dat je in het echt naar het scherm kijkt)
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/3605/img0008xh6.jpg
Is volledig Buuf^2, heb mn Video/Music icons gemerged. (wat overgens erg goed werkt, kijk maar :P)

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/2338/img0013bg3.jpg
Gewoon, locked scherm met een andere sliderbutton, niet zo heel spectaculair.
Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/4950/img0014lz1.jpg
En de turn off slider veranderd :)

Voor mensen die niet weten hoe ze screenshots moeten maken, ik heb in het onmisbare applicaties topic een app gepost die zowel voor de iTouch en de iPhone bijzonder geschikt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 06:17

Thermometer

Whoop Whoop!

Relis schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:12:
Wat me opvalt is dat vrijwel niemand zn springboard laat zien, of in general wat er allemaal verandert is aan zn ipod
(De screenshots komen der iets fletser/donkerder uit als dat je in het echt naar het scherm kijkt)
[afbeelding]
Is volledig Buuf^2, heb mn Video/Music icons gemerged. (wat overgens erg goed werkt, kijk maar :P)

[afbeelding]
[afbeelding]

Voor mensen die niet weten hoe ze screenshots moeten maken, ik heb in het onmisbare applicaties topic een app gepost die zowel voor de iTouch en de iPhone bijzonder geschikt is :)
Wow dat ziet er heel flex uit, hoe heb je die muziek en video gemerged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Ah bedankt, het is gelukt. En trouwens, ik heb nu ook die Buuf2 theme geïnstalleerd, en bijna alle standaard icoontjes veranderd met naam (omdat de eerste in t duits waren), maar ik krijg het "Weer" en het "Foto's" icoontje niet veranderd. Weet jij hoe die moeten heten? Ik heb al Foto's, Photos en Weather en Weer geprobeerd, maar dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:56

Er is daar zelfs een speciaal topic voor: [iPhone]Post hier je SpringBoard!. Maar dat is niet echt een groot succes geworden. Alhoewel je het topic altijd omhoog kunt schoppen met wat screenshots en kijken of het nu wel loopt ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:37
Sander1991 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:24:
[...]

Ah bedankt, het is gelukt. En trouwens, ik heb nu ook die Buuf2 theme geïnstalleerd, en bijna alle standaard icoontjes veranderd met naam (omdat de eerste in t duits waren), maar ik krijg het "Weer" en het "Foto's" icoontje niet veranderd. Weet jij hoe die moeten heten? Ik heb al Foto's, Photos en Weather en Weer geprobeerd, maar dat lukt niet.
Voor weather icon moet je een fix downloaden, zit standaard bij je com sources (bigboss) en kan je vinden bij 1 v/d tweaks folders alst goed is, Weather Icon Fix.
Heb je je UI naar engels gezet?
Dat is wel een vereiste, als je m dan gewoon Photos noemt zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

waar staat die wallpaper die je daar op je locked scherm hebt staan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Relis schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:55:
[...]

Voor weather icon moet je een fix downloaden, zit standaard bij je com sources (bigboss) en kan je vinden bij 1 v/d tweaks folders alst goed is, Weather Icon Fix.
Hardstikke bedankt! Nu werkt het weer icoontje wel. Maar moet je persee voor alleen Photos, je UI naar engels zetten? Ik kan wel goed engels maar toch vind ik het fijner in het nederlands, is hier geen workaround voor? Bedankt nogmaals, toffe interface, slider, background etc!
Anoniem: 189219 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:11:
[...]

waar staat die wallpaper die je daar op je locked scherm hebt staan als ik vragen mag?
Hier, staat het hele pakket, je kan apart de background downloaden. Maar het is wel een nadeel dat je moet registreren, voordat je het kan downloaden :X

[ Voor 24% gewijzigd door Thermometer op 21-03-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Oeps, dubbelpost :|

[ Voor 95% gewijzigd door Thermometer op 21-03-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219518

Net vandaag terug uit NY en damn wat is die apple store mooi. Heb een Iphone gekocht en dat was totaal niet mijn intensie en tevens heb ik er de ballan verstand van

iig hier mijn ervaring van het activeren van mijn Iphone.

Eerst heb ik eerst vele sites gechecked en de meningen verwerkt. Al snel werd het duidelijk dat Ziphone(2.6b) en Iplus(2.0b) voor mij de programma's waren.

