Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Argh, was ik na het overlijden van m'n assa met een amazon begonnen, leuk op weg in act2, komt er een of andere baba langs die me omlegt dmv een tppk hack :( :(

dan heb ik er ook echt meteen geen zin meer in als mensen het zo voor elkaar verzieken :(

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een brab met tppk? Welke skill dan?

he, het is wel orgineel iig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Pheno79 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:18:

Kan altijd he.
Hij zou eerst zichzelf kunnen hostilen met een ama en slow missile op zijn barb casten.
Daarna lekker gooien met bijltjes van dichtbij en huppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Pheno79 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:18:

Throwing axes denk ik. Hij stond naast me en een split-second later was ik dood. zag niet eens een town portal verschijnen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertrand schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:44:
[...]

Throwing axes denk ik. Hij stond naast me en een split-second later was ik dood. zag niet eens een town portal verschijnen.
het blijft kut, dat tppk. Dat je gehostiled kan worden, a la. Maar dan wel eerlijk en niet met van die n00bscripts. het heeft niet eens met gameskills te maken dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Pheno79 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:08:
[...]

het blijft kut, dat tppk. Dat je gehostiled kan worden, a la. Maar dan wel eerlijk en niet met van die n00bscripts. het heeft niet eens met gameskills te maken dit.
mja ik ga maar softcore spelen. weliswaar minder spannend maar tenminste niet het risico dat zo'n trieste scriptkiddie het voor je verkloot.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertrand schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:12:
[...]

mja ik ga maar softcore spelen. weliswaar minder spannend maar tenminste niet het risico dat zo'n trieste scriptkiddie het voor je verkloot.
Wel irritant ja dat tppk.. niet echt veilig dat public te spelen als je dat zo hoort :'(

Als je hulp nodig hebt enzo, ik ben nog een van de weinige die nog een beetje actief SCL speelt dus kan je wel helpen met stuff etc mocht je dat willen. Accs: kyozu/kyozu2 (zit atm vaker op me muleacc (kyozu2) doordat ik daar me freshmade goldbarb heb zitten.
Wat was jou acc?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Mijn account is *squiggly
Ben met een summoner necro begonnen (lekker veilig :P) dus wat spulletjes en hulp wordt zeker op prijs gesteld :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertrand schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:15:
Ben met een summoner necro begonnen (lekker veilig :P) dus wat spulletjes en hulp wordt zeker op prijs gesteld :)
Oh dan moet ik wel wat low stuff hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertrand schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:15:
op SCL heb ik nog wel wat spul voor je

oa:

Gravespine
ume laments
wizzard spike
trang armor
trang belt
trang gloves
trang shield
undead crown crown
sandstorm trek
necro torch 11/11

wel even goed afspreken wanneer je precies online bent, sinds ik mijn meeste tijd in azeroth en omstreken doorbreng tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Flapmo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:17:
[...]

You remind me, ik moet me chars even inloggen en verversen :p
idem hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Dalyxia schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:21:
[...]

op SCL heb ik nog wel wat spul voor je

oa:

Gravespine
ume laments
wizzard spike
trang armor
trang belt
trang gloves
trang shield
undead crown crown
sandstorm trek
necro torch 11/11

wel even goed afspreken wanneer je precies online bent, sinds ik mijn meeste tijd in azeroth en omstreken doorbreng tegenwoordig
Super d:)b

Ben waarschijnlijk tussen 17.30 en 18.30 online vandaag

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ben maar eens begonnen aan een summon necrotje. Ga hem maken met trang-oul set aan I also vampire ^^.

Pheno zou je hier of op igot de guide van jou Reviva neer willen zetten? Beetje kijken of dat is wat ik wil. thanks alvast.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gear was iig:
- arm of king leoric
- homunculus
- trang ouls armor (he, +2 summing, I'm happy)
- trang oul gloves (+2 curses, etc)
- arach
- marrowwalk/rare boots (moet nog een leveltje hoger om marrow aan te kunnen: level 92 duurt zo lang als je niet speelt :') )
- 15 all res ring
- wisp projector
- +3 summoning circlet (mods moeten nog wat beter)
- +3 summoning amu (toevallig met +5 str, moet nog iets hogers vinden, zodat marrow via bonusstr aan kan )
- torch
- anni
- skillers
- anni
- charms om res op hell max te krijgen (5@sc, wat gc met extra dex + res)
- gheeds
- mf scs
- skull collector on switch voor baal etc

Skills:
alle curses 1 op het pad van lower res na (scheelt weer wat skillpoints, je gebruikt iron maiden, life tap en lower res toch nooit)
P&B:
- 20 ce
Nee, geen bonemeuk. Who needs bonemeuk? Als vijanden met zoveel minions om je heen nog bij je kunnen komen dan speel je verkeerd. Dus bone armor etc lekker laten voor wat het is, je bent geen melee char :)

Summon (oh yeah baby):
- 20 skellies
- 20 skelliemastery
- 20 golem mastery
- 1 iron golem
- 1 summon resist
- 1 revive
Rest prereq: ook 1 dus

Even tussen haakjes wat je krijgt met + gear (zonder marrow)
- 40 skellies (15 skellies)
- 40 skelliemastery
- 29 ce
- 37 golem mastery
- 18 clay golem (16k life :') )
- 18 iron golem (8200+ life)
- 12 summon resist (65 @res)

- level 20 mages (8 dudes) 1 skiller erbij en het zijn er 9 :)
- level 18 revives (yeah right, je gaat er geen 18 reviven, je manabol is namelijk leeg :D )

Ik heb nog 8 skillpoints over :') revives zijn niet nuttig (1 punt, +gear doet de rest), summon res ook niet voor die paar procent. Mages zijn slap over het algemeen, om er nu 11 of zo van rond te hebben lopen....
Ik twijfel nog tussen blood golem wat pompen, zodat de life nog hoger wordt van iron golem. Maar ja, hij gaat nu ook al niet dood :') Of iron golem zelf wat geven voor meer def etc.

Attribs:
enough str for gear (met bonus str van gear erbij): 118
enough for max block: 218 dex op het moment
life, life,life: de rest, ik heb nu schoon 1k life aan de haak. Met een bo en oak (wisp projector summon) wordt dat wel meer.

Merc is might mercje, natuurlijk. Een obedience in de hand, gaze op zijn hoofd en een skullders ire als armor. Hij doet pijn, baal hell ligt icm al die skelliesummons ruim binnen de halve minuut :D . De iron golem is gemaakt uit een insight, low budget wapen, zodat hij zich niet doodslaat aan iron maiden.

Uber dc is ook geen probleem, zeker niet als je als minions urdars neemt, ook dan ligt de sukkel in notime.

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 29-03-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

En je fire golem?

Overigens vind ik revives veel handiger, maar kost wel veel mana. Dat je zoveel skeletons hebt. Doen die uberhaupt damage? Die worden bij mij zo platgeslagen als er al naar gekeken wordt.

Ik heb al te laat gemerkt dat die wel erg is afgezwakt sinds het originele spel...

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire golem poept. Dus geen punten daarin. Revives zijn slechter dan skellies, ze zijn leuk voor meatshield, zodat de skellies niet zo vaak geraakt worden. Skellies whoopen alles weg, alleen ubertrist en uberdc kunnen lastig zijn. Maar daar heb je de enige waardige revives voor : Urdars, crushing blow tegen de ubers in welke hoedanigheid ook p0wnage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

MMmm crap |:( :z

Zijn er nog ergens build guides die wél recent zijn? (In de zin van hoe je je skill tree moet indelen en stat points toewijzen.)

[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 30-03-2008 09:40 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die staan in de OP. ALles na 1.10 kun je rustig gebruiken. Of zelf uitproberen, dat is eigenlijk het leukst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pheno79 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:15:

knip

Nee, geen bonemeuk. Who needs bonemeuk? Als vijanden met zoveel minions om je heen nog bij je kunnen komen dan speel je verkeerd. Dus bone armor etc lekker laten voor wat het is, je bent geen melee char :)

knip

enough for max block: 218 dex op het moment

knip
Opmerking daarbij :) Ben het met je eens dat je geen bonemeuk nodig hebt maar waarom doe je dan wel max block? Toch ook niet nodig? Je skellies zijn stevig genoeg en als er eentje valt, gewoon een paar keer ce doen, dan valt alles wel neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:32
neem aan omdat je niet zoveel geraakt wordt, kan je een kleine consessie doen op life. en daarbij, met alle skillers anni's en torches zit je toch al snel aan een hoop dex, waardoor je dus niet zo heel veel hoeft te investeren in dex. en wat je bij bone natuurlijk wel mist zijn skillpunten (die moet je immers in bone skills doen) en die mis je bij dex natuurlijk alleen in life

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Frunz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:54:
neem aan omdat je niet zoveel geraakt wordt, kan je een kleine consessie doen op life. en daarbij, met alle skillers anni's en torches zit je toch al snel aan een hoop dex, waardoor je dus niet zo heel veel hoeft te investeren in dex. en wat je bij bone natuurlijk wel mist zijn skillpunten (die moet je immers in bone skills doen) en die mis je bij dex natuurlijk alleen in life
Bone Armor is toch wel lekker hoor, met Summoner. Toch zat skillpoints over. 1 in Armor, rest in Wall/Prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:49:
[...]

Opmerking daarbij :) Ben het met je eens dat je geen bonemeuk nodig hebt maar waarom doe je dan wel max block? Toch ook niet nodig? Je skellies zijn stevig genoeg en als er eentje valt, gewoon een paar keer ce doen, dan valt alles wel neer :)
Voor die momenten dat er een verdwaalde pijl of andere crap naar mij geschoten wordt. Melee wordt je niet geraakt, na zoveel runs kan ik dat met zekerheid zeggen. Maar ga maar eens naar shenk toe als er van die spearcats staan, dan ben je best blij met max block :)
Om zo'n spear te neutraliseren met bone armor heb je best veel skillpoints nodig. Een one point wonder gaat het iig niet doen. Dus ik heb het maar helemaal niet gedaan, zodat ik mijn golem wat meer life kan geven. Tenminste, dat denk ik dat ik ga doen. Of Dim Vision, waar ik enorm fan van ben geworden sinds mijn cursemancer. Die loopt nog steeds nonladder rond op hell. Alleen die heeft geen een attack, dus killen laat ik over aan de A1 merc :)
Met een skelliemancer zou je de ranged attackers kunnen dimmen en je skellies eerst de melee dudes kunnen afranselen. Aan de andere kant, hij is zo sterk, bijna alles ligt toch wel. Daarom zit ik nog met die skillpoints in de maag. Ik kan ook amp nog meer radiius geven, maar ook niet heel nuttig. Dim kun je nog eens gebruiken tegen gloams ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:56:
[...]

.......
Om zo'n spear te neutraliseren met bone armor heb je best veel skillpoints nodig. Een one point wonder gaat het iig niet doen.

.....
En laat je nu als Summoner net die puntjes wel overhebben. Mijn Summoner @HC heeft max. block icm Bonearmor. Bijkomend voordeel van Bonearmor is dat, no matter hoeveel phys. damage, eerst je armor sneuvelt, zonder dat je life verliest. De volgende klap/pijl die je block passeert doet pas AUW. Better safe then sorry @HC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
tollo71 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:30:
[...]

En laat je nu als Summoner net die puntjes wel overhebben. Mijn Summoner @HC heeft max. block icm Bonearmor. Bijkomend voordeel van Bonearmor is dat, no matter hoeveel phys. damage, eerst je armor sneuvelt, zonder dat je life verliest. De volgende klap/pijl die je block passeert doet pas AUW. Better safe then sorry @HC!
vergis je niet dan he...

ik liep een hele tijd rond met een bonemancer met bonearmor en er ging nooit leven af dus ik dacht dat ik wel safe zat. In feite ving ik het weinige dat ik al kreeg helemaal op met mn bone-armor...
totdat ik in Throne even niet oplette en er twee van die knakkertjes van wave1 naast me stonden.
2 klappen, armor weg --> 1 klap dood... (geen max-block 8)7 )

weet goed dat je armor je meer schijnveiligheid geeft dan echte veiligheid...
als je hem kan 1pt wonderen prima, maar liever gewoon maxblock hebben... dat werkt beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Elke klap die ik met de cursemancer heb gekregen (ik denk in normal/nm zo'n 10), kan inderdaad geabsorbeerd worden. Maar die gast heeft max wall/prison/1 point bone. Met 8 skillpoints kan ik 10 +7x15 bonearmor opwerpen. Met + items is het per + 10 extra, want synergies werken per hardput point. Kaal dus 115 melee damage. Die ik bijna niet krijg. Ik heb liever een 75% block kans, die 25% die er sporadisch doorkomt vang ik wel op door max res en een bak met life. Bonearmor is alleen handig met teleport, omdat je dan nog eens ongewild in een zooitje melee kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
[...]

Zoals ik al zei: Max. block icm Bonearmor........ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Bone armor is bijzonder goed ja.
Ik had rond de 500 damage absorb bij mijn bone nec.
Het grootste voordeel is dat je geen hit recovery hebt als je geraakt wordt met bone armor aan.
Bone armor absorbeert slechts een volledige blow als de bone armor onbeschadigd is.
Dus met max block is lvl 1 bone armor best zinvol, zonder block niet want dan moet je het continue hercasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257598

Goedenavond mensen, ik denk ik ga gewoon gezellig meelullen over d2 lod :+
Ben nieuw op dit Forum, en laatst weer begonnen op Europe ScL.

Als er nog meer mensen zijn die Europe ScL spelen, laat't me ff weten aub _/-\o_

Groetjes,
Tumzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:00:
Bone armor is bijzonder goed ja.
Ik had rond de 500 damage absorb bij mijn bone nec.
Het grootste voordeel is dat je geen hit recovery hebt als je geraakt wordt met bone armor aan.
Bone armor absorbeert slechts een volledige blow als de bone armor onbeschadigd is.
Dus met max block is lvl 1 bone armor best zinvol, zonder block niet want dan moet je het continue hercasten.
Je bone nec heeft dan als het goe dis ook maxxed bonewall en prison. Dan vind ik het handig worden, zeker zonder max block op die idote cursemancer. Hij wordt ook weinig geraakt, zeker door dim vision: geen kans op mislukte pijlen/speren.

Voor de rest vind ik het niet nuttig, zeker niet op een skelliemancer. of je moet eni hebben, dan wil je nog wel eens in een groepje tele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 257598 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:58:
Goedenavond mensen, ik denk ik ga gewoon gezellig meelullen over d2 lod :+
Ben nieuw op dit Forum, en laatst weer begonnen op Europe ScL.

Als er nog meer mensen zijn die Europe ScL spelen, laat't me ff weten aub _/-\o_

Groetjes,
Tumzie.
Haha weer een beetje leven in de brouwerij op SCL gebied zo te horen!
Er zijn/waren er meer die SCL spelen/speelden maar atm ben ik de enige die het nog daadwerkelijk 'actief' speelt.
Wat is je acc? Mijn accs zijn kyozu en kyozu2, normaal gesproken zou ik zeggen add alleen maar kyozu maar sinds ik een goldfindbarb op kyozu2 heb (eigenlijk mule/trade-acc) ben ik ook daar spelend te vinden :)

Owja nog 1 ding, groeten doen we niet op tweakers het posten is al een groet opzich ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257598

Ahhh, okay, nou mijn accs zijn XtC-Tumzie en Tumzie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
als ik niet reply op wisps ingame: ben aan het clonehunten..; .217 is hot en heb DC nog niet gezien deze ladder...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.blizzard.com/us/diablo2exp/pinata.html

Ze zijn ons nog niet vergeten, al was het een 1 april grap :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
haha, en nu op naar D3!
@Don, ik had al zo'n vermoeden dat je niet aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zit er over te denken om D2 + LOD toch maar weer eens te installeren. Krijg toch wel weer een beetje kriebels al is er volgens mij al wel een hoop veranderd want ik lees hier zaken waarvan ik geen idee heb waar het over gaat :?

Spelen jullie allemaal in private games of zo? Want een van de hoofdredenen voor mij om te stoppen destijds was het enorme gehack/dupe etc wat de game (in ieder geval voor mij) ruineerde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:00:
[...]

haha, en nu op naar D3!
@Don, ik had al zo'n vermoeden dat je niet aan het spelen was.
En het eerste streepje staat achter haar naam,
she kicked ass!!! Niet een keer een streepje life verloren... De sissie, dacht dat ie vroeger sterker was... ;)

anni: 16/12/8

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Toch niet kunnen laten en weer geinstalleerd en meteen weer dat slechte verslavende gevoel terug bij een beetje proefdraaien >:) .
Echter zoals ik al aangaf lijkt er een hoop veranderd en ik vroeg me af waar ik het beste terecht kan om weer een beetje up-to-date te komen met de belangrijkste veranderingen, terminilogie (fg? etc).
Heb op een aantal sites gekeken uit de TS maar ook daar wordt vaak behoorlijk in 'code' taal gesproken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Trin1ty schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:33:
Toch niet kunnen laten en weer geinstalleerd en meteen weer dat slechte verslavende gevoel terug bij een beetje proefdraaien >:) .
Echter zoals ik al aangaf lijkt er een hoop veranderd en ik vroeg me af waar ik het beste terecht kan om weer een beetje up-to-date te komen met de belangrijkste veranderingen, terminilogie (fg? etc).
Heb op een aantal sites gekeken uit de TS maar ook daar wordt vaak behoorlijk in 'code' taal gesproken :D.
Ik weet niet hoe lang je eruit bent geweest maar na 1.10 is er niet veel veranderd. Belangrijkste "laatste" codes:

fg = forum gold = betaalmiddel op de website www.d2jsp.org
UT = Uber Tristam = nieuwe level waarin de uber-versie van Baal/Diablo/Meph je opwachten. Als je die verslaat krijg je een Torch (charm met +3 skills/stats/res). Om in UT te komen moet je 3 Terror Keys, 3 Hate Keys en 3 Destruction Keys vinden. Deze kunnen alleen gedropt worden door respectievelijk de Countess, de Summoner en Nita (alleen in Hell-mode, kans ~1:13). Met 3 verschillende Keys --> cube --> portal naar 3 zogenaamde mini-ubers. Die versla je voor 3 verschillende Organs --> cube --> portal naar UT.
UT-levelling: als low-level "meelopen" in UT met een gespecialiseerd team (optimaal 2x Hammerdin, 1x Necro). Zeer snel zeer veel XP. In uurtje tijd lvl1 --> lvl 80.

Er zijn in 1.10 en 1.11 een groot aantal runewords geintroduceerd. Als je daar nog nooit van hebt gehoord --> kijk maar op Arreat Summit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nog even op 1.12. Die komt er aan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:33:
Het valt allemaal wel mee, eigenlijk. Afkortingen gewoon vragen, al roepen ze n00b, who cares. Hier kun je het iig rustig vragen, no problemo.
In de OP staan iig recente builds onder een linkje, dus 1.10 ready :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:53:
Ik wacht nog even op 1.12. Die komt er aan *O*
Weet je ook wanneer ze plannen die te releasen?
Pheno79 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:54:
[...]

Het valt allemaal wel mee, eigenlijk. Afkortingen gewoon vragen, al roepen ze n00b, who cares. Hier kun je het iig rustig vragen, no problemo.
In de OP staan iig recente builds onder een linkje, dus 1.10 ready :)
Precies, gewoon vragen als je iets niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

tollo71 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:20:
[...]

Ik weet niet hoe lang je eruit bent geweest maar na 1.10 is er niet veel veranderd. Belangrijkste "laatste" codes:

fg = forum gold = betaalmiddel op de website www.d2jsp.org
UT = Uber Tristam = nieuwe level waarin de uber-versie van Baal/Diablo/Meph je opwachten. Als je die verslaat krijg je een Torch (charm met +3 skills/stats/res). Om in UT te komen moet je 3 Terror Keys, 3 Hate Keys en 3 Destruction Keys vinden. Deze kunnen alleen gedropt worden door respectievelijk de Countess, de Summoner en Nita (alleen in Hell-mode, kans ~1:13). Met 3 verschillende Keys --> cube --> portal naar 3 zogenaamde mini-ubers. Die versla je voor 3 verschillende Organs --> cube --> portal naar UT.
UT-levelling: als low-level "meelopen" in UT met een gespecialiseerd team (optimaal 2x Hammerdin, 1x Necro). Zeer snel zeer veel XP. In uurtje tijd lvl1 --> lvl 80.

Er zijn in 1.10 en 1.11 een groot aantal runewords geintroduceerd. Als je daar nog nooit van hebt gehoord --> kijk maar op Arreat Summit.
ah dat is al een begin, bedankt! Dat van dat nieuwe lvl is wel cool, iig al een reden om het toch weer een keer te spelen.
Ik ben alleen zoals eerder gezegd wat huiverig voor battlenet. Destijds (volgens mij ben ik er ergens tussen 1.09 en 1.10 mee gestopt) was het bijna niet leuk meer om in groepen te spelen, de lol van een item vinden was weg want dat had iedereen via dupe praktijken al lang, pk's (ik speelde alleen hardcore) etc etc. Vandaar mijn eerdere vraag of jullie veel samen spelen (er van uit gaande dat jullie die hack praktijken ook niet moeten) of dat er nog plekken zijn waar je eerlijk en normaal kunt spelen. Ik zie muling en powerlvl'en dan even niet als oneerlijk spelen :)

Affijn ben weer even wat guides aan het nalezen om er weer in te komen. Ik verbaasde me er gisteravond toch weer over hoe kicken en verslavend zo'n op zich redelijk gedateerde en simpele game kan zijn. Item hunting blijft toch het leukste wat er is (naast de thrill van HC uiteraard :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:14:
[...]

Weet je ook wanneer ze plannen die te releasen?

[...]

Precies, gewoon vragen als je iets niet weet.
Done when it's ready... het is al uitgesteld geweest. Dus het zal niet de simpele no-cd patch zijn, mag ik aannemen. Want die hadden we dan echt al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Trin1ty schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:55:
[...]

ah dat is al een begin, bedankt! Dat van dat nieuwe lvl is wel cool, iig al een reden om het toch weer een keer te spelen.
Ik ben alleen zoals eerder gezegd wat huiverig voor battlenet. Destijds (volgens mij ben ik er ergens tussen 1.09 en 1.10 mee gestopt) was het bijna niet leuk meer om in groepen te spelen, de lol van een item vinden was weg want dat had iedereen via dupe praktijken al lang, pk's (ik speelde alleen hardcore) etc etc. Vandaar mijn eerdere vraag of jullie veel samen spelen (er van uit gaande dat jullie die hack praktijken ook niet moeten) of dat er nog plekken zijn waar je eerlijk en normaal kunt spelen. Ik zie muling en powerlvl'en dan even niet als oneerlijk spelen :)

Affijn ben weer even wat guides aan het nalezen om er weer in te komen. Ik verbaasde me er gisteravond toch weer over hoe kicken en verslavend zo'n op zich redelijk gedateerde en simpele game kan zijn. Item hunting blijft toch het leukste wat er is (naast de thrill van HC uiteraard :9~ )
Ik speel zelden public games. Alleen helmaal in het begin nog wel eens om van lvl1 --> lvl25+ te komen. Daarna alleen nog maar met mede-Gotters. Kijk eens op het clan-forum (zie SP) wie allemaal ook HC spelen. Dupen wordt veel minder gedaan dan in de tijd van 1.09/1.10. Gebeurt nog wel maar zeldzame spullen zijn nu wel een stuk duurder. In pubbies komt TPPK nog wel voor (PK met een script --> zeer laf), dus add gewoon een stel mede-Gotters.
@ Pheno: jij begint pas weer met 1.12 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien wel. Ik zie wel. Starcraft 2 duurt nog wel even, dat is iig zeker. Op dit moment meer met het herstel bezig dan met games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
2e anni voor assa: 19/18/9 !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mazzelaar :P
En dan over een week ofzo ladder reset en 1.12 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 17:15
Kan iemand de Andy bug eens uitleggen?
De link uit TS werkt niet meer, en als ik google, krijg ik ofwel dode links, ofwel links waarin om uitleg wordt gevraagd, maar waar geen antwoord staat ^^
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Kwakkel schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:20:
Kan iemand de Andy bug eens uitleggen?
De link uit TS werkt niet meer, en als ik google, krijg ik ofwel dode links, ofwel links waarin om uitleg wordt gevraagd, maar waar geen antwoord staat ^^
Alvast bedankt :)
hmm bij mij werkt de link gewoon nog...
het is gewoon een post op tweakers
Derr_Hans schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Quote Cipri maar.

Deze link legt het uit..

Volgorde hoe ik het gedaan heb.
Andy killen - haar portal nemen - cain praten - warriv go east - esc - save and exit.

[ Voor 5% gewijzigd door Frunz op 08-04-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Ja, die wel
Maar in dat topic staat een nieuwe link, met (denk ik) uitleg over WAT die bug juist is :)
En die link doet t dus niet.
Dus ik kan de bug wel nabootsen, mar geen idee wat dat doet ... waarnaar ik dan moet zoeken :)

[ Voor 37% gewijzigd door Kwakkel op 08-04-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Kwakkel schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:49:
Ja, die wel
Maar in dat topic staat een nieuwe link, met (denk ik) uitleg over WAT die bug juist is :)
En die link doet t dus niet.
Dus ik kan de bug wel nabootsen, mar geen idee wat dat doet ... waarnaar ik dan moet zoeken :)
de bug geeft je elke keer een quest drop als j e andy killed, meer kans op soj's dus...
Zaka dropt ze ook (ben ik getuige van).

Werkt echt wel, moet je dus zeker doen op mf char !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Nog een paar vraagjes,

Ik probeer D2 er een beetje netjes uit te laten zien op mijn 22inch flatscreen :D en draai hem windowed.
Max resolutie uit mijn hoofd voor D2 is geloof ik 800x600 maar als ik D2 windowed start met -w is dat volgens mij geen 800x600. Is het mogelijk om het windowed in die resolutie te draaien? Moet ik dan wat meer parameters meegeven? Want ik kan me niet voorstellen dat jullie het allemaal nog op een 15 inch monitor zitten te spelen :).

Verder zie ik jullie veel over MF characters praten. Ik weet nog wel dat in de tijd dat ik het nog speelde er niet zoveel waarde werd gehecht aan de MF modifier maar is dat veranderd? Of blijkt veel MF op een character wel degelijk gewoon te doen waar de modifier voor staat, namelijk een verhoogde kans op 'Magic Find'?
En waarom zijn die MF characters bijna altijd sorceress'es?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op woensdag 09 april 2008 @ 07:36:
Nog een paar vraagjes,

Ik probeer D2 er een beetje netjes uit te laten zien op mijn 22inch flatscreen :D en draai hem windowed.
Max resolutie uit mijn hoofd voor D2 is geloof ik 800x600 maar als ik D2 windowed start met -w is dat volgens mij geen 800x600. Is het mogelijk om het windowed in die resolutie te draaien? Moet ik dan wat meer parameters meegeven? Want ik kan me niet voorstellen dat jullie het allemaal nog op een 15 inch monitor zitten te spelen :).

Verder zie ik jullie veel over MF characters praten. Ik weet nog wel dat in de tijd dat ik het nog speelde er niet zoveel waarde werd gehecht aan de MF modifier maar is dat veranderd? Of blijkt veel MF op een character wel degelijk gewoon te doen waar de modifier voor staat, namelijk een verhoogde kans op 'Magic Find'?
Dat window is ook 800x600, maar ja, het leven is hard enzo, zeker als je in een hogere desktopresolutie zit :) Ik heb een 17 inch laptopscherm, dus ja, ik speel(de) nog ouderwets :)

MF is een kwestie van geluk, altijd geweest, zal het altijd zijn. Ik ben Mr. perfect gem, om zo enige waarde in fg te krijgen, dus dat zegt genoeg :')

Het zijn eigenlijk altijd sorcs omdat je snel kan gaan. Of hammerdins, met enigma runeword, omdat men graag saai wilt spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar vraagjes,

Wat pheno al zei als je windowed speelt is de res gewoon 800x600 als je dat gezet hebt. Zelf speel ik ook op een 22" WS maar dan wel gewoon full screen. Tja dan ziet het er niet uit maarja anders is 3/10e van je beeld bezet en de rest niet vind ik zelf niet echt prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

ach, heb nog een 17 inch op mijn andere pc en ook nog een 13inch Apple laptopje, daar kan het ook nog op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
yago schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:25:
[...]

de bug geeft je elke keer een quest drop als j e andy killed, meer kans op soj's dus...
Zaka dropt ze ook (ben ik getuige van).

Werkt echt wel, moet je dus zeker doen op mf char !!!
thx yago :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Nog een paar vraagjes,

...omdat je sorcs redelijk makkelijk met mf kan behangen zonder dat dit heel veel aan killing power kost. en daarbij zijn ze behoorlijk snel (tele enzo ^^ )
een sorc met full tal set heeft redelijk wat mf mee, en goeie resists, en kan daarbij ook nog eens goed killen. that's why :)

gister alle keys verkocht die nog op de got-mules stonden... worden voorlopig toch geen runs gedaan als ik het zo zie. ben nu voornamelijk een beetje met ls aan het klooien. wie speelt er nog egelmatig? tollo? don? voor de rest nog mensen die regelmatig on-line zijn?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

kwakke01 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 07:16:
[...]

...omdat je sorcs redelijk makkelijk met mf kan behangen zonder dat dit heel veel aan killing power kost. en daarbij zijn ze behoorlijk snel (tele enzo ^^ )
een sorc met full tal set heeft redelijk wat mf mee, en goeie resists, en kan daarbij ook nog eens goed killen. that's why :)

gister alle keys verkocht die nog op de got-mules stonden... worden voorlopig toch geen runs gedaan als ik het zo zie. ben nu voornamelijk een beetje met ls aan het klooien. wie speelt er nog egelmatig? tollo? don? voor de rest nog mensen die regelmatig on-line zijn?
ah duidelijk. Ik ben nu ook weer met een sorc begonnen omdat die idd vrij makkelijk speelt en ik het eerst weer een keer solo helemaal uit wil spelen om weer te weten hoe het ook allemaal weer zat :)
En probeer dan maar meteen een MF build uit maar ik zie er verschillende, sommige volledig gefocused op cold en andere weer op fire. (is fire niet de meest destructieve?).
En waar ik echt even heel hard aan moet wennen is dat ik niet kan respeccen als in WoW dus ik moet goed opletten hoe ik het opbouw voordat ik vast zit aan domme keuzes.
Al is het wat makkelijker uitproberen als je zoals eerder aangegeven je in een uur weer kan laten powerlevelen naar 50+ >:) , is natuurlijk ook een vorm van respeccen :D

Ik ben overigens wel online zo nu en dan. Ga D2 echt gebruiken als tussendoortje, of zo nu en dan een avondje. Zeker nu ik merk dat het na al die tijd en zelfs met de gedateerde graphics nog steeds verdomd leuk blijkt te zijn. Voor multiplayer zal ik wel eens hier aankloppen al moet ik er eerst weer even inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 07:16:
[...]

Toevallig deze week iets meer online. Eergister met Boom en gister met Maldred wat ge-levelled. Don is dagenlang aan het Clone-hunten.
Als het straks thuis en op het werk iets rustiger is ben ik zowiezo vaker online, Kwakke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
niet direct clonehunten, als ik er ben doe ik 't niet... maar ben veel van huis en ja... dan ben ik aan het hunten...

Vraagje: Fantism via faith op merc, geeft die enkel extra damage of ook increased attack speed aan de speler (zelf of enkel aan de merc)? Ben manier aan het zaoeken om met stromlash toch de laatste frame te kunnen halen...

En Ignore targets defense, betekend dat dat je attack rating gewoon doortelt als was de def van de vijand "o"? ANders prop ik JAH in mijn storm en dan heb ik ignore, raak ik meer....

life is full of choises...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ignores werkt alleen normal monsters, dus champs en bosses hebben geen last van je als je "ignores" icm een lage dex hebt. Alleen smite van de pala heeft dat nadeel niet. Maar goed, je kent mijn oordeel over pala's: overpowered voor n00bs met dupe items te veel :')

faith geeft ook de ias, alleen je krijgt de party dam% bonus, niet de dam% bonus van faith :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Clonehunting? :? Wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
als er stone of jordans (unique ring) worden verkocht, dan bij een bepaalt aantal komt er een tekst in beeld: diablo walks the earth

bij elke unique monster die je dan als eerste tegen komt veranderd in diablo (de kloon), maar dan een klein beetje anders (doet andere aanvallen). als je hem verslaat krijg je een annihilus. die kan je in je inventory houden en dan krijg je +1 to all skills, resist en meer stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Er zijn websites/IRC channels die bijhouden welke D2-servers "hot" zijn, dwz waar veel SoJ's worden verkocht. Clonehunten is dan proberen op die server terecht te komen zodat wanneer er een Worldevent plaatsvindt (op de hele server!) je de DiabloClone in je game krijgt.
Er zijn zelfs een soort scriptjes die automatisch een game maken en het ip-adres van de server vergelijken met een "hot" adres. Dat doen ze net zolang tot ze op een hot server zitten en dan is het camperen tot "Dia walkes" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:46:
ignores werkt alleen normal monsters, dus champs en bosses hebben geen last van je als je "ignores" icm een lage dex hebt. Alleen smite van de pala heeft dat nadeel niet. Maar goed, je kent mijn oordeel over pala's: overpowered voor n00bs met dupe items te veel :')

faith geeft ook de ias, alleen je krijgt de party dam% bonus, niet de dam% bonus van faith :)
dus dan is met een faith bow en een "Ber" in mijn scourge mijn probleem opgelost...
Hoogste frame attack speed, 103% CB en nog steeds die heeeerlijke static !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:36:
[...]

dus dan is met een faith bow en een "Ber" in mijn scourge mijn probleem opgelost...
Hoogste frame attack speed, 103% CB en nog steeds die heeeerlijke static !!!
Moet je wel de Stormlash gebruiken en niet je weaponswitch O-).
Bedankt voor de lift (en de Waterwalks) gister, Don _/-\o_ .

Wind-Druid-to-be is nu lvl48. Heb geen zin (en fg's) om dure gear te kopen (Enigma, HoTo) dus hiermee gaat ie het doen:
Armor: Vipermagi, hoogste res die ik heb is 27% :(. Uppen nuttig?
Wapen: Spirit zwaard, helaas maar 25% fcr --> heb 29% nodig voor 99% bp.
Schild: Whistans, makkelijker max. block te halen. Spirit zonder de +str van Enigma is teveel str.
Muts: Jalals
Gloves: Mages/Trangs, iets met 20% fcr
Belt: Arach uiteindelijk
Boots: Waterwalks, +life wordt lekker versterkt door Oak.
Amu: +3Ele/86life
Ringen: Raven+rare
In stash: 3x +5fhr SC voor 99% BP, Torch + hopelijk anni.

Dit levert +13 Ele.skills op. Natuurlijk kan het een stuk beter (Enigma/Hoto/Spirit Monarch) maar hiermee moet ik toch wel Hell-proof zijn, hopelijk.
Merc krijgt Reapers Toll voor de ctc Decreptify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

ik lees veel over skills die 'synergies' hebben met andere skills. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat ze elkaar versterken oid?

Daarnaast, 'classic'. Is dat de normale D2 + LoD en zoja, wat is dan niet 'classic'? ;)

En waar kan ik bij een sorc het beste voor kiezen (doel is voornamelijk solo), fire of cold? Ik zelf dacht aan fire omdat ik me kan herinneren dat firewall destijds enorm veel dmg deed. Maar hoe zit het met fire resistancy verderop in de game?

[ Voor 10% gewijzigd door Trin1ty op 11-04-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:26:
ik lees veel over skills die 'synergies' hebben met andere skills. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat ze elkaar versterken oid?

Daarnaast, 'classic'. Is dat de normale D2 + LoD en zoja, wat is dan niet 'classic'? ;)

En waar kan ik bij een sorc het beste voor kiezen (doel is voornamelijk solo), fire of cold? Ik zelf dacht aan fire omdat ik me kan herinneren dat firewall destijds enorm veel dmg deed. Maar hoe zit het met fire resistancy verderop in de game?
Synergies doen precies zoals jij nu al zelf zegt, het staat ook onder de skill, bijv.
Poison Nova Receives Bonuses From:
• Poison Dagger: +10% Poison Damage per Level
• Poison Explosion: +10% Poison Damage per Level

Classic is d2 dus zonder lod / runes / runewords etc.
Wbt je sorc, ik neem aan dat je wel hell proof wilt zijn dus sowieso zul je met 1 tree altijd wel immunes tegen komen. Deze kan je natuurlijk overslaan of je merc laten pakken. Tja verder is het een beetje wat jij wilt, Orb / Blizz / Fireball / Meteor. Zelf heb ik meer met cold maar lightning is ook sterk alleen die is pas echt sterk als je goede equip hebt die anderen zijn al goed met wat minder goede gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

ik ben ook weer begonnen, het GoT D2 forum lijkt een beetje dood, dus ik ga hier ff vraagjes stellen :)
kheb een HCL summoner gekozen, omdat ik nog geen gear heb en summoners best goeie survivability heeft :P daarnaast kan een summoner met goeie gear best wel wat MF dragen, voor in de toekomst!

om er nu zo zeker mogelijk van te zijn dat ik daadwerkelijk hell ga halen, lijkt het me praktisch om even een paar dingenop te helderen:

1. ik heb nu een shield met 35% block, en als ik in charscherm kijk staat er bij chance to block ook 35% (ie, genoeg dex genomen om dat gelijk te trekken). Is het nu zo dat als ik een schild met 50% block equip, ik dan ook gelijk 50% chance to block heb?

2. hoeveel str is nodig om de leuke necro gear te dragen (ie, wat is een belangrijk item met hoogste strreq)?

3. iemand nog een aanrader-skill die ik moet pakken naast summon skeleton/skeleton mastery? (heb nu amplify + decrep in curses, en confusion van een item, corpse explosion voor magic damage)

EDIT: 4. ik hebnog geen public game gespeeld, in hoeverre zijn er baal-runs om te doen om snel te levellen? of is het risico op een lame PK'er in zo'n game te hoog?

[ Voor 7% gewijzigd door MLM op 11-04-2008 10:47 ]

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
@3: ik ken iemand die naast z'n skellies nog de bone skills had, (dus bone spear en bone spirit) en die was daar toch erg handig mee, je bent namelijk niet afhankelijk van je merc voor te killen, maar je kan gewoon zelf wat monsters neerleggen. aan de andere kant was hij lvl 98, dus hij had aardig wat skillpoints, die je dus op hcl iets minder makkelijk vergaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Frunz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:02:
@3: ik ken iemand die naast z'n skellies nog de bone skills had, (dus bone spear en bone spirit) en die was daar toch erg handig mee, je bent namelijk niet afhankelijk van je merc voor te killen, maar je kan gewoon zelf wat monsters neerleggen. aan de andere kant was hij lvl 98, dus hij had aardig wat skillpoints, die je dus op hcl iets minder makkelijk vergaard
Je kunt altijd skellies "halen" in Pindles Garden (Rode Portal bij Anya in A5). Anders ergens in A1 je Merc een paar beestjes laten omleggen --> CE --> heel veel corpses.

Je moet je niet teveel voorstellen van de damage die Bonespear/Spirit doet als je maar een beperkt aantal punten te verdelen hebt daar. Zeker in HC, veiligheid boven alles. Dus afhankelijk van smaak/speelwijze de rest in Curses (Pheno O+ DV bijvoorbeeld) of 1 Bonearmor, rest Wall.

Voor Summoner is geen high-end, dure gear nodig. Ideaal is Arm King Leo en Homuncules(?) schild. Summon-taira, summon amu, Vipermagi armor, rest van de gear voor stats/res.
Klaar voor weinig. Godly kan ook (Enigma/Hoto/Beast/Pride) maar is volstrekt onnodig.

Public Baalruns zijn zeer link @HC. Zeker als je nieuw bent en de "standaaard" (TP)PK trucjes/chars niet echt kent. Add een stel mede-Gotters@HC (Boom, Don, Kwakke, Maldred, ikzelf, Pheno straks weer) en het komt allicht goed.

[ Voor 20% gewijzigd door tollo71 op 11-04-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
dat is zeker waar, dat je op hc andere prioriteiten hebt, maar als ik zag hoe snel die gast kon killen (ook zonder skellies) en wat dood is kan jouw geen pijn meer doen :P

CE is wat tollo ook zegt wel een heel handige skill voor de groepen

[ Voor 10% gewijzigd door Frunz op 11-04-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:02:
Mijn merc killt alleen de endbosses, de rest kan hij niet eens om dat de skellies het al gedaan hebben. Dus wat overkill, imho. Maar he, als je wat actiever dan met curses/CE wilt spelen wel een oplossing :)

Ipv viper armor zou ik gewoon de set armor van trang oul doen.

Blockkans: op classic is blockkans simpel:
shield + andere mods van bv twitch = blockkans, lcharlevel of dex wordt dus niet meegenomen in de berekening.

op lod is het wat lastiger, zie OP voor een calculator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Wordt er ook nog wel ns gezellig samen gebikkeld door GoTters op SCL bijvoorbeeld? Gewoon ns een groep van 8 die alles in het spel ns grondig plat legt?

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aetje schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:04:
Wordt er ook nog wel ns gezellig samen gebikkeld door GoTters op SCL bijvoorbeeld? Gewoon ns een groep van 8 die alles in het spel ns grondig plat legt?
Atm niet, ik ben samen met tumzie nog een van de weinige die wel eens online te vinden zijn. De rest (main (al hele tijd foetsie? ;() dalyxia heeft het druk, neo druk met andere games, chef ook al tijdje niet gezien en nog een paar die sowieso niet zolang volgehouden hebben) zijn behoorlijk inactief.
Maar zodra er weer wat actief worden of nieuwe actieve mensen bijkomen zal dat wel weer het geval zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCL en bikkelen :{w

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
hahahaha _/-\o_

Hoe ist met de gesteldheid Ron? Op de weg naar boven weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

>.>

Diablo 2 is voor mij meer n ontspanningsspelletje. Lekker massa's monstertjes in ene klap neerhalen... :] ik wil die stress van HCL "Ja, weer itempjes kwijt!" enz niet. Dus ja, SCL bikkelen.

Iemand die ns lekker samen een avondje wil raggen, gooi me 'n ICQ/MSN/Whatever berichtje tegemoet... contact info zit in mn profiel.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet happen, het is hier altijd een HCL vs SCL verhaaltje ;)

@tollo. Mwoa, ik ben niet uitermate tevreden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:08:
[...]

Moet je wel de Stormlash gebruiken en niet je weaponswitch O-).
Bedankt voor de lift (en de Waterwalks) gister, Don _/-\o_ .

Wind-Druid-to-be is nu lvl48. Heb geen zin (en fg's) om dure gear te kopen (Enigma, HoTo) dus hiermee gaat ie het doen:
Armor: Vipermagi, hoogste res die ik heb is 27% :(. Uppen nuttig?
Wapen: Spirit zwaard, helaas maar 25% fcr --> heb 29% nodig voor 99% bp.
Schild: Whistans, makkelijker max. block te halen. Spirit zonder de +str van Enigma is teveel str.
Muts: Jalals
Gloves: Mages/Trangs, iets met 20% fcr
Belt: Arach uiteindelijk
Boots: Waterwalks, +life wordt lekker versterkt door Oak.
Amu: +3Ele/86life
Ringen: Raven+rare
In stash: 3x +5fhr SC voor 99% BP, Torch + hopelijk anni.

Dit levert +13 Ele.skills op. Natuurlijk kan het een stuk beter (Enigma/Hoto/Spirit Monarch) maar hiermee moet ik toch wel Hell-proof zijn, hopelijk.
Merc krijgt Reapers Toll voor de ctc Decreptify.
Heb nog wel ergens betere viper voor je denk ik... perf zelfs nog als ik me goed hereinner.
ZOu m dan wel uppen, anders is het ook maar zonde...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:48:
[...]

Heb nog wel ergens betere viper voor je denk ik... perf zelfs nog als ik me goed hereinner.
ZOu m dan wel uppen, anders is het ook maar zonde...
Heel graag, Don!!
1e Druid heeft het loodje gelegd @WSK NM omdat ik niet had gewacht tot Boom de TP als safe gemeld had 8)7 . Remake is inmiddels als weer lvl42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:25:
[...]

Heel graag, Don!!
1e Druid heeft het loodje gelegd @WSK NM omdat ik niet had gewacht tot Boom de TP als safe gemeld had 8)7 . Remake is inmiddels als weer lvl42.
rofl, nm rip :o Tollo toch :+

ik zal eens kijken of ik nog leuke dingen heb voor je druid; je had toch een torch nog? toch? viper heb ik ook nog wel, ook al is ie niet perfect. Heb mss ook nog wel booties, en heb iig nog steeds een gosu amu voor je; speel te weinig om al mn chars in leven te houden, dus dan kan jij mn druid items wel krijgen :cheers:

necro-items gaan ook weg, dus dan houd ik de smiter(s), de dreamer, mn hammer en mn mf-soso en de encher. daarnaast dan nog de 4 mule-accounts :X

dan blijft er dus nog genoeg over om te beheren O-)

oh, de pk-chars niet meegerekend ofc :o

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 14:19
Even een vraagje?
Ik ben gestopt met Diablo 2 toen het nog versie 1.09 was.
Is er intussen veel veranderd of bot nog steeds 80% van de mensen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Kroga schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:14:
Even een vraagje?
Ik ben gestopt met Diablo 2 toen het nog versie 1.09 was.
Is er intussen veel veranderd of bot nog steeds 80% van de mensen? 8)7
botten is gemeengoed in d2 vrees ik :(

maar er zijn nog genoeg alternatieven hoor; TPPKers of dupers zijn er ook heel veel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
kwakke01 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:21:
[...]

rofl, nm rip :o Tollo toch :+

ik zal eens kijken of ik nog leuke dingen heb voor je druid; je had toch een torch nog? toch? viper heb ik ook nog wel, ook al is ie niet perfect. Heb mss ook nog wel booties, en heb iig nog steeds een gosu amu voor je; speel te weinig om al mn chars in leven te houden, dus dan kan jij mn druid items wel krijgen :cheers:

necro-items gaan ook weg, dus dan houd ik de smiter(s), de dreamer, mn hammer en mn mf-soso en de encher. daarnaast dan nog de 4 mule-accounts :X

dan blijft er dus nog genoeg over om te beheren O-)

oh, de pk-chars niet meegerekend ofc :o
Kwakke je gaat toch niet stoppen he? Ik zie je alleen maar dingen weggeven, tuurlijk leuk, mja af en toe playen is leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Maldred schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:35:
[...]

Kwakke je gaat toch niet stoppen he? Ik zie je alleen maar dingen weggeven, tuurlijk leuk, mja af en toe playen is leuker :P
neej, helemaal stoppen doe ik nooit, maar atm heb ik te veel staan om het allemaal te rechtvaardigen :o

die necro is hell-waardig, dus sonde om te laten staan als iemand het kan gebruiken. had jij je psn-nec al compleet??

de dreamer/soso's smiters houdt ik zowiezo, dus ik speel nog wel :)

daarnaast heb ik op scl nog een 7x soso en een java, heb ik nog 2 pk-chars in opbouw, en heb ik als het goed is op medion2008 nog HEEL veel items en een 120 ama en een assa die bijna af was :X

teveel dus om bij te houden als je in ogenschouw neemt dat ik ook nog met LS bezig ben om dat eerste guild point binnen te hengelen; slow, but steady :)

had op het andere forum al een inventatie-topic aangemaakt om te kijken wie atm wat speelt, en met welke intensiteit ;)

kan ik kijken waar ik kan aanhaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:25:
[...]

Heel graag, Don!!
Haha !!!
Heb je die boots nog of zijn die ook geRIPped?

Die viper vind ik nog wel ergens, wisp maar een sals je me online ziet...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:23
ik ga oook kappen met d2, alweer een beetje gezien: binnekort uitverkoop aka free items :P.

scl btw 2 enigma's hoto's smiter gear grief fortitude ist runes shako's and blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Hey Kwakke, volgens mij heb ik je gister nog wel een pm gestuurd op het IGotDiablo forum maar volgens mij is dat bericht nooit verstuurd omdat er iets mis is gegaan aan mijn kant. Klopt het dat je hem niet gekregen hebt?

Affijn, Act1 afgerond op mijn poison nec. Uitgebreid de tijd genomen (lvl 16) :P
Op naar Act2 en de gevreesde Duriel (waar ik vroeger al heel wat HC characters op verloren ben.)
Die poison nec speelt prima trouwens, af en toe een keer met mijn dagger prikken, een curse er op en de merc het werk laten doen. Die heb ik met wat gevonden rare's volgehangen dus dat gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Trin1ty schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:42:
Hey Kwakke, volgens mij heb ik je gister nog wel een pm gestuurd op het IGotDiablo forum maar volgens mij is dat bericht nooit verstuurd omdat er iets mis is gegaan aan mijn kant. Klopt het dat je hem niet gekregen hebt?

Affijn, Act1 afgerond op mijn poison nec. Uitgebreid de tijd genomen (lvl 16) :P
Op naar Act2 en de gevreesde Duriel (waar ik vroeger al heel wat HC characters op verloren ben.)
Die poison nec speelt prima trouwens, af en toe een keer met mijn dagger prikken, een curse er op en de merc het werk laten doen. Die heb ik met wat gevonden rare's volgehangen dus dat gaat lekker.
je maakt toch wel een nova-nec hoop ik :X als je zorgt dat je minimaal lvl 13 lower hebt ruled die echt. Met 3 skillers deed ie 1cast kills in hell-cows :) Ik denk dat alleen een java sneller killt in hell cows dan een fully loaded nova-nec; ik hed bv nog niet eens een bramble op, of perfect items (wel near-perfect though :$ )

als je 8K nova hebt, dan rule je alles; 1cast lower en 1 nova eroverheen en je ziet het life wegtikken :D

en nee, ik heb geen pm gezien nee :( voeg anders ng-kwakke eff toe aan je f-list; dan zie je wel wanneer ik online ben. Add dan ook meteen gotslaves; dan kan ik je (en je merc) eff enchen voor een 1-hit-kill by duri ;)

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 15-04-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Uiteraard een nova nec. Eigenlijk gewoon de build die ook op het IGotDiablo forum staat, in de curse tree naar LowerResist en in de poison tree alle drie de poison skills naar 20. Ben benieuwd naar de nova want ik merk nu af en toe dat 1 keer prikken met mijn poison dagger al voldoende is om de mob binnen 3 sec te zien sterven :P Mijn merc moet nu soms snel zijn wil hij er zelf nog wat aan doen :D

toevoegen aan f-list? Is dat in D2 zelf?Ben daar niet zo thuis in namelijk en het is al ff geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Trin1ty schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:05:
Uiteraard een nova nec. Eigenlijk gewoon de build die ook op het IGotDiablo forum staat, in de curse tree naar LowerResist en in de poison tree alle drie de poison skills naar 20. Ben benieuwd naar de nova want ik merk nu af en toe dat 1 keer prikken met mijn poison dagger al voldoende is om de mob binnen 3 sec te zien sterven :P Mijn merc moet nu soms snel zijn wil hij er zelf nog wat aan doen :D

toevoegen aan f-list? Is dat in D2 zelf?Ben daar niet zo thuis in namelijk en het is al ff geleden ;)
ja, in diablo

gewoon /f a ng-kwakke
/f a gotslaves

en je bent er al :)

kind kan de was doen :+

nova is psn-dam over 2 sec dus als je 2 seconden kan uitzingen, dan ligt alles aan je voeten :D

gewoon je punten die je over hebt in bone armor/wall doen, dat geeft je de nodige protectie.

oh, ook clay golum op ~ 8 zetten ofzo; mastery op ~ 10 en summon resist(or whatever het heet; die de resi van je minions increased) op ~ 10 zodat je golum lekker lang blijft leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:44:
[...]

Haha !!!
Heb je die boots nog of zijn die ook geRIPped?

Die viper vind ik nog wel ergens, wisp maar een sals je me online ziet...
@Don: Was met Boompie in game, loot aan. Dus enige dat weg is is merc-stuff en wat charms. Alle Druid-gear (voor zover al equipped) heb ik nog.
@ Kwakke: ik heb wel een Viper (27). Wat voor amu heb je? Ik heb voor straks (lvl66) een +3 Ele/86life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:16:
[...]

@Don: Was met Boompie in game, loot aan. Dus enige dat weg is is merc-stuff en wat charms. Alle Druid-gear (voor zover al equipped) heb ik nog.
@ Kwakke: ik heb wel een Viper (27). Wat voor amu heb je? Ik heb voor straks (lvl66) een +3 Ele/86life.
meerdere, maar dacht dat de belangrijkste kandidaat 2 ele 4x lightres en 1x @ had

imho is resi>life :P (ja, zelfs met cyclone; je wilt toch veilig cs-runs kunnen doen, toch ? O-) )daarnaast veel 3os tornado hoedjes, die je het leven weer wat makkelijker maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 15-04-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:57:
[...]

meerdere, maar dacht dat de belangrijkste kandidaat 2 ele 4x lightres en 1x @ had

imho is resi>life :P (ja, zelfs met cyclone; je wilt toch veilig cs-runs kunnen doen, toch ? O-) )daarnaast veel 3os tornado hoedjes, die je het leven weer wat makkelijker maken :)
Alleen max res is op zich simpel te halen:
- ummed Jalal: 45@
- Pdiam. Whistans: 19@
- Viper (van Don :) ): 30@
- Trang gloves: 30 CR
- ringen/boots/belt/anni/torch/charrms

+86 life van amu is lekker hoor, met Oak en BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:55:
[...]

Alleen max res is op zich simpel te halen:
- ummed Jalal: 45@
- Pdiam. Whistans: 19@
- Viper (van Don :) ): 30@
- Trang gloves: 30 CR
- ringen/boots/belt/anni/torch/charrms

+86 life van amu is lekker hoor, met Oak en BO.
Geen whistan joh, dan nog liever een liddless... maar spirit monarch is nog beter; 2 skills rules :)

tornado heeft immers baat bij FCR, dus spirit>other shields :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:15:
[...]

Geen whistan joh, dan nog liever een liddless... maar spirit monarch is nog beter; 2 skills rules :)

tornado heeft immers baat bij FCR, dus spirit>other shields :D
Max.block is heel lekker want je staat toch redelijk toe-to-toe als Windy. Juist daarin blinkt Whistans uit.
Spirit Monarch is inderdaad heel goed qua damage/FHR maar heeft f*cking veel str (156) nodig. Zonder Enigma en/of godly ringen (ja, jij Paul 8) ) kost dat heel veel puntjes in zowel str, als dex om max block te halen.
FCR-BP is 99% en dat is prima te doen: 30 Viper, 20 Trangs, 20 Arach en >29 Spirit zwaard/HoTo. Daar heb ik de Spirit Monarch of Whistans niet voor nodig.
Het mooie is ook dat ik dat altijd nog zou kunnen doen.

Voorlopige gear:
Jalals/Viperskin/Trang gloves/Spirit Broad Sword/Whistans/Waterwalks/Arach/+3ele-86life amu/ravenfrost/res-stats ring/1x Ele.Skiller/Torch/anni?

Hiermee: max. block, max. resists, 99% fcr BP, 99% FHR BP, 32 Ele.Skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:28:
[...]

Max.block is heel lekker want je staat toch redelijk toe-to-toe als Windy. Juist daarin blinkt Whistans uit.
Spirit Monarch is inderdaad heel goed qua damage/FHR maar heeft f*cking veel str (156) nodig. Zonder Enigma en/of godly ringen (ja, jij Paul 8) ) kost dat heel veel puntjes in zowel str, als dex om max block te halen.
FCR-BP is 99% en dat is prima te doen: 30 Viper, 20 Trangs, 20 Arach en >29 Spirit zwaard/HoTo. Daar heb ik de Spirit Monarch of Whistans niet voor nodig.
Het mooie is ook dat ik dat altijd nog zou kunnen doen.

Voorlopige gear:
Jalals/Viperskin/Trang gloves/Spirit Broad Sword/Whistans/Waterwalks/Arach/+3ele-86life amu/ravenfrost/res-stats ring/1x Ele.Skiller/Torch/anni?

Hiermee: max. block, max. resists, 99% fcr BP, 99% FHR BP, 32 Ele.Skills.
als je de suicide branch nou eens neemt ipv de spirit, dan kan je de arach vervangen door een t-god. Dit scheelt je een hoop in str/vita/resi (los van het feit dat een tgod goejkoper is dan een arach...)
li-immunity is altijd wel lekker op een windy :P

btw, als je voor fhr gaat, dan zou ik gewoon dual spirit nemen, dan ben je meteen klaar. str kan je desnoods nog met lc's oplossen ;)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.