Hallo,
Ik ben van plan om eind volgende maand een hele nieuwe game pc te kopen van max €1500,-. Nou heb ik dit samengesteld:
GPU: Sapphire HD3870X2
CPU: Intel® Core 2 Quad Q6600 (of indien leverbaar bij Alternate de Q9450)
Behuizing: NZXT Apollo
HDD: 2x Hitachi Deskstar P7K500 in RAID-0
Mem: GeiL 4 GB DDR2-800 Kit 4x1GB CL4 timings
DVD: Samsung SH-S203P
Mobo: GigaByte GA-X38-DS5 (of indien leverbaar bij Alternate de X48 variant)
Voeding: ???
nou ben ik dus ook van plan om er later een 3870x2 bij te prikken dus moet me voeding daar op voorbereid zijn, ik kom dus op zo'n 600 watt voor me systeempje, ik las toevallig een tijdje geleden iets over ATI overdrive dat automatisch overklokt ofzo? Hierbij heb je dus volgens de site (scroll helemaal naar beneden naar Requirements) dat nodig. Bij dat overdrive heb je ook extra power ofzo nodig? Dus ik zat te kijken naar deze voeding. Hopelijk heeft iemand een beetje duidelijk voor me of deze voeding gaat werken en anders welke voeding bij Alternate wel werkt...
Hartstikke bedankt, ShadowIllusions
Ik ben van plan om eind volgende maand een hele nieuwe game pc te kopen van max €1500,-. Nou heb ik dit samengesteld:
GPU: Sapphire HD3870X2
CPU: Intel® Core 2 Quad Q6600 (of indien leverbaar bij Alternate de Q9450)
Behuizing: NZXT Apollo
HDD: 2x Hitachi Deskstar P7K500 in RAID-0
Mem: GeiL 4 GB DDR2-800 Kit 4x1GB CL4 timings
DVD: Samsung SH-S203P
Mobo: GigaByte GA-X38-DS5 (of indien leverbaar bij Alternate de X48 variant)
Voeding: ???
nou ben ik dus ook van plan om er later een 3870x2 bij te prikken dus moet me voeding daar op voorbereid zijn, ik kom dus op zo'n 600 watt voor me systeempje, ik las toevallig een tijdje geleden iets over ATI overdrive dat automatisch overklokt ofzo? Hierbij heb je dus volgens de site (scroll helemaal naar beneden naar Requirements) dat nodig. Bij dat overdrive heb je ook extra power ofzo nodig? Dus ik zat te kijken naar deze voeding. Hopelijk heeft iemand een beetje duidelijk voor me of deze voeding gaat werken en anders welke voeding bij Alternate wel werkt...
Hartstikke bedankt, ShadowIllusions