Red Alert 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.080 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Beta patch 5 incoming.
Hey everyone,

Nothing like a Monday surprise right? Apologies first-off for the inept (non-existant) communication on the login errors. That problem has been resolved and everyone should be able to get in without issue.

That said, we have been working on a 5th beta patch which we will be releasing very soon. Yes unfortunately you'll have to download a big file again, or simply use the auto-updater. With respect to auto-update, please give it some patience, sometimes it can timeout, but it should work. Worst case, download the big file. Our retail version will not have the "big patch file" issue.

As for the upcoming 1.05 beta patch:

- its going to finally add REPLAY support! Hurray!
- Tier 3 super-weapons (woot!)
- Loads of balance changes - primarily off beta tester feedback from these boards
- Loads of bug fixes

It will update your software with very targeted changes on top of what we mentioned above, so it should be a good update to provide a new playing experience.

I'll let you know when it is live.

I REPEAT, DO NOT DOWNLOAD ANYTHING UNTIL I SAY IT IS LIVE

If you ignore my friendly warning, you risk errors that I cannot help you fix. Please don't do this.

New patch is coming soon.

Cheers,
APOC

[ Voor 86% gewijzigd door Rival24 op 09-09-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apoc klinkt weer ouderwets positief as always. wat een figuur ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
==================================================================
Command & Conquer™ Red Alert™ 3 Public Beta
Version 1.5 Patch notes - September, 2008

This patch fixes a few bugs, contains balance changes, and
enabled tier 3 superweapons. Finally, we also added replay
support.

<Bug Fixes>

• Terror Drones can no longer be killed by a unit once the terror
drone is inside of it.

<Balance Changes>

• All anti air ground units & base defense AA range decreased to
300 from 400.

• Duration of Return to Airbase power increased to 30 seconds from
3.

• All commando’s vulnerability to EXPLOSIVE damage decreased to
50% from 100.

• ChronoRift 1,2, and 3, pre-attack delay now increased by 3
seconds.

• Cryocopter Shrink Ray range increased to 300 from 200.

• IFV + Tesla Trooper combo now has a pre-attack delay and its
overall DPS was lowered.

• Tesla Trooper secondary ability toggle has a cooldown of 1
second. Tesla Troopers can no longer move while in their
secondary mode.

• Bear health decreased to 150 from 190.

• Toxic Corrosion affected units now do a ton more radiation
damage when they explode. The field which remains after that
explosion also does a ton more damage now.

• Shogun battleship now fires 3 shots per turret, instead of 6
(doh). Reduced damage radius of warhead to 15 from 50.

• King Oni now accelerates while charging, kind of like of the
Shogun. Decreased the duration of the charge to 4 seconds from 5.

• Balloon Bomb warhead damage decreased to 150 from 250.

• Increased radius of Honorable Discharge.

• Added experience levels to the Allied Engineer, Bear, Dog, Spy,
Soviet Miner, Allied Miner, and Rising Sun Engineer.

• Removed sinking mechanic from all remaining ships. Setup Assault
destroyer to attack subs.

• Increased the duration of Short Circuit, lowered the ammount,
removed stacking. Reduced range and radius. Increased fire
speed.

• Added small reload time to Spider Hole ability.

• Tuned Time Bomb damage.

• Tuned Orbital Dump damage.

• Increased Shogun Battleship cannon damage.

• Reduced level 1 Magnetic Satellite radius, increased level 3
Magnetic Satellite radius.

• All fighter aircraft attack range increased to 200 from 150.

• Frozen Units now have a 25% limit for being ‘over-frozen’, this
should prevent units from being frozen long after the crycopter
has gone.

• Vindicator Bombs should now actually hit moving targets.

• Multigunner Turret heal increased to 1000 from 500.

• Aircraft Carrier given the proper armor set.

• Soviet Bear vulnerability to anti vehicle fire increased (to
offset his recently buffed health).

• Egg speed reduced to 65 from 75. Egg locomotors giving a 1
second acceleration time, increased turn time by 0.5 seconds.

• All Japan production structures T2 upgrade costs increased by
250.

• Japan barracks T3 upgrade cost increased by 250.

• Japan barracks egg price increased to 750 from 500.

• Japan Base Defense health increased to 1000 from 500.

• Neutral Oil Derrick initial capture bonus decreased to 500 from
1000. Money tick value decreased by 50%. Health reduced to 1500
from 3000.

• Reduced the Chrono-Swap warp in time.

• Fixed armor sets on bear, dog, & terror drone.

• Removed transportslotcount so the Apoc can be lifted by the
twinblade.

• Killing eggs now gives you XP.

• Multigunner IFV buildcost increased to 900 from 700.

• IFV+Peacekeeper DPS reduced.

• Riptide ACV buildcost reduced to 750 from 900.

• Guardian Tank buildcost increased to 950 from 900.

• Sickle Leap reload time reduced to 10s from 20s.

• Chopper VX speed reduced to 120 from 140.

• Mecha Tengu land speed reduced to 100 from 125, water speed
reduced to 80 from 100.

• Bullfrog Transport speed increased to 100 from 90.

• Twinblade health increased to 600 from 400.

• Hammer Tank speed increased to 75 from 60.

<Other>

• Startup dialog now contains the text for the actual game. Don't
be alarmed.

• Added Tier 3 Superweapons for all factions.

• Tweaked Vindicator bombing anims

• Added replay support. Previous versions of the beta have
automatically saved a replay of the most recent game, called
"Last Replay.RA3Replay", in

c:\Documents and Settings\<user>\My Documents\Red Alert 3 Beta\Replays

As of patch 1.5 you can run this replay by creating a shortcut to
RA3Beta.exe (or copying your desktop shortcut) and adding the
commandline argument:

-replaygame "c:\Documents and Settings\<user>\My Documents\Red Alert 3 Beta\Replays\Last Replay.RA3Replay"
Lijkt echt een goede patch!

Ik had nog wel graag gezien dat Bullfrogs wat meer HP krijgen, ze zijn nu vrij eenvoudig te slopen door air (en ze horen juist air te counteren). En dat is toch wat zuur voor een $900 unit die verder niet echt nuttig is.

[ Voor 255% gewijzigd door Count op 09-09-2008 16:30 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Hier stond onzin.

[ Voor 81% gewijzigd door Wmm op 09-09-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Wmm schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:39:
Ze hebben nu grotere range gekregen (net als alle andere ground AA), dus dat helpt natuurlijk al wel.
All anti air ground units & base defense AA range decreased to
300 from 400.

Bullfog mja,.. tegen sommige units is hij heel sterk andere bijv cryocopters staat hij 3 jaar te knallen maar dat wint hij nooit. Zeker ook omdat het een early game unit is en bijna gelijk frozen is.
of die range tweek nou echt nodig was... Misschien voor defense gebouwen wegens de power, maar een IFV met javlin heeft veel minder range (100-150) ofzo :S Waarom is dat dan ? (tenzij ze het nu ook gefixt hebben).

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

daves2hd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:07:
[...]

