[Xbox360] Lost Odyssey

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Jobbie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:32:
[...]

Ikzelf heb weinig games uitgespeeld. Hoeveel uren je er ook in stopt... op een gegeven moment ga je andere games spelen...

Maar, ik hoop dat dit een spel is met een mooi verhaal en een drive om verder te spelen.... dan ben ik hier voorlopig wel zoet mee...

Is er overigens niet een ring of accessory die het aantal encounters verlaagt? Vaste kost in alle FF games... had m in LO ook wel verwacht...
Nope helaas is die er niet. Beste wat je kan doen is gewoon Flee doen en dan ben je ervan af ;) (de skill, niet de optie. Die werkt echt 9 van de 10 keer niet)

Dit weekend maar weer eens LO aanzwengelen. Ben nu iedereen lekker aan het levelen om tot level 99 te komen om vervolgens die Expansion maar eens te beaten. Anders is het gewoon niet te doen :/

The Immortal One is echt een lachtertje vergeleken met die eindbaas van de Exp. :P sjeez

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 15:51

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Is die expansion het aanschaffen waard? 400 M$points kost ie geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Jobbie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:00:
Is die expansion het aanschaffen waard? 400 M$points kost ie geloof ik...
Ligt eraan het is namelijk

spoiler:
25 verdiepingen naar benenden lopen. Onderweg kom je een aantal handige items tegen (absorb Earth bijv. Counter 2 enz enz) Deze is wel te doen vanaf level 65 gok ik zo. Hoe verder je naar beneden gaat, hoe lastiger het wrodt. Op verdieping 20 had ik eindelijk wat tegenstand met mijn lvl 90 chars) De eindbaas how ever is bizar moeilijk.

Tevens krijg je wat background inof over Grand Staff...)

Dus als jij denkt dat jij dat waard vind, vooral doen :+ Ik heb het gedaan omdat het maar 400 points was. Kostte mij wat, 5 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 18:57

nFo

Anoniem: 37384 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:05:
[...]

Negatieve puntjes:
http://gathering.tweakers...message/30178071#30178071

Ook moet ik zeggen dat nu ik op disc 4 ben, de drive een beetje weg is om verder te spelen. Soms moet ik iets zoeken op een plek en dan moet je een aantal schermen door voordat je er bent. Maar om de 10 seconden moet je weer gaan vechten. Het is niet dat ik dat niet haal, juist heel makkelijk wel, maar het duurt altijd zo lang. Vooral als je perongeluk een verkeerde kant op bent gegaan, en je moet weer terug. Constant die gevechten... duurt erg lang. Dan wordt het er niet leuker op. Vooral omdat je weet dat je het makkelijk wint en het gewoon een bepaald riedeltje is die je afwerkt.

Ook GTAIV ben ik ver mee, en die speel ik ook al een week niet meer. Weet niet wat het is met die spellen. Call of Duty 4 blijft gewoon gaaf, die heeft een gigantische replaywaarde (tot waarschijnlijk deel 5 komt).
Met de Turn-Tail skill kun je gewoon wegrennen als je random encouters zat bent. ;)
http://lostodyssey.wikia.com/wiki/Turn-Tail

Ben nu met Battle Field Bad Company bezig.
GTA 4,Mass Effect, Zelda Twillight Princess & Lost Odyssey nog uitspelen. :P
Notna schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:22:
[...]

Ligt eraan het is namelijk

spoiler:
25 verdiepingen naar benenden lopen. Onderweg kom je een aantal handige items tegen (absorb Earth bijv. Counter 2 enz enz) Deze is wel te doen vanaf level 65 gok ik zo. Hoe verder je naar beneden gaat, hoe lastiger het wrodt. Op verdieping 20 had ik eindelijk wat tegenstand met mijn lvl 90 chars) De eindbaas how ever is bizar moeilijk.

Tevens krijg je wat background inof over Grand Staff...)

Dus als jij denkt dat jij dat waard vind, vooral doen :+ Ik heb het gedaan omdat het maar 400 points was. Kostte mij wat, 5 euro ?
spoiler:
Eindbaas is makkelijk hoor. :P
Check youtube: http://www.youtube.com/watch?v=YB8BtafdbpE

[ Voor 27% gewijzigd door nFo op 29-06-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Arg, ik zit vast op disc 4 :(

spoiler:
Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
Zelfs voortdurend Zephira casten met nog een ander personage dat support magic op mijn healer cast helpt amper.

Ik vind het leuk dat ze de gevechten zo uitdagend gemaakt hebben, maar momenteel is het echt wel zwaar afzien bij iedere bossfight :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Boeboe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:45:

spoiler:
Bij de terugkomst in Numara moet je s'nachts tegen generaal Kakanas vechten. Dit doet hij met 3 tanks waarvan 2 tanks grote geuten MP opslorpen uit je party om deze door te geven aan de derde tank, waarna ze waanzinnig veel damage kunnen doen met hun kanon. "Resist fire" skills zorgen er niet voor te vermijden dat ik bijna instant dood ben door de aanvallen van hun kanon en "resist MP absorb" helpt totaal niet om de MP absorbtie tegen te houden. Bovendien kan ik ook niet snel genoeg damage doen aangezien er zowel melee als magisch weinig hp afgaat bij iedere aanval, terwijl ik wel zware klappen krijg iedere beurt.
Zelfs voortdurend Zephira casten met nog een ander personage dat support magic op mijn healer cast helpt amper.

