KPN - Vodafone Ziggo Partner
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Waar is die 40MB patch dan? Ik zie op de site alleen een 855MB patch 1.04...Deagle schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:11:
[...]
Er is weer een update van 40mb, misschien dat het nu wel goed werkt bij jou?
* GeeBee moet de kleine lettertjes op websites beter lezen...
Ingame patchen is 30 MB...
Ondertussen een andere foutmelding:
Missing or invalid parameter to FESL. Please contact customer support.
Dus ik heb nog steeds geen seconde kunnen spelen...
[ Voor 31% gewijzigd door GeeBee op 26-08-2008 18:11 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Wtf, gelijk 3 posts erbij. Dit ging dus over de vraag van Jazar
Gewoon de aanwijzingen in de email opvolgen, dan kom je vanzelf bij de download aan. Je moet de key ook op de website invullen.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:41:
ok misschien heel stom maar....
ik heb wel een key maar niet de game
Als ik op de page kijk zie ik ook alleen de patch download ?
[ Voor 41% gewijzigd door Wmm op 26-08-2008 18:04 ]
Ik heb nog weinig screens gezien, maar ik denk niet dat EA je tegenhoudt hoor.MuVo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:22:
Volgens mij niet teogestaat screens te posten van het spel of wel?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik heb op dag 1 screens gepostMuVo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:22:
Volgens mij niet teogestaat screens te posten van het spel of wel? omdat het beta is... maar valt daar ook onder de stats na een game?
Met de Xbox 360 versie van Kane's Wrath lukt het zeker niet meer?
fileplanet ...Borgoth schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:56:
hoe ben je aan de key gekomen? via fileplanet of cnc3?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik ben nu iets verder. Door de shortcut van het spel in XPSP2 compatibility mode te starten krijg ik in elk geval de vraag of ik SecuROM installer will runnen. Maarja als ik dat bevestig dan loopt ie alsnog vast.Exar schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:24:
Leuk dat 1.4 er nu is, maar de game start bij mij nog steeds niet.... not responding na het klikken op "Play" in de Control Center.
Iemand nog een idee hoe ik deze beta aan de gang krijg?
ah ok, in iedgeval post ik 1 screen van de stats ( die werken in 1.3 werkte ze niet goedWmm schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:29:
[...]
Ik heb op dag 1 screens gepost. Omdat het beta is betekent dat niet gelijk dat je niets mag posten, dan moet dat in de overeenkomst staan die je al dan niet accepteert. Anyway, op Gamereplays.org en de EA fora zijn ook genoeg screens en zelfs complete VODS (filmpjes van als je aan het spelen bent) gepost. Daar zijn nooit problemen over geweest. Dus ga je gang, post wat je niet laten kunt
.
Screen
Verwijderd
Ik vind het wel echt een geweldig spel. Zeker een dag 1 purhase hier, de campaigne met FMV, dan maakt het niet eens uit hoe goed het gaat worden
Speel elke dag een potje,, gwoon quickmatch.. (duurt trouwens wel tering lang voordat ie iets vind

Deze komt ook zeker bij mijn CNC collectie
Verwijderd
Bij tw werd op een gegeven moment de missies totaal anders doordat de units zoveel veranderd werden.
Ik zit ff een paar games te spelen, maar elke game zie ik rode ringen om mijn units die de lucht invliegen. Wat een anti special ability is dat
ik zie een groep units ik klik erop en ze verdwijnen
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 11:12 ]
Hoe speel jij dan singleplayer?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:28:
ik vraag me af hoe die single player mode te lijden zal krijgen onder alle komende patches.
Bij tw werd op een gegeven moment de missies totaal anders doordat de units zoveel veranderd werden
[ Voor 6% gewijzigd door Nibbz op 27-08-2008 11:01 ]
13:37
Zeker wel toegestaan, je mag screens posten, filmpjes, etc. Het is een "open" closed beta. Open als in voor het publiek (iedereen) betreedbaar. Maar weer closed in de zin van je moet er iets voor doen om er bij te kunnen en het is maar beperkt beschikbaar.MuVo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:22:
Volgens mij niet teogestaat screens te posten van het spel of wel? omdat het beta is... maar valt daar ook onder de stats na een game?