- Iplus http://www.iphoned.nl/unlock-iphone-114-met-iplus/837/

Erg duidelijke uitleg en heel gebruiks vriendelijk. Er zit alleen 1 fout in het programma en dat is dat de internationale zip file (payload) die je aditioneel kan downloaden niet werkt (Iphone loopt vast). Met de orginele payload file werkt hij wel.
Dit vereist wel skill, maar is erg makkelijk te gebruiken als de stappen goed opvolgt.

- Ziphone http://www.ziphone.org/

Te makkelijk en echt iedereen kan dit. Er zijn vele filmpjes die laten zien hoe je met 1 klik je iphone gereed kunt maken.
Unzip het programma en start het.
Start het gewenste programma en laat het voor 3-4 minuten zijn ding doen.

Als je Iphone daarna nog de melding geeft dat er een simlock op zit, voer dan de Pincode van je simkaart in (gewoon de simpele code die je normaal invoert bij het opstarten van je telefoon).

Al met al ben ik er 2 uurtjes mee bezig geweest om ik cker wilde weten dat alles goed zou gaan. Hij werkt perfect nu.

Veel succes allemaal en super bedankt voor alle informatie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kwam toevallig in dit topicje om te kijken naar DE beste manier om 'n iPod Touch te jailbreaken..
Tevens nog steeds niet gevonden... 8)7 Alles heeft z'n voor en nadelen natuurlijk maar toch!?
Die vriend van me wil gewoon wat spelletjes kunnen installeren, evenals wat thema's en dergelijke via de installerapp... Is Ziphone toch de pauperste manier om dat te doen? En welke wordt er dan aangeraden?

Zelf heb ik een gejailbreakde/ simlockvrije iPhone gekocht... dus heb er zelf niks aan gedaan...

En toen las ik dit even in dat topic:
Relis schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:55:
En daar ben ik echt onwijs onwijs onwijs blij mee man! Dat thema is zoooo onwijs geil! Bedankt!! _/-\o_

Bestaat er ook zoiets voor het iTunes-icoontje...
In al m'n thema's wordt die aangepast: CLB in "[iPhone]Post hier je SpringBoard!"

Behalve hierzo en dat misstaat echt
Afbeeldingslocatie: http://aycu01.webshots.com/image/50240/2002049548898229062_rs.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 23-03-2008 23:42 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

We hebben 'm net via ZiPhone gejailbreakt hahaha wat 'n simpelheid zeg :+

Waren 3 klikjes die we moesten doen en 45 seconden wachten and dat was 't :D

En tevens staat alle content (muziek, video's, afspraken, contacten) ook nog gewoon op z'n iPod :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

iLiberty+ voor windows en mac is nu uit, download het hier Unlock, Activate, Jailbreak, en volgens mij ook aantal opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sander1991 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:20:
iLiberty+ voor windows en mac is nu uit, download het hier Unlock, Activate, Jailbreak, en volgens mij ook aantal opties.
Dat ziet er goed uit. Ik heb de applicatie toegevoegd aan de TS :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik ga het nu meteen maar eens proberen, mooi moment om van 1.1.3 naar 1.1.4 te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb trouwens een vraagje over bootloaders versies. Ik heb zelf een iPhone die met 1.02 aangeleverd werd gekocht. Deze heb ik geupdate naar 1.1.4 met ZiPhone, aangezien ik dacht dat ik toch al bootloader 3.9 had en dus niet 4.6. Dit klopt toch? Of had ik uiteindelijke wel beter iPlus/iLiberty+ kunnen gebruiken (als we even puur over toekomstige upgrades praten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Je zou dan even je bootloader nu moeten checken. Ik had mijn 1.1.2 geupdate naar 1.1.3 en toen met ZiPhone behandeld maar ik had een 4.6BL toen.. Ik heb nu Liberty+ gebruikt en zit momenteel al weer te syncen. Het gaat steeds sneller! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Maar ZiPhone downgrade je bootloader toch als je oorspronkelijk 4.6 had, terwijl iPlus/iLibertyplus een fake BL gebruik. Dus kan ik de orginele BL nog checken als deze toch al gedowngrade is?

