Is die nieuwe dungeon enigzins intressant nadat je de game al hebt uitgespeeld en alles praktisch gehaald hebt?
Alweer paar maandjes geleden dat ik hem in mijn XBOX had.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:25:
Is die nieuwe dungeon enigzins intressant nadat je de game al hebt uitgespeeld en alles praktisch gehaald hebt?
Notna schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:55:
[...]
spoiler:In het begin denk je: wtf is dit voor crap.... Totdat je ver genoeg komt en 3 black kelelons en een diamond kelelon tegenkomt in 1 random battle. Er zitten _sterke_ enemies verder op in het level. De eindbaas is trouwens ook te bizar. Lees voor meer info het volgende spoiler balkje. Daarnaast krijg je een aantal coole items als Counter 2 en wat ringen met leuke stats
spoiler:Ik ben tot de eindbaas gekomen. Het betreft hier een Kelokiller. Het is een robot met kelelon status, die reflect en regenerate op zich cast. HP = 105000 en regenerate doet 20900 hp per beurt erbij....... Vervolgens doe ik @ lvl 90 met een kelo killer ring 3+ maar 2500 dmg per keer. You see my problem here.....? GEzien je met kelo status maar 1 dmg per keer doet..... Verder doet hij een attack die lijkt op de meteor crash die je in het begin van het spel ziet, die instant death geeft.... Hoe moet je die in godes naam oplossenIk kan geen dispel casten op die gast omdat er om een vage reden dit ook wordt gereflect...... En zelf kan ik geen reflect, zodat ik het kan bouncen.......
-Gebruik alleen reversas spellNotna schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:55:
[...]
spoiler:In het begin denk je: wtf is dit voor crap.... Totdat je ver genoeg komt en 3 black kelelons en een diamond kelelon tegenkomt in 1 random battle. Er zitten _sterke_ enemies verder op in het level. De eindbaas is trouwens ook te bizar. Lees voor meer info het volgende spoiler balkje. Daarnaast krijg je een aantal coole items als Counter 2 en wat ringen met leuke stats
spoiler:Ik ben tot de eindbaas gekomen. Het betreft hier een Kelokiller. Het is een robot met kelelon status, die reflect en regenerate op zich cast. HP = 105000 en regenerate doet 20900 hp per beurt erbij....... Vervolgens doe ik @ lvl 90 met een kelo killer ring 3+ maar 2500 dmg per keer. You see my problem here.....? GEzien je met kelo status maar 1 dmg per keer doet..... Verder doet hij een attack die lijkt op de meteor crash die je in het begin van het spel ziet, die instant death geeft.... Hoe moet je die in godes naam oplossenIk kan geen dispel casten op die gast omdat er om een vage reden dit ook wordt gereflect...... En zelf kan ik geen reflect, zodat ik het kan bouncen.......
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Heh, jij komt daar teminste nog. Als ik disc 4 erin stop wordt mij medegedeeld dat ik de disc in een xbox 360 moet stoppen (en ja, daar zit hij al in).Slaapje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:43:
Feest weer ben nu op cd 4 aangekomen bijspoiler:Nu kom ik niet voorbij dat filmpje omdat mijn spel steeds vastloopt! ook ergens anders heen kan ik niet meer, want als ik een loading screen krijg loopt het spel vast... Hij begint te loaden en na 5 seconde stopt mijn xbox met de cd te lezen. controller reageerd niet meer, maar als ik de disc lade open doe dan gaat mijn xbox ook weer verder...Numara, in het kasteel waar je die leger leider weer ziet
Zitten verder geen krassen op de cd, maar nu weet ik toch niet echt wat ik moet, bagger!
sekeroglan schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:43:
[...]
[...]
-Gebruik alleen reversas spell
-Zorg dat je minimaal 2 immortals met 1Hp de battle ingaat. ( ze kunnen niet dood)
minimaal deze skills voor dat je de battle ingaat:
Level 80+ Immortals (At least 8000 HP)
The following skills:
Persistence
HP Boosting skills
Crisis Defence
Complete Defence
Level 8 White Magic
Level 8 Spirit Magic
Lucky 0 Magic Damage
Nullify all elements
Double Cast
Reduce Casting time 2
Mental Stability 2
Weapon Guard 2
Slot +5/Slot +10
Turn-tail
En zorg ervoor dat je niet met te veel HP de battle begint en het beste is om SED op de front( volle HP ) te zetten en derest erachter. Zo neemt SED de Forceus spell op en de gene achter hebben daar geen last van.
- Squeeek !!!