All anti air ground units & base defense AA range decreased to
300 from 400.
Ooooops, my bad :X. Mja, dan zijn Bullfrogs er nog slechter op geworden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog met cnc3 dat ik het zo ruk vond dat EA en de community mods naar die domme GDI/NOD fanboys luisterden..daardoor zijn echt gekke dingen onstaan... (avatar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:17:
Ik weet nog met cnc3 dat ik het zo ruk vond dat EA en de community mods naar die domme GDI/NOD fanboys luisterden..daardoor zijn echt gekke dingen onstaan... (avatar)
Wat is er met de avatar dan? Je wil toch niet zeggen dat die overpowered is ofzo? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik zat gisteren Spiderman 3 te kijken en ging een beetje zoeken naar de characters. Niks verrassends, totdat ik hierop stuitte:

http://www.imdb.com/name/nm0799777/

You do the math :P

spoiler:
That guy goes bald, kaal a la Yuri staat hem niet maar ik ben benieuwd naar z'n acteerwerk. Ik zag hem al eerder in één van de trailers

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wie zei dat computergaming dood aan 't gaan is kan wel is gelijk krijgen als EA zo doorgaat (tuurlijk... ze zijn niet de enigste)

Van http://www.marketingfacts...t_massale_kritiek_gamers/
Ondertussen heeft EA naar aanleiding van de kritiek op de Spore DRM aangegeven dat de DRM voor een andere aankomende EA game, Red Alert 3, iets versoepeld zal worden. Die game zul je maximaal vijf keer mogen installeren. Uiteraard neemt de kritiek hierdoor niet af, want het blijft een beperking.
Helaas gaat ook RA3 ten onder aan de DRM.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Jejking schreef op woensdag 10 september 2008 @ 01:40:
Ik zat gisteren Spiderman 3 te kijken en ging een beetje zoeken naar de characters. Niks verrassends, totdat ik hierop stuitte:

http://www.imdb.com/name/nm0799777/

You do the math :P

spoiler:
That guy goes bald, kaal a la Yuri staat hem niet maar ik ben benieuwd naar z'n acteerwerk. Ik zag hem al eerder in één van de trailers
Zeker de trailer nog niet helemaal af gezien? Dit hele spel zit vol met bekende b-acteurs. :)

• Wmm

Wmm

SgtStrider schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:22:
Wie zei dat computergaming dood aan 't gaan is kan wel is gelijk krijgen als EA zo doorgaat (tuurlijk... ze zijn niet de enigste)

[...]

Als je even verder kijkt weet je dat EA customer service je (iig voor RA3) ook gewoon meer dan 5 installaties geeft als je contact met ze opneemt en een goede reden hebt. Ik ben ook niet echt gelukkig met dit DRM gebeuren, maar het is een logisch gevolg. Het is een kopieerbeveiliging en dat is de schuld van gamers / consumenten. Als er niet massaal gekopieerd zou worden zou dit geen probleem zijn en zouden bedrijven niet naar dit soort middelen hoeven grijpen. Zolang EA mij over 2 jaar maar extra installaties (en gewoon weer 5 nieuwe plz, kty) geeft zonder moeilijk te doen en zonder er > 1 dag op te moeten wachten vind ik het nog redelijk en kan ik ermee leven. Maar het moet in ieder geval niet gekker worden.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wmm schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:03:
Ik ben ook niet echt gelukkig met dit DRM gebeuren, maar het is een logisch gevolg. Het is een kopieerbeveiliging en dat is de schuld van gamers / consumenten. Als er niet massaal gekopieerd zou worden zou dit geen probleem zijn en zouden bedrijven niet naar dit soort middelen hoeven grijpen.
Maar deze kopieerbeveiliging treft (alleen) legale kopers. Piraten hebben er geen last van.
Tot hoeveel extra verkopen zal deze kopieerbeveiliging leiden?

• Wmm

Wmm

Olaf van der Spek schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:08:
[...]

Maar deze kopieerbeveiliging treft (alleen) legale kopers. Piraten hebben er geen last van.
Tot hoeveel extra verkopen zal deze kopieerbeveiliging leiden?
Het voordeel hiervan is is dat je RA3 niet met de dvd in je speler hoeft te spelen (zeggen ze zelf).

Elke kopieerbeveiliging treft alleen legale kopers, elke piraat download de game met ingebouwde crack en heeft nergens last van. Ik ben het met je eens dat dit verre van ideaal is, maar ik vind het zwartmaken van EA omdat ze deze vorm van DRM gebruiken getuigen van enorme kortzichtigheid. Er is een reden waarom ze dit doen; de enorme omvang van piraterij met pc software. De consumenten mogen ook wel eens naar elkaar kijken. Elke keer als er een bedrijf zwartgemaakt wordt omdat ze dit soort DRM gebruiken kijkt niemand naar zichzelf of elkaar, terwijl een enorm groot deel van de consumenten één of meerdere illegale softwareproducten op z'n pc heeft draaien.

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wmm schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:26:
[...]

Het voordeel hiervan is is dat je RA3 niet met de dvd in je speler hoeft te spelen (zeggen ze zelf).

Elke kopieerbeveiliging treft alleen legale kopers, elke piraat download de game met ingebouwde crack en heeft nergens last van. Ik ben het met je eens dat dit verre van ideaal is, maar ik vind het zwartmaken van EA omdat ze deze vorm van DRM gebruiken getuigen van enorme kortzichtigheid. Er is een reden waarom ze dit doen; de enorme omvang van piraterij met pc software. De consumenten mogen ook wel eens naar elkaar kijken. Elke keer als er een bedrijf zwartgemaakt wordt omdat ze dit soort DRM gebruiken kijkt niemand naar zichzelf of elkaar, terwijl een enorm groot deel van de consumenten één of meerdere illegale softwareproducten op z'n pc heeft draaien.
Sorry hoor, maar is dat niet nog kortzichtiger? Kijk maar naar bijv. Steam of zoals ze vroeger checkten met WON. Werkt prima. Geen limieten of andere onzin. Hier bestrijd je piraterij niet mee, maar werk je alleen maar de betalende consument tegen. Heel erg kortzichtig misschien, maar die limieten gelden niet voor piraten ;) Ik vind het prima als ze bepaalde checks doen, maar zodra een betalend persoon aan een EA medewerker uit moet leggen waarom hij hem voor de 5e of 6e (gaat ff niet om het aantal) installeert vind ik dat veel te ver gaan.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Wmm

Wmm

Als ik over 1.5 jaar met een simpel mailtje of belletje naar EA weer 5 nieuwe installs krijg omdat ik eens in de 3-4 maand m'n pc format en nog eens hardware geupdrade heb, dan vind ik het nog prima. Ik ben het wel met je eens dat het verre van ideaal is en dat het ook niet gekker moet worden en ergens word je als eerlijke consument ook hard genaaid. Maar ben ik dan de enige consument die de hand in eigen boezem durft te steken en zegt dat het ook gewoon deels z'n eigen schuld is? Er zullen in dit topic maar bar weinig mensen zijn die alles legaal hebben (het is per slot van rekening GoT hier, we weten waar we het vandaan moeten trekken). Het dan zwartmaken van een bedrijf omdat het verregaande DRM maatregelen treft (maar daarbij nog wel zo vriendelijk is je extra installaties te geven als je maar een goede reden hebt) is dan imo zeer kortzichtig ja. Alleen als je alles, alles legaal hebt (van Windows tot Word en van Dune 2 tot Kane's Wrath) dan mag je zeiken ja. Anders doe je gewoon mee aan een van de grootste problemen op het gebied van pc software (piraterij). En daarbij, je bent niet verplicht de game te kopen, je kunt hem ook links laten liggen.

