Red Alert 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

richardboer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:37:
The multiplayer beta for Command & Conquer Red Alert 3 is closed. Be ready for future beta events by using Comrade! Get notified immediately when a beta becomes available on FilePlanet.

Dit staat nu op FilePlanet
Zowhee, dan heb ik wel erg veen geluk gehad. Precies op tijd een beta key gepakt.

Ik heb die 103 patch gedownload. Maar hoe moet is de vorige patches downloaden? gewoon via auto update?
edit:
wat movo. zegt, gewoon spelen en hij duwt de patch er vanzelf doorheen.
edit2:
als je de patch al gedownload had gewoon zelf runnen en niet opnieuw laten downloaden door RA3.

[ Voor 15% gewijzigd door Borgoth op 24-08-2008 11:15 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Borgoth schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:58:
[...]

Zowhee, dan heb ik wel erg veen geluk gehad. Precies op tijd een beta key gepakt.

Ik heb die 103 patch gedownload. Maar hoe moet is de vorige patches downloaden? gewoon via auto update?
Niet nodig, gewoon installeren, althans dat heb ik gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:53:
Ik heb het ook even een paar keer gespeeld.

1x gewoon online 2 vs 2, helaas met mensen die het al vaker gespeeld hadden. Ik was nog ff bezig met uitzoeken hoe het allemaal werkt (echt een wereld van verschil tov de andere games in de serie en uberhaupt andere RTS'en) en toen werd ik al compleet gerushed waardoor ik geen schijn van kans maakte.
M'n teammate was ook n00b volgens mij want die deed nog minder dan ik.
Het is inderdaad aan aardig unieke game met punten uit verschillende games. Ik denk dat dit ook juist de kracht is van RA3. De unieke rassen qua gameplay en toch nu al de "polish".
Daarna een paar potjes gespeeld met iemand die ik kende. 1e potje ging wel redelijk, ik had het een beetje door. Maar toen kwam hij ineens aan met 2 zeppelins... bombde zo m'n MCV en m'n warfactory kapot terwijl ik redelijk veel air defense had. Toen was ik dus verloren...

Potje daarna ik hetzelfde gedaan bij hem, zeppelins zijn gewoon te sterk tenzij je ze echt van te voren aan ziet komen en je een hele troep anti-air ventjes hebt.
Als je verliest van Kirov's heb je eigelijk het meest cruciale punt van RTS games verzaakt, goed scouten ;)

Kirov's zijn verschrikkelijk langzaam, je hebt nog genoeg tijd om een airfield te maken en dan 2/3 anti air units en ze alsnog neer te halen :P

Scouten is ZO belangrijk in dit spel, zeker omdat je hier met LOS werkt en niet zoals RA2 met een vooraf gescoutte map ;)
Ik vind het jammer dat het harvesten op deze manier is gedaan, volgens mij maakt het inderdaad niet uit hoeveel harvesters je op een refinery hebt gezet (ik weet dat het anders heet maar boeiend) je krijgt altijd evenveel geld eruit. En dat vind ik simpelweg te weinig geld, je moet echt moeite doen om overal geld vandaan te schrapen anders duurt een potje veel te lang naar mijn smaak.
tja, dit is meer een kwestie van mening volgens mij ^^

Het nadeel is dat je inderdaad minder geld hebt, je moet nu dus echt bedenken wat je wilt gaan doen. In Ra2 moest je gewoon spammen, alle units, zoveel mogelijk units en hakken met die banaan. Units gingen ook aardig snel stuk in dat spel.

In ra3 kan 1 unit meer of minder als een gevecht omkeren of je wel of niet wint. Dus een goede economie is hier heel belangrijk. Ga je snel expanden, of blijf je in je basis en pompt nog 2/3 units meer? Dit maakt naar mijn inziens een beter spel dan met 20 harvester als in C&C 3.
Superwapens zijn relatief nutteloos geworden, maar je hebt er wel weer sterke units voor terug.
Is al gezegd, maar dit zijn de "tier 1" super wapens. Net als in RA2 was de chronosphere de goedkope versie en de Weather Storm Machine de dure versie. De Dure versies hebben ze expres eruit gelaten om ze alleen in de retail te stoppen, maakt het net ff wat cooler om ze voor het eerst te zien :P
De mappen bij de beta zijn echt (te) klein, maar dat zegt weinig natuurlijk.
Ook een kwestie van smaak, voor multiplayer 1on1 zijn de maps eigelijk perfect. Niet te groot dat je alleen kan turtlen maar niet te klein dat je echt op elkaars lip zit. Je kan op de 2 1on1 maps gewoon je eigen ding doen en toch snel bij de tegenstander zijn.
Daarnaast is het nog wel erg beta, dat maakt het niet zo fijn om te spelen. Pathfinding is verschrikkelijk en units doen soms gewoon niets om zichzelf te verdedigen, je moet ze dan zelf weer handmatig laten schieten.
[...]
Al met al vind ik het nog niet veel dus, behalve dat het er echt super uit ziet.

Waarschijnlijk is de single player wel heel vet, maar multiplayer blijf ik lekker bij CNC3.
Eensch met het bold gedeelte ;)

Tja, ik vind C&C 3 gewoon geen skill hebben, beetje mass spam en op tijd reverse move doen en thats it. RA3 heeft in dat opzicht veel meer strategie en micro nodig..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Hoe werkt dat inloggen? ik heb nettjes mijn email en password ingevuld, maar bij online ID gaat er iets mis. Hij zegt dat die niet geldig is. Is dit nu gewoon me screen name of is dit ergens voor mij bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Nee, dat is je screen name. Ik kan die gewoon wijzigen in wat ik zelf wil zo lang mijn login gegevens hetzelfde blijven. De login gegevens zijn trouwens hetzelfde als je fileplanet gegevens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik ben dus niet de enige. Het maakt niet uit wat of hoe ik het invul ik krijg altijd de online ID error. hopelijk fixt EA het voordat de beta is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Borgoth:
ik had ook de online ID error, je moet je naam in volledige caps schrijven, dat wil nog wel eens werken (werkte bij mij).

Eindelijk gisteren ook voor het eerst kunnen spelen (eerst lang wachten op mijn key, toen dus die error). Opvallend vond ik dat hoewel de graphics er niet extreem mooi uitzien, ik toch stotteringen kreeg met mijn videokaart. Weliswaar een oude 7600GT, maar als spul als Medieval 2: Total War goed draait, dan moet dit ook kunnen dacht ik.
Sowieso vind ik de art direction niet je van het... het mist een beetje sfeer imo. Iets wat Generals wel had vond ik.
De potjes zelf waren wel aardig. Eerste potje vet ingemaakt omdat ik even tijd nodig had om alle gebouwen te bekijken en al gerushed was. 2e en 3e pot gewonnen. Tot nu toe alleen met de jappen gespeeld, en die zijn toch net iets te micro voor mij. Ik had verwacht dat als je meerdere units selecteerd, je alle special abilties tegelijk kan zien en activeren/deactiveren, maar dat is dus niet zo. Je kan alleen 1 special ability per keer doen voor een groepje units, anders moet je de verschillende units types apart selecteren, wat toch weer extra handelingen kost.