Lol, niet opgelet tijdens de uitleg ?Ekitch schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:07:
KLein vraagje, krijgen de immortals op een gegeven moment ook meer skills of moeten zijn het met 3 doen plus 1 van accesoire?
- Squeeek !!!
Als je immortals al skills hebben geleerd (d.m.v. skill link) dan moet je nog naar je skills tab gaan en daar selecteren welke skills je wilt gebruiken. In het begin het je maar 3 skill slots, je kan deze uitbreiden m.b.v. slot seeds of +[x] skill slot skills. Deze kom je in het begin van het spel nog niet tegen.Ekitch schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:22:
Umm dat wist ik wel maar het ging me om de skilslots van de immortals. Maar als die slotseeds werken dan wordt het wel interessant.
Ze zijn nu lvl 40 en me mortals zijn 10 keer sterker en flexibelers als de immortals doordat deze nog steeds maar 3 skill per stuk hebben.
Ook bekend op XBL als buggienuk
Ik heb het zelfde probleem inderdaad, disc 4 is niet te spelen.... de rest nooit problemen en met andere spellen ook nooit een probleem ondervonden... vervelendMephisteus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:59:
[...]
Heh, jij komt daar teminste nog. Als ik disc 4 erin stop wordt mij medegedeeld dat ik de disc in een xbox 360 moet stoppen (en ja, daar zit hij al in).
En aan het einde van disc 3 (als je dat bericht krijgt van insert disc 4) kreeg ik continu disc read errors. Nog geen andere games geprobeerd, kga er morgen wel ff mee klooien
To dare is to do
Waarom niet een guide erbij pakken?buggienuk schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:26:
[...]
Als je immortals al skills hebben geleerd (d.m.v. skill link) dan moet je nog naar je skills tab gaan en daar selecteren welke skills je wilt gebruiken. In het begin het je maar 3 skill slots, je kan deze uitbreiden m.b.v. slot seeds of +[x] skill slot skills. Deze kom je in het begin van het spel nog niet tegen.
Is er verder nog iemand die 1000/1000 GS heeft? Ik zelf wilde het wel proberen maar na 2x de hele wereld afgegaan te zijn om alle potjes, pannetjes, boekjes en steentjes te onderzoeken heb ik het maar opgegeven. Dus met 980/1000 ligt hij nu in mijn kast. Voor degene die nog niet weten waar ik het over heb, het gaat over de achievement Treasure Trove.
Ik heb die 'nieuwe' expansion nog niet gedownload, dus deze moet je even niet meerekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 02-06-2008 20:48 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Helaas al te laat, ik heb er zeker wel 10 uur over gedaan en nog heb ik hem niet. Waarschijnlijk heb ik ergens een steen of een erg goed verborgen pot/poster gemist. Jammer van deze achievement, verder is het een leuk spel.sekeroglan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:42:
[...]
Waarom niet een guide erbij pakken?
Edit:
Owww die achievement, als ik jouw was begin er niets eens aan.
Verwijderd
Heb jij serieus iedereen op level 40 maar nog steeds niet in de gaten hoe je meer skill slots krijgt?Ekitch schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:22:
Umm dat wist ik wel maar het ging me om de skilslots van de immortals. Maar als die slotseeds werken dan wordt het wel interessant.
Ze zijn nu lvl 40 en me mortals zijn 10 keer sterker en flexibelers als de immortals doordat deze nog steeds maar 3 skill per stuk hebben.
Nee dat had ik echt niet door het werd dus nu ook een stuk pittiger. Zit op ook disc 4. Dus we gaan de slots eens verdelenVerwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:28:
[...]
Heb jij serieus iedereen op level 40 maar nog steeds niet in de gaten hoe je meer skill slots krijgt?
Man o man.. Niet op zitten letten ofzo?
Je kunt dus skill slotsseeds gebruiken voor 1 extra skill slot (alleen bij immortals dus) en er is een skill die zelf 3 extra slots opent. Zelf gebruikt hij er ook 1, dus hij levert je er 2 extra op.
Mijns inziens toch wel redelijk essentieel. Ik heb mijn poppekes rond level 38 nu:
Kaim heeft bij mij nu iets van 16 slots. Seth heeft er 15 dacht ik.
Dat werkt een stuk lekkerder. Iedereen alle soorten magic.
- Squeeek !!!
Verwijderd
Haha, nou ja, beter laat dan nooitEkitch schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:37:
[...]
Nee dat had ik echt niet door het werd dus nu ook een stuk pittiger. Zit op ook disc 4. Dus we gaan de slots eens verdelenDat zal een verademing worden.