Magoed, mijn mening hierover staat waarschijnlijk gelijk aan de knuppel in het hoenderhok gooien en start een discussie die opzich niet zoveel meer met Red Alert 3 te maken heeft en die ook al zovaak gevoerd is :P.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wmm schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:46:
Magoed, mijn mening hierover staat waarschijnlijk gelijk aan de knuppel in het hoenderhok gooien en start een discussie die opzich niet zoveel meer met Red Alert 3 te maken heeft en die ook al zovaak gevoerd is :P.
Nou, het was zelfs zo bizar met Crysis dat ik wel een no-dvd-cracked exe moest opzoeken om mijn legale game aan de praat te krijgen.

Bij systemen zoals Steam vind ik het ook onverteerbaar dat je zonder activering het hele spel niet kunt spelen. Als een toko de deuren sluit of hun beleid aanpast, ben je als oldskoolgamer het haasje. Bij veel profielen en activeringen kun je volgens mij je game niet verkopen als je 'm zat bent door alle registraties en activaties.

Net als bij BF2-boosterpacks EF en AF; ik kan die met geen mogelijkheid meer uit een EA-tool/profiel trekken, er zijn tools met namen EA Link/Download/Manager geweest - misschien bestaat de optie niet meer, misschien wel.

Maar kennelijk moet iedereen vanuit de industrie dus maar aan het activeren slaan. Wat echter de reden is om RA3 maximaal drie keer te laten installeren/activeren, ontgaat me. Zal ongetwijfeld wel een registryfix en toevoeging aan hostsfile komen. Maar je maakt het de legale kopers nu moeilijker; de illegale l33ch3rs krijgen met een paar dagen meer geduld hun waren toch wel.

Heb al eens eerder EA benaderd per mail toen een online-key niet meer geaccepteerd werd; ondanks mailen van scans manual-serial nooit meer iets van gehoord. Denk dat echte kopers gegarandeerd zelf of anderen op binaire zoektocht sturen 'voor het geval dat'. Vijf keer is gewoon te weinig; was het nou 1 activering per week bijvoorbeeld...

/oja: heb tot aan C&C3 alles uit deze reeks gekocht, maar twijfel hevig of ik deze moet gaan kopen...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:22
[...]

Ik ben hier heel makkelijk in. Een game met DRM koop ik niet. Simpel. Bij Bioshock moest ik ook 2 dagen oid wachten voordat ik fatsoenlijk kon spelen. Daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik blijf wel supreme commander spelen dan :) Terwijil ik RA3 best wel wilde kopen. En er is natuurlijk nog steeds geen sluitend bewijs dat illegale kopieen leiden tot mindere verkopen. In de muziekbranche is zelfs aangetoond dat het kan leiden tot meer verkopen....

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat is een verbetering ten opzichte van vorige beveiligingen ja.
Maar eh, hoe installeer je dit spel als je offline bent, bijvoorbeeld op een LAN party zonder internet access?
Elke kopieerbeveiliging treft alleen legale kopers, elke piraat download de game met ingebouwde crack en heeft nergens last van. Ik ben het met je eens dat dit verre van ideaal is, maar ik vind het zwartmaken van EA omdat ze deze vorm van DRM gebruiken getuigen van enorme kortzichtigheid. Er is een reden waarom ze dit doen; de enorme omvang van piraterij met pc software.
Vandaar mijn vraag, hoeveel extra verkopen zullen ze hierdoor hebben?

En wordt die activatie / beveiligings onzin na twee jaar eruit gepatched?

• Count
Olaf van der Spek schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:16:
Vandaar mijn vraag, hoeveel extra verkopen zullen ze hierdoor hebben?
Tenzij dit topic door tijdreizigers word bezocht lijkt het me sterk dat je hier een antwoord op krijgt :)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Count schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:47:
Tenzij dit topic door tijdreizigers word bezocht lijkt het me sterk dat je hier een antwoord op krijgt :)
De beta van RA3 is al uit toch? En reizen in de tijd is in het RA universum niet ongewoon, dus ik verwacht wel een antwoord ja. :p

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Iemand al de nieuwe patch 1.5 getest? Hoe zijn die T3 superweapons????
Wat kosten ze etc?
Ben de patch nu aan het downloaden...

• Wmm

Wmm

Ze kosten geloof ik 5000, verder heb ik ze nog niet getest.

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:56:
[...]

Ik ben hier heel makkelijk in. Een game met DRM koop ik niet. Simpel. Bij Bioshock moest ik ook 2 dagen oid wachten voordat ik fatsoenlijk kon spelen. Daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik blijf wel supreme commander spelen dan :) Terwijil ik RA3 best wel wilde kopen. En er is natuurlijk nog steeds geen sluitend bewijs dat illegale kopieen leiden tot mindere verkopen. In de muziekbranche is zelfs aangetoond dat het kan leiden tot meer verkopen....
Hier hetzelfde. Ik vind het onacceptabel dat EA zich het recht geeft om mij het gebruik van mijn licentie te ontzeggen zonder dat ik iets illegaals doe. Dit soort vormen van DRM zijn een inbreuk op de vrijheid en de privacy van de consument. De enige manier waarop ik als consument terug kan vechten is door het product niet te kopen. De betaversie is dus de enige versie die mijn PC haalt.

offtopic:
Aan iedereen die roept dat dit door de consument komt, lees onderstaand artikel maar eens, geschreven door de CEO van gamesdeveloper en -uitgever Stardock Systems. Opinionated techie » Piracy & PC Gaming Het kan dus wel degelijk anders, en dat is wat zijn bedrijf keer op keer bewijst. Het is maar waar je als bedrijf voor kiest, probeer je de consument te paaien of probeer je de consument te naaien. De keuze van EA is in elk geval duidelijk.

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wmm schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:46:
Als ik over 1.5 jaar met een simpel mailtje of belletje naar EA weer 5 nieuwe installs krijg omdat ik eens in de 3-4 maand m'n pc format en nog eens hardware geupdrade heb, dan vind ik het nog prima. Ik ben het wel met je eens dat het verre van ideaal is en dat het ook niet gekker moet worden en ergens word je als eerlijke consument ook hard genaaid. Maar ben ik dan de enige consument die de hand in eigen boezem durft te steken en zegt dat het ook gewoon deels z'n eigen schuld is? Er zullen in dit topic maar bar weinig mensen zijn die alles legaal hebben (het is per slot van rekening GoT hier, we weten waar we het vandaan moeten trekken). Het dan zwartmaken van een bedrijf omdat het verregaande DRM maatregelen treft (maar daarbij nog wel zo vriendelijk is je extra installaties te geven als je maar een goede reden hebt) is dan imo zeer kortzichtig ja. Alleen als je alles, alles legaal hebt (van Windows tot Word en van Dune 2 tot Kane's Wrath) dan mag je zeiken ja. Anders doe je gewoon mee aan een van de grootste problemen op het gebied van pc software (piraterij). En daarbij, je bent niet verplicht de game te kopen, je kunt hem ook links laten liggen.

Je gaat er nog steeds uit dat piraterij de boosdoener is, wat grote onzin is. Een piraat is geen verloren consument, een piraat is iemand die de game toch niet koopt. EA is in dit geval een dom bedrijf. EA maakt zijn games niet voor de kopende consument, maar voor de piraten. Zoals ook in de link staat van Wezz6400, een piraat is GEEN betalende consument. En moet dus NIET gaan bepalen wat EA gaat doen met zijn games. Dat moeten de consumenten. Maargoed, dit is idd mijn laatste post betreft deze draconische DRM van RA3, ik koop hem iig niet. EA gaat terug in de tijd, maar niet op de goede manier :'(

• tm030614
  • Laatst online: 08:37
Adlermann schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:56:
[...]

