Red Alert 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.079 views

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Wmm schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:28:
Plus maak na de engineer twee Burst Drones en scout daarmee. Plus je kunt ze op de collectors van je tegenstander plakken wat ervoor zorgt dat die collectors behoorlijk trager gaan rijden. Als je handig bent doe je dat plakken op een moment dat je denkt dat je tegenstander ergens anders bezig is. Als ze er eenmaal opgeplakt zijn vallen ze haast niet meer op (niet op minimap en niet in het gewone scherm).
Ik opteer meestal voor 2 imperial warriors en 1 burst drone. Je hoeft niet erg goed te zijn om die drone aan te zien komen en hem asap eraf te schieten. De drone blijft gewoon targetable ook al kleeft ie aan een harvester. De warriors kun je fijn in huisjes plaatsen om permanent een oogje in het zeil te houden.

Je kan overigens met burst drones best prima een Stingray rush afhouden op water maps, 2x BD opblazen = dode stingray.

Great minds think in parallel gutters.

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Klopt, daarom ook: plak ze er het liefst op als je tegenstander ergens bezig is. Eenmaal erop geplakt vallen ze niet echt op. Als je het direct doet dan ben je ze idd zo weer kwijt. Empire collectors kunnen ze er trouwens zelf afschieten. Het is denk ik een bug, want het lukt volgens mij niet altijd. Rival en ik zagen het laatst gebeuren in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
partyondude schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:52:
Zoals jij het zegt.

Ik heb RA3 niet op de pc staan, geen idee hoe ik er aan moet komen. Heb me wel via de key die ik bij Kane's Wrath ingeschreven voor de Beta.

Dus, hoe kom ik aan de Beta RA3?
Hee Brambo, ik wist wel dat ik jou in deze topic kon vinden ;)

Ik ga deze ook komend weekend eens ff checken, als dat mogelijk is iig :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rene59 op 19-09-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:26
Hey mede tweakers,

Kreeg gisteren eindelijk mijn BETA toegang :) nu aant downloaden en straks eens uitproberen :)

Eindelijk..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Wahaha, coole filmpjes! Vooral die remix is vet man! _/-\o_

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Die flame richting starcraft 2 is ook wel leip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige developers laten de kwaliteit van hun game voor zich spreken. Anderen denken dit soort filmpjes nodig te hebben. Gezien de beta kan ik zeggen dat ze daar wel eens gelijk in zouden kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb nu de officiele Beta gekregen. Echter, mijn G15 toetsenbord werkt niet in de game, zodat ik niet kan inloggen :S Enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Rene59 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:35:
[...]

Hee Brambo, ik wist wel dat ik jou in deze topic kon vinden ;)

Ik ga deze ook komend weekend eens ff checken, als dat mogelijk is iig :)
Eeey Rene man! Potver, das weer ff terug zeg maar. Getrouwd hoorde ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL.. deze klinkt wel heel erg sarcastisch...
vooral omdat ik Starcraft Averatec-Intel classics season 1 finals "Jaedong vs Flash" hiervoor aan het kijken was.. :D

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:57:
Ik heb nu de officiele Beta gekregen. Echter, mijn G15 toetsenbord werkt niet in de game, zodat ik niet kan inloggen :S Enig idee hoe dit op te lossen is?
Doet het wel hoor, maar druk niet eerst op opties en dan op online, want dan doet ie het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:29

BioHazard

*\o/*

Man, die acteurs in deze game. Prachtig. Red Alert is toch wel de koning op het gebied van cutscenes enzo! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:38:
[...]

Doet het wel hoor, maar druk niet eerst op opties en dan op online, want dan doet ie het niet nee.
Vaag :S

Maar het werkt wel, bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door partyondude op 19-09-2008 22:04 ]

• partyondude
Ben ik de enige die RA3 maar een slap aftreksel van C&C3 vind?

Had er toch wel iets meer van verwacht...

• Wmm

Wmm

Waarom vind je RA3 maar een slap aftreksel van CNC3 dan? En in welke zin had je er meer van verwacht?

[ Voor 28% gewijzigd door Wmm op 20-09-2008 19:59 ]

Verwijderd

Over een paar weken hoort Red Alert 3 toch in de winkels te liggen?

Hoe zit het met de bugs, pathfinding etc. ?

Hoe zit het met de balance?

Hopelijk heeft het spel niet een "scorpion rush" launch zoals bij cnc3..
en daarna pitbull rush, en daarna seeker rush, daarna engi rush etc... 8)7 8)7 8)7
hmm.. k ty..
Wmm schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:42:
Een groot deel van de community schreeuwt erom dat EA de instant capture van engineers fixed (wat ze dus wel gedaan hebben in CNC3), maar persoonlijk zeg ik dikke vinger en leer eerst maar eens spelen.
haha, idd.. >:)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 20:52 ]

• Wmm

Wmm

Bugs, ze zijn er nog genoeg in de beta versie 1.06 (beta sluit de 25e ook). Veel bugs zijn gewoon rare bugs die ze echt wel fixen (units die rondtollen in de lucht b.v.). EA zegt zelf dat ze al ontzettend veel bugs in hun eigen build gefixed hebben. Pathfinding is redelijk kansloos bij tijd en wijle, hopelijk verbeteren ze dat nog wel een beetje. Helaas zal de interface lag wel nooit gefixed worden :(.