Mijn iPhone momenteel:
Modem Firmware: 04.04.05_G
Bootloader version: 3.9_M3S2

[ Voor 18% gewijzigd door Puck op 26-03-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Puck schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:
Ik heb trouwens een vraagje over bootloaders versies. Ik heb zelf een iPhone die met 1.02 aangeleverd werd gekocht. Deze heb ik geupdate naar 1.1.4 met ZiPhone, aangezien ik dacht dat ik toch al bootloader 3.9 had en dus niet 4.6. Dit klopt toch? Of had ik uiteindelijke wel beter iPlus/iLiberty+ kunnen gebruiken (als we even puur over toekomstige upgrades praten).
Als je 1.0.2 bedoelt had je inderdaad BL 3.9.
BL 4.6 wordt volgens mij pas gebruikt vanaf 1.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:32

Denko

|{ing Øf ßlitz

gister eindelijk begonnen met jailbreaken..ziphone 2.6 gebruikt, alles gelukt, de 3 onmisbare apps geïnstalleerd, sunmmerboard weten aan te passen.

maar, hier komt het, ik kan de ipod touch nog niet benaderen via ssh (heb openssh al geinstalleerd, tevens daarna ook bossprefs geinstalled en daar open gezet, via de cuteftp home kom ik er gewoon niet op, hij blijft een verbinding weigeren (user:root pass:alpine) weet iemand toevallig wat ik fout doe (of over het hoofd zie)?

Weet iemand ook toevallig waar je de januari update apps vandaan haalt? heb ze nog niet kunnen vinden helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Denko op 27-03-2008 10:03 . Reden: laatste zin toegevoegd ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denko schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:02:
Weet iemand ook toevallig waar je de januari update apps vandaan haalt? heb ze nog niet kunnen vinden helaas.
Daar mogen we je niet mee helpen.

Wat betreft je SSH probleem, probeer het eens zonder wachtwoord. Dat lijkt bij mij soms uit te maken (hij vraagt dan later om het wachtwoord).

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 27-03-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Hoi,

Ik krijg vanavond ook een iphone, koopje voor 380 euro, maar dat daargelaten.
Degene waar ik hem van koop weet niet op welke firmware hij zit, en hij is nog gesealed dus controleren is ook niet 123 gedaan.
Graag zou ik vernemen hoe ik kan controleren welke firmware erop staat.
En wat het beste programma is om te unlocken en jailbreaken.
En wat moet ik met die bootloader 3,9 of 4.6.

iLiberty X geeft je de mogelijkheid om te updaten.
Ik zit te twijfelen om iplus2.0b of ilibirty te gebruiken.

En hoe krijg ik de nummer herkenning etc erop?
ben nogal noob en bang dat het fout gaat.

please fill me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Aanhef hoeft niet hier op GoT
Graag zou ik vernemen hoe ik kan controleren welke firmware erop staat.
Gewoon aan je computer hangen en in iTunes kijken welke versie erop staat

Over je unlockvragen weet ik niks en unlocken mag hier ook niet besproken worden
En hoe krijg ik de nummer herkenning etc erop?
Als je iPhone gejailbreakt is heb je een programmaatje op je iPhone staan wat 'installer' heet.
Via deze installer kun je weer allerlei programmaatjes, tweaks, games enzovoort installeren.
Onder 'tweaks' vind je oa NL nummerherkenning (evenals NL T9 enzovoort enzovoort)
please fill me in :)
Je kan ook even zoeken hier op GoT of op Google heh... Je stelt namelijk 'simpele' vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
En vergeet natuurlijk dit topic niet te bekijken: [iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet de bedoeling om je vraag binnen 24 uur omhoog te schoppen. Al helemaal niet als er al op gereageerd is.

Daarnaast verwachten we op GoT wat eigen inzet. Dit zijn, zoals CLB al aangeeft, redelijke simpele vragen. Dat is op zich geen probleem. Ware het niet dat ze al beantwoord worden in dit topic. Dus kijk in de startpost en lees (de laatste pagina's van) het topic door :).

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 27-03-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
eventjes voor de duidleijkheid, iLibertyX is de grafische versie van iplus2.0b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb even een vraag, heb net mn iphone 8gb geunlockt met ziphone 2,6.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om het t9 engels uit te krijgen.

hoe krijg ik dit uit?
Of hoe krijg ik er NL t9 op samen met de rest van de NL settings.

Heb gezocht maar helaas niet zo snel gevonden , moet het snel weten want is een cadeau.

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:31:

hoe krijg ik dit uit?

Heb gezocht maar helaas niet zo snel gevonden , moet het snel weten want is een cadeau.

HELP
http://www.iphoneclub.nl/...rmware-1-1-3-1-1-4-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je minnema , heb het geinstalleerd, werkt als een trein:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257204

Ik heb een nieuwe app gevonden voor mijn telefoon-weergave echter ik moet deze in Applications/MobilePhone.app zetten. Ik heb zojuist het programma Iphonebrowser gedownload en geinstalleerd. Echter als ik phone icons en Images aanklik om te bekijken dan krijg ik de melding:

"could not find the path in your Iphone. Have you succesfully used Jailbreak?"

