Wel echt godly zijn ze niet, maar wel erg lekker jatollo71 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:28:
[...]
Max.block is heel lekker want je staat toch redelijk toe-to-toe als Windy. Juist daarin blinkt Whistans uit.
Spirit Monarch is inderdaad heel goed qua damage/FHR maar heeft f*cking veel str (156) nodig. Zonder Enigma en/of godly ringen (ja, jij Paul) kost dat heel veel puntjes in zowel str, als dex om max block te halen.
FCR-BP is 99% en dat is prima te doen: 30 Viper, 20 Trangs, 20 Arach en >29 Spirit zwaard/HoTo. Daar heb ik de Spirit Monarch of Whistans niet voor nodig.
Het mooie is ook dat ik dat altijd nog zou kunnen doen.
Voorlopige gear:
Jalals/Viperskin/Trang gloves/Spirit Broad Sword/Whistans/Waterwalks/Arach/+3ele-86life amu/ravenfrost/res-stats ring/1x Ele.Skiller/Torch/anni?
Hiermee: max. block, max. resists, 99% fcr BP, 99% FHR BP, 32 Ele.Skills.
Heb je al eens berekend hoeveel dex dat je nodig hebt voor max block? Denk dat dit hard gaat tegen vallen. Je moet daar eens bij kijken of dat wel de moeite waard is, want je hebt nog ook altijd je merc voor je staan die veel klappen moet oppakken. Ik veronderstel, gewoon met spirit monarch, wat ik ga pakken, dat max block ondoenbaar is. Iets van 300+ dex ofzo. Met Whistans minder maar toch nog veel.