Sinds gisteravond heb ik de 37PFL9603D/10 in huis.
Eerste indruk : GEWELDIG !!
SD beeld van de gewone kabel is goed. Sommige zenders (voornamelijk commerciele) zien er een beetje korrelig uit maar ook dat is te verwaarlozen. De meeste zenders zijn kraakhelder en superstrak.
SD beeld via de digitale decoder is waar mogelijk nog beter. De meeste zenders zijn ook hier kraakhelder. Af en toe zie ik wel een seconde of wat een wat minder scherp beeld maar dat is zelden en niet storend.
Wii via de aansluiting aan de zijkant (S-Video) is prachtig! mijn dochtertje van 8 stond de hele tijd te roepen dat het zo geweldig was terwijl ze Mario & Sonic op de Olympische Spelen aan het spelen was
XBOX360 via component ... tjah ... WERELDS ... nog niet eerder zo'n strak beeld gezien

1080P content vanaf mijn pc via de xbox leek af en toe wat te haperen. Wellicht een bandbreedte issue?
gewone XBOX via SCART is ook heel erg strak. dvdrip xvids en HR.HDTV xvids zien er geweldig uit. Weinig colorbanding waar ik dat wel verwacht had.
Nog geen DVD geprobeert via HDMI (Philips DVD 5980 met upscaler naar 1080P) maar dat zal ik vanavond even nalopen. Dan ook gelijk mn laptop aan de VGA ingang prikken en kijken wat ik daar nog uit geperst krijg.
Echt een aanrader!!!
Oh en dat Ambilight is ook wel geinig maar de opstelling thuis is nog niet optimaal
Nu nog wachten op een fatsoenlijk HD PVR/VOD decoder voor Ziggo en mijn set is compleet
[
Voor 3% gewijzigd door
redfoxert op 22-05-2008 09:54
]