Nu is het zo dat de persoon waar ik de Iphone van heb gekocht aan heeft gegeven dat hij ook ge-jailbreaked was, althans Installer staat ook op mijn iphone, dus ik ga er vanuit na van alles hier gelezen te hebben dat hij inderdaad al ge-jailbreaked is......

Iemand een idee wat het probleem kan zijn c.q. hoe kan ik kijken of hij inderdaad ge-jailbreaked is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als hij ook werkt met jou eigen simkaart, je er spelletjes op hebt staan, installer gewoon werkt en je kunt bellen en smssen , dan kun je er vanuit gaan dat hij gebreaked is.

:voor mezelf:
Ik heb nu een paar apps erop staan (iphone) en wil deze eraf hebben, hoe doe ik dat want kan hier eigenlijk niks bruikbaars over vinden binnen alle fora.

@ hierboven... waar heb je dat iphonebrowser precies vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 234657 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:31:

hoe krijg ik dit uit?

HELP
Anoniem: 234657 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:28:
:voor mezelf:
Ik heb nu een paar apps erop staan (iphone) en wil deze eraf hebben,
hoe doe ik dat want kan hier eigenlijk niks bruikbaars over vinden binnen alle fora.
Ik heb na 7 uur zoeken eindelijk wat kunnen vinden:
[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties
Heb niet kunnen vinden of daar wat instaat, maar dat denk ik toch wel :)
1 tel zoeken, slechts 1 tel :?
DayteX schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:23:
Dat deed ik eerst ook maar dat vereist WinScp... wat in feite een server is die je op je iPhone host. Daarom gebruik ik nu een programma dat enkel op je pc hoeft te draaien en waar geen vreemde toeren zoals wachtwoorden e.d. voor nodig zijn...

Het programma heet iPhonebrowser, is net nieuw en geheel open-source. Hier is het te downloaden: http://code.google.com/p/iphonebrowser/
En dat is de laatste keer dat ik je help, want je vragen zijn van 'n dusdanig niveau }:O
Anoniem: 234657 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:45:
Het is niet de bedoeling om je vraag binnen 24 uur omhoog te schoppen. Al helemaal niet als er al op gereageerd is.

Daarnaast verwachten we op GoT wat eigen inzet. Dit zijn, zoals CLB al aangeeft, redelijke simpele vragen. Dat is op zich geen probleem. Ware het niet dat ze al beantwoord worden in dit topic. Dus kijk in de startpost en lees (de laatste pagina's van) het topic door :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Laatst online: 27-12-2023
Het dev-team is weer een stap verder in de total control op de iPhone. Ze zijn erin geslaagd om custom firmwares te gebruiken.

check:

http://www.engadget.com/2...-pwned-project-in-action/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand wat meer info heeft over de BootNeuter die in de nieuwe Pwned methode gebruikt wordt dan ben ik daar erg benieuwd naar. Het is me namelijk niet helemaal duidelijk wat er wel en niet mogelijk mee is. Kan je met de BootNeuter up-/downgraden naar elke BL versie?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 30-03-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Misschien vind je hier je antwoord: nieuws: Nieuwe iPhone-hack opent deur voor custom firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, ik volg alles op de voet hoor. ;) Het Tweakers.net berichtje is vrij basic, ik ben echt specifiek geïnteresseerd in de BootNeuter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

I thougt so :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257204

Anoniem: 234657 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:28:
Ik heb hem hier vandaan ---> http://code.google.com/p/iphonebrowser/downloads/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Anoniem: 86399 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:30:
Als iemand wat meer info heeft over de BootNeuter die in de nieuwe Pwned methode gebruikt wordt dan ben ik daar erg benieuwd naar. Het is me namelijk niet helemaal duidelijk wat er wel en niet mogelijk mee is. Kan je met de BootNeuter up-/downgraden naar elke BL versie?
Het lijkt inderdaad mogelijk te zijn om van bootloader te switchen. Voorzover ik weet is dit echter alleen te installeren als je huidige bootloader te vervangen is, dus 4.6 of 3.9fakeblank. Dit zijn dus iPhones die oorspronkelijk met 1.1.3 of 1.1.4 geleverd werden. Ik heb zelf zo'n iPhone maar ik heb mijn bootloader naar 3.9 gedowngrade, ik denk dus niet dat ik hier gebruik van zal kunnen maken via software alleen. De bootloader is altijd te flashen door een hardware mod maar dat vereist een hele hoop meer werk (A17 testpoint).

