Red Alert 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 78.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt waarschijnlijk omdat je voor de service van Download gamer zelf moet betalen?
Net zoiets als Steam maar dan betaald zeg maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Dat denk ik niet. Zodra je het spel van hun gedownload hebt hebben zij er niets meer mee te maken, het online gedeelte gaat niet via hun. Ik denk dat het een foutje is, EA heeft helemaal niets gezegd over een monthly fee om online te kunnen spelen ofzo. Ook de "singleplayer" campaign is in principe multiplayer (hoewel je het met bots kunt spelen) en de campaign in multiplayer kan alleen via de EA servers gespeeld worden (de campaign over LAN met je buddy is niet mogelijk). Als ze dus een monthly fee zouden rekenen zouden ze echt elke koper van het spel enorm hard naaien en enorm veel klanten verliezen (RA3 is geen World of Warcraft ofzo waar je veel meer tijd in kunt steken en constant nieuwe content kan komen). Foutje dus ;), of het moet idd over dat DLGamer zelf gaan, maar dat zou ook wel smerig van die site zijn 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Okay, gelukkig. Ik las dit net na preorderen, was niet blij geweest al moest ik nog meer spellen per maand gaan zitten betalen, kan bijna een hypotheek nemen zo :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
met mijn laptop heb ik CNC3 prima kunnen spelen, zou ik RA3 dan ook kunnen spelen (T5500, 2 gb, Gfore 7600 256MB dedicated)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Misschien een idee om de system requirements naast elkaar te leggen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
anandus schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

Shit, dus een X1600 is te weinig? ;(
Beetje domme vraag, maar met die grafische kaarten en hernummeringen enzo volg ik het al tijden niet meer :X
op een ATI X800 pro kon ik het zelfs nog spelen (sommige settings op medium,andere op low )

(speelde de beta versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Attn: Red Alert 3 (Premier Edition) is out today. - Red Alert 3 (Premier Edition).txt (1/1)
Kwam dit tegen op een newsgroup, 15 minuten geleden gepost. In de .txt staat dat hij de 27e uitkomt in de VS, wat erop duidt dat we binnenkort kunnen skirmishen/singleplayen/hamachi kunnen gebruiken tot we onze serials hebben. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hidde op 27-10-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hidde schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:19:
[...]

Kwam dit tegen op een newsgroup, 15 minuten geleden gepost. In de .txt staat dat hij de 27e uitkomt in de VS, wat erop duidt dat we binnenkort kunnen skirmishen/singleplayen/hamachi kunnen gebruiken tot we onze serials hebben. :)
Die drie dagen wacht ik wel tot ik het originele exemplaar in m'n handen heb. Het met trillende klammende handjes uitpak en em in mijn dvd-rom lade laat glijden.... :>

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Yellowneck schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:23:
[...]

Die drie dagen wacht ik wel tot ik het originele exemplaar in m'n handen heb. Het met trillende klammende handjes uitpak en em in mijn dvd-rom lade laat glijden.... :>
Beetje (offline) oefenen vind ik belangrijker. :9~ Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yellowneck schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:23:
[...]

Toch altijd handig als je op voorhand wat kan oefenen nietwaar? :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag weet iemand of Red Alert 3 Premier Edition ook voor Xbox360 uit komt ? wand ik kan alleen dezen vinden voor PC en niet voor Xbox360 of PS3 zou raar zijn dat alleen voor PC een Premier Edition uit komt met meer maps en muziek van game

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:12

giMoz

iets met meester...

Een dikke meneer zegt dat ie al een pakje naar me heeft verzonden....
als ik hem binnen heb dan zal ik wel even een mooie foto posten :D

Of niet natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even naar de mediamarkt rennen dan maar :P

edit: niets :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 28-10-2008 19:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Angeloonie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:22:
Even naar de mediamarkt rennen dan maar :P

edit: niets :'(
Mijn god ik hou het hier ook niet meer uit...

Amper geslapen van de nacht, ik krijg kiekevel als ik hell march hoor!

Ik verwacht zoveel van dit spel, en die (imo) fantastische beta heeft mij echt gek gemaakt.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb de Beta expres niet gespeeld, vind het veel leuker om straks alles pas te ontdekken. Tegenwoordig zit er door de duizenden screenshots en filmpjes helemaal geen verrassing meer in spellen :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Snake schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:10:
[...]
Amper geslapen van de nacht, ik krijg kiekevel als ik hell march hoor!
Wow... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Een aantal reacties hierboven voegen weinig tot niets toe aan het topic. Bij deze het verzoek om het nuttig en ontopic te houden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
giMoz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:19:
Een dikke meneer zegt dat ie al een pakje naar me heeft verzonden....
als ik hem binnen heb dan zal ik wel even een mooie foto posten :D
als die dikke meneer bol.com is, ik heb geen mailtje nog gehad...
raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
PromoX schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:38:
[mbr]Een aantal reacties hierboven voegen weinig tot niets toe aan het topic. Bij deze het verzoek om het nuttig en ontopic te houden.[/]
mensen zijn lekker enthousiast :)
zou zeggen laat ze even 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:12

giMoz

iets met meester...

sharkzor schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:10:
[...]

als die dikke meneer bol.com is, ik heb geen mailtje nog gehad...
raar?
dat is die dikke meneer zeker... :D
en ik ben benieuwd of die morgen in de bus ligt... we gaan het zien.