Ik vind het leuk dat ze de gevechten zo uitdagend gemaakt hebben, maar momenteel is het echt wel zwaar afzien bij iedere bossfight :|
spoiler:
Allereerst zou ik ervoor zoorgen dat je alleen de immortals in je team hebt staan. Deze hebben namelijk geen revive nodig (ze reviven na 2 rondes). Daarnaast is het handig om machine killer rings te equippen en niet resist fire, maar absorb fire. Dit moet denk ik in dit stadium al ergens te vinden zijn.
Verder is het verstandig om cover/covera te casten. Deze absorbt je dmg en dus hou je het langer vol ;)

En maak éérst het canon achter kapot. Deze geeft die harde kanllen. Daarna pas de rest van die gasten. Die doen namelijk relatief weinig dmg en doen het maar op 1 persoon ipv de hele party.

Het is even puzzelen, maar volgens mij moet het dan wel lukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 23:56
Boeboe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:45:

spoiler:

spoiler:
Mwah, die baas is aardig makkelijk. Wat je eigenlijk nodig heb is resist fire of absorb fire en dat op 1 of 2 immortals doen. Ik had het op Kaim gezet, samen met een Machine Killer lvl 2 ring en met Powerus op hem en hij deed zo'n 1500 dmg (lvl 40) en heb alle tanks met Kaim ook afgeslacht. De rest ging te snel dood. Eerst val je de rechter tank aan. Dat stopt die absurde AoE attack (die 0 damage doet met resist fire :)) Dan die linker en dan pas die achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
Ik ben nu op disc 4 alle optionele bazen aan het opspeuren en afslachten en het verbaast me hoe makkelijk ze tot nu toe zijn (Persona, Cave Worm, Holy Beast etc.). Ik ben op Disc 2 er een keer voor gaan zitten en heb iedereen naar level 50 toe gewerkt, en sindsdien hoef ik er weinig meer aan te doen. Ik ben ook maar omhoog gegaan tot level 55 sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ben je voor de grap the temple of enlightment al in geweest?. Geloof mij, dan heb je wel iets meer nodig dan lvl 55 :P (Hellish Kelelons die met 1 bepaalde attack makkelijk 2500 tot 4000 hp eraf knalt :X 1 ervan is niet erg, 2 wordt iets lastiger en 3 is een hell :P ) Wat wel lekker is dan weer, is dat ze zorgen dat je standaard 1 lvl up gaat (ongeacht je huidige level). Hoe hoger je komt alleen, dan heb je minimaal 2 kelelons nodig. dan zorgt 1 kelelon niet meer voor instant lvl up. (reden dat je instant level up gaat, is omdat ze lvl 99 zijn en dus altijd sterker zijn dan jij bent (tenzij je zelf lvl 99 bent ;) )

Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer ;) )

[ Voor 43% gewijzigd door Notna op 07-08-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Wel voor de grap de experimental staff remains ingelopen. Daar kwam ik ook een kelolon tegen die ik op geen enkele manier damage kon doen met wat ik bij me had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat is een silver/platinum/gold kelelon en die kan je met heel veel geluk alleen doodmaken :+

AKA gewoon Gamble spammen en dan krijg je ze wel dood (met wat geluk)

En ga maar eens naar lvl 20 en lager (in die Remains), dan worden de enemies echt lastig (zelfs op lvl 93 met alle spells is een combo van 3 hellish kelelons met doublecasting (2 personen Leveler, dus effectief 4 keer) en spell support en 8k dmg per hit heeel lastig te overleven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Die Silver kelolons heb ik mezelf op gelevelled, op de Numara Atoll. Kaim en Seth casting support en de rest gamble er op. Jammer dat er geen gambleus is, maar ja dan zou het geen gamble meer zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89602

Notna schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:51:
Ben je voor de grap the temple of enlightment al in geweest?. Geloof mij, dan heb je wel iets meer nodig dan lvl 55 :P (Hellish Kelelons die met 1 bepaalde attack makkelijk 2500 tot 4000 hp eraf knalt :X 1 ervan is niet erg, 2 wordt iets lastiger en 3 is een hell :P ) Wat wel lekker is dan weer, is dat ze zorgen dat je standaard 1 lvl up gaat (ongeacht je huidige level). Hoe hoger je komt alleen, dan heb je minimaal 2 kelelons nodig. dan zorgt 1 kelelon niet meer voor instant lvl up. (reden dat je instant level up gaat, is omdat ze lvl 99 zijn en dus altijd sterker zijn dan jij bent (tenzij je zelf lvl 99 bent ;) )

Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer ;) )
Temple of enlightment.. praat me er niet van :P wat een K#Tpuzzel zeg... daar heb ik wat op zitten vloeken :D en de enemies zijn bad-ass.
Eerste keer dat ik daar kwam liep ik (wat achteraf bleek: zwaar underlevelled) naar binnen en in de 1e de beste battle tegen een hellish kelolon was 't instant game-over. Toen ben ik eerst buiten beetje rond blijven lopen, daar kom je vijanden tegen die net iets minder krachtig zijn dan binnen, zoals bv de black kelelon. Zelfde soort aanvallen als de hellish, maar iets minder dmg. Daarna naar binnen gegaan (buiten opgewerkt tot ongeveer lvl 56, daarna naar binnen en kwam uiteindelijk ergens rond de 75 uit)

Ik heb nog niet alle secret beasts enzo, enkel de story-mode uitgespeeld; maar deze game heeft me zeer vermaakt, en ga ik ongetwijfeld nog een keer doen.

Goede level-up plekjes vond ik Numara Atol (zeker je gamble hebt ivm silver kelelon), de "kelder" van Gongora's Mansion en Temple of Enlightment. Ook in die volgorde.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89602 op 07-08-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 21:56
Waar haal je die gamble vandaan?