[ Voor 7% gewijzigd door straat op 31-03-2008 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240253

Is het eigelijk mogelijk om de sim die nu in mijn telefoon zit over te zetten naar een iphone?

Deze simkaart nu maakt gebruik van het 3g netwerk van Hi.
En heeft dit nog enige gevolgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 240253 op 02-04-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ja, na unlocken. Nee, behalve dat de iPhone geen 3g ondersteunt en je dus automatisch van GPRS gebruik maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PwnageTool voor de Mac (Windows versie waarschijnlijk binnen 24u) is inmiddels gereleased en het is mogelijk om van de originele 3.9BL (en zelfs de 3.8BL) terug te flashen naar de 4.6. Werkelijk knap staaltje werk van het iPhone Dev Team.
Meer info en de download is hier
If you found yourself recently downgraded to 3.9BL (without your consent) by running buggy software, the iPhone Dev Team comes to the rescue. With BootNeuter you can freely go back and forth between bootloader versions. Now you can truly restore your iPhone to its out-of-box condition.
:+

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 03-04-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik heb een vraagje. Ik heb net m'n ipod touch gejailbreaked door middel van dat Ziphone 3.0 progje. Nu als ik op de installer druk blijft ie hangen checking sources of iig er gebeurd niks ik kan hem nog wel uitzetten of naar het begin menu gaan. Wat kan ik hier aan doen? M'n firmware is trouwens 1.1.4.
Alvast bedankt

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Zorgen dat je WiFi verbinding werkt (probeer een pagina te openen in Safari) en geef Installer even de tijd. Kan zijn dat een source niet reageert en dat duurt het even ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05-2024
Ja me wifi staat aan en via safari kan ik ook gewoon op internet. Nu opeens lukte het maar nu bij downloading package ben ik ben ik al 10 min aant wachten en er komt geen wit ofzo bij. Ik heb ook al een andere package gebruikt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Net even PwnageTool getest en het werkt prima. Mijn iPhone had BL4.6 en had ik met ZiPhone gedowngrade naar 3.9. Nu draai ik weer 4.6 icm een unlockte 04.04.05_G baseband. Ik vraag me wel af hoe je de iPhone nu in originele staat kunt herstellen. Als je een originele 1.1.4 image met iTunes flasht, verdwijnt het ananas logootje enzo dan weer? Zou handig zijn om te weten mocht het ding een keer kuren vertonen en reparatie nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:24
Gewoon restoren naar stock 1.1.4 en je bent weer OTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257779

Zo hehe

Nou, eindelijk gelukt na wat probleempjes en het niet lezen van een tut(je)

Me ipod touch is gebroken 1.1.4 , echter alles werkt prima op 1 ding na,..

Mijn toetsenboard, als ik deze gebruik loopt hij 9 van de 10 keer helemaal vast en moet ik hem weer een harde reset geven.

Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is want het is nogal lastig om een source in te voeren als die elke keer vastloopt.
:(

* ik hoorde iets van de kb2 pack installen en gebruiken * iemand hier ervaring mee, zit nu op me werk dus kan het niet proberen *

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 257779 op 04-04-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:38
^heb je wel je ipod eerst helemaal hersteld voordat je hem heb gejailbreaked?? ik geloof dat dit een van de problemen is die dan zouden kunnen komen

dus helemaal herstellen.. dan jailbreaken.. dan muziek er pas op en eventueel de programmatjes die je wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jep alles schoon gedaan hersteld als nieuw aangemeld etc net als in de TUT

heb alleen weinig zin weer alles opnieuw te doen

ik zie dat 3.0 uit is kan die er gewoon overheen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
:( :'(
ik denk dat ik net mn ipod touch heb gekilld...

heb eerst een herstel gedaan via itunes op mn MBP
toen heb ik met ziphone 3.0 mn ipod proberen te jailbraken...
ziphone zegt na 1 min. succefully jailbroken...

maar mn ipod blijft alleen maar het scherm geven, dat ik hem eerst moet verbinden met itunes (activeren)
en als ik itunes opstart met mn ipod verbonden aan mn MBP, dat geeft hij deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img363.imageshack.us/img363/4237/afbeelding3wc6.png

een herstart van zowel mn ipod als mn MBP verhelpen het probleem niet...
iemand een oplossing misschien??

