Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 23:38
shadowman12 schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:34:
[...]

Junior level zou ik niet doen binnen een club als accenture, minimaal medior. Van een junior wordt ook verwacht dat ze de directeur rondrijden naar zijn afspraken als je geen klus hebt.
Wat betreft dat soort verhalen: waarschijnlijk is dat incidenteel gebeurd en wordt het nu tot een soort standaard verheven.

Anyway, overigens is het voor je netwerk helemaal zo gek niet. Kan juist in je voordeel werken. Beter dan de hele dag cv’s scannen voor HR of smoelenboek maken (ook beruchte bankklussen voor starters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Arfman

Drome!

_vision schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:54:
[...]

Wat betreft dat soort verhalen: waarschijnlijk is dat incidenteel gebeurd en wordt het nu tot een soort standaard verheven.
Zelfs incidenteel is het natuurlijk bespottelijk. Voor zover ik weet werken er voornamelijk universitair geschoolde mensen bij Accenture of op z'n minst HBO, zit je daar met je (dure) opleiding de directeur rond te rijden _O-

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
Arfman schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:07:
[...]

Zelfs incidenteel is het natuurlijk bespottelijk. Voor zover ik weet werken er voornamelijk universitair geschoolde mensen bij Accenture of op z'n minst HBO, zit je daar met je (dure) opleiding de directeur rond te rijden _O-
Verplichte e-learnings volgen of lay-out strak trekken van een presentatie als je op de bank zit, is ook niet bepaald WO-werk. :+ Soms krijg je gewoon kloteklusjes als je op de bank zit. Sterker nog, de CEO een keertje wegbrengen lijkt me leuker en is veel beter voor je netwerk.

* ik werk overigens niet bij Accenture, maar vind zo'n anekdote nou niet heel 'shocking'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
_vision schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:25:
[...]

Verplichte e-learnings volgen of lay-out strak trekken van een presentatie als je op de bank zit, is ook niet bepaald WO-werk. :+ Soms krijg je gewoon kloteklusjes als je op de bank zit. Sterker nog, de CEO een keertje wegbrengen lijkt me leuker en is veel beter voor je netwerk.

* ik werk overigens niet bij Accenture, maar vind zo'n anekdote nou niet heel 'shocking'.
Als je op de bank hoor je gewoon je eigen kennis te verijken door zoveel mogelijk zelfstudie te doen, en niet van die stomme dingen als directeurtje rond rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43

Arfman

Drome!

Het gaat niet zozeer om het rondrijden van een directeur an sich, maar dit geeft meer aan hoe er binnen het bedrijf tegen (junior?) bankzitters wordt aangekeken. Voetvolk. Zo komt het tenminste over.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
shadowman12 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:32:
[...]

Als je op de bank hoor je gewoon je eigen kennis te verijken door zoveel mogelijk zelfstudie te doen, en niet van die stomme dingen als directeurtje rond rijden.
Uhm, nee...niet noodzakelijk. Je bent ook beschikbaar voor ander, niet-klantgerelateerd werk. Als ik werk aan een offerte voor een klant en een collega zit op de bank, dan betrek ik diegene om mee te schrijven aan de offerte. Dat is voor de firma belangrijker dan zelfstudie op dat moment.

Zo werkte het i.i.g. bij de consultancy bedrijven waar ik (en heb gezeten) en heb begrepen dat Accenture Consulting net zo werkt (van vrienden die er werken).

• Vince030
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-02-2021
<knip> Zie PM.

[ Voor 102% gewijzigd door Ardana op 12-02-2021 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 09:36

Bejit

Svenska Faderland

<knip> Quote en reactie verwijderd.

[ Voor 89% gewijzigd door Ardana op 12-02-2021 14:55 ]

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
EDIT. laat maar

[ Voor 94% gewijzigd door desimal90 op 25-08-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssj3
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-10-2024
Zou iemand een pm kunnen sturen van bruto jaarsalaris technology sap sr analyst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 12:25

Voor de conversatie op een forum is het niet prettig als mensen alleen via DM's willen meedoen.

Ik zie ook geen reden waarom een antwoord over de salarisrange van een bepaalde functie niet op het forum kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:07
ssj3 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 22:54:
Zou iemand een pm kunnen sturen van bruto jaarsalaris technology sap sr analyst ?
https://www.glassdoor.nl/...ture-Salarissen-E4138.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssj3
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-10-2024
Thanks, prcies wat ik zocht! Alhoewel, dit nog steeds redelijk breed is en niet up to date. Salaris kan dateren van nu tot 20 jaar geleden . Daarnaast is het over heel acn terwijl er wel degelijk onderscheid is per tak.