Pathfinding is in 1.4 ook iets beter gedaan, langs randen klikken waar units normaal niet kunnen staan werkt een stuk beter. kleur kies menutje is nog steeds niet goed en dat automatch is nog steeds een lachtertje. 2v2 gaat nog steeds voor geen meter
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
wc3 wel tw niet .... zuchtWiebbe schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:07:
In warcraft 3 doen ze dat goed. Daar passen ze de units alleen voor multiplayer aan. Als je dan een single player game start krijg je de "retail" units voor alle patches, speel je skirmish of multiplayer dan krijg je uiteraard wel de changes.
je zou toch wel verwachten dat een 10 jaar oude oplossing zijn weg zou hebben gevonden naar ea
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 11:15 ]
Wat ik me net aan het afvragen ben is hoe snel krijg je de key?
Heb gisteren het spel binnengekregen (C&C3: Kane's wrath) en geregistreerd.
Gr.
Dit fucked je beta niet up (tenzij je het zelf verneukt
De replays zijn dus hier te vinden. Het zijn opzich geen interessante replays. Het zijn replays die je een beetje op weg kunnen helpen, zodat je kunt zien welke build orders goed werken (op irc waren een aantal mensen die nog druk aan het uitzoeken waren en nogal eens kansloos afgemaakt werden). Vaak is de game dus ook over in 5 minuten omdat onze / mijn build orders gewoon veel beter zijn en de tegenstand meestal rampzalig slecht is (helaas). Als je gewoon puur kopieert wat wij / ik doe(n) dan win je zo 70% van je games. Het zijn een stuk of wat 1vs1 quickmatch replays en wat 2vs2's met Daves2hd.
Overigens zit er een leukere 1v1 replay tussen, dat is die van 25 minuten (lengte van de replay staat in de filename).
Ga me aub niet flamen omdat ik rush en mensen in 5 minuten afmaak. Ik rush altijd, maar ik speel veel liever tegen goede spelers die er wat tegen kunnen doen. Ik vind het uitzonderlijk saai om altijd zo te spelen
Verwijderd
Zelf ben ik gewoon lekker afgeslacht de laatste tijd, maar wel een paar leuke potjes kunnen spelen. Build order ben ik nog niet echt mee bezig, al heb ik wel rondgekeken hier en daar en is het toch van de standaar (Bar - pow - pow - ref - ref) die me bezighoud. Goed scouten helpt ook echt heel erg goed, al heb ik dat nog niet eens een beetje onder de knie..
All-out rushen is het ook niet, het is ook het herassen en de tegenstander bezighouden wat het hem doet. veel spelers (ik zelf helaas ook) weten nog niet hoe je goed ermee om moet gaan, wat je ertegen kunt doen en om tijdens het oplossen verder te commanden. Het blijft veel spelen en oefenen
Een hele goede guide ( en mening) over rushen staat hier. Paar goede tips om je "taktiek" op aan te passen.
Screenshots zijn toch niet leuk om te kijken? Je ziet niet echt heel erg veel.. Speel het lekker zelf
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 00:18 . Reden: linkje vergeten :) ]
Helemaal mee eens. Maar niet iedereen denkt zo en sommigen spelen liever Sim City games. Mij best, geen problemen mee, maar dan moeten we elkaar ook in onze waarde laten wat in het verleden (van beide kanten) niet altijd gebeurd is. Vandaar de disclaimerVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:11:
Er bestaat geen rushen in Red Alert 3, zo hoor je het spel gewoon te spelen.
Fijn dat het gewaardeerd wordtVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:16:
WMM die replays zijn erg handig inderdaad, die van 25 minuten ben ik nu mee bezig. Erg bedankt voor de moeite, dit soort dingen helpen echt erg goed.
Zelf ben ik gewoon lekker afgeslacht de laatste tijd, maar wel een paar leuke potjes kunnen spelen. Build order ben ik nog niet echt mee bezig, al heb ik wel rondgekeken hier en daar en is het toch van de standaar (Bar - pow - pow - ref - ref) die me bezighoud. Goed scouten helpt ook echt heel erg goed, al heb ik dat nog niet eens een beetje onder de knie..
All-out rushen is het ook niet, het is ook het herassen en de tegenstander bezighouden wat het hem doet. veel spelers (ik zelf helaas ook) weten nog niet hoe je goed ermee om moet gaan, wat je ertegen kunt doen en om tijdens het oplossen verder te commanden. Het blijft veel spelen en oefenen
Een hele goede guide ( en mening) over rushen staat hier. Paar goede tips om je "taktiek" op aan te passen.
Screenshots zijn toch niet leuk om te kijken? Je ziet niet echt heel erg veel.. Speel het lekker zelf![]()
Die guide van Gamereps heb ik gezien ja. Erg goede guide idd, een must read voor iedereen hier die moeite heeft tegen rushes in het algemeen.
Verwijderd
Ligt het aan mij of waren ze allemaal out of sync? Ik neem aan disconnect omdat ze doorhebben dat het einde oefening is, maar wie weet mis ik iets
Replays eindigen vaak out of sync ja, dat is een bug. De lengtes die in de bestandsnaam staan kloppen, dat haal ik uit de replayfile zelf en is de exacte lengte, dus daar kun je dan wel aan zien of je een (groot) stuk mist. Ik ben trouwens geen disconnecter tegen gekomen in die 1v1's.
Krijgen wij nog die replay reader/renamer van je Wmm?
geen key...Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:16:
Screenshots zijn toch niet leuk om te kijken? Je ziet niet echt heel erg veel.. Speel het lekker zelf![]()
Die replays heb ik niet meer, wou ze zelf nog terugkijken. Als jij ze nog hebt mag je ze postenWiebbe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 06:25:
Ik mis alleen wel de replays waar ik van jou win Wmm ^^
Krijgen wij nog die replay reader/renamer van je Wmm?
Die reader / renamer zal ik één deze dagen hier wel posten, maar er zitten nog bugs in (en ik ben EA niet
Verwijderd
> Doet dat. Het is alleen buggy (net als in CNC3 / KW), je krijgt constant de melding dat ie data moet ontvangen en dan stopt ie dus voor een x aantal seconden.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:41:
kan je replays ook fastforwarden (ala generals)? Op "F" drukken werkt in ieder geval niet.
Als je 1ntje selecteerd, en dan rechts klikt om de unit te bewegen, en je klikt toevallig op friendlies zal hij die ook aanvallen.
Heb al heel wat units zo verloren
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Slechte BO; je kan een rax, warfactory/navalyard EN een refinery op alleen je MCV+1x power runnen.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:16:
WMM die replays zijn erg handig inderdaad, die van 25 minuten ben ik nu mee bezig. Erg bedankt voor de moeite, dit soort dingen helpen echt erg goed.
Dus rax,pow,ref,WF,pow,ref is een stuk sneller en weerbaarder.
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Valt me overigens wel op dat USA op tier 3 units een nadeel heeft ; mirage tanks zijn vrij zwak, aircraft carriers zijn te counteren (AA; itt andere tier 3 naval units).
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 16:18 ]
Ben nog steeds noob
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Dan een ander dingetje : die rocket launchers, in elke editie van CnC konden ze ook AA maar nu niet . En die superschepen van de russen kan je de raketten niet van onderscheppen terwijl dat wel kon in RA2 .Hoop dat dit nog wordt verbeterd
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
V4 kan je ook niet onderscheppen. Dit is inderdaad een gemis.spyros schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:29:
Das waar ook !
Dan een ander dingetje : die rocket launchers, in elke editie van CnC konden ze ook AA maar nu niet . En die superschepen van de russen kan je de raketten niet van onderscheppen terwijl dat wel kon in RA2 .Hoop dat dit nog wordt verbeterd
Verwijderd
wat er op neer komt dat je voor je gevoel nog steeds net zo langzaam bent.Wmm schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:04:
[...]
> Doet dat. Het is alleen buggy (net als in CNC3 / KW), je krijgt constant de melding dat ie data moet ontvangen en dan stopt ie dus voor een x aantal seconden.
Trouwens deed net een wereld ontdekking. Linksonder zit een balkje en daar kun je reinforcement powers halen oid. Viel me nu pas op
Trouwens boten die niet varen en engineers die in een loop "loop" zitten... er valt nog wat te verbeteren
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 18:44 ]
Gewoon heel erg random tijdens het spel. Krijg dan ook geen foutmelding o.i.d. Maar keihard zwarte scherm, pc freeze. Kan het dus ook niet achterhalen, iemand bekend met het probleem ?? (Videokaart drivers zijn up 2 date)
[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 29-08-2008 09:55 ]
Da's een erger probleem, als je computer zich volledig ophangt.FlyEragon schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:54:
Crap, heb ik gister net een key geregegeld, crasht het spel af en toe, net zoals Generals en c&c dat ook deden. Toen had ik geen zin om uit te zoeken waar het aan lag, maar RA3 wil ik toch wel graag spelen.(overigens crashen andere spellen niet)
Gewoon heel erg random tijdens het spel. Krijg dan ook geen foutmelding o.i.d. Maar keihard zwarte scherm, pc freeze. Kan het dus ook niet achterhalen, iemand bekend met het probleem ?? (Videokaart drivers zijn up 2 date)
Alle andere drivers up to date? Memtest eens een paar uurtjes gedraaid?
