Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:28:
[...]

Max.block is heel lekker want je staat toch redelijk toe-to-toe als Windy. Juist daarin blinkt Whistans uit.
Spirit Monarch is inderdaad heel goed qua damage/FHR maar heeft f*cking veel str (156) nodig. Zonder Enigma en/of godly ringen (ja, jij Paul 8) ) kost dat heel veel puntjes in zowel str, als dex om max block te halen.
FCR-BP is 99% en dat is prima te doen: 30 Viper, 20 Trangs, 20 Arach en >29 Spirit zwaard/HoTo. Daar heb ik de Spirit Monarch of Whistans niet voor nodig.
Het mooie is ook dat ik dat altijd nog zou kunnen doen.

Voorlopige gear:
Jalals/Viperskin/Trang gloves/Spirit Broad Sword/Whistans/Waterwalks/Arach/+3ele-86life amu/ravenfrost/res-stats ring/1x Ele.Skiller/Torch/anni?

Hiermee: max. block, max. resists, 99% fcr BP, 99% FHR BP, 32 Ele.Skills.
Wel echt godly zijn ze niet, maar wel erg lekker ja :*) . Ik ga dus idd ook voor de duurdere versie, heb toch al die dingen ergens liggen.

Heb je al eens berekend hoeveel dex dat je nodig hebt voor max block? Denk dat dit hard gaat tegen vallen. Je moet daar eens bij kijken of dat wel de moeite waard is, want je hebt nog ook altijd je merc voor je staan die veel klappen moet oppakken. Ik veronderstel, gewoon met spirit monarch, wat ik ga pakken, dat max block ondoenbaar is. Iets van 300+ dex ofzo. Met Whistans minder maar toch nog veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 04:09:
ik ga oook kappen met d2, alweer een beetje gezien: binnekort uitverkoop aka free items :P.

scl btw 2 enigma's hoto's smiter gear grief fortitude ist runes shako's and blablabla
Ah nee niet chef ook nog eens ;(. Hmpf zonde hoor, vond het altijd wel gezellig. Nja je moet maar eens laten weten wanneer je wat stuff kwijt wilt dan heb ik er nog wel plek voor :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

:) anders ik wel...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Als je charms in je cube stopt, werken ze dan ook gewoon btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:32
nee, charms in cube werken niet

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Heh, ik weet weer hoe het voelt om HC te spelen, death @lvl20 door onoplettendheid |:(

*gelukkig* maar pas 20 :)

[ Voor 39% gewijzigd door Trin1ty op 15-04-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben weer is bezig met WoW, ben weer is inactief @ d2.... weet niet of ik er nog ooit zin in krijg om d2 weer op te pakken, duss, Frunz? of anders Mooneater (speelt hij eigenlijk nog d2?) als jullie mijn accounts willen overnemen, tis anders zo'n zonde als het verloren gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:32
zelf speel ik op dit moment ook niet meer, mijn characters bestaan als het goed is nog wel :P (1 unequiped druid en wat non ladder scl's van de vorige ladder), speel op dit moment rFactor, dus ik denk dat je beter bij iemand anders je accounts kan parkeren

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Fuck ik vin die viper zo meteen niet terug...
heb wel 2 x 20 @ en 1 x 28 @ maar die 30@ zit er ook ergens tussen hoor...

Als ik m vin geef ik wel een seintje.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
yago schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Fuck ik vin die viper zo meteen niet terug...
heb wel 2 x 20 @ en 1 x 28 @ maar die 30@ zit er ook ergens tussen hoor...

Als ik m vin geef ik wel een seintje.
ik heb d8 ik nog een 33; zal vanaaf wel eff checken ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
kwakke01 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:41:
[...]
botten is gemeengoed in d2 vrees ik :(

maar er zijn nog genoeg alternatieven hoor; TPPKers of dupers zijn er ook heel veel :')
Thnx for de response 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
gewoon teamen, en een manier voor jezelf vinden om de tppk-ers te omzeilen of iig te herkennen :)

het afgelopen jaar heb ik geen bar rips meer gehad door dat soort acties, dus als je je er zelf op instelt, dan is er nog best goed mee te spelen; ook in-party.

als je dat toch een te groot risico vind; dan moet je gewoon wat gotters toevoegen aan je f-list O+

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Dalyxia schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:47:
ik ben weer is bezig met WoW, ben weer is inactief @ d2.... weet niet of ik er nog ooit zin in krijg om d2 weer op te pakken, duss, Frunz? of anders Mooneater (speelt hij eigenlijk nog d2?) als jullie mijn accounts willen overnemen, tis anders zo'n zonde als het verloren gaat
ah, nog een sjaak afhaak :P
nee, ik zit momenteel in een gigantische d2 break... Ik probeer mn characters up to date te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Er is alleen een probleem...
Ik ben mijn cd's kwijt. Denk dat ik die aan een maat uitgeleend heb ofzo en niet meer terug zijn gekomen. Of ik heb ze gewoon slordig ergens in een doos gegooid.

