Red Alert 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.081 views

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Olaf van der Spek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:55:
[...]

Het is alweer een tijdje geleden, maar in TW kwam het vaak voor dat een paar units van de groep gewoon ergens bleven staan terwijl de rest van de groep wel ging verplaatsen / aanvallen.

[...]

Klopt, jij doet het nu dubbelop. Commands worden gewoon eens per 6 frames verwerkt.
30 fps is trouwens wel laag qua graphics, RA2 zat op maximaal 60 fps.

Netwerklag is trouwens niet overal verplicht. De UI kan best bepaalde commando's simuleren zodat de UI direct reageerd.
Ik doe het niet dubbel op, het is niet mijn stuk tekst ;). Originele schrijver verwoord het wat vaag wat me vanmorgen pas opviel ;). Wat jij zegt is idd ook wat ik (wil) zeg(gen) :).

30 FPS is trouwens standaard in alle Sage games volgens mij. Het vervelende is ook dat de game altijd die 30 fps wil halen en dus lekker trager gaat draaien als iemand z'n graphics veel te hoog heeft (wat dus de soms extreem trage games online verklaart).

TW en KW hebben trouwens ook de extreme idiote bug dat als je een grote groep tanks tegelijk laat reverse moven er standaard 1 of 2 juist de andere kant (meestal recht in de tanks van je tegenstander) gaan rijden. Iets wat ook nooit opgelost is, samen met de replay bug. Met die dingen krijg ik het idee dat EA bepaalde bugs gewoon niet kan oplossen :/.

[ Voor 14% gewijzigd door Wmm op 14-08-2008 14:07 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Wmm schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:06:
[...]

Ik doe het niet dubbel op, het is niet mijn stuk tekst ;). Originele schrijver verwoord het wat vaag wat me vanmorgen pas opviel ;). Wat jij zegt is idd ook wat ik (wil) zeg(gen) :).

30 FPS is trouwens standaard in alle Sage games volgens mij. Het vervelende is ook dat de game altijd die 30 fps wil halen en dus lekker trager gaat draaien als iemand z'n graphics veel te hoog heeft (wat dus de soms extreem trage games online verklaart).

TW en KW hebben trouwens ook de extreme idiote bug dat als je een grote groep tanks tegelijk laat reverse moven er standaard 1 of 2 juist de andere kant (meestal recht in de tanks van je tegenstander) gaan rijden. Iets wat ook nooit opgelost is, samen met de replay bug. Met die dingen krijg ik het idee dat EA bepaalde bugs gewoon niet kan oplossen :/.
'Niet kunnen' zal het niet zijn, maar het zal ze inderdaad niet lukken binnen de tijd die ze krijgen voor support. Misschien dat het 'support team' of hoe het ook heet, hier wat verandering in kan brengen. Mike Verdu zei een tijdje terug in een mail dat er bij Red Alert 3 een speciaal patch team aangesteld zou worden dat voor support zou zorgen nadat de game uitkomt zodat we niet meer 4 maanden op een patch hoeven te wachten.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Rival24 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:32:
Mike Verdu zei een tijdje terug in een mail dat er bij Red Alert 3 een speciaal patch team aangesteld zou worden dat voor support zou zorgen nadat de game uitkomt zodat we niet meer 4 maanden op een patch hoeven te wachten.
Dat klopt, maar als ze bugs die al jaren bekend zijn nu in een nieuw game niet oplossen, dat gaat zo'n live/patch team toch ook niet helpen?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wmm schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:06:
Ah, ik had toch verwacht dat zoiets ondertussen wel opgelost zou zijn. :(

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Olaf van der Spek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:39:
[...]

Dat klopt, maar als ze bugs die al jaren bekend zijn nu in een nieuw game niet oplossen, dat gaat zo'n live/patch team toch ook niet helpen?
Het is al meermalen gebeurd dat er in een nieuw spel nog een hoop bugs inzaten die in een voorgaande versie van de Sage engine al opgelost waren d.m.v. een patch. Het is waarschijnlijk heel naief te denken dat ze het ooit oplossen, maar ik blijf een klein beetje hoop houden.

• Wmm

Wmm

Qua techniek zullen ze die bugs idd wel op kunnen lossen, waarschijnlijk krijgen ze idd niet genoeg tijd. Maar dan nog is het gewoon bar en bar slecht. Dat sommige units ineens de verkeerde kant op rijden is een gamebreaking bug, je verlies regelmatig units door zeer duidelijke bug die ook nog eens vaak voorkomt. FIX IT. Die replay bug is dan niet gamebreaking maar alsnog zwaar zwaar irritant. Het hele fast forward gebeuren is in de sage engine al slecht uitgewerkt, nu is het nog slechter.

Ik heb trouwens geen idee of die reverse bug nog in RA3 zit, daar heb je niet echt grote armies zodat je het al snel eens ziet gebeuren.

Ik stel me trouwens niet zo heel veel voor van dat patch team. Denk niet dat we merkbare verbeteringen krijgen ten opzichte van vroeger. EA heeft ook gezegd dat ze patch 1.10 maken voor Tib Wars, uhuh :O.