Je krijgt later ook nog skil slot +3/+5/+10, dus er is genoeg ruimte om die sloten te vullen (met dingen als Ailment resistance, Absorb Magic, Element absorb, Counter, Counter Up, Counter 2, Improve Casting Time 1/2, Spirit/Black/White magic lvl 8Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:28:
[...]
Heb jij serieus iedereen op level 40 maar nog steeds niet in de gaten hoe je meer skill slots krijgt?
Man o man.. Niet op zitten letten ofzo?
Je kunt dus skill slotsseeds gebruiken voor 1 extra skill slot (alleen bij immortals dus) en er is een skill die zelf 3 extra slots opent. Zelf gebruikt hij er ook 1, dus hij levert je er 2 extra op.
Mijns inziens toch wel redelijk essentieel. Ik heb mijn poppekes rond level 38 nu:
spoiler:Ben nu net op disc 4 beland, ze zijn dus eindelijk weer een groep. Vond er trouwens weinig aan toen ze allemaal apart op reis waren, maar dat is nu dus voorbij
Kaim heeft bij mij nu iets van 16 slots. Seth heeft er 15 dacht ik.
Dat werkt een stuk lekkerder. Iedereen alle soorten magic.
- Squeeek !!!
Verwijderd
Het is wel een tof spel he. Alleen sommige filmpjes zijn een beetje tenenkrommend/kinderachtig vind ik. Zoals dat stukje waarbij de kinderen (Cooke en Mack) gaan zingen, volgens mij toen SarahEkitch schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:05:
Ik heb wel steeds skill link gebruikt jah. Dus ze hebben best veel skills al maar ik had er dus maar steeds 3 equipped. Maar goed vanavond maar ff kijken. Zal wel een stuk leuker worden kan ik ook iedereen eindelijk een paar anti-s standaard meegevendie haalde ik er nu namelijk uit zodat ik de betere skills had om mee te vechten.
• Een verhaal heeft opbouw nodig. In het begin is er veel cutscene, later is dit echt stukken minder. Veel films hebben ook een stroperig begin en worden na een half uur echt pas 'spannend'mister_S schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:15:
Ik speel dit spel al een tijdje, maar ik vind het niet echt denderend. Ik ben nog op de eerste disk, de actie:cutscene ratio vind ik zeer slecht. Ik heb het gevoel dat ik cutscene na cutscene bekijk met af en toe wat actie ertussen. Ik vind verhaal in spellen belangrijk, de korte verhaaljes zijn erg goed, maar het begint te vervelen als je constant zit te kijken en te lezen. Ik weet niet meer waar het was, maar ik heb een keer een half uur cutscenes zitten kijken. Vijf cutscenes waren dat met het laden ertussenin. Wordt dit later 'beter' of is dit nou eenmaal de opmaak van dit spel?
Ook duurt het laden in mijn ogen wel erg lang. In reviews stond dat al vermeldt, maar bij de final zou dat al gefixed zijn. Als dit de gefixte laadtijden zijn, moeten de reviewcodes laadtijden van enkele minuten hebben gehad. Het zal mijn Xbox toch niet zijn he? Het is pas een maandje jong.
- Squeeek !!!
Equip ook dingen als Slot +3/+5/+10 he! het kost je 1 slot, maar je krijgt er 2/4/9 voor terug....Ekitch schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:13:
Zo, dat scheelde zeer veel. Ik hat 15 slot seeds dus lekkere boost voor me main characters.
werkt stuk beter.
Ik heb alleen wel het idee dat ik heel veel gemist heb. Heb het verhaal redelijk rechtlijning gevolgd. Wel elke gebied waardoor ik kwam uitgeplozen maar volgens mij is er nog veel meer te zien.
Denk dat ik het gewoon voor de 2e keer ga doen.
- Squeeek !!!
Verwijderd
Je kan toch vanaf disc4 weer overal heen? Ik heb dat gisteren even gedaan, en in elke stad krijg ik ineens allemaal dreams om m'n oren. Heb ze maar even doorgeklikt allemaal, had er geen zin in zo achter elkaar. Ook kom ik ineens op stukjes en vind ik dingetjes die ik eerst blijkbaar gemist had.Ekitch schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:13:
Zo, dat scheelde zeer veel. Ik hat 15 slot seeds dus lekkere boost voor me main characters.
werkt stuk beter.
Ik heb alleen wel het idee dat ik heel veel gemist heb. Heb het verhaal redelijk rechtlijning gevolgd. Wel elke gebied waardoor ik kwam uitgeplozen maar volgens mij is er nog veel meer te zien.
Denk dat ik het gewoon voor de 2e keer ga doen.
http://www.wikicheats.com..._-_XB360/Accessory_Skills (google doet wonderen he.....)Ekitch schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:50:
Die heb ik nog niet gevonden. Waar kan ik die vandaan halen?
Slot +3 - Increases Skill Slots by 3
-Awakening Bracelet [20 SP]
-Crow in Saman before Experimental Staff/Khent Gate behind soldier
Slot +5 - Increases Skill Slots by 5
-Freedom Armband [35 SP]
-After getting the Nautilus go back to Uhra's Great Gate and talk to the soldier nearest the door, deliver his letter to the man in the square nearest the castle
Slot +10 - Increases Skill Slots by 10
-1000 Years of Memories [50 SP]
-Defeat Holy Beast in Numara Atoll
Dat klopt, enige wat niet meer toegankelijk is, is Wohl Highlands (waar je begint) en KhentVerwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:24:
[...]
Je kan toch vanaf disc4 weer overal heen? Ik heb dat gisteren even gedaan, en in elke stad krijg ik ineens allemaal dreams om m'n oren. Heb ze maar even doorgeklikt allemaal, had er geen zin in zo achter elkaar. Ook kom ik ineens op stukjes en vind ik dingetjes die ik eerst blijkbaar gemist had.
Qua verhaallijn weet ik niet zo goed waar ik geacht wordt om heen te gaan, maar dat zoek ik later wel uit. Eerst maar even levellen.
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 04-06-2008 13:31 ]
[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 07-06-2008 13:58 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ja begin is even lastig, zie het begin van het topic.Cidolfas schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:35:
Pittige bazen zeg! Heb het spel nog maar net, maar de eerste twee boss fights zijn best pittig moet ik zeggen... Dat maakt het wel leuk overigens
- Squeeek !!!
En daar hoop ik ook op... ik speel het spel met de prima guide want heb geen tijd om spellen twee keer te spelen. Maar speel het wel zodanig dat ik eerst een deel speel en dan ga lezen wat ik eventueel gemist heb... kan ik altijd nog reloaden...Ekitch schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:01:
Maar dit is echt het enige voor de rest is het een prachtig spel en speelt het lekker door. Maar je kunt ook nog een paar uur extra besteden aan alles te zoeken wat er is
Verwijderd
Negatieve puntjes:Jobbie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:52:
Gister heb ik Lost Odyssey eindelijk binnen gekregen... en tot nog toe vind ik het een fantastisch spel.
Het ziet er erg mooi uit... zoals de filmpjes mooi overlopen in de het spel zelf heeft echt een WOW factor... althans: die ene keer toen het me opviel (als je dus de eerste keer de controle krijgt over Kaim (sp)...
En de gevechten zijn turnbased wat ikzelf niet echt een probleem vind. Misschien na 1000 gevechten dat het wat minder interessant wordt, maar daar had ik met Final Fantasy 12/10/9/8/7 ook geen last van...
Ik begin nog maar net... maar vind m nu al top. Waarschijnlijk vooral omdat het spel zo op FF-games lijkt...
Nu vraag ik me af: waarom is dit spel slecht onthaalt... als jullie kritisch kijken naar het spel waar jullie al vele uren in hebben gestopt, waar scheelt het dan het meeste aan....?
Ik hoop iig dat ik m uit kan spelen en dat het niet gaat vervelen....
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 12:31 ]
Ikzelf heb weinig games uitgespeeld. Hoeveel uren je er ook in stopt... op een gegeven moment ga je andere games spelen...Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Negatieve puntjes:
http://gathering.tweakers...message/30178071#30178071
Ook moet ik zeggen dat nu ik op disc 4 ben, de drive een beetje weg is om verder te spelen. Soms moet ik iets zoeken op een plek en dan moet je een aantal schermen door voordat je er bent. Maar om de 10 seconden moet je weer gaan vechten. Het is niet dat ik dat niet haal, juist heel makkelijk wel, maar het duurt altijd zo lang. Vooral als je perongeluk een verkeerde kant op bent gegaan, en je moet weer terug. Constant die gevechten... duurt erg lang. Dan wordt het er niet leuker op. Vooral omdat je weet dat je het makkelijk wint en het gewoon een bepaald riedeltje is die je afwerkt.
Ook GTAIV ben ik ver mee, en die speel ik ook al een week niet meer. Weet neit wat het is met die spellen. Call of Duty 4 blijft gewoon gaaf, die heeft een gigantische replaywaarde (tot waarschijnlijk deel 5 komt).