Ik moet wiki eens raadplegen duidelijk

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 17:36
zijn gemist slot seeds ook beschikbaar op de ah? En hoe zit het met seeds? Ben je fucked als je een seed gemist hebt of kan je die altijd op disc 4 nog halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anoniem: 89602 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:43:
[...]

Temple of enlightment.. praat me er niet van :P wat een K#Tpuzzel zeg... daar heb ik wat op zitten vloeken :D en de enemies zijn bad-ass.
Eerste keer dat ik daar kwam liep ik (wat achteraf bleek: zwaar underlevelled) naar binnen en in de 1e de beste battle tegen een hellish kelolon was 't instant game-over. Toen ben ik eerst buiten beetje rond blijven lopen, daar kom je vijanden tegen die net iets minder krachtig zijn dan binnen, zoals bv de black kelelon. Zelfde soort aanvallen als de hellish, maar iets minder dmg. Daarna naar binnen gegaan (buiten opgewerkt tot ongeveer lvl 56, daarna naar binnen en kwam uiteindelijk ergens rond de 75 uit)

Ik heb nog niet alle secret beasts enzo, enkel de story-mode uitgespeeld; maar deze game heeft me zeer vermaakt, en ga ik ongetwijfeld nog een keer doen.

Goede level-up plekjes vond ik Numara Atol (zeker je gamble hebt ivm silver kelelon), de "kelder" van Gongora's Mansion en Temple of Enlightment. Ook in die volgorde.
Ik heb eerst die puzzel zelf geprobeerd, maar na 3 uur opgegeven en een Youtube voorbeeld erbij gepakt :P Ik werd helemaal gek daar (als je het eenmaal weet is het best wel ok om te doen :P )

Levellen is daar inderdaad ziek snel. Je kan makkelijk in 1 run 20 tot 25 levels omhoog schieten daar (en vooral dan double experience en double SP aanzetten :9 )
Ekitch schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:28:
Waar haal je die gamble vandaan?

Ik moet wiki eens raadplegen duidelijk
Leuke site:

http://lostodyssey.wikia.com
Gamble:
Magic Level: 2
MP Cost:10
Cast time:1H
Does:Inlficts a random amount of damage on one enemy.
Where to get:Tosca - Complete the Kelolon Statues Quest
PacinoAllstars schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:46:
zijn gemist slot seeds ook beschikbaar op de ah? En hoe zit het met seeds? Ben je fucked als je een seed gemist hebt of kan je die altijd op disc 4 nog halen?
http://lostodyssey.wikia.com/wiki/Seeds

And i Quote:
There are 99 Seeds scattered throughout this massive game. Every 20 seeds you give to the Pipot you receive a reward (rewards listed below). If you miss any seeds from locations that you can't access again you can buy them from the auction house in Saman. The seeds are listed in the order of when you are first able to acquire them (more or less). Your order may vary.

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 08-08-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Gisteren even rondgelopen bij de Temple of Enlightment. Het levelt daar inderdaad wel leuk :) Ben nu al mijn mortals even aan het 'afwerken' zodat ze alle skills hebben die de immortals dan weer kunnen leren. En ik heb even alle skills van mijn immortals opnieuw ingedeeld. Was wel even werk maar ik heb nu tenminste niet meer bij Kaim dat hij Ailment Resistance heeft en anti-sleep, anti-poison etc. :)

En dan kom je een black kelolon tegen die meer HP heeft dan de Blue Dragon die ik net daarvoor neergesabeld had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 17:36
gister zat ik nog op disc 2, dat was een save van februari :S net voor ik op vakantie ging naar Mexico en nu zit ik bijna op disc 3, dit is echt de beste next gen rpg tot nu toe.

Tof verhaal, toffe battles het enige minpunt vind ik die twee gare kinderen (kinderachtig) maar al het ander compenseert het :)

Morgen maar is die bevroren godzhta exploren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 03:04:
gister zat ik nog op disc 2, dat was een save van februari :S net voor ik op vakantie ging naar Mexico en nu zit ik bijna op disc 3, dit is echt de beste next gen rpg tot nu toe.

Tof verhaal, toffe battles het enige minpunt vind ik die twee gare kinderen (kinderachtig) maar al het ander compenseert het :)

Morgen maar is die bevroren godzhta exploren _/-\o_
Haha die 'kids' zijn toch wel DE karakters in de game hoor:) vooral Mack is serieus onmisbaar!!!!

En persoonlijk vind ik Cooke gewoon een gave caster... ( BOOOM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 11:51
Mwah ze waren leuk totdat mijn immortals hun skills geleerd hadden, heb nu Seth/Kaim/Ming/Sed/Sarah. Prima clubje zo en niemand extra meer nodig :)

Had erg vroeg al heel wat gelevelled, moet wel zeggen dat het daarna ontzettend makkelijk werd. Zelfs met de temple of enlightment had ik geen moeite... moet wel zeggen dat ik nog steeds niet naar de experimental staff geweest ben. Mischien vandaag eens doen, heb toch niets op de agenda staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik heb van het weekend even flink doorgespeeld en zit nu op het punt dat ik nog drie paden heb; Immortal One in de backyard; Tower of Mirrors en Experimental Staff Remains. Temple of Enlightment was uiteindelijk niet zo moeilijk; qua vijanden dan. Ik heb best even zitten puzzelen voor ik bij de eindbaas was. Bij level 71 begon het daar echter ook op te houden.