Of niet natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:38:
[mbr]Een aantal reacties hierboven voegen weinig tot niets toe aan het topic. Bij deze het verzoek om het nuttig en ontopic te houden.[/]
topic is anders bijna dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het topic komt dan vanzelf wel weer tot leven als mensen het spel hebben en wat te melden hebben over het spel zelf. Dat vinden veel mensen dan ook veel interessanter om te lezen dan constant het topic gekickt te zien worden door dergelijke reacties waar niemand iets mee kan. Laat die dan ook gewoon achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
giMoz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:40:
[...]

Mijne bij gcshop.nl heeft em ook verzonden. :D Met een beetje geluk morgenochtend binnen. Bij mij gaat het niet zover dat ik slapeloze nachten heb, maar ik kijk er zeker naar uit. Eerste RTS sinds BFME die ik serieus weer gaan aanpakken. ;)

Topic kan niet echt inhoudelijk zijn meer, beta is besproken en het is wachten tot iedereen de game heeft. Komt goed, tis immers GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Stomme vraag, maar wat is nu precies de officiele releasedatum? Ik hoor dat mensen hem morgen al krijgen (de 29ste), en bij de ene (web)shop staat de 30ste als releasedatum en bij de andere weer de 31ste. Lekker duidelijk zo.....

Wanneer kan ik nou gewoon de winkel in rennen en hem kopen? :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Morax schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:58:
Stomme vraag, maar wat is nu precies de officiele releasedatum? Ik hoor dat mensen hem morgen al krijgen (de 29ste), en bij de ene (web)shop staat de 30ste als releasedatum en bij de andere weer de 31ste. Lekker duidelijk zo.....

Wanneer kan ik nou gewoon de winkel in rennen en hem kopen? :P
Ik gok morgen, aangezien veel winkels hem maandag eind van de dag hebben binnen gekregen. Officieel is EU 30 oktober, maar ik durf veel geld erop in te zetten dat veel mensen hem morgen oppikken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:51
Onlangs ook een pre-order geplaatst bij GCshop en vandaag kreeg ik een mailtje dat de orderstatus gewijzigd zou worden.
Het angstzweet brak mij bijna los, omdat ik bang was dat de leverdatum zou worden verlaat, maar het tegendeel is waar :)
Morgen komen ze hem schijnbaar al brengen, want hij zit al op de post :D

Ik ben zeer benieuwd hoe het spel me zal bevallen, want ik heb enkel wat screens gezien afgelopen week en verder nog geen ingame movie of wat dan ook gezien.

We hebben er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hmmmm, morgen maar eens het centrum in duiken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen maar eens op zoek gaan naar een Premier Edition. Ik ben overigens benieuwd welke boxart de game nu heeft, ik heb er al drie voorbij zien komen voor Europa:
Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x166/MRSTROKER/CCRA3PE_bonusLG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x166/MRSTROKER/CnC-RA3-win-cover.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.frs.nl/6/66/f8c/5030946066650.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

[b][message=30963241,noline]Ik ben overigens benieuwd welke boxart de game nu heeft, ik heb er al drie voorbij zien komen voor Europa:
Ik denk dat de kans groot is dat wij de onderste krijgen.. Waarom? Omdat die laatste een Nederlandse tekst heeft opgedrukt. Bovendien lijkt de layout van het hoesje op het C&C 3 hoesje die ik bij de release heb gekregen toen ik hem kocht (Als je dan niet even op de boxart let :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Hij lag vandaag iig. in de Mediamarkt in Arnhem, zowel de Premier als de normale editie (respectievelijk E60,- en E50,-). Boxart wat hierboven gevraagd is is deze: :-)

Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x166/MRSTROKER/CnC-RA3-win-cover.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje(hoewel ik twijfel of iemand antwoord heeft), zitten de discs bij de premier edition in het tinnen doosje zelf(zoals S.T.A.L.K.E.R) of krijg je er een plastic doosje bij dat in het tinnen doosje zit(Assasins Creed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ben benieuwd wanneer de eerste United Patchdag is. Zo te horen was de community niet 100% stuk van de unitbalance :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

De eerste patch is al een feit hoor :P.

Vooral het volgende stukje vond ik erg leuk.
We do have our first patch available right now, it includes a few "hot technical fixes" that we were unable to get in when we went gold, so you can call this our "Day 1 Patch". It is not our first "big patch" which will have hundreds of bug changes and some balance updates.
Dus: ze releasen een product waarvan ze weten dat er nog honderden bugs inzitten. EA games, challenge everything, zelfs de intelligentie van je kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Jejking schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 01:13:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste United Patchdag is. Zo te horen was de community niet 100% stuk van de unitbalance :z
Ik weet niet waar jij die informatie vandaan haalt :). Persoonlijk zou ik erg voorzichtig zijn met het geloven van mensen over de balance e.d., zeker op bepaalde fora (EA fora b.v.) weet 9/10 personen niet waar hij of zij het over heeft als het op balance aankomt.

Aan het eind van de beta (die ik dus gespeeld heb ;)) en eigenlijk gedurende de gehele beta, was de balance zeer behoorlijk. Alleen Empire was endgame eigenlijk iets sterker dan de rest in patch 1.06. En ik vind van mezelf (ugh, arrogantie O-)) dat ik wel redelijk weet waar ik het over heb :P.

Voor de duidelijkheid, de balance zoals die aan het eind van de beta was is de balance zoals die in de retail zou moeten zijn. EA zou alleen nog iets fixen als er bugs opdoken die rebalancing zouden vereisen of dat ze zelf nog idiote balanceissues zouden vinden. Daarnaast is het zo dat met de retail over verloop van tijd vast weer nieuwe imbalances opduiken. Dat is bijna een vaststaan gegeven met een rts. Een rts wordt ook niet perfect gebalanced opgeleverd bij de release, ook al heb je een uitgebreide beta gehad. En nee, ook Starcraft 2 zal in dat opzicht niet anders zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

NinteX:
Kwam perongeluk het volgende filmpje tegen op youtube. Hierop vond ik het antwoord van je vraag en een extra note: Inderdaad die tweede is de juiste box. In volgend youtube filmpje zie je dat je 3e plaatje (2:55/3:57) de binnenkant van het hoesje! Het lijkt de premier box. (Zet het geluid wel uit want ze spreken Pools :+ ) . Dus je kan uiteindelijk zelf bepalen welk hoesje je wil :9

Over de updates

Onderstaande las ik net op de officiele red alert 3 fora over de updates. Ik dacht ik quote hier maar een deel van het bericht voor medetweakers zodat ze niet continue hoeven vragen wanneer er een eerste patch komt. Deze is namelijk al klaar voor de release (Source kan hier gevonden worden) en kan men direct downloaden!
Hey everyone, -knip-

We do have our first patch available right now, it includes a few "hot technical fixes" that we were unable to get in when we went gold, so you can call this our "Day 1 Patch". It is not our first "big patch" which will have hundreds of bug changes and some balance updates. We are currently working on that, as always, i'll keep you posted.

One thing that is currently disabled in the game which will be fixed in our first major patch is "map transfer". We had some technical issues with this which we are addressing in the next patch. So for now, everyone who has a Premier Edition or Pre-Order Map, it's exclusive to you and only those who have it as well...for now =) That's actually pretty cool and nice for a change in my opinion. We're working to release Worldbuilder with our first major patch as well, again, i'll keep you posted. I won't have any futher details on this for at least a few weeks.

And finally, the current patch 1.01, i will make this available in our website as a manual download today. So keep your eyes posted at RedAlert3.com, especially to those who are having issues getting it through Auto-Patcher. I will look into that as well.

-knip-

Thanks,
APOC

[ Voor 73% gewijzigd door Jantjeuh op 29-10-2008 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
hier nu ook een mailtje (23:33)
giMoz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:40:
[...]

overigens,

ik maak me enigszins zorgen om de systemspecs.
vista 64bit zou niet ondersteunt worden, echter c&c3 werkt gewoon bij mij....
spannend, anders moet ik alsnog een spoed herinstall doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
sharkzor schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 07:11:
hier nu ook een mailtje (23:33)

[...]

overigens,

ik maak me enigszins zorgen om de systemspecs.
vista 64bit zou niet ondersteunt worden, echter c&c3 werkt gewoon bij mij....
spannend, anders moet ik alsnog een spoed herinstall doen.
Hehe, lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk dat ze vista x64 niet ondersteunen :) .

Had gister ook een mail binnen gehad dat het met TNT is meegegeven, dus dat zal waarschijnlijk betekenen dat ik vanavond al kan spelen, ben benieuwd.

Trouwens Wiebbe als je dit leest kan je ff een berichtje sturen op steam ofzo, ik mis je telkens net :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
JeanLucPicard schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:06:
[...]

Hehe, lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk dat ze vista x64 niet ondersteunen :) .

Had gister ook een mail binnen gehad dat het met TNT is meegegeven, dus dat zal waarschijnlijk betekenen dat ik vanavond al kan spelen, ben benieuwd.
Dat komt als het goed is toch op het doosje te staan.

System Requirements:
OS – Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory – XP: 512 MB / Vista: 1 GB
Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card – XP: 64 MB / Vista: 128 MB
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c
Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players
Input - Keyboard, Mouse
Optional – VoIP Headset

Raar dat je voor vista 128mb video geheugen moet hebben. Zelfde textures toch onder de beide besturingssystemen? of heeft het opeens dx10 features?

Nu ook maar hopen dat het doosje (heb de special edition besteld) door de brievenbus past. Of dat ik nog optijd thuis ben voor de postbode :D

[ Voor 6% gewijzigd door sharkzor op 29-10-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ze maken geen gebruik van de 64bit technologie, maar je installeert hem gewoon en dan draait hij toch in 32bit? CnC3 werkte hier prima op x64. Weet niet hoe dat precies zit, maar is het niet backwards compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
* Morax heeft hem net gekocht in de winkel en is hem nu aan het installeren :Y)

Hij is dus al verkrijgbaar, voor de mensen die niet gepreordert hebben :)

[ Voor 30% gewijzigd door Morax op 29-10-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zit hier nou nog een LAN optie bij? zo niet ga ik het niet eens aanschaffen :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

SpoTs schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:53:
Zit hier nou nog een LAN optie bij? zo niet ga ik het niet eens aanschaffen :/
Afaik is een lan optie wel aanwezig, alleen dan voor standaard multiplayer. De campaign co-op spelen kan alleen online (en offline natuurlijk als je bots gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wmm schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Afaik is een lan optie wel aanwezig, alleen dan voor standaard multiplayer. De campaign co-op spelen kan alleen online (en offline natuurlijk als je bots gebruikt).
Mooi, want dat hele online gebeuren kan mij gestolen worden :) Old skool over LAN red alert is natuurlijk veel vetter! Standaard multiplayer will do anyway!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-04-2024
Waar hebben jullie het spel gekocht want ik heb hem gepreorderd bij Dynabyte maar ze hebben nog niks opgestuurd...ik word beetje gek zo want normaal was Dynabyte altijd heel snel met leveren. :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Voor de liefhebbers, zoals ik, deze week voor 11,35 C&C First Decade te koop bij Bartsmit.com, incl verzending!
Ben beetje chaotisch en liggen serials van mn oude C&C games verspreid over het hele land dus wel handig voor iets meer dan een 10tje alle C&C games tot deel 3. Moet eigenlijk alleen nog Kane's Wrath halen... maar vind die het totaal niet waard, C&C3 boeide al totaal niet...

Overigens kan mijne elk moment binnen zijn, of de postbode moet gepakt zijn door een Russische beer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:47:
* Morax heeft hem net gekocht in de winkel en is hem nu aan het installeren :Y)

Hij is dus al verkrijgbaar, voor de mensen die niet gepreordert hebben :)
Ben wel benieuwd of de online servers weer down gaan in de eerste week (net zoals met Tiberium wars). En hoeveel mensen er tegelijkertijd online zijn.

Ik sla dit spel iniedergeval over (iig de stukken waar je een werkende serial voor nodig hebt)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1985
Waar heb je hem dan bestelt Hidde want ik ga straks toch maar even de stad in om te zien als ze al ergens rond zweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de mensen die hem al gespeeld hebben:
Hoe is het 'Red Alert gevoel'?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Jeffrey1985 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:17:
Waar hebben jullie het spel gekocht want ik heb hem gepreorderd bij Dynabyte maar ze hebben nog niks opgestuurd...ik word beetje gek zo want normaal was Dynabyte altijd heel snel met leveren. :? :X
Pre orders die in de winkel worden afgeleverd, hebben ze al liggen.

Heb net gebeld en ze zeggen dat ze het al hebben liggen.

Misschien komt ie per post dan ook wel vandaag.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1985
Ik krijg net een mailtje dat ik hem morgen pas krijg...in de winkel liggen ze al :(...om jezelf op te vreten is dit gewoon :(. Dit is de eerste keer dat Dynabyte faalt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:43:
Ze maken geen gebruik van de 64bit technologie, maar je installeert hem gewoon en dan draait hij toch in 32bit? CnC3 werkte hier prima op x64. Weet niet hoe dat precies zit, maar is het niet backwards compatible?
zou backwards compatible moeten zijn, maar je weet maar nooit. vaak worden er drivers geinstalleerd voor die drm shit en dat moeten dan wel 64bit drivers zijn...

we gaan het zien, hij ligt al thuis heb ik vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Dynabyte verkoopt hem pas morgen. Dat was iig de boodschap die ik kreeg toen ik gister belde om ernaar te vragen. Ik ben net even naar de Music Store geweest en heb RA3 daar gehaald. Ik heb dan wel een reservering staan (niet betaald) bij Dynabte, maar die mogen ze dus houden. De service was in dit geval vrij slecht als er al een x aantal winkels zijn die RA3 gewoon met tientallen tegelijk in de schappen hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Kreeg Red Alert 3 de standaard editie vandaag binnen bij de post. Dus meteen maar ff geïnstalleerd. Het begin filmpje is in ieder geval weer ouderwets gaaf 8) Kreeg meteen al een melding dat ie gepatcht moet worden voor online play, dus dat ben ik nu aan het doen.

Over de discussie hierboven over de box-art: Die is standaard de Russische, maar na het verwijderen van de DVD zal ik ineens dat de andere kant van de inlay ook bedrukt was met de Allied box-art.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Jeffrey1985 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:34:
Ik krijg net een mailtje dat ik hem morgen pas krijg...in de winkel liggen ze al :(...om jezelf op te vreten is dit gewoon :(. Dit is de eerste keer dat Dynabyte faalt bij mij.
Ik heb niet gekeken of hij in de winkel zelf ligt, maar ik had mijn preorder laten bezorgen bij de winkel. En die was er wel. Ik heb hem net opgehaald.

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroen O op 29-10-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:58:
Nog een vraagje(hoewel ik twijfel of iemand antwoord heeft), zitten de discs bij de premier edition in het tinnen doosje zelf(zoals S.T.A.L.K.E.R) of krijg je er een plastic doosje bij dat in het tinnen doosje zit(Assasins Creed).
Die zit in het tinnen doosje. In principe is het een normaal DVD doosje maar i.p.v. kunststof is het van metaal gemaakt.

Als je hem open doet zitten aan de rechterkant twee DVD's, de game disc en de bonus disc.
Aan de linkerkant zitten het boekje, een poster en een kaartje met daarop een drietal serials. Een serial om de premier edition bonus multiplayermaps te kunnen downloaden, een serial voor een 'future beta registration' en een serial voor een exclusief item voor Warhammer Online - Age of Reckoning.
Uitereaard is er ook een serial voor RA3 zelf, deze staat op de achterkant van het boekje geprint.

Onder alle boekjes en overige papieren items zit nog een derde CD, een music disc, welke je in elke audio CD speler kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen jullie RA3 al hebben als die pas op 31 Oktober uitkomt? Zelfs op usenet heb ik nog niets voorbij zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m zojuist bij de dynabite gehaald. Lagen er nog wel een stuk of 15 (Tilburg). Als ik op multiplayer druk zegt ie dat mn serial niet klopt? komt dat omdat multiplayer nog niet beschikbaar is of moet ik even terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:32:
Hoe kunnen jullie RA3 al hebben als die pas op 31 Oktober uitkomt? Zelfs op usenet heb ik nog niets voorbij zien komen..
Sommige winkels hebben hem al liggen. (Zag hem gisteren bij Gamemania).

Maar sowieso was 28 oktober toch de dag dat het uitkwam?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net gehaald en nog niet geprobeert maar het is wel geweldig dat het een Steelbook case is en niet zo'n blik wat ik verwacht had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

is Xbox360 nu ook al te koop of alleen PC ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:27

frG

Is die bij de mediamarkt (den haag) al verkrijgbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:51
Ik zat gister al te twijfelen om hem te halen. Zag hem al liggen bij het kopen van doosje dvdr's, maar weet niet of die lekker draait op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het is leuk dat er al een patch is, maar waar kan ik die downloaden?

Ik kan nergens een downloadlink vinden.

Als ik auto update doen, dan zegt ie wel dat er een patch is, maar als je vervolgens doorgaat dan stopt ie met een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19
rhodium schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:04:
Ik zat gister al te twijfelen om hem te halen. Zag hem al liggen bij het kopen van doosje dvdr's, maar weet niet of die lekker draait op mijn pc.
Wat voor pc heb je dan. Ik heb de beta gespeeld en die draaide gewoon goed op mijn systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de multiplayer al online?

weet niet waar je foutmelding vandaan komt.. bij mij ging de autoupdate gewoon goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Laat ook maar zitten, autoupdate doet het nu wel.
Had alleen ook graag een handmatige download gehad, maar die komt vast nog wel.

Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd en gebruik ik ook niet. Ik speel alleen single player.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen O op 29-10-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn een hele boel mensen met hetzelde probleem. Installatie gaat prima, single player werkt (en vond de eerste paar lvl's super gaaf!) maar zodra je op multiplayer wil krijg je een "invalid serial" error. Dit schijnt bij ontzettend veel mensen (waaronder ik) zo te zijn.

Op dit sticky topic van EA is de discussie gaande en hebben forum beheerders te kennen gegeven het te gaan uitzoeken, dus ik verwacht dat hier asap de oplossing voor dit probleem komt te staan.

http://forums.ea.com/mboa...D=455390&start=0&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
Heb m net binnen gekregen van bol.com... moet alleen nog installen...
Nog tijd voor... misschien morgen? Iig van het weekend.

Maar de multiplayer server liggen plat?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Online servers zijn gewoon up, dat is het probleem dus iig niet. Ik ben nu gewoon online. Moet zeggen dat ik redelijk positief ben so far. De intro is tof, de muziek in de menu's is mooi, de menus voelen ook iets beter aan (vloeiender) dan in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De premier content is zo te zien nog niet te downloaden.
Als je naar de aangegeven website gaat, http://www.redalert3.com/premier/ dan kom je op de gewone website terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"We do have our first patch available right now, it includes a few "hot technical fixes" that we were unable to get in when we went gold, so you can call this our "Day 1 Patch". It is not our first "big patch" which will have hundreds of bug changes and some balance updates. We are currently working on that, as always, i'll keep you posted."

Ga dan niet gold en wacht een maandje extra, aan de andere kant beweert apoc dat de game wel erg polished is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Bug changes :P honderden bugs zijn omgezet naar andere bugs. Ze hadden gewoon iets langer moeten wachten, nu heb je weer het ge-emmer met updates, serials die niet blijken te werken etc. etc.
Ik wacht het nog ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Erg fijn, ben ook slachtoffer van 'invalid serial'... Zucht, dan maar singleplayer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

zolang ze dat invalid serial probleem maar snel fixen, nu kan ik nog niet door de campaign heen rammen met mn maat |:(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Is dat online probleem niet gewoon een kwestie van de patch installeren, je EA account bijwerken (indien nodig) en alle gegevens van je EA account netjes invullen.

Bij mij bleek mijn EA account bijgewerkt te moeten worden. Je combinatie van inlognaam en wachtwoord worden dan omgezet naar een combinatie van e-mail adres en wachtwoord. Wanneer dat is gedaan moet je een nicknaam verzinnen (online-ID heet dat geloof ik) en invullen. Dit alles doe je op de EA website.

Wanneer dat allemaal goed is gegaan, start je RA3 op, ga je naar multiplayer en daar vul je dezelfde gegevens in van de EA account welke je net op de EA website hebt gebruikt. Dus hetzelfde e-mail adres, wachtwoord en Online ID in. Als dat vervolgens allemaal klopt, dan kom je in de lobby.

Inloggegevens van C&C3 werken in ieder geval niet, dus je moet echt je EA account bijgewerkt hebben.

Blijkbaar vinden ze het leuk om je voor ieder nieuw C&C spel sinds generals je een nieuw account te laten aansmeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen O op 29-10-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Had hem net bijna gekocht bij de Bart Smit, hij lag daar al in de schappen. Maar ik ben bang dat ie niet gaat draaien op mijn systeem. C&C3 en Kane's Wrath lopen hier wel goed, maar RA3 zal toch wel iets zwaarder zijn. Heeft iemand hem ook op een minder systeem gespeeld/gedraaid en zoja hoe draait dat?

Wacht wel eerst even op de ''demo'' alvorens ik hem ga kopen, want kopen doe ik toch wel.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Co-op kan dus niet direct over LAN (of ik moet het gewoon niet kunnen vinden). Beetje erg jammer :(
Enige mogelijkheid lijkt via online waarvoor je dus twee accounts dus 2 keys nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen O schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:27:
Is dat online probleem niet gewoon een kwestie van de patch installeren, je EA account bijwerken (indien nodig) en alle gegevens van je EA account netjes invullen.

Bij mij bleek mijn EA account bijgewerkt te moeten worden. Je combinatie van inlognaam en wachtwoord worden dan omgezet naar een combinatie van e-mail adres en wachtwoord. Wanneer dat is gedaan moet je een nicknaam verzinnen (online-ID heet dat geloof ik) en invullen. Dit alles doe je op de EA website.

Wanneer dat allemaal goed is gegaan, start je RA3 op, ga je naar multiplayer en daar vul je dezelfde gegevens in van de EA account welke je net op de EA website hebt gebruikt. Dus hetzelfde e-mail adres, wachtwoord en Online ID in. Als dat vervolgens allemaal klopt, dan kom je in de lobby.

Inloggegevens van C&C3 werken in ieder geval niet, dus je moet echt je EA account bijgewerkt hebben.

Blijkbaar vinden ze het leuk om je voor ieder nieuw C&C spel sinds generals je een nieuw account te laten aansmeren.
helaas helpt dat niet bij mij. Patches zijn geïnstalleerd, nieuw EA account gemaakt etc. Nog steeds dezelfde error.

Over pc specs, volgens mij is het best goed te draaien met een iets mindere pc, dacht zelfs dat RA3, C&C3 en Kane's Wrath opdezelfde basis engine zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:46:
[...]

helaas helpt dat niet bij mij. Patches zijn geïnstalleerd, nieuw EA account gemaakt etc. Nog steeds dezelfde error.

Over pc specs, volgens mij is het best goed te draaien met een iets mindere pc, dacht zelfs dat RA3, C&C3 en Kane's Wrath opdezelfde basis engine zijn gemaakt.
Mja zijn wel op dezelfde engine gebouwd, maar als ik de screens enzo zie van RA3 lijkt het me toch stukken zwaarder dan C&C3. Op de achterkant van het doosje staat 2,2 Gigaherz processor, en ik heb 2,15.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Timocos schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:59:
[...]

Mja zijn wel op dezelfde engine gebouwd, maar als ik de screens enzo zie van RA3 lijkt het me toch stukken zwaarder dan C&C3. Op de achterkant van het doosje staat 2,2 Gigaherz processor, en ik heb 2,15.
Dat hangt volledig van de processor af. Zo is een Intel Pentium 4 op 3 Ghz langzamer dan een C2D op 2 Ghz. ;) Ik weet bijna wle zeker dat de game goed draait, zolang je maar niet alle settings op het hoogst zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwdtourkane
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 11:15
Mijn 1e Red Alert 3 ervaring is iets minder leuk dan ik verwachte.

Na de installatie, heb ik meteen de nieuwe update binnen gehaald.
Als het spel nu opstart, intro werkt goed maar zodra het menu geladen wordt crashed het meteen

Het volgende staat in de logboeken:
Vastgelopen toepassing: ra3_1.1.game, versie: 1.1.3185.21765, vastgelopen module: ra3_1.1.game, versie: 1.1.3185.21765, vastgelopen op: 0x00174cc4.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Ik zal nu proberen RA3 dus te spelen zonder patch, helaas mag ik hem dan wel deinstaleren en opnieuw installeren.

*kleine update
zonder patch kom ik wel in het menu maar is alles onleesbaar.

En dit is melding na de intro met de patch:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v115/wwdtourkane/PC%20Zooi/ra3crashnaintro.png

[ Voor 20% gewijzigd door wwdtourkane op 29-10-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is een grote tegenvaller. Het leek mij juist leuk om over LAN samen met iemand naast je de campaign uit te spelen. Enorme gemiste kans imho, ik twijfelde al maar nu ga ik 'm zeker niet halen. Toppers genoeg dit najaar, helaas hoort RA3 daar voor mij niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Afaik is een lan optie wel aanwezig, alleen dan voor standaard multiplayer.
Hoe bedoel je dit?

Dat je met je EA account eerst in moet loggen om op LAN te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:54:
[...]

Hoe bedoel je dit?

Dat je met je EA account eerst in moet loggen om op LAN te kunnen spelen?
Nee, zo bedoel ik het niet. Om de "single player campaign" in co-op met een buddy te kunnen spelen moet je inloggen op de EA servers. Het is niet mogelijk om het via de LAN optie te doen. Een gevolg ervan is dus ook dat als je de campaign co-op met je buddy wilt doen je ook beiden de game legaal moet hebben ;). Je kunt natuurlijk altijd gewoon naast elkaar zitten in één huis / kamer en beiden inloggen op de EA servers. Wat Wezz6400 wil moet prima mogelijk zijn.

Wat wel via de ouderwetse LAN optie kan zonder in te loggen op de EA servers, is gewoon 1v1 2v2 compstomp of whatever je maar wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Bij E-Plaza (Nieuwegein) verkopen ze de gewone editie en de premier editie, respectievelijk voor €55,- en voor €69,-.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar...hoe is de game nou uiteindelijk? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:18:
Ik moet veel meer spelen om er een goed oordeel over te geven. Maar de potjes skirmish en campaign voelen goed en verfrissend tov C&C3 aan. Het smaakt naar meer (online) Ra3! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:18:
Zo fantastisch dat de game zegt dat m'n serial ongeldig is! "Please try another", ya right, die heb ik ook meerdere natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor eventueel de mensen die problemen hebben met downloaden en installeren van de patch via de auto updater: inmiddels is de patch ook op de RA3 website te downloaden.

http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zat eerst nog te twijfelen of ik hem nu wel of niet zou gaan halen. De verhalen omtrent C&C3 liggen nog vers in mijn geheugen. Maar nu ik zo de laatste pagina's in dit topic doorneem ben ik toch wel nieuwschierig wat er van Red Alert 3 geworden is. Ben erg benieuwd of RA 3 mij hetzelfde gevoel zal brengen als ik had toen ik met RA2 begon. Eerder in dit topic werd er gediscussierd tijdens de beta welke partij sterker naar voren komt. Dat was de empire of the rising sun vanwege een aantal redenen. Toch ga ik denk ik wanneer ik RA3 binnen heb juist niet voor de Japanners kiezen. Zelfs niet als blijkt dat ze in de retail versie als nog de betere zijn. Dat krijg je hé, met die goede oude tijd ;) [/jeugdsentiment]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
This is a similar issue we experienced during the Beta Test. This will be resolved by the end of day TODAY.
http://forums.ea.com/mboa...D=456104&tstart=0&start=0

Maar nog steeds, erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het spel is inmiddels uit en dit topic zit bijna aan de 1000 posts. Mooi moment voor een verse topicstart. Misschien is er iemand die deze wil verzorgen en onderhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Is het waar dat dit spel een DRM beveiliging gebruikt? Dus 5 keer installeren, weg spel. Als dat zo is, dan denk ik niet eens over na om hem te kopen in de toekomst. Zoiets vind ik echt belachelijk, het is verdomme toch geen wegwerp product 8)7
Ik vond sowieso dat C&C 3 teleurstelde. Opzich vermakelijk, maar niet 45 euro waard aangezien je het na 3 weken alweer zo'n beetje gezien had gezien de bugs/lag etc. etc.

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-10-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Misanthrope schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:42:
Is het waar dat dit spel een DRM beveiliging gebruikt? Dus 5 keer installeren, weg spel. Als dat zo is, dan denk ik niet eens over na om hem te kopen in de toekomst. Zoiets vind ik echt belachelijk, het is verdomme toch geen wegwerp product 8)7
Ik vond sowieso dat C&C 3 teleurstelde. Opzich vermakelijk, maar niet 45 euro waard aangezien je het na 3 weken alweer zo'n beetje gezien had gezien de bugs/lag etc. etc.
Er zit DRM op ja. Je mag de game op 5 verschillende systemen installeren, daarna moet je bellen met EA support om opnieuw te mogen installeren. (net zoals bij windows activatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misanthrope schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:42:
Wat een RAMP zeg, 5! keer installeren. Er zal ongetwijfeld net als met Spore etc een REVOKE tool komen.
Ik snap serieus niet dat iedereen zo zeurt over die beveiling.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Was het nou niet zo dat als je het spel de-installeert wanneer je een internetverbinding hebt, de installatieteller weer met één terug gaat?

Edit: zie dit topic waar het in staat: http://forums.ea.com/mboa...D=430797&start=0&tstart=0

[ Voor 29% gewijzigd door Jeroen O op 29-10-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah kan nog niet op multiplayer maar dat moet voor iedereen binnen een uurtje of 12 zijn opgelost. Wel moet ik zeggen na wat campaign en skirmish potjes dat de game toch echt goed aanvoelt! Ik was bang dat het de C&C 3 kant op zou gaan maar het geeft mij toch echt dat oude RA2 gevoel terug maar dan in een mooier jasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Phyxion schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:57:
[...]

Wat een RAMP zeg, 5! keer installeren. Er zal ongetwijfeld net als met Spore etc een REVOKE tool komen.
Ik snap serieus niet dat iedereen zo zeurt over die beveiling.
Gaat om het principe. Opbokke met die rotzooi. De eerlijke kopers straffen ten aanzien van de illegale download kindertjes :r
Koop hem al uit principe niet! Downloaden is makkelijker toch? Als ze het zo gaan spelen foei foei waar gaan we heen op deze manier.
Als ik dit spel over 15 jaar nog eens een keer wil spelen (JA dit komt wel degelijk voor) dan heb ik daar het recht toe, tis mijn eigendom. Maar zo wordt het je onmogelijk gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-10-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nog wat meer informatie over de DRM: http://forums.ea.com/mboa...D=454913&start=0&tstart=0

Ik weet niet hoe officieel het is, maar er wordt gezegd dat na een bepaalde periode de beperkingen verwijderd worden en dat er ook een de-authorisatietool komt.

Ook staat er dat je op 5 PC's kan installeren en op deze PC's onbeperkt kan herinstalleren.

Dus best kans dat je over 15 jaar het spel zonder problemen kan installeren en spelen. En zo niet, dan kan je altijd nog een crack downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroen O op 29-10-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Misanthrope schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:08:
[...]

Gaat om het principe. Opbokke met die rotzooi. De eerlijke kopers straffen ten aanzien van de illegale download kindertjes :r
Koop hem al uit principe niet! Downloaden is makkelijker toch? Als ze het zo gaan spelen foei foei waar gaan we heen op deze manier.
Als ik dit spel over 15 jaar nog eens een keer wil spelen (JA dit komt wel degelijk voor) dan heb ik daar het recht toe, tis mijn eigendom. Maar zo wordt het je onmogelijk gemaakt.
Ze zijn van plan langzamerhand de DRM eruit te halen, het begin is het belangrijkst ivm piraterij. Binnen 2 jaar kan je waarschijnlijk op een ongelimiteerd aantal computers hem installeren. Achja, het is hun product en ze moeten deze ernstige maatregelen nemen tegen piraterij. Weinig aan te doen nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Hidde op 29-10-2008 21:02 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.