Nope helaas is die er niet. Beste wat je kan doen is gewoon Flee doen en dan ben je ervan afJobbie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:32:
[...]
Ikzelf heb weinig games uitgespeeld. Hoeveel uren je er ook in stopt... op een gegeven moment ga je andere games spelen...
Maar, ik hoop dat dit een spel is met een mooi verhaal en een drive om verder te spelen.... dan ben ik hier voorlopig wel zoet mee...
Is er overigens niet een ring of accessory die het aantal encounters verlaagt? Vaste kost in alle FF games... had m in LO ook wel verwacht...
Ligt eraan het is namelijkJobbie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:00:
Is die expansion het aanschaffen waard? 400 M$points kost ie geloof ik...
Met de Turn-Tail skill kun je gewoon wegrennen als je random encouters zat bent.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Negatieve puntjes:
http://gathering.tweakers...message/30178071#30178071
Ook moet ik zeggen dat nu ik op disc 4 ben, de drive een beetje weg is om verder te spelen. Soms moet ik iets zoeken op een plek en dan moet je een aantal schermen door voordat je er bent. Maar om de 10 seconden moet je weer gaan vechten. Het is niet dat ik dat niet haal, juist heel makkelijk wel, maar het duurt altijd zo lang. Vooral als je perongeluk een verkeerde kant op bent gegaan, en je moet weer terug. Constant die gevechten... duurt erg lang. Dan wordt het er niet leuker op. Vooral omdat je weet dat je het makkelijk wint en het gewoon een bepaald riedeltje is die je afwerkt.
Ook GTAIV ben ik ver mee, en die speel ik ook al een week niet meer. Weet niet wat het is met die spellen. Call of Duty 4 blijft gewoon gaaf, die heeft een gigantische replaywaarde (tot waarschijnlijk deel 5 komt).
Notna schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:22:
[...]
Ligt eraan het is namelijk
spoiler:25 verdiepingen naar benenden lopen. Onderweg kom je een aantal handige items tegen (absorb Earth bijv. Counter 2 enz enz) Deze is wel te doen vanaf level 65 gok ik zo. Hoe verder je naar beneden gaat, hoe lastiger het wrodt. Op verdieping 20 had ik eindelijk wat tegenstand met mijn lvl 90 chars) De eindbaas how ever is bizar moeilijk.
Tevens krijg je wat background inof over Grand Staff...)
Dus als jij denkt dat jij dat waard vind, vooral doenIk heb het gedaan omdat het maar 400 points was. Kostte mij wat, 5 euro ?
[ Voor 27% gewijzigd door nFo op 29-06-2008 11:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Boeboe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:45:
Arg, ik zit vast op disc 4
spoiler:Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
Zelfs voortdurend Zephira casten met nog een ander personage dat support magic op mijn healer cast helpt amper.
Ik vind het leuk dat ze de gevechten zo uitdagend gemaakt hebben, maar momenteel is het echt wel zwaar afzien bij iedere bossfight
Boeboe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:45:
Arg, ik zit vast op disc 4
spoiler:Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
Zelfs voortdurend Zephira casten met nog een ander personage dat support magic op mijn healer cast helpt amper.
Ik vind het leuk dat ze de gevechten zo uitdagend gemaakt hebben, maar momenteel is het echt wel zwaar afzien bij iedere bossfight
[ Voor 43% gewijzigd door Notna op 07-08-2008 11:53 ]
Verwijderd
Temple of enlightment.. praat me er niet vanNotna schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:51:
Ben je voor de grap the temple of enlightment al in geweest?. Geloof mij, dan heb je wel iets meer nodig dan lvl 55(Hellish Kelelons die met 1 bepaalde attack makkelijk 2500 tot 4000 hp eraf knalt
1 ervan is niet erg, 2 wordt iets lastiger en 3 is een hell
) Wat wel lekker is dan weer, is dat ze zorgen dat je standaard 1 lvl up gaat (ongeacht je huidige level). Hoe hoger je komt alleen, dan heb je minimaal 2 kelelons nodig. dan zorgt 1 kelelon niet meer voor instant lvl up. (reden dat je instant level up gaat, is omdat ze lvl 99 zijn en dus altijd sterker zijn dan jij bent (tenzij je zelf lvl 99 bent
)
Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 16:48 ]
- Squeeek !!!
Ik heb eerst die puzzel zelf geprobeerd, maar na 3 uur opgegeven en een Youtube voorbeeld erbij gepaktVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:43:
[...]