[ Voor 14% gewijzigd door Wmm op 14-08-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Wmm schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:09:
Ik stel me trouwens niet zo heel veel voor van dat patch team. Denk niet dat we merkbare verbeteringen krijgen ten opzichte van vroeger. EA heeft ook gezegd dat ze patch 1.10 maken voor Tib Wars, uhuh :O.
Bij mij loopt 1.09 nog regelmatig vast (geen bsod maar keihard zwart). Ook met generals had ik hier last van. Hoop dat het niet met RA3 gebeurt. Sage engine is al vaak genoeg uitgemolken en kan door de vele fouten en bugs/netcode etc. etc. eigenlijk al niet meer gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zullen we eerst maar eens zien en dan geloven? Het feit dat er een apart driverteam voor is opgezet vind ik al heel wat voor EA. De rest zie ik dan wel weer, als de community de fora platbombardeert met klachten dan weet ik hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jejking schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:05:
Het feit dat er een apart driverteam voor is opgezet vind ik al heel wat voor EA.
Wat is een driverteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Patch 1.03 is uit voor de beta. Hier staat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Offe... met suf. Patchteam bedoel ik dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Rival24 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:08:
Patch 1.03 is uit voor de beta. Hier staat meer info.
The patch weighs in at 890MB
Damn, dat is nog eens een patch. Groter dan de originele beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:18:
[...]

Je leert juist een spel goed spelen door na installatie op play ranked te klikken, knetter hard te verliezen en dan de replay te kijken waarom je hebt verloren. Dit doe je een paar keer en dan word je vanzelf een stuk beter :)
idd zo deed ik het bij tiberium wars. Maar heb niet echt zin om goed te worden met RA3
Daarvoor heb ik te weinig vertrouwen in het online ranked gedeelte van eala

Dat patch team daar zijn ze toch nog maar net mee begonnen. Dat moet langzaam groeien en pas over maaanden is het een volwaardig patch team.
Dat patch team hebben ze gemaakt omdat ze na eeuwigheid eindelijk doorhadden dat hun support zwaar onder de maat was. (Het feit dat ze daar zo lang over deden belooft niet veel goeds voor hun patch team)

Die grote patch is dat niet gewoon de hele beta met wat veranderingen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:59:
Die grote patch is dat niet gewoon de hele beta met wat veranderingen?
Klopt, volgens Apoc waren er teveel veranderingen doorgevoerd om een 'ouderwetse' patch te maken, en hebben ze gewoon de complete beta client eigenlijk maar vernieuwd. Een lichtpuntje is wel dat er 2 nieuwe maps in de game zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Rival24 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Klopt, volgens Apoc waren er teveel veranderingen doorgevoerd om een 'ouderwetse' patch te maken, en hebben ze gewoon de complete beta client eigenlijk maar vernieuwd. Een lichtpuntje is wel dat er 2 nieuwe maps in de game zitten :)
En het voelt echt een stuk beter aan! Automatch lijkt een stuk beter te werken, je ziet tegen wie je speelt, je kan zien welk tech level Allies/Empire zijn als tegenstander, nieuwe voices voor units, nieuwe art voor sommige units, nieuwe maps, wat interface updates..

al in al een goede update vind ik! De balance is nog een beetje vaag (AAHHH BEEEERRREEEENNN!) maar het speelt lekker!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Is er al iemand die het probleem met de 'Invalid ID' heeft op kunnen lossen? Ik heb het nu al tig keer geprobeerd met verschillende ID's, emailadressen en wachtwoorden maar ik kom er gewoon simpelweg niet in. :? Elke keer krijg ik weer die melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Cpt.Iglo schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:48:
Is er al iemand die het probleem met de 'Invalid ID' heeft op kunnen lossen? Ik heb het nu al tig keer geprobeerd met verschillende ID's, emailadressen en wachtwoorden maar ik kom er gewoon simpelweg niet in. :? Elke keer krijg ik weer die melding...
Op het C&C forum van EA klagen daar inderdaad wel meer mensen over. Er zitten mensen bij die ècht niet in kunnen loggen, maar er zitten ook mensen bij die zitten te zeiken omdat ze te stom zijn de juiste inlog gegevens in te voeren (geen fileplanet gegevens dus, maar je EA account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Rival24 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:32:
[...]

Op het C&C forum van EA klagen daar inderdaad wel meer mensen over. Er zitten mensen bij die ècht niet in kunnen loggen, maar er zitten ook mensen bij die zitten te zeiken omdat ze te stom zijn de juiste inlog gegevens in te voeren (geen fileplanet gegevens dus, maar je EA account).
Volgens mij hoor ik bij die eerste groep dan, want ik heb echt al vanalles geprobeerd... Ook heb ik dat topic op het EA forum doorgespit waarin veel mogelijke oplossingen neergezet worden, maar het helpt allemaal niets...

Ik heb zelfs nog via het Red Alert 3 inlogscherm me meerdere keren geregistreerd en andere gebruikersnamen, wachtwoorden en emailadressen geprobeerd maar ook nu kom ik er nog steeds niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:15:
[...]

En het voelt echt een stuk beter aan! Automatch lijkt een stuk beter te werken, je ziet tegen wie je speelt, je kan zien welk tech level Allies/Empire zijn als tegenstander, nieuwe voices voor units, nieuwe art voor sommige units, nieuwe maps, wat interface updates..

al in al een goede update vind ik! De balance is nog een beetje vaag (AAHHH BEEEERRREEEENNN!) maar het speelt lekker!
Zijn beren OP? XD
en hoezo kun je zien welk tech level je tegenstander is. Moet je dat niet ouderwets uitvinden door te kijken welke units en upgrades je tegenstander heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Beren zijn dik geboost. Ze hadden eerst 50hp en hebben nu 195! hp. Een peacekeeper van de allies heeft 150 hp..