Balance is behoorlijk. Voor 1.05 was Empire lichtelijk overpowered, nu zou Soviet dat weer zijn. Maar het is iig al ontzettend veel beter dan CNC3 1.0 was. Qua balance is het gewoon prima speelbaar, dat gaat niet echt een probleem worden bij de release. De huidige balance (van 1.06 beta) wordt ook de 1.0 release balance (tenzij het bugfixen nog unbalances oplevert, dan fixed EA dat), confirmed door EA.

Een groot deel van de community schreeuwt erom dat EA de instant capture van engineers fixed (wat ze dus wel gedaan hebben in CNC3), maar persoonlijk zeg ik dikke vinger en leer eerst maar eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wmm schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:59:
Waarom vind je RA3 maar een slap aftreksel van CNC3 dan? En in welke zin had je er meer van verwacht?
Ik hoopte toch wel op iets compleet anders (eventueel mooiers) dan C&C3. Vind de graphics niet echt geweldig, maar dat komt natuurlijk ook omdat we verpest worden door games zoals Crysis ;) Ook de gameplay is compleet hetzelfde.

Mja, ik heb eigenlijk iedere C&C variant hier tuis liggen, origineel in de winkel gekocht. Als ik dan zie dat een game als RA3 straks voor €60,- over de toonbank gaat, heb ik daar meteen hoge verwachtingen van. Misschien ligt het aan mij, maar voor m'n gevoel maakt EA zich er vrij gemakkelijk vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

partyondude schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:37:
[...]

Ik hoopte toch wel op iets compleet anders (eventueel mooiers) dan C&C3. Vind de graphics niet echt geweldig, maar dat komt natuurlijk ook omdat we verpest worden door games zoals Crysis ;) Ook de gameplay is compleet hetzelfde.

Mja, ik heb eigenlijk iedere C&C variant hier tuis liggen, origineel in de winkel gekocht. Als ik dan zie dat een game als RA3 straks voor €60,- over de toonbank gaat, heb ik daar meteen hoge verwachtingen van. Misschien ligt het aan mij, maar voor m'n gevoel maakt EA zich er vrij gemakkelijk vanaf :)
Wat boeien die graphics nou, die zijn mooi genoeg. Des te zwaarder voor het systeem, des te erger. Omdat er al zoveel idioten zijn die de settings veel te hoog hebben waardoor de games online met dat soort lui veel trager gaan.

Maar euh, de gameplay is echt compleet anders geworden in RA3 hoor. Als je dat niet ziet vraag ik me af hoe vaak je de beta gespeeld hebt ;). Paar dingen: geen idiote economy, geen spam, water, drie _wel_ verschillende factions etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Heb de Beta nu twee keer gespeeld ;) Tuurlijk is iedere C&C redelijk gelijk, het komt natuurlijk altijd op hetzelfde neer. Het ziet er ook zeker aardig uit, water is erg fraai. Misschien moet ik nog wat wennen.

Ik blijf trouwens C&C Generals Zero Hour zeer goed vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Mja, in principe is elke CNC redelijk gelijk ja. Maar er zitten toch echt enorme verschillen in gameplay tussen CNC3 en RA3 :).

De enige CNC's die er echt uitstaken qua gameplay waren Generals en z'n expansion. Dat zijn dan ook de beste CNC's die ik online gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Absoluut, met voorsprong! Heerlijk om sneaky te klooien met de GLA, of gewoon de beuk erin met al dat lompe materiaal van de Chinezen :)

Daar heb ik me online ook echt uren mee weten te vermaken. Ben nu helaas al jaren addicted aan BF2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Wmm schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:51:
Mja, in principe is elke CNC redelijk gelijk ja. Maar er zitten toch echt enorme verschillen in gameplay tussen CNC3 en RA3 :).

De enige CNC's die er echt uitstaken qua gameplay waren Generals en z'n expansion. Dat zijn dan ook de beste CNC's die ik online gespeeld heb.
CCG+ZH hadden goede timing in het gamingland, iedereen had toen ADSL of minimaal kabelinternet en het spel draaide overal op en was erg actueel qua wapens, 2e Golfoorlog was toen net begonnen. (Daarnaast waren WoW en BF2 nog niet uit) In tegenstelling tot RA2 waarbij het online wel erg leuk liep maar de community niet zo groot was.
Ik heb CCG+ZH ook echt heel erg lang gespeeld, tot WoW uitkwam. Tussendoor nog BFME tijdje gespeeld maar teruggegaan naar WoW. In Generals en ZH speelde ik met Netput veel, topspeler is dat. (Zaten in FW|| en -LNL-, LNL is een schaamte geworden later in BFME, oprichter had ook vrienden genaaid e.d.) Maar de community was erg groot in CCG maar toch had een selecte groep op CW.cc. Erg leuke tijd.
Vervolgens weer 1 maand Tiberium Wars gespeeld wat me niet kon boeien, veel te veel tankspam, wederom terug naar WoW.
Maar nu ben ik van plan weer RA3 goed op te pakken, heb er zin in.