Temple of enlightment.. praat me er niet vanwat een K#Tpuzzel zeg... daar heb ik wat op zitten vloeken
en de enemies zijn bad-ass.
Eerste keer dat ik daar kwam liep ik (wat achteraf bleek: zwaar underlevelled) naar binnen en in de 1e de beste battle tegen een hellish kelolon was 't instant game-over. Toen ben ik eerst buiten beetje rond blijven lopen, daar kom je vijanden tegen die net iets minder krachtig zijn dan binnen, zoals bv de black kelelon. Zelfde soort aanvallen als de hellish, maar iets minder dmg. Daarna naar binnen gegaan (buiten opgewerkt tot ongeveer lvl 56, daarna naar binnen en kwam uiteindelijk ergens rond de 75 uit)
Ik heb nog niet alle secret beasts enzo, enkel de story-mode uitgespeeld; maar deze game heeft me zeer vermaakt, en ga ik ongetwijfeld nog een keer doen.
Goede level-up plekjes vond ik Numara Atol (zeker je gamble hebt ivm silver kelelon), de "kelder" van Gongora's Mansion en Temple of Enlightment. Ook in die volgorde.
Leuke site:Ekitch schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:28:
Waar haal je die gamble vandaan?
Ik moet wiki eens raadplegen duidelijk
Gamble:
Magic Level: 2
MP Cost:10
Cast time:1H
Does:Inlficts a random amount of damage on one enemy.
Where to get:Tosca - Complete the Kelolon Statues Quest
http://lostodyssey.wikia.com/wiki/SeedsPacinoAllstars schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:46:
zijn gemist slot seeds ook beschikbaar op de ah? En hoe zit het met seeds? Ben je fucked als je een seed gemist hebt of kan je die altijd op disc 4 nog halen?
There are 99 Seeds scattered throughout this massive game. Every 20 seeds you give to the Pipot you receive a reward (rewards listed below). If you miss any seeds from locations that you can't access again you can buy them from the auction house in Saman. The seeds are listed in the order of when you are first able to acquire them (more or less). Your order may vary.
[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 08-08-2008 08:54 ]
Haha die 'kids' zijn toch wel DE karakters in de game hoor:) vooral Mack is serieus onmisbaar!!!!PacinoAllstars schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 03:04:
gister zat ik nog op disc 2, dat was een save van februarinet voor ik op vakantie ging naar Mexico en nu zit ik bijna op disc 3, dit is echt de beste next gen rpg tot nu toe.
Tof verhaal, toffe battles het enige minpunt vind ik die twee gare kinderen (kinderachtig) maar al het ander compenseert het
Morgen maar is die bevroren godzhta exploren
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik heb er geen 1 van gezien tijdens mijn doortocht. Wel een paar black kelolons maar die zijn niet zo heel spannend. Maar ik zal nog eens een rondje gaan rennen..Notna schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 08:59:
Ik blijf erbij dat Temple of enlightment de beste plek is om te levellen. Gezien daar de hoogste level chars zitten. Daaarnaast heb je daar de eerder genoemde hellish kelelon die je standaard 1 level omhoog helpen. Gewoon een run of wat maken en je zit zo aan de lvl 90
Overigens is het begin van Experimental Remains echt teh easy. Vanaf levl 20 word het pas een beetje interressant.
Immortal one is btw ook een pushover
Volgens de Wiki zou er in de ToE zowel een black als een hellish kelolon moeten zitten, waarbij die laatste 2x zoveel hp heeft als die eerste dus ik denk dat je verhaal wel kloptNotna schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:38:
Dan zal het wel black kelelon zijn. Hoewel die niet heel spannend zijn, zorgen ze toch voor een instant level upIs wel handig
[ Voor 41% gewijzigd door nFo op 14-09-2008 16:29 ]
Wow, bedankt voor de tip. Eens kijken of ik deze ergens een beetje goedkoop kan importeren, deze maanden worden nogal duur zo.nFo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:17:
Kick, The Last Remnant
Lijkt mij wel een leuke soort gelijke game, wacht op de reviews.
http://xbox360.ign.com/do...strem_preview_111108.html
Toch is haast maken met Lost Odyssey uit spelen.
Ja dure games maand, je bedoelt zeker: Seeker of the deep DLC ?buggienuk schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:48:
[...]
Wow, bedankt voor de tip. Eens kijken of ik deze ergens een beetje goedkoop kan importeren, deze maanden worden nogal duur zo.