Correctie in mijn verzoek, ik bedoelde idd meer een indicatie of een salaris range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafeeq
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-04 00:45
Vandaag een voorstel ontvangen van Accenture, maar salaris aanbod toch +- 600 minder dan mijn huidig salaris (en geen lease auto)

Ik wil alsnog proberen dit te bespreken met Accenture in de hoop dat ze hun voorstel herzien, heeft er iemand een zelfde ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guy Treepbush
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-05 21:37
Het is een voorstel. Zeker een tegenbod doen. Er is meestal nog wel iets ruimte is mijn ervaring. 600 euro in de maand is wel een flink verschil om weg te onderhandelen. De meeste functies bij Accenture hebben wel een leaseauto. Als je daarvan afziet krijg je een Mobiliteit’s budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafeeq
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-04 00:45
Guy Treepbush schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:35:
Het is een voorstel. Zeker een tegenbod doen. Er is meestal nog wel iets ruimte is mijn ervaring. 600 euro in de maand is wel een flink verschil om weg te onderhandelen. De meeste functies bij Accenture hebben wel een leaseauto. Als je daarvan afziet krijg je een Mobiliteit’s budget.
Het was in ieder geval een Engineer functie.
Binnenkort bespreek ik het, hopelijk is er nog iets uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiraalschaap
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik werk momenteel als full stack developer voor een Brits bedrijf aan een digitaal (AWS stack). Ik verdien zeer prima en heb veel vrijheid, en ik werk 100% remote.

Ik heb nu een aanbod gekregen om bij Accenture te gaan werken als consultant (vooral op gebied van cloud implementaties) en zou een vergelijkbaar salaris krijgen.

Ik ben me ervan bewust dat een rol als consultant best anders kan zijn dan die van een software engineer maar het spreekt me ergens wel aan. Met name meer menselijk contact en de afwisseling van de projecten spreken me aan. Daarnaast lijken ook de doorgroeimogelijkheden in mijn huidige rol een beetje opgedroogd. Ik zit al maanden in een promotie-traject maar dat wordt telkens uitgesteld. Ook is er niet echt een lange-termijn visie voor het product waar ik aan werk.

Heeft iemand hier wel eens een soortgelijke overstap gemaakt? Ik ben erg benieuwd naar je ervaring en of je achteraf blij bent met de overstap.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seanpaul
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-05 14:05
Ik ga de vraag stellen namens mijn vrouw.

Ze heeft pas een mailtje gekregen dat de Standard cars geëlektrificeerd worden. Wij zijn toen erg nieuwsgierig geworden over de Family car (specifiek de Kia Niro ev).

Ze is daar ongeveer een jaar in dienst nu en we vroegen ons af hoe vervelend het is om een kilometerregistratie bij te houden. Hoe streng kijkt Accenture naar de registratie? En hoe streng kijken ze naar het prive-kilometer limiet (15k?) is het gelijk 1km over het limiet en het wordt ingehouden van je loon? Ik hoor (heb de ervaring zelf ook) dat er veel bedrijven zijn die wel zo’n limiet hanteren maar er helemaal niets mee doen (geen doorbelasting), zelfs al rij je 2 keer het prive-limiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Je moet alle zakelijke ritten bijhouden. Iedere 2 weken opvoeren in systeem. Dit wordt dan gecontroleerd door je (project) manager. Iedere km die niet aantoonbaar werk gerelateerd is telt als privé.

En einde jaar 1km erover is betalen.

Het is dus heel strak ingeregeld. Met best wel een administratieve last voor de gebruiker.

[ Voor 92% gewijzigd door Sethro op 29-07-2022 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guy Treepbush
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-05 21:37
Het is inderdaad strak ingeregeld. Zelf ben ik al veelvuldig over de grens heengegaan. In het verleden vaker e-mailtjes gehad van de strekking’ je er bent <1000km overheen gegaan. Niet meer doen, anders moet je gaan betalen. ‘
Volgens mij heb ik overigens wel een paar keer moeten betalen maar de vergoeding is nog altijd veel minder dan privé een auto rijden.

Jaren geleden een overzicht gezien via een vriend van me die voor een concurrent werkt waaruit bleek dat Accenture toen de strengste regels had vwb privé gebruik van alle concurrenten.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste