Wat ik heb gedaan is:
1. In de map "Users/JouwUserName/Library/iTunes/" een nieuwe map aanmaken met "Device Support".
2. Start iTunes en kies de herstel optie. Dit zorgt ervoor dat iTunes de nieuwste firmware gaat downloaden. Tijdens het downloaden heb ik de USB kabel eruit getrokken zodat ie niet gelijk gaat updaten. Als er niks wordt gedownload, is die waarschijnlijk al gedownload. Zie de folder bij stap 3. Wil je opnieuw beginnen, leeg dan gewoon die folder.
3. Als de download klaar is kun je deze dus terugvinden in "Users/JouwUserName/Library/iTunes/iPhone Software Updates"
4. Deze originele .ipsw file wordt als het goed is gevonden door PwnageTool.app en anders kun je hem handmatig laden als je hem naar je bureaublad kopieert in een folder.
5. Volg alle stappen van de PwnageTool.app en kies bij de vraag Legit Phone "Ja", daarna gewoon opstarten in DFU mode. Daarna geeft PwnageTool.app aan dat je kan herstellen via iTunes. De aangepaste .ipsw file staat nu als het goed is op je bureaublad.
6. Gooi iTunes helemaal uit en start hem opnieuw op. Je krijgt gelijk de melding of je wilt herstellen. Let wel op dat als je op herstel klik ALT ingedrukt houd, dan kun je namelijk browsen en de customised .ipsw file selecteren van het bureaublad. Doe je dit niet dan pakt ie weer de originele file.
7. Tijdens het bijwerken van de software zie je op je iPhone dat ananas dingetje ipv appeltje. Nu gaat alles goed dus.
8. Als je nog alle backups wilt terug zetten kun je dit doen door je rechts te klikken op je iPhone in iTunes en de "Zet terug vanaf reservekopie..." optie te kiezen. Hierdoor krijg je al je apps en zooi terug en de jailbreak blijft ook goed werken inclusief Cydia App.
Ik heb een gelockte iPhone van T-Mobile en heb gewoon goed bereik, 3G werkt en Mail werkt. Zo te zien is het dus tot nu toe goed.
[
Voor 4% gewijzigd door
Executor16 op 20-07-2008 17:02
]