En om even terug te komen op lost odyssey zelf, is het het waard om de extra dungeon te kopen en spelen? Op dit moment heb ik lost odyssey al een tijd in de kast liggen met 980/1000GS (jullie weten wel welke ik mis.) en ik weet niet of die dungeon het waard is of niet.
Mja, Tales of Vesperia en Star Ocean 4 komen nog uit. Verder zit er, IMHO, niks goeds in de RPG lineup. Maar ik moet dan nog Mass Effect en nu ook the Last remnant nog gaan spelen (eventueel Inifinte Undiscovery nog.. maar die besturing lijkt me nogal naar i.c.m. de slowdowns).SCIxX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:03:
Er komen meerdere exlusieve JRPG's aan voor de x360, maar ben de namen even kwijt.
En FFXIII natuurlijk uiteindelijk.
Bij LO blijven steken op cd4, daarna niet meer gespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door buggienuk op 19-11-2008 21:19 ]
Jep, voor de die hards, paar leuke tussenbazen en een paar hele leuke ultra very special mega rare item drops. Verder vond ik de dungeon enorm saai. De eerste keer werd ik vreselijk afgemaakt door de eindbaas en dan is het de tweede keer gewoon rennen en vluchten bij alles op de tussenbazen na (ivm de items) en dan ben je na een kwartier weer bij de eindbaas om het nogmaals te proberen.buggienuk schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:17:
[...]
Dus zou een lieve tweaker een beetje info willen geven over de extra dungeon zonder spoilers te geven? Er is al wel ge-spoiled dat er een enorm leuke maar lastige eindbaas zit en dat er 30 verdiepingen zullen zijn. Maar dat maakt niet zozeer uit, is er nog een reden voor Kaim en Seth om die dungeon in te gaan of is het gewoon "ojah, hier heb je een dungeon, succes".
Edit @ nFo
Voor die-hards zeg je? Nou, dat vind ik al wel reden genoeg om de expansion-pack te halen. En als Last Remnant nog hoger scored dan LO dan belooft het heel wat goeds. Houd ons op de hoogte?
Verwijderd
Met die Turn Tail ben zo weer weg uit een gevecht.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:52:
Ik ben ook nooit meer verder gegaan met LO. Zit ergens op disc 4, maar iedere keer dat lange wachten voor een gevecht. BAH. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om het weer te proberen. Vond het wel een tof spel tot dan toe, maar heb het al maanden niet meer aangeraakt en zal het ook niet meer doen denk ik.
Fallout 3 speelt een stuk lekkerder wat dat betreft.
Momenteel nog druk bezig met de WoW expansie, maar hierna ga ik zeker Last Remnant proberen. Als iemand zin heeft om een last remnant topic te maken, please donFo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:13:
[...]
Morgen denk ik de game even halen, toevallig vrij morgen.![]()
Kon dit wel vinden zo ver:
Famitsu's reviewers: 10/10/9/9, for a total of 38 points and a Platinum award.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171265
Lost Odyssey gaven ze: 9/8/8/8 dus so far so good.![]()
[afbeelding]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Ja maar dat kon je volgens mij alleen gebruiken in een gevecht. En juist dat stukje voor het gevecht begint is irritant, want dat duurt best lang. (Dat de camera zo om je heen draait en dat TADAAAAA muziekje)nFo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:32:
[...]
Met die Turn Tail ben zo weer weg uit een gevecht.
Fallout 3 is erg goed spel ja.
Ja duurt wat lang ja.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:23:
[...]
Ja maar dat kon je volgens mij alleen gebruiken in een gevecht. En juist dat stukje voor het gevecht begint is irritant, want dat duurt best lang. (Dat de camera zo om je heen draait en dat TADAAAAA muziekje)
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 20-11-2008 20:32 ]
Kan je die online coop spelen of zit ik op een andere titel te broeden?nFo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:35:
[...]
Ja duurt wat lang ja.
Betreft Last Remnant:
Ik ben geen reviewer maar, 8,5 mag je wel invullen denk ik.
Nog niet echt ver in het spel, vergelijk het een beetje met Lost Odyssey.
Graphics had ik iets meer van verwacht van de omgeving, character design is wel erg mooi.
OMG de World Map erg groot![]()
Turn based battle systeem, gaat lekker vlot. Battles laden gaat ook vrij snel.
Ook gevechten met meerdere groepen is ook een keer wat anders.
Geen random Battles, auto heal na elke gewonnen battle.
Saven kan overal, 50 save slots.
Mooie tussen filmpjes, de camera kun je zelf bedienen.
Tja ik ga verder, geen FF killer natuurlijk.