Overall ben ik nog niet echt overtuigd.

Ik heb overigens vandaag nog een beta key gekregen, dus als iemand interesse heeft, laat het maar even weten.
De key is inmiddels weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Een 7600GT draait RA3 idd niet meer vlotjes, ik heb dezelfde kaart en heb veel dingen naar beneden geschroefd. Maar dan draait het ook gewoon perfect.

Je kunt overigens wel makkelijk special abilities van units gebruiken zonder ze apart te moeten selecteren. Als je b.v. 5 Tsunami tanks hebt en 4 Tangus, allemaal geselecteerd, dan kun je met TAB switchen tussen de twee types units in de side bar. Zo kun je dus de Tsunamis hun armor / speed boost geven zonder dat de Tangus veranderen in vliegtuigjes, één keer op TAB drukken en het omgekeerde gebeurd. Zelfde systeem als in WC3 dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook alles op medium gezet en dan loop het inderdaad wel soepel, maar vond het toch vreemd dat met de niet al te mooie graphics, ik toch niet alles op high kon zetten. Ik moet toch binnenkort mijn videokaart upgraden, dus zo erg is dat niet.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat dat ook in WC3 kon :p. Ik heb WC3 ook nooit competitief gespeeld (alleen Single Player en Custom Maps zoals DotA), maar dat ik zoiets gemist heb... heh. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jejking schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 08:49:
Ik dacht dat het de bedoeling was om maximaal 1 prosp op 1 refinery te hebben? Bij mij tripte de boel de pan uit toen ik er twee op één ref zette.
Mja die problemen komen ook door pathfinding bugs e

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:31
Vandaag de Beta ook eindelijk kunnen spelen :) Eerst had ik ook het online ID probleem, maar dit was inderdaad op te lossen door alles in hoofdletters te typen.

Net het eerste potje gespeeld tegen iemand. Volgens mij was hij nog niet helemaal bekend met hoe belangrijk het water is in het spel, waardoor ik na een kwartier al een behoorlijke vloot had waarmee ik zijn construction yard kon vernietigen.

Ik heb constant 30FPS met een 8800GTS (G92), een E6400 en 3GB geheugen. Het spel ziet er goed uit vind ik, en dan vooral het water. Ook de geluidseffecten vind ik wel leuk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zojuist ook de beta eens geprobeerd. Leuk en aardig maar kan er nog geen oordeel over vellen.

Zal er vanmiddag eens dieper op ingaan. Ooh ja, de game is niet lagvrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Net de beta ook maar eens geprobeerd, en gezien de systeemeisen(minimaal SM3.0) had ik gedacht dat het gewoon onmogelijk zou zijn om de beta op mijn pc te draaien. Ik was al naar een nieuwe videokaart aan het zoeken op internet, en ik dacht, toch maar even proberen. Wonder boven wonder draait het dus gewoon perfect op low op mijn x800gto2 :D
Verder nog geen rare dingen tegengekomen, alles zag er gewoon uit zoals je zou verwachten van dit spel op low :)

Dus voor iedereen met een SM2.0 videokaart, probeer toch maar eens het spel op te starten

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cpt.Iglo schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:45:
Ik heb constant 30FPS met een 8800GTS (G92), een E6400 en 3GB geheugen. Het spel ziet er goed uit vind ik, en dan vooral het water. Ook de geluidseffecten vind ik wel leuk gedaan. :)
Volgens mij runt de SAGE engine altijd op 30fps; desnoods laat ie het spel slomer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:27:
[...]

Volgens mij runt de SAGE engine altijd op 30fps; desnoods laat ie het spel slomer gaan.
Helaas klopt dat ja :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
jeuj! vanochtend ook eindelijk mijn key binnen gehad :) Geinstalleerd en wel, nu alleen nog een game proberen...

ben benieuwd! Is er trouwens een lobby waar tweakers een beetje default in gaan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:03
Ik heb wel zin om met 3 mede tweakers een 2vs2 game te spelen. Wie doet ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Iemand toevallig nog een beta key over ik ben net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik begrijp het dus echt niet. onlineID met capslock aan, zonder caps en dan met shift, email in caps (zonder de @ en . dan) niets werkt.

YEEEHAAA!!

Eindelijk. het komt waarschijnlijk door mijn vorige password. Ik had als laatste hoop mijn password veranderd en nu werkt het!

borgoth, out.

[ Voor 38% gewijzigd door Borgoth op 24-08-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:03
Borgoth schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:35:
Ik begrijp het dus echt niet. onlineID met capslock aan, zonder caps en dan met shift, email in caps (zonder de @ en . dan) niets werkt.
Online ID moet het idee zijn dat je ook bij je EA account gebruikt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

hoeft niet. Online ID is gewoon je naam die je wilt dat anderen zien.

Ik heb net mijn eerste potje gespeeld en gelijk gewonnen. 2 tegen 2 ik heb een beetje ge turtled om te kijken hoe alles werkt. Verder is het tot nutoe wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 21:40
Rival24 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:31:
[...]

Uhm, je hoort je ore gebouw vlak bij het ore depot te zetten, en meerdere prospectors is verspilling van je resources. Het spel helpt je nota bene waar je het gebouw neer moeten zetten! 8)7

[...]

Gewoon opnieuw proberen de game op te starten. Indien je game crasht na het laadscherm moet je je graphics settings proberen op lowest te zetten.
Hoe verander ik settings als ik niet in de game kom
(e6750 /8800gt en 2gb ram)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Bart1983 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:07:
Ik heb wel zin om met 3 mede tweakers een 2vs2 game te spelen. Wie doet ermee?
Ik wil wel een keer een potje spelen, kom maar naar #C&C op irc.tweakers.net daar zitten wel meer fanatiekelingen. :)
flashback1989 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:35:
[...]

hij verander ik settings als ik niet in de game kom
(e6750 /8800gt en 2gb ram)
Dat zeg ik toch? Opnieuw proberen de game op te starten, dat heeft tot nu toe nog bij vrijwel iedereen geholpen die dit probleem heeft. Zelf heb ik deze error pas 1x meegemaakt kort nadat ik de game had afgesloten.

Hoofdletter, punt, brakke zin, lees je post eens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na nog wat potjes moet ik zeggen dat het gevoel in ieder geval wel goed is. Ik vind de Empire een leuke toevoeging, ze hebben een geheel eigen gameplay.
Alleen ik mag toch echt hopen dat het multiplayer gedeelte deze keer goed zit, want ik word gek van de hoeveelheid Sync-errors. De enige keren dat ik dat niet heb is wanneer de ander vroegtijdig de game verlaat.

Maarja, 27 oktober toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

echt wel lelijk dat ik net de beta key's ben misgelopen :(.. maarja, dan maar wachten op de full-game

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nibbz schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:53:
echt wel lelijk dat ik net de beta key's ben misgelopen :(.. maarja, dan maar wachten op de full-game
Zet je DM's eens aan :P Heb er 1 voor je

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Angeloonie schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:54:
[...]

Zet je DM's eens aan :P Heb er 1 voor je
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannn
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik wil mijn pc voor dit spel gaan upgraden. Ik heb in ieder geval een andere videokaart nodig, want ik heb een Geforce6200. Welke videokaart raden jullie mij aan ik wil er niet meer dan 100 euro aan uitgeven. En is 1GB geheugen en een Duocore processor van 2x 1,7Ghz voldoende om dit spel op low te draaien?

Always Look On The Bright Side Of Life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nibbz schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:53:
Je bent niet de enige :(

Fileplanet niet gelukt helaas...

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannn schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:09:
Ik wil mijn pc voor dit spel gaan upgraden. Ik heb in ieder geval een andere videokaart nodig, want ik heb een Geforce6200. Welke videokaart raden jullie mij aan ik wil er niet meer dan 100 euro aan uitgeven. En is 1GB geheugen en een Duocore processor van 2x 1,7Ghz voldoende om dit spel op low te draaien?
voor dat geld zou ik een 9600 gt halen. je kan ook voor een 3850 gaan, maar die presteert in de meeste spellen net iets slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zo! Zojuist weer eens proberen te spelen, wordt ik meteen m'n scherm uitgeflikkerd. Dit is op het moment dat game geladen wordt nadat je uit de lobby komt. Echt waardeloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ik heb ook de gelegenheid gekregen om geen key te bemachtigen :/
Iemand anders nog informatie over een ander evenement waar keys worden uitgedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Overigens, ondanks dat de beta nu gesloten is voor nieuwe testers mag ik aannemen dat er toch wel nieuwe patches gereleased blijven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
heeft er iemand anders nog een beta key over? ik zou ook wel graag willen spelen :)

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
PcManiaxx schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:02:
Zo! Zojuist weer eens proberen te spelen, wordt ik meteen m'n scherm weggeflikkerd. Dit is op het moment dat game geladen wordt nadat je uit de lobby komt. Echt waardeloos dit.
Zeker de RA3game.dat fout? Probeer dan je grafische dingen lager te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02

FlyEragon

Alien Monkeys

adros schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:11:
heeft er iemand anders nog een beta key over? ik zou ook wel graag willen spelen :)
me 2, jammer dat het geen open beta is, dan zouden ze automatisch meer testers (en ook mensen die gewoon alleen maar willen spelen) hebben, hetgeen een EA game hoogstwaarschijnlijk wel goed zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
me3, maar ik denk niet dat mensen hun key gaan weggeven ivm met gebanned worden e.d. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Key delen werkt niet.

Eerste keer als de key met een account gebruikt wordt wordt die daar aan geplekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net voor het eerst een game volledig kunnen spelen zonder een leaver of...out of sync.
Gewonnen met de Empire van iemand die dacht dat inf rush van Allies alles was. Nou, mijn ninja's vonden van niet xD. Hij had me nog bijna te pakken met een enorme legermacht aan dolfijnen maar de special attack van die naginata cruisers doet echt flinke damage.
Moet zeggen dat ik het erg leuk vind dat de Empire erbij is gekomen. Ze hebben echt een totaal andere speelstijl en het maakt het spel wel een stuk flexibeler denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Het is een beetje vroeg om het echt over balance te hebben maar na een paar weken spelen lijkt Empire voor mij toch wel de beste faction. Beste building style, kunnen daardoor makkelijker en sneller expanden, beste rushes, meest flexibele units (vooral Tengu/Striker zijn fantastisch), beste hero, beste navy enz. Ze hebben eigenlijk niet veel duidelijke zwakheden behalve het gebrek aan honden/beren wat eigenlijk best meevalt.

Allies tier 1 is echt bedroevend, alleen de rocket infantry is echt goed. IFVs zijn eigenlijk alleen goed als engineer APC. Ze hebben wel verreweg de beste air units, vooral de Century bomber is nogal leip. Maar goed, dan moet je wel de early game overleven.

Soviets hebben het moeilijk met rushen, terror drones is eigenlijk de enige optie aangezien Sickles net te traag zijn. Op een water map zijn Stingray rushes wel erg goed. Mid/late game wel zijn ze wel solide met hun Hammer/Apocalypse tanks + support units.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Count schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:19:
Het is een beetje vroeg om het echt over balance te hebben maar na een paar weken spelen lijkt Empire voor mij toch wel de beste faction. Beste building style, kunnen daardoor makkelijker en sneller expanden, beste rushes, meest flexibele units (vooral Tengu/Striker zijn fantastisch), beste hero, beste navy enz. Ze hebben eigenlijk niet veel duidelijke zwakheden behalve het gebrek aan honden/beren wat eigenlijk best meevalt.

Allies tier 1 is echt bedroevend, alleen de rocket infantry is echt goed. IFVs zijn eigenlijk alleen goed als engineer APC. Ze hebben wel verreweg de beste air units, vooral de Century bomber is nogal leip. Maar goed, dan moet je wel de early game overleven.

Soviets hebben het moeilijk met rushen, terror drones is eigenlijk de enige optie aangezien Sickles net te traag zijn. Op een water map zijn Stingray rushes wel erg goed. Mid/late game wel zijn ze wel solide met hun Hammer/Apocalypse tanks + support units.
Paar Bullfrogs met een aantal Hammers en dan een aantal V4s als ondersteuning is very deadly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
miss handig voor als je met elkaar wil spelen meld dan even je xfire ;)
zelf moet ik nog beginnen aan de beta ben pas net klaar met alles downloaden ik ben erg benieuwd en als ik jullie reacties zo lees. dan staat me een leuke tijd te wachten

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

<-- wil ook nog graag een beta key/account om even een paar uurtjes te proberen... DM graag :) Ben benieuwd namelijk !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nou ik heb dit spel gister online gespeeld.. vind er echt geen zak aan :S

- C&C3 graphics op Ultra high = gaap
- Japan is overpowered
- niet intressant

- Gief red alert 1

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:38:

- Japan is overpowered
- niet intressant

- Gief red alert 1
Aan je manier van typen zou je haast zeggen dat je WoW speel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:43:
[...]

Aan je manier van typen zou je haast zeggen dat je WoW speel. :p
ik gok op war:aor ;)

Beta is nooit in balans ofcourse :P Maar kan niet wachten daar wat op aan te vullen :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rival24 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:18:
[...]

Ik wil wel een keer een potje spelen, kom maar naar #C&C op irc.tweakers.net daar zitten wel meer fanatiekelingen. :)
^ Ik denk dat het makkelijker is via IRC gewoon te houden :p
Ik weet niet of het probleem al opgelost is door xfire, maar ik betwijfel het. Namelijk zo dat xfire 2 weken geleden met een update kwam voor RA3 detectie, maar kan werkt je RA3 niet meer ;).
Ingame lijkt alles goed en normaal te werken maar crashed als je een match wil starten. 5,4,3,2,1,crash. Dus dan moet je ingame detectie weer uitzetten of xfire uithouden tijdens RA3.

@Count, ligt aan de map, op roundhouse redux hebben de Soviets natuurlijk een mega sterke stinger rush. En sickels komen er van pas om over de heuvel te springen. Maar ik vind de tech combinatie wel gaar ja. Niemand kan meer tanks vanaf het begin terwijl je zou zeggen dat er zat tijd is tussen het begin en WF bouwen. EA lost hiermee misschien een vorm van rushen op zoals de rhino rush in RA2. Maar als nadeel heeft het vooral dat je nu heel erg eenzijdige rushes gaat krijgen omdat mensen toch asap willen aanvallen water of geen water. In RA2 had je iniedergeval meer mogenlijkheden met wel allemaal goede counters :o het leuke daar was ook dat elke factie z'n special unit had. en je daarop heel makkelijk kon rushen en/of verdedigen. (btw mja soviets hebben dan als enige faction building killers voor land en water met die stings... balance?)

- Japan is overpowered
- niet intressant

- Gief red alert 1
Graphics tja het is SAGE engine, ik vind het fine. Zolang units en gebouwen goed herkenbaar zijn en ik zie wat ze doe vind ik het best. 1 dag spelen en japan overpowerd? Heb je zelf met empire gespeeld tegen goede spelers die een andere faction hebben dan? Ja tuurlijk heeft japan erg sterke untis I admit, zeker ook overpowerde er bij bijv die swarm inf dingen. Maar vergeet niet dat als je maar 1 gebouw hoeft te mollen voor empire en hij kan weer opnieuw beginnen met techen. Verder is niet interresant een mening die je niet eens onderbouwd dus dat hoef je niet te melden, zeker boeiender dan C&C3 was. En dat het niet helemaal gaat zoals je wil, tja dat heb ik ook maar maakt het nog niet gelijk ontintressant. RA1 heb je al dus, waarom zouden ze dat nog eens maken,...

[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 25-08-2008 10:52 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

- Japan is overpowered
- niet intressant

- Gief red alert 1
De balans is inderdaad niet erg goed, maar Japan is niet overpowered. USSR is overpowered met de Kirov-zeppelins.
Maar het is een beta, balans moet nog finetuned worden natuurlijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Phyxion schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

De balans is inderdaad niet erg goed, maar Japan is niet overpowered. USSR is overpowered met de Kirov-zeppelins.
Hahaha, wat de fok? Die zijn prima te counteren man, als je maar een beetje scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwa wat is RA3 boeiender dan CNC3 precies? Meer micro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

En voor zover ik het gevolgd heb voor elke unit een primaire én een secundaire aanvalsmogelijkheid.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:42:
Afgezien van de rest vind ik de muziek wel erg lekker 8)
Je moet meer verschillende units gebruiken om te counteren.

dus niet 50 mammoth tanks maken en pwn..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:42:
In C&C3 hoefde je überhaupt geen micro te gebruiken. In Ra3 wordt dat wel beloond gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Rival24 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

In C&C3 hoefde je überhaupt geen micro te gebruiken. In Ra3 wordt dat wel beloond gelukkig :)
Veel mensen weten niet dat RA3 automatisch mic heeft aanstaan. Hoor vaak mensen praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ehm.. er werd hier bedoeld " Micro Management "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

SpoTs schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:24:
ehm.. er werd hier bedoeld " Micro Management "
7(8)7 7(8)7 7(8)7 Sorry :P maar inderdaad je hebt gelijk, het loont zeker om apparte units te besturen.

Wat ik echt opmerk is dat je fijn platoons kunt combineren, het werkt allemaal veel beter, V4's zijn echt beter qua ondersteuning, daar een paar van die standaard tanks bij, en een aantal bullfrogs, wat kan de vijand dan nog doen?

Wel jammer dat er geen aparte (bij de Soviets dan, heb nog niet met de rest gespeeld) anti air is voor op zee. Maar daarvoor kan je dan weer beter Migs gebruiken, lekker snel.

Overigens is het heerlijk om een paar Kirovs langs de andere kant laten binnen'vliegen' terwijl je aan het aanvallen bent.

Ook op die 1vs1 map kan je altijd tegelijk met water en land aanvallen.

En helaas merk ik dat veel mensen disconnecten als je aan het winnen zijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
daves2hd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:46:

@Count, ligt aan de map, op roundhouse redux hebben de Soviets natuurlijk een mega sterke stinger rush.
Ja, dat zei ik al. Stingrays zijn echt wazig sterk voor een tier 1 unit. Maar op de nieuwe 2v2 map start je bijv niet bij het water dus dan heb je daar niets aan.
(btw mja soviets hebben dan als enige faction building killers voor land en water met die stings... balance?)
Ik neem aan dat je het hebt over garrisoned buildings clearen? Allies kunnen dat ook met de shotgun infantry ability (dmv met dat schild naar het huisje lopen). En ik neem aan (nooit gedaan) dat de Imperial Warrior dat ook met die samuraizwaard ability kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Count op 25-08-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Snake schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:30:
[...]

En helaas merk ik dat veel mensen disconnecten als je aan het winnen zijt.
Echt Alt-F4? Want vaak, als je overduidelijk wint, geven ze vaak op omdat ze geen zin hebben om te wachten, maar dat boeit niet echt want dat win je gewoon zoals het hoort.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Kirov's overpowerd, wtf. Zoals ik al vaker gezegd heb (en met alle respect), balance is iets waar iedereen schijnbaar verstand van denkt te hebben (zelfs na het spelen van één potje) maar vaak is het gewoon flauwekul. Als je iets ziet waarvan je denkt dat het imba is moet je je eerst eens wat dingen afvragen: heb ik het op tijd gescout; heb ik vervolgens de juiste counters gebruikt; had ik het anders aan kunnen pakken. Als je iets niet op tijd scout of niet de juiste counters gebruikt dan mag je helemaal niets zeggen over balance want je hebt gewoon niet goed gespeeld. Een Kirov die ineens je base binnenkomt zonder dat je hem ooit gezien hebt is dus je eigen schuld en zeker niet imba.

De balance is atm behoorlijk goed. Alleen Empire heeft een aardig voordeel op de nieuwe 1on1 map (Temple Prime) waar ze bijna moeiteloos beide oils in kunnen nemen door naar beiden met 2 cores te gaan (waarvan iig één barracks core). En verder zijn er idd wel wat kleine dingen die aangepast kunnen worden als men goed gaat kijken, maar het is niet zo dat er één factie is die de rest owned.

@ Snake: Sovjet Bullfrogs (anti air) kunnen ook het water op ;).
GeeBee schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:47:
En voor zover ik het gevolgd heb voor elke unit een primaire én een secundaire aanvalsmogelijkheid.
Voor sommige units is dat slecht uitgewerkt, sommige vliegtuigen hebben gewoon "return to base" als secundaire mogelijkheid en apc's / ifv's hebben het unloaden van mannetjes als secundaire, dat vind ik wel een beetje cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wmm schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:43:
@ Snake: Sovjet Bullfrogs (anti air) kunnen ook het water op ;).
Ik weet, maar apart, gelijk die flak bootjes van RA2 :)

Nu moet ik echt met teams gaan werken, team 1 voor naval, team 2 voor ground.

Vroeger kon ik gewoon op 1 unit klikken, 2 keer op T (type in RA2) en dan had ik ze allemaal :)
[...]

Voor sommige units is dat slecht uitgewerkt, sommige vliegtuigen hebben gewoon "return to base" als secundaire mogelijkheid en apc's / ifv's hebben het unloaden van mannetjes als secundaire, dat vind ik wel een beetje cheap.
Die Migs return 2 base gaat wel 2 keer zo snel, dus echt is het niet.

Wel jammer dat die geen Air to ground hebben.

Ik vind de Kirov 2ndairy wel leuk, gaan ze lekker snel.

Die van de Dreadnoughts: Dan gaan ze wel heel rap stuk, niet echt usable.

[ Voor 8% gewijzigd door Snake op 25-08-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Dat die Migs dan sneller terugvliegen wist ik niet. Maar dan nog vind ik het vrij cheap :P. Like "wat zullen we Migs eens geven als secundaire jongens" - "euh, ze terug laten vliegen naar hun base" - "maar das niet zo bijzonder" - "dan laten we ze extra snel terug vliegen" - "ok, do it". :+

Het unloaden van apc's is gewoon een normale functie, daar is een apc voor. Secundaire functie moet iets speciaals zijn imo. Wat ook bagger is met die apc's is dat je of alle units eruit gooit of alle erin houdt. Als ik 4 Javelins en één engineer in een hoverboat heb en ik wil de engineer een oil laten cappen, dan moet ik ook die 4 Javelins eruit gooien en direct er weer in stoppen :/. Het lijkt me een aardig idee dat je gewoon de inhoud van een apc in je sidebar ziet (als je alleen die apc geselecteerd hebt) en op units kunt klikken die je eruit wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wmm schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:30:
Dat die Migs dan sneller terugvliegen wist ik niet. Maar dan nog vind ik het vrij cheap :P. Like "wat zullen we Migs eens geven als secundaire jongens" - "euh, ze terug laten vliegen naar hun base" - "maar das niet zo bijzonder" - "dan laten we ze extra snel terug vliegen" - "ok, do it". :+

Het unloaden van apc's is gewoon een normale functie, daar is een apc voor. Secundaire functie moet iets speciaals zijn imo. Wat ook bagger is met die apc's is dat je of alle units eruit gooit of alle erin houdt. Als ik 4 Javelins en één engineer in een hoverboat heb en ik wil de engineer een oil laten cappen, dan moet ik ook die 4 Javelins eruit gooien en direct er weer in stoppen :/. Het lijkt me een aardig idee dat je gewoon de inhoud van een apc in je sidebar ziet (als je alleen die apc geselecteerd hebt) en op units kunt klikken die je eruit wilt hebben.
Deze functie zit volgens mij wel in C&C3 vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wmm schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:30:
Ze hadden eigelijk wel die migs een Air to Ground optie kunnen geven bij het opsteigen, gelijk de Orca's in C&C3.
Dit is inderdaad zeer jammer, ook bij gebouwen is het alles erin, en dan eruit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden eigelijk wel die migs een Air to Ground optie kunnen geven bij het opsteigen, gelijk de Orca's in C&C3.
airhawks volgens mij :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat ja, Orcas hadden alleen A2G.

Maar al bij al vind ik de balance zeer goed.

Ze gaan natuurlijk niets meer veranderen nu qua functionaliteit, dat is voor een uitbreiding (natuurlijk :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
daves2hd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:57:
h zoveel maar tja kan niet alles krijgen :+ paar dingen die ik wel mis zijn.
Helaas was ik dinsdag al vertrokken. ;)
2 vs 2 quick match zit al in de beta, ik weet niet of ze ook nog een arranged optie toe gaan voegen. Ben bang van niet, EA kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wiebbe schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:05:
En hoe kunnen er nou ingodsnaam teveel "Tabs" inzitten? Er zitten PRECIES dezelfde tabs in als red alert 2 :P
In RA2 is een van de vier build queues permanent zichtbaar en is het bouwen en plaatsen van gebouwen heel simpel (Q). In RA3 is die queue niet meer altijd zichtbaar en moet je hem eerst activeren en kun je geen Q meer gebruiken voor het plaatsen (moet je weer F1 - F12 hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Stonden de boten + air samen met de tanks dan? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen tab hadden in RA2. Maar het kan soms wat on overzichtelijk zijn. Ik heb ook nog wel eens dat ik niet goed zie dat ik me MCV geselecteerd heb en dan peron geluk die inpak ipv mijn power plant uitpak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:12:
Stonden de boten + air samen met de tanks dan? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen tab hadden in RA2.
Ja, je had structures, defenses, infantry en vehicles. Maar dat werd er niet bedoeld. Het punt is, dat in RA3 de sidebar ook wordt gebruikt voor wat je momenteel hebt geselecteerd. Dat was in RA2 niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Johannn schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:09:
1 gb RAM lijkt me aan de lage kant en 1,7 ghz zegt weinig zonder dat je vermeldt om welke processor het gaat. Qua videokaart zou ik gewoon eens wat benchmarks doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net paar potjes kunnen spelen en ik vind het toch lekker hoor. Stukken leuker spelen dan C&C3, ik ben hier veel meer fan van. Ben benieuwd hoe de campaign en dergelijke gaat worden.

Ik wordt nog wel overdonderd door de mogelijkheden van het spel, je kunt zoveel kanten op en veel is ook onduidelijk dat ik eigenlijk alleen maar verloren heb... Tijden geleden dat ik plezier had met een RTS dus dat scheelt dan wel weer :)

Als iemand zin heeft om te spelen, voeg maar toe als Friend of Invite of hoe het ook werkt nu. Dramaties is de nick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Olaf van der Spek schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:18:
[...]

1 gb RAM lijkt me aan de lage kant en 1,7 ghz zegt weinig zonder dat je vermeldt om welke processor het gaat. Qua videokaart zou ik gewoon eens wat benchmarks doorlezen.
Die dual core is in orde.

RAM mag gerust * 4. En qua videokaart: 8800GT ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:01

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Bijna, het zijn Firehawks :P

Over RA3 is mijn mening nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt me een leuke game, maar ik vind het tot nu toe nog niet de game die ik hoopte te spelen. Dat kan ook komen doordat ik niets op mijn dooie gemakkie kan doen, zelfs als ik zelf een game maak met als naam "New to the game - DO NOT ATTACK" ben ik zo weggerushed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Snake schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:38:
RAM mag gerust * 4. En qua videokaart: 8800GT ofzo?
De 512 mb versie valt buiten zijn budget en de 256 mb versie zou ik vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannn
Olaf van der Spek schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:18:
Het is een Pentium 4 processor 650, LGA775.
Ik ga me er de komende tijd eens in verdiepen.
De geheugen prijzen vallen me in ieder geval wel mee, dat ga ik wel naar 4 uitbreiden.

[ Voor 10% gewijzigd door Johannn op 25-08-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Johannn schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:04:
[...]

Ik ga me er de komende tijd eens in verdiepen.
De geheugen prijzen vallen me in ieder geval wel mee, dat ga ik wel naar 4 uitbreiden.
Ik zou, naast een geheugenupgrade, ook een dualcore overwegen die niét op de P4 gebaseerd is. Pak een budget E7200/E8xxx plus wat mem en je bent er wel.

Edit: ik heb je even toegevoegd op MSN :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jejking op 25-08-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Johannn schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:04:
Die is toch 3.4 ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk al die system specs 8)7 Wel nice dat er geholpen wordt, dat sowieso! Ik heb gisteren 2 G ram er maar extra bij besteld en speel nu maar even alles op low. Kijken hoe ver we komen als het morgen binnenkomt!

Net weer 3 heelrijke potjes verloren, toch goed vermaakt. Ik merk wel dat Empire de grote favoriet is... Toch leuk, leer je al snel een faction kennen want daar gaat het om. Kennis van zaken en hoe je erop reageerd. Ik heb nog een hoop te leren merk ik al :)

Ik begin voortaan potjes met GoT en dan 2vs2 of whatever ervoor dan weten jullie dat ik dat ben :)

Drama.Ties is de naam, verliezen is mijn faam.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dan klopt de 1.7 ghz in je eerste post dus niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Nog iemand zin in een potje waarin we de eerste tijd niet aanvallen? 1 vs 1 of 2 vs 2. (even om de units en gebouwen goed te ontdekken).

Als iemand daar zin in heeft, laat het maar weten in dit topic en voeg me even toe als vriend: CPT_IGLO (hoofdletters werken helaas alleen maar :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Cpt.Iglo op 25-08-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Cpt.Iglo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:37:
Nog iemand zin in een potje waarin we de eerste tijd niet aanvallen? 1 vs 1 of 2 vs 2. (even om de units en gebouwen goed te ontdekken).

Als iemand daar zin in heeft, laat het maar weten in dit topic en voeg me even toe als vriend: CPT_IGLO (hoofdletters werken helaas alleen maar :P)
Hoe voeg ik je toe? De invite knop is greyed out hier.

Moest jij het weten: Ik ben Snakiej :P voeg me maar toe ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Snake op 25-08-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Snake schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:04:
[...]

Hoe voeg ik je toe? De invite knop is greyed out hier.

Moest jij het weten: Ik ben Snakiej :P voeg me maar toe ;)
Hmm, dan zal ik het eens proberen ;)

(weet ook niet of het kan, ik ging puur of op reacties in dit topic :P)

/Edit: Ik kom er ook niet uit.. we zullen elkaar dan toevallig moeten treffen ben ik bang :+

[ Voor 12% gewijzigd door Cpt.Iglo op 25-08-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt elkaar inviten door in de chat met de rechtermuis knop (daar waar je duim links zit ;) ) op een naam te klikken. Zo kun je mensen toevoegen en ook whisperen!

"Manueel" een naam intoetsen is nog niet mogelijk inderdaad, toch best jammer...

Kunnen we misschien ee nchannel nemen waar we voortaan hangen? Channel 3 of 4 bijvoorbeeld? Diw worden niet echt standaard gekozen maar toch wel vol genoeg als er gen GoTer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Is het niet makkelijker dat iemand van GoT een server gaat hosten, een wachtwoord bedenkt en dat hier neerzet? Op die manier kunnen we misschien wel een keer een 2 vs 2 doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou diegene de hele tijd moeten wachten totdat er iemand in komt. Zoveel GoT' ers spelen het nu ook weer niet ben ik bang...

Maar als iemand een goed idee heeft laat graag weten, altijd leuker om tegen "bekende" te spelen! :9

Ik zuig zo hard, maar ik merk wel dat ik steeds iets beter aan het worden ben. Een heel, heel, heel klein beetje... :X :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mijn spel BLIJFT dus crashen, echt erg, ik raak nergens meer binnen. Heb al de map Red Alert 3 Beta in %appdata% verwijderd, maar no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Zoals al vaker gezegd, als je anderen wilt vinden om te spelen kom dan gewoon naar #C&C op irc.tweakers.net. Daar zitten aardig wat mensen al met een key en meer is altijd beter / gezelliger :). Plus het is een stuk makkelijker dan een lobby innemen of xfire gebruiken dat schijnbaar RA3 doet crashen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Hmm, bij mij loopt RA3 echt heel goed juist! Heb nog nooit een crash gehad en heb inmiddels al meer dan 10 potjes gespeeld...

Misschien toch een hardware of driver probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt hier ook prima.. in verscheine potjes 1x een fout gehad en 1x een stall gehad (game zat vast tot er iemand quitte). Voor de rest werkt het prima, maar de lobby is wel af en toe een beetje buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

xFire closen does the trick :D

Kirov 2ndairy is wel niet goed als je gaat aanvallen, gaan ze superrap kapot.

Beter als ze moeten terugtrekken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 00:14
Ik ben eindelijk weer is positief over een spel (BETA) die EA heeft uitgebracht. Totaal geen tankspam zoals in C&C3 maar met veel meer tactiek en micro. Met micro kun je duidelijk weer het verschil maken, ook kan je weer iemands geldstoom verstoren in het begin van het spel! Wat me wel opvalt is dat het niveau hierdoor waarschijnlijk een stuk lager is geworden op de servers (ik win namelijk bijna alles, terwijl ik ook niet echt goed ben).

Net zoals Wmm zeg ik kom naar #C&C irc.tweakers.net zodat we samen is een potje kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op kleine maps ben je als de empire trouwens wel in het nadeel; je wordt vrij snel ge-dog/bear-camped en moet dan wachten tot je warfac af is om iets anders uit te halen (defence neerpleuren zal vaak niet werken omdat er tegen die tijd wel een paar infantry in je base staan). Het laat je ook vooral erg open voor een engi rush; een antwoord daarop heb ik nog niet echt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:44:
op kleine maps ben je als de empire trouwens wel in het nadeel; je wordt vrij snel ge-dog/bear-camped en moet dan wachten tot je warfac af is om iets anders uit te halen (defence neerpleuren zal vaak niet werken omdat er tegen die tijd wel een paar infantry in je base staan). Het laat je ook vooral erg open voor een engi rush; een antwoord daarop heb ik nog niet echt gevonden.
Gewoon met een dojo core er overheen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Imperial Warriors winnen het van honden met hun normale geweer. Je moet natuurlijk wel een beetje aandacht schenken maar dan is het ook altijd Warrior > hond. Beer is iets lastiger, weet niet precies of 2 warriors > 1 beer is. In ieder geval is 1 Warrior met z'n zwaardje 1 dode been EN warrior ;). En ze zijn met zwaard immuun voor die stun ability.

En idd wat Rival zegt, als je een Core hebt, gewoon plat rijden. Kun je eventueel ook je collector (met gun) voor gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Wmm op 26-08-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Nou leuk is dit. Ik heb eindelijk een beta key, heb de boel gedownload en geinstalleerd, daarna krijg je meteen een patch van 800MB (wtf, kunnen ze de download op fileplanet dan niet beter vervangen).
Maargoed dat heb ik allemaal doorstaan, maar als ik de game start zegt Windows na een tijdje dat ie 'not responding' is... lekker dan. :/
Meer mensen die de game niet eens in komen?
Ik heb Windows Vista 64bits, komt 't door de 64 bits? Ik dacht gelezen te hebben dat anderen de beta hier wel op kunnen draaien?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

RA3 gespeeld met een 8600gt (CPU: Phenom 9850), maar op ultra is het niet te spelen (14 fps op 1440x900).. ook maar even rond gekeken naar nieuwe videokaart.. 9800gt is behoorlijk goedkoop (110 euro gespot), dus daar maar een van besteld.. plus wat extra geheugen.. vrijdag maar eens weer proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
Exar schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:25:
Nou leuk is dit. Ik heb eindelijk een beta key, heb de boel gedownload en geinstalleerd, daarna krijg je meteen een patch van 800MB (wtf, kunnen ze de download op fileplanet dan niet beter vervangen).
Maargoed dat heb ik allemaal doorstaan, maar als ik de game start zegt Windows na een tijdje dat ie 'not responding' is... lekker dan. :/
Meer mensen die de game niet eens in komen?
Ik heb Windows Vista 64bits, komt 't door de 64 bits? Ik dacht gelezen te hebben dat anderen de beta hier wel op kunnen draaien?
Er is weer een update van 40mb, misschien dat het nu wel goed werkt bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:38
1.4 is live :) :

e==================================================================
Command & Conquer(tm) Red Alert(tm) 3 Public Beta
Version 1.4 Patch Notes - August, 2008
==================================================================

This patch fixes a crash, adds some debugging information for
auto-matching and multiplayer game creation, and fixes 2 UI bugs.

<Bug Fixes>

• Fixed a crash on startup on systems with Athlon XP processors.

• Added debugging information, displayed in the chat window,
during auto-match searching.

during multiplayer game startup. This information should help
players identify connectivity problems that result in the "NAT
Refresh" message.

• Updated the multiplayer game launch screen.

• Fixed some display bugs in the multiplayer post-game statistics
screen.

Version 1.3 Patch Notes - August, 2008

This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta
brings the beta fully up to date with the development branch. It
contains a large number of bug fixes and balance changes. Here are
the most notable balance changes:

<Balance Changes>

Global Changes:

• Wall health increased to 300 from 100.

• Bridge health decreased to 1000 from 6000.

• All MCV’s now can crush light vehicles.

• Garrison Range Bonus increased to 200% from 125%

• Infantry vulnerability to PRISM weapon increased to 100% from
30%.

• All ships should now slow down by 25% when REALLYDAMAGED.

• Standard surface ship armor vulnerability to Rocket damage
reduced to 100% from 150%.

• Amphibious Ground Units should no longer be crushing infantry on
water.

• Heroic Veterancy now grants a 25% rate of fire increase.

• Heroic infantry are now immune to Bark-Stun.

• T1 base defenses now require line of sight. Check your firing
lanes!

• Air Superiority Fighter attack ranges increased to 300 from 200.

• Aircraft are now twice as vulnerable to CANNON and GUN damage.
This should only affect how quickly ground units can kill them
while they’re docked.

• Anti-Ground Aircraft will now reveal themselves to their victims
if they’re shooting from up on a plateau.

• Bark / Roar stun duration increased to 10 seconds from 6. (15s
if you have Advanced Tech)

• Frozen Units are no longer insta-gibbed by RADIATION damage.

• Prism, Tesla, and Wave Force weapons no longer “thaw” frozen
units.

• Repair Drone leash range increased by 50.

• Refineries now have a 30s infiltration delay, to prevent players
from spamming infiltrators at refineries and getting mo money, mo
problems.

Allied Changes:

• Peacekeeper health reduced to 150 from 200.

• Peacekeeper now does more damage when up close than when far
away.

• Peacekeeper damage reduced to 40 at point blank, from 60, and 25
at max range, from 30.

• Peacekeepers are no longer immune to RADIATION damage when their
shield is active.

• Engineer now gets a big armor boost when he’s in his (presumably
Kevlar) medic tent. He’s also immune to bark stun in this mode.

• Multigunner Turret now has a unique weapon for the Imperial
Warrior.

• IFV / Multigunner Turret + Dog/Bear range increased to 300 from
150.

• IFV now has a unique weapon when garrisoned by an Imperial
Warrior

• IFV + Dog bark-stun duration increased to 5s from 3s.

• IFV + Peacekeeper should now be doing AUTO_CANNON damage.

• IFV + Tesla Trooper rate of fire doubled.

• Guardian Tank target painter reload time increased to 2 seconds
from 0.

• Cryocopter cryo-beam range decreased to 150 from 300.

• Cryocopter freeze damage DPS reduced by half.

• Mirage Tank invisibility field radius decreased to 175 from 200.

• Mirage Tank mirage field toggle reload time decreased to 2
seconds from 10.

• Assault Destroyer Black-Hole Armor armor buff reduced to 25%
from 75%.

• Athena Cannon shield HP reduced to 2000 from 4000. Duration
increased to 20s from 10s. Reload time reduced to 20s from 60s.

• Dolphin’s can now damage multiple targets per shot.

• Century Bomber bomb damage radius reduced to 25 from 50.

• Surgical Strike now strikes much faster, although no more
precisely.

• Surgical Strike damage reduced against Harvesters.

• Time Bomb 1 damage reduced against Harvesters.

• Cryo Satellite powers now have a pre-attack delay time of 5
seconds. In addition to making the power more balanced, it also
horribly broke the visual FX!

Soviet Changes:

• Bear ground speed reduced to 85 from 100. Bear water speed
increased to 85 from 75. Bear health increased to 190(!) from 50.

• Flak Trooper magnetic mine range decreased to 20 from 75.

• Soviet Ore Collector reactive armor buff increased to 75% from
50%.

• Terror Drones will now damage aircraft in the air. Previously
they would stop damaging an aircraft once it became airborne.

• Terror Drone damage against Eggs reduced by 40%.

• Apoc Tanks can now grind large vehicles (MCV’s) and even
structures(!) using its harpoon + grinder.

• Heroic Apoc tank damage type changed to EXPLOSIVE from CANNON.

• Heroic Apocalypse Tanks now fire high explosive rounds that
detonate in an eerily similar fashion to that of V4 rockets.

• Soviet Bunkers now refund half their cost when sold. Soviet
Bunkers no longer spawn a conscript when sold.

• Natasha’s bombing run reload time decreased, she should now be
able to immediately paint a new target when she’s done with the
old one.

• Soviet Power Tree reorganized.

• Toxic Corrosion can only be used against friendly targets. Toxic
Corrosion death weapon explosion damage increased to 500 from 300,
radius increased to 80 from 50. Length of the active radiation
trail increased.

• Desolator Airstrike field damage increased by 4x.

• Desolator Airstrike will now clear garrisons.

• Desolator Airstrike time to target reduced by 5 seconds for all
levels.

• Orbital Refuse time to target increased for all levels.

• Magnetic Satellite now has a 2 second pre- attack delay, giving
you time to GTFO of the way. Beam duration increased by 3 seconds
per level. Beam Speed increased to 50 from 30. Doubled effective
radius.

• Magnetic Satellite now only affects units that are of roughly
equivalent size / tech to its level. This means that a level 1 mag
satellite will only pick up light vehicles (sickles, IFV’s,
Tengu’s, etc); level two can pick up larger vehicles such as
artillery, T2 ships, Harvesters, and Main Battle Tanks; level 3
(or “Trip”, as his friends call him) can pick up any vehicles,
even Apoc Tank’s and MCV’s.

Empire of the Rising Sun Changes:

• Burst Drone attached speed penalty increased to 50% from 25%.

• Burst Drones received a 40% damage scalar against Nano-cores.

• Burst Drones (of the currently attached variety) are now
directly targetable.

• Imperial Warrior is now immune to Bark-Stun while bonsai
charging.

• Tank Buster: A burrowed tank buster can no longer attack. You
must first unburrow them before giving an attack command.
Essentially this cuts the middle “down in the hole but half way up
and shooting” state of the tank buster.

• Japanese Refineries now grant enough buildability to allow you
to wall in your harvesters.

• Japan Base Defense now has a 15 second cool down time on its
weapon toggle.

• Mecha Tengu ground speed increased to 125 from 100. Water speed
increased to 100 from 80.

• Transformers are no longer receiving that a massive shroud clear
buff when in the air.

• Yari Mini Sub Kamikaze attack damage reduced against Harvesters.

• Seawing water speed increased to 125 from 100.

• Tsunami tanks are now buildable from the Japanese Naval Yard.

• Tsunami Tank secondary ability armor buff changed to 50% across
the board and now increases your Tsunami’s speed by 25%.

• Chopper VX speed increased to 140 from 120.

• Chopper VX should now have an easier time attacking moving
units.

• Rocket Angel paralyze whip range decreased to 250 from 300.

• Rocket Angels Paralysis Whip no longer works against air
targets.

• Waveforce Artillery can no longer fire while moving.

• Shogun Battleship: Changed the Ramming Speed ability from a
toggle to a location-targeted ability. Reduced duration of ramming
speed to 5 seconds from 10. Ramming Battleships now have
noticeable acceleration.

• Final Squadron aircraft will now attack enemy aircraft while in
flight.

• Final Squadron spread reduced for all levels. Number of planes
per target increased for level 2 and 3.

• Final Squadron attack damage reduced against Harvesters.

• Emperor’s Resolve status effect changed from a damage boost to a
rate of fire boost. Overall DPS increase should remain the same.

• Point Defense Drones are no longer castable on infantry

• Balloon bomb spread decreased. Level 1 now drops 6 bombs, up
from 4. Level 2 drops 10 bombs, up from 8. Level 3 drops, get
this, 14 bombs up from 12.

• Balloon Bomb damage halved. Balloon Bomb damage reduced against
Harvesters.

• Balloon bombs now move twice as fast. They however fall at the
same old speed.

• Balloon Bombs are immune to Magnetic Satellite. Apparently
they’re made out of ceramics or wood or something.

Version 1.2 Patch Notes - August, 2008

This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta fixes
one bugs.

<Bug Fixes>

• Fixed an error with the online lobby chat window text getting
corrupted.

Version 1.1 Patch Notes - July, 2008

This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta fixes
several bugs and makes one other minor change.

<Bug Fixes>

• Fixed an error with the online lobby chat window text getting
corrupted.

• Fixed graphical bug in main menu screen where Statistic of
Liberty was missing and there was a green square at the bottom
right of the screen.

• Fixed a bug which allowed hacking the game to allow LAN play.

<Other Changes>

• Removed "v1.0" from the main menu screen.

End of Patch Notes File

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuVo schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:18:
1.4 is live :) :

e==================================================================
Command & Conquer(tm) Red Alert(tm) 3 Public Beta
Version 1.4 Patch Notes - August, 2008

This patch fixes a crash, adds some debugging information for
auto-matching and multiplayer game creation, and fixes 2 UI bugs.

<Bug Fixes>

• Fixed a crash on startup on systems with Athlon XP processors.

during auto-match searching.

during multiplayer game startup. This information should help
players identify connectivity problems that result in the "NAT
Refresh" message.

• Updated the multiplayer game launch screen.

• Fixed some display bugs in the multiplayer post-game statistics
screen.
Alleen dat is dus van belang ;)
Bugfixes en je ziet nu wat je automatch aan het doen is bijvoorbeeld. Alleen ik snap niet hoe hij een speler kan beoordelen zonder stats?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.