En misschien temperatuur eens in het oog houden.
Ik zou nog eens de Audigy 2 drivers kunnen updaten, memory is goed, temperatuur ook. Spellen zoals Bioshock etc. draaien als een zonnetje. Grafische opties naar laagste heb ik ook al geprobeerd, zelfs de eventviewer geeft geen informatie omdat de pc bats boem vastloopt.Snake schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:57:
[...]
Da's een erger probleem, als je computer zich volledig ophangt.
Alle andere drivers up to date? Memtest eens een paar uurtjes gedraaid?
En misschien temperatuur eens in het oog houden.
Verwijderd
Verwijderd
Dan maar ergens anders kopen denk ik (waarschijnlijk zonder bonus content), en duurder (51,99 euro).
En over de Premier Edition: ik zie dat daar RA2 ook bij zit. Is dat de gewone versie (bv The First Decade), of is er nog iets mee gedaan met bijvoorbeeld hogere resoluties en dat soort dingen?
[ Voor 89% gewijzigd door GeeBee op 30-08-2008 08:58 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
De originele RA2 kan gewoon in 2560 x 1200 lopen hoor. Ik weet vrij zeker dat er verder niks meer aan is gedaan.GeeBee schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:55:
Waarom koop je je spellen dan ook in Nederland? Bij play.com kost het 38 euro...
En over de Premier Edition: ik zie dat daar RA2 ook bij zit. Is dat de gewone versie (bv The First Decade), of is er nog iets mee gedaan met bijvoorbeeld hogere resoluties en dat soort dingen?
Maar ik ben niet zo enthousiast... het viel me eigenlijk gewoon tegen.
Waar dat door komt weet ik eigenlijk niet precies, heb me vroeger enorm vermaakt met RA2 en YR, maar nu lijkt de RA3 beta gewoon niet in de buurt te komen van een game als TW/KW.
Maargoed, misschien komt dat ook doordat de beta niet zo soepel lijkt te lopen en ik geen idee had wat ik allemaal kon doen met de gebouwen en units. Hoe je in zee bouwt is me bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk (het spel is dus niet zo intuitief, ik zou mezelf geen C&C noob willen noemen!).
Verwijderd
In zee bouwen is toch juist vrij logisch? Zet een gebouw dat je in zee wilt bouwen gewoon op zee neer, klaar (zolang je er maar groundcontrol hebt). Alleen enkele gebouwen (en dat zijn alleen de warfactory en de barracks) kunnen niet op zee. De interface is eigenlijk gelijk aan die van TW/KW, op wat kleine dingetjes na (special powers balkje enzo).Exar schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:44:
Gisteren m'n eerste potje gespeeld (op een mysterieuze manier crasht het spel niet meer bij het opstarten).
Maar ik ben niet zo enthousiast... het viel me eigenlijk gewoon tegen.
Waar dat door komt weet ik eigenlijk niet precies, heb me vroeger enorm vermaakt met RA2 en YR, maar nu lijkt de RA3 beta gewoon niet in de buurt te komen van een game als TW/KW.
Maargoed, misschien komt dat ook doordat de beta niet zo soepel lijkt te lopen en ik geen idee had wat ik allemaal kon doen met de gebouwen en units. Hoe je in zee bouwt is me bijvoorbeeld helemaal niet duidelijk (het spel is dus niet zo intuitief, ik zou mezelf geen C&C noob willen noemen!).
Verwijderd
ik speel al de hele week en ik vind het echt een vet spel, bijna nog leuker dan RA2. ik wordt wel telkens ingemaakt maar ik word al beter, net m'n eerste potje gewonnen (nouja 1 tegenstander zelf verslagen, m'n ally had die andere)
enige bug tot nu toe, is dat units soms door de muur rijden en dat units in de navalyard blijven en er niet uitvaren.