Ik dacht dan ook 'even' te gaan levellen in Experimental Staff, maar helaas was ik bij level 10 aangekomen, liep iedereen op het tandvlees door van die vijanden met 100% evade/counter, spell resistance en die twee samen (stomme Phoenix) maar zat ik pas op level 73.

Ik vraag me nu ook af wat wel de goede plek is om tot level 90+ te komen zodat ik in elk geval de Immortal One kan gaan bevechten. Daar liep ik nogal tegen het probleem aan dat als ik Divide deed ik net 7000 dmg kreeg en bij Reversea ik er net 7000 hp bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik blijf erbij dat Temple of enlightment de beste plek is om te levellen. Gezien daar de hoogste level chars zitten. Daaarnaast heb je daar de eerder genoemde hellish kelelon die je standaard 1 level omhoog helpen. Gewoon een run of wat maken en je zit zo aan de lvl 90 ;)

Overigens is het begin van Experimental Remains echt teh easy. Vanaf levl 20 word het pas een beetje interressant. ;)

Immortal one is btw ook een pushover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had het spel lang niet eengeraakt kwam in de overbekende Temple of enlightment en wordt gewoon gearesekicked daar op lvl 41, beetje voor de ingang rond gehangen nu en ga zoals al gezegt werd standaard een lvl omhoog als ik een gevecht win (wtf?) erg goed om te levelen 10 lvls up in uurtje ofzo. Ga zeker ff al me mannetjes uppen, gaat Tolten nog goede skills krijgen om aan mijn immortals te leren? Echt zon nutteloos manentje is dat. Ga als me mannetje rond de lvl 60 zitten de tempel wel in, geen zin meer in arsekick :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Handige van Tolten is dat hij persistence kan leren: Je overleeft de meeste instant KO hits met 1 hp over.

Daarnaast is zijn Royal Equipment 1 van de sterkste wapens in de game (iig voor Kaim of Seth. Ligt eraan welk wapen je kiest bij een bepaalde side quest. Ik heb er toen voor gekozen om Seth het wapen te geven omdat je gewoon iets betere stat krijgt ervoor. Kaim heb ik vervolgens het ultimate weapon gegeven van Tolten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Notna schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 08:59:
Ik blijf erbij dat Temple of enlightment de beste plek is om te levellen. Gezien daar de hoogste level chars zitten. Daaarnaast heb je daar de eerder genoemde hellish kelelon die je standaard 1 level omhoog helpen. Gewoon een run of wat maken en je zit zo aan de lvl 90 ;)

Overigens is het begin van Experimental Remains echt teh easy. Vanaf levl 20 word het pas een beetje interressant. ;)

Immortal one is btw ook een pushover ;)
Ik heb er geen 1 van gezien tijdens mijn doortocht. Wel een paar black kelolons maar die zijn niet zo heel spannend. Maar ik zal nog eens een rondje gaan rennen.. :)

Immortal One had ik voor driekwart dood en toen kwam hij een paar keer met Cube. Daar hielp persistence ook niet tegen. Ik moet even kijken of ik wat bij mijn skills kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dan zal het wel black kelelon zijn. Hoewel die niet heel spannend zijn, zorgen ze toch voor een instant level up ;) Is wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Notna schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:38:
Dan zal het wel black kelelon zijn. Hoewel die niet heel spannend zijn, zorgen ze toch voor een instant level up ;) Is wel handig :)
Volgens de Wiki zou er in de ToE zowel een black als een hellish kelolon moeten zitten, waarbij die laatste 2x zoveel hp heeft als die eerste dus ik denk dat je verhaal wel klopt :) Black kelolon kreeg ik op de terugweg nog maar 10 xp voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Immortal One... check
Skill Master... check
Tower of Mirrors... check

Treasure Trove... helaas, niet gehad. Auction House is leeg, maar blijkbaar heb ik toch ergens wat gemist.

Na ja, nu maar Expiremental Staff uitpluizen en kijken of het wat wil worden met die eindbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Hoe jat je die: Angel Ring & Angel dinges van de Boss: Ancient Fiend ?
Of moet hem verslaan om dat te krijgen ?

Een paar keer: Steal geprobeerd en ook een: Rare Item Robber ring, maar lukt niet ? :?

Nevermind gewoon verslaan.
Ook leuk te lezen, ontwikkeling van Lost Odyssey:
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=17559
Komt nog heel wat bij kijken. :P

En dit, wat ouder: :)
http://www.gamasutra.com/...070507/sheffield_01.shtml

[ Voor 41% gewijzigd door nFo op 14-09-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Zojuist uitgespeeld, totale speeltijd 34 uur. Waarvan 2 uur grinden in de temple en ondergronds in het lab van Gongora, kreeg anders de bazen niet dood. Had ook nog gigantische pech weer. 2 uur aan het levellen, ga ik de eerste keer na de eindbazen, vergeet ik de skills van mijn immortals te zetten, waarna 15 minuten later mijn hele party dood is door 1 spell. 2e keer, goed voorbereid, ga ik er weer in, sta ik in het allerlaatste gevecht, krijg ik mijn eerst 360 lockup. Mooie timing weer!
3e keer vlekkeloos gewonnen.

Zeer vet spel, helaas niet sidequests gedaan omdat de laadschermen te frusterend werden. met name in combinatie met de levelcap was echt niet leuk meer. 15 seconden laden voor het gevecht, dan of vechten voor 2% XP, of wegrennen en weer 10 seconden laden. Erg jammer, had graag alle achievements gehaald maar kon er echt niet meer tegen. Lost Odyssey deed me echt denken aan Final Fantasy. Mis alleen de Summons nog. Op naar de volgende RPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Als je hierboven de discussie leest tussen Notna en mij dan zie je dat levellen helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten. Zowel exp als sp kan heel snel gaan. 34 uur vind ik trouwens ook wel heel snel, maar ja ieder z'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Kick, The Last Remnant
Lijkt mij wel een leuke soort gelijke game, wacht op de reviews.
http://xbox360.ign.com/do...strem_preview_111108.html

Toch is haast maken met Lost Odyssey uit spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:30

buggienuk

lekker buggie

nFo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:17:
Kick, The Last Remnant
Lijkt mij wel een leuke soort gelijke game, wacht op de reviews.
http://xbox360.ign.com/do...strem_preview_111108.html

Toch is haast maken met Lost Odyssey uit spelen. :P
Wow, bedankt voor de tip. Eens kijken of ik deze ergens een beetje goedkoop kan importeren, deze maanden worden nogal duur zo.

En om even terug te komen op lost odyssey zelf, is het het waard om de extra dungeon te kopen en spelen? Op dit moment heb ik lost odyssey al een tijd in de kast liggen met 980/1000GS (jullie weten wel welke ik mis.) en ik weet niet of die dungeon het waard is of niet.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:06
Er komen meerdere exlusieve JRPG's aan voor de x360, maar ben de namen even kwijt.

En FFXIII natuurlijk uiteindelijk. ;)

Bij LO blijven steken op cd4, daarna niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

buggienuk schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:48:
[...]

Wow, bedankt voor de tip. Eens kijken of ik deze ergens een beetje goedkoop kan importeren, deze maanden worden nogal duur zo.

En om even terug te komen op lost odyssey zelf, is het het waard om de extra dungeon te kopen en spelen? Op dit moment heb ik lost odyssey al een tijd in de kast liggen met 980/1000GS (jullie weten wel welke ik mis.) en ik weet niet of die dungeon het waard is of niet.
Ja dure games maand, je bedoelt zeker: Seeker of the deep DLC ?
Alleen om die Boss Killalon te verslaan wil mij niet lukken.
Echt voor Die Hards dus. >:)

Morgen denk ik de game even halen, toevallig vrij morgen. :P
Kon dit wel vinden zo ver:
Famitsu's reviewers: 10/10/9/9, for a total of 38 points and a Platinum award.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171265
Lost Odyssey gaven ze: 9/8/8/8 dus so far so good. :)

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/2714219.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:30

buggienuk

lekker buggie

SCIxX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:03:
Er komen meerdere exlusieve JRPG's aan voor de x360, maar ben de namen even kwijt.

En FFXIII natuurlijk uiteindelijk. ;)

Bij LO blijven steken op cd4, daarna niet meer gespeeld.
Mja, Tales of Vesperia en Star Ocean 4 komen nog uit. Verder zit er, IMHO, niks goeds in de RPG lineup. Maar ik moet dan nog Mass Effect en nu ook the Last remnant nog gaan spelen (eventueel Inifinte Undiscovery nog.. maar die besturing lijkt me nogal naar i.c.m. de slowdowns).

Maar ik zou toch nog wel even die laatste disc uitspelen, het einde is goed te noemen (is al een tijd geleden, weet het niet meer precies). Eventueel, als je zin hebt, kan je nog die extra dungeon doen. Maar als het alleen maar lopen en vechten is, zonder verhaal, dan weet ik niet of het het waard is.

Dus zou een lieve tweaker een beetje info willen geven over de extra dungeon zonder spoilers te geven? Er is al wel ge-spoiled dat er een enorm leuke maar lastige eindbaas zit en dat er 30 verdiepingen zullen zijn. Maar dat maakt niet zozeer uit, is er nog een reden voor Kaim en Seth om die dungeon in te gaan of is het gewoon "ojah, hier heb je een dungeon, succes".

Edit @ nFo
Voor die-hards zeg je? Nou, dat vind ik al wel reden genoeg om de expansion-pack te halen. En als Last Remnant nog hoger scored dan LO dan belooft het heel wat goeds. Houd ons op de hoogte? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door buggienuk op 19-11-2008 21:19 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Tja ik vind het jammer dat ik het niet verder heb afgemaakt, maar werd niet geintrigeerd door het verhaal om verder te spelen.

De "dreams" waren erg sterk, maar de rest van het verhaal, en de saaie vijand vond ik maar matig. Misschien ben ik wel te verwend, gezien ik hiervoor enkel FFVII en chrono trigger heb gespeeld.

• Sh0ckTr00per
buggienuk schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:17:
[...]

Dus zou een lieve tweaker een beetje info willen geven over de extra dungeon zonder spoilers te geven? Er is al wel ge-spoiled dat er een enorm leuke maar lastige eindbaas zit en dat er 30 verdiepingen zullen zijn. Maar dat maakt niet zozeer uit, is er nog een reden voor Kaim en Seth om die dungeon in te gaan of is het gewoon "ojah, hier heb je een dungeon, succes".

Edit @ nFo
Voor die-hards zeg je? Nou, dat vind ik al wel reden genoeg om de expansion-pack te halen. En als Last Remnant nog hoger scored dan LO dan belooft het heel wat goeds. Houd ons op de hoogte? ;)
Jep, voor de die hards, paar leuke tussenbazen en een paar hele leuke ultra very special mega rare item drops. Verder vond ik de dungeon enorm saai. De eerste keer werd ik vreselijk afgemaakt door de eindbaas en dan is het de tweede keer gewoon rennen en vluchten bij alles op de tussenbazen na (ivm de items) en dan ben je na een kwartier weer bij de eindbaas om het nogmaals te proberen.