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 21-09-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
RA3 lijkt me leuk voor een paar potjes lan, wordt zeker geen kaskraker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

@ SCIxX: ik ben dan altijd zo benieuwd waarom dat zo zou zijn. Die ononderbouwde oneliners heeft sowieso niemand wat aan en ik ben sowieso nieuwsgierig. Volgens mij is RA3 namelijk de beste rts die EA gemaakt heeft sinds Generals (en ik heb ze allemaal, op BFME2 na, gespeeld).
Hidde schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:56:
[...]

CCG+ZH hadden goede timing in het gamingland, iedereen had toen ADSL of minimaal kabelinternet en het spel draaide overal op en was erg actueel qua wapens, 2e Golfoorlog was toen net begonnen. (Daarnaast waren WoW en BF2 nog niet uit) In tegenstelling tot RA2 waarbij het online wel erg leuk liep maar de community niet zo groot was.
Ik heb CCG+ZH ook echt heel erg lang gespeeld, tot WoW uitkwam. Tussendoor nog BFME tijdje gespeeld maar teruggegaan naar WoW. In Generals en ZH speelde ik met Netput veel, topspeler is dat. (Zaten in FW|| en -LNL-, LNL is een schaamte geworden later in BFME, oprichter had ook vrienden genaaid e.d.) Maar de community was erg groot in CCG maar toch had een selecte groep op CW.cc. Erg leuke tijd.
Vervolgens weer 1 maand Tiberium Wars gespeeld wat me niet kon boeien, veel te veel tankspam, wederom terug naar WoW.
Maar nu ben ik van plan weer RA3 goed op te pakken, heb er zin in.
Hidde, leef jij ook nog :D. Zag je laatst al eens posten op GR.org.

CCG was qua timing waarschijnlijk ook goed ja, iig in Nederland. Hoewel het niet overal op draaide hoor, je had nog een aardige pc nodig dacht ik (ik had die toen, maar regelmatig gelezen dat het bij mensen toch niet zo best draaide). Maar ik denk dat het buildersystem dat CCG gebruikte ook meehielp bij de populariteit, het zorgt voor veel meer variatie. En, als je CCG speelde, speelde je dat eigenlijk sowieso online want de singleplayer was knap waardeloos.

FW|| ken ik nog erg goed. Ik kan me de "legendarische" clanwar tussen FW|| (Sebastix en ik weet niet meer wie) en [GoT] (HolyCorn en ik) nog ontzettend goed herinneren waar we jullie met 2-1 versloegen. Vooral die vage lag in de 2e match die zelfs in de replay zat was apart.

[ Voor 7% gewijzigd door Wmm op 21-09-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
RA3 ziet er gewoon weinig vernieuwend uit, zowel de graphics als de gameplay als de hele sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maakt opzich niet uit, ik geef niet zo heel veel om graphics. Alleen hoop ik wel dat dit spel hetzelfde gevoel als RA en RA2 terug brengen, speel zelfs in 2008 RA2 nog wel es.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:12:
Maakt opzich niet uit, ik geef niet zo heel veel om graphics. Alleen hoop ik wel dat dit spel hetzelfde gevoel als RA en RA2 terug brengen, speel zelfs in 2008 RA2 nog wel es.
dan kan je beter RA2, starcraft, AoE, WC3 etc. spelen.. ik heb sterk de indruk dat hedendaagse rts'en niet veel verbeterd zijn... RA3 mag wel de beste RTS zijn die EA ooit gemaakt heeft.. maar dat zegt natuurlijk niks :P.. Mja misschien de diepgang enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Ik vind starcraft en WC3 sowieso stukken leuker om te spelen, omdat het veel strategischer is. Generals vond ik overigens wel leuk, omdat er veel verscheidenheid zat in de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
SCIxX schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:43:
Generals vond ik overigens wel leuk, omdat er veel verscheidenheid zat in de teams.
Huh en RA3 heeft dat niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:31:
[...]
Huh en RA3 heeft dat niet dan?
nee... (van uitgaande dat het spel zelfs stukken beter is dan cnc3)

cnc3 had echt:
nod; engineer, gdi; engineer, scrin; assimilator,
nod; scorp tank, gdi; med tank, scrin;seeker tank ..
etc..

In starcraft als je een ander ras aan het spelen bent, dan is het net een ander spel.. veel dingen worden anders.. Als ik naar de screenshots van RA3 kijk, dan zie ik niet veel veranderingen tussen de rassen behalve de units .. mja ik weet niet in hoeverre die anders spelen..

on a later tought: scrin was eigenlijk best wel anders omdat ze in het algemeen best wel goed waren in de lategame en als nod/gdi moest je scrin vroegtijdig uitschakelen..maar dit werd ook opgefuckt door patches enzo.. en het was de enige echte verschil tussen de rassen..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Sja, Starcraft heeft ook echte 'rassen' in tegenstelling tot het Command & Conquer universum waar we te maken hebben met mensen die zich toch wel ongeveer aan dezelfde natuurkundige wetten moeten houden. Ik kan je vertellen dat de speelstijlen tussen de verschillende factions in RA3 behoorlijk verschillen.

Het is misschien verstandig om eerst het volledige spel af te wachten (of uberhaupt een keer de ra3 beta spelen) voordat je met kritiek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Nu online
Generals had 3 teams, wat een stuk interessanter is dan 2 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Red alert komt 30 oktober uit over een maandje pas en 26 september sluiten ze de servers al voor de beta :(

[ Voor 145% gewijzigd door Rockvee2 op 21-09-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

SCIxX schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:52:
Ja, C&C3 en RA3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
SCIxX schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:52:
Best maf dat je zulke sterke meningen hebt terwijl je met deze post aantoont dat je nog nooit RA3 gezien of gespeeld hebt.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik kan niet meer inloggen ? Ligt het aan mij of ligt de beta er al uit ??

• Wmm

Wmm

Same, ligt niet aan jou. Denk niet dat de beta al gestopt is, die zou de 25e stoppen. Het is hier nog de 24e en daar in de VS is het vroeger dan hier ;). Maar je weet het nooit met EA.

Edit: ook wel interessant Red Alert 3 nieuws:
The controversy surrounding EA Maxis' PC evolution simulator Spore and its DRM continues to escalate, with studio owner and publisher Electronic Arts now facing a class action lawsuit due to the title's use of SecuROM copy protection software.
Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/54887

Dit zal Red Alert 3 dus ook beïnvloeden waarschijnlijk, aangezien deze van dezelfde beveiliging gebruik gaat maken.

[ Voor 65% gewijzigd door Wmm op 24-09-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De Red Alert 3 Beta is nu definitief afgelopen. Valt me op trouwens dat er nauwelijks meer mensen waren die de beta nog speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

De beta is niet afgelopen, check: http://www.gamereplays.or...?show=news&news_id=410861. Je kunt nu nog t/m maandag spelen :).

Verwijderd

FlyEragon schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:25:
De Red Alert 3 Beta is nu definitief afgelopen. Valt me op trouwens dat er nauwelijks meer mensen waren die de beta nog speelden.
Dat zegt waarschijnlijk iets over hoe leuk/goed het spel is

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:49:
[...]

Dat zegt waarschijnlijk iets over hoe leuk/goed het spel is
Misschien. Maar het werkt ook niet mee dat er maar 4 maps zijn en verder geen ladders. Als er meer maps waren en ladders dan had ik het spel de afgelopen weken ook wel meer gespeeld :).

Verwijderd

Haha die filmpjes met Randy Couture en Gina Carano _/-\o_
Wel leuk dat ze daar aan hebben meegewerkt :) (Zijn twee mma-vechters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er wel blij mee :-) Red Alert 2 was een fantastisch leuk spel en het is wel eens leuk om eens de "slechteriken" te zijn die de "O zo fantastische Amerikanen" omver gooit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 16:17

Stoney3K

Flatsehats!

Ik ben wel even nieuwsgierig, voor de mensen die de beta gespeeld hebben:

Is de soundtrack al te horen geweest? Ik weet dat Frank Klepacki weer zijn ding heeft gedaan. Ben benieuwd hoe Hell March 3 gaat klinken :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op maandag 29 september 2008 @ 00:37:
Ik ben wel even nieuwsgierig, voor de mensen die de beta gespeeld hebben:

Is de soundtrack al te horen geweest? Ik weet dat Frank Klepacki weer zijn ding heeft gedaan. Ben benieuwd hoe Hell March 3 gaat klinken :)
Nee er is nog weinig van de soundtrack te horen geweest, en Hell March 3 is vet, freakin' rocking' kickuh cool als je het persé wil weten ;). Ja ik heb de track al, en nee die kan je niet krijgen....maar ik nodig alle C&C:RA fanaten in Nederland uit om 15 november even vrij te houden, en kaarten te gaan kopen :+

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/home/big_feature_frank.jpg

Signeersessie achteraf zal wel weer geregeld worden gok ik zo, dus neem je RA's (of RA soundtracks massaal mee!)

ok, het is best wel een shameless verkapte manier van reclame maken, maar het is wel heel erg on-topic toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmm, ik heb maar een pre-order geplaatst bij Gamestop voor de Premier Edition. Spel + verzendkosten = ca. zelfde prijs als alleen het spel hier in Nederland. Ben benieuwd, ik heb de beta niet gespeeld, maar dit is toch een spel die standaard in een game collectie hoort te zitten, of het nu een epic uber spel is of een flop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:43:
[...]Ja ik heb de track al, en nee die kan je niet krijgen....
Jij hebt zeker rechtstreeks contact gehad met de heer Klepacki of zijn agent? ;)
maar ik nodig alle C&C:RA fanaten in Nederland uit om 15 november even vrij te houden, en kaarten te gaan kopen :+
Uiteraard ben ik daarbij :)... het is dat er geen Tesla Coils in het Vredeburg kunnen maar anders was het natuurlijk wel dé ultieme RA show geweest. Ik ga als het een beetje wil met de cosplayers meehobbelen, nog even kijken of het Stargate (Worlds) gaat worden of Resident Evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:43:
[...]

Signeersessie achteraf zal wel weer geregeld worden gok ik zo, dus neem je RA's (of RA soundtracks massaal mee!)
wat

Zit ik een keer in het buitenland, gaat ome Klepacki naar Nederland? Kan niet waar zijn... :'(

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:02:
[...]

Jij hebt zeker rechtstreeks contact gehad met de heer Klepacki of zijn agent? ;)
Nou ja, ik ken Frank al een jaartje of 10 dus zo moeilijk was het niet. Alhoewel er natuurlijk eerst wat legale zut met EA geregeld moest worden, maar wat dat betreft moet ik de heren bij EA toch een keer positief in het nieuws brengen, ze hebben hier echt totaal alle medewerking verleent!
Uiteraard ben ik daarbij :)... het is dat er geen Tesla Coils in het Vredeburg kunnen maar anders was het natuurlijk wel dé ultieme RA show geweest. Ik ga als het een beetje wil met de cosplayers meehobbelen, nog even kijken of het Stargate (Worlds) gaat worden of Resident Evil.
Hmm zijn het dezelfde cosplayers als vorig jaar vraag ik me af...daar heb ik me nog niet in verdiept. Dat moet ik maar eens even checken...kijken of Gonnie niet als Tanya wil komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:31:
Hmm zijn het dezelfde cosplayers als vorig jaar vraag ik me af...daar heb ik me nog niet in verdiept. Dat moet ik maar eens even checken...kijken of Gonnie niet als Tanya wil komen :D
Nouw, ik ken nog een zekere mevrouw Ouwekerk die een Lara Croft-pakje in de kast heeft hangen. Da's natuurlijk niet zo moeilijk om te fabrieken naar een Tanya 8)

Mahgoed, er zal vast wel een GiC topic hier zijn. NSTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
*Kickje!

Hij is gold!
http://www.insidegamer.nl...-Alert-3-is-voltooid.html

Nog maar 2 weekjes, ik kan niet wachten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Hij is inmiddels ook al te pre orderen op bol.com :) Ook de premier edition. Op andere sites heb ik nog niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Heb em al besteld en betaald bij gcshop, vind ik altijd nog de beste (en goedkoopste) van NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar de reacties gelezen ze zijn zeer overwegend positief. RA reeks kan nog steeds op een hoop goodwill rekenen.
Het filmpje zag er bijzonder mooi uit. In feite kwam het spel zelf niet in voor, en zag je alleen maar acteurs en "movie" units, maar daar gaat het spel denk ik ook wel om. De filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:01:
[...]

Daar de reacties gelezen ze zijn zeer overwegend positief. RA reeks kan nog steeds op een hoop goodwill rekenen.
Het filmpje zag er bijzonder mooi uit. In feite kwam het spel zelf niet in voor, en zag je alleen maar acteurs en "movie" units, maar daar gaat het spel denk ik ook wel om. De filmpjes :)
In de singleplayer zijn de filmpjes zeker een groot deel van de totale CnC ervaring. Wat kijk je daar toch naar uit na elke missie! :9~

Ben blij dat EA van Red Alert 3 een erg goede online game wil maken met veel ondersteuning voor (pro)-toernooien. Ook met ranked games en dergelijke, krijg je alleen in de automatch. Ik verwacht dat je deze game wel bij het WCG ziet volgend jaar. Ik hoop het in ieder geval, aangezien ze nu Kane's Wrath daar hebben.

Er staat op Gamereplays.org forum een interessant stukje geschreven van een persoon over wat zijn bedenkingen zijn over de mogelijkheid van RA3 op een prof niveau te krijgen. Aka wat er met CS is gebeurt, na zoveel jaren is het meeste geld nog steeds met die game te verdienen.
Bij het WCG komen er maar mondjesmaat nieuwe games bij en uberhaupt zijn er in NL weinig toernooien voor games te vinden met prijzen. De schrijver kwam tot de conclusie dat RA3 potentie heeft, maar er moet nog flink aan getimmerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Hidde schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:45:
[...]

In de singleplayer zijn de filmpjes zeker een groot deel van de totale CnC ervaring. Wat kijk je daar toch naar uit na elke missie! :9~

Ben blij dat EA van Red Alert 3 een erg goede online game wil maken met veel ondersteuning voor (pro)-toernooien. Ook met ranked games en dergelijke, krijg je alleen in de automatch. Ik verwacht dat je deze game wel bij het WCG ziet volgend jaar. Ik hoop het in ieder geval, aangezien ze nu Kane's Wrath daar hebben.
Wilden ze met CNC3 ook, EPIC FAIL.
Er staat op Gamereplays.org forum een interessant stukje geschreven van een persoon over wat zijn bedenkingen zijn over de mogelijkheid van RA3 op een prof niveau te krijgen. Aka wat er met CS is gebeurt, na zoveel jaren is het meeste geld nog steeds met die game te verdienen.
Bij het WCG komen er maar mondjesmaat nieuwe games bij en uberhaupt zijn er in NL weinig toernooien voor games te vinden met prijzen. De schrijver kwam tot de conclusie dat RA3 potentie heeft, maar er moet nog flink aan getimmerd worden.
Interessant, heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ik denk dat je je af moet vragen waarom mensen een RTS zouden willen spelen die waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd niet meer serieus wordt gesupport. Daarnaast worden stats toch niet waarheidsgetrouw gerapporteerd, daar kun je vergif op innemen. Dan kun je wel via externe sites als gamereplays gaan werken, maar dat is belachelijk omslachtig vergeleken met de geniale matching facilities die WC3 te bieden heeft. Als je via internet als zoveel moeite moet doen om goede matches te spelen, dan lijkt het me sterk dat je op WCG-achtige toernooien C&C games tegen gaat komen.

[ Voor 198% gewijzigd door Rival24 op 15-10-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:45:
[...]

Ben blij dat EA van Red Alert 3 een erg goede online game wil maken met veel ondersteuning voor (pro)-toernooien. Ook met ranked games en dergelijke, krijg je alleen in de automatch. Ik verwacht dat je deze game wel bij het WCG ziet volgend jaar.
lal

maar ff niet-serieus, ik ben wel benieuwd dat artikel.. link?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: die link in dat artikel als voorbeeld van een spannende game :D
http://www.youtube.com/sw...info=1&load_modules=1&hl=

"But its too early to tell if RA3 will make it. Honestly, I don't think so. But hey, Need For Speed: Pro Street is in the World Cyber Games, so I guess anything can happen."
Zolang het maar een EA game is, dan hoef je niet eens een heel geweldige game te hebben om aan zo'n gesponserd tournament mee te mogen doen. *KW kuch

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Iemand op GR.org beweert zelfs dat EA een zak geld geeft aan WCG om hun games erin te krijgen, ongeacht hoeveel het gespeeld wordt.

Waarom vind ik dit niet vreemd?

offtopic: Prachtig filmpje inderdaad, zoiets wil je toch ook. Ik had met Generals nog wel eens hele dikke comebacks. :9~

[ Voor 27% gewijzigd door Hidde op 16-10-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Het is een publiek geheim Hidde dat CNC3 / KW ingekocht zijn op de WCG. Als ik me goed herinner heeft Apoc dat ook wel eens gewoon gezegd.

Anyway, vind dat artikel niet zo geweldig. Hij heeft gelijk met z'n learning curve enzo, maar met z'n graphics en clarity gaat ie de mist in. Graphics zijn absoluut niet zo belangrijk, zolang het maar geen 320x200 pixel tellen feest wordt zal het de kansen op een esportsgame niet verkleinen, ook heden ten dage niet. Starcraft en Counterstrike 1.6 zijn nog steeds enorm populaire esports games en beiden hebben intussen graphics van het niveau heb ik me jou daar (of zijn de CS graphics al eens opgepoetst?). Als je nu een rts game uit zou brengen met graphics van het niveau 2003, maar terwijl hij verder voldoet aan alles wat een esportsgame maakt, dan zal ie het wel redden. De enige markt die je niet bereikt is die van de casual, graphicsgeile gamer en dat is sowieso geen esportsmarkt.

Clarity is ook vaag. Hij heeft opzich gelijk, maar je kunt geen goede rts game maken die tegelijk ook duidelijk is voor niet spelers. En de twee grootste rts games van tegenwoordig (WC3 en SC) zijn absoluut niet duidelijk voor non spelers. Je kunt bij de Zerg bijkans een gebouw niet eens van een unit onderscheiden. Toch hebben die games het gemaakt tot de beste esports games in de wereld. Het is hetzelfde als bij rugby b.v., snap je ook geen bal van als je de regels niet kent, toch kijken er miljoenen mensen naar.

@ FlyEragon hieronder: klopt. Dat is één van de grootste redenen dat de laatste rts games van EA online geen echt succes zijn denk ik. Ten tijde van Generals / Zero Hour was de Sage engine goed, maar tegenwoording blinkt dat stuk antiek alleen nog uit in het traag verwerken van commands, het negeren van commands, vage bugs en interface lag.

[ Voor 10% gewijzigd door Wmm op 16-10-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Wat ook erg belangrijk is, zoniet misschien belangrijkste, is dat het hele online gebeuren goed werkt, zonder traagheid, lag etc. En dat kon nog wel eens een issue worden met de Sage engine. Wat ik zelf ook bij de beta heb ervaren is dat naarmate het spel vordert de snelheid van het spel zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
RA3 graphics zijn dik in orde, mooie effecten en vooral duidelijkheid, lekkere kleurtjes en cartoonish stijl. Ik vind uberhaupt niet zo dat het persee zo duidelijk moet zijn, zoals je al aangeeft met SC2 en WC3. Maar RTS games zijn sowieso een stuk ingewikkelder te kijken dan CS, Halo of een racegame. RTS zijn de games voor 1v1 die het moeilijkst te volgen zijn.
Die duidelijkheid gaat dus imo uberhaupt niet op bij RTS-games. Men ziet gewoon hoe ingewikkeld het wel niet is om op zo'n hoog niveau te spelen, vandaar die grote aandacht naar WC en SC.

Ik denk juist dat hij een punt mist: goede ondersteuning van de devs. WC3 en SC worden jarenlang goed ondersteund. EALA wordt zo weer naar de volgende game geschopt. Daarnaast moet er geinvesteerd worden in aandacht voor toernooien, het spel moet goed verkopen en gespeeld blijven. Dat ging mis met Tibwar, ik heb dat spel een maandje gespeeld.. Elk potje kwam op hetzelfde neer, wellicht dat het aan mij lag, maar het kon me niet boeien in ieder geval. Dit was heel anders met BFME en CCG. RA3 lijkt weer naar dat te grijpen, meer differentiatie in units en daardoor leukere, onverwachte matches.

Btw, Counterstrike Source is de oppoetsing van CS, maar dit worden echt als aparte communities nu gezien. Source is dan ook niet opgenomen in het WCG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Hidde schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:00:
Maar RTS games zijn sowieso een stuk ingewikkelder te kijken dan CS, Halo of een racegame. RTS zijn de games voor 1v1 die het moeilijkst te volgen zijn.
Die duidelijkheid gaat dus imo uberhaupt niet op bij RTS-games. Men ziet gewoon hoe ingewikkeld het wel niet is om op zo'n hoog niveau te spelen, vandaar die grote aandacht naar WC en SC.
Dat kan grotendeels worden gecompenseerd door een goede commentator, die uitlegt wat iemand's tech en build order opties zijn en hoe zijn tegenstander daarop kan reageren. Voorbeeld van een goede commentator is Tasteless van GOMTV.net.

Hoe succesvol StarCraft TV in Korea is, is een goed voorbeeld van hoe RTS-matches mass appeal kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:24:
[...]

Dat kan grotendeels worden gecompenseerd door een goede commentator, die uitlegt wat iemand's tech en build order opties zijn en hoe zijn tegenstander daarop kan reageren. Voorbeeld van een goede commentator is Tasteless van GOMTV.net.

Hoe succesvol StarCraft TV in Korea is, is een goed voorbeeld van hoe RTS-matches mass appeal kunnen hebben.
De enige die ik ken is klazart. Die kerel die maakt van een "voor mij schijnbare" mug een olifant.
Geweldig :) http://www.youtube.com/watch?v=Co1lp2_kgUg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:09:
[...]

De enige die ik ken is klazart. Die kerel die maakt van een "voor mij schijnbare" mug een olifant.
Geweldig :) http://www.youtube.com/watch?v=Co1lp2_kgUg
Ik had zelf nog eens een 2on2 van clanbase met commentary gespeeld van twee amerikanen. Erg grappig om dat na te luisteren, zeker omdat ze 'Hidde' niet kunnen uitspreken, ze zeiden 'Hid-day'. :+
Ten tijde van ZH was dat, ik weet alleen niet meer welke site dat was. Was een vrij grote site volgens mij met allerlei video's incl commentary van vele games. Weet iemand misschien welke site dit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Is het misschien Quadv Hidde? Die hebben mij vorig jaar ook geshoutcast in een van de eerste CNC3 toernooien van ESReality. Dat was idd tof om terug te horen, zeker als je van een achterstand in maps terugkomt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Heb em gevonden. :) http://www.tgsradio.com/ Liep altijd wel in me winamp als ik niet aan het spelen was. :D
Zitten alleen geen amerikanen meer in helaas, doen ook geen RTS games meer.

Bij de weg, zijn er hier mensen met een clan of lid van een clan? Zoek nog iets degelijks waar wat nederlanders inzitten om RA3 mee te spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Hidde op 16-10-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Wil Juju je niet in z'n clan ;)? Denk trouwens dat er voor clans nauwelijks plaats is in RA3, net als in CNC3. Of iets als clanwars.cc moet weer populair worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Haha heb die site gekeken en beetje met die gast gepraat... Niet echt het soort spelers waarmee ik wil spelen. ;)
Ik heb het totaal niet gevolgd na ZH, waarom is cw.cc niet populair bij CnC3? What happened? Door EA's systeem?
Met BFME gebruikte ik het gewoon nog, vond het wel een leuk laddertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Juju is ook nogal een arrogante zak die zeer vervelend is (imo).

Cw.cc is idd niet populair bij CNC3 vanwege de ingame ladders. De meeste mensen willen niet met de hand reporten (wat opzich logisch is) en dan is een ingame ladder lekker handig. Ook waren velen niet tevreden ermee dat cw.cc geen echte cash prijzen had (over een arrogante community gesproken). Toen ze die wel hadden werd het echter nog niet echt populair. Zeker nu de ingame ladders alleen via quickmatch werken in RA3 zie ik nog minder kansen voor cw.cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Zie net dat Clanwars spelers probeert te winnen:

In November, RA3 ladder:

1e prijs : 150 usd
2e: prijs: 90 usd
3e prijs: 50 usd

En voor de beste clans krijgen alle members daarvan een EA game. (naar keuze dunkt me)
(bron: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=416639)

Best nette prijzen voor de eerste maand!

[ Voor 26% gewijzigd door Hidde op 19-10-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Beter!!!

nog 10 dagen!!

Heb er wel zin in, heb toch heel wat uren versleten met RA2 multiplayer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als ik RA3 hier in Canada koop, kan ik 'm dan ook gewoon in NL installeren/spelen? En multiplayer?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
PD2JK schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:15:
Als ik RA3 hier in Canada koop, kan ik 'm dan ook gewoon in NL installeren/spelen? En multiplayer?
Volgens mij kan je wel een language pack downloaden op EA.com. Moet je daar even kijken voor een paar games.
Maar ik vraag me af, je bent in Canada, dan is engels toch geen probleem? Daarnaast klonken de Nederlandse vertaalde versies van CnC3 en BFME zwaar, maar dan ook zwaar kut. Ik install elke game in het engels in ieder geval.
Alsie je iets in het nederlands installeert van EA, dan krijg je alles in het nederlands, ook multiplayer. Uiteraard is de chat van iedereen zijn eigen keuze.

[ Voor 16% gewijzigd door Hidde op 20-10-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hidde schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:19:
[...]

Volgens mij kan je wel een language pack downloaden op EA.com. Moet je daar even kijken voor een paar games.
Maar ik vraag me af, je bent in Canada, dan is engels toch geen probleem? Daarnaast klonken de Nederlandse vertaalde versies van CnC3 en BFME zwaar, maar dan ook zwaar kut. Ik install elke game in het engels in ieder geval.
Hij bedoelt niet language pack, hij bedoelt hier gewoon hier in Nederland.

Tuurlijk gaat dat :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Haha, nee. :P Naar Nederlands vertaalde games gaan er bij mij niet in. Ik weet nog goed dat ik Battlefield2 per ongeluk in het Nederlandsch had, the horror. Sorry voor de onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Aah op die fiets. 8)7
Inderdaad, dat geeft geen problemen. PC is regiovrij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _starbuck_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08 18:10
is dit spel een beetje te spelen op een ati 3650?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Hidde schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:19:
[...]
Uiteraard is de chat van iedereen zijn eigen keuze.
Nou niet echt, want je mag niet normaal nederlands chatten van EA. Allerlei nette ABN woorden zoals "kunt", "hoe" enzovoorts zijn gebanned. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_starbuck_ schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:16:
is dit spel een beetje te spelen op een ati 3650?
ja mischien wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even een stomme vraag tussendoor:
31 oktober komt RA3 uit, toch?

En zijn de systeemeisen al bekend?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Volgens de eerste hit op Google zijn de systeemeisen al wel bekend ja.

De release date staat volgens veel winkels (en de NL ea site) nog steeds op de 30e. Volgens budgetgaming is het echter een weekje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Xbox360 versie is weekje later, of zelfs 2?

Heb hem bij gcshop.nl, meest goedkope en betrouwbaarste online gameshop naar mijn ervaring, besteld, moet goedkomen dat ik hem de 30e heb.
Leuk weekend wordt dat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _starbuck_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08 18:10
:?

[ Voor 11% gewijzigd door _starbuck_ op 24-10-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Sarcasme is moeilijk te ruiken over het internet soms.
Anyhoo, ja, zeker. Het is geen Crysis ofzo, zeker speelbaar op een 3650 serie. Ik verwacht datie op mijn AGP 1950pro nog zeker dik speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die opgevoerde SAGE engine zal dat wel lukken inderdaad, en bij een RTS is het ook niet zo erg om de settings wat terug te schroeven imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:45:
[...]
Sarcasme is moeilijk te ruiken over het internet soms.
Anyhoo, ja, zeker. Het is geen Crysis ofzo, zeker speelbaar op een 3650 serie. Ik verwacht datie op mijn AGP 1950pro nog zeker dik speelt.
Bij mijn 6800XT werkte cnc3 zelfs prima (iig, beter dan de rest vd online-player gasten aangezien ik de framelag van die bitches meekreeg.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ATI X800 pro werkt die zelf nog op medium en release datum is 30 of 31 oktober :) . Premier edition al gepre-ordered :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Kan iemand mij dit even uitleggen, want anders veneukt EA de boel nogal.

Ik heb RA3 bij Dynabyte voor 51.99 euro besteld, omdat het een preorder is, gaat er 8 euro vanaf.

Nu spraak ik net met iemand uit het UK die RA3 voor 26.99 pounds krijgt, omgerekend zon 35 euro. Is dit normaal, dit verschil, of zit EA ons gewoon een oor aan te naaien?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als je tijd teveel hebt kan je wel eens via het buiteland bestellen; o.a. play.com. Dollar shops zijn niet meer zo aantrekkelijk momenteel.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Die verschillen zijn normaal ja. Vraag me niet waarom, het is zo. Je kunt idd in het buitenland gaan bestellen, maar daar heb je dan vaak weer langere levertijden. Het is maar net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 10:47
Darkasantion schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:55:
Kan iemand mij dit even uitleggen, want anders veneukt EA de boel nogal.

Ik heb RA3 bij Dynabyte voor 51.99 euro besteld, omdat het een preorder is, gaat er 8 euro vanaf.

Nu spraak ik net met iemand uit het UK die RA3 voor 26.99 pounds krijgt, omgerekend zon 35 euro. Is dit normaal, dit verschil, of zit EA ons gewoon een oor aan te naaien?
Dat doet EA niet maar de retailers.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Timocos schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:03:
[...]

Dat doet EA niet maar de retailers.
Nee, dat is de nederlandse overheid met accijns en belastingen die ons een oor aannaait..

heb laatst de nieuwste cd van metallica voor 10 euro uit amerika besteld incl verzendkosten... in nederlande koste dezelfde (digipack) ongeveer 25 euro bij de goedkoopste aanbieder (free record shop). (ps. ik weet dat de dollar laagstaat, maar dat neemt niet weg dat bij ons over alles gewoon belachelijk veel belasting wordt geheven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:21:
Als je tijd teveel hebt kan je wel eens via het buiteland bestellen; o.a. play.com. Dollar shops zijn niet meer zo aantrekkelijk momenteel.
Wat heeft tijd teveel daarmee te maken? Ik gok dat 'meer geduld' beter op z'n plaats is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Weet iemand waar dit op slaat?

http://xfire.dlgamer.com/...-p-1810.html?currency=GBP
A monthly fee is required to play.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De videokaart moet minimaal een Geforce 6800 of Radeon X1800 zijn
Shit, dus een X1600 is te weinig? ;(
Beetje domme vraag, maar met die grafische kaarten en hernummeringen enzo volg ik het al tijden niet meer :X

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.