Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:53
pheno zette volgens mij gewoon een plan uit en ging het proberen, werd het niets dan werd het niets
correct me if i'm wrong, pheno

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
Een paar daagjes geleden maar eens naast mijn hammerdin een bowazon gestart. (SCL)
Laatste keer dat ik die gespeeld had was in 1.09.
Die bug waarbij de guided arrow een paar keer door een enemy kon gaan _/-\o_

Ik moet zeggen dat ik er weer veel fun in heb.
Eergisteren Faith geruild voor mijn ama (+1 skills, +3 CB).
En fortitude gemaakt met mijn eigen gevonden Lo rune.
Alleen jammer dat hij niet zo'n goede stats heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
De enige manier waarop een amazon enigszins succesvol is, is met faith op de merc en windforce in d'r eigen handen. Zelfs dan is het annoying omdat je merc er zomaar vandoor kan wandelen. Maar elke andere setup faalt sowieso op het punt van damage. Op een act2 merc rekenen... Doe dat maar niet tt.

Ik ben dan meer fan van een bowzon die wat meer gericht is op early/mid game... WWS met atma's scarab/enigma en vigor ward/spider/great bow op merc maakt een prima character om meuk mee door norm en nm te rushen en is damn snel.

Bowzons in hell stellen keer op keer teleur imo :') 8P is zowieso schier onmogelijk en je voelt je wel redelijk bekocht als je met je faith boog veroordeeld bent tot 1player ;D.

Ik zeg dit puur uit ervaring. Ben ook op het punt geweest dat ik een forti+faith op me zon had en dacht van "laat maar komen". Maja, nee dus :')

En dan ga je vervolgens kutten met atma's scarab en dan triggert die amp niet vaak genoeg of de amp trigger wel maar de aoe is te klein omdat de level amp te laag is... Tis echt frustrerend imo.

[ Voor 10% gewijzigd door morew0rk op 06-05-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258128

Als er hier mensen op Europe / LoD / Softcore Non-Ladder spelen, en gesloopt willen worden, roep je maar! :D

Account: *1.09 // Charnames: NTC / IFU

Ik hoor t wel D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:30:
Pheno ik heb een vraagje, hoe probeer jij chars uit in sp?
Met voor soort proggy zorg je dat je in sp alle weapons etc tot je beschikking hebt?
Want wil opzich wel een char uitproberen kijken of het iets is voor bnet :)
Ik probeer ze eigenlijk gewoon uit op bnet :o
En wat Frunz zegt, is het kut, dan is de delete toets zo gevonden.
Ja, kost wat tijd, maar met een ench en een raven in je hand kun je zo zien of het wat wordt.
Voordeel tov een hero editor (ook wel eens gedaan hoor): als jij op level 80 een char in start weet je eigenlijk nog niets over speelstijl, sterke en zwakke punten als je bepaalde dingen doet (of laat).
Als je jezelf bij level 40 al aan het levelen bent (solo baal normal of alvast wat in nm gaat rondrennen) dan leer je jezelf een strategie aan. Ik ben bezig geweest met mijn charger bv. Ik denk dat ik in notime zou liggen als ik mezelf eerst zou testen in sp op level 80 en dan op bnet voor de echie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:42:
[...]

Ja, kost wat tijd, maar met een ench en een raven in je hand kun je zo zien of het wat wordt.
Voordeel tov een hero editor (ook wel eens gedaan hoor): als jij op level 80 een char in start weet je eigenlijk nog niets over speelstijl, sterke en zwakke punten als je bepaalde dingen doet (of laat).
Als je jezelf bij level 40 al aan het levelen bent (solo baal normal of alvast wat in nm gaat rondrennen) dan leer je jezelf een strategie aan. Ik ben bezig geweest met mijn charger bv. Ik denk dat ik in notime zou liggen als ik mezelf eerst zou testen in sp op level 80 en dan op bnet voor de echie ga.
vouch; heb al menig hammerdin naar lvl 80 (laten) rushen, om hem vervolgens volledig gegeared binnen een 1/2 uur te rippen :X

zelf levellen is de beste garantie dat je lang van je chr kan genieten...

mn ama is inmiddels lvl 81, dus die komt eraan :) nu nog eff wat sneller die light-immunes killen, en hij kan de CS op tempo cleanen O-) nu gaan vooralsnog met name shenk/eld snel, en CS gaat wel, zij het langzaam :( naja; komt vast nog wel; mss mn titans nog eff uppen voor meer physic dam (heb toch 160+ str, en dex kan ik nog wel plussen (~170 d8 ik atm)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
morew0rk schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:25:
De enige manier waarop een amazon enigszins succesvol is, is met faith op de merc en windforce in d'r eigen handen. Zelfs dan is het annoying omdat je merc er zomaar vandoor kan wandelen. Maar elke andere setup faalt sowieso op het punt van damage. Op een act2 merc rekenen... Doe dat maar niet tt.
Mijn ama is ondertussen level 77 ofzo met een act2 offensive merc (Might). En ik kan je idd vertellen dat het behoorlijk moeilijk is met mijn faith, fortitude combi. Gister in act 4 hell een beetje rondlopen, allemaal leuk en wel maar het duurt wel heel erg lang voordat ze een beetje dood gaan.
Mijn dmg is tussen de 1250-5000.

De bowazon is erg leuk maar ja kan er zo weinig mee :'(

Misschien moet ik maar eens een WF gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een bowazon is prima te doen met low gear, je moet alleen weten welke mods belangrijk zijn :)
Die fana aura klinkt leuk, maar doet in de praktijk erg weinig damage extra. Zorg voor een hoge Critical strike bv, of een hoge Deadly strike en bv amp (check de exceptional boog witchwild string). Kans op 4x damage indien amped, en een goede roll ds. Als je ds hoog hebt hoef je cs niet te doen. DS + CS werkt niet, dus zonde om CS hoog te maken in dien DS niet rolled. Ik zie een faith boog geen 4x damage doen, up de witchwild nog eens en je bent helemaal happy, met 2 sockets en flink wat all res al van nature ;)

Mijn a1 merc met faith bow op non ladder is niet veel sneller met killen dan met een edge runeword boog. Je merkt wel iets, maar niet dat ik zeg: ik kan niet zonder faith. Nu scheelt het dat ik als cursemancer al aardig amp kan casten indien nodig natuurlijk.

o-skill aura's zijn overrated, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:42:
[...]

Ok maar ik speel dus geen hc dus heb geen zorgen dat ik mijn char rip op bnet :)
Mijn punt is meer dat ik eerst een beetje wil kijken hoe het gaat voordat ik me char ga equippen met duur spul. Wil niet zeggen dat ik arm ben maar ben ook niet stinkend rijk maar wat betreft zelf levelen enzo ben ik het helemaal mee eens maar een echt vernieuwende build vraag ik me af of dat een beetje gaat werken of dat ik er gear in ga pompen en er na een half uur achter kom dat die totaal niet werkt :P
Zat namelijk te denken aan mss een fireclaw druid of een aparte pala maarja daar ga ik dus nog maar even over denken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Ik heb nog steeds een berg dingen te geef op SCL :) mn account geef ik niet weg, maar items wel. Wat is nou het got channel waar ik mensen kan vinden? dan ben ik daar vanavond bv rond een uur of 9. Als er verder geen interesse is in SCL dingen heb ik nog een mail van iemand hier die wel wat dingen wou, en anders gooi ik het weg :P Om een indicatie te geven:

- Full Tal, Mav & Ik, Trang minus helm
- Veel van die typische uniques als raven's, dracul's, dungo's, gazes, lightsabre's, ali's, bonehews, gheeds' en meer
- Runewords met oa Grief, Forti, Obedience, Spirits, Insights,

En ik denk dat ik mn hamer ook strip, die heeft hoto/cta, eni, spirit35, mara, arach, anni, etc

graag of niet ;)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:16:
[...]

Ok maar ik speel dus geen hc dus heb geen zorgen dat ik mijn char rip op bnet :)
Mijn punt is meer dat ik eerst een beetje wil kijken hoe het gaat voordat ik me char ga equippen met duur spul. Wil niet zeggen dat ik arm ben maar ben ook niet stinkend rijk maar wat betreft zelf levelen enzo ben ik het helemaal mee eens maar een echt vernieuwende build vraag ik me af of dat een beetje gaat werken of dat ik er gear in ga pompen en er na een half uur achter kom dat die totaal niet werkt :P
Zat namelijk te denken aan mss een fireclaw druid of een aparte pala maarja daar ga ik dus nog maar even over denken.
Je ziet vrij snel of een char ghaat werken. Een char (vind ik) moet niet afhankelijk zijn van gear. gear moet een ondersteunende factor zijn. Of je nu met coh slaat of zonder, je wapen zou goed moeten zijn. Zonder coh zou je alleen voorzichter moeten spelen. Happyfeet is bv geboren met een coldkill hatchet, die tot in hell aardig meeging. Daarna ben ik pas in sicko gear gaan proppen, maar ze is ook zonder die gear speelbaar op hell. Alleen krijg je Baal niet in 10 sec neer :') En ubers moet je niet willen :)

Cursemancer had ***gear, zoveel mogelijk +skills op curse, dus een blackhand key, een simpel armor (viper dacht ik), en een to head. Later is dat dan nog homunculus geworden. Safe as hell, met crappy gear.

Ik ben verre van rijk, maar gearmods geven mij meestal wel een idee of iets gaat of niet. En eenmalig een CoH is niet zo erg, mocht er 1 mislukken dan zet ik die wel op een andere char of zo. Niet dat ik nu maar iets van waarde heb :')
Nou ja, nog een 35fcr spirit palashield met @44 res geloof ik. Dat zou misschien nog iets waard zijn, het is niet het hoogste blockshield, maar 1% er onder :') Onverkoopbaar denk ik, want mensen met fg willen alleen het beste :')

[ Voor 61% gewijzigd door Pheno79 op 06-05-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Clay schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:19:
Wat is nou het got channel waar ik mensen kan vinden?
Ik speel veel samen met psychoclown. Eigenlijk whisperen we elkaar altijd en maken niet echt gebruik van een kanaal ofzo... Die items zijn zeker welkom. Ik zorg vanavond in ieder geval dat ik online ben.

Zijn er trouwens nog meer mensen dan psychoclown en ik die SCL spelen?
Whisper me maar op: Kroga. (Omdat ik jouw acc niet weet ;) )

Alvast thanks Clay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Kroga schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Ik speel veel samen met psychoclown. Eigenlijk whisperen we elkaar altijd en maken niet echt gebruik van een kanaal ofzo... Die items zijn zeker welkom. Ik zorg vanavond in ieder geval dat ik online ben.

Alvast thanks Clay.
de meesten nemen meestal wel de moeite om in te loggen op op got.

als daar niemand is, zitten ze of in een game, of zijn ze offline :/

ikzelf speel geen sc meer, dus met het legen van je chars kan ik je helaas niet helpen...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:20:
[...]

Je ziet vrij snel of een char ghaat werken. Een char (vind ik) moet niet afhankelijk zijn van gear. gear moet een ondersteunende factor zijn. Of je nu met coh slaat of zonder, je wapen zou goed moeten zijn. Zonder coh zou je alleen voorzichter moeten spelen. Happyfeet is bv geboren met een coldkill hatchet, die tot in hell aardig meeging. Daarna ben ik pas in sicko gear gaan proppen, maar ze is ook zonder die gear speelbaar op hell. Alleen krijg je Baal niet in 10 sec neer :') En ubers moet je niet willen :)

Cursemancer had ***gear, zoveel mogelijk +skills op curse, dus een blackhand key, een simpel armor (viper dacht ik), en een to head. Later is dat dan nog homunculus geworden. Safe as hell, met crappy gear.

Ik ben verre van rijk, maar gearmods geven mij meestal wel een idee of iets gaat of niet. En eenmalig een CoH is niet zo erg, mocht er 1 mislukken dan zet ik die wel op een andere char of zo. Niet dat ik nu maar iets van waarde heb :')
Nou ja, nog een 35fcr spirit palashield met @44 res geloof ik. Dat zou misschien nog iets waard zijn, het is niet het hoogste blockshield, maar 1% er onder :') Onverkoopbaar denk ik, want mensen met fg willen alleen het beste :')
Daar heb je zeker wel gelijk in en denk dat ik dat ook maar ga doen alleen nog ff bedenken welke char ik het liefst wil uitproberen/maken :).
Kroga schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Alvast thanks Clay.
Yep zoals kroga al zegt, wij zijn eigenlijk nog de enige die SCL spelen de meeste zijn alweer gestopt helaas. Zoals chefbier/dalyxia/main/phunk wel jammer maar dat blijf je altijd wel houden.. uit mijn fl zijn er atm maar 2 die nog spelen, kroga en iemand die ik een keer in een pub tegen kwam (weet niet eens meer waarvan :P volgens mij hielp ik met ancients op hell) en me fl is 24 friends lang :o.

De items zijn zeker welkom clay, kroga en ik lusten wel items :D
Denk dat ik vanavond wel om 9 uur online ben moet ff kijken hoe laat ik weer naar enschede ga want me moeder brengt me ;) Maarja dat is met de auto een uurtje dus denk dat ik wel 8 uur al in enschede ben :) Acc: kyozu

Weet idd ook jou acc niet dus whisper een van ons maar dan komen we er wel ;)
Alvast bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
kwakke01 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:04:
[...]

de meesten nemen meestal wel de moeite om in te loggen op op got.

als daar niemand is, zitten ze of in een game, of zijn ze offline :/

ikzelf speel geen sc meer, dus met het legen van je chars kan ik je helaas niet helpen...
op got. <-- dat is dus MET punt ;)

Verder alles nog kits mensen hier? Ik zit nog altijd diep in mn break... (Supreme commander any1?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, D2 technisch gezien ben ik actiever dan de laatste maanden. 2x ingelogd :D
Voor de rest mag ik eindelijk naar het UMC voor mijn buikklachten. Eens kijken of die verder kijken dan mijn darmen lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

k, dan ben ik om 21:00 in "op got." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-06 23:15
jaja, diablo 3. mocht ook wel een keer :o, heeft nogal lang geduurd. maar kan niet wachten tot het officieel is/ uitkomt!. hoe denken jullie dat het zal zijn? kwa graphics en noem maar op :p

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Xentor schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:54:
jaja, diablo 3. mocht ook wel een keer :o, heeft nogal lang geduurd. maar kan niet wachten tot het officieel is/ uitkomt!. hoe denken jullie dat het zal zijn? kwa graphics en noem maar op :p
waar heb jij de bevestiging vandaan dat die uitkomt?

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Idd, er is geen officiele bevestiging vanuit Blizzard dat D3 daadwerkelijk komt maar laten we wel wezen, ze kopen het domein niet om de game 'Monkeyball Tennis' te promoten :+
Laten we het er op houden dat de signalen steeds beter worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:16:
[...]

Fireclaws druid werkt in principe wel.. De fire damage die je gaat dealen volstaat maar het probleem zit hem in de gameplay... Fireclaws is gewoon een 1-hit skill en daarmee lijkt het net alsof je vanaf het begin tot aan het eind van het spel totaal geen vooruitgang boekt. Daarbij doet fireclaws ook geen splash damage en heeft de verschijning van een normale attack :/ . Niet aan te raden. Je zou denken van 'ik vogel wel iets uit met die fire synergies' maar hoe je het ook wendt of keert, met die fire zooi van de druid kan je gewoon niks aanvangen en na drie punten in moulten boulder realiseer je je 'dit wordt niet wat' :').

[ Voor 10% gewijzigd door morew0rk op 06-05-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:41:
[...]

Fireclaws druid werkt in principe wel.. De fire damage die je gaat dealen volstaat maar het probleem zit hem in de gameplay... Fireclaws is gewoon een 1-hit skill en daarmee lijkt het net alsof je vanaf het begin tot aan het eind van het spel totaal geen vooruitgang boekt. Daarbij doet fireclaws ook geen splash damage en heeft de verschijning van een normale attack :/ . Niet aan te raden. Je zou denken van 'ik vogel wel iets uit met die fire synergies' maar hoe je het ook wendt of keert, met die fire zooi van de druid kan je gewoon niks aanvangen en na drie punten in moulten boulder realiseer je je 'dit wordt niet wat' :').
Op normal is het nog leuk, die molten boulder als bowlingball. Maar op hell.....Ik heb het even geprobeerd, maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:37:
Een bowazon is prima te doen met low gear, je moet alleen weten welke mods belangrijk zijn :)
Die fana aura klinkt leuk, maar doet in de praktijk erg weinig damage extra. Zorg voor een hoge Critical strike bv, of een hoge Deadly strike en bv amp (check de exceptional boog witchwild string). Kans op 4x damage indien amped, en een goede roll ds. Als je ds hoog hebt hoef je cs niet te doen. DS + CS werkt niet, dus zonde om CS hoog te maken in dien DS niet rolled. Ik zie een faith boog geen 4x damage doen, up de witchwild nog eens en je bent helemaal happy, met 2 sockets en flink wat all res al van nature ;)

Mijn a1 merc met faith bow op non ladder is niet veel sneller met killen dan met een edge runeword boog. Je merkt wel iets, maar niet dat ik zeg: ik kan niet zonder faith. Nu scheelt het dat ik als cursemancer al aardig amp kan casten indien nodig natuurlijk.

o-skill aura's zijn overrated, imho.
Helemaal mee eens. Ik heb een dedicated WWS-bowazon, zonder hi-end runewords etc. Die heeft geen enkele moeite met Hell in <3pl games. Je moet gewoon weten wat belangrijk is. Charms met +damage en de +damage op Wartravelers bijvoorbeeld worden tot 4x vermenigvuldigd (Amp+DS). Knockback is extreem belangrijk. %CtC Flee is lekker. Daarbij is ze ontzettend fun om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je die WWS nou nog steeds Tollo :)
Jaja ik leef nog ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat net te denken (oh nee, houden die stomme hersenen nu nooit op?), steeds ga ik uit van een solo build, die met allerlei kutmods iets moet kunnen uitvreten op hell. Waarom geen 2-build fun?
Voorbeeldje: een glacial spike/ of frost nova sorc met static icm een molten boulder druid. Sorc zet de kegels (freeze), verzwakt ze, druid maakt strike. Dit is even een stom voorbeeld.
Iemand zin en een toffer idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flauw dat niemand reageert op mijn uitnodiging! lol ^

21:00 in Op Got. is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Derr_Hans schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:46:
Heb je die WWS nou nog steeds Tollo :)
Jaja ik leef nog ;)
*O* *O* *O* *O* *O*

Vanaaf online?
Heb ook nog wel ergens WWS voor je hoor...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258128 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:39:

Ik speel hcl, volgens mij is dan alles al gezegd. Ik heb volgens mij ook geen chars op sc nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258128 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:39:

Same here, had opzich wel eerder kunnen laten weten maar ik speel SCL en geen SCNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Pheno79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:08:
Ik zat net te denken (oh nee, houden die stomme hersenen nu nooit op?), steeds ga ik uit van een solo build, die met allerlei kutmods iets moet kunnen uitvreten op hell. Waarom geen 2-build fun?
Voorbeeldje: een glacial spike/ of frost nova sorc met static icm een molten boulder druid. Sorc zet de kegels (freeze), verzwakt ze, druid maakt strike. Dit is even een stom voorbeeld.
yy een Nec met een ench sorc. Al die skeletons enchanten :D Helemaal bruut als je er dan een conviction pala aantoevoegt en dan die sorc met hydras aan de slag )> Alleen jammer dat je uit 3 chars dan maar 2 types damage haalt.. Plus je zal ongetwijfeld een barb willen voor bo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCL pvp is dramatish slecht, SCNL pvp for the win. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258128 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:35:
Tja daar durf ik niet over te oordelen omdat ik niet pvp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

ik maak een game, got // gratis. komt allen :P
mn acc is peterned als je wil /w'en

jammer, andere keer dan maar.

[ Voor 45% gewijzigd door Clay op 06-05-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik zit hier de hele tijd met psychoclown een paar gamepjes te doen...
Ik denk die whispered wel even.

Volgende keer dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258128 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:35:
Je hebt wizzy gloves zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:38:
Ik zit hier de hele tijd met psychoclown een paar gamepjes te doen...
Ik denk die whispered wel even.

Volgende keer dan maar
Idd, kroga een beetje getombrunned afwachtend op een pm die helaas uitbleef.
Toen kroga even op got keek was je alweer weg.
Nja volgende keer dan maar he :)
Zal je ook ff adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
In ieder geval is mijn 1pt smiter paladin nu level 25 ;)
Klaar voor baalruns

[ Voor 15% gewijzigd door Kroga op 07-05-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

jah doh :P ik zei toch, om 21:00 in de channel, ik zei nergens dat ik mensen ging pm'en ;)
Anyway, vanavond nog een kans dan? in de channel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:22:
jah doh :P ik zei toch, om 21:00 in de channel, ik zei nergens dat ik mensen ging pm'en ;)
Anyway, vanavond nog een kans dan? in de channel ;)
Ok dat is goed, Kroga is er vanavond niet maar we gaan het toch eerlijk verdelen ofc :)
Zo heb ik bijv al een grief voor me smiter maar Kroga nog niet ;)
Maar dat komt wel goed ik ben er vanavond wel om 9 uur stuur ik je wel een pm of anders zie ik je in got. met een punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik kan er idd niet bij zijn vanavond i.v.m. persoonlijke verplichtingen.
Maar we verdelen het wel eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:39:
Ik kan er idd niet bij zijn vanavond i.v.m. persoonlijke verplichtingen.
Maar we verdelen het wel eerlijk.
Precies zodra jij er weer bent kunnen we het allemaal gaan doorspitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:28:
[...]
yy een Nec met een ench sorc. Al die skeletons enchanten :D Helemaal bruut als je er dan een conviction pala aantoevoegt en dan die sorc met hydras aan de slag )> Alleen jammer dat je uit 3 chars dan maar 2 types damage haalt.. Plus je zal ongetwijfeld een barb willen voor bo :(
Sound like Cookie to me ;)

Sorc doet solo met hydra (Fireball) + static al voldoende damage i.c.m. met een sterke Physical merc.Helemaal als je lvl 1 +skill items Frost nova er bij gebruikt.
Necro is all safe met alle skelly's en heeft al voeldoende damage ala CE.

Lijkt mij dat dit overkill is vooral met Conviction Pally.
Conviction Pally zonder physical damage solo'ed hell met 2 vingers in de neus.
En ja ik kan het weten, RIFT FTW !!!! ;)
Pheno79 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:08:
Dit is beter, cold fire lightning physical damage alles wat.
Zou zelf gaan voor vulcano ;) en voor Ice Blast, heeft langere Freeze minder te spammen dus meer mana over en meer Damage. 1 maal Glacial spike daarna meteen over naar Ice Blast ;)

Een bear mee nemen als Tank en om ze op hun plek te houden.
Ravens mee voor de Blind effect, cold immune 's anyone ??
Die ravens werken super, ja ik kan het weten druid summoner is lief ! O+

Deze 2 vullen goed aan en hebben elkaar nodig om te kunnen killen @ Hell
kwakke01 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:44:
[...]

DEDL!!!!!!!!!!!

it's alive :D

kom je weer spelen????!?
yago schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:49:
[...]

*O* *O* *O* *O* *O*

Vanaaf online?
Heb ook nog wel ergens WWS voor je hoor...
Misschien, ligt aan hoe snel ik door God of War ben op de PSP :P
Begint wel weer te kriebelen O+

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 07-05-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
[...]

Sound like Cookie to me ;)

Sorc doet solo met hydra (Fireball) + static al voldoende damage i.c.m. met een sterke Physical merc.Helemaal als je lvl 1 +skill items Frost nova er bij gebruikt.
Necro is all safe met alle skelly's en heeft al voeldoende damage ala CE.

Lijkt mij dat dit overkill is vooral met Conviction Pally.
Conviction Pally zonder physical damage solo'ed hell met 2 vingers in de neus.
En ja ik kan het weten, RIFT FTW !!!! ;)

[...]

Dit is beter, cold fire lightning physical damage alles wat.
Zou zelf gaan voor vulcano ;) en voor Ice Blast, heeft langere Freeze minder te spammen dus meer mana over en meer Damage. 1 maal Glacial spike daarna meteen over naar Ice Blast ;)

Een bear mee nemen als Tank en om ze op hun plek te houden.
Ravens mee voor de Blind effect, cold immune 's anyone ??
Die ravens werken super, ja ik kan het weten druid summoner is lief ! O+

Deze 2 vullen goed aan en hebben elkaar nodig om te kunnen killen @ Hell

[...]

[...]

Eens met enched skellies, al die builds kunnen hell al zonder elkaar. Ik heb het dus over funbuilds die afzonderlijk op hell echt problemen zouden hebben (immunes, te fragile, oid).

Don meldde gisteren wel dat je de druid met een holy freeze merc ook ongeveer zo hebt, maar toch.
Ik bedenk nog wel wat :)
Volgens mij heb je ook die runewords met ice bolts ofzo on striking, dat lijkt me humor op een a5 merc. Of een rogue met ice runeword (wel een beetje duur) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:15:
[...]
Eens met enched skellies, al die builds kunnen hell al zonder elkaar. Ik heb het dus over funbuilds die afzonderlijk op hell echt problemen zouden hebben (immunes, te fragile, oid).

Don meldde gisteren wel dat je de druid met een holy freeze merc ook ongeveer zo hebt, maar toch.
Ik bedenk nog wel wat :)
Volgens mij heb je ook die runewords met ice bolts ofzo on striking, dat lijkt me humor op een a5 merc. Of een rogue met ice runeword (wel een beetje duur) :D
Sure maar is leuker met zen 2e dan alleen ;)
ICE Werkt zeer goed, Holy freeze aura + 25% frost nova on striking en dat striking is altijd met de ITD. Op mijn ama vorige ladder deed ze niets anders en vooral games crashen :P

Ice a3 Merc doe niet gericht schieten, je heb geen andere vorm van veel damage (a2 merc Obediance / Insight / BoneHew (magic damage) / Viper Fork (Posion Damage + ctc Poison Explosion)) + defiance aura. i.c.m Ice Armor sorc is dit wel lekker.

Wat ook leuk is, is die ctc Lower Resist x-bow. Als je dan al Fire / Cold / Physical + Viper Fork (Poison) damage doet. Anders een WWS merc met de ctc AMP en Magic Damage.

AMP voor de vulcano / molten boulder druid en de 2de merc.

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 07-05-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dat was een mooi gezicht gister: Pheno back online!! En nu ook nog een berichtje van Dedl dat ie weer gaat spelen. Moet niet gekker worden :)
@Don: tnx voor de Viper. Zal er zuinig op zijn.
@Boom: heb een Enchutas van de mules geplukt en 2x facet. Big tnx natuurlijk. Hopelijk deze week ver genoeg gevorderd zodat ik je Torch koop.
Iemand ook bezig met levellen rond lvl35-40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Dank je wel clay voor alle items _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Graag gedaan :)

Maar 't is best moeilijk nog zeg :P je chars leeggooien en deleten :) Al die meuk waar je hard voor heb zitten mf'en en traden.

Van mn dreamer conviction zealer moet ik mentaal nog ff afscheid nemen voordat ik die leegmaak ;) (fail!) Daar zit nog eens voor 8HR aan runewords op :X (waaronder een 380% LW pb en 64@ gilded dream argh). Naja jullie hebben em nog in actie gezien ;) hij pwnt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:
Graag gedaan :)

Maar 't is best moeilijk nog zeg :P je chars leeggooien en deleten :) Al die meuk waar je hard voor heb zitten mf'en en traden.

Van mn dreamer conviction zealer moet ik mentaal nog ff afscheid nemen voordat ik die leegmaak ;) (fail!) Daar zit nog eens voor 8HR aan runewords op :X (waaronder een 380% LW pb en 64@ gilded dream argh). Naja jullie hebben em nog in actie gezien ;) hij pwnt wel :P
Ja thnx nog! :)

Dat deed die conviction zealer zeker zit er nu ook aan te denken om er zelf ook eentje te maken :)
Beetje het smiter gevoel maar dan iets anders, aangezien ik mijn smiter erg leuk vind lijkt me dat ook wel super ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Derr_Hans schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:05:
[...]

Is er een God of War op de PSP??
Zit over twee weken weer lang in het vliegtuig naar LA dus ik zoek een afwisseling op Rayman voor mijn PSP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

psychoclown schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:20:
[...]

Ja thnx nog! :)

Dat deed die conviction zealer zeker zit er nu ook aan te denken om er zelf ook eentje te maken :)
Beetje het smiter gevoel maar dan iets anders, aangezien ik mijn smiter erg leuk vind lijkt me dat ook wel super ;).
Als ie uebers tankte deed die dat ook vaak met smite :) 1 puntje is immers al genoeg met genoeg CB, en aangezien ITD niet werkt op bosses, en smite altijd hit triggert je lifetap dan ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Als ie uebers tankte deed die dat ook vaak met smite :) 1 puntje is immers al genoeg met genoeg CB, en aangezien ITD niet werkt op bosses, en smite altijd hit triggert je lifetap dan ook sneller.
Precies daarom is mijn smiter ook een 1p smiter verspil je geen skillpoints aan wat extra dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Gisteren mijn 2e RiP (@HC) deze ladder mee moeten maken :(. Gelukkig pas lvl50 en nog zonder het mooie spul. Ik kreeg een lift van Maldred en Dedl door NM en bij het openen van de seals in CS spawnde de Grand Vizer op een zeer ongebruikelijke plaats (op een van de seals). En daar stond ik dus in mijn eentje want Maldred stond hamers te zwaaien op de plaats waar die normaal spawned. Ik vermoed dat hij nogal nasty mods had want ik was zo dood (of wellicht FE).
Tja, opnieuw begonnen dus. Had loot aanstaan maar op een of andere manier was de mooie Memory-staff die ik op switch had toch verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:15:
Gisteren mijn 2e RiP (@HC) deze ladder mee moeten maken :(. Gelukkig pas lvl50 en nog zonder het mooie spul. Ik kreeg een lift van Maldred en Dedl door NM en bij het openen van de seals in CS spawnde de Grand Vizer op een zeer ongebruikelijke plaats (op een van de seals). En daar stond ik dus in mijn eentje want Maldred stond hamers te zwaaien op de plaats waar die normaal spawned. Ik vermoed dat hij nogal nasty mods had want ik was zo dood (of wellicht FE).
Tja, opnieuw begonnen dus. Had loot aanstaan maar op een of andere manier was de mooie Memory-staff die ik op switch had toch verdwenen.
Mja wrs gedeeltelijk mijn schuld, sry daarvoor. Was bezig met dual dream soso, dus ik dacht gewoon met aura staat ie sowieso wel safe, en hij stond idd op die andere seal, dus het kon niet fout gaan. Maar helaas nog wel...

Vond het ook wel raar met die memory, die moest ook gewoon droppen, mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Maldred schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:29:
[...]

Mja wrs gedeeltelijk mijn schuld, sry daarvoor. Was bezig met dual dream soso, dus ik dacht gewoon met aura staat ie sowieso wel safe, en hij stond idd op die andere seal, dus het kon niet fout gaan. Maar helaas nog wel...

Vond het ook wel raar met die memory, die moest ook gewoon droppen, mja
damn, das wel sonde ja :(

rest van de gear heb je wel?

gister eff snel 2 java-skillers getrade, en later op de avond nog wat runs gedaan. Zag alleen don als een bezetene games aanmaken; hij had niet eens tijd om te reageren op mn whisps voor een pw :/

naja, mss vanaaf proberen; ik moet een nieuw lvl 90+ char hebben om te kunnen craften... mn soso is lvl 89, maar kan eigenlijk alleen nog levellen op baal & dia (met een eth 3K fortimerc is CS mss niet de meest handige plek om dat te doen :/ ) baal ook niet, aangezien ie mf-equiped is, en lightning (even though maxed resi) redelijk killing is dan :/

iemand in the mood voor een aantal br's? anders moet ik mn dreamer of java gaan levellen; de dreamer is 85 en de java 82... die hebben dus nog eff te gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:34:
[...]

Is er een God of War op de PSP??
Zit over twee weken weer lang in het vliegtuig naar LA dus ik zoek een afwisseling op Rayman voor mijn PSP :P
Jeps, Chains of Olympus, ziet er zeeer mooi uit ;)

Was gister ff aan het lvl'en met mijn unstated sorc lvl 11 met tollo.
Moest helaas weg, wellich vanavond weer verder, maar dat ligt even aan de drukte.
Voelde weer lekker diablo te spelen :)

Rift a din werkte nog net zo lekker als altijd :P
Niet de snelste killer maar zeker de leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
kwakke01 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:14:
[...]

gister eff snel 2 java-skillers getrade, en later op de avond nog wat runs gedaan. Zag alleen don als een bezetene games aanmaken; hij had niet eens tijd om te reageren op mn whisps voor een pw :/
Hij was dan aan het annihunten :), zijn pass is dan niet zo moeilijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Maldred schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Hij was dan aan het annihunten :), zijn pass is dan niet zo moeilijk :).
jawel hoor, loopt hier helemaal de mist in... houdt de gfames niet meer vast, pswd is messed up...

enfin minder hunten dan maar in het kort...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Derr_Hans schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Jeps, Chains of Olympus, ziet er zeeer mooi uit ;)
Heb het gezien op internet ja, helaas, eerst MGS voor op de heenweg en in de states ga ik eerst FFVII Crisis Core aanschaffen. Komt hier pas in juni ofzow :(

Diablo poort op de psp zou ook niet misstaan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, ging net ff goldhorken kreeg ik sojs msgs nja ffkes me smiter erin gezet en vrolijk verder horken. Na een tijdje even weer gekeken ja hoor diablo walks the earth ;). Had een 13 / 14 / 10 opzich niet heel verkeerd want 10% exp is sowieso wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Dat is netjes, Psycho. Daarmee heb je zeker geluk gehad.

Hoe dan ook. Ik kwam gister avond terug van vakantie en zat vanochtend eens te denken wat ik zou doen. Dus ik kijk eens naar m'n desktop en daar zie ik Diablo staan. Ik start het op en wist gelijk dat het de juiste keus was. Ik was ook nog eens net op tijd met het verlengen van m'n chars. Ma als één van jullie nog geboost moet worden door normal of nightmare, geef een gil. *Yawn

En voordat ik het vergeet. Om een of andere rare reden kan ik niet achtereenvolgend casten met m'n sorc. Ik moet telkens m'n rechtermuisknop indrukken in plaats van in gedrukt houden

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 12-05-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:17:

Hoe dan ook. Ik kwam gister avond terug van vakantie en zat vanochtend eens te denken wat ik zou doen. Dus ik kijk eens naar m'n desktop en daar zie ik Diablo staan. Ik start het op en wist gelijk dat het de juiste keus was. Ik was ook nog eens net op tijd met het verlengen van m'n chars. Ma als één van jullie nog geboost moet worden door normal of nightmare, geef een gil. *Yawn

En voordat ik het vergeet. Om een of andere rare reden kan ik niet achtereenvolgend casten met m'n sorc. Ik moet telkens m'n rechtermuisknop indrukken in plaats van in gedrukt houden
Wat speel je? SCL / HCL? Of NL.. Zal je even adden mijn acc's kyozu en kyozu2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Ik speel SCL in Europe en heb een vrijwel perfect smiter, naast m'n Black runeword, en een vrij goeie MF sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:11

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 209930 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:17:

Ook niet als je control indrukt en op de grond richt? Anders kan het wel eens een targeting probleempje zijn. Dan stopt hij met casten als er geen enemy onder je muis hangt.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209930 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:47:
Ik speel SCL in Europe en heb een vrijwel perfect smiter, naast m'n Black runeword, en een vrij goeie MF sorc.
Ja speel samen met Kroga SCL. Goed om te horen dus dat er weer iemand bijgekomen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik add je vanavond wel even Yawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261697

Hallo mensen,

Ik zal me even voorstellen, ben Niek..

Klaar.. haha..

Nee, ik ben sinds kort weer begonnen met Diablo LOD spelen, na een jaar niet gespeeld te hebben, zoals wel meer van jullie heb ik wel gelezen..
Had altijd een leuke concentrate barb (lvl 86) met goede gear, IK stuff Arreat's, Baba Torch, Anni charm etc etc..
Helaas was ie expired, dus alles kwijt. Ben nu bezig met een nieuwe Barb, een klassieke WW barb. Ben nu lvl 45 of zo en aardig op weg. Ben alleen totaal vanag 0 begonnen, dus heb nog totaal geen goede gear. Maar dat komt vanzelf wel weer, kwestie van traden en je komt een heel eind. ging vroeger tenminste altijd goed..

Mijn vraag is eigenlijk: Waar kan ik een fatsoenlijke up to date lijst vinden van de waardes van items en runes?
Laatste keer dat ik speelde was een IST +/- 25 Perfect Gems waard en waren de IST runes zeg maar de valuta.. Heb nog ooit 1 IST voor een baba Torch betaald (geen perf torch maar toch)..
Wat zijn de waardes tegenwoordig? Een PUL rune zegt me niet zo veel bijvoorbeeld, maar lees dat tegenwoordig de PUL 25 Pgems waard is..
Wie kan me hierin weer een beetje wegwijs maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha nog een nieuwe speler welkom! :D
Wat speel je, SCL / HCL / NL?
Nja zoals je wel gelezen had zijn mijn accs: kyozu en kyozu2 mocht je je daarvoor interesseren :P

Ik weet niet of je d2jsp gebruikt en wat je speelt maar op SCL zijn dit een beetje de waardes.
pul = 25-30pgms || 3fg
um = 35-40pgms || 4-5fg
Ist en hr's weet ik niet ingame want dat kom je niet zoveel tegen iig niet zoals jij vroeger had zeg maar.
Ist = 12-14fg
hr = 22-25fg
Laatste 2 zijn de laatste tijd erg in prijs gedaald (door duping) om je een indicatie te geven.
Sinds dat ik op d2jsp zit (begin february) zijn de Ists van 28fg naar 12-14fg gedaald en de hr's van 40fg naar 22-25fg. Die zijn dus meer dan gehalveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ja nieuwe speler.. Eerder uit zijn slaap opgestane speler.. Moet alleen weer even wennen, want er is al een en ander veranderd aan spreektaal merk ik bijvoorbeeld..

fg?
daarnaast d2jsp ?? wat houdt jsp in?

Ik speel SCL....
Mijn account is Piek geloof ik.. maar moet ik morgen even checken.. Log altijd meteen in, dus let ik niet zo op.. Maar speel pas weer een weekje dus vandaar is alles nog even wennen..

Zoals ik het nu zie, heeft de Pul de plek van de IST ingenomen.. Welke is eigenlijk hoger? Pul of IST? weet hetniet mee ruit mijn hoofd..