Uiteindelijk had ik er minder moeite mee dan met The Immortal One, maar daar was ik uiteindelijk een veel te laag level :)

Ik heb 1080/1100 punten en iedereen weet ook van mij wel welke achievement ik nog mis :'( Wat ik me alleen afvraag; is er iemand die in deze situatie zat en uiteindelijk toch gevonden heeft wat er miste? Ik zoek een soort motivatie om nog wat locaties af te struinen, maar ik denk dat ik het gewoon laat en ook maar the last remnant ga spelen.. :) Lijkt me wel een enorm gaaf spel op basis van de filmpjes en previews.

Anoniem: 37384

Ik ben ook nooit meer verder gegaan met LO. Zit ergens op disc 4, maar iedere keer dat lange wachten voor een gevecht. BAH. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om het weer te proberen. Vond het wel een tof spel tot dan toe, maar heb het al maanden niet meer aangeraakt en zal het ook niet meer doen denk ik.

Fallout 3 speelt een stuk lekkerder wat dat betreft.

• nFo

nFo

Anoniem: 37384 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:52:
Ik ben ook nooit meer verder gegaan met LO. Zit ergens op disc 4, maar iedere keer dat lange wachten voor een gevecht. BAH. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om het weer te proberen. Vond het wel een tof spel tot dan toe, maar heb het al maanden niet meer aangeraakt en zal het ook niet meer doen denk ik.

Fallout 3 speelt een stuk lekkerder wat dat betreft.
Met die Turn Tail ben zo weer weg uit een gevecht.
Fallout 3 is erg goed spel ja. :)

• boe2
  • Niet online
nFo schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:13:
[...]
Morgen denk ik de game even halen, toevallig vrij morgen. :P
Kon dit wel vinden zo ver:
Famitsu's reviewers: 10/10/9/9, for a total of 38 points and a Platinum award.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171265
Lost Odyssey gaven ze: 9/8/8/8 dus so far so good. :)

[afbeelding]
Momenteel nog druk bezig met de WoW expansie, maar hierna ga ik zeker Last Remnant proberen. Als iemand zin heeft om een last remnant topic te maken, please do :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Anoniem: 37384

nFo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:32:
[...]

Met die Turn Tail ben zo weer weg uit een gevecht.
Fallout 3 is erg goed spel ja. :)
Ja maar dat kon je volgens mij alleen gebruiken in een gevecht. En juist dat stukje voor het gevecht begint is irritant, want dat duurt best lang. (Dat de camera zo om je heen draait en dat TADAAAAA muziekje)

• nFo

nFo

Anoniem: 37384 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:23:
[...]

Ja maar dat kon je volgens mij alleen gebruiken in een gevecht. En juist dat stukje voor het gevecht begint is irritant, want dat duurt best lang. (Dat de camera zo om je heen draait en dat TADAAAAA muziekje)
Ja duurt wat lang ja.

Betreft Last Remnant:

Ik ben geen reviewer maar, 8,5 mag je wel invullen denk ik.
Nog niet echt ver in het spel, vergelijk het een beetje met Lost Odyssey.
Graphics is goed, character design is erg mooi.
OMG de World Map erg groot :o
Turn based battle systeem, gaat lekker vlot. Battles laden gaat ook vrij snel.
Ook gevechten met meerdere groepen is ook een keer wat anders.
Geen random Battles, auto heal na elke gewonnen battle.
Saven kan overal, 50 save slots.
Mooie tussen filmpjes, de camera kun je zelf bedienen.

Tja ik ga verder, geen FF killer natuurlijk.
Deze pagina in de gaten houden: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939444.asp

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 20-11-2008 20:32 ]

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:24
nFo schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:35:
[...]

Ja duurt wat lang ja.

Betreft Last Remnant:

Ik ben geen reviewer maar, 8,5 mag je wel invullen denk ik.
Nog niet echt ver in het spel, vergelijk het een beetje met Lost Odyssey.
Graphics had ik iets meer van verwacht van de omgeving, character design is wel erg mooi.
OMG de World Map erg groot :o
Turn based battle systeem, gaat lekker vlot. Battles laden gaat ook vrij snel.
Ook gevechten met meerdere groepen is ook een keer wat anders.
Geen random Battles, auto heal na elke gewonnen battle.
Saven kan overal, 50 save slots.
Mooie tussen filmpjes, de camera kun je zelf bedienen.

Tja ik ga verder, geen FF killer natuurlijk.
Deze pagina in de gaten houden: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939444.asp
Kan je die online coop spelen of zit ik op een andere titel te broeden?

Straks trouwens LO op mijn nieuwe harde schijf bonjouren dat ik eindelijk in alle 'stilte' kan verdergrinden :)

• nFo

nFo

Ekfad schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:56:
[...]

Kan je die online coop spelen of zit ik op een andere titel te broeden?

Straks trouwens LO op mijn nieuwe harde schijf bonjouren dat ik eindelijk in alle 'stilte' kan verdergrinden :)
Geen co-op je bedoelt Fable 2 denk ik of Saints Row 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

ouch. net de holy beast verslagen waarbij ik een plus 10 skillslot item voor krijg. Kom ik erachter dat het niet stacked bovenop mijn gemaxed skillslot kaim. in feite heb ik dus 2+4+9=14 slot seeds weggegooit

• nFo

nFo

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:55:
ouch. net de holy beast verslagen waarbij ik een plus 10 skillslot item voor krijg. Kom ik erachter dat het niet stacked bovenop mijn gemaxed skillslot kaim. in feite heb ik dus 2+4+9=14 slot seeds weggegooit
Ja daar kwam ik dus ook achter. 1 slot weg.
Gewoon een eerdere save laden.