[ Voor 9% gewijzigd door edgarf28 op 04-04-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edgarf28 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:36:
:( :'(
ik denk dat ik net mn ipod touch heb gekilld...

heb eerst een herstel gedaan via itunes op mn MBP
toen heb ik met ziphone 3.0 mn ipod proberen te jailbraken...
ziphone zegt na 1 min. succefully jailbroken...

maar mn ipod blijft alleen maar het scherm geven, dat ik hem eerst moet verbinden met itunes (activeren)
en als ik itunes opstart met mn ipod verbonden aan mn MBP, dat geeft hij deze foutmelding:

[afbeelding]

een herstart van zowel mn ipod als mn MBP verhelpen het probleem niet...
iemand een oplossing misschien??
een harde reset

ik zoek even en post het wel..

je moet allebij de knoppen zeker 10 sec ingedrukt houden, en dan de power button los laten 2 sec later de menu knop

en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:38
is id niet echt een groot probleem meestal.. ik heb het ook gehad.. gewoon paar keer aansluiten was het bij mij en opeens kon het en werkte het.

volgens mij kan het ook doormiddel van iliberty. Daar kun je de ipod ook een harde reset meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

zojuist iphone uit de doos gehaald, en wil hem jailbraiken. heel klein vraagje, moet ik wel of geen itunes installeren voordat ik begin met ziphone. of kan ik beter voor een ander progje gaan

de topic had ik paar dagen terug al helemaal gelezen, maar niks over kunnen lezen

toch wat verder gekeken als mn neus lang is, en is nu bezig met 1.14 erop zetten.daarna gooi ik er iliberty+ op los :)

[ Voor 18% gewijzigd door SYQ op 06-04-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239337

Op GoT verwachten we een stukje eigen inzet. In de startpost staat genoeg informatie om je iPhone of iPod touch te kunnen jailbreaken. Mocht je er net uitkomen dan kun je natuurlijk altijd een specifieke vraag stellen.

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een aantal posts zijn verwijderd, maak de volgende keer even een topic report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif aan i.p.v. in het topic te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb weer een aantal post moeten verwijderen. Als je een vraag hebt, lees dan eerst de topicstart door, daar staat het antwoord op de meeste vragen. Daarnaast is het een kleine moeite om eerst zelf te proberen een antwoord op je vraag te vinden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258436

Bij ziphone 3.0 moet je daarbij de 3 onmisbare applicaties ook nog downloaden?

[ Voor 137% gewijzigd door Anoniem: 258436 op 10-04-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bedoelt OpenSSH, Installer en BSD Subsystems? Die worden bij de meeste Jailbreakmethodes al meegeïnstalleerd. Mag ik je trouwens aanraden om niet ZiPhone te gebruiken, maar één van de vele veiligere en nieuwere methodes, zoals iPlus, iLiberty of de beste: Pwned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Gisteren toch eens upgedate van 1.1.1 naar 1.1.4. Alles opnieuw geinstalleerd, gejailbraiked. Moet wel zeggen dat het precies sneller, stabieler werkt, en Safari werkt ook veel sneller.

joepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258436

ik heb ziphone al gedaan en een aantal apps geinstalleerd. maar veel apps zijn alleen voor 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3. zou het verstandiger zijn pm hem terug te zetten naar 1.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Laatst online: 31-03 20:07
Ik heb nu mijn iPhone geupdate naar 1.1.4 alles werkt behalve mijn wifi verbinding.

Ik heb het gedaan met ZiPhone 3.0, en krijg mijn wifi verbinding met geen mogelijkheid goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wifi knop grijs en onbruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Laatst online: 31-03 20:07
Ik kan de wifi verbinding wel aan zetten maar daar houdt het ook bij op, moet het ook telkens opnieuw aanzetten mar blijft onbruikbaar.

Dus ja wifi knop grijs en min of meer onbruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 23:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Hmm de Ilibery+ site ligt eraf..

Kan ik me phone niet unlocken.. bahbah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 07:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Blanco88 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:12:
Hmm de Ilibery+ site ligt eraf..

Kan ik me phone niet unlocken.. bahbah
ziphone.org
iphone-dev.org

genoeg andere opties. ik zou voor de onderste kiezen. simpel en werkt perfect! (moet je wel een Mac hebben) edit, zo te zien niet, dan de bovenste optie :)

[ Voor 12% gewijzigd door LoeiOrdinair op 15-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Weet er iemand hoe je die HWinfo installeert? van welke source?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258146

Hallo :)

Ik bekijk dit topic al een tijdje, want als het goed is komt mijn Iphone komende week ergens aan.
Nou is het natuurlijk zo dat ik hem wil unlocken en jailbreaken.
Maar ik ben niet zo handig met dit alles.
(het zou enkel moeten zijn dat je het programma'tje op je Iphone zou moeten laten lopen?)

