Vreemd dat de ZF versie nog geen specifiek topic heeft.....
Ik dacht heel lang aan een Philips 9603, maar ben op het laatste moment geswitched naar de Toshiba 40ZF355D Specs

Voordelen t.o.v. de Philips op het eerste gezicht:
- betere looks, oogt veel subtieler door kleine rand
- zeer goed geluid (2x 30W. Onkyo speakers)
- zeer goede beeldkwaliteit (zonder halo's)
- gunstige prijs (1450 euro en op voorraad)
Duitse test van de 46": http://www.areadvd.de/hardware/2007/toshiba_46zf355d_1.shtml
Het enige probleem dat uit de test komt is dat de analoge tuner niet geweldig is. (automatisch gevolgd door matig SD beeld). Als je digitale tv hebt, geldt dit probleem dus al niet meer, omdat je dan het signaal via de digitale tuner doorsturt (via hdmi) naar je tv en de analoge tuner van de tv niet gebruikt wordt. De beeldverwerking is wel goed, dus verdwijnt het 'probleem'.
Graag jullie meningen over en bevindingen met deze tv. Het lijkt de 'ultieme' tv voor een leuke prijs.
Ik dacht heel lang aan een Philips 9603, maar ben op het laatste moment geswitched naar de Toshiba 40ZF355D Specs

Voordelen t.o.v. de Philips op het eerste gezicht:
- betere looks, oogt veel subtieler door kleine rand
- zeer goed geluid (2x 30W. Onkyo speakers)
- zeer goede beeldkwaliteit (zonder halo's)
- gunstige prijs (1450 euro en op voorraad)
Duitse test van de 46": http://www.areadvd.de/hardware/2007/toshiba_46zf355d_1.shtml
Het enige probleem dat uit de test komt is dat de analoge tuner niet geweldig is. (automatisch gevolgd door matig SD beeld). Als je digitale tv hebt, geldt dit probleem dus al niet meer, omdat je dan het signaal via de digitale tuner doorsturt (via hdmi) naar je tv en de analoge tuner van de tv niet gebruikt wordt. De beeldverwerking is wel goed, dus verdwijnt het 'probleem'.
Graag jullie meningen over en bevindingen met deze tv. Het lijkt de 'ultieme' tv voor een leuke prijs.
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 23-05-2008 00:33 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.