Op Xbox Live zag ik die Double Bonus Pack voor slechts: 99999 punten. 7(8)7 :')
http://marketplace.xbox.com

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/lol.jpg

Zal ik nog een Topic maken voor The Last Remnant ?
Vind het eigenlijk wel een goede game, IGN zaagt het spel door midden. :/

Game Trailers geeft het een 8:
http://www.gametrailers.com/player/43107.html

[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 27-11-2008 19:13 ]

• SCIxX
IGN geeft hem hier http://xbox360.ign.com/objects/904/904861.html een 5.3

Voor minder dan LO zal ik het echt niet doen.

• nFo

nFo

Ik ga geen Topic maken voor mij zelf alleen. :P
Niemand heeft die game volgens mij.
Ga wel verder lullen op xboxworld.

nFo schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:26:
Ik ga geen Topic maken voor mij zelf alleen. :P
Niemand heeft die game volgens mij.
Ga wel verder lullen op xboxworld.
speelt het spel een beetje als lost odessey dan?

• Megaflix
  • Laatst online: 12-03 19:58
Als er geen topic voor The Last Remnant is, dan zullen er ook niet veel spelers bijkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is uitgespeeld ook echt uitgespeeld? als ik de save laad begint het spel weer opnieuw :S
ik denk ik kan daarna nog wat de wereld verkennen.
Ik zie dat ik wel wat sterker ben, maar men wapens en ringen ben ik kwijt. benieuwd of ik me skills nog heb

last remnant kost trouwens maar 25 euro. En de gamer reviews zijn itt ign zelf erg positief.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 01-12-2008 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:32
Pfft, ik dacht laat ik hem eens afmaken. Disc 4 weer opgestart, maar dat is dus een unreadable disc... Feest dit!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anoniem: 155599 schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:14:
is uitgespeeld ook echt uitgespeeld? als ik de save laad begint het spel weer opnieuw :S
ik denk ik kan daarna nog wat de wereld verkennen.
Ik zie dat ik wel wat sterker ben, maar men wapens en ringen ben ik kwijt. benieuwd of ik me skills nog heb

last remnant kost trouwens maar 25 euro. En de gamer reviews zijn itt ign zelf erg positief.
Nope, je begint met een zogehete clear save:

• Lvl 50
• Geen skills
• Geen items
• Geen rings
• Lame dus....

Gezien je wel enorm sterk bent, zeker in het begin en de Exp. niet evenredig mee gegegaan is. Dus je lvlt echt gewoon niet..... zeker in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Notna schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:43:
[...]

Nope, je begint met een zogehete clear save:

• Lvl 50
• Geen skills
• Geen items
• Geen rings
• Lame dus....

Gezien je wel enorm sterk bent, zeker in het begin en de Exp. niet evenredig mee gegegaan is. Dus je lvlt echt gewoon niet..... zeker in het begin.
-O- erg lame. Deze game heeft veel plussen alleen ook wel een paar aanwezige minnetjes.

1. toch te makkelijk, in het begin waren sommige gevechten best zwaar, dus ben ik gaan lopen pielen met skills, wat eigenlijk niet nodig was. op lvl 52 blast je jezelf zo door de verhaal lijn heen.
2. het level systeem dat ervoor zorgt dat je een bepaald level bent op een bepaald stuk. Het maakt dus niet uit of je gebalanceerd heb lopen vechten. 5 gevechten later en je verwaarloosde characters zijn weer helemaal bij.
3. Het ringen maak systeem, daar had ik ook geen tijd aan hoeven te besteden, op een gegeven moment had ik van elke standaard ring wel een lvl 1 / 2 versie, alleen heb je die standaard ringen niet echt nodig, aangezien je er maar 1 van kunt gebruiken per melee character. Dus dan heb je veel meer aan al die super ringen die je uit kistjes haalt e.d.
4. De wereld was op het eind toch wat makelijk te verkennen, paar verstopte plekjes die je met je duikboot/ijsschuiver kon vinden en dat was het wel weer. Waar zijn mijn chocobo's van verschillende kleuren die ervoor zorgen dat ik verschillende plekken kan bezoeken :P. En waar zijn mijn minigames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
*Kick*

Ik heb dit spel sinds gisteren ook en ik vind het erg gaaf. De battles. de looks,de graphics. Allemaal tof. Denk dat ik er veel plezier van gaat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
2 weken geleden deze game voor €20,- op de kop getikt bij de BS.
Had voorheen al lang zitten twijfelen over deze game, ik wilde hem graag hebben maar ik koop geen full-price games.

Ik zit pas op de helft van Disk1 en ik moet zeggen dat het me goed bevalt, grafisch is hij dik in orde, en kwa moelijkheid is hij ook wel lekker (zeker na Fable2). En er zit ook voldoende diepgang in het hele battle systeem, je kan je gewoon op brute force met veel potions er doorheen rammen, of je kan slim gebruik maken van de ringen en je zo een hoop tijd besparen.
Anoniem: 155599 schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:33:
[...]
3. Het ringen maak systeem, daar had ik ook geen tijd aan hoeven te besteden, op een gegeven moment had ik van elke standaard ring wel een lvl 1 / 2 versie, alleen heb je die standaard ringen niet echt nodig, aangezien je er maar 1 van kunt gebruiken per melee character. Dus dan heb je veel meer aan al die super ringen die je uit kistjes haalt e.d.
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar je kan je equipment voor iedere turn in een battle wisselen, dus ook je ringen.
Je kan dus je ringen wisselen afhankelijk van de vijand die tegenover je staat, en zo wat tactisch voordeel halen.
En in dat geval is het wel handig om meerdere ringen te hebben, zeker in het begin zijn die elemental ringen wel handig.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Toevallig hier hetzelfde, ook 2 weken geleden gehaald. Ben nu net op disk 2 aangekomen (na ongeveeer 10 uur). Moet wel zeggen dat, hoewel het er erg mooi uitziet, ik voorlopig nog een beetje twijfel. Aangezien ik op de psx een verstokte ff7 en ff8 speler was vergelijk ik dit spel steeds daarmee. Ik vind voorlopig die level-cap bijzonder snel optreden...Ik heb niet het idee dat het zin heeft meer dan 2 of 3 levels hoger te komen door in een bepaald gebied te blijven...Het duurt idioot lang en voorlopig heb ik nog niet veel moeite met bosses.