Nou was mijn vraag of er ergens een hele beschrijving per handeling staat wat ik allemaal moet doen, vanaf het moment dat ik hem uit de doos haal?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 07:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Anoniem: 258146 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:07:
Hallo :)

Ik bekijk dit topic al een tijdje, want als het goed is komt mijn Iphone komende week ergens aan.
Nou is het natuurlijk zo dat ik hem wil unlocken en jailbreaken.
Maar ik ben niet zo handig met dit alles.
(het zou enkel moeten zijn dat je het programma'tje op je Iphone zou moeten laten lopen?)

Nou was mijn vraag of er ergens een hele beschrijving per handeling staat wat ik allemaal moet doen, vanaf het moment dat ik hem uit de doos haal?

Alvast bedankt!
- Aan je computer hangen
- ZiPhone (downloaden en opstarten)
- De rest mag hier niet worden besproken, maar het is heel simpel. Kan niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
ZiPhone is zó februari. iLiberty+ is beter ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

heb de mijne ook geunlocked met Iliberty+, 10 minuutjes in spanning wachten en het was gedaan ... is helemaal niets aan :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb het al 5 keer gedaan met iLiberty+ nu, werkt echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoeiOrdinair schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:12:
[...]

- Aan je computer hangen
- ZiPhone (downloaden en opstarten)
- De rest mag hier niet worden besproken, maar het is heel simpel. Kan niet missen :)
Hmm oke, dat klinkt inderdaad ook makkelijk.
Maar als ik hem uit de verpakking haal, dan zit er natuurlijk een kaartje ofzo van AT&T in?
Als ik hem dan aan doe, gaat het simlock van die maatschappij dan niet direct werken ofzo?
En met dat Liberty+, doet dat programma ook meteen die Iphone herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07-2024
Newbee vraagje, waarschijnlijk al eerder gesteld, maar ik kan het niet zo snel vinden:
Via de installer van Ziphone heb ik een schaakspelletke geïnstalleerd, maar die is 'verlopen',
doet het niet. Hoe krijg ik nou die app. weer van de Iphone af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
Anoniem: 258146 schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:22:
[...]

Hmm oke, dat klinkt inderdaad ook makkelijk.
Maar als ik hem uit de verpakking haal, dan zit er natuurlijk een kaartje ofzo van AT&T in?
Als ik hem dan aan doe, gaat het simlock van die maatschappij dan niet direct werken ofzo?
En met dat Liberty+, doet dat programma ook meteen die Iphone herstellen?
Ik heb het gedaan in NL met het AT&T kaartje er nog in.
Was wel met Ziphone.
Daar heb je dus helemaal geen last van. Aan het einde zegt de telefoon "No network",
want de USA ligt wat ver weg. Daarna werkende simcard erin en meteen werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

twaeker schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:33:
Newbee vraagje, waarschijnlijk al eerder gesteld, maar ik kan het niet zo snel vinden:
Via de installer van Ziphone heb ik een schaakspelletke geïnstalleerd, maar die is 'verlopen',
doet het niet. Hoe krijg ik nou die app. weer van de Iphone af?
installer > uninstall

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
Bloos 8)7
Zo simpel. Nou ja, is mijn eerste dag met deze phone, zullen we maar zeggen.
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twaeker schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:38:
[...]

Ik heb het gedaan in NL met het AT&T kaartje er nog in.
Was wel met Ziphone.
Daar heb je dus helemaal geen last van. Aan het einde zegt de telefoon "No network",
want de USA ligt wat ver weg. Daarna werkende simcard erin en meteen werken...
Oke dankjewel.

Dus als ik het allemaal goed begrijp is het een kwestie van dat ding uit de verpakking halen en dan aansluiten op de pc. Dan ofwel Liberty+ of ziphone downloaden en aanzetten.
Dan spreekt alles voor zich en voert het programma het unlocken en jailbreaken enzo uit.