Maar zit er wel over te denken om ze maar even voor 20 euro opnieuw te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:30:
[...]

ik heb d8 ik nog een 33; zal vanaaf wel eff checken ;)
*O* *O* *O* *O*
Kwakke for President
*O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Iemand zin om een MF char wat ik wil maken te rushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:58:
Iemand zin om een MF char wat ik wil maken te rushen?
Ja ik wel alleen ben jij HCL of niet? Want ik ben nl. SCL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

HC :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Wil dat best wel doen, maar ben nu ff annis aan het hunten en zit in 2 hot ip's :). Als het later kan, laat maar weten :). Mijn main-account is maldred3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik heb gister maar eens even diablo 2 opnieuw gekocht.
Ben een hammerdin begonnen SCL, level 15 ofzo.

Is de lijst in de SP nog enigsinds up-to-date?
Kan namelijk wel wat hulp gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inmiddels alweer flink verouderd want er zijn nogal wat changes geweest ed.
Maar ik speel nog wel SCL als een van de weinige en wil je best wel helpen. Morgenavond ofzo kan wel want heb vandaag late stage en morgen weer eentje 's ochtends/ 's middags.

Accs: kyozu en kyozu2

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 17-04-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik heb je geadd.
Mijn account is trouwens: Kroga
Niet voorspelbaar ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:41:
Ik heb je geadd.
Mijn account is trouwens: Kroga
Niet voorspelbaar ofzo :9
Haha is cool zal je zometeen even adden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
iemand een idee wat een 22 en een 23 life trapskillers kan opbrengen? Weet niet hoeveel dat dat nu precies waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:35:
iemand een idee wat een 22 en een 23 life trapskillers kan opbrengen? Weet niet hoeveel dat dat nu precies waard is...
Zou ik niet zo weten maar weet ook niet of HCL ~ zelfde prijzen als SCL heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:08:
[...]

Zou ik niet zo weten maar weet ook niet of HCL ~ zelfde prijzen als SCL heeft :)
HCL is net wat duurder :) heb ook nooit een idee wat het waard is :). Is al wel verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok dat dacht ik al wel ja. Ja meestal weet ik wel ~ hoeveel iets kan opbrengen maar van de meeste skillers bijv. moet ik het toch ff opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Afgelopen weekend voor de 2de keer mijn HCL necro laten sterven op de vrijwel exact dezelfde plaats in Act2. Dom dom, beginnersfout, jezelf laten insluiten. Daar hoort ook eigenlijk geen andere straf voor :)

Verder gegaan met mijn HCL Frenzy Barb en dat speelt ook wel erg lekker, nog niet eerder zo snel door ACT1 heengelopen. Heb een paar (denk ik) goede rare's gevonden die hij met zijn double swing gebruikt en het gaat als de brandweer. Vanavond maar eens naar dezelfde plek waar ik met mijn necrto nu al twee keer gestrand ben en eens zien wat hij er van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Trin1ty schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:14:
Afgelopen weekend voor de 2de keer mijn HCL necro laten sterven op de vrijwel exact dezelfde plaats in Act2. Dom dom, beginnersfout, jezelf laten insluiten. Daar hoort ook eigenlijk geen andere straf voor :)

Verder gegaan met mijn HCL Frenzy Barb en dat speelt ook wel erg lekker, nog niet eerder zo snel door ACT1 heengelopen. Heb een paar (denk ik) goede rare's gevonden die hij met zijn double swing gebruikt en het gaat als de brandweer. Vanavond maar eens naar dezelfde plek waar ik met mijn necrto nu al twee keer gestrand ben en eens zien wat hij er van bakt.
[ALT]-[F4] werkt ook op HC hoor ;P

wel jammer ja, zo kom je nooit op de 80+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

tsja klopt, maar ja daar denk je in het heetst van de strijd wat minder snel aan en al helemaal niet op een zondagochtend als je net uit bed bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Trin1ty schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:25:
tsja klopt, maar ja daar denk je in het heetst van de strijd wat minder snel aan en al helemaal niet op een zondagochtend als je net uit bed bent :)
Ben daar ook altijd te laat mee :+ Heb dus ook al de nodige rips meegemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees het nieuwsberichtje op: http://www.diablo3.com/

OMFG
Daar komt ie dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De patch :+

of de announcement dat het domein van diablo3.com dan eindelijk door bliz wordt overgenomen. ***zooi, nou kan ik niet slapen tot 1 mei.

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 22-04-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Vraagje: Als je in cs alleen de seals en die mini baasjes doet, dan pluren al die monster dood. Kunnen die dan ook gozu droppen of mis je exp en items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:34:
Lees het nieuwsberichtje op: http://www.diablo3.com/

OMFG
Daar komt ie dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De patch :+

of de announcement dat het domein van diablo3.com dan eindelijk door bliz wordt overgenomen. ***zooi, nou kan ik niet slapen tot 1 mei.
Nice! wel spannend hoor kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:12:
Vraagje: Als je in cs alleen de seals en die mini baasjes doet, dan pluren al die monster dood. Kunnen die dan ook gozu droppen of mis je exp en items?
Volgens mij mis je dan beide, sowieso de exp maar van de items ben ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:12:
Volgens mis je de hele zooi dan. Maar goed, speedrunnen van Dia gaat om Dia zelf, niet om al die irri gastjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Denk ook wel dat je dan veel mist, maar je weet nooit.

At d2jsp, blijkbaar zijn er veel accounts gebanned :) veel peeps klagen dat ze gebanned zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reden?

Ik iig niet, dus iig niet omdat je een tijd idle bent :')

[ Voor 83% gewijzigd door Pheno79 op 22-04-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Gebruik van maphack enzo, heb ergens gelezen 35000 accounts gebanned door blizzard. Don't know if its true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff dat zijn aardig wat accounts zeg.
Nja zolang ik mijn items aan de man kan brengen vind ik het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Maldred schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:03:
Gebruik van maphack enzo, heb ergens gelezen 35000 accounts gebanned door blizzard. Don't know if its true.
MOOI!

spelen met maphack is een zwaktebod imho; zorg gewoon dat je voldoende FCR hebt en je hebt geen MH nodig :w

zolang ze blijven bannen houdt het iig ook in dat ze de community warm willen houden voor eventuele verdere acties. Hetzij een patch, hetzij....

Mss dan toch eindelijk een keer D3??!?

na ja, voorlopig D2 dus, gister eff een beetje met mn ama op classic geklooit; dies no lvl 30, dus mag gaan oefenen met LF. Wel crap-dam nog (1-46 ofzo ^^ ) maar dat komt allemaal goed, ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben weer lekker actief bezig op jsp de laatste dagen, sowieso wel actief altijd maar nu weer flink aan het mulecleanen. Daarstraks ook weer een lekkere dual leech ring getrade.
4ml, 8LL, 16 Life, 48 mana, 9@ voor 2 hr ist, omgerekend ~75fg @ SCL

Gelijk maar weggetrade want wie weet :P Nja vind het alleen al leuk dat ik al best veel fg verdiend heb sinds ik weer begonnen ben en met jsp gestart ben. Heb ik eigenlijk alleen nog maar spul getrade wat ik niet / niet meer use. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D3 komt nog niet, Kwakke. Er was ooit sprake van een tweede expansie (Diabloi: Salvation), maar die was vrij snel weer genekt. Geruchtencircuit, natuurlijk. Feit is dat Blizzard nu het patent op de naam Diablo heeft gevraagd, dus doodbloeden zal het niet. Het aparte is weer dat het patent in principe rond blizzcon final gaat.

Er is nog steeds een gerucht over een film, mocht die ooit uitkomen moeten we maar met z'n alleen er heen gaan :D

Gerucht 3 is een patch, al is die eigenlijk al confimed by Bliz. Maar ook weer uitgesteld.

Gerucht 4 is dat Bliz een voice communication software al aan het maken is. Dus no need for skype etc meer :D

Gerucht 5 is dat D2 en z'n expansie op de 29ste juni is uitgebracht en dat Blizzcon dit jaar ook op de (28ste en) 29ste juni gehouden wordt. Patent + symbolische datum........the signs are getting stronger.....

Over een vervolg: er zijn ook mensen die denken dat het niet Tyrael was die de worldstone vernietigde, maar Belial, Lord of Lies. Het was een illusie van hem. Maar ja, zo kun je ook wel fantaseren dat niet Baal zijn soulstone bij Marius kwam ophalen, maar Belial. Baal is namelijk al op zijn kop getikt, over and over again....De ubers zijn natuurlijk gewoon crap, die passen niet eens in het verhaal , maar is alleen maar om de l33t bugged players te laten hobbyen :')

Goed, de verhaallijn van Diablo is al vaag aan het worden door al die boeken: Lilith en Lucion (gaat die nog ergens komen in een nieuw event in de upcoming patch?) zijn kinderen van Memphi. Andariel is weer de sterkste dochter van Lilith. Andy is lesser evil, Mephi is Prime evil. Maar wtf is Lilith dan :?

3 prime evils: Diablo, Meph en Baal.
4 lesser evil: Azmodan lord of sin , Belial lord of lies, Andy maiden of anguish en Duriel, lord of pain.
En dan dus nog twee kinderen van Mephisto: Lilith and Lucion
De eerste twee hebben de drie Primes verslagen in hell. Wat ik me dan afvraag, waarom is Dia als hij eindelijk terug is in de hell meteen weer de baas? Waar zijn die twee joefs? Ze hebben ruzie gekregen na de val van de drie, maar voor de rest is er niets bekend over hen.

Genoeg vervolgverhaal dus. Worldstone kapot, hell en hemel kunnen nu lekker raggen op aarde. En nog wat idioten die we kunnen gaan pesten. Al heb ik Belial al verslagen in Lands of the Lore 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb dat nog niet echt geweten dus wel leuk om zo te lezen.
Ben ook echt benieuwd hoe en wat op de blizzcon, kom maar op met iets in de richting van Diablo.

Trouwens net een dikke sale gezien @ d2jsp, deze amu:
Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/985/amuoy9.jpg
voor 13k fg dat is echt ziekelijk en dan heeft die gast al zoveel fg :P
Maarja moet toegeven dat het natuurlijk echt de beste fire sk amu op SCL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:06:
Heb dat nog niet echt geweten dus wel leuk om zo te lezen.
Ben ook echt benieuwd hoe en wat op de blizzcon, kom maar op met iets in de richting van Diablo.

Trouwens net een dikke sale gezien @ d2jsp, deze amu:
[afbeelding]
voor 13k fg dat is echt ziekelijk en dan heeft die gast al zoveel fg :P
Maarja moet toegeven dat het natuurlijk echt de beste fire sk amu op SCL is.
:? zoiets heb ik ook @ hc... 2firesk 10fcr zowiezo, weet alleen niet van de @, maar 13K is echt ridicuul voor zo'n amu hoor, als ie 150 fg doet is het wel mooi geweest...
Maar wtf is Lilith dan :?
@ Pheno, je weet toch dat lilith een bitch is... doe maar eens weer mini-ubers, en je weet weer waarom :o

ik hoop dat er een nieuwe patch uitkomt, met uiteraard nieuwe weaps/rw's :) datzou de hele D2-economie weer eens flink wakkerschudden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
kwakke01 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:24:
[...]

:? zoiets heb ik ook @ hc... 2firesk 10fcr zowiezo, weet alleen niet van de @, maar 13K is echt ridicuul voor zo'n amu hoor, als ie 150 fg doet is het wel mooi geweest...

[...]

@ Pheno, je weet toch dat lilith een bitch is... doe maar eens weer mini-ubers, en je weet weer waarom :o
Nogal ja :)

Op zich best leuke amu, heeft ook 100 mana en 20 @, wat max is zeker? Alleen jammer van de 2fire en niet 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maldred schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:48:
[...]

Nogal ja :)

Op zich best leuke amu, heeft ook 100 mana en 20 @, wat max is zeker? Alleen jammer van de 2fire en niet 3.
+3 fire kan toch alleen op "blauwe" (Magic) Amu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
tollo71 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:00:
[...]

Geen idee, ik ben er nog redelijk noob in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:00:
[...]

Ja, kan alleen op blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Maldred schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:15:
[...]

Geen idee, ik ben er nog redelijk noob in :+
Lol, idd, ik zit zelf ook nog in de 'Hey! een rare of unique met wel aardige stats, laat ik die maar eens gebruiken' fase. Ik heb echt geen idee wat je nodig hebt of wat waar in moet en waar je op moet letten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Trin1ty schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:20:
[...]

Lol, idd, ik zit zelf ook nog in de 'Hey! een rare of unique met wel aardige stats, laat ik die maar eens gebruiken' fase. Ik heb echt geen idee wat je nodig hebt of wat waar in moet en waar je op moet letten :D
zowiezo kan je ook 2 soso krijgen op zulke amu's ipv 2 skilltree, en DIE zijn dan wel weer interessant; dan heb je een mara MET FCR :P

als je over de 1K fg's wilt gaan praat je over amu's met 2 soso 15+fcr en resi en str. Dan doen we zaken; 2 fire met str en resi/mana is ECHT overpriced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:13:
[...]

zowiezo kan je ook 2 soso krijgen op zulke amu's ipv 2 skilltree, en DIE zijn dan wel weer interessant; dan heb je een mara MET FCR :P

als je over de 1K fg's wilt gaan praat je over amu's met 2 soso 15+fcr en resi en str. Dan doen we zaken; 2 fire met str en resi/mana is ECHT overpriced...
Idd +2 soso zou nog mooier geweest zijn maar overpriced voor die amu? Mwoah ik heb iig in de tijd dat ik op d2jsp zit nog geen enkele amu in de buurt van die amu gezien, 100mana is max, +26str is bijna max, 20@ is natuurlijk erg lekker. Sowieso betalen de mensen massive voor goed fcr spul met deze stats blijven ze maar overbieden. Blijkbaar hebben er aardig wat mensen er zoveel voorover :)

Owja nog een klein dingetje, kwakke zou ik mss ook softskills op d2jsp mogen zijn ipv gotfriend? :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 24-04-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Hey,
Ik ga weer nokken met diablo en alles weggeven, want het is veel te verslavend :P in welk channel kan ik jullie vinden? "op got." (met punt?) was nml ontzettend leeg gister. Alles is SCL, en er zitten dingen tussen als full Tal, Mav en IK set, leuke uniques en dure runewords, bla bla bla. Ben er misschien vanavond ff en anders ergens van het weekend.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Clay schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:38:
Hey,
Ik ga weer nokken met diablo en alles weggeven, want het is veel te verslavend :P in welk channel kan ik jullie vinden? "op got." (met punt?) was nml ontzettend leeg gister. Alles is SCL, en er zitten dingen tussen als full Tal, Mav en IK set, leuke uniques en dure runewords, bla bla bla. Ben er misschien vanavond ff en anders ergens van het weekend.
je kan het ook verkopen op jsp.. dan kan je nog eens restarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

ik wil niet meer :P dit was de laatste keer D2 :w
Vroegah D1 gespeeld, daarna D2 classic, toen LOD uitkwam dat gespeeld tot 1.09, toen genokt, en ergens vorig jaar opnieuw begonnen met D2 op SCL. Nou heb ik op Gris na alle high sets compleet gehad, qua runewords oa meerdere forti's, eni's, dreams, een hoto (6), last wish (sup 380+) en de "standaard" uniques als mara's, dungo's, arach's, ... ik heb het gewoon gehad, er is geen uitdaging meer behalve tijd verspillen met dure lol builds.