Verwijderd
de units hebben een mindere pathing. Maar voor de rest is het wel zoals tw. allies hebben qua bouwstijl nog wel het meeste weg van TW inclusief explorers.Wmm schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:57:
[...]
In zee bouwen is toch juist vrij logisch? Zet een gebouw dat je in zee wilt bouwen gewoon op zee neer, klaar (zolang je er maar groundcontrol hebt). Alleen enkele gebouwen (en dat zijn alleen de warfactory en de barracks) kunnen niet op zee. De interface is eigenlijk gelijk aan die van TW/KW, op wat kleine dingetjes na (special powers balkje enzo).
Ik mis als bij wc3 een 2deicoon als je spirit walkers veranderen van ether naar normal units. Ik hoop dat ze dat zullen fixen een keer
Nog ff, je mist wat voor icoon? Elke unit heeft toch maar 1 secondary ability knop? En wat moet er bij komen?Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:44:
[...]
de units hebben een mindere pathing. Maar voor de rest is het wel zoals tw. allies hebben qua bouwstijl nog wel het meeste weg van TW inclusief explorers.
Ik mis als bij wc3 een 2deicoon als je spirit walkers veranderen van ether naar normal units. Ik hoop dat ze dat zullen fixen een keer

Krijg ik net

Ik krijg het trouwens af en toe ook wel, geen idee hoe het komt. Out of syncs kreeg je ook in de andere CNC's sinds Generals wel. Mogelijk dat het ook aan de verbinding kan liggen, dat er bepaalde data verloren is gegaan op één of andere manier. Dunno.
Het spel werkt hier als Beta gewoon goed op Vista Ultimate 64bit.Britske schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:32:
Gaat dit spel ook support krijgen voor Vista 64bit? C&C3 werkt niet op mijn systeem met Vista 64bit
Richard
Bij mij werkt C&C3 (en KW) prima onder Vista 64-bit. Nog geen enkel probleem mee gehad.Britske schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:32:
Gaat dit spel ook support krijgen voor Vista 64bit? C&C3 werkt niet op mijn systeem met Vista 64bit
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zou dus de Beta van RA3 mogen spelen, maar heb nog steeds niets ontvangen. Wie weet hoe dit zit, baal er best van.
Nieuw filmpje is uit trouwens: http://www.gamespot.com/p...3-official-trailer-2?hd=1. Single player trailer deze keer. SP lijkt echt gigantisch veel op RA2 volgens mij, zelfde sfeer etc.
Verwijderd
dat units in hun 2ndary mode als een andere unit word gezien.Wiebbe schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:06:
[...]
Nog ff, je mist wat voor icoon? Elke unit heeft toch maar 1 secondary ability knop? En wat moet er bij komen?
Wanneer je op q drukt zie je alle tank vliegtuigen.
Het zou handiger zijn als je tankvliegtuigen en vliegtuigtanks apart in een groepje ziet
Zal er van het weekend eens naar kijken.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Ok ga ik in mijn volgende pot eens een berg van die tanks beetje tactisch neerzetten en kijken of de vijand in mijn hinderlaag kan lopenRival24 schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:15:
Dat is een Mirage tank van de Allies. Je tegenstander krijgt een boom, of een rots te zien als je tanks stilstaan. Zodra ze gaan rijden zie je (en ook je vijand) gewoon weer een tank.
Welk factie (kleur) is het transformer leger?
[ Voor 5% gewijzigd door Bart1983 op 01-09-2008 14:00 ]
Verwijderd
Dus als ik tegen iemand speel die de map uit zijn hoofd weet, heeft die unit geen enkele zin meer?Rival24 schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:15:
Dat is een Mirage tank van de Allies. Je tegenstander krijgt een boom, of een rots te zien als je tanks stilstaan. Zodra ze gaan rijden zie je (en ook je vijand) gewoon weer een tank.
Verwijderd
"He die boom staat er normaal nooit!"Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:05:
[...]
Dus als ik tegen iemand speel die de map uit zijn hoofd weet, heeft die unit geen enkele zin meer?

Waarom zou de unit dan nutteloos zijn? Hij schiet nog steeds hoorVerwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:05:
[...]
Dus als ik tegen iemand speel die de map uit zijn hoofd weet, heeft die unit geen enkele zin meer?