Dat moet nog wel te doen zijn, zelfs voor iemand die zo ontzettend onhandig is als ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251767

ik heb gister mijn touch ook maar eens naar 1.1.4 gezet en met iliberty+ (win) ge jailbreakt.
maar ik was hier niet geheel tevreeden over(geen installer aleen cydia waar je nog niet heel veel mee kan)
en ik had gezien dat de mac versie nieuwer was, dus ik heb net via de mac op me stage het via een mac gedaan veel beter nu heb je cydia en installer en het werkt veel stabieler.
bij deze mijn bevindingen met iliberty.

nu moet ik straks aleen naar huis zonder muziek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 17:54
Anoniem: 251767 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:39:
ik heb gister mijn touch ook maar eens naar 1.1.4 gezet en met iliberty+ (win) ge jailbreakt.
maar ik was hier niet geheel tevreeden over(geen installer aleen cydia waar je nog niet heel veel mee kan)
en ik had gezien dat de mac versie nieuwer was, dus ik heb net via de mac op me stage het via een mac gedaan veel beter nu heb je cydia en installer en het werkt veel stabieler.
bij deze mijn bevindingen met iliberty.

nu moet ik straks aleen naar huis zonder muziek :(
als je in ilibery+ in opties get repo aanzet (oid, weet ff de exacte term niet) haalt hij een lijst met extra te installeren packages op, daar vink je heel simpel installer aan. Ik ben er zelf erg blij mij en doneer dus ook wat.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja heb er niet echt goed neer gekeeken dan.
maar via de mac was het echt heel makelijk.
aansluiten even herstellen via i-tunes (waardoor ik er nu dus even geen muziek meer op heb staan)
en dan iliberty opstarten er druk op free my touch :D.
want via windows had ik dus ook eerst dingen voor de iphone gedaan die ik dus niet had moeten doen.
maar alles doet het ook weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net mijn Iphone aangesloten op mijn pc. Direct nadat ik hem gekregen heb.
Maar ik kan in liberty+ dus helemaal niks doen. Ik kan het niet op restore klikken, ik kan niet op go for it klikken.
Het is alsof hij mijn Iphone niet 'ziet' .

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iTunes geïnstalleerd? Ik weet het zo 1-2-3 niet uit mijn hoofd voor iLiberty, maar niet elk Jailbreak programma kan standaard zonder iTunes werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja je bent itunes nodig voor iliberty.
je zal zien dat die het dan wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had itunes aanstaan, maar ik had de computer even helemaal opnieuw op gestart en nu doet hij het goed :)

Bedankt!

Nu nog uit zoeken hoe ik mn telefoonnummers op mn Iphone kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar heb je je telefoon nummers nu in staan?
volgens mij is er met windows geen makelijke maniet om tel nummers op de iphone te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn nummers zowel op mijn simkaart als op mijn telefoon nu staan.
Heb geprobeert ze via bluetooth over te zetten, maar daar zegt hij dat hij een servicelijst niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-05 15:15
Gewoon via de installer Simport installeren.
Kun je heel gemakkelijk van sim naar je iphone kopieren.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij misschien ook even met die installer helpen?
Wellicht even op msn, zodat het wat sneller gaat, want ik word compleet gek.

Overspoeld door zo ontzettend veel informatie, tutorials.

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen wat ik precies moet doen.

Het heeft met die installer.app te maken. Maar hoe krijg ik die op de Iphone dan?
Als ik naar dat Safari ga, kan ik geen verbinding maken ofzo met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

Anoniem: 258146 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:40:
Kan iemand mij misschien ook even met die installer helpen?
Wellicht even op msn, zodat het wat sneller gaat, want ik word compleet gek.

Overspoeld door zo ontzettend veel informatie, tutorials.

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen wat ik precies moet doen.

Het heeft met die installer.app te maken. Maar hoe krijg ik die op de Iphone dan?
Als ik naar dat Safari ga, kan ik geen verbinding maken ofzo met internet?
Alles wat je zoekt staat op het forum van iphoneclub.nl

Hier natuurlijk ook wel, maar daar zijn ook wiki's te vinden en veel uitgebreider.
Je moet er even doorheen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 24-04-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:42:
[...]

Alles wat je zoekt staat op het forum van iphoneclub.nl

Hier natuurlijk ook wel, maar daar zijn ook wiki's te vinden en veel uitgebreider.
Je moet er even doorheen :9
Ik ben lid van de Iphoneclub.nl :)

Maargoed.. k heb nu die installer.app erop.
Maar heb ik een internet verbinding nodig op mijn Iphone om al die applicaties op mn Iphone te krijgen?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet ingegaan worden op het simunlocken.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer.