kwakke01 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:
[...]
hehe, heb 2 hones liggen voor je, of een kelpie
leuk to-armor voor de frw ook nog wel

ar-ringetjes, str ringen; je geeft maar een gil als je iets zoekt. Als je het niet erg vindt om een zod te kopen heb ik zelfs een eth horizon tornado voor je

dan doe je zeg maar 'echte' dam
zal wel eens een pc op dat ding vragen; lijkt me best een leuk pvp ding eerlijk gezegd

Nah, hones niet nodig. Charge heeft geen ias nodig, dus het nut van horizons ontgaat me even.
Ik zou heel graag een (eth) spire of honor of zo willen hebben: +3 combat skills, flinke damage wanneer je die upped (300 minimaal, en dan de %dam van charge +syns er over heen: zeg 1500%).
En tegen demons nog eens een kleine 100% meer, al boeit dat weinig. Eigenlijk zijn er bar weinig wapens voor een 2-handed charger. Ik zoek nog even door. heb wel die eth windhammer nog van p0wnsthemall. Ik heb ook nog een earthshifter (auch, 400 damage average), alleen heeft die die verdomde fissure als neveneffect.En volgens mij gaat mijn game daar van snokken, zie een torch bij een te snelle strafezon

Ethe edge (altijd al eth, maar indestructable) is ook wel leuk, 320 average damage, met een leuke fire absorb er naast.
Een tombreaver (2 sockets heb ik) kan ook nog. Veel res erbij.
Forstwind heb ik ook nog, maar ja, dan moet ik er zo'n schild bij, wara je een zooi bugs er voor de bonus bij krijgt. Maarr de specs liegen er ook niet om.
Een grandfather (AUCH) is ook leuk: + (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)zeg 200*1500%, alleen al als bonus stat

3k damage door die ene regel

Dan nog Two-Hand Damage: (145-203) To (289-649) (217-426 Avg) <-x15. Oef. 9k damage zonder enige gear die nog wat extra doet.
Een buri heb ik ook nog, Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg) <-- x15
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level) <-- x15
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Freezes Target +3
Up that sucker

Cold damage wordt nog eens door een conviction versterkt, dus dat is helemaal lekker.
Baranas star zou om die reden ook leuk zijn. Alleen te weinig base ele-damage: 1 in het slechtste geval.
Of een full (-1) IK set.
Dus genoeg wapens om mee te experimenteren.
Nu nog de tijd vinden