Ik check vanavond dit forum wel weer even...
alvast bedankt en ik zal je wel eens pm en als ik tijd heb.. Kan voorlopig even niet online ivm verbouwing thuis.. Maar denk donderdagavond/vrijdagnacht weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja nee dat snapte ik bedoelde ook meer van weer een speler erbij die ik nog niet eerder heb ontmoet ;).
Nja tis heel simpel eigenlijk, d2jsp is een tradeforum met forumgold (= fg) erg handig maar ook wel scam gevoelig. Niet dat extreem gebeurt hoor als je er maar goed op let :).

Een pul is lager dan een ist want je hebt de lowrunes (ort, tal, ral etc) daarna de midrunes (pul, um, mal, ist en gul) waarbij de gul iets minder waard is dan een ist omdat die niet veel gebruikt wordt. Daarnaast heb je dan nog de highrunes (hr zoals vex, jah, ber etc).

Wel leuk om nog een SCL speler erbij te hebben die waren de afgelopen tijd massaal gestopt hier op GoT :P Nu zijn we alweer met 4 man sterk want Kroga en Yawn spelen ook SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Laatst online: 04-04 16:53
He allemaal, ik ben ook van plan Diablo 2 weer eens op te starten.
Maar ik vroeg me af: waar spelen jullie allemaal (online of offline?) en is er nog een systeem met verschillende servers oid (zoals bij World of Warcraft het geval is), misschien een beetje stomme vraag maar ik heb tot nu toe alleen maar Offline en via LAN gespeeld en nooit echt online.

EDIT:

Nog een vraag, ik zie jullie hier over gold spreken, maar dat is toch niets waard in Diablo 2 ? ik had altijd tonnen van dat spul maar kon er weinig mee behalve gamblen en repairen bij wat vendors.

[ Voor 22% gewijzigd door Maarten Kroon op 13-05-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:11:
He allemaal, ik ben ook van plan Diablo 2 weer eens op te starten.
Maar ik vroeg me af: waar spelen jullie allemaal (online of offline?) en is er nog een systeem met verschillende servers oid (zoals bij World of Warcraft het geval is), misschien een beetje stomme vraag maar ik heb tot nu toe alleen maar Offline en via LAN gespeeld en nooit echt online.

EDIT:

Nog een vraag, ik zie jullie hier over gold spreken, maar dat is toch niets waard in Diablo 2 ? ik had altijd tonnen van dat spul maar kon er weinig mee behalve gamblen en repairen bij wat vendors.
Dat volgt zich vanzelf gewoon op europe laten staan (en anders op europe zetten ofc) en een acc aanmaken. Mensen toevoegen doe je met /f a accname, /f r accname, /w *accname is naar iemand whisperen en /f m is naar iedereen uit je fl een msg sturen, simple as that!

Ik heb het wel eens over forumgold (=fg) idd maar dat is geen ingame gold.
Al moet ik erbij zeggen dat sommige mensen op d2jsp (tradeforum met als value dus fg) 1miljoen ingame gold kopen voor 1fg. Maargoed voor de rest gebruik je dat vooral om te gamblen, mercs resurrecten ente repairen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat fg ook nog echt geld waard dan? Want zie het nut er niet zo van in om fg in je bezit te hebben, behalve om te traden dan, maar dat kan ingame ook met Pgems en runes...

Ja inderdaad leuk om met wat mensen te kunnen spelen op SCL.. Wel raar idee, dat de economie op battlenet zo snel veranderd is dan. In een jaar tijd zijn de pul runes dus in een keer populair..
Ik heb altijd in Pgems gerekend. Dat is nog steeds zo? Dus wt low items ruilen voor 1 of 2 Pgems tot je er 25 hebt en dan een Pul (voorheen IST) aanschaffen en de volgende 25 bij elkaar zien te sprokkelen..
Zo ben ik altijd aan mijn items gekomen.. Tot je de juiste items hebt om ze zelf te vinden in het spel natuurlijk...
Hoeveel is een perfect BotD (Ethereal) dan waard tegenwoordig? Zo ongeveer het beste van het beste een jaar geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
psychoclown schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:19:
[...]

Dat volgt zich vanzelf gewoon op europe laten staan (en anders op europe zetten ofc) en een acc aanmaken. Mensen toevoegen doe je met /f a accname, /f r accname, /w *accname is naar iemand whisperen en /f m is naar iedereen uit je fl een msg sturen, simple as that!
Maar dan kom ik op de gewone server terecht waar de rest ook speelt? en zijn daar geen cheaters e.d. aanwezig want ik heb het wel eens online geprobeerd maar dan heb je mensen met miljoenen hp etc.

Verder nog een beetje OT vraag, ik ben niet in bezit van LoD en die wil ik natuurlijk wel graag hebben enig probleem is dat ik fulltime werk en daardoor niet echt in de winkels kom en bovendien de winkels hier in de buurt hebben die game toch niet meer.
Is het mogelijk om ergens online een officiele key van de game te bestellen en dan de cd downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Maarten Kroon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:58:
[...]

Maar dan kom ik op de gewone server terecht waar de rest ook speelt? en zijn daar geen cheaters e.d. aanwezig want ik heb het wel eens online geprobeerd maar dan heb je mensen met miljoenen hp etc.
je speelt dan op de server waar iedereen op speelt... echter is dat closed battle.net. hier zijn geen mensen met miljoenen HP's, wel mensen die items kopieeren, maar daar blijft het op dit moment bij

en volgens mij kan je geen officiele key online kopen, maar een webshop kan hem toch ook naar je huis sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
HCL Uber sessie vanavond?

Zet even iets op het GOT-forum indien er interesse is... (kan deze niet checken door de dag)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Frunz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:17:
[...]
en volgens mij kan je geen officiele key online kopen, maar een webshop kan hem toch ook naar je huis sturen
Het is me inmiddels toch gelukt om online een key te bestellen :), maar ik zie hier iedereen spreken over Ubers HCL enzo, is dat een moeilijkheids graad na hell? en hoe unlock ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:16:
[...]

Het is me inmiddels toch gelukt om online een key te bestellen :), maar ik zie hier iedereen spreken over Ubers HCL enzo, is dat een moeilijkheids graad na hell? en hoe unlock ik die?
HCL = Hardcore Ladder
Ubers zijn sterkere varianten van baal / mephi en diablo. Zij zitten in Ubertristam en die is te openen met een organset. Welke weer te verkrijgen zijn met een 3x3 keyset (3 hate, 3 terror en 3 destkeys). Je krijgt dan 3 portals naar 3 verschillende gebieden met elk hun eigen miniuber (Duriel, Izual en Lilith) en allemaal droppen ze een organ.

Het is dus geen mode maar meer een toevoeging. Als je alledrie de ubers heb verslagen dropped er een torch, een charm met +3 'char' sk, +10-20 stats +10-20 res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
psychoclown schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:32:
[...]

HCL = Hardcore Ladder
Ubers zijn sterkere varianten van baal / mephi en diablo. Zij zitten in Ubertristam en die is te openen met een organset. Welke weer te verkrijgen zijn met een 3x3 keyset (3 hate, 3 terror en 3 destkeys). Je krijgt dan 3 portals naar 3 verschillende gebieden met elk hun eigen miniuber (Duriel, Izual en Lilith) en allemaal droppen ze een organ.

Het is dus geen mode maar meer een toevoeging. Als je alledrie de ubers heb verslagen dropped er een torch, een charm met +3 'char' sk, +10-20 stats +10-20 res.
Dat klinkt tof! maar hoe kom ik dan aan die 3x3 keyset? en zijn die ubers solo te verslaan of kan dit alleen met meedere mensen erbij?
Tevens nog een vraag (ben lekker bezig :P) wat is een Ladder server?

EDIT: Zijn de ubers ook te killen in Offline en LAN mode of alleen online?

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten Kroon op 14-05-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
die keyset kan je krijgen door the countess (act 1), the summoner (act 2) en nihilatak (act 5) te slopen
er bestaat dan een kans dat er 1 van de keys dropped. als je ze dan allemaal 3 keer hebt (de keys) dan kan je de portals in act 5 openen met je cube

ladder server is de gerankte server je komt dus in de top 1000 (als je hoog level bent), er is ook nog nonladder daar missen een paar runewords en kom je niet op de ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zijn er maar weinig die solo alle ubers kunnen verslaan, maar met de perfecte gear, perfecte stats zou het te doen kunnen zijn, maar daar hoef je voorlopig niet over na te denken haha.. Moet toch minimaal lvl 85-99 zijn... Plus nog de juiste gear hebben...

Ik had ooit een WW Barb die gewoon niet dood kon, op Iron Maiden na natuurlijk.. grrr.....
Maar die had zoveel resistance en double Leech, blijven WWen en ik kon gewoon niet dood..
Heb alleen nooit Ubers gedaan.. Misschein dat mijn nieuwe Barba even sterk wordt..

BTW... Psychoclown.. Als je Ubers doet met bijvoorbeeld 4 man.. Droppen er dan ook 4 torches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Anoniem: 261697 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:09:
Volgens mij zijn er maar weinig die solo alle ubers kunnen verslaan, maar met de perfecte gear, perfecte stats zou het te doen kunnen zijn, maar daar hoef je voorlopig niet over na te denken haha.. Moet toch minimaal lvl 85-99 zijn... Plus nog de juiste gear hebben...

Ik had ooit een WW Barb die gewoon niet dood kon, op Iron Maiden na natuurlijk.. grrr.....
Maar die had zoveel resistance en double Leech, blijven WWen en ik kon gewoon niet dood..
Heb alleen nooit Ubers gedaan.. Misschein dat mijn nieuwe Barba even sterk wordt..

BTW... Psychoclown.. Als je Ubers doet met bijvoorbeeld 4 man.. Droppen er dan ook 4 torches?
Kan best wel hoor, al meerdere malen gedaan. Je moet gewoon weten hoe je het moet doen en dan kan je met redelijke cheape gear het makkelijk doen.

Helaas zou je het met een ww barb niet aankunnen :). Tenminste naar mijn weten en ervaring :) Had een lange tijd geleden op scl ook een ww barb en die kon zo'n mini uber echt niet aan, laat staan een uber. Maar je kan natuurlijk altijd proberen :)

En er dropt maar 1 torch :), Een per man zou te goed zijn
yago schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:27:
HCL Uber sessie vanavond?

Zet even iets op het GOT-forum indien er interesse is... (kan deze niet checken door de dag)
Ik kan wel smite, hammeren en boner playe als er nood aan is :), heb het zelf niet nodig, maar jij, tollo en trin denk ik nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja Frunz en Maldred hebben mijn uitleg al helder uitgebreid.
Met een cheap smiter is het al wel te doen moet je natuurlijk wel weten hoe en wat en anders kan je altijd om hulp vragen. Daar ben ik niet vies van en heb redelijk wat ervaring net als Kroga.
Same goes voor rushen ed. moet je gewoon een gil geven geen probleem :).

Mss ook wel leuk om een keer mee te komen met miniubers/Ubers of wellicht weer een keer UTleech opzetten, Kroga? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Maldred schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:40:
[...]

Kan best wel hoor, al meerdere malen gedaan. Je moet gewoon weten hoe je het moet doen en dan kan je met redelijke cheape gear het makkelijk doen.

Helaas zou je het met een ww barb niet aankunnen :). Tenminste naar mijn weten en ervaring :) Had een lange tijd geleden op scl ook een ww barb en die kon zo'n mini uber echt niet aan, laat staan een uber. Maar je kan natuurlijk altijd proberen :)

En er dropt maar 1 torch :), Een per man zou te goed zijn

[...]

Ik kan wel smite, hammeren en boner playe als er nood aan is :), heb het zelf niet nodig, maar jij, tollo en trin denk ik nog wel ;)
kan ook wel smiten, of w/e; als ik een poosje kan leechen met mn soso of dreamer zodat ik iig een lvl 90 heb weer; dan kan ik tenminste gambellen en craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Maldred schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:40:
[...]

[...]

Yep :)
Heb topic gemaakt op andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja het ligt er natuurlijk aan wat het probleem is. Te weinig damage? Te weinig defense? Te weinig resistance? Ik heb geen idee wat de abilities van deze ubers zijn.. Als er 1 bijvoorbeeld Iron Maiden cast, heb ik al geen kans meer. Dan zal het met alleen mijn ene stat puntje (misschien opgewaardeerd met 10 of 12 max aan skillers) in berserk het niet gaan redden nee..

Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik een perfecte WW barb kan maken. Heb alleen wel de juiste gear nodig dan. Veel Double Leech is een pré bijvoorbeeld. Defense niet zo zeer vanwege BC Shout en BO in combo met Iron Skin en een goede Armor en Helm. Resistance is alleen op Hell misschien nog nodig, maar met een torch en Arreat's boven op 12 punten (incl +skill items) in natural resistance ben je al een heel eind. Zit je nog met damage. 20 (+11) in WW 20 (+11) in Axe Masteries doet al wonderen. 2x een perfect eth zerker BotD, daarnaast nog een nightmare might merc en je hebt een AR en DMG van heb ik jou daar..
Maar ja, als je magic damge nodig hebt houdt het al op..
Maar heb geen idee of dat allemaal genoeg zou zijn.. En probleem is, tegen de tijd dat mijn Char zo ver is dat hij dit allemaal heeft, ben ik een half jaar verder haha... Helaas kan ik niet meer elke dag spelen, anders zou het misschien wel opschieten..

Wat is zon perfect BotD eth zerker axe tegenwoordig waard? Kan ik vast sparen haha.. (in runes PUL liefst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:
Nja Frunz en Maldred hebben mijn uitleg al helder uitgebreid.
Met een cheap smiter is het al wel te doen moet je natuurlijk wel weten hoe en wat en anders kan je altijd om hulp vragen. Daar ben ik niet vies van en heb redelijk wat ervaring net als Kroga.
Same goes voor rushen ed. moet je gewoon een gil geven geen probleem :).

Mss ook wel leuk om een keer mee te komen met miniubers/Ubers of wellicht weer een keer UTleech opzetten, Kroga? ;)
Ja rushen kan altijd natuurlijk.. Maar.. Ik moet dan even iets uitleggen haha..
Ik ben echt een liefhebber van het spel, inclusief het verhaal.. Dus gerushed worden is bij mij uit den boze.. Help ook graag anderen met rushes, dus begrijp volkomen dat je het aanbied, maar ik sla het met alle respect af..
Met mijn barb, heb ik nu alle quests vooralsnog in een prive game in mijn eentje gedaan, puur omdat ik liefhebber van het spel ben en het al weer aan jaar geleden was.. Als ik straks klaar ben met deze char (of op uitgekeken) wordt het iets anders natuurlijk, ik blijf niet aan de gang haha.. Maar voorlopig wil ik even van normal tot hell alles zelf doen.

Enige wat ik wel doe, is runs.. Tristrun, Tombrun, heel af en toe Cowrun (vind ik niet opschieten die paar levels) en natuurlijk Baalruns.. Puur om tot lvl 50 te raken, zodat ik in nightmare weer zelf zonder problemen aan de gang kan. Tot ik weer de ancients verslagen heb en dan ga ik weer baalruns doen.. En in Hell weer hetzelfde..

Enige quests die ik denk ik in NM en Hell eventueel zou rushen zijn die van Act III.. Want zoals je weet heeft iedereen daar een hekel aan haha..

