Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:37:
Wat is trouwns een goed character om te bouwen? de laatste keer dat ik diablo 2 speelde is ook al 3 jaar of langer geleden dus ik heb echt geen idee wat nu lekker werkt.
Ik houd wel van een melee class, Whirlewind barbarian was vroeger altijd wel lachen, of een assassin met veel traps werkt dat nog? en hoe is een paladin is dat nog een beetje te doen?
Paladin Smiter is het beste tegen de (voor jou nieuwe) Ubers en Diablo Clone, WW Barb is veel minder populair nu (het is getweaked), je ziet nu Barbs vooral als BOer of eventueel als thrower (voornamelijk pkers). (Lightning) Trapper werkt nog steeds, vooral nu er een runeword is met het lower res aura, en verder kan je gewoon kijken wat bevalt.

Zealot was nooit erg sterk, en is dat nog steeds niet. Conviction palas zijn minder populair heb ik het idee. Frenzy/Berserk barbs zie je nog wel, en ook Kicker assassins zie je af en toe. Melee Druids werken ook aardig. Melee Javazon is nog steeds niet echt speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261697

Skyclad schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Paladin Smiter is het beste tegen de (voor jou nieuwe) Ubers en Diablo Clone, WW Barb is veel minder populair nu (het is getweaked), je ziet nu Barbs vooral als BOer of eventueel als thrower (voornamelijk pkers). (Lightning) Trapper werkt nog steeds, vooral nu er een runeword is met het lower res aura, en verder kan je gewoon kijken wat bevalt.

Zealot was nooit erg sterk, en is dat nog steeds niet. Conviction palas zijn minder populair heb ik het idee. Frenzy/Berserk barbs zie je nog wel, en ook Kicker assassins zie je af en toe. Melee Druids werken ook aardig. Melee Javazon is nog steeds niet echt speelbaar.
Daarom wil ik ook graag het tegendeel bewijzen met WW Barb.. Maar mijn char bouw ik vooral om Hell mf runs te kunnen doen eigenlijk.. En dan voornamelijk Travincal.. Werkte voor mij altijd uitstekend een jaar geleden... Kreeg alle items die ik wilde hebben op deze manier..

Maar ja ik ben altijd al een aparte geweest haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Skyclad schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:14:
[...]

4 ringen, geen wapen, en terwijl DS niet werkt Highlords? ;)
wapen is natuurlijk heavens, 3skills, 2-shealed :P

ringen kan je kiezen wat je wilt ofc :) ikzelf zou sneller voor de absorb gaan ipv de str/resi...

highlords voor alle ias die je maar kan krijgen, en de xtra lightres tegen mephy (en niet te vergeten de xtra skill)
Skyclad schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:19:
[...]
...
Zealot was nooit erg sterk, en is dat nog steeds niet. Conviction palas zijn minder populair heb ik het idee....
heb zelf een dreamer rondlopen met een crescent moon crystal sword. Hiermee runt ie CS :D

niet de snelste, maar zeer zeker hell-viable en immune voor IM _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door kwakke01 op 14-05-2008 16:44 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Thanks voor alle antwoorden, laatste vraagje dan maar:
Wat is een goede site met alle verschillende character, anders blijf ik jullie vervelen met vragen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Maarten Kroon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:44:
Thanks voor alle antwoorden, laatste vraagje dan maar:
Wat is een goede site met alle verschillende character, anders blijf ik jullie vervelen met vragen :P.
tweakers.net :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:40:
[...]

wapen is natuurlijk heavens, 3skills, 2-shealed :P

ringen kan je kiezen wat je wilt ofc :) ikzelf zou sneller voor de absorb gaan ipv de str/resi...

highlords voor alle ias die je maar kan krijgen, en de xtra lightres tegen mephy (en niet te vergeten de xtra skill)
Had je als Pala met Fanaticism max en 2x Shael Heaven's niet al je maximale breakpoint? Meen me zoiets te herinneren.

Edit:
http://diablo2.ingame.de/...ponspeed.php?lang=english

Level 20 Fana + 54% IAS en je hebt max Smite snelheid.
Dus in principe kan je zelfs een Shael en zo'n goedkope 15% IAS + 15% All res jewel gebruiken :P

[ Voor 18% gewijzigd door Skyclad op 14-05-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
whehe :P nou een goede build voor smiter dan please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 16:39
Anoniem: 261697 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:33:
[...]

Daarom wil ik ook graag het tegendeel bewijzen met WW Barb.. Maar mijn char bouw ik vooral om Hell mf runs te kunnen doen eigenlijk.. En dan voornamelijk Travincal.. Werkte voor mij altijd uitstekend een jaar geleden... Kreeg alle items die ik wilde hebben op deze manier..

Maar ja ik ben altijd al een aparte geweest haha!
WW-baba is ook mijn favo... en ik kan zeggen dat hell allemaal best te doen is...travincal moet je wel oppassen voor FireEnchanted want die ontploffen lekker (ook met 5xxx life is het aardig tricky af en toe)

als je een beetje goede gear hebt en dan vooral goede dual leech is het allemaal wel goed te doen.
je hebt ook nog veel voordeel van natural resist en iron skin...

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Voordat je je smiter maakt moet je gelijk besluiten wat voor één. Je hebt de keuze uit een PVM smiter, die naast het doden van bazen en ubers ook nog eens hordes van monsters aan kan. Of de smiter die de bazen en ubers net iets sneller dood. Kortom moet je kiezen tussen 1 puntje smite en de rest in zeal of smite maxen.

Je skills als volgt maxen:
Smite MAX / 1 Punt en Zeal MAX
Fanaticism MAX
Holy Shield MAX
Defiance MAX Synergie
Vigor of Charge de overige punten instoppen

Wat handig is is om alvast 3 punten in Holy Shield te doen voordat je Fana begint te maxen. En wat je stat allocation betreft moet je genoeg strength hebben om je items te equipen. Dit is ook afhankelijk van de gear die je denkt te verkrijgen. Je dex moet genoeg zijn om 75% chance to block te krijgen. De rest moet in Vitality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Anoniem: 209930 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:19:
Wat handig is is om alvast 3 punten in Holy Shield te doen voordat je Fana begint te maxen. En wat je stat allocation betreft moet je genoeg strength hebben om je items te equipen. Dit is ook afhankelijk van de gear die je denkt te verkrijgen. Je dex moet genoeg zijn om 75% chance to block te krijgen. De rest moet in Vitality.
He thanks, maar wat betreft strength en dex, het is niet mogelijk je stats points opnieuw in te richten (dacht ik) dus is het belangrijk dat ik van te voren plan hoeveel str. en dex. ik nodig heb.
Wat is de standaard gear voor zo'n smiter en hoeveel dex en str. heb ik daarvoor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
SMiter build 1

Smiter build 2

Smiter build 3 (DUUR!)

KOmt erop neer dat je Crushing Blow hebt en stacked resist.
Een 4 os 45@ base pala shield met 4 perf diamonds, guillaumes, Black Phase Blade, highlords,
verdungo, raven frost, dwarf star, gore rider boots allemaal erg goedkoop (of gratis) en hier lukt het al mee hoor...(zker op SCL!!!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
yago schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:19:
SMiter build 1

Smiter build 2

Smiter build 3 (DUUR!)

Een 4 os 45@ base pala shield met 4 perf diamonds, guillaumes, Black Phase Blade, highlords,
verdungo, raven frost, dwarf star, gore rider boots allemaal erg goedkoop (of gratis) en hier lukt het al mee hoor...(zker op SCL!!!)
TOP! thanks, maar veel guides raden andere dingen aan sommige wel max block andere niet, en nergens is echt een totaal aantal str. of dex. te vinden, zo te zien moet ik zelf even uitzoeken hoe ik me stats moet indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar heel moeilijk is dat niet stel eerst een lijstje op van items die je wilt/kan gebruiken en daarna kijken je hoeveel stats je daarvoor nodig hebt (torch) / anni bij inbegrepen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
yago schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:19:
SMiter build 1

Smiter build 2

Smiter build 3 (DUUR!)

Black 3 Socket Clubs/Hammers/Maces

Volgens mij valt een Phase Blade daar niet onder ;)

En ipv gores kan je ook gewoon goblins toe gebruiken. Is nog goedkoper. Highlords en verdungo heb je ook niet nodig, dus het duurste wat je wel nodig hebt is je setje Dracul's gloves. Want op en neer switchen naar een wand met charges wil je alleen voor de eerste Life Tap doen, niet halverwege een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gisteren een rondje Uber Trist gedaan met Don, Kwakke, Boom en Maldred. Verliep waanzinnig soepel! De mini-ubers werden eerst zeldzaam eenvoudig genekt door een combinatie Kicker-Zmiter-Dreamer. Hierna zette Maldred met zijn Hammer Uber-Meph vast in zijn "huisje" en kon het feestje beginnen.
Alles ging perfect, full game. Don en Maldred hamerde, ik deed met Necro de walls en liet mijn light-soso leechen van 55 --> 80 in een uurtje.
Totale safety, ondanks dat Kwakke uit verveling met zijn light-soso in het rond ging knallen 8)
Zeer zeker voor herhaling vatbaar, guys! Heel mooi clubje zo :)

btw. wat voor torch dropte er uiteindelijk?
Enne guys, tnx voor de boots&schild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:53:
[...]

Black 3 Socket Clubs/Hammers/Maces

Volgens mij valt een Phase Blade daar niet onder ;)

En ipv gores kan je ook gewoon goblins toe gebruiken. Is nog goedkoper. Highlords en verdungo heb je ook niet nodig, dus het duurste wat je wel nodig hebt is je setje Dracul's gloves. Want op en neer switchen naar een wand met charges wil je alleen voor de eerste Life Tap doen, niet halverwege een gevecht.
Mwah hl, gores en draculs zijn vet goedkoop, ja het kan goedkoper maar deze items zijn al zo'n beetje gratis :)

Ik zou als wapen een heavens 2x shael pakken als begin of mss een azurewrath dat kan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:28:
Gisteren een rondje Uber Trist gedaan met Don, Kwakke, Boom en Maldred. Verliep waanzinnig soepel! De mini-ubers werden eerst zeldzaam eenvoudig genekt door een combinatie Kicker-Zmiter-Dreamer. Hierna zette Maldred met zijn Hammer Uber-Meph vast in zijn "huisje" en kon het feestje beginnen.
Alles ging perfect, full game. Don en Maldred hamerde, ik deed met Necro de walls en liet mijn light-soso leechen van 55 --> 80 in een uurtje.
Totale safety, ondanks dat Kwakke uit verveling met zijn light-soso in het rond ging knallen 8)

Wat is een light soso? lightning sorceres? Wat houdt dan light soso leechen van 55 -> 80 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frunz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:18:
[...]

WW-baba is ook mijn favo... en ik kan zeggen dat hell allemaal best te doen is...travincal moet je wel oppassen voor FireEnchanted want die ontploffen lekker (ook met 5xxx life is het aardig tricky af en toe)

als je een beetje goede gear hebt en dan vooral goede dual leech is het allemaal wel goed te doen.
je hebt ook nog veel voordeel van natural resist en iron skin...
Klopt, zeker met +skills of + masteries kom je een heel eind met maar 1 stat puntje in iron skin en nat res. Daarnaast nog de res boosts van 3x de act V quests + Warcry voor nog een +1 skill en je bent al op de helft.. Als je Arreat's hebt +30 all res, Anni of torch, heb je eigenlijk al niet meer nodig..

Wat is de beste amu voor een WW barb?
Rings? -> Ravenfrost voor cannot be frozen is ook wel een pré vind ik..
Maar de 2e ring moet wel super Leech geven eigenlijk.. Weet zo niet uit mijn hoofd welke rings dat ook al weer zijn.. In het begin gebruik je Manald Heal, maar daar heb je op Hell toch niet zo veel meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:35:
[...]

Wat is een light soso? lightning sorceres? Wat houdt dan light soso leechen van 55 -> 80 in?
Light sos is idd een light sorceres. Dat leechen is wat ik eerder al noemde UTleechen (UT = Ubertristam). Als je namelijk mephi vast zet en diablo en baal killed kun je leechen door bonewalls te maken. Moet je wel weten hoe je goede bonewalls neerzet en in welk huisje mephi moet vast zitten.
Nja verder heb je leechers nodig en 2 tot 3 hammers een nec cast een bonewall, spawns komen en de hammers spammen. Dit doe je 5 waves en daarna townbreak voor 20-30sec als je dat niet doet crashed de game na een tijdje.
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:
[...]

Klopt, zeker met +skills of + masteries kom je een heel eind met maar 1 stat puntje in iron skin en nat res. Daarnaast nog de res boosts van 3x de act V quests + Warcry voor nog een +1 skill en je bent al op de helft.. Als je Arreat's hebt +30 all res, Anni of torch, heb je eigenlijk al niet meer nodig..

Maar de 2e ring moet wel super Leech geven eigenlijk.. Weet zo niet uit mijn hoofd welke rings dat ook al weer zijn.. In het begin gebruik je Manald Heal, maar daar heb je op Hell toch niet zo veel meer aan?
Sowieso wil je een ravenfrost voor de cannot be frozen etc. Daarnaast kun je een bk gebruiken of als je ook manaleech wilt een goede dual leech ring naast de raven zetten.

[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 15-05-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had sowieso al geen char die klaar stond voor hell, dus voor mij had het geen nut om in te loggen :)
Wanneer is een account trouwens volledig expired? Dan bedoel ik dus dat je echt niet meer kan inloggen?
De charger in SP doet het prima trouwens, en geen last van lag :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:
[...]

in uber tristram is het handig om stacked resist te hebben (mephisto heeft conviction en je houdt weinig over als je niet ver over full resist zit)

welk amu je het best kan nemen is echt persoonlijk. zelf had ik mara's. maar een metalgrind is ook handig (AR) ook een ring van de angelic set en het amu is goed (massive AR) (in combinatie dan)

mana leech heb je eigenlijk niet nodig op je ringen (aangezien je voor botd gaat). de manaleech is ruim voldoende om niet leeg te raken. zelf droeg ik btw 2 ravenfrosts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

een pally torch (d8 17/15) die die vervolgens verkocht heeft aan akara (zie igotforum) ^^

goeie drop dus, zal veel gold hebben opgelevert (max 35K gamegold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zodra ik mijn MF sorc weer een beetje qua lvl op nivo heb wil ik zeker ook een keer mee leechen :P
Vooralsnog gister maar even mijn Skellienec naar NM gebracht :)

@Pheno, is het niet zo dat na 3 maanden van geen activiteit je account vervalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
Gister dacht ik, ik ga ff wat nilhitak killen voor wat destruction keys.
25 runs later log ik uit frustratie uit...
Log weer in en begin weer te runnen.
20 runs later log ik weer uit :(
Nog steeds geen key gevonden...
Log nog een keer in om nog 1 keer te proberen...
Dropt er een Gul terwijl ik erheen loop en uit nilhitak 2 destr keys 8)7

Soms heb je pech en soms geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:53:
[...]

een pally torch (d8 17/15) die die vervolgens verkocht heeft aan akara (zie igotforum) ^^

goeie drop dus, zal veel gold hebben opgelevert (max 35K gamegold)
Stijl :P, haha wel zonde opzich wel redelijk lekker nl.
Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:10:
Gister dacht ik, ik ga ff wat nilhitak killen voor wat destruction keys.
25 runs later log ik uit frustratie uit...
Log weer in en begin weer te runnen.
20 runs later log ik weer uit :(
Nog steeds geen key gevonden...
Log nog een keer in om nog 1 keer te proberen...
Dropt er een Gul terwijl ik erheen loop en uit nilhitak 2 destr keys 8)7

Soms heb je pech en soms geluk...
Haha ja dat is echt mooi, zelf nog nooit meegemaakt dat er 2 keys (tegelijkertijd uit dezelfde boss wel 2 in 1 zelfde game) droppen. Gulletje van nithamobs niet verkeerd :)
Meestal had ik dat een van de keys bijna niet dropte maar de andere 2 wel regelmatig.
Beste keyrunavond van mij ligt nog steeds op 9 keys in ~uur tot anderhalf uur.
Tis gewoon echt geluk hebben en je tempo moet hoog liggen met de runs, liefst alledrie ook in 1 game anders is het zonde :)

[ Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 15-05-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He jongens. Ik gebruik nu een sorc als Mule.. Wil die straks ook een beetje gaan builden als afwisseling met mijn barb.. Zelfde ben ik van plan met een Pala nog later...

Een Sorc heeft natuurlijk zoveel mogelijkheden, daar kom je amper wijs uit.. Heb ook weinig ervaring in een Sorc builden.. Heb ooit een ChainLightning Sorc gemaakt, maar das al paar jaar geleden..

Wil toch gaan voor de Frozen Orb.. Hoe ik die skills moet invullen snap ik allemaal nog wel, ook de stats wel.. Maar welke skill kun je het beste erbij pakken als 2e elemental attack? Of moet je zelfs voor 3 gaan op Hell? Zo ver ben ik nooit gegaan...

Welke Sorc doet de meeste damage? Meteor? Blizzard? Frozen Orb Chain Lightning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:29:
He jongens. Ik gebruik nu een sorc als Mule.. Wil die straks ook een beetje gaan builden als afwisseling met mijn barb.. Zelfde ben ik van plan met een Pala nog later...

Een Sorc heeft natuurlijk zoveel mogelijkheden, daar kom je amper wijs uit.. Heb ook weinig ervaring in een Sorc builden.. Heb ooit een ChainLightning Sorc gemaakt, maar das al paar jaar geleden..

Wil toch gaan voor de Frozen Orb.. Hoe ik die skills moet invullen snap ik allemaal nog wel, ook de stats wel.. Maar welke skill kun je het beste erbij pakken als 2e elemental attack? Of moet je zelfs voor 3 gaan op Hell? Zo ver ben ik nooit gegaan...

Welke Sorc doet de meeste damage? Meteor? Blizzard? Frozen Orb Chain Lightning?
Meeste Damage een Frozen Orb + Meteor Sorc.
Waarom Orb Killed goed en Meteor maakt korte metten met Act bosses.
Koop bij akara een Wand met Lower Resist Curses, dit helpt best goed.
iig wel bij mijn Phoenix Striker Assassin.

Mijn going to be sorc wordt nog steeds een Trés Elemetress.
FireWall / Orb / Nova op switch Lower Resist wand.
Physical Damage Merc (Obediance + Duress denk ik)
Met gear hopelijk +/- 12 extra skills

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightning sorc doet samen met blizz sorc meeste dmg. Maar dat is wel met goede gear.
Meteorb is wel een goede combo of orbfireballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga dan denk ik toch voor FO en CL..

CL raakt volgens mij veel meer dan Meteorb.. Dus wel een sneller killer.. Enige probleem is dan Act bosses.. Maar ja.. static.. Lightning en FO moeten het dan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FO alleen killed al hoor.
CL zonder genoeg synergie's vindt ik zelf te weinig doen, maar dat is persoonlijk.

Meteor + Orbs is betere combinatie imo.
Cold Immunes Zwermen om jouw merc heen, cast meteor op jouw merc en die hele pack pakt damage rest doe je met Static field. Cold / Fire immunes is lastiger maar Static zal jouw hierbij helpen.

Act bosses met de combinatie Cold + een Kelpie Merc en Meteor is veel damage cast tussen meteor een orb voor de extra damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat er vanavond iemand spelen? Ik ga denk ik wel een uurtje levellen met mijn barb.. Misschien wat proberen te traden.. Hoeveel is een arreat's face waard tegenwoordig? Hoeft niet perfect te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
Gaat er vanavond iemand spelen? Ik ga denk ik wel een uurtje levellen met mijn barb.. Misschien wat proberen te traden.. Hoeveel is een arreat's face waard tegenwoordig? Hoeft niet perfect te zijn..
Ja ik ben denk ik ook nog wel eventjes online.
Wat betreft een arreats, dat is bijna niks waard je kan wel voor paar pgms krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
PiekJans weet je al of je acc name Piek is?
Ik add je anders wel gewoon en dan zie ik wel of je online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:06:
Ja idd wel goed om te weten idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:06:
Volgens mij wel.. Maar ik add jou wel anders.. Wat was het ook alweer? Anders zoek ik het wel even terug in de posts...

wat was het ook al weer... /f add naam
pfff is zo lang geleden ben echt alles half kwijt.. zit ver weggestopt haha..

Een arreat's wil ik wel hebben.. is altijd een handige helm om te hebben als je lvl 45 bent..
+30 res is sowieso een pré als je overgaat op Nightmare..
paar Pgems moet geen probleem zijn.. Dan ga ik dus daarvoor en dan nog 5 levels up om naar Nightmare te gaan...

Daarnaast heb ik nog 2 one hand axes nodig.. BotD zit er voorlopig nog niet in haha.. Maar wat kan ik dan het beste voor gaan.. Rond lvl 50 char.. en niet te duur... Moet wel fast attack speed zijn.. En redelijk wat damage doen..
Misschien toch als tussenpoos een 2 handed axe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Mijn acc name: Kroga
Psychoclown acc name: kyozu & kyozu2
Yawn acc name: Yawn

Allemaal SCL btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Je kan beter HCL spelen, meer fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Me <--- Rambo _/-\o_
HCL > Kroga 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kroga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:09:
Mijn acc name: Kroga
Psychoclown acc name: kyozu & kyozu2
Yawn acc name: Yawn

Allemaal SCL btw...
Ik zal jullie vanavond even toevoegen.. /f add naam was het toch he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Een tijdje geleden vroeg ik wat een goed character was voor het killen van de übers en toen werdt mij een Smither aangeraden.
Nu vroeg ik me af wat is een goed character om gewoon hordes monsters snel neer te hakken?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
hammerdin is altijd heel erg snel...of het een cookiebuild is: JA...en duur
voorderest doet de corpse explosion necro het erg snel (als er veel packs op elkaar zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
De torch was van Boom hé, ik heb mijn eigen (low) pala torch verkocht aan Akara, deze morgen met mijn ogen op half zeven....

Heeft nog iemand dracs liggen btw?
Dacht dat ik er nog ergens had maar heb ze blijkbaar weggegeven (of aan Akara verkocht...)

[ Voor 34% gewijzigd door yago op 15-05-2008 17:39 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Frunz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:50:
hammerdin is altijd heel erg snel...of het een cookiebuild is: JA...en duur
voorderest doet de corpse explosion necro het erg snel (als er veel packs op elkaar zitten)
Duur ? kwa wat ? euro's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha same here, doe mij maar SCL hoef ik me iig geen zorgen te maken of de tientallen risico's die ik altijd neem vind het al vervelend genoeg als ik doodga in SCL :D.
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:24:
[...]

Ik zal jullie vanavond even toevoegen.. /f add naam was het toch he?
Ja /f a accname :)
Duur als in fg / runes / pgms, iig wat je ook al "betaalmiddel" neemt in d2 je hebt er veel van nodig ;)
Bij de equip van een hammer moet je denken aan een eni, hoto, spirit palashield/Zaka, shako (niet duur), sojs/bks, torch, anni, magefists (niet duur), arach en Treks/WW's (niet duur). Nja aantal items zijn goedkoop en sommige andere worden goedkoper de laatste tijd zoals bk3/Zaka/Anni/Arach maar wel duur als je net weer begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
psychoclown schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:01:
Duur als in fg / runes / pgms, iig wat je ook al "betaalmiddel" neemt in d2 je hebt er veel van nodig ;)
Bij de equip van een hammer moet je denken aan een eni, hoto, spirit palashield/Zaka, shako (niet duur), sojs/bks, torch, anni, magefists (niet duur), arach en Treks/WW's (niet duur). Nja aantal items zijn goedkoop en sommige andere worden goedkoper de laatste tijd zoals bk3/Zaka/Anni/Arach maar wel duur als je net weer begint :)
Oh oke, maar dat moet toch geen probleem zijn als je wat langer speelt ? die runes etc. komen vanzelf wel, nu heb ik alleen nog voor ieder char een lijst me de beste gear nodig, misschien dat iemand hier me daaraan kan helpen of kan doorverwijzen naar een site oid.

Ik wil dan de gear voor: Hammerdin, Smither, WW Barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens heb jullie toegevoegd.
Mijn acc is piek1983
voeg maar toe..
iemand online toevallig?
ik wel dus zie het vanzelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Oh oke, maar dat moet toch geen probleem zijn als je wat langer speelt ? die runes etc. komen vanzelf wel, nu heb ik alleen nog voor ieder char een lijst me de beste gear nodig, misschien dat iemand hier me daaraan kan helpen of kan doorverwijzen naar een site oid.

Ik wil dan de gear voor: Hammerdin, Smither, WW Barbarian.
Nee als je wat langer speelt niet idd, heb nu aardig wat fortuin moet ik zeggen mede door d2jsp :)
Dus als je wat langer speelt kun je je wat meer gaan permiteren, probeer ook slimme deals te maken.
Laag bieden en dan omhoog totdat je zelf teveel vind of de ander tevreden is. Of eerst vragen wat ze ervoor willen en dan omlaag halen, ken de stats is mijn motto ;).

Zelf loop ik atm binnen door organsetshop op d2jsp, goedkoop keys/keysets vinden, organsets ophalen en goedkoper dan de rest verkopen. Zelf verkoop ik ze voor 8fg en kan via iemand keysets voor 4fg krijgen. Laagste keyprijs die ik ben tegen gekomen tot nu en sell als een van de laagste mijn keys ;) Zo maak je vanzelf winst waar je bijv. weer andere dingen van kan kopen. Ingame kan het ook zoals Kroga laat zien ;) maar ik heb dat geluk niet zo gevonden ingame.

Smiter build - kijk vooral ook naar de 2e opties zo is forti zoveel lekkerder voor een smiter dan een CoH en ik kan het weten want heb beide geprobeerd :).
Hammerdin build - heb zo mijn bedenkingen over een aantal items maar atm is dit de betere guide op d2jsp (had zelf van diabloii maar die wiki is ontzettend sloom + kan er niks meer vinden :().
Anoniem: 261697 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:57:
Jongens heb jullie toegevoegd.
Mijn acc is piek1983
voeg maar toe..
iemand online toevallig?
ik wel dus zie het vanzelf wel
Ok is goed had je al geadd als piek maar was dus niet helemaal goed :)
Ja ben ook online alleen ff afk maar nu niet meer :)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 15-05-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Helemaal top thx.
Waar ik ook achter kwam een Necromancer build die met skelletons werkt! dat werkte vroeger toen ik de game nog speelde echt niet.
Lijkt me op zich ook een super toffe build om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
en daarbij kan je dus corpse explosion als 2e skill gebruiken (is eigenlijk wel een van de meest gebruikte beginbuilds)

goedkoop om te maken en zonder items nog best te doen op hell

[ Voor 21% gewijzigd door Frunz op 15-05-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:45:
en daarbij kan je dus corpse explosion als 2e skill gebruiken (is eigenlijk wel een van de meest gebruikte beginbuilds)

goedkoop om te maken en zonder items nog best te doen op hell
Precies alleen jammer van de lag als je veel skellies hebt :X
Mocht je dat willen maken maarten heb ik nog wel wat spul voor je. Sowieso heb ik dat wel :P wat is je account eigenlijk kan ik wel eens kijken of ik leuke dingen voor je hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 16:44
Wat is HC toch leuk om untwinked te spelen zonder uberitems. Ben nu bezig met m'n amazon die lvl 35 is. Beetje lowlevel runewords gebruiken, perfect rubies in armor/helm voor veel life, leuke rare boog gevonden met 2 sockets..dit spel is ook zo geniaal _/-\o_

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
psychoclown schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:17:
[...]

Mocht je dat willen maken maarten heb ik nog wel wat spul voor je. Sowieso heb ik dat wel :P wat is je account eigenlijk kan ik wel eens kijken of ik leuke dingen voor je hebt :)
Accountnaam: is Kaart, character naam: Datum, ik ben nu level 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lag? Ik heb level 42 skellies + level 23 revives + level 23 mages, maar lag? Nee, eigenlijk niet eens last van gehad :+ Of is het weer duping galore op bnet tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
[...]

Als ik in een game met 2 skelliemancers zit en de B.net server is niet overbelast heb ik vrijwel geen lag. En mijn PC is nu meer dan 5 jaar oud. Bandbreedte kan het probleem niet zijn, want zo groot zijn de pakketjes niet, en de gemiddelde internetter zit nu niet echt meer op een 56k modem.

Dus tenzij iemand in het spel wel zo'n trage verbinding heeft, de server lag heeft, of jij gewoon een trage bak hebt zou je niet zo'n groot probleem moeten hebben met skelliemancers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:11:
Wat is HC toch leuk om untwinked te spelen zonder uberitems. Ben nu bezig met m'n amazon die lvl 35 is. Beetje lowlevel runewords gebruiken, perfect rubies in armor/helm voor veel life, leuke rare boog gevonden met 2 sockets..dit spel is ook zo geniaal _/-\o_
Doe niets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Wat is trouwns ongeveer het maximum level dat je kunt worden zonder echt hele maanden in een character te steken? want ik hoorde dat vanaf level 98 naar 99 al zo'n 5000 a 6000 baal runs is.
Dus het level dat je kunt bereiken na ongeveer 5 dagen playtime ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ligt aan hoe je speelt...
5 dagen lang UT leechen dan ben je wel 90-93 ofzo.
Maar een beetje normaal baalrunnen enzo is denk ik 85-90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Kroga schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:29:
Ligt aan hoe je speelt...
5 dagen lang UT leechen dan ben je wel 90-93 ofzo.
Maar een beetje normaal baalrunnen enzo is denk ik 85-90
met Ut leechen ben je lvl 90 op één avond.
Baalruns kunnen ook tot een goede lvl 80+ op één enkele avond. Alles hangt van e party af

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ja klopt idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maarten Kroon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:25:
[...]

Accountnaam: is Kaart, character naam: Datum, ik ben nu level 10.
Zal je zo even adden :)
Pheno79 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:32:
[...]

Lag? Ik heb level 42 skellies + level 23 revives + level 23 mages, maar lag? Nee, eigenlijk niet eens last van gehad :+ Of is het weer duping galore op bnet tegenwoordig?
Skyclad schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:49:
[...]

Als ik in een game met 2 skelliemancers zit en de B.net server is niet overbelast heb ik vrijwel geen lag. En mijn PC is nu meer dan 5 jaar oud. Bandbreedte kan het probleem niet zijn, want zo groot zijn de pakketjes niet, en de gemiddelde internetter zit nu niet echt meer op een 56k modem.

Dus tenzij iemand in het spel wel zo'n trage verbinding heeft, de server lag heeft, of jij gewoon een trage bak hebt zou je niet zo'n groot probleem moeten hebben met skelliemancers.
Haha aan mijn verbinding en pc kan het niet liggen hoor :D
Nee bedoelde meer als je bijv in een baalrun zit dan kan het behoorlijk gaan laggen soms.
yago schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:31:
[...]

Baalruns kunnen ook tot een goede lvl 80+ op één enkele avond. Alles hangt van e party af
Heb je zeker gelijk in alleen met UTleechen duurt 90-93 wel meer dan 1 avond.
Denk ook wel dat Kroga het bedoelde als een normale dag spelen, dus 's avonds en overdag niet dan kom je wel degelijk uit op die cijfers ;).
Sowieso kun je ervan uitgaan dat 85 makkelijk te doen is in 2 avonden. Tot lvl 90 gaat het aardig snel nog. Daarna moet je of veel baalruns doen of UTleechen, de laatste heeft duidelijk mijn voorkeur omdat je dan niet steeds van game moet switchen.

Vanmiddag UTleech mee gepikt. Ben nu 2 lvl 92's rijker (bonemancer en hammerdin) en mijn smiter is nu lvl 91 geworden :). Wat ons wel ergerde dat bnet ontzettend vervelend aan het doen was. Drie keer had iedereen in de server lost connection en daartussen door nog af en toe iemand.
Heel raar was dat, werd ik met me nec eruit geknalled en me leech zat nog gewoon in de game? Apart maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
yago schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:31:
[...]

80 a 90 levels op een avond dat is bizar ??! ik ben na een avondje spelen pas level 10!

[ Voor 15% gewijzigd door Maarten Kroon op 16-05-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Maarten Kroon schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:43:
[...]

80 a 90 levels op een avond dat is bizar ??! ik ben na een avondje spelen pas level 10!
Believe me, We can even do it ! ;)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-06 15:14

Flapmo

and back is gigi!

yago schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:36:
[...]

Believe me, We can even do it ! ;)
2 uur met een goede groep :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Flapmo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:49:
[...]

2 uur met een goede groep :).
Dat is geniaal, zou iemand van hier me daar eens mee willen helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hoor, mss dat kroga en ik weer een keer zelf op kunnen zetten dan kun je sowieso mee.
Of we moeten even afspreken wanneer je kan / tijd hebt dat we als "hammer+leecher" of "nec+leecher" gaan via d2jsp. Dat had ik dus vanmiddag ook gedaan maar dan wel mijn eigen chars.
Moet je wel ff naar hell a5 gerushen worden maar ook dat is geen probleem.
Wat je ook kan doen is dat ik je naar hell rush en je dan diaruns doet. Gaat wel langzamer dan UTleechen en ook moet je zoeken voor games ed. maar je kan zelf bepalen hoe lang je doet bij UTleech zit je toch wel aan een vaste tijd gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Hm ik ben bezig met mijn bowazon (HC dus) en ik vroeg me af welke skills ik moet maxen. Zijn Freezing Arrow en Valkyrie goeie kandidaten? Of is het misschien verstandig om nog wat javelin skills achter de hand te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je bowazon wilt zijn, vind ik (maar he, ik heb een kronkel) dat je geen javaskills moet hebben.
Freezing arrow is auch, icm valk (+decoy). Ik zou niets in de synergie van freeze arrow doen, Ice arrow verhoogt alleen de cold length. Zonde, want je schiet ze toch kapot, cold length op hell is een halve sec, dan heb je allang weer geschoten. Mocht je ice arrow alsnog maxxen is dat 1 sec freezed op hell, imho verwaarloosbaar. Zeker omdat je een maxxxed valk icm met maxed decoy hebt, die kunnen tegen een stootje en jij schiet van een afstand.
Dus cold arrow: 20 (pijn voor freeze arrow)
freeze arrow: 20 (pijn, freeze + ar)
penetrate: 20 (ar)
pierce: 1~10 (altijd leuk)
valk: 10 (580%hitpoints icm decoy op hell heeft ze dan 60@res (geen pois res trouwens))
decoy: 20 (geeft all res en 20% hitpoints per level aan valk)

98 skillpoints nodig. Level 86 klaar.

De rest ligt een beetje aan je gear, hoeveel +skills je kan verzamelen. Runeword peace is best cheap en dan heb je bv al een level 15 valk on striking. Scheelt je weer wat skillpoints, al is het natuurlijk irritant als ze wegvalt op het moment dat jij schiet en een nieuwe valk opkomt.
Je zou kunnen investeren in guided arrow of magic arrow, voor cold/phys immunes.

Een bowa is best te doen, ook zonder strafe :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 17-05-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En for the record: ik ben weer van plan een uberbuild te maken. Iedereen gelooft die smiter, die passion sorc, kicksin en de frenzier wel. (Ok, furywolf ook nog :') ). Ik wil eens kijken of er nog een build bij dat lijstje kan.
Ik ga de komende tijd zoeken naar een build om ze eens flink au te laten hebben zonder dat hij zelf natuurlijk het loodje legt. Ideeen heb ik wel, maar ik hoor ook graag anderen. En nee, de confusemancer heb ik al eens geprobeerd, je hebt geen last van de minions, maar die lullo's zelf willen niet dood :')

Gezien de immunities of iig hoge resistance tegen alles wat magic is, zal er toch een melee build aan te pas moeten komen. Een bowa gaat het denk ik te lastig krijgen, of je zou decrep on striking moeten hebben op je boog. Dan kun je nog iets. Maar daar zal ik niet al te veel energie in steken, melee dus.

[ Voor 33% gewijzigd door Pheno79 op 17-05-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Bedankt voor de tips! Ik las ook een post een tijdje terug over witchwild string icm met atma's, dat klonk ook wel erg leuk. Is penetrate een noodzakelijkheid in hell? En werkt WWS/atma's goed icm met freezing arrow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imodium schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:32:
Bedankt voor de tips! Ik las ook een post een tijdje terug over witchwild string icm met atma's, dat klonk ook wel erg leuk. Is penetrate een noodzakelijkheid in hell? En werkt WWS/atma's goed icm met freezing arrow?
Ik zou atma niet eens gebruiken, die 2% extra boeit me echt niet. De rest van de stats zijn verwaarloosbaar (imho). WWS is prima, res, amp, 2sockets vrij (shaels bv). prima voor cold immunes ook, door de amp on striking. Dan kun je phys damage nog wat leuk maken. Icm met strafe (als cold immune killer) erg auw. Voor een amu is cats eye misschien leuk voor de ias, of anders een rare amu met goede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Omg wat bagger, de eerste keer dat dia walks in een private game van mij (ik jaag nooit op anni's), dropped de game. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:41:
Omg wat bagger, de eerste keer dat dia walks in een private game van mij (ik jaag nooit op anni's), dropped de game. :(
Dat is idd erg balen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
:D :D :D :D :D :D :D :D Net uber crap gesolo'd !!1 :D :D :D :D :D :D :D :D

Hele matron's den gecleared met smiter. Duriel stond in forgotten sands al te wachten, was ook snel weg. Toen met light sorc furnace of pain schoongeveegd. Had ofc geen zin in Im )

toen door naar trist. Ik discte iets van 3x vanwege de bs mob op het scherm :') "DiabloIIReageert ni" staat er nog steeds in de taakbalk :') Maar was goed te doen, al haalde meph me één keer neer. Ik kon hem niet meer beuken omdat ie omringd was met skeletten enz :') Toen teruggegaan ofc en die zooi schoongeveegd. Rising sun bleek wel onmisbaar, nice amu :) Samen met raven en thundergods was ik vrij sterk daar. De fists of heaven en meteors vlogen in het rond! Zo zinloos ook, prachtig :')

Al die prebuff nonsens met treachery en bo's etc doe ik dan ook maar resoluut af als overbodig.

In ieder geval toch nog wat redemption voor mn pala, die al die maanden alleen maar wat pitruns deed zo af en toe :') Oh ja en games joinde van het kaliber 'n ancients o ist' :')

[ Voor 30% gewijzigd door morew0rk op 18-05-2008 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm, je vergeet 1 ding, wij (HCL) hebben die prebufs redelijk nodig. Jij op SCL kan neer en er is niets aan de hand. Op HCL is je char weg, dead=game over, replace char, press any key when ready ;)
OP SCl: ja, overbodig, op HCL: nah, je zou maar net dat momentje hebben dat je mis gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buh :(
Ben voor het eerst gescammed op d2jsp.
2 Lo runes voor 46fg echt waar wat een gast had die 5min daarvoor van een van de andere users die 2 Lo rune offerden 2 Lo runes gescammed en bood hij mij aan.
Wel lelijk dikke multiacc scammer met meer dan 3 verschillende accounts waarmee bij vandaag dan al 3 mensen gescammed had.
Nja opzich kan ik het wel leiden daar niet van maar toch het zuigt wel natuurlijk :(
Heb sowieso een van zijn multiaccounts locked gold kunnen geven al had ie het natuurlijk allang verplaatst. Als het goed is zijn ze bezig met een scammer tag :)

Maar goed zal de komende tijd wel weer wat voorzichtiger zijn dat sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwsbericht voor de old hcl'ers: morp2 >:)
The duo returns 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
hardcore, lol wie heeft het over hardcore tt

Dit spel naait je vaak genoeg al keihard. Dan moet ik zeker ook nog toekijken hoe mn level 92 sorc voor mn ogen overlijdt aan lag. NO THX :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks mijn tegenslag vanmiddag ben ik alweer druk in business, 2 eth bugged forti's gemaakt waarvan een bijna perfect, 30@ 1.37Life / clvl | 3348 def, en de andere iets minder perfect, 28@ 1Life / clvl. De laatste is dan ook alweer verkocht. Vanochtend ook weer heel veel keysets ingeslagen dus mochten er nog mensen meewillen met miniubers killen zo moeten ze maar een gil geven :)
Als er meer mensen bij zijn kunnen we ook wel een organsetje openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:44:
hardcore, lol wie heeft het over hardcore tt

Dit spel naait je vaak genoeg al keihard. Dan moet ik zeker ook nog toekijken hoe mn level 92 sorc voor mn ogen overlijdt aan lag. NO THX :')
Vandaar heb je op hardcore die prebufs op zich wel nodig :P
En ach, zo erg is hardcore niet, je leert anders spelen dan op scl. En natuurlijk is hcl tig keer spannender en l33ter :7

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik trouwens de enige die opeens niet op d2jsp kan of ligt de site er opeens uit.
Kreeg een pm druk op me inbox en kan al 15min er niet meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Pheno79 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:18:
[...]

Vandaar heb je op hardcore die prebufs op zich wel nodig :P
En ach, zo erg is hardcore niet, je leert anders spelen dan op scl. En natuurlijk is hcl tig keer spannender en l33ter :7

;)
Jah, nu alweer een paar keer (in jullie ogen nog niet zo hoog) een lvl 40+ char kwijtgeraakt en hoezeer dat ook balen is, de kick van het maar 1 leven hebben maakt HCL zo veel leuker dan SCL. De adrenalinerush van een neardeath > all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of lag O+ Gisteren ook een paar keer, in nm vipertombje O+
Leuk, die lui chargen, ik ook :D
Alleen die joef in level 2 was wat oppassen. Amped sucker.
Met een eenvoudige bonesnap doe ik nu 1k-1.5k damage, synergies nog niet gemaxxed (ben level 49). Gezien een elite thundermaul of wat dan ook van nature een stuk pijnlijker is dan een bonesnap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:59:
Of lag O+ Gisteren ook een paar keer, in nm vipertombje O+
Leuk, die lui chargen, ik ook :D
Alleen die joef in level 2 was wat oppassen. Amped sucker.
Met een eenvoudige bonesnap doe ik nu 1k-1.5k damage, synergies nog niet gemaxxed (ben level 49). Gezien een elite thundermaul of wat dan ook van nature een stuk pijnlijker is dan een bonesnap...
rofl, 1.5K dam op 49 :o

ik heb gister toevallig nog eff naar mn lvl 21 charger gekeken, en die doet met 250%coldres 1.8K dam :P

oh, en dan heeft ie nog geen helm op, en 90%coldres van de hawkmail...

GOGOGO pheno, 1.5K chargedam is voor mietjes O-)

met mn dreamer wat cs-runs gedaan gister, en en passant een 3/14/17 sc gevonden :) c/o 35 fg
daarnaast een 19l/13m sc gevonden met mn soso, waarmee ik samen met tollo een aantal keer bij baal/dia op bezoek ben geweest }:O infi/insight combo rules :)

soso is inmiddels lvl 90, en de eerste 2soso/10 fcr amu is al van de band gerold :P nu nog een 18%+ 2 pally resi amu (heb nu een 18fcr 15@ amu op mn dreamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:54:
Nieuwsbericht voor de old hcl'ers: morp2 >:)
The duo returns 8)
Heeeej, je broertje ook weer actief??? Mooi, mooi :) Ben benieuwd naar je plannetjes Pheno, om UT te doen zonder standaard-build. ALs ik kan helpen (lvl-en, gear) hoor ik het wel.

Dit weekend ook HawkEye weer online gezien, ook zo'n "old-skool" GoT-er.

@Kwakke: de "Lightening-sisters" is inderdaad een heel lekker duo! Insight&Infi samen is super-lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:20:
[...]

rofl, 1.5K dam op 49 :o

ik heb gister toevallig nog eff naar mn lvl 21 charger gekeken, en die doet met 250%coldres 1.8K dam :P

oh, en dan heeft ie nog geen helm op, en 90%coldres van de hawkmail...

GOGOGO pheno, 1.5K chargedam is voor mietjes O-)

met mn dreamer wat cs-runs gedaan gister, en en passant een 3/14/17 sc gevonden :) c/o 35 fg
daarnaast een 19l/13m sc gevonden met mn soso, waarmee ik samen met tollo een aantal keer bij baal/dia op bezoek ben geweest }:O infi/insight combo rules :)

soso is inmiddels lvl 90, en de eerste 2soso/10 fcr amu is al van de band gerold :P nu nog een 18%+ 2 pally resi amu (heb nu een 18fcr 15@ amu op mn dreamer)
Sorry, ik heb geen zin om overpaid damage jewels er in te proppen. Zoals gezegd, een cheap bonesnap en meer heb ik niet, volgens mij ren ik nog rond in een breastplate :') Misschien een forti als eindbitch.

Aan de andere kant wil ik geen fg uitgeven, omdat ik geen zin heb in dat overloze gezeur van mensen die de hoofdprijs willen hebben voor een normala gezien kutitem. Als ik nu een elite unique spear of een hon sundan wil hebben durven ze er zeker 10 fg voor te vragen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:08:
[...]
Sorry, ik heb geen zin om overpaid damage jewels er in te proppen. Zoals gezegd, een cheap bonesnap en meer heb ik niet, volgens mij ren ik nog rond in een breastplate :') Misschien een forti als eindbitch.

Aan de andere kant wil ik geen fg uitgeven, omdat ik geen zin heb in dat overloze gezeur van mensen die de hoofdprijs willen hebben voor een normala gezien kutitem. Als ik nu een elite unique spear of een hon sundan wil hebben durven ze er zeker 10 fg voor te vragen :')
hehe, heb 2 hones liggen voor je, of een kelpie :P

leuk to-armor voor de frw ook nog wel :P
ar-ringetjes, str ringen; je geeft maar een gil als je iets zoekt. Als je het niet erg vindt om een zod te kopen heb ik zelfs een eth horizon tornado voor je :o dan doe je zeg maar 'echte' dam :o

zal wel eens een pc op dat ding vragen; lijkt me best een leuk pvp ding eerlijk gezegd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:15
Heeft iemand wat tips om Diablo te verslaan?
Ben een full-summoner necro lvl 28 (SKILLS (ongeveer): 6 skeleton mages, 10 skeletons, 6 skeleton mastery, 2 earth golem/blood golem/iron golem, 4 golem mastery, 2 summon resist inclusief wand met +1 to summoning skills)

Skellies zijn redelijk nutteloos.
Golems overleven niet veel langer.
Idem voor de (Act3 frozen) Merc.
En necro zelf is uiteraard niet uitgerust om te vechten ^^.
Which makes going up against him pretty hard ^^.

Ik kan natuurlijk lvlen tot 30 en voor een Fire Golem gaan.
Ik kan ook wat verder lvlen en OFWEL bone spear/bone spirit halen en zo tegen Diablo opgaan, OFWEL iron maiden halen en zo Diablo zich (hopelijk) kapot laten lopen op veel golems.

Iemand nog een ander idee? Of een voorkeur voor een van deze tactieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:22:
Ben een full-summoner necro lvl 28 (SKILLS (ongeveer): 6 skeleton mages, 10 skeletons, 6 skeleton mastery, 2 earth golem/blood golem/iron golem, 4 golem mastery, 2 summon resist inclusief wand met +1 to summoning skills)

Ik kan ook wat verder lvlen en OFWEL bone spear/bone spirit halen en zo tegen Diablo opgaan, OFWEL iron maiden halen en zo Diablo zich (hopelijk) kapot laten lopen op veel golems.

Ik zou niet teveel punten verspillen door bijv. bonespear etc erbij te nemen.
Ook zou ik maar 1 punt in fire golem stoppen, clay golem die heeft toch wel meeste life/def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

het volgende command intypen en een minuutje of 3 wachten... Dan zou die wel dood moeten zijn :o

/f m HELP, dia moet DooD maar mn skelliemancer zuigt :( kan iemand me helpen in xxx/xxx

ik zou het zo rond 8en proberen, dan heb je een redelijke kans dat er wel iemand online is ;)

oh, en voeg dan wel eff de *names toe aan je friends list die in de OP verstopt staan :P

alternatief zou zijn punten in summon-resist stoppen, en je golum mastery pompen. als je clay golum dia eenmaal heeft geraakt is ie iig een stuk langzamer. Een a2 merc met een kelpie is ook zeer aan te raden als je zelf geen deuk in een pakje boter slaat...

speel je trouwens HC of SC?

je kan ook nog proberen alle minions naar het penta te lokken voor je ze killt; dan kan je daarna dia spawnen en CE proberen }) kijken wie er echt evil is :P

vwb je eigen tactieken moet ik je helaas teleurstellen; dia heeft teveel leven om zichzelf dood te slaan. daarbij killt ie met name met de firewave en de lightflame, niet met physic dam...

spear moeten te veel punten in om effectief te zijn... een waste of points dus als je die niet al als 2ndary skill wilde.
fire golum zuigt; sonde vd punten...

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 19-05-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, als je SCL bent en hulp wilt vanavond of nu dat kan ook nog wel add*: kyozu en kyozu2.
Heb dan ook wel wat betere gear voor je wrs :).

Btw daarstraks heel verhaal getyped en ondertussen andere dingen doen zoals op d2jsp.
Sluit ik huppa me browser af omdat ik naar de stad zou gaan.. 8)7
Zat net echt van "huh heb daarstraks toch gepost :?"...

* adden doe je met /f a accname mocht je dit niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
@Kwakke: vond dat m'n skelliemancer t best wel vlot deed ... tot ik dus tegenover Diablo kwam te staan :p
heb eigenlijk wel nooit de moed gehad direct tegen Diablo op te gaan ... altijd lekker vanop afstand gedaan :p
en ik kan er niet aan doen dat die bakboter zo verdomd hard is als die uit de ijskast komt hoor :p

@psychoclown: Speel SC (tot ik Diablo/Baal weer eens verslagen heb :p), dan kan ik weer eens n HC char maken =)
en als je t niet erg vind probeer ik liefst nog effe zelf (1: om de reden die ik nog eens voorbij heb zien komen: dan heb ik t wel zelf gedaan ;p en 2: omdat ik momenteel niet veel tijd heb) ... als t tegen vrijdagavond/nacht/zaterdagochtend niet gelukt is, kom ik je nog wel n keertje zoeken ;) (haast is er niet echt bij hoor :) )

thx voor de tips alletwee
eneuh, als jullie nog tips hebben voor een leuke skelliemancer die Diablo WEL dood krijgt (of toch minstens een pakje boter aankan), houd ik mij aanbevolen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Erm. Decrep + clay golem + doodtikken met crushing blow van Strength runeword ofzo. Houd hem op je merc of doe het zelf, moet niet veel uitmaken.

Firegolem suckt niet imo, de manier waarop ie wezens aantrekt is vrij nice. Maar hij zal diablo niet neerkrijgen.

Heb je 2 punten in elke golem gestopt? Vrij zonde als dat zo is, imo, maar niet fataal ofzo voor een summoner :)

Niet zomaar punten in bone stuff gaan stoppen enzo.

En vervang die act3 merc met een defiance act2 merc (defensive). Weer wat extra verdediging tegen dia. Niet vergeten je pro equip van je act3 gast af te halen voordat je hem hiret :')

En dia in melee is zeker niet zo gevaarlijk als dia op afstand. Je moet ook niet té bang zijn om dood te gaan he, het maakt bitter weinig uit of dat gebeurt.

[ Voor 59% gewijzigd door morew0rk op 19-05-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Heb telkens maar 1 puntje per golem, maar heb n wand met +1 to summoning skills :)

Zal (thuis) eens kijken wat decrep juist doet *shame* ... kan misschien nutiig zijn :)
Thx alvast :)

Heb vroeger met n Firegolem Diablo meermaals plat gekregen: Diablo concentreert zich op FG, en zelf was k Diablo aan t bestoken met een of andere goede javelin of maiden spear ofzo
Kostte wat tijd, maar t lukte wel :)

Alleen ... nu ben ik nog maar lvl28, dus moet nog 2 lvls tot 30 :p
Dus dacht: zal eens horen of er andere mogelijkheden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[
Kwakkel schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:56:
Heb telkens maar 1 puntje per golem, maar heb n wand met +1 to summoning skills :)

Zal (thuis) eens kijken wat decrep juist doet *shame* ... kan misschien nutiig zijn :)
Thx alvast :)

Heb vroeger met n Firegolem Diablo meermaals plat gekregen: Diablo concentreert zich op FG, en zelf was k Diablo aan t bestoken met een of andere goede javelin of maiden spear ofzo
Kostte wat tijd, maar t lukte wel :)

Alleen ... nu ben ik nog maar lvl28, dus moet nog 2 lvls tot 30 :p
Dus dacht: zal eens horen of er andere mogelijkheden zijn ;)
dia concentreerd zich op elke golem (elke boss eigenlijk ;) )

als je dan een a2 merc hebt die redelijke dam doet, dan gaat ie wel neer.

een alternatief is een psndagger nec; dan gaat ie ook neer
als je echt met IM wilt werken, zul je prisons om hem heen moeten zetten en im casten. dan moet je de flamewaves wel kunnen overleven. de golem cast je dan in de prison, en de merc moet erbuiten staan (een a2 merc heeft een grote reach, dus die prikt wel over de prison heen ;)

contunie blijven casten die prison, zodat ie niet wegkan :)

daarme krijg je hem (uiteindelijk) ook wel dood. Maar zou wel eff de a3 merc swichen, want die doet atm geen dienst voor je (net zo zwak als een skellie mage :x )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IM schiet niet op, hij doet meer magical spells dan echt slaan. Skellies gaan idd erg snel neer op laag level. Ik zou een decreptify wand kopen, en dan eens kijken hoe die jaap zich houdt. Clay golem moet hem kunnen weerstaan, of blijf iig hem summonen. skellies is een no-go.Clay golem zal hem slaan waardoor hij iets slowed, smaen met decrep heeft je a2 merc genoeg tijd om auch te gaan doen. Koop een act 2 defiance of blessed aim. Healing boeit nu niet, die gaat je zeker niet helpen. Support hem door de clay golem precies naast dia te summonen, mocht je clay golem dood gaan. Die twee zouden het moeten kunnen doen.

Investeren in skillpoints om even dia normal te doen is zonde. Al is 1 punt in decreptify one point wonder, maar daar kun je later aan werken. Straks kun je dia hell simpel aan met je skellies als je eenmaal hoog bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, act 3 mecs icm met skelliedude is zzonde. Straks koop je toch een act 2 might merc (kan pas in nm). Dan doen je skellies uiteindelijk 2x meer damage :~
imho beste merc voor summoning chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:06:
[...]

hehe, heb 2 hones liggen voor je, of een kelpie :P

leuk to-armor voor de frw ook nog wel :P
ar-ringetjes, str ringen; je geeft maar een gil als je iets zoekt. Als je het niet erg vindt om een zod te kopen heb ik zelfs een eth horizon tornado voor je :o dan doe je zeg maar 'echte' dam :o

zal wel eens een pc op dat ding vragen; lijkt me best een leuk pvp ding eerlijk gezegd :o
Nah, hones niet nodig. Charge heeft geen ias nodig, dus het nut van horizons ontgaat me even.
Ik zou heel graag een (eth) spire of honor of zo willen hebben: +3 combat skills, flinke damage wanneer je die upped (300 minimaal, en dan de %dam van charge +syns er over heen: zeg 1500%).
En tegen demons nog eens een kleine 100% meer, al boeit dat weinig. Eigenlijk zijn er bar weinig wapens voor een 2-handed charger. Ik zoek nog even door. heb wel die eth windhammer nog van p0wnsthemall. Ik heb ook nog een earthshifter (auch, 400 damage average), alleen heeft die die verdomde fissure als neveneffect.En volgens mij gaat mijn game daar van snokken, zie een torch bij een te snelle strafezon :)
Ethe edge (altijd al eth, maar indestructable) is ook wel leuk, 320 average damage, met een leuke fire absorb er naast.
Een tombreaver (2 sockets heb ik) kan ook nog. Veel res erbij.
Forstwind heb ik ook nog, maar ja, dan moet ik er zo'n schild bij, wara je een zooi bugs er voor de bonus bij krijgt. Maarr de specs liegen er ook niet om.

Een grandfather (AUCH) is ook leuk: + (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level)zeg 200*1500%, alleen al als bonus stat :D 3k damage door die ene regel O+ Dan nog Two-Hand Damage: (145-203) To (289-649) (217-426 Avg) <-x15. Oef. 9k damage zonder enige gear die nog wat extra doet.

Een buri heb ik ook nog, Two-Hand Damage: (82-99) To (139-412) (110.5-255.5 Avg) <-- x15
+ (2.5 Per Character Level) 2-247 To Maximum Damage (Based On Character Level) <-- x15
Adds 32-196 Cold Damage - 8 Second Duration
Freezes Target +3
Up that sucker :D Cold damage wordt nog eens door een conviction versterkt, dus dat is helemaal lekker.

Baranas star zou om die reden ook leuk zijn. Alleen te weinig base ele-damage: 1 in het slechtste geval.

Of een full (-1) IK set.

Dus genoeg wapens om mee te experimenteren.
Nu nog de tijd vinden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Heeeej, je broertje ook weer actief??? Mooi, mooi :) Ben benieuwd naar je plannetjes Pheno, om UT te doen zonder standaard-build. ALs ik kan helpen (lvl-en, gear) hoor ik het wel.

Dit weekend ook HawkEye weer online gezien, ook zo'n "old-skool" GoT-er.

@Kwakke: de "Lightening-sisters" is inderdaad een heel lekker duo! Insight&Infi samen is super-lekker.
Dan heb ik ook nog een lightning sister die graag genoeg mee wil lopen, en het is GEEN soso !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz is inactive atm als ik het goed heb?
Want het is weer tijd voor een nieuw deeltje lijkt me zo ;)

Wil wel opnenen opzich en hoor ik wel als er iets geupdate moet worden ed.

Net trouwens mijn bijna perfecte Eth Bugged Sacred Armor Forti, 25@ 1.5Life / clvl | 3969 def verkocht voor 80fg ^^ Kan ik toch nog wel weer een mooie nieuwe van brouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
in principe ben ik op got niet inactive hoor.. :P

Bij deze Deel 46 dan maar

[ Voor 38% gewijzigd door Frunz op 19-05-2008 23:53 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.