Helemaal mee eens, ben zelf al lang fan van de C&C series en zat echt op smart te wachten, maar nu ik lees dat ze met DRM aan de haal gaan, val ik af.

Waarom, omdat ik als ik iets koop het ook gewoon wil/kan gebruiken zoals ik dat wil. Niet na drie keer installeren moet gaan bellen om het weer werkend te krijgen.

Ik denk dat juist door de DRM beveiliging veel mensen gaan kiezen voor illegaal downloaden met patch zodat ze geen last hebben van DRM.

Zoals zo vaak, de betalende consument is weer de dupe. En zeer slecht besluit van EA.
En het is al vaker aangegeven, denkt EA nu echt dat door DRM er meer legaal gebruik zal zijn?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

Nibbz

Postmaster General

tm030614 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:14:
[...]

Helemaal mee eens, ben zelf al lang fan van de C&C series en zat echt op smart te wachten, maar nu ik lees dat ze met DRM aan de haal gaan, val ik af.

Waarom, omdat ik als ik iets koop het ook gewoon wil/kan gebruiken zoals ik dat wil. Niet na drie keer installeren moet gaan bellen om het weer werkend te krijgen.

Ik denk dat juist door de DRM beveiliging veel mensen gaan kiezen voor illegaal downloaden met patch zodat ze geen last hebben van DRM.

Zoals zo vaak, de betalende consument is weer de dupe. En zeer slecht besluit van EA.
En het is al vaker aangegeven, denkt EA nu echt dat door DRM er meer legaal gebruik zal zijn?
Mja, als je RA3 patched... zal het wel zo zijn dat er geen online-mogelijkheid meer in zit.. als dat nu via EA servers loopt.. zal dat straks ook zo zijn.. enige manier om online te spelen is dus om de game te kopen.. met de DRM meuk erbij (zelf ook absolute geen fan van)

edit: Ooit wel eens een game gekocht.. die het niet deed omdat ik deamontools geinstalleerd had... moet niet veel gekker worden dan dat..

[ Voor 6% gewijzigd door Nibbz op 11-09-2008 11:44 ]

13:37

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Toch vind ik het vreemd. Het kan aan mij liggen, maar het kan toch ook anders?

Kijk nou naar Blizzard. Er staan 2 of 3 Blizzardtitels in de top 100 van meest verkochte PC games ooit. Onlangs heeft het bedrijf besloten om zelfs de CD-controle via een patch uit te schakelen.
Geen DRM. Uiteraard ook geen online-mogelijkheid met illigale versies.

Ik begrijp echt niet waarom je DRM nodig zou hebben. Offline (illigaal) spelen kan altijd. Met of zonder DRM. Online spelen (illigaal) kan nooit, met DRM of zonder DRM. Mis ik het voordeel of zie ik iets over het hoofd?

Dividend for Starters

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
PromWarMachine schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:00:
Toch vind ik het vreemd. Het kan aan mij liggen, maar het kan toch ook anders?

Kijk nou naar Blizzard. Er staan 2 of 3 Blizzardtitels in de top 100 van meest verkochte PC games ooit. Onlangs heeft het bedrijf besloten om zelfs de CD-controle via een patch uit te schakelen.
Geen DRM. Uiteraard ook geen online-mogelijkheid met illigale versies.

Ik begrijp echt niet waarom je DRM nodig zou hebben. Offline (illigaal) spelen kan altijd. Met of zonder DRM. Online spelen (illigaal) kan nooit, met DRM of zonder DRM. Mis ik het voordeel of zie ik iets over het hoofd?
online kan meestal wel, maar dan vaak op door 3rd party gehoste servers of VPN

Hoe blizzard er mee weg komt is ook niet al te moeilijk.
Hun games hebben al sinds Warcraft2 Battle.net een grote toegevoegde waarde als je ermee op battle.net kunt. Een simpele CD-key zorgt ervoor dat een piraat daar niet op kan, en geeft meteen een manier om cheaters te bannen.
En in tegenstelling tot bvb EA, blijft Blizzard hun games en online servers supporten tot meer dan 10 jaar na de release (komen af en toe nog steeds patches uit voor starcraft en diablo2). terwijl EA bvb de stekker eruit trekt als er niet genoeg meer aan verdient word.

Dingen als EA-store, waarmee je net als steam online kan kopen waarna je het spel kan downloaden moet je ook mee oppassen.
Ik wou laatst een game bij die EA store kopen, en bij de bestelling werd gevraagd of ik $4 extra wou betalen zodat ik het spel na 6 maanden nog opnieuw kon downloaden/installeren.
Dus als je na 6 maanden een reinstall moet doen, dan ben je je games gewoon kwijt! Je krijgt bij de EA store nml geen CD-key, dus de game ergens anders downloaden heeft ook geen zin.

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 11-09-2008 12:26 ]

TheS4ndm4n#1919

• Count
Tja, ze zitten inderdaad wel op de verkeerde weg met hun DRM aanpak. Maar je kan waarschijnlijk wel gewoon het spel kopen en later, wanneer de DRM dwars gaat zitten, gewoon een cracked EXE gebruiken. Je hebt immers nog altijd een legitieme CD key.

Dat verandert uiteraard niet dat het allemaal grote onzin is die alleen de legitieme consument belast.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Count schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:40:
Tja, ze zitten inderdaad wel op de verkeerde weg met hun DRM aanpak. Maar je kan waarschijnlijk wel gewoon het spel kopen en later, wanneer de DRM dwars gaat zitten, gewoon een cracked EXE gebruiken. Je hebt immers nog altijd een legitieme CD key.
Maar als je toch op zoek moet naar een illegale crack, is de verleiding natuurlijk wel heel groot om het gelijk maar helemaal illegaal te doen.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SgtStrider schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:22:

[...]

Niks mis met DRM. Games zouden juist nog beter beveiligd moeten worden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Phyxion schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:53:
[...]

Steam is de perfecte oplossing toch? Ik zie het probleem niet..
Je kan een spel zo vaak downloaden als je wilt,
Je kan steam in offline mode starten als je geen internet tot je beschikking hebt en toch al je spellen spelen, moeilijk te cracken etc..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 20:06 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
[...]

En waarom dat dan wel?

• Adlermann
[...]

Ik heb an sich niets tegen DRM, maar wel tegen de DRM dat bepaalt hoe vaak ik een spel mag installeren..Dat is toch bizar?! Dat zou betekenen dat na enkele windows reinstalls ik moet smeken om een extra activatie. Dat weiger ik.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Adlermann schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:30:
[...]

Ik heb an sich niets tegen DRM, maar wel tegen de DRM dat bepaalt hoe vaak ik een spel mag installeren..Dat is toch bizar?! Dat zou betekenen dat na enkele windows reinstalls ik moet smeken om een extra activatie. Dat weiger ik.
Het schijnt dat als je de normale uninstaller draait, de teller dan weer verhoogd wordt.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jammer wat ik hier lees over het DRM gebeuren... Als het zo moet dan download ik hem gewoon. Heb alle C&C games legaal gekocht en grijs gespeeld en laatst ook Crysis en een berg games op Steam (wat werkt dat enorm goed). Op de lijst om te kopen staan RA3 en Far Cry 2 maar RA3 zal ik schrappen...zonde EA...zone :(

• Wmm

Wmm

Olaf van der Spek schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:23:
[...]

Het schijnt dat als je de normale uninstaller draait, de teller dan weer verhoogd wordt.
Niet met RA3, volgens een van de devvers, of ik herinner het me verkeerd (vluchtig gelezen). Dat vind ik dan trouwens wel fout. Een normale uninstall zou je een weer een nieuwe installatie moeten geven. En volgens mij gaat het systeem dan niet aan z'n doel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Olaf van der Spek schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:23:
[...]

Natuurlijk niet, dan krijg je in no-time programma's die die teller verhogen zonder écht te uninstallen. Dat zien zij ook wel in, en dus doen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Adlermann schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:30:
[...]

Moet gewoon een tool uitkomen om counter op 0 te zetten. Gewoon max installeren op 1 of 2 computers. Als je dan die tool runt werkt het niet meer op de andere pc's. Gewoon ff internet controleren of de license nog geldig is. Is zeker al mogelijk met bijvoorbeeld SecuROM. Als ze nou gewoon zoiets doen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Phyxion schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 07:30:
[...]

Moet gewoon een tool uitkomen om counter op 0 te zetten. Gewoon max installeren op 1 of 2 computers. Als je dan die tool runt werkt het niet meer op de andere pc's. Gewoon ff internet controleren of de license nog geldig is. Is zeker al mogelijk met bijvoorbeeld SecuROM. Als ze nou gewoon zoiets doen.
MIsschien heb je niet gelezen hoe het werkt, bij deze : de "counter" is niet iets lokaals. Een server van EA houdt dit bij (waar nog maar de vraag bij is hoe lang deze staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Op de officiele fora kun je lezen dat:
+ Je kan RA3 offline spelen (waarschijnlijk niet net na installen wegens authenticatie)
+ Uninstalling inderdaad de counter verlaagt, mits je connected bent aan het internet.
+ Je op 5 computers tegelijk RA3 kan zetten en ook kan spelen (nuttig voor LAN parties)
+ Geen DVD in de drive hoeft te houden.
- Bij 'major hardware changes' moet je opnieuw installen (misschien word hier alleen een harddisk change onder verstaan, is onduidelijk)
- Een aantal users claimen dat het wel een dag of 3 kan duren voordat EA customer support terug emailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:29:
Je op 5 computers tegelijk RA3 kan zetten en ook kan spelen (nuttig voor LAN parties)
én
Bij 'major hardware changes' moet je opnieuw installen
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Count schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:29:
Op de officiele fora kun je lezen dat:
+ Je kan RA3 offline spelen (waarschijnlijk niet net na installen wegens authenticatie)
+ Uninstalling inderdaad de counter verlaagt, mits je connected bent aan het internet.
+ Je op 5 computers tegelijk RA3 kan zetten en ook kan spelen (nuttig voor LAN parties)
+ Geen DVD in de drive hoeft te houden.
- Bij 'major hardware changes' moet je opnieuw installen (misschien word hier alleen een harddisk change onder verstaan, is onduidelijk)
- Een aantal users claimen dat het wel een dag of 3 kan duren voordat EA customer support terug emailed.
Dat is dus niet waar, maar dat wordt daar niet duidelijk idd. Smudge zegt later het volgende:
Quick update. As many conversations as I’ve had about this, it turns out I got an important detail wrong so I need to clarify something important.

An uninstall does not return the entitlement to the user. I’ll be updating my original post to reflect this.

Only five unique machines can be licensed with the same installation code. So you will be limited to a total of five machine activations.

However, we will ensure that nobody gets left in the lurch. Our customer service organization is committed to granting additional authorizations on a case- by-case basis for those folks who have good reason to need additional installs.

I am really sorry about the confusion, guys. I asked several people about this and thought I had it down, but obviously didn't. Totally my bad.
You can uninstall/reinstall on the same machine multiple times (no OS change, no hardware change) without risking anything. And in fact simply reinstalling your operating system would not generally require you to use an additional license either. But if you reinstalled the OS and made a variety of other hardware changes all at the same time, that would appear to the SecuROM system like a new machine and you would need to use a new license at that point.

And again, if you do use up all five licenses for legitimate reasons, I want to stress that EA customer support will work with you to make things right.
Maar bij een gewone format van je pc en dan opnieuw installeren van RA3 wordt je counter dus niet verhoogd. Ga je dus hardware veranderen, dan pas gaat het counter++. En dus bij een gewone uninstall en later weer install op dezelfde hardware is er ook niets aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Ik heb mijn post aangepast. Wel maf dat ze (aanvankelijk) zelf niet eens snappen hoe het werkt, geeft maar aan hoe wazig en nodeloos gecompliceerd het is. Het "bij 5 man installen op een lan party" idee is dus ook af te raden want dan heb je geen activations meer over mocht je je hardware veranderen.

Anyway, al met al is dit wel bijzonder laf. En aangezien je uiteindelijk alleen met je portomonee je ongenoegen kan tonen zit ik nou wel aardig te twijfelen of ik het nog wel ga kopen, iets waar ik eerder vrij zeker van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Mja ach, ik koop het wel gewoon. Het is iig al fijn dat je, zolang je maar dezelfde pc houdt, maar één installatie in gebruik neemt zeg maar. Dan kan ik wel een tijdje vooruit. Maar toch, had veel liever gezien dat ze bij een uninstall de counter weer verlaagden.

• Wmm

Wmm

Beta patch 1.6 incoming:
Command & Conquer™ Red Alert™ 3 Public Beta
Version 1.6 Patch notes - September, 2008

This patch fixes a few bugs that have balance implications.

<Bug Fixes>

• Assault Destroyers now target correctly.

• Allies and Soviets can no longer build structures on different
elevation from the structure that's granting the buildability.

• Engineers now correctly cannot attempt to capture structures
that are in the process of being sold (previously the engineers
would just be lost and the structures wouldn't be captured).

• Fixed a bug with King Oni's laser weapon that allowed them to
fire too rapidly

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Patriot schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:35:
Natuurlijk niet, dan krijg je in no-time programma's die die teller verhogen zonder écht te uninstallen. Dat zien zij ook wel in, en dus doen ze het niet.
Hetzelfde geldt dan toch voor installers die de teller niet verlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Misschien wel verteld in dit topic, maar ff 30 pagina's scannen schiet niet op.

Heb patch 1.05 (900 mb) erop gezet. Na installatie geeft hij aan dat er geen language pack geïnstalleerd is en dan wordt de installatie afgebroken, geen RA3 voor mij.

Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Je kunt toch de gewone ingame updater gebruiken? Of had je RA3 nog niet geïnstalleerd en installeerde je direct 1.05 (dunno of dat kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

partyondude schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:44:
Misschien wel verteld in dit topic, maar ff 30 pagina's scannen schiet niet op.

Heb patch 1.05 (900 mb) erop gezet. Na installatie geeft hij aan dat er geen language pack geïnstalleerd is en dan wordt de installatie afgebroken, geen RA3 voor mij.

Hoe zit dat?
Dat zit niet goed.

http://www.google.nl/sear...ge+pack&btnG=Zoeken&meta=

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Zoals jij het zegt.

Ik heb RA3 niet op de pc staan, geen idee hoe ik er aan moet komen. Heb me wel via de key die ik bij Kane's Wrath ingeschreven voor de Beta.

Dus, hoe kom ik aan de Beta RA3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Voor iedereen die m'n Tib Wars Replay Tool al kende, ik heb een nieuwe voor Red Alert 3. En voor degenen die hem nog niet kenden, bij deze :D.

Functies zijn voor het grootste deel gelijk gebleven:
- autosaven van last replay terwijl je ingame bent (dat gaat nu echt automatisch, niet meer via hotkeys)
- renamen van andere replays
- browsen van replays
- bekijken van algemene info van de replay (spelers, hun armies, etc etc)
- in retail makkelijk zoeken naar spelersrankings op de ladder vanuit de tool

Nieuw is echter dat je nu ook uitgebreide buildorders kunt bekijken (zie screens) + Security Point selection en unit groups gebruik. Ook is de layout wat veranderd.

Build orders kun je opvragen door over de spelersnaam te hoveren en rechts te klikken.

Screens: hier (algemeen) & hier (build orders).

Downloaden kan hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Krijg een verschrikkelijk arcade achtig spel te zien, is dat het? Lijkt echt helemaal nergens op.

Die patch 1.05 doet nog steeds moeilijk met z'n language pack, aangezien deze automatisch wordt uitgepakt in een temp dir op m'n C schijf, een andere locatie dan waar de game staat. Snap er geen hol van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Hier is er nog zo een die hetzelfde doet: http://www.united-forum.d...llation-geht-nicht-73948/.

Maar ik snap je niet. Je hebt een email gekregen met aanwijzigingen. Volg die en je kunt de game downloaden. Daarna ga je gewoon ingame patchen (moet je weer 900 mb downen, maar dat is niet anders). Dan moet het goed gaan.

En wat is een verschrikkelijk arcade achtig spel? Kun je nou wel of niet RA3 starten?

[ Voor 10% gewijzigd door Wmm op 15-09-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Goed nieuws voor de mensen die vinden dat een max. van 3 herinstallaties (Spore) een slecht idee is:
While Red Alert 3 will still use SecuROM, the same copy protection that Electronic Arts Los Angeles has used for its last three C&C titles, Red Alert 3 will up the installation limit from three to five; EA's other big franchises—Mass Effect and Spore—only allowed a maximum of three installations.
Je mag Red Alert van EA maar liefst 5 (VIJF!) keer installeren. Da's erg aardig van EA, maar het is in één klap duidelijk dat Red Alert de allereerste C&C-game is die ik niet meer ga kopen. En da's jammer, want dan is mijn uitgebreide C&C-verzameling niet meer compleet. Met dank aan EA. Misschien toch maar illegaal downloaden dan, puur en alleen omdat EA dit flikt.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Je vergeet erbij te vertellen dat het wel vaker kan. Zolang je maar geen hardware verandert (of OS denk ik) gaat die teller niet omhoog, ook niet bij een format en dan met hetzelfde OS. Dus je kunt veel vaker dan 5x installeren, alleen kun je maar 5x je pc "veranderen". Nog steeds niet optimaal natuurlijk, ben ik met je eens, maar al een stuk beter dan 5x installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is net zoals bij Spore dus 5x RA3 installeren op welke pc dan ook, nieuwe RA3 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Wmm schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:13:
Je vergeet erbij te vertellen dat het wel vaker kan. Zolang je maar geen hardware verandert (of OS denk ik) gaat die teller niet omhoog, ook niet bij een format en dan met hetzelfde OS. Dus je kunt veel vaker dan 5x installeren, alleen kun je maar 5x je pc "veranderen". Nog steeds niet optimaal natuurlijk, ben ik met je eens, maar al een stuk beter dan 5x installeren.
Waar lees je dat je niet opnieuw hoeft te activeren als je herinstalleert met dezelfde hardware dan? Dat kom ik nergens tegen.

Hoe dan ook; het is helemaal niet aan EA om te bepalen hoe vaak ik herinstalleer. Het is gewoon volkomen van de pot gerukt. Stel je voor, over 10 jaar, dat je een zo'n klassieker weer eens wil installeren, al is het maar Spore. Ik zie dat echt niet goedkomen. Gelukkig is Spore al gekraakt voor ie in de winkels lag, dat zal met RA3 ook wel zijn. Dan kun je het alsnog kopen (al zou ik dat uit principe/boycott gewoon niet doen) en in het cellofaan laten, en download je gewoon een gekraakte zodat je voor alle EA games helemaal niet moet gaan twijfelen of je wel je PC wilt upgraden. In ieder geval zijn wéér alleen de kopers genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Rockvee2 schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:31:
Het is net zoals bij Spore dus 5x RA3 installeren op welke pc dan ook, nieuwe RA3 kopen :)
Waarom gebruikt EA niet gewoon steam voor dit soort games? gelijk geupdate etc?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Omdat het een gigantische concurrent is denk ik, EA is een enorme uitgever. Ik zie ze nog eerder met een eigen Steam-achtige applicatie komen. Ik ben ook niet heel gek op Steam, in die zin dat ik een spelletje ook wil kunnen starten als ik geen internetverbinding heb (hee, als mijn internetverbinding eruitklapt wegens storing wil ik gamen om de verveling tegen te gaan :+) maar het is een verademing vergeleken met wat EA nou met de spellen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dat snap ik dus ook niet. Het is naar mijn mening op het moment de beste oplossing tegen piraterij. Bovendien biedt Valve het Steamnetwork gratis aan voor ieder uitgever/gamedeveloper.

@Cyphax: Het Steamnetwerk concurreert niet met uitgevers. Zoals ik al hierboven meld, is de dienst volledig gratis juist voor Uitgevers/Gamestudios.

[ Voor 29% gewijzigd door Xadeon op 15-09-2008 13:04 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Cyphax schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:46:
[...]

Waar lees je dat je niet opnieuw hoeft te activeren als je herinstalleert met dezelfde hardware dan? Dat kom ik nergens tegen.
Wmm in "Red Alert 3"
Onderste deel van m'n post staat dat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Wmm schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:18:
[...]

Wmm in "Red Alert 3"
Onderste deel van m'n post staat dat in.
Oh het was al bekend dus? Dan was mijn post nogal spuit-11. :+
5 unieke machines is minder onredelijk dan 5 installaties (je kunt er wellicht nog een 6e uit zien te krijgen) maar het is echt nog steeds zo onredelijk dat ik niet overweeg tot aankoop over te gaan. Ik wil gewoon niet hebben dat iemand voor mij bepaald hoe vaak ik mag herinstalleren, en als ik elk jaar wil upgraden kan ik op gegeven moment gewoon niet meer spelen, terwijl ik wel de volle mep betaald zou hebben. Not on my watch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 19:42
Bij EA kan je wel alle titels gewoon online kopen en downloaden. Ik weet niet of dit nat zo uitgebreid als steam is though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

@Cyphax: Volledig eens. Het komt er gewoon op neer dat mensen die met regelmaat upgraden, het spel al over een jaar of 2 al niet meer kan spelen. :S

[ Voor 3% gewijzigd door Xadeon op 15-09-2008 13:31 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het zou wel aardig zijn als deze beveiliging er na twee jaar uitgesloopt wordt. De buit is dan al binnen en het voorkomt een hoop problemen als de games niet meer zo goed ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Olaf van der Spek schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:36:
Het zou wel aardig zijn als deze beveiliging er na twee jaar uitgesloopt wordt. De buit is dan al binnen en het voorkomt een hoop problemen als de games niet meer zo goed ondersteund worden.
Maar waarom zouden ze 'm dan in eerste instantie inbouwen? Op de FP stond een mooie theorie daarover in een reactie: EA zou niet willen dat je hun spellen te lang blijft spelen, zodat je vaker nieuwe aanschaft. Hmmm. Een andere die ik las op Slashdot is dat EA de 2e-hands markt wil tegenwerken op deze manier. Lijkt me ook aannemelijk. En heel onwenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Ik heb eens even wat getest. De beta heeft deze beveiliging ook, alleen dan max 3 installaties. Mijn beta key is al gebruikt op 3 verschillende pc's en toen ik hem onlangs op Vista wilde installen om m'n tool te debuggen kon ik hem daar dus ook niet opstarten (ik gebruik standaard XP).