En afgezien daarvan, je kunt een bestaande boom omver rijden en precies op die plaats gaan staan zodat het net lijkt alsof je een echte boom bent. En welke gek weet precies waar alle bomen staan?

Je kan altijd nog force-firen op elke boom natuurlijk
Ik weet wel dat als mijn broer en ik een ra2 potje deden en dan de rules zo instelden dat alle units dood moesten je soms uren bezig kon zijn omdat ik of hij nog ergens een " boom" had staanCount schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:50:
Ik vraag me trouwens af of je niet een Mirage tank op 'Hold Fire' mode kan zetten en dan voor de rest van het potje gebruiken als een niet detecteerbare scout. Want er is toch niet zoiets als stealth detectors in RA3?
Op hold fire zetten kan sowieso wel (met zo'n hoerig menuutje wat standaard altijd ingeklapt staat).Count schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:50:
Ik vraag me trouwens af of je niet een Mirage tank op 'Hold Fire' mode kan zetten en dan voor de rest van het potje gebruiken als een niet detecteerbare scout. Want er is toch niet zoiets als stealth detectors in RA3?
Het klopt volgens mij inderdaad wel dat er geen stealth detection in Ra3 zit, want er zitten geen stealth units in, toch?
Dat zullen ze wel fixen met een optie.Rival24 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:04:
[...]
Op hold fire zetten kan sowieso wel (met zo'n hoerig menuutje wat standaard altijd ingeklapt staat).
Overigens doe je zoiets met sneltoetsen, niet met het menutje
Klopt, de mirage tank is de enigste (hij kan ook units rond hem cloaken). Maar that's echt it.Het klopt volgens mij inderdaad wel dat er geen stealth detection in Ra3 zit, want er zitten geen stealth units in, toch?
(Subs erbuiten gelaten he)
Kijk dit is nou een perfecte suggestie! Nog niet eens aangedacht. Basicly dus als je 4 tengu's hebt geselecteerd hebt waarvan er 2 in Mecha vorm zitten en 2 in plane vorm dat je dus bij je Selection boxes 2 icoontjes hebt, eentje met 2 van Mecha vorm en 2 van tengu's in plane vorm?Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:00:
[...]
dat units in hun 2ndary mode als een andere unit word gezien.
Wanneer je op q drukt zie je alle tank vliegtuigen.
Het zou handiger zijn als je tankvliegtuigen en vliegtuigtanks apart in een groepje ziet
Dat mis ik inderdaad ook (nu je het goed verwoord hebt

Als je alle buildings van je tegenstander sloopt win je hoe dan ook, ook al staan er 10 Mirage tanks gecloacked op de mapPatriot schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:22:
Zal vast wel zo zijn dat als een unit dicht in de buurt komt van een Mirage komt, dat deze dan alsnog uncloaked. Ook als hij niet aanvalt. Lijkt me anders nogal lomp, denkt iemand dat hij bugt en sluit hij af: win je alsnog
Die verschillende icoontjes is wel een goed idee idd. Wat wel zo is is dat de game verschil maakt tussen Tengu's in de lucht en op het land. Als ik W gebruik op een Tengu in de lucht selecteert ie alleen lucht Tengu's en geen grond Tengu's.
Verwijderd
ja dat bedoel ikWiebbe schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:16:
[...]
Kijk dit is nou een perfecte suggestie! Nog niet eens aangedacht. Basicly dus als je 4 tengu's hebt geselecteerd hebt waarvan er 2 in Mecha vorm zitten en 2 in plane vorm dat je dus bij je Selection boxes 2 icoontjes hebt, eentje met 2 van Mecha vorm en 2 van tengu's in plane vorm?
Dat mis ik inderdaad ook (nu je het goed verwoord hebt)
Soviet:
Barracks, Power, (pak olie), Refinery, Super Reactor, rax:4x Tesla Trooper + 1x Engineer, Airfield, airfield:1x Twinblade
Alle infantry in de Twinblade stouwen, droppen in enemy base, pak je meteen een gebouw (bij voorkeur war factory) en gebruik je de Tesla Troopers om de rest te slopen. Slim gebruik van de EMP ability helpt tegen problematische units (zoals Sickles). Deze BO werkt niet zo goed tegen Rising Sun vanwege Tengu.
Allies:
Barracks, Power, (pak oil), Refinery, 4x Javelin + 1x Engineer, Factory, 2x hovercraft APC, Refinery, (low power) Power
Laad alle infantry in de hovercrafts en rijd naar iemand zijn refinery om karretjes te slopen. Javelins kunnen ook rap gebouwen slopen met de laser lock ability. Hierna rap aanvallen met shotgun IFVs en Guardians is een erg sterke follow up.
Rising Sun
Power, Barracks (rij naar oil), 2x Refinery, Power, Factory, 4x Tengu
Met de 4 Tengu kan je heel rap de refinery trucks slopen
Verwijderd
Verder wordt jouw Soviet BO érg makkelijk gerushed op kleinere mappen, vooral door de allies.
Verwijderd
De units bewegen mij allemaal net iets te houterig, dat samen met de crashes, lags, connectivity issues in 2vs2 waarbij je lang moet wachten voordat iedereen met iedereen connect geeft mij het gevoel dat dit niet de rts word waar ik op zoek naar ben
BETA != DEMOVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:02:
"vijf" minuten lang lopen klikken op een engineer om een veteran academy te laten binnenwandelen. Een gat in de muur was niet goed genoeg heb een kwart muur moeten slopen en een stuk muur wou niet kapot want er zat een ander muur stuk voor en de unit was niet slim genoeg om erlangs te rijden zodat hij er wel bij kon
De units bewegen mij allemaal net iets te houterig, dat samen met de crashes, lags, connectivity issues in 2vs2 waarbij je lang moet wachten voordat iedereen met iedereen connect geeft mij het gevoel dat dit niet de rts word waar ik op zoek naar ben
Connection problemen had ik eerst ook maar dat bleek aan mij te liggen; na de router firewall / NAT filter etc uitgezet te hebben heb ik hier geen problemen mee. De crashes/bugs kun je verwachten met een beta.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:02:
Verwijderd
spel komt volgende maand al uit, ze gooien er misschien nog een patch tegenaan, maar schokkende verbeteringen verwacht ik eigenlijk niet van ze
Over die strategieën hierboven: Ik ben nu al een paar keer getuige geweest van Count's hippe Soviet rush, en het werkt echt heel erg goed op die grotere 4 player map. Op Cabana republic is het inderdaad wat minder praktisch zoals mockingbird al voorspelde.
Zelf heb ik bij soviets eigenlijk nog steeds geen idee wat ik moet doen, maar meestal gebruik ik een crane build order zodat ik met m'n construction yard makkelik kan exanden of er zelfs mee aan kan vallen om units omver te rijden/crushen.
Om dat gebouw te pakken moet je een stukje muur voor de voordeur eruit slopen, anders is het inderdaad vrij moeilijk om het gebouw over te nemen."vijf" minuten lang lopen klikken op een engineer om een veteran academy te laten binnenwandelen. Een gat in de muur was niet goed genoeg heb een kwart muur moeten slopen en een stuk muur wou niet kapot want er zat een ander muur stuk voor en de unit was niet slim genoeg om erlangs te rijden zodat hij er wel bij kon
Verwijderd
Ik denk dat je pas bij de release daadwerkelijk daar over kan oordelen in plaats van speculeren.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:37:
Toch wel typisch dan dat er op het laadscherm doodleuk Demo staat en dat er zo weinig patches uitkomen. Het kan zijn dat ze bij EA een ander idee hebben van een beta, maar ik krijg toch sterk de indruk dat het doel meer is om een hype te creëren dan om de game beter te maken.
De replay bestanden moet je vervolgens in Mijn Documenten/Red Alert 3 Beta/Replays zetten en dan kun je ze ingame openen zoals in die post staat.
[ Voor 54% gewijzigd door Wmm op 08-09-2008 11:05 ]
Ok bedankt, het werkt!Wmm schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:04:
Dat staat hier: Wmm in "Red Alert 3"
De replay bestanden moet je vervolgens in Mijn Documenten/Red Alert 3 Beta/Replays zetten en dan kun je ze ingame openen zoals in die post staat.
De Beta versie en de patch heb ik reeds gedownload...
Als je Kane's Wrath koopt en registreert voor 15 september kan je er een krijgen, anders niet volgens mij. http://www.ea.com/redalert/iframe_beta.jspFFF schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:12:
Iemand enig idee wat ik de Key nog vandaan kan halen?
De Beta versie en de patch heb ik reeds gedownload...
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Dit topic is gesloten.