Deze pagina in de gaten houden: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939444.asp
Geen co-op je bedoelt Fable 2 denk ik of Saints Row 2 ?Ekfad schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:56:
[...]
Kan je die online coop spelen of zit ik op een andere titel te broeden?
Straks trouwens LO op mijn nieuwe harde schijf bonjouren dat ik eindelijk in alle 'stilte' kan verdergrinden
Verwijderd
Ja daar kwam ik dus ook achter. 1 slot weg.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:55:
ouch. net de holy beast verslagen waarbij ik een plus 10 skillslot item voor krijg. Kom ik erachter dat het niet stacked bovenop mijn gemaxed skillslot kaim. in feite heb ik dus 2+4+9=14 slot seeds weggegooit
[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 27-11-2008 19:13 ]
Verwijderd
speelt het spel een beetje als lost odessey dan?nFo schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:26:
Ik ga geen Topic maken voor mij zelf alleen.![]()
Niemand heeft die game volgens mij.
Ga wel verder lullen op xboxworld.
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 01:19 ]
To dare is to do
Nope, je begint met een zogehete clear save:Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:14:
is uitgespeeld ook echt uitgespeeld? als ik de save laad begint het spel weer opnieuw
ik denk ik kan daarna nog wat de wereld verkennen.
Ik zie dat ik wel wat sterker ben, maar men wapens en ringen ben ik kwijt. benieuwd of ik me skills nog heb
last remnant kost trouwens maar 25 euro. En de gamer reviews zijn itt ign zelf erg positief.
Verwijderd
Notna schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:43:
[...]
Nope, je begint met een zogehete clear save:
• Lvl 50
• Geen skills
• Geen items
• Geen rings
• Lame dus....
Gezien je wel enorm sterk bent, zeker in het begin en de Exp. niet evenredig mee gegegaan is. Dus je lvlt echt gewoon niet..... zeker in het begin.
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar je kan je equipment voor iedere turn in een battle wisselen, dus ook je ringen.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:33:
[...]
3. Het ringen maak systeem, daar had ik ook geen tijd aan hoeven te besteden, op een gegeven moment had ik van elke standaard ring wel een lvl 1 / 2 versie, alleen heb je die standaard ringen niet echt nodig, aangezien je er maar 1 van kunt gebruiken per melee character. Dus dan heb je veel meer aan al die super ringen die je uit kistjes haalt e.d.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Het is in mijn ogen typisch een Japans verhaal: een hoop drama om niksEcoR schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:55:
Toevallig hier hetzelfde, ook 2 weken geleden gehaald. Ben nu net op disk 2 aangekomen (na ongeveeer 10 uur). Moet wel zeggen dat, hoewel het er erg mooi uitziet, ik voorlopig nog een beetje twijfel. Aangezien ik op de psx een verstokte ff7 en ff8 speler was vergelijk ik dit spel steeds daarmee. Ik vind voorlopig die level-cap bijzonder snel optreden...Ik heb niet het idee dat het zin heeft meer dan 2 of 3 levels hoger te komen door in een bepaald gebied te blijven...Het duurt idioot lang en voorlopig heb ik nog niet veel moeite met bosses.
Verder een top spel, mooie filmpjes, die 1000 year dreams zijn erg leuk (alleen niet als je er 4 achter elkaar krijgt)... Maar wat een beroerd verhaal zeg, met die bad guy en zwakke leiders...hopelijk komt dat nog goed...
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Replay waarde boeit mij niet. De enige games met enige replay waarde zijn de sportgames voor mij. Games met een verhaal druk ik er toch niet nog een keer in omdat ik de verhaal lijn inmiddels wel ken.Freddy_Fish schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:17:
Deze game ligt alweer een jaartje stof te happen na hem te hebben uitgespeeld heb ik er niet meer naar omgekeken. Ik ben het helemaal eens met de kritiek van "outcast within" toen ik hoorde dat een van de makers van final fantasy dit project had opgezet hoopte ik toch stiekem op een ff7 in hd. Hij was aardig voor een keer het zag er vooral mooi uit, maar niet te vergelijken met ff en totaal geen replay waarde.
Ach, ik zit er aan te denken om een achievement guide erbij te pakken en toch nog even alle achievements te doen (na anderhalf jaar het niet te hebben aangeraakt)L1nt schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:21:
[...]
Replay waarde boeit mij niet. De enige games met enige replay waarde zijn de sportgames voor mij. Games met een verhaal druk ik er toch niet nog een keer in omdat ik de verhaal lijn inmiddels wel ken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq