Ik doe het niet dubbel op, het is niet mijn stuk tekstOlaf van der Spek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:55:
[...]
Het is alweer een tijdje geleden, maar in TW kwam het vaak voor dat een paar units van de groep gewoon ergens bleven staan terwijl de rest van de groep wel ging verplaatsen / aanvallen.
[...]
Klopt, jij doet het nu dubbelop. Commands worden gewoon eens per 6 frames verwerkt.
30 fps is trouwens wel laag qua graphics, RA2 zat op maximaal 60 fps.
Netwerklag is trouwens niet overal verplicht. De UI kan best bepaalde commando's simuleren zodat de UI direct reageerd.
30 FPS is trouwens standaard in alle Sage games volgens mij. Het vervelende is ook dat de game altijd die 30 fps wil halen en dus lekker trager gaat draaien als iemand z'n graphics veel te hoog heeft (wat dus de soms extreem trage games online verklaart).
TW en KW hebben trouwens ook de extreme idiote bug dat als je een grote groep tanks tegelijk laat reverse moven er standaard 1 of 2 juist de andere kant (meestal recht in de tanks van je tegenstander) gaan rijden. Iets wat ook nooit opgelost is, samen met de replay bug. Met die dingen krijg ik het idee dat EA bepaalde bugs gewoon niet kan oplossen

[ Voor 14% gewijzigd door Wmm op 14-08-2008 14:07 ]