Het zijn echt power beren geworden nu. OP wil ik het niet noemen, maar als je 3 beren op je basis ziet afkomen moet je wel zorgen dat je echt wat hebt staan aangezien ze anders heel makkelijk je barracks gaan campen.

Ja, het old school scouten kan alleen bij de russen. Het probleem is dat de allies en Empire geen "tech" gebouwen hebben.

Bij de russen zie je duidelijk de Super power plant staan en daarna de Battlelab. Maar de Allies hebben een eenmalige upgrade in hun Construction yard of Surveyor. Die geeft dan aan alle gebouwen in range de benodigde tech upgrades.

Je kan dus aan een basis van de allies gewoon niet zien of ze nou op tier 1 of tier 3 zitten. Het zelfde geld voor de Empire, die heeft per gebouw een tech upgrade die ze allemaal apart moeten researchen.

Nu hebben ze voor de allies en empire op een gebouw van die lichtgevende streepjes gezet die oplichten naar het tech level, dus tech 1/2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Zijn er nog mensen met simpele doch duidelijk suggesties? De producers van RA3 zijn vast op de Games Convention volgende week in Leipzig. Ik ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15
2v2 Arranged team quickmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Niets mis mee, paar hitsige chickies erbij, relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Olaf van der Spek schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:24:
Zijn er nog mensen met simpele doch duidelijk suggesties? De producers van RA3 zijn vast op de Games Convention volgende week in Leipzig. Ik ook. ;)
h zoveel maar tja kan niet alles krijgen :+ paar dingen die ik wel mis zijn.

1: Heroic units hebben nu wel een bonus in atk power, range en firerate maar ik vind ze er nog niet echt heroic uit zien. in RA2 kregen units zo een heerlijke power tank kogels leken op kleine nukes, Kirovs een soort electro bommen, IFV kreeg een lading super raketten, Prism linkte door naar andere units en geobuwen. Het maakte echt het verschil, Heoric units konden ook gewoon het hele gevecht keren. Nu voel ik niet echt het nut van heroic units, ja leuk ze worden het super snel maar nie het idee dat ik er echt voordeel mee haal.

2: Random generated maps \o/ voor de release halen ze zo iets vast niet als ze er nog niet aan bezig zijn. Maar ze hebben toch een speciaal patch team ? :P random maps was het leukste van ra2 online :p

3: Muren sneller bouwen, ze duren nu gewoon te lang om snel een defence muur op te zetten of iets. Ook veel gezeur dat eng rush nerfed moet worden, maar vooral het probleem dat muren gewoon te lang duren mijn ogen.

Naja punt 1 is eigenlijk wel en serieus punt, iets wat toch een sfeertje geeft en heeft ingame zeker passend in die "toony look". 2 zal vast niet komen en 3 is meer een mening mixed met balance/nut (vuur muren) in mijn ogen :P
Had nog een boeiende punt 4 maar ben ik vergeten 8)7 had het ook moeten typen voor ik ging slapen...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

daves2hd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:57:
[...]

h zoveel maar tja kan niet alles krijgen :+ paar dingen die ik wel mis zijn.

1: Heroic units hebben nu wel een bonus in atk power, range en firerate maar ik vind ze er nog niet echt heroic uit zien. in RA2 kregen units zo een heerlijke power tank kogels leken op kleine nukes, Kirovs een soort electro bommen, IFV kreeg een lading super raketten, Prism linkte door naar andere units en geobuwen. Het maakte echt het verschil, Heoric units konden ook gewoon het hele gevecht keren. Nu voel ik niet echt het nut van heroic units, ja leuk ze worden het super snel maar nie het idee dat ik er echt voordeel mee haal.
Deze 'vraag' is al een keer beantwoord door de developers. Ze zijn er nog over na aan het denken of ze het inbouwen, maar dat hangt dus waarschijnlijk af van hoeveel tijd ze hiervoor over hebben.
Will the Kirov airship have a secondary weapon together with its base-breaking gigabomb?

Sort of. In its default state, the Kirov drops standard high-explosive dumb bombs as its primary weapon. However, we’re debating giving most tier-3 units an upgraded primary weapon when they reach heroic status. For the Kirov, this weapon would be a Tesla bomb that can do multiple damage types upon impact. It’s still too early to tell whether or not we’ll implement this functionality, however. Oh, one other thing. When a Kirov is shot down, it becomes a weapon itself, dealing a devastating blow to anything that it crashes into.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

random generated maps komen er niet, kon de engine niet ofzo.

ik speel vaak japan, en tegen beren heb ik iets simpels, nanocores
gewoon platrijden die beesten :+
de meeste mensen parkeren ze toch buiten je barracks en letten er niet meer op >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om met de beta ook offline een map in skirmish te spelen?
Online spelen vind ik wel aardig, maar ik kan nooit eens rustig een half uurtje alles uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:01

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:23:
Weet iemand of het mogelijk is om met de beta ook offline een map in skirmish te spelen?
Online spelen vind ik wel aardig, maar ik kan nooit eens rustig een half uurtje alles uitproberen.
Nee, er zijn wel hacks om skirmisch te spelen, maar je hebt hierbij geen tegenstander.
Je bouwt dus gewoon in een map zonder te vechten.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Holy crap! Daar komt toch een ontzettende lading redelijk bekende acteurs voorbij zeg? :o Ik herkende ze op een paar na allemaal wel ergens van :o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:23:
Host / join gewoon een game als "1v1 no attack, new to the game" ofzo. Die zijn er nog genoeg, heb ik m'n eerste 2 games ook gedaan.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Wmm schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:47:
[...]

Host / join gewoon een game als "1v1 no attack, new to the game" ofzo. Die zijn er nog genoeg, heb ik m'n eerste 2 games ook gedaan.
Idd, je kan bijvoorbeeld ook allemaal/allebei in hetzelfde team gaan zitten. Werkt prima.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Angeloonie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 22:02:
[...]

Holy crap! Daar komt toch een ontzettende lading redelijk bekende acteurs voorbij zeg? :o Ik herkende ze op een paar na allemaal wel ergens van :o
Indeed :D Ziet er wel erg indrukwekkend uit zo!

Verwijderd

EA is goed in het creëren van een passende sfeer in een trailer. Het is te hopen dat ze dat met de cutscenes en ingame ook lukt, m.i. is dat een belangrijk onderdeel van de single player experience van RA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Voor iedereen die een key voor de beta wil, je kunt hem nu krijgen op fileplanet, ook als je een gewone (onbetalende) user bent. Gewoon naar de site gaan (http://www.fileplanet.com/) en je ziet de dikke banner bovenin wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend bedankt voor de tip! Ik heb er direct 1 aangevraagd en gekregen. Als ik hem nu echt kan spelen kun je rekenen op een ontzettende noobdie zich met liefde door u laat verslaan!

We wachten even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Wmm schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:28:
Voor iedereen die een key voor de beta wil, je kunt hem nu krijgen op fileplanet, ook als je een gewone (onbetalende) user bent. Gewoon naar de site gaan (http://www.fileplanet.com/) en je ziet de dikke banner bovenin wel.
Euhm dit is al 3 weken zo :P

ik heb het al een tijd geleden gepost, maar niet leest mijn posts ;p
Wiebbe schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:47:
Voor iedereen die nog geen key heeft, fileplanet heeft de subscribers only beta gestart. Het is goedkoper dan nog ff snel Kane's Wrath kopen en je krijgt meteen je key!

Ik heb het net gedaan en ben nu al bezig met downloaden en heb mijn key meteen gekregen! (kost iets van 8 dollar, wel na de eerste maand annuleren :P) Ben erg benieuwd!
^^

[ Voor 34% gewijzigd door Wiebbe op 23-08-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Wiebbe schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:45:
[...]

Euhm dit is al 3 weken zo :P

ik heb het al een tijd geleden gepost, maar niet leest mijn posts ;p

[...]

^^
L2read plz ;). Het is nu voor iedereen, ook non betalers. Het kost je nu dus geen 8 dollar ofzo :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:34
Maar jij zegt in je bericht dat je 8 dollar hebt betaald, op dit moment kan je gewoon gratis een key krijgen! (je moet wel lid zijn van fileplanet)

Edit: ben weer te sloom :P

[ Voor 9% gewijzigd door Prolution op 23-08-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm... toch maar eens uitproberen. Kan mezelf niet meer inhouden gewoon!

Edit: GRR... ik had al eerder problemen met het ophalen van beta keys via FilePlanet (SupCom beta) maar dit slaat alles. Ik tik die friggin' code over en hij accepteert het gewoon niet |:(

[ Voor 57% gewijzigd door Jejking op 23-08-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:34
Jejking schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:52:
Hmm... toch maar eens uitproberen. Kan mezelf niet meer inhouden gewoon!

Edit: GRR... ik had al eerder problemen met het ophalen van beta keys via FilePlanet (SupCom beta) maar dit slaat alles. Ik tik die friggin' code over en hij accepteert het gewoon niet |:(
Ik neem aan dat je die pagina bedoelt waarbij je die code moet overtypen? (en waarbij tussen de letters en cijfers van die gamespy mannetjes staan)
Je moet eens in plaats van op je ''Enter" toets te rammen , de "Submit" knop met de muis aan klikken dan accepteert hij de code (mits goed getypt) wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb de key gekregen, paar dagen geleden Kane's wrath gekocht voor beta key(die ik tot nu toe nog steeds niet binnen heb). Nog 27 minuten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21

greatgonzo

schit-te-rend!

wis niet dat je via fileplanet ook nu kan meedoen :) Dus over een uurtje speel ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Prolution schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

Ik neem aan dat je die pagina bedoelt waarbij je die code moet overtypen? (en waarbij tussen de letters en cijfers van die gamespy mannetjes staan)
Je moet eens in plaats van op je ''Enter" toets te rammen , de "Submit" knop met de muis aan klikken dan accepteert hij de code (mits goed getypt) wel! :)
:') ...

What the heck, wie dat ooit heeft verzonnen |:(

En downloadende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
greatgonzo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:24:
wis niet dat je via fileplanet ook nu kan meedoen :) Dus over een uurtje speel ik ook :)
Ik ook inderdaad, ben benieuwd want ik vond de video's er matig uit zien. Dus ik wil weten of ik het na het spelen nog steeds zo 'matig' vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Wmm schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

L2read plz ;). Het is nu voor iedereen, ook non betalers. Het kost je nu dus geen 8 dollar ofzo :o.
frack :P

My bad! Niet goed gelezen inderdaad ^^ Dit veranderd de zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand een mirror van de download? Want 33 minuten duurt nog al lang

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Op de een of andere manier moet ik ff een 800mb grote "update" binnen vissen? En die o-zo-geweldige downloader loopt om de 10sec weer eens vast. Dit gaat al lekker zo...

Naja, blijkt dus te kloppen. Ik heb een mirror gevonden.

[ Voor 52% gewijzigd door BioHazard op 23-08-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook nuttig zijn voor anderen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:54
ben nu eindelijk toegelaten en na de patch gedownload te hebben was klaar om te gaan :D niet dus....
Elke keer als ik een game wil starten of joinen komt niet voorbij het laadscherm van de map..daarna crasht de game met de mededeling dat het niet meer reageert :( Iemand?

Heb al geprobeerd om op een andere compatibiliteits modus te spelen maar doet hetzelfde.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Doe de grafische stand wat lager zetten, ik had die foutmelding ook en dus wat lager gezet en nu werkt het. Net eerste potje gedaan (en verloren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Die 890 mb patch kun je hier met de hand downen: http://www.ea.com/redalert/beta.jsp. Ging voor mij destijds met volle snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik heb wat traffic over, dus een tweetal mirrors aangemaakt. Staan slechts tijdelijk online, en gelieve dit niet ergens anders te posten. http://tinyurl.com/6ms24g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:30
Thralas schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:57:
Ik heb wat traffic over, dus een tweetal mirrors aangemaakt. Staan slechts tijdelijk online, en gelieve dit niet ergens anders te posten. http://tinyurl.com/6ms24g
Bedankt voor de zeer snelle link!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

hartelijk dank Thralas!

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Wat is de makkelijkste manier om met een aantal tweakers een potje te spelen? Is er bijvoorbeeld net als bij World in confict een optie ingebouwd om te zien wie er online is of om vrienden toe te voegen of een eigen groep te maken etc.?

Weet iemand wat ik moet doen als ik de volgende foutmelding krijg:

"Not found: GL 5700" :?

[ Voor 18% gewijzigd door Bart1983 op 23-08-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Bart1983 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:14:
Wat is de makkelijkste manier om met een aantal fokkers een potje te spelen? Is er bijvoorbeeld net als bij World in confict een optie ingebouwd om te zien wie er online is of om vrienden toe te voegen of een eigen groep te maken etc.?

fokkers we zitten hier toch nog wel op tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Denk ik eindelijk te kunnen spelen moet ik nog een patch van 890mb downloaden, 1.3 is het. Die Thralas postte is Beta 2. :(

EDIT: Autoupdate download 'm nu.

[ Voor 13% gewijzigd door movo. op 23-08-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
PainkillA schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:20:
[...]

fokkers we zitten hier toch nog wel op tweakers :P
Inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

movo. schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:22:
Denk ik eindelijk te kunnen spelen moet ik nog een patch van 890mb downloaden, 1.3 is het. Die Thralas postte is Beta 2. :(

EDIT: Autoupdate download 'm nu.
Wmm schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:25:
Die 890 mb patch kun je hier met de hand downen: http://www.ea.com/redalert/beta.jsp. Ging voor mij destijds met volle snelheid.
Ging bij mij ook met volle snelheid. 8)
Bart1983 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:14:

Kreeg ik ook.. verholpen door de game opnieuw te starten :/

[ Voor 19% gewijzigd door PredNL op 23-08-2008 18:45 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
PredNL schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:34:
[...]

[...]

Ging bij mij ook met volle snelheid. 8)
[...]

Kreeg ik ook.. verholpen door de game opnieuw te starten :/
Oh dan zal ik hem zometeen eens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Ik heb mij aangemeld bij fileplanet, een EA account aangemaakt en daar kan ik allemaal keurig inloggen, en nog krijg ik de melding van een invalid Online ID...
Ik gebruik de online ID van EA, dat is toch goed?

Hmmm.. en m'n keyboard werkt niet bij het inlogscherm dus kan ik nu niets veranderen 8)7
Is dus een bekende bug...

[ Voor 23% gewijzigd door GeeBee op 23-08-2008 19:59 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik moet een of andere update installen van EA dat duurt echt zeer lang.

Stom stom ik heb het al gevonden. Effe los downloaden. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Pepperana op 23-08-2008 19:01 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 12:54
Rockvee2 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:12:
Doe de grafische stand wat lager zetten, ik had die foutmelding ook en dus wat lager gezet en nu werkt het. Net eerste potje gedaan (en verloren :P )
thxn :P eerste gespeeld en gewonnen :+ duidelijk dat hij de filmpjes niet heeft gezien...ben gelijk de zee gaan rulen voor resources

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zo, mijn key is binnen. Gewoon met een gratis fileplannet account. :D Nu nog wachten tot ik mag downloaden. (10 min) Daarna spelen maar. :D :D

Moet zeggen dat ik me er erg op verheug.

linkje voor key's

[ Voor 18% gewijzigd door Borgoth op 23-08-2008 19:21 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Bart1983 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Oh dan zal ik hem zometeen eens opnieuw installeren.
Heb het probleem opgelost door even te gaan eten en het nog eens te proberen (zonder ook maar iets te doen) |:(

Maar nu ontstaat het volgende probleem. Keyboard werkt maar half. Het beginfilmpje (intro EA logo) kan ik wel skippen met ESC maar bij het loginscherm werkt het keyboard weer niet. Iemand dit ook tegengekomen en opgelost?

EDIT: Probleem is niet aanwezig als je niet het controle center gebuikt!

[ Voor 6% gewijzigd door Bart1983 op 23-08-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Er is iig een bug aanwezig die ervoor zorgt dat je keyboard niet meer werkt als je in het settings gedeelte geweest bent of er wat aangepast hebt.

Gewoon de game opnieuw opstarten dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Wmm op 23-08-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
spel draait geweldig goed hier, speel op 1680 x1050 en alles op ultra high en dan aa op x2, speel vaak tegen een maat van me en heb nooit haperingen, ook al bouwen we een uur lang alles op en komen we bijvoorbeeld met 100 zepplingen etc naar elkaar! _/-\o_ Geweldig spel :)

dit op een qx9650 8 gig ram , raptor x2 raid 0 en een 8800gt oc versie van evga (moet nog ooit nieuw kaartje komen). Goed spel en hele mooie graphics!

Zijn er trouwens veel mensen hier die last hebben van nat refresh error?

@ hierboven die bug heb ik ook, dacht dat het door me g15 keyboardje kwam, maar dat is het dus niet!

[ Voor 38% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-08-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik zit nu in Casual 14 wie komt er ff?

Weet iemand hoe je een spel kan starten. Als ik iemand aan klik dan is het invite... grijs.

[ Voor 55% gewijzigd door Bart1983 op 23-08-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Borgoth schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:19:
Zo, mijn key is binnen. Gewoon met een gratis fileplannet account. :D Nu nog wachten tot ik mag downloaden. (10 min) Daarna spelen maar. :D :D

Moet zeggen dat ik me er erg op verheug.

linkje voor key's
Als ik die code intyp op die laatste pagina dan gebeurd er daarna niks? Dan gaat hij meteen terug naar de begin pagina?

Of krijg je de key later op je mail binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21

greatgonzo

schit-te-rend!

nou bij mij werkt het allemaal voor geen meter, ik kan zelf geen game hosten (nat probleem oid), en als ik iets anders probeer te joinen (waarbij 9 van de 10 keer de host ook problemen heeft), worden alle connecties eruit gegooid...

Echt een beta, werkt voor geen meter :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nat probleem zou je firewall of iets dergelijks kunnen zijn van je router. Dat is echt uw eigen probleem helaas, op het forum van de Red Alert 3 beta staan een paar oplossingen ervoor.

Ik kan hem helaas nog niet proberen, moet nog zeker tot maandag wachten en dan nog downloaden...

Lijkt me nu al geweldig een aantal tweakers te mogen feliciteren met hun overwinning :) Ik ga balzuigen dat het niet meer normaal is, maar ik doe het lachend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Thomaszki schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

Als ik die code intyp op die laatste pagina dan gebeurd er daarna niks? Dan gaat hij meteen terug naar de begin pagina?

Of krijg je de key later op je mail binnen?
Zelfde hier... wtf?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Als je de fout krijgt van ra3game.dat dan moet je je grafische settings lager zetten en van het NAT probleem is van de server , niet van jezelf of anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Het NAT probleem ligt wel degelijk bij jezelf, maar kan ook bij anderen liggen. Als je het _altijd_ hebt zal het wel eens aan jou kunnen liggen ja. Dan moet je poorten openzetten ofzo (heb er zelf geen last van). Overigens moet je niet gelijk opgeven als je de game wilt starten en je krijgt de NAT melding, soms duurt het een halve minuut. 8 van de 10 keer dat ie het bij mij in 1e instantie niet doet werkt ie even later wel.

@ Thomaski & MensionXL: same hier als ik op een ander emailadres een key wil fixen. Weird, keys op of een bug? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:54
The multiplayer beta for Command & Conquer Red Alert 3 is closed. Be ready for future beta events by using Comrade! Get notified immediately when a beta becomes available on FilePlanet.

Dit staat nu op FilePlanet

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Net gespeeld.

De prentjes van de units in je bar zijn allemaal zelfde kleur, mag heel wat meer variatie in komen.

Pathfinding bugs, vooral met veel Prospectors op 1 Ore Refinery (daarom is het beta).

HEEL jammer van die Prospectors, het was altijd zo schoon om die Ore Miner ("We are armed") te zien minen, en die van de allies terug zien zappen :)

Ook vind ik de gebouwen te groot, of de mappen te klein.

Wat ik natuurlijk voor ogen moet houden is dat het een sequel is, geen remake.

Maar ik kijk wel uit naar de single player :)

En nu even C&C3 verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richardboer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:37:
The multiplayer beta for Command & Conquer Red Alert 3 is closed. Be ready for future beta events by using Comrade! Get notified immediately when a beta becomes available on FilePlanet.

Dit staat nu op FilePlanet
Wauw, dat zal wel erg hard zijn gegaan met die keys dan. Zelfs de download link is niet meer te vinden!

Ik hoop dat ik nog op tijd ben geweest dan. Heb wel een key ontvangen, maar nog niet gedownload dus wie weet...

Trouwens, ik vind het wel tof te horen wat iedereen ervan denkt en wat de meningen zijn. Het blijft beta en er zal vast wat veranderd worden, maar toch zie je een hoop verschillende meningen.

Wel moet onthouden blijven dat C&C3 een veel realistischere aanpak heeft dan Red Alert 3, dit wordt vaak vergeten heb ik al gezien op meerdere fora.

Bestaat er een lijstje met mensen die de beta hebben? Lijkt me leuk om wat mensen te spelen als het allemaal binnen is maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
IK heb net paar potjes gedaan en het is best leuk. Heb maar 1 keer een crash gehad tijdens het laatste potje. Was toch aan het verliezen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nou, ik bij Fileplanet een betakey gekregen. Ik installeren, zie ik tijdens de installatie dat het niet voor Vista 64-bit werkt? Ik toch proberen na patch v1.3, maar nu kan ik mijn gegevens niet invullen?

Iemand anders ervaring hiermee?

EDIT: Tijdelijk bugje blijkbaar, en de game doet het ook gewoon onder Vista 64-bit \o/

Dit smaakt naar meer :D

[ Voor 20% gewijzigd door Patriot op 23-08-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 21:40
wanneer ik een game opstart krijg ik (er is een internetverbinding nodig om het eigendomsrecht van deze game te controleren )

how 2 fix

ik heb al wat lopen spelen met andere netwerk verbindingen (vmware hamachi)

[ Voor 22% gewijzigd door flashback1989 op 23-08-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

flashback1989 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:19:
wanneer ik een game opstart krijg ik (er is een internetverbinding nodig om het eigendomsrecht van deze game te controleren )

how 2 fix

ik heb al wat lopen spelen met andere netwerk verbindingen (vmware hamachi)
zet je firewall eens uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
ik heb windows firewall en bitdefender firewall uitgezet
werkt niet
maar ook als ik bitdefender op ask zet zie ik geen request staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 11-09 20:10

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Net een paar potjes gespeelt tegen een mede gotter, was erg leuk. Op eerste gezicht ziet het er best aardig uit. Alleen de verhouding boot <-> gebouw slaat echt nergers op. Maar voor de rest speelt het best aardig, vooral het bouwen op water vind ik wel leuk.

Ben benieuwd hoe de final gaat worden.

Had trouwens wel een bug, nadat ik een tesla coil gebouwd had, had ik niet genoeg stroom meer. Het spel ging toen de heletijd "Constuction Complete" spammen, omdat het wel klaar was, maar door het gebrek aan stroom zijn animatie niet kan afmaken, oid :S
Bart1983 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:16:
IK heb net paar potjes gedaan en het is best leuk. Heb maar 1 keer een crash gehad tijdens het laatste potje. Was toch aan het verliezen :*)
Ah, vroeg me al af wat er gebeurd was :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Kunnen we Casual 14 niet als GOT room bestempelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik denk zelf dat er ook andere mensen komen :) Niet Gotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
heeft iemand hier niet een error gehad tijdens eerste startup van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
flashback1989 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:38:
heeft iemand hier niet een error gehad tijdens eerste startup van de game
Ja ik 3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
en hoe fixte je die error

)Er is een internetverbinding nodig om het eigendomsrecht van deze game te controleren. Zorg ervoor dat je computer online is en probeer het opnieuw.(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Snake schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:07:
Pathfinding bugs, vooral met veel Prospectors op 1 Ore Refinery (daarom is het beta).
Uhm, je hoort je ore gebouw vlak bij het ore depot te zetten, en meerdere prospectors is verspilling van je resources. Het spel helpt je nota bene waar je het gebouw neer moeten zetten! 8)7
flashback1989 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:15:
[...]

en hoe fixte je die error

)Er is een internetverbinding nodig om het eigendomsrecht van deze game te controleren. Zorg ervoor dat je computer online is en probeer het opnieuw.(
Gewoon opnieuw proberen de game op te starten. Indien je game crasht na het laadscherm moet je je graphics settings proberen op lowest te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eerste potje geprobeerd online, was nog met iemand die het ook voor de 1e keer speelde. Heb het spel maar uit pure ellende uitgezet. Het voelde echt enorrum anders aan dan in RA2. Teveel tabs. Het liep trouwens wel goed, geen lag en geen zooi (1680x1050 + 2xAA UQ @ ATi Radeon HD3850 512MB). Alleen die routezooi voor de units mag nog flink wat aan gebeuren want dat was pure horror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo he dit doet me herinneren aan Generals...en dat is niet positief xD
Duurt een eeuw met al die connectieproblemen om een game te vinden, en nu is er 1 keer iemand uit gestapt en 2 keer Out of Sync (uit de 3 games).

Mja, het spel zelf voelde al wel aardig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

spyros schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:08:
[...]

thxn :P eerste gespeeld en gewonnen :+ duidelijk dat hij de filmpjes niet heeft gezien...ben gelijk de zee gaan rulen voor resources
Welk filmpje? :)
Rival24 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:31:
[...]

Uhm, je hoort je ore gebouw vlak bij het ore depot te zetten, en meerdere prospectors is verspilling van je resources. Het spel helpt je nota bene waar je het gebouw neer moeten zetten! 8)7
Wtf 2 prosprectors op 2 refineries.

Ik had er 20 met totaal 5 refineries (daarnet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik dacht dat het de bedoeling was om maximaal 1 prosp op 1 refinery te hebben? Bij mij tripte de boel de pan uit toen ik er twee op één ref zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Gisteren had ik vaak NAT refresh problemen. Toen vertelde mij iemand dat je in settings je ip adres moest invullen. Hierna nog 2 potje's gedaan waar ik de NAT melding niet meer kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Je kan er maar 1 op een ore depot zetten. De ore depots zijn zo gemaakt dat ze maximaal 1500 credits per minuut maken ongeacht hoeveel harvester erop staan.

En hoe kunnen er nou ingodsnaam teveel "Tabs" inzitten? Er zitten PRECIES dezelfde tabs in als red alert 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Gisteren speelde ik 2vs2 en ik was al vrij snel mijn basis kwijt maar kon nog net optijd met mijn command center naar mijn team maat rijden en daar een basis opzetten. Helaas ben ik er eigenlijk nooit meer bovenop gekomen. Het was dus eigenlijk 1VS2. Maar die gast was echt goed. Die bouwde als een gek waardoor we het nog redelijk lang volgehouden hebben.

Heeft er nog iemand tips om snel een basis op te zetten enzo? Meestal heb ik de powerplant en de ore fabriek af en dan heeft de mede speler al hetzelfde en een war fabriek en barracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook even een paar keer gespeeld.

1x gewoon online 2 vs 2, helaas met mensen die het al vaker gespeeld hadden. Ik was nog ff bezig met uitzoeken hoe het allemaal werkt (echt een wereld van verschil tov de andere games in de serie en uberhaupt andere RTS'en) en toen werd ik al compleet gerushed waardoor ik geen schijn van kans maakte.
M'n teammate was ook n00b volgens mij want die deed nog minder dan ik.

Daarna een paar potjes gespeeld met iemand die ik kende. 1e potje ging wel redelijk, ik had het een beetje door. Maar toen kwam hij ineens aan met 2 zeppelins... bombde zo m'n MCV en m'n warfactory kapot terwijl ik redelijk veel air defense had. Toen was ik dus verloren...

Potje daarna ik hetzelfde gedaan bij hem, zeppelins zijn gewoon te sterk tenzij je ze echt van te voren aan ziet komen en je een hele troep anti-air ventjes hebt.

Ik vind het jammer dat het harvesten op deze manier is gedaan, volgens mij maakt het inderdaad niet uit hoeveel harvesters je op een refinery hebt gezet (ik weet dat het anders heet maar boeiend) je krijgt altijd evenveel geld eruit. En dat vind ik simpelweg te weinig geld, je moet echt moeite doen om overal geld vandaan te schrapen anders duurt een potje veel te lang naar mijn smaak.

Superwapens zijn relatief nutteloos geworden, maar je hebt er wel weer sterke units voor terug.

De mappen bij de beta zijn echt (te) klein, maar dat zegt weinig natuurlijk.

Daarnaast is het nog wel erg beta, dat maakt het niet zo fijn om te spelen. Pathfinding is verschrikkelijk en units doen soms gewoon niets om zichzelf te verdedigen, je moet ze dan zelf weer handmatig laten schieten.

Al met al vind ik het nog niet veel dus, behalve dat het er echt super uit ziet.

Waarschijnlijk is de single player wel heel vet, maar multiplayer blijf ik lekker bij CNC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

Bart1983 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:17:
Gisteren speelde ik 2vs2 en ik was al vrij snel mijn basis kwijt maar kon nog net optijd met mijn command center naar mijn team maat rijden en daar een basis opzetten. Helaas ben ik er eigenlijk nooit meer bovenop gekomen. Het was dus eigenlijk 1VS2. Maar die gast was echt goed. Die bouwde als een gek waardoor we het nog redelijk lang volgehouden hebben.

Heeft er nog iemand tips om snel een basis op te zetten enzo? Meestal heb ik de powerplant en de ore fabriek af en dan heeft de mede speler al hetzelfde en een war fabriek en barracks.
dat is nogal afhankelijk van welke factie je bent, japan kan bijvoorbeeld nogal snel gebouwen stampen, terwijl de allies erg traag bouwen, en de soviets kunnen 2 gebouwen tegelijk bouwen met die crusher-crane.

ik mag btw hopen dat je wel begint met een barracks om wat te scouten terwijl je bouwt

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede mening, tof te horen dat het ook gewoon mogelijk is met mensen te spelen die je zelf kan kiezen.

De Superweapons zitten er nog niet in heb ik begrepen (de echte superweapons iig) dus dat komt er nog in. Als je op commandschool.tv kijkt, daar staan echt goede tips voor Red Alert 3, ook een paar over de powers die de Allies hebben. De rest staat er geloof ik nog niet bij.

Het is trouwens een goede aanrader voor tactieken en filmpjes, zijn een hoop goede spelers die tips geven via die site!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.