Nu heb ik eens m'n RA3 beta installatie map naar m'n laptop gekopieerd en hem daar op dezelfde plek gegooid. Vervolgens heb ik de registry instellingen van RA3 ook naar m'n laptop gekopieerd.

Als ik hem de 1e keer probeer op te starten krijg ik de welbekende "d3dx9_35.dll" is niet gevonden melding, maar als ik die ook kopieer van m'n desktop start de game gewoon op en kom ik netjes in het menu, kom ik online etc etc. Ik kan alleen niet spelen want dat is veel te zwaar voor m'n laptop, ik heb skirmish gestart maar m'n laptop gaat atm over z'n toeren.

Kortom, ik krijg RA3 beta makkelijk draaiend op een 4e machine. Misschien dat de retail beter beveiligd is, maar EA heeft al gezegd dat ze alleen bij de installatie die counter controleren. Vrij goedkope beveiliging dus als je er zo gemakkelijk omheen kunt (hoewel het toch nog vrij omslachtig is als je dit echt wilt gebruiken zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ik wil geen omwegen, ik wil goede support en met respect behandeld worden...
Dit word dus geen koop voor mij meer, jammer, want ik keek er met plezier naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Shammah schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:33:
Ik wil geen omwegen, ik wil goede support en met respect behandeld worden...
Dit word dus geen koop voor mij meer, jammer, want ik keek er met plezier naar uit.
Dan moet je nooit een EA game kopen, iig geen EA rts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Op Battlefield 2142 na zou dit pas mijn 2de EA game zijn, en die BF2142 patches waren belabberd... Ik dacht dat ik het support risico kon nemen, maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wmm schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:45:
Ik heb eens even wat getest. De beta heeft deze beveiliging ook, alleen dan max 3 installaties. Mijn beta key is al gebruikt op 3 verschillende pc's en toen ik hem onlangs op Vista wilde installen om m'n tool te debuggen kon ik hem daar dus ook niet opstarten (ik gebruik standaard XP).

Nu heb ik eens m'n RA3 beta installatie map naar m'n laptop gekopieerd en hem daar op dezelfde plek gegooid. Vervolgens heb ik de registry instellingen van RA3 ook naar m'n laptop gekopieerd.

Als ik hem de 1e keer probeer op te starten krijg ik de welbekende "d3dx9_35.dll" is niet gevonden melding, maar als ik die ook kopieer van m'n desktop start de game gewoon op en kom ik netjes in het menu, kom ik online etc etc. Ik kan alleen niet spelen want dat is veel te zwaar voor m'n laptop, ik heb skirmish gestart maar m'n laptop gaat atm over z'n toeren.

Kortom, ik krijg RA3 beta makkelijk draaiend op een 4e machine. Misschien dat de retail beter beveiligd is, maar EA heeft al gezegd dat ze alleen bij de installatie die counter controleren. Vrij goedkope beveiliging dus als je er zo gemakkelijk omheen kunt (hoewel het toch nog vrij omslachtig is als je dit echt wilt gebruiken zeg maar).
Haha. Is toch eigenlijk te bizar voor woorden? Jij bent nog wel iemand die het op een legale manier benadert... en jij komt terecht in een zee van problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:48:
[...]

Dan moet je nooit een EA game kopen, iig geen EA rts.
QFT lol

Trouwens erg mooie replay tool Wmm, jammer dat ik het nog niet eerder wist toen ik nog cnc3 speelde..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
SgtStrider schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:30:
[...]

Haha. Is toch eigenlijk te bizar voor woorden? Jij bent nog wel iemand die het op een legale manier benadert... en jij komt terecht in een zee van problemen :)
In de VS zou het al illegaal zijn. Hier nog niet geloof ik, maar als wij ook eens met zo'n vieze DMCA opgescheept worden wordt bovenstaande verhaaltje hier ook wel illegaal.
Niet dat je erdoor in de problemen komt, zolang je het niet publiceert waarschijnlijk, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wmm schreef op maandag 15 september 2008 @ 00:25:
Hier is er nog zo een die hetzelfde doet: http://www.united-forum.d...llation-geht-nicht-73948/.

Maar ik snap je niet. Je hebt een email gekregen met aanwijzigingen. Volg die en je kunt de game downloaden. Daarna ga je gewoon ingame patchen (moet je weer 900 mb downen, maar dat is niet anders). Dan moet het goed gaan.

En wat is een verschrikkelijk arcade achtig spel? Kun je nou wel of niet RA3 starten?
Heb een mail gehad op 30-07 met als titel, Play Red Alert 3 now, the Beta has started. Ik kan als ik op de link klik alleen patch 1.05 downloaden, dus volgens mij heb ik helemaal niets van ze gehad.

Het spel kan ik wel starten, maar het lijkt me echt apegeil dat wat ik te zien krijg RA3 is |:( Ziet er echt niet uit.

Is er al een release date uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Apegeil? Right...

Release date is 30-10-2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Zal voor de verandering eens wat replays posten. Waar is iedereen hier gebleven die in de beta speelt?
[14-09-08 @ 16.51] [Red3.org]Netput(S) vs Wmm (R-S)
[15-09-08 @ 22.20] Gigabeef(S) vs Wmm (S)
[15-09-08 @ 22.33] CrAzY_GiRaFfE(R-A) vs Wmm (S)
[16-09-08 @ 00.58] [N]Andre(A) vs Wmm (S)

Geen epic battles ofzo, maar wat leven in de brouwerij met reps tegen goede / betere spelers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 03-09 15:26
Als het zo door gaat heb ik Kane voor niets gekocht, dacht lekker de beta te spelen, maar nee hoor 3 keer geregistreerd de afgelopen maand.... nog steeds niets..... *snik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Voor niets?! Je hebt het spel toch?! Daarnaast had je moeten weten dat EA je niet garandeerde dat je daadwerkelijk tot de Beta wordt toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Xadeon schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:49:
Voor niets?! Je hebt het spel toch?! Daarnaast had je moeten weten dat EA je niet garandeerde dat je daadwerkelijk tot de Beta wordt toegelaten.
Jawel. Als jij Kane's Wrath koopt en je voor 15 september inschreef met de betakey bij dat spel zou je hoe dan ook in de beta komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Wmm schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:
[...]

Jawel. Als jij Kane's Wrath koopt en je voor 15 september inschreef met de betakey bij dat spel zou je hoe dan ook in de beta komen.
En ik keek een keer toevallig op fileplanet en zag "join the beta now, limited keys available" en voila ik zat erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 03-09 15:26
Dat had ik dus ook en toen joinde ik fileplanet sta ik vervolgens 5 dagen voor niets in de rij..... DUS conclusie: CerielTjuh moet wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Wmm schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:
[...]

Dan moet je de voorwaarden er nog is op nalezen, want EA garandeerde dat niet.

• Wmm

Wmm

Xadeon schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:10:
[...]

Dan moet je de voorwaarden er nog is op nalezen, want EA garandeerde dat niet.
Ik pak mijn Kane's Wrath doosje, doe hem open, haal de handleiding eruit en zie het papiertje voor de Red Alert 3 beta. Dan quote ik (is in Nederlands):
Door je te registreren op de bovenstaande website, krijg je gegarandeerd de kans de beta-versie voor meerdere spelers te spelen voordat Command & Conquer Red Alert 3 uitkomt*.
*Je moet je uiterlijk 15 september 2008 registeren om verzekerd te zijn van een plaats in het beta-programma.
Staat onderaan op de zijde waar ook je beta key op staat. Op de andere zijde staat het nogmaals maar dan in andere bewoordingen.

Mag jij mij uitleggen hoe EA dat niet garandeert ;).

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

In elk geval niet dat je direct aan het spelen toekomt, maar goed ik heb me kennelijk vergist.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wmm schreef op woensdag 17 september 2008 @ 00:22:
[...]

Ik pak mijn Kane's Wrath doosje, doe hem open, haal de handleiding eruit en zie het papiertje voor de Red Alert 3 beta. Dan quote ik (is in Nederlands):

[...]

Staat onderaan op de zijde waar ook je beta key op staat. Op de andere zijde staat het nogmaals maar dan in andere bewoordingen.

Mag jij mij uitleggen hoe EA dat niet garandeert ;).
Ze garanderen de kans. Als jij nu AL je spaargeld overmaakt naar mijn rekening garandeer ik dat jij kans maakt om meer dan een miljoen te winnen. Koop ik een staatslot voor je en dan ben ik klaar.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

the horror. Ze hebben Tanya blond gemaakt. In RA1 was ze nog stoer met d'r Colt .45's, in RA2 werd het al wat minder en nu hebben ze het helemaal verknipt. Gelukkig gaat het om de skills van deze dame...

Actrice Gemma Atkinson mag wel blijven. :9

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Wmm

Wmm

Patriot schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:11:
[...]

Ze garanderen de kans. Als jij nu AL je spaargeld overmaakt naar mijn rekening garandeer ik dat jij kans maakt om meer dan een miljoen te winnen. Koop ik een staatslot voor je en dan ben ik klaar.
Goed, dan gaan we voor de diehards even naar de Red Alert 3 site, te weten de plek waar we de betakey in moeten vullen (http://www.ea.com/redalert3beta/index.jsp) (stom trouwens dat je nu, na de 15e, nog die key in kunt voeren schijnbaar).
Daar lezen we dan vervolgens:
You must register with a valid beta key
by September 15, 2008 to be guaranteed a spot
in the Red Alert 3 beta program.
En zoals ik al zei, op het andere kant van het papiertje staat het in wat andere bewoordingen, dat zal ik dan ook maar even quoten:
Welkom terug, broeder!
Je behoort nu tot de selecte groep gamers die later dit jaar gegarandeerd toegang krijgen tot het beta-programma van Command & Conquer 3. Speels als een van de eersten de game waar iedereen naar uitkijkt!
Dus, niet gegarandeerd? :+

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

You must register with a valid beta key by September 15, 2008 to be guaranteed a spot in the Red Alert 3 beta program.
Dat kan net zo goed inhouden dat je in een queue terecht komt. Zekerheid dat je ook daadwerkelijk aan de beurt komt heb je dan nog niet. EA kennende laten ze lang niet altijd iedereen toe of aan de beurt.
By purchasing a copy of Command & Conquer™ 3: Kane's Wrath that has a "C&C Red Alert 3 Beta Key" callout or sticker, you will have the opportunity to enter into the RA3 Beta Key program. Each copy of Kane's Wrath with the Beta Callout will have an insert to enter into the RA3 Beta Program and a unique code. If you visit the designated website on the insert, enter your unique code and user information before September 15, 2008. You will be entered into the beta queue. The sooner you register on the website, the higher your place in the beta queue.
Bovendien is het ook nog regio gebonden. Oftewel het kan zo zijn dat voor een bepaalde regio zo veel mensen zijn die een Beta-key hebben maar gewoon niet aan de beurt komen.

• Wmm

Wmm

Ja, je komt ook in een queue terecht. Maar er is op meerdere plekken en in meerdere bewoordingen te lezen dat je gegarandeerd in de beta komt. Op andere plekken staat dan idd weer dat je de mogelijkheid krijgt om in de beta te komen. Ik geef toe, het staat er vaag af en toe. Maar als je hoe dan ook niet zeker bent van een gegarandeerde plek ooit, waarom staat er dan wel af en toe in duidelijke bewoordingen dat je gegarandeerd in de beta komt? :)

Van die regio's is trouwens weinig te merken hoor.

@ Hieronder. Diepe zucht.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
de loterij geeft je ook een gegarandeerde kans op de hoofdprijs :+

TheS4ndm4n#1919

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Whatever... terug on topic in plaats van deze cursus begrijpend lezen?

Verwijderd

Intussen wel goed nieuws over die DRM protectie (max 3x installeren met 1 cd?) De EA game "Spore" werd zo vaak gedownload dat EA besloten heeft een patch te releasen waardoor je het spel gewoon zo vaak kunt installeren als je wilt. Binnen de RA3 community rommelt die protectie ook erg dus er is goede hoop dat deze patch ook voor RA3 van toepassing wordt.
Het nieuws is ook Electronic Arts niet ontgaan en ze hebben vandaag dan ook een oplossing voor het probleem bekend gemaakt. Binnenkort zal er een patch voor de game verschijnen waarmee je de DRM kunt omzeilen en je hem dus zo vaak kunt installeren als je wilt. Overigens klaart EA het een en ander op over de schaal van het probleem; hoeveel mensen installeren de game nu daadwerkelijk meer dan drie keer? Nou, heel weinig.Maar 1% van alle Spore accounts heeft de game drie keer geïnstalleerd. Ook niet zo gek natuurlijk, als men weet dat de limiet op drie keer ligt, maar goed.
iemand nog goede building orders voor Empire? kan opzich lekker meespelen maar om 1 of andere reden kom ik vaak net iets te kort. Vooral tegen infantry rushes e.d.

• Count
Makkelijkste en meest effectieve opening BO vind ik dit, het werkt eigenlijk op elke map wel:

Power (direct plaatsen), Rax (rijd richting oil), Refinery, Refinery, Power (plaats zodat ie 1 kant van een refinery blokkeert), Engineer (+wat units om te scouten), Factory, 4-6x Tengu, Factory Upgrade

Met de Tengu kun je uiteraard goed harassen en als je zorgt dat het gevecht bij je Factory plaatsvind, kan je ook elke Tier 1 rush wel afslaan. Dit doe je door beschadigde Tengu naar de andere kant van de factory te microen zodat ze (buiten schot) gerepareerd kunnen worden. Hotkeys helpen om de build order snel uit te voeren.

• Wmm

Wmm

Plus maak na de engineer twee Burst Drones en scout daarmee. Plus je kunt ze op de collectors van je tegenstander plakken wat ervoor zorgt dat die collectors behoorlijk trager gaan rijden. Als je handig bent doe je dat plakken op een moment dat je denkt dat je tegenstander ergens anders bezig is. Als ze er eenmaal opgeplakt zijn vallen ze haast niet meer op (niet op minimap en niet in het gewone scherm).

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

De beta eindigt op 26 September :(

Bron
The Red Alert 3 Beta Servers will officially close sometime after Midnight Pacific Standard Time on September 26th. That means you have a little more than one week left to get all your RA3 Beta action in before we shut down. We have to shut down the beta servers at least a month before we launch to ensure as smooth an online launch as possible on Oct 28th. Thank you for understanding, and hell...thank YOU for participating in the Beta. We have a special e-mail coming your way.

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Geen wonder, de game komt over een maand al uit.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Misschien krijgen alle mensen wel via een email met een speciaal iets, een code ofzo
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.