Verder een top spel, mooie filmpjes, die 1000 year dreams zijn erg leuk (alleen niet als je er 4 achter elkaar krijgt)... Maar wat een beroerd verhaal zeg, met die bad guy en zwakke leiders...hopelijk komt dat nog goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

EcoR schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:55:
Toevallig hier hetzelfde, ook 2 weken geleden gehaald. Ben nu net op disk 2 aangekomen (na ongeveeer 10 uur). Moet wel zeggen dat, hoewel het er erg mooi uitziet, ik voorlopig nog een beetje twijfel. Aangezien ik op de psx een verstokte ff7 en ff8 speler was vergelijk ik dit spel steeds daarmee. Ik vind voorlopig die level-cap bijzonder snel optreden...Ik heb niet het idee dat het zin heeft meer dan 2 of 3 levels hoger te komen door in een bepaald gebied te blijven...Het duurt idioot lang en voorlopig heb ik nog niet veel moeite met bosses.

Verder een top spel, mooie filmpjes, die 1000 year dreams zijn erg leuk (alleen niet als je er 4 achter elkaar krijgt)... Maar wat een beroerd verhaal zeg, met die bad guy en zwakke leiders...hopelijk komt dat nog goed...
Het is in mijn ogen typisch een Japans verhaal: een hoop drama om niks ;)

Wat betreft het level cap gebeuren. Trust me, op Disc 2 valt alles nog wel mee, maar als je echt sub-bosses wil beaten moet je wel pittig gaan levelen. De eindbaas is te doen met level 60-ish. De rest van de gebieden ben je wel ff wat langer bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Mooi, ik hou wel van een uitdaging.

Overigens heb ik wel een lijst met alle vindbare items naast me liggen die ik netjes afvink.
Ik speel zonder walktrough, maar die lijst schijnt me een hoop frustraties achteraf te besparen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

shameless schop.

Ben van de week ook begonnen met deze game. Eigenlijk eerste echte RPG in deze stijl die ik speel.
Heb ook Fallout 3 en Fable 2 gespeeld maar dat is nog een beetje FPS en TPS-achtig.
Dat met die beurten is wel wennen.

Sommige stukken zijn wel lastig hoor. Dat bij Grand Staff koste me een paar pogingen en veel vloeken.
Ben nu aan het levelgrinden in het bos voor ik die soldaten probeer te verslaan die die kids pesten.

Hoe gaat het switchen van DVD's eigenlijk? Moet je dan eerst terug naar de dashboard of vraagt ie gewoon voor disc 2?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Tsja, turn based RPGS zijn al zo oud als de weg naar rome. The onyl way to do it imo ;)

Switchen gebeurt altijd met een save, waarna gevraagd wordt om te switchen van DVD. Zodra die erin zit, klik je op continue en gaat hij vrolijk verder hoor :) Dus terug naar je dashboard hoeft niet :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Woei! Disc 1 is klaar. Koste ongeveer 12 uur.
Vond het wel een beetje moah het einde van disc 1 maar het is natuurlijk ook niet het einde van de game.

Vanavond weer stukje verder gaan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-07 12:21

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Deze game ligt alweer een jaartje stof te happen na hem te hebben uitgespeeld heb ik er niet meer naar omgekeken. Ik ben het helemaal eens met de kritiek van "outcast within" toen ik hoorde dat een van de makers van final fantasy dit project had opgezet hoopte ik toch stiekem op een ff7 in hd. Hij was aardig voor een keer het zag er vooral mooi uit, maar niet te vergelijken met ff en totaal geen replay waarde.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Freddy_Fish schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:17:
Deze game ligt alweer een jaartje stof te happen na hem te hebben uitgespeeld heb ik er niet meer naar omgekeken. Ik ben het helemaal eens met de kritiek van "outcast within" toen ik hoorde dat een van de makers van final fantasy dit project had opgezet hoopte ik toch stiekem op een ff7 in hd. Hij was aardig voor een keer het zag er vooral mooi uit, maar niet te vergelijken met ff en totaal geen replay waarde.
Replay waarde boeit mij niet. De enige games met enige replay waarde zijn de sportgames voor mij. Games met een verhaal druk ik er toch niet nog een keer in omdat ik de verhaal lijn inmiddels wel ken.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
L1nt schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:21:
[...]

Replay waarde boeit mij niet. De enige games met enige replay waarde zijn de sportgames voor mij. Games met een verhaal druk ik er toch niet nog een keer in omdat ik de verhaal lijn inmiddels wel ken.
Ach, ik zit er aan te denken om een achievement guide erbij te pakken en toch nog even alle achievements te doen (na anderhalf jaar het niet te hebben aangeraakt) :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:01
Deze game is nog tot eind deze maand gratis.
Pagina: 1 2 3 Laatste