Mn dual-dream conviction pala houd ik nog ff, de rest gaat weg.

Maar graag of niet hoor :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik ben net weer begonnen na bij 1.09 gestopt te zijn.
Ik houd me aanbevolen :D Maar ben er het hele weekend niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:04:
er is geen uitdaging meer behalve tijd verspillen met dure lol builds.
Je kunt ook cheape lolbuilds maken. Oh wacht, dat doen de meesten niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
har har cheapbuilds har har }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh NOESSSSSSSSSSSSSS! Ik zat toevallig eens bij de jobs van Bliz te kijken.
Zoals sommigen weten zijn er 4 teams bij Bliz:
Team 1: WoW + expansies
Team 2: Starcraft 2
Team 3: Het oude Diablo team, huidig project onbekend....
Team 4: ??????? Er wordt een nieuwe, non WoW MMO gemaakt, dat is alleen bekend.

En wat ziet mijn oog daar? HET team laat weer van zich horen!

14 maart 2008:
http://www.blizzard.com/us/jobopp/designer-3d-level.html
http://www.blizzard.com/u...r-associate-3d-level.html
http://www.blizzard.com/u...gner-senior-3d-level.html

Team 3 is bezig...in 3D :o
3D level designers, dus betekent dat de modellen al gemaakt zijn van onze favoriete beesten en ze nu bezig zijn met het ontwerpen van al de omgeving er om heen?

Nog een interssant gegeven: alle voorgaande spellen (WoW, warcraft, tot SC2 toe) zijn gemodelleerd in 3D Studio. En nu lezen we dat ze mensen zoeken die in Maya kunnen modelleren.
Dus dat betekent een echt nieuwe 3D-engine, anders zou ik deze keuze niet kunnen begrijpen :)
Ook de nieuwe MMO die nu nog top secret is, heeft het opeens over Maya, dus er is iets wat er veranderd is in deze 2 engines (of is het dezelfde engine?). Bliz gaat iig de boel flink oppoetsen, want laten we wel wezen: SC2 is een flink opgepoetste SC1 engine, maar dan met de fluffy effecten die je in de nieuwere versies van DirectX kan krijgen :)

En als je denkt: nu pas solli'en? Dan is het nog laaaaaaaaaannnnng niet af:
Op 7 april 2008 zochten ze nog artiesten voor SC2! Niet dat die binnen nu en een maand komt, maar he, alle opties zijn nog open.
http://www.blizzard.com/us/jobopp/artist-associate-3d.html

Het staat ook al een tijdje op wat fora, maar het is me niet eerder opgevallen. Het maya gedeelte is mij dan weer opgevallen, daar heb ik nog niemand over gehoord :) Het betekent iig dat ze iets nieuws aan het doen zijn, dus niet aan het doorbakken op oude engines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:23
iemand zin om 2 SCL accounts over te nemen? ik speel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sure ik speel nog volop dus heb wel interesse chef :)
Zelfde geldt voor clay kunnen kroga en ik wel gebruiken ;)

[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 25-04-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:23
psychoclown schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:33:
Sure ik speel nog volop dus heb wel interesse chef :)
Zelfde geldt voor clay kunnen kroga en ik wel gebruiken ;)
done :), doe er iets leuks mee :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 01:14:
[...]

done :), doe er iets leuks mee :0
Ja thnx man! wel echt jammer dat jij ook al stopt maarja als je er niks meer aan vind kun je mss beter stoppen. Met die items gaat het helemaal goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Vanavond mensen aanezig op HCL?
Het wordt OF stappen OF Gamen (en ben vorig weekend op op party trip naar Praag geweest dus...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
yago schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:08:
Het wordt OF stappen OF Gamen (en ben vorig weekend op op party trip naar Praag geweest dus...)
Ik wrs niet, heb het wel weer ff gezien. Short break coming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie spelen er nu nog eigenlijk actief op SCL dan?
Alleen Kroga en ik? Want Clay stopt er dus mee een dezer dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
yago schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:08:
vette anni Don :)

thx for the kill 8) Nu heb ik zo goed als alles gezien van dia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Maldred schreef op zondag 27 april 2008 @ 00:07:
[...]

vette anni Don :)

thx for the kill 8) Nu heb ik zo goed als alles gezien van dia :)
YW, ik heb m nu wal wel genoeg gekilled...

Had een anni over die ik wou verloten maar heb m aan Kwakke gegeven, die staat vooraan in het rijtje als er iets weg te geven is :D

ik ga mijn oude hammerdins opruimen... lvl 91 en lvl 90 worden gedelete...
er komt iets anders in de paats maar weet nog niet wat...