Tussendoor doe ik af en toe wat travincal runs om wat items te vinden en aan gold te komen. De High Council dropt vanalles, zit meestel wel wat leuks bij na een run of 20..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja kan opzich wel sneller als je een keer online bent ik ook wil ik je wel een stuk rushen :)
Alleen voor een perfect botd eth ba ben je wel even bezig met sparen.
Volgens de priceguide van 7 april op d2jsp is een Botd Eth Ba 415 / 15 | 500+ Forum Gold
Wat gelijk staat aan ~167 Puls, 100 Ums, 62,5 Mals, ~38,5 Ists en ~21,7 hr's.
Het lvlen is niet zo'n probleem goede gear wel.
Nja heb nog wel wat gear liggen ook dus mocht er iets tussen zitten.. moeten we binnenkort maar eens bekijken of je er iets tussen ziet en evt een gelijk een rushje geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Anoniem: 261697 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:35:
Tja het ligt er natuurlijk aan wat het probleem is. Te weinig damage? Te weinig defense? Te weinig resistance? Ik heb geen idee wat de abilities van deze ubers zijn.. Als er 1 bijvoorbeeld Iron Maiden cast, heb ik al geen kans meer. Dan zal het met alleen mijn ene stat puntje (misschien opgewaardeerd met 10 of 12 max aan skillers) in berserk het niet gaan redden nee..

Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik een perfecte WW barb kan maken. Heb alleen wel de juiste gear nodig dan. Veel Double Leech is een pré bijvoorbeeld. Defense niet zo zeer vanwege BC Shout en BO in combo met Iron Skin en een goede Armor en Helm. Resistance is alleen op Hell misschien nog nodig, maar met een torch en Arreat's boven op 12 punten (incl +skill items) in natural resistance ben je al een heel eind. Zit je nog met damage. 20 (+11) in WW 20 (+11) in Axe Masteries doet al wonderen. 2x een perfect eth zerker BotD, daarnaast nog een nightmare might merc en je hebt een AR en DMG van heb ik jou daar..
Maar ja, als je magic damge nodig hebt houdt het al op..
Maar heb geen idee of dat allemaal genoeg zou zijn.. En probleem is, tegen de tijd dat mijn Char zo ver is dat hij dit allemaal heeft, ben ik een half jaar verder haha... Helaas kan ik niet meer elke dag spelen, anders zou het misschien wel opschieten..

Wat is zon perfect BotD eth zerker axe tegenwoordig waard? Kan ik vast sparen haha.. (in runes PUL liefst)
Wel bij de ubers moet je veel stacked res hebben, veel life, echt snelle attack speed en een manier om life tap te casten (dracul, stokje met charges) anders haal je het niet. Leechen doet te weinig, met life tap heb je in 2 meppen je volledige healt bal vol en dat heb je nodig :) vooral bij litith en uber meph, killing blows daar :)

en cruhing blow om te doden, anders blijf je een half uur meppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:46:
Mja kan opzich wel sneller als je een keer online bent ik ook wil ik je wel een stuk rushen :)
Alleen voor een perfect botd eth ba ben je wel even bezig met sparen.
Volgens de priceguide van 7 april op d2jsp is een Botd Eth Ba 415 / 15 | 500+ Forum Gold
Wat gelijk staat aan ~167 Puls, 100 Ums, 62,5 Mals, ~38,5 Ists en ~21,7 hr's.
Het lvlen is niet zo'n probleem goede gear wel.
Nja heb nog wel wat gear liggen ook dus mocht er iets tussen zitten.. moeten we binnenkort maar eens bekijken of je er iets tussen ziet en evt een gelijk een rushje geven :)
Ok. Dat is inderdaad voorlopig niet te betalen haha.. Maar goed dan ga je ook uit van perfect he.. Iets minder perfect scheelt vaak al de helft.. En misschien is zelf maken nog veel goedkoper, enige probleem is dan moet je wel erg lucky zijn willen de mods goed uitvallen.. Maar 38,5 Ists.. Damn was mijn vorige char maar niet meer expired.. Had er toen wel een stuk of 25.. (En ja allemaal eerlijk en legaal verkregen door traden traden traden en nog eens traden haha)

Maar we moeten inderdaad eens een keertje kijken wat we kunnen fixen zo.. Wordt wel pas donderdagavond op zijn vroegst en waarschijnlijk vrijdag nacht pas..

Voor die rushes.. Zie vorige post.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maldred schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:54:
[...]

Wel bij de ubers moet je veel stacked res hebben, veel life, echt snelle attack speed en een manier om life tap te casten (dracul, stokje met charges) anders haal je het niet. Leechen doet te weinig, met life tap heb je in 2 meppen je volledige healt bal vol en dat heb je nodig :) vooral bij litith en uber meph, killing blows daar :)

en cruhing blow om te doden, anders blijf je een half uur meppen :)
Nou ja klinkt niet onmogelijk zou ik zeggen.. Maar wederom.. de juiste gear is belangrijk.. Wat houdt life tap ook alweer in? (Letterlijk dan he.. in waardes)

AS is geen probleem met zerker axes en WW.. En crushing blow ook niet met axe masterie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
waar je bij een WW barb vooral mee te maken hebt is dat je te weinig raakt, een smiter raakt gewoon elke keer, dus dan blijf je leven... een WW barb raakt in verhouding een stuk minder (spreek uit ervaring in uber trist)

howl daar in tegen is erg handig, de monsters lopen dan lekker voor je weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Bedankt voor alle antwoorden, laatste vraag raden jullie me aan om op een Ladder server te spelen of op een Gewone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:31:
Bedankt voor alle antwoorden, laatste vraag raden jullie me aan om op een Ladder server te spelen of op een Gewone ?
Ladder, daar spelen toch de meeste mensen en er is ook eigenlijk geen goede reden om NL te willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Frunz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:07:
ladder server is de gerankte server je komt dus in de top 1000 (als je hoog level bent), er is ook nog nonladder daar missen een paar runewords en kom je niet op de ladder
Maar hoe wordt bepaald wie de beste 1000 spelers zijn ? zijn dit gewoon de 1000 hoogste level spelers oid ?
En wordt zo'n server dan niet om de zoveel tijd gereset zodat ook nieuwe spelers een kans maken om in die top 1000 te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Maar hoe wordt bepaald wie de beste 1000 spelers zijn ? zijn dit gewoon de 1000 hoogste level spelers oid ?
En wordt zo'n server dan niet om de zoveel tijd gereset zodat ook nieuwe spelers een kans maken om in die top 1000 te komen ?
Dat zijn zoals je zelf al zegt degene met de hoogste lvls. Dat moet je imo ook niet zien als een van de redenen om het te doen maar zo'n beetje iedereen speelt het wat meer voordelen geeft qua hoeveelheid games / prijzen van items etc.
Ja daar heb je ook gelijk in maar dat is om 2 jaar of zoiets (?) weet ik niet precies maar dat zal niet zo snel gebeuren dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
psychoclown schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:46:
[...]
Ja daar heb je ook gelijk in maar dat is om 2 jaar of zoiets (?) weet ik niet precies maar dat zal niet zo snel gebeuren dit jaar.
meh....dat is ook irritant, heb je eindelijk een paar toffe character wordt de boel gereset, in dat geval speel in liever op een gewone server of worden die ook gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:59:
[...]

meh....dat is ook irritant, heb je eindelijk een paar toffe character wordt de boel gereset, in dat geval speel in liever op een gewone server of worden die ook gereset?
Nee die niet die zijn NonLadder, bedenk wel dat je dus niet met Ladder chars samen kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:59:
[...]

Ik denk niet dat er nog wat gereset gaat worden. Blizzard is sowieso in het geheim bezig met Diablo III. Nou ja geheim is dat niet meer inmiddels, maar alles wijst erop dat ze daar mee bezig zijn. Daarnaast hebben zij natuurlijk hun handen vol met WoW..

Sowieso het laatste bericht op battlenet mbt Diablo II LOD kwam van juni 2007, das al een jaar geleden. Dus echt er mee bezig zijn doen ze imo niet.

Over WW.. Als je AR hoog genoeg is, raak je toch elke keer iets? met fast AS heb je ook meerdere hits per spin.. Maar goed ik heb er geen ervaring in, maar wil het wel eens een keer proberen als mijn Char er klaar voor is tenminste haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
je raakt te weinig is mijn ervaring en je hebt te weinig leech (je leech deelt door 3 op hell geloof ik)
dus alleen als er life tap is gecast (krijg je dus 50% van je dmg geleeched) kan je overleven
maar anders leech je dus te weinig

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.