@wmm
allies hebben ook een generals ability die je meer geld geeft, middelste rij, onderste.
die timebomb zou moeten verdwijnen als je hem snel genoeg kapot schiet (is me nog nooit gelukt)
ik vind het wel irri dat je als japan geen anti-inf hebt als scout, als je dan tegen allies of soviets moet, kunnen ze simpelweg je tech-gebouwen een tijd uit je handen houden (tot je tengus hebt)
de enige unit die ik redelijk overpowered vind tegenover zijn tegenhanger is het shogun battleship.
zijn tegenhangers zijn 1. soviet dreadnaught (zeer trage raketten die niet neergeschoten kunnen worden)
2. Allied aircraft carrier (gebruikt vliegtuigen als aanval die alleen land aan kunnen vallen en wel neergeschoten kunnen worden.
het shogun battleship daarintegen gebruikt een soort plasma-arty ofzo, dit zijn redelijk nauwkeurige projectielen, die volgens EA niet erg nauwkeurig zouden zijn.... wel dus, en daarom vind ik hem wat overpowered.
verder is de unit balance inderdaad erg goed. en ook goed micro-managen levert ontzettend veel op
(bijvoorbeeld met rocket angels, een paar gebruiken om te stunnen, en de rest laten schieten).
mijn favoriete faction is Japan, simpelweg omdat je erg snel uit kan breiden, en met je tengu en VX voertuigen kun je mooi harassment aanvallen doen. (snel invliegen, morphen naar land, aanvallen, wegvliegen(tengu) of aan komen vliegen, spul opblazen hopen dat de enemy met fighters komt, switchen naar land (AA) mode, fighters neerhalen, en herhalen (VX) )
mijn favo is 2vs2, en ik hoop echt dat het tot 4vs4 gaat, en niet tot de 3vs3 (6 slots in lobby)
vind het vaak leuker om met meerdere mensen te werken omdat je elkaar kan helpen, en dat maakt alles wat minder foutgevoellig
[
Voor 7% gewijzigd door
flessuh op 05-08-2008 15:43
]