Misschien een LOL-build ofzo... liest een necro of een druid...
Iemand enige ideeën?
(geen Hammerdin, full tal orb soso, kick-sin, GF baba, encher, LF-ama of Bo-baba want die heb ik al...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Ik houd me aanbevolen voor HCL hammerdin stuff als het toch weg moet :)
Ben net bezig met mijn hammerdin.

Vanavond vast wel weer even online (*Trin1ty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op zondag 27 april 2008 @ 01:43:
[...]

YW, ik heb m nu wal wel genoeg gekilled...

Had een anni over die ik wou verloten maar heb m aan Kwakke gegeven, die staat vooraan in het rijtje als er iets weg te geven is :D

ik ga mijn oude hammerdins opruimen... lvl 91 en lvl 90 worden gedelete...
er komt iets anders in de paats maar weet nog niet wat...

Misschien een LOL-build ofzo... liest een necro of een druid...
Iemand enige ideeën?
(geen Hammerdin, full tal orb soso, kick-sin, GF baba, encher, LF-ama of Bo-baba want die heb ik al...)
psn nec msschien?

ik heb de gear nog wel; dan hoef je alleen nog maar een paar skillers en klaar ben je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja psn nec is lache maar zonder skillers is hell nog behoorlijk pittig vooral dan vanaf a4.
Al die psn immunes enzo, maar iig een erg leuke build.
Bonenecro's zijn ook echt leuk, van het weekend even verder gegaan met mijn bonemancer die ik al een maand klaar had staan voor een gezamelijke UTleech run op SCL. Helaas nooit van gekomen doordat de een na de ander kapt :'( Die is nu lvl 80 met de gear op alleen nog even wachten voor merc want zonder goede merc gear lvlen die zo ontzettend langzaam. Enige wat die lacked nog is res op hell iemand op SCL nog een 15@ jewel te trade? Dan kan ik die in me boneshade doen scheelt al iets, nog een paar res scs en het moet goedkomen.

Zijn er trouwens nog mensen op SCL die een keer mee willen met UT? Heb van de week flink zitten traden en doen en heb weer wat keys, 10x3 dus ik kan er weer even tegenaan. Dit keer had ik geen zin al die keys te zoeken. Eerder had ik ook nog wel andere mensen buiten GoT om die veel countess deden en kreeg ik vaak een stoot terrors, scheelt aanzienlijk maarja die zijn ook allemaal al weer gestopt :(
Dus mochten er nog mensen op SCL zijn die meewillen met UT zeg het even. Accs: kyozu, kyozu2
Owja Clay als je nog van je spul af moet, ik speel nog volop en Kroga lijkt ook wat te kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:55:
Ja psn nec is lache maar zonder skillers is hell nog behoorlijk pittig vooral dan vanaf a4.
Al die psn immunes enzo, maar iig een erg leuke build.
Bonenecro's zijn ook echt leuk, van het weekend even verder gegaan met mijn bonemancer die ik al een maand klaar had staan voor een gezamelijke UTleech run op SCL. Helaas nooit van gekomen doordat de een na de ander kapt :'( Die is nu lvl 80 met de gear op alleen nog even wachten voor merc want zonder goede merc gear lvlen die zo ontzettend langzaam. Enige wat die lacked nog is res op hell iemand op SCL nog een 15@ jewel te trade? Dan kan ik die in me boneshade doen scheelt al iets, nog een paar res scs en het moet goedkomen.

Zijn er trouwens nog mensen op SCL die een keer mee willen met UT? Heb van de week flink zitten traden en doen en heb weer wat keys, 10x3 dus ik kan er weer even tegenaan. Dit keer had ik geen zin al die keys te zoeken. Eerder had ik ook nog wel andere mensen buiten GoT om die veel countess deden en kreeg ik vaak een stoot terrors, scheelt aanzienlijk maarja die zijn ook allemaal al weer gestopt :(
Dus mochten er nog mensen op SCL zijn die meewillen met UT zeg het even. Accs: kyozu, kyozu2
Owja Clay als je nog van je spul af moet, ik speel nog volop en Kroga lijkt ook wat te kunnen gebruiken ;)
psn-nec moeilijk zonder skillers??!?

je hebt toch lower!!!!

neh, psn-nec ruled op hell-diff; kan zelfs hell-cows ownen; vol met skillers mss wel net zo snel als een ama :o

met 3 skillers was het 1 cast lower en 1 cast nova en ze gingen neer :)

ben nu mn ama aan het levellen om te checken hoe snel het met een LF ama gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeilijk in de zin van die psnimmunes krijg ik met me psnattacks niet neer hoor.
Lower haalt bij sommige ook niet de immunity weg.

Equip:
Trang-Oul Gloves
Shako psn rbf 5-5
Death Web 2 / 2 / -47% / psn rbf 5-5 totaal -52%psn
Arach
Bramble Dusk 15 aura +44%psn
Homunculus Umed
Raven
Dwarf Star
WW 61 Life
+2 PnB sk, +12 str, +5 dex, 9@, 27coldres
Torch 20 / 15
Anni 11 / 19 / 5
2* Curses sk
2* PnB sk

Skills:
1p in curses (lvl 18) Lower resist -61%
Maxed Psntree met 1p prereq
Wat puntjes in golem + mastery / res en 1p bonearmor + bonewall

Psn nova dmg = 9.2k - 9.5k
Erg lekker hoor en cow hell is ook zeker 1hit plat maar sommige psnimmunes / mobs zijn gewoon (bijna) niet te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Gister even opnieuw begonnen
Paladin lvl 3 :)
iemand nog suggesties waar ik m'n skills in moet stoppen?
Moet ik sparen voor Fanatism of Redemption of iets anders?

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:15
Z3R0 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:59:
Ligt er aan wat je wilt maken:

http://www.battle.net/for...1310442&tmp=1#post1310442

;)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wil je voor pala? ;)
En waar ben je begonnen? SCL of HCL? Ik speel SCL dus mocht je dat ook doen accs zijn: kyozu en kyozu2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is je speelstijl? Wil je hard er in beuken? Chargedin (lastig met physical immunes).
Ben je meer van de defense? Cleric.
Wil je meteen iets apart doen: Sacrificer.
Wil je ergens in een crowd staan en dan in 1 sec alles neerleggen terwijl je de laatste aflevering van Lost zit te kijken, een gesprek voert met je vriendin en ondertussen sushi met stokjes eet? Hammerdin.

De guides staan 2 posts boven me, dus daar ga ik niet op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:42:
[...]

Wat is je speelstijl? Wil je hard er in beuken? Chargedin (lastig met physical immunes).
Ben je meer van de defense? Cleric.
Wil je meteen iets apart doen: Sacrificer.
Wil je ergens in een crowd staan en dan in 1 sec alles neerleggen terwijl je de laatste aflevering van Lost zit te kijken, een gesprek voert met je vriendin en ondertussen sushi met stokjes eet? Hammerdin.

De guides staan 2 posts boven me, dus daar ga ik niet op in.
... of wil je als een debiel rondrennenn terwijl alles om je heen dood neervalt --> Auradin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:15
Of wil je gezellig je wijsvinger spier trainen en lekker de hele avond klikken? -> Fanatic Zealot

Het ligt er dus maar een beetje aan wat je wilt gaan doen

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
uhm... Ik speelde vroeger nooit online, dit is de eerste keer dat ik het online doe dus ken nog geen afkortingen.
Ik ben sowieso wel iemand die alle vijandjes achterna rent om ze neer te knuppelen.
Ik zal vanavond nog wel even die link bekijken en een besluit maken :)
Acc = Z3R0_NL
char = Feertug

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
ZTeeVeR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:05:
Of wil je gezellig je wijsvinger spier trainen en lekker de hele avond klikken? -> Fanatic Zealot

Het ligt er dus maar een beetje aan wat je wilt gaan doen
of een safety pally; full block/redemption/salvation/high def

een soort iron skin barb alleen dan met HS :P

Mijn dreamer heeft na BO al 30K, dus als je daarop zou gaan focussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Z3R0 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:15:
uhm... Ik speelde vroeger nooit online, dit is de eerste keer dat ik het online doe dus ken nog geen afkortingen.
Ik ben sowieso wel iemand die alle vijandjes achterna rent om ze neer te knuppelen.
Ik zal vanavond nog wel even die link bekijken en een besluit maken :)
Acc = Z3R0_NL
char = Feertug
hmm, rennen = vigor, en vigor = hammer :P

een hammerdin dus, alleen mag je dan eigenlijk niet rennen; hammerdins teleporten meestal :(

hmm, toch lastiger dus als je denkt...

een charger dan??!? die renen ook hard, en toch geen tele :+

alleen wel weer lastig in de chaos sanctuary of in de worldstones & throne

speel je SC of HC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smiter is ook leuk, en best goedkoop te maken.
Bijna niet neer te krijgen alleen door kl*te Iron Maiden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chargedin In de throne lastig? Men, met een beetje wapen ligt die mafketel zo, alleen die tele van hem is irritant.

Oh btw, ik ga weer eens echt inloggen voor het spelen, speelkwartier is voorbij. Ik flikker wel al mijn chars weg, zodat ik lekker met een schone lei kan beginnen. Op Reviva, HappyFeet (is al op level) en 2 andere chars na. Deze hebben nog geen hulp gehad, die ben ik wat aan het uit proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de chargedin is tof, ik ben al op nm act 2, lekker manaprobs aan het hebben O+
Maar iig geen lag zoals vroeger, wat gewoon ***irritant is met charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:27:
En de chargedin is tof, ik ben al op nm act 2, lekker manaprobs aan het hebben O+
Maar iig geen lag zoals vroeger, wat gewoon ***irritant is met charge.
is de "ik plak aan de vloer omdat ik te snel charge-bug" opgelost dan?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb jij een patch gezien dan? Er is een workaround, het "plakken" gebeurt als je een schild draagt. Ik doe 2handed, dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:45:
Heb jij een patch gezien dan? Er is een workaround, het "plakken" gebeurt als je een schild draagt. Ik doe 2handed, dus geen last van.
ah, wist ik niet... Dus no block full vita?

Welk wapen wil je gaan gebruiken?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog wat windhammers liggen als endweapon. Een eth en 1 normal.
Nu ren ik met bonesnap, nu al goed op level 43 voor bijna 2k max damage :)
En dan moet ik de twee synergies nog maxxen...

Als aura ren ik met conviction, omdat charge wel leuk damage geeft, maar mijn ar is echt baggerlijk. Ik kan het opvangen door blessed aim passive points te geven. Want ar gaat sowieso een probleem geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het hoge woord is er uit, wat velen al hadden verwacht: diablo3.com is vanaf vandaag van Blizzard. De oude eigenaar mag het blijven gebruiken totdat Bliz het allerhoogste woord er uit gooit.

Diablo is still alive and kicking _/-\o_

Nu weer wachten op de volgende schakel: 29 juni. Parijs. Blizzcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reden voor een feestje! *O* YaY *O*

Gister UTleech met kroga opgezet, ondanks wat opstart probleempjes + veel snelle leavers ging het behoorlijk goed. Nu had ik dan ook al ut/utleech ervaring dus voor de rest ging het erg lekker.
Leuke is dat het ook nog fg opleverd van de leechers die willen betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 08:51:
En het hoge woord is er uit, wat velen al hadden verwacht: diablo3.com is vanaf vandaag van Blizzard. De oude eigenaar mag het blijven gebruiken totdat Bliz het allerhoogste woord er uit gooit.

Diablo is still alive and kicking _/-\o_

Nu weer wachten op de volgende schakel: 29 juni. Parijs. Blizzcon.
Joy, zou errug leuk zijn!

Kijk er al naar uit!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 16:44
Zucht, ik denk dat ik d2 maar weer eens ga installeren. Ik ben zo onderhand wel uitgeWoW'ed. Leeft d2 nog een beetje?

En is d2jsp nog steeds zo'n populair forum? Ik ga denk ik maar eens opnieuw hardcore starten, maar serieus traden op d2jsp enzo ga ik denk achterwege laten, focus op de beste itamz en gear haalt de focus een beetje van het spelplezier af imho.

Wat heeft dit spel toch ook een aantrekkingskracht, al sinds ik het eerste deel speelde :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zijn nog steeds best veel D2 spelers moet ik zeggen en ook d2jsp wordt volop gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Hmm, heb ik voor een prikkie een D2+LoD voor mijn Apple Ibook weten te regelen kan ik niet connecten met battle net. :(

Draait op MAc OS X, iemand ervaringen mee? Ik vermoed dat het iets met firewall is want ik kan europe.battle.net niet eens pingen. Raar, want mijn firewall staat volgens mij gewoon open (accept all incoming connections wat het enige is dat ik kan kiezen bij firewall in system preferences)

en om nou iets in mijn router te gaan aanpasen lijkt me onzinnig aangezien op mijn windhoos bak D2 prima werkt.

Iemand ervaring met MAC en Bnet?

PS mijn ibook draait wireless btw

@Imodium: idem hier, alles gezien in WoW en even trug naar D2. Conlusie; blijft leuk en dezelfde velslaving voor nix ipv 13 euri per maand ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Trin1ty op 03-05-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nooit problemen gehad met Mac. Heb je de laatste patch al geprobeerd?
Oh, uit de MAC patch info:
- Please do not lock any of the files in the Diablo II folder. This will
prevent you from being able to connect to Battle.net.

[ Voor 50% gewijzigd door Pheno79 op 03-05-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Hmm, en wat bedoelen ze met locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Trin1ty schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 21:34:
Hmm, heb ik voor een prikkie een D2+LoD voor mijn Apple Ibook weten te regelen kan ik niet connecten met battle net. :(
waar en hoeveel?
Ik ben aan het dneken om van 2 naar 4 accounts te gaan, dat lvl'ed iets sneller...

Hier draai ik op windows dus kan je helaas niet helpen..

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

yago schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:20:
[...]

waar en hoeveel?
Ik ben aan het dneken om van 2 naar 4 accounts te gaan, dat lvl'ed iets sneller...

Hier draai ik op windows dus kan je helaas niet helpen..
Dan heb je ook niet veel aan een MAC versie van Diablo (reagerend op je 'waar en hoeveel' vraag ;) )
De normale kun je al voor een tientje per deel kopen geloof ik, BOL.com etc.

Ik had er maar 1 nodig en het liefst voor mijn Mac omdat ik binnenkort een maand in de USA zit en ik ik het dan ook nog even standalone kan spelen. 1 account voor mules en 1 account voor characters.
Al ga ik denk ik op het mule account ook nog een keer een enchanter maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno ik heb een vraagje, hoe probeer jij chars uit in sp?
Met voor soort proggy zorg je dat je in sp alle weapons etc tot je beschikking hebt?
Want wil opzich wel een char uitproberen kijken